Die verzin jequote:Op dinsdag 19 april 2005 00:56 schreef GLO het volgende:
aanvulling: Gilgamesj
Gilgamesj was een Nederlandse hardrockband uit de jaren 70. Heb ik nog zien optreden in Breda.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:58 schreef bukgeit het volgende:
Ik zie wel Gilgamesh.
Hulde. Zelfs AMG op het verkeerde been gezet.quote:
Vond ik wel leuk jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:03 schreef ranja het volgende:
JIj hebt echt de makkelijkste namen gepakt
Ach, nog 60 jaar wachten en wij zijn heer (dame) en meester(es) hier op Trivia johquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
jaren '70
Toen was ik nog niet eens in de planning
Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mortiis!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Had lubje vanmiddag ook al last van en ik heb er de afgelopen dagen last van gehad, zit iets aardig mis bij photobucketquote:
Nee... Photobucket is sinds een week van mijn radar verdwenen, net als bij lubje en enkele anderen. Bij de meesten is de site weer in beeld gekomen, maar bij mij en lubje nog altijd nietquote:
't Kan natuurlijk ook zo zijn dat die aardige mensen van photobucket ons ook een kans willen geven bij trivia en jou daarom buiten sluitenquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee... Photobucket is sinds een week van mijn radar verdwenen, net als bij lubje en enkele anderen. Bij de meesten is de site weer in beeld gekomen, maar bij mij en lubje nog altijd niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |