quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Kan natuurlijk ook zo zijn dat die aardige mensen van photobucket ons ook een kans willen geven bij trivia en jou daarom buiten sluiten
Isvind?quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Om maar even op ex-Emperorleden voort te borduren:
Ihsahn had naast Emperor samen met zijn vrouw (hoe romantisch) nog een bad, die nog steeds bestaat. Welke band is dit?
Slaap zequote:Op dinsdag 19 april 2005 01:32 schreef bukgeit het volgende:
Niet meteen overmoedig worden, TSE.
Trust
Houdoequote:Op dinsdag 19 april 2005 01:32 schreef bukgeit het volgende:
Niet meteen overmoedig worden, TSE.
Trust
Of überhaupt nog leefdenquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb ook geen idee, wist sowieso niet dat er nog Emperor-leden op vrije voeten waren
Nopequote:Op dinsdag 19 april 2005 01:46 schreef GLO het volgende:
Toch nog maar een gokje: Old Man's Child?
Peccatum had ik nooit gewetenquote:Op dinsdag 19 april 2005 02:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zocht Peccatum.
Iets makkelijkere dan:
Ex-Emperor lid (jawel) Samoth is een tijdje getrouwd geweest met Andrea Haugen. Deze dame maakt middeleeuwse muziek, en bracht onder andere de albums 'Volven' en 'Frigga's Web' uit.
Onder welke naam opereert zij?
Sleep tight thenquote:Op dinsdag 19 april 2005 02:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Laat maar, ik ga maar eens een schoonheidsslaapje houden
Tot morgen!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 02:20 schreef GLO het volgende:
Boehoehoe...
Misschien moeten we dan idd maar gaan slapen TSE, want er is volgens mij niemand anders meer hier...
Ja mevrouwquote:Op dinsdag 19 april 2005 02:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ohnee, jij gaat die stomme kutrebus nu raden ook!!
Ach, nacht, dus Ascaroth. Hoe kon ik u vergetenquote:Op dinsdag 19 april 2005 02:25 schreef Ascaroth het volgende:
Venz code grover.
Euhm..quote:Op dinsdag 19 april 2005 02:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hint: het eerste plaatje is een 'klinkt als' plaatje...
*Zucht*quote:Op dinsdag 19 april 2005 02:35 schreef GLO het volgende:
Ineens daagt het me: Hageland Runedanz - of hoe je het ook precies schrijft.
Nou ja, die bedoel ik natuurlijk. Nu weet ik ook weer waarom ik 'Volven' ken: die heb ik zelf! Vraag me alleen niet waar...quote:Op dinsdag 19 april 2005 02:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
*Zucht*
Vooruit dan maar: GLO + 1
Eigenlijk zocht ik Hagalaz' Runedance...
Ha, die van mij pas een uur laterquote:Op dinsdag 19 april 2005 02:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maarreh, mijn wekker wekkert om 7.00! Truste dus!!![]()
Nee, 't Is zeker geen onbekend figuur, integendeel. Maar ik hou 't nu idd voor gezienquote:Op dinsdag 19 april 2005 02:57 schreef Ascaroth het volgende:
Ik zou werkelijk geen fatsoenlijke gok kunnen uitbrengen, hoewel hij wel een bekende kop lijkt te hebben.
Als ik jou was zou ik de klamme lappen op gaan zoeken.
Hij is, lekker aan het kleuren bij The Stoogesquote:Op dinsdag 19 april 2005 07:30 schreef belsen het volgende:
Is dat niet gewoon Iggy Pop in zijn slechte tijd?
Nee, die waren al eerder actief. De band die ik zoek is ook meer berucht dan beroemd, maar iedere ware rockliefhebber heeft wel het debuut of de best of in zijn platenkast...quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:47 schreef GLO het volgende:
The Doors?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |