We zijn onder de voet gelopen.quote:Op zondag 17 april 2005 23:41 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom happen er alleen maar users die niet relevant zijn?.
MUUSke, waar is die goede oude tijd gebleven dat je op zondagavond maar geen genoeg kon krijgen van FOK!?.
probeer het vannacht nog eens ..... dit is toch geen entertainment meerquote:Op zondag 17 april 2005 23:41 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom happen er alleen maar users die niet relevant zijn?.
MUUSke, waar is die goede oude tijd gebleven dat je op zondagavond maar geen genoeg kon krijgen van FOK!?.
hey ik stink niet naar kattenpisquote:Op zondag 17 april 2005 23:43 schreef Insomaniac het volgende:
En laffer heeft een kleine lul die stinkt naar kattenpis!.
Verbeten ga ik door!quote:Op zondag 17 april 2005 23:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
We zijn onder de voet gelopen.. Maar vasthouden en doorgaan!! Hoop doet leven!
Vroegâh... toen poepen nog met een lange oe was...
Wel, dat komt doordat je altijd met je lulletje de kattenbak schoonveegt!quote:
Je zei strontquote:
En! Hij! Is! Skileraar!quote:Op zondag 17 april 2005 23:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Verbeten ga ik door!
Frenkie is een smerige narcist die niet kan modden en Duitse sloeries neukt!. Zonder condoom!
.
Vroeger had ik tenminste kanker tussen m'n schaamlippen. Ofzo.quote:
frenkie geeft ski les aan met hiv besmette oostenrijkse kaashoerenquote:Op zondag 17 april 2005 23:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Verbeten ga ik door!
Frenkie is een smerige narcist die niet kan modden en Duitse sloeries neukt!. Zonder condoom!
.
*kras*quote:Op zondag 17 april 2005 23:38 schreef NiteSpeed het volgende:
CopyCat is een vieze kuthoer die niet met kritiek kan omgaan
Whehehe.quote:Op zondag 17 april 2005 23:47 schreef laffer het volgende:
[..]
frenkie geeft ski les aan met hiv besmette oostenrijkse kaashoeren
en nu heb je helemaal geen schaamlippen meer dusquote:Op zondag 17 april 2005 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vroeger had ik tenminste kanker tussen m'n schaamlippen. Ofzo.
Cc hoort bij het Borderlinerclubje en doet aan automutilatie!quote:
Ik heb al een crewlid weggepest, wil jij mn volgende slachtoffer zijn? Meneertje met je p:rincipes?quote:Op zondag 17 april 2005 23:47 schreef Dirkh het volgende:
De weblog is ook niet meer wat het geweest is, en iedereen moet eens ophouden met zeiken, ik word er strontchagerijnig van. Kuthoer dat d'r bent.
En Croupouque is schattig als hij dronken is!quote:Op zondag 17 april 2005 23:48 schreef Croupouque het volgende:
Gemene opmerking naar een volstrekt willekeurig persoon!
Over Muus nog maar te zwijgen..quote:Op zondag 17 april 2005 23:38 schreef MUUS het volgende:
Ah, ik ben dus gewoon nog tof.
Nee, dat was ik. Toch?quote:Op zondag 17 april 2005 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vroeger had ik tenminste kanker tussen m'n schaamlippen. Ofzo.
*bukt*quote:
"Eindelijk" staat gelijk aan "eens goed nieuws"?quote:
Krijg de clitfungus, ofzo!quote:Op zondag 17 april 2005 23:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En Croupouque is schattig als hij dronken is!.
Wegpesten?quote:Op zondag 17 april 2005 23:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb al een crewlid weggepest, wil jij mn volgende slachtoffer zijn? Meneertje met je p:rincipes?.
Maakt niet uit .. de boodschap is duidelijkquote:Op zondag 17 april 2005 23:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"Eindelijk" staat gelijk aan "eens goed nieuws"?
Kindje, pas op je taal!
*Kots*quote:Op zondag 17 april 2005 23:48 schreef Insomaniac het volgende:
Cc hoort bij het Borderlinerclubje en doet aan automutilatie!.
Wat heb jij zegquote:Op zondag 17 april 2005 23:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb al een crewlid weggepest, wil jij mn volgende slachtoffer zijn? Meneertje met je p:rincipes?.
Ach ja hoor, hang je hier tegenwoordig nu ook al de hoer uitquote:
Mja, dat was met Clioprut, die hapte tenminste. Hadden we niet gewoon alletwee kanker?quote:Op zondag 17 april 2005 23:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, dat was ik. Toch?
Verdomme, ik had ook iets engs ergens, maar waar?.
volgens mij had ik een stinkgezwel tussen mijn schaamlippen en jij kanker. Ofzo.
jij hebt toch tepelkloof sclerose??quote:Op zondag 17 april 2005 23:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Verdomme, ik had ook iets engs ergens, maar waar?.
Zorg eerst maar eens dat je leert hoe je smileys moet plaatsen, in plaats van iedereen op zijn/haar spelfouten te wijzen, smileyfabeet.quote:Op zondag 17 april 2005 23:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Rot op, anders stuur ik een naakt wijf op je af!quote:Op zondag 17 april 2005 23:51 schreef elcastel het volgende:
Stelletje galbakken, steek jezelf in de fik ofzo. Altijd weer die kuttopics op mijn avondje rust.
Ik bedoel;quote:Op zondag 17 april 2005 23:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"Eindelijk" staat gelijk aan "eens goed nieuws"?
Kindje, pas op je taal!
Kale stinkzak.quote:
Steek jezelf maar in de fik, kale!quote:Op zondag 17 april 2005 23:51 schreef elcastel het volgende:
Stelletje galbakken, steek jezelf in de fik ofzo. Altijd weer die kuttopics op mijn avondje rust.
Krijg de klere, ga voetbal kijken, val dood, doe iets, niet hier.quote:Op zondag 17 april 2005 23:52 schreef MUUS het volgende:
Rot op, anders stuur ik een naakt wijf op je af!.
Waarom zou ik?quote:Op zondag 17 april 2005 23:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach ja hoor, hang je hier tegenwoordig nu ook al de hoer uit.
Dat was opzettelijk, bruinwerker.quote:Op zondag 17 april 2005 23:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens dat je leert hoe je smileys moet plaatsen, in plaats van iedereen op zijn/haar spelfouten te wijzen, smileyfabeet.
Vergeet het maar stuk ongeluk.quote:Op zondag 17 april 2005 23:53 schreef Insomaniac het volgende:
Steek jezelf maar in de fik, kale!
Dat is m'n punt juist!quote:Op zondag 17 april 2005 23:53 schreef MUUS het volgende:
Waarom zou ik?
prrft, tuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2005 23:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat was opzettelijk, bruinwerker..
sterf jij is ff lekkerquote:Op zondag 17 april 2005 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik bedoel;
LEER NEDERLANDS, GRAFKANKERHOER!.
Ja? Weet je het zeker? Potjandosie nog verwarrend al die aandoeningen die ik in de loop der jaren hier opgelopen heb.quote:
"Sterf jij" staat gelijk aan "ff lekker"?quote:
Struikel jij lekker over een bh in je gang, lul.quote:Op zondag 17 april 2005 23:53 schreef elcastel het volgende:
[..]
Krijg de klere, ga voetbal kijken, val dood, doe iets, niet hier.
Och, je mag er zelf ook best wel wezen.quote:
Arme Dirkh.quote:Op zondag 17 april 2005 23:56 schreef laffer het volgende:
ik had laatst een wondje op m`n snikkel, te hard gekontneukt denk ik![]()
toen werd het een zweertje maar gelukkig deed het geen pijn, en het ging vanzelf weer weg![]()
I wish.quote:Op zondag 17 april 2005 23:57 schreef MUUS het volgende:
Struikel jij lekker over een bh in je gang, lul..
Oohh liefquote:Op zondag 17 april 2005 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik bedoel;
Dirkh vóor jou. Zelfs dat.quote:Op zondag 17 april 2005 23:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat was opzettelijk, bruinwerker..
ben je moeder nietquote:Op zondag 17 april 2005 23:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"Sterf jij" staat gelijk aan "ff lekker"?
Ga cybersexen, hoer..
Je bent gewoon jaloers op mijn omnibounce-look, anus, ga je hond pijpen ofzo.quote:Op zondag 17 april 2005 23:57 schreef Insomaniac het volgende:
Och, je mag er zelf ook best wel wezen.
VOOR EEN MEGOOL!
Ik zou wel willen lachen, maar ik ben net een liedje op een bierflesje aan het fluiten.quote:
Ga pitten.quote:Op zondag 17 april 2005 23:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gevatte reply zeg! FOR ME TO POOP ON!
Waarom wij allemaal? Er is er maar 1 hoorquote:Op zondag 17 april 2005 23:54 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Krijg allemaal een pijnlijke dodelijke ziekte.
Oefen jij maar even lekker met dat flesje hoor meid.quote:Op zondag 17 april 2005 23:58 schreef MUUS het volgende:
Oh wacht... die twee dingen kunnen best samen...
Bouncen? Jij bent zo dik, je hebt je eigen atmosfeer waar de zwaartekracht niet werkt!quote:Op zondag 17 april 2005 23:58 schreef elcastel het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn omnibounce-look, anus, ga je hond pijpen ofzo..
Wat blazen?quote:Op maandag 18 april 2005 00:00 schreef elcastel het volgende:
[..]
Oefen jij maar even lekker met dat flesje hoor meid.
quote:Op zondag 17 april 2005 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik bedoel;
quote:Op zondag 17 april 2005 23:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Och, je mag er zelf ook best wel wezen.
VOOR EEN MEGOOL!
Reageer je altijd zo slap?quote:Op maandag 18 april 2005 00:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bouncen? Jij bent zo dik, je hebt je eigen atmosfeer waar de zwaartekracht niet werkt!
Nee Inso was jaloers, vergiet.quote:Op maandag 18 april 2005 00:01 schreef MUUS het volgende:
Wat blazen?. (
. )
Dat kan ik toevallig al heel erg goed, jaloers kutkreng..
Talk to the handquote:Op zondag 17 april 2005 23:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gevatte reply zeg! FOR ME TO POOP ON!
quote:Op maandag 18 april 2005 00:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Talk to the handI'm def.
[afbeelding]
AAAAAAAAAH! DAT IS INCROWD!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111one11111!!quote:
Lange incubatietijd zeg!quote:Op maandag 18 april 2005 00:00 schreef laffer het volgende:
[..]
duh, ik kreeg dat wondje pas na 2 maanden sinds de laatste neuksessie tussen dirkh en mij![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 00:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lang incubatietijdnagenieten zeg!
Groen sperma is NIET normaal, laffer! Onthou dat nou eens!quote:Op maandag 18 april 2005 00:09 schreef laffer het volgende:
[..]
het zal toch geen SOA zijn??![]()
dirkh heeft me verzekerd dat ie geen gonorroe heeft [afbeelding]
Aangezien ik mister-crew ben, en jij miss-crew, zal je je af moeten vragen waar we op geselecteerd zijn. Pussface!quote:Op maandag 18 april 2005 00:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo heb je dus ook die prutbek van je opgelopen?
De Hulk zegt van:quote:Op maandag 18 april 2005 00:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Groen sperma is NIET normaal, laffer! Onthou dat nou eens!.
Ja dàg! Jij hebt mensen omgekocht om op je te stemmen, ik heb niet eens iemand op die vekriezing gewezen! En die hairstyle spulletjes zijn voor op het haar op je hoofd, niet als glijmiddel!quote:Op maandag 18 april 2005 00:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Aangezien ik mister-crew ben, en jij miss-crew, zal je je af moeten vragen waar we op geselecteerd zijn. Pussface!
Alsof het mij wat boeit wat die verlepte graftak vindt.quote:
Kaal ben je toch al.quote:Op maandag 18 april 2005 00:09 schreef laffer het volgende:
[..]
het zal toch geen SOA zijn??![]()
dirkh heeft me verzekerd dat ie geen gonorroe heeft [afbeelding]
Vergeet je morgenochtend niet twee slankers te nemen?quote:Op maandag 18 april 2005 00:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja dàg! Jij hebt mensen omgekocht om op je te stemmen, ik heb niet eens iemand op die vekriezing gewezen! En die hairstyle spulletjes zijn voor op het haar op je hoofd, niet als glijmiddel!
wel, kijk maarquote:Op maandag 18 april 2005 00:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Groen sperma is NIET normaal, laffer! Onthou dat nou eens!.
Met bestraling erg veel.quote:Op maandag 18 april 2005 00:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wtf heeft dat met een SOA te maken?
Als je me het doosje terug geeft.quote:Op maandag 18 april 2005 00:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vergeet je morgenochtend niet twee slankers te nemen?
Da's alleen met wijn en dat heb ik speciaal niet gedronken. Denk eens na voor je wat zegt !quote:Op maandag 18 april 2005 00:12 schreef MUUS het volgende:
Alsof het mij wat boeit wat die verlepte graftak vindt..
En de gaten in jouw vergiet zijn groter, meneer-zwart-gat-morgen..
Als een natte krant, ik ben niet overtuigd.quote:IK KAN HASKE GOED OP EEN FLESJE FLUITEN!.
.
Je bent figuurlijk een varken, niet letterlijk. Dus het telt niet voor jou.quote:Op maandag 18 april 2005 00:13 schreef laffer het volgende:
[..]
wel, kijk maarhttp://www.vac2000.nl/kleuring_sperma.htm
2. Na gemiddeld 7 tot 10 weken kunnen enkele van de volgende verschijnselen ontstaan: koorts, gezwollen klieren, haaruitval, vermoeidheid, pijn in de gewrichten/spieren, een bruin-rode uitslagquote:Op maandag 18 april 2005 00:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wtf heeft dat met een SOA te maken?
Ja wacht effe hoor ...quote:Op maandag 18 april 2005 00:16 schreef laffer het volgende:
... haaruitval, ...
GODVERRDOMMME DIRKH, SMERIGE SOA HOER![]()
haaruitvalquote:Op maandag 18 april 2005 00:17 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja wacht effe hoor ....
Waar sta ik nu in het verhaal ?
Je zei zelf dat je morgen-en-dus-eigenlijk-vandaag niks meer zou weten, omdat je op dat moment al in een zwart gat zat, drol!quote:Op maandag 18 april 2005 00:15 schreef elcastel het volgende:
[..]
Da's alleen met wijn en dat heb ik speciaal niet gedronken. Denk eens na voor je wat zegt !
Ach man, je bent zelf een natte krant.quote:Als een natte krant, ik ben niet overtuigd.
Je hebt óf Dirkh, of laffer geneukt. Óf een van hun bitches.quote:Op maandag 18 april 2005 00:17 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja wacht effe hoor ....
Niet alles gaat over jou, mister-oh-ik-wil-alle-aandacht-en-denk-dat-de-hele-wereld-om-mij-draait.quote:Op maandag 18 april 2005 00:17 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja wacht effe hoor ....
Ah, hij neukt mannen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je hebt óf Dirkh, of laffer geneukt. Óf een van hun bitches.
OPLETE!
Halloooohoooooo! Dat was toch allang duidelijk na de homo-erotische-Hilti-foto!quote:Op maandag 18 april 2005 00:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah, hij neukt mannen.
Naakte mannen vindt hij dan weer niet eng. De hoooooooooooooooomoooooooo!
Nou, door de schort-en-pannen foto dacht ik meer bi-sexueel.quote:Op maandag 18 april 2005 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Halloooohoooooo! Dat was toch allang duidelijk na de homo-erotische-Hilti-foto!
Ja goh en hoe kwam het ?quote:Op maandag 18 april 2005 00:20 schreef MUUS het volgende:
Ah, hij neukt mannen.
Naakte mannen vindt hij dan weer niet eng. De hoooooooooooooooomoooooooo!
Ja, vlucht maar weer, strontbaal.quote:Op maandag 18 april 2005 00:21 schreef elcastel het volgende:
Ik ga slapen en als ik wakker word, dan hoop ik dat jullie er allemaal niet meer zijn.
Dan ben ik er ook niet, want ik moet dingen doen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:21 schreef elcastel het volgende:
Ik ga slapen en als ik wakker word, dan hoop ik dat jullie er allemaal niet meer zijn.
Je haalt dingen aan die simpelweg niet gebeurt zijn, en alles onder de mantel van [zwart gat]. Zo is er toch geen beginnen aan ? Ik heb ook allemaal gevoelens rondom, gek.quote:Op maandag 18 april 2005 00:22 schreef MUUS het volgende:
Ja, vlucht maar weer, strontbaal..
Laat me maar weer alleen....
Ja de postbode pijpen voor een elastiek, stuk verdriet.quote:Op maandag 18 april 2005 00:24 schreef Insomaniac het volgende:
Dan ben ik er ook niet, want ik moet dingen doen.
trustuhquote:Op maandag 18 april 2005 00:25 schreef skiczukie het volgende:
Ik ga ook pitten. En ookal .. Joy. Groet.
Gevoelens rondom?quote:Op maandag 18 april 2005 00:25 schreef elcastel het volgende:
[..]
Je haalt dingen aan die simpelweg niet gebeurt zijn, en alles onder de mantel van [zwart gat]. Zo is er toch geen beginnen aan ? Ik heb ook allemaal gevoelens rondom, gek.
Noem je me nu een Dirk ?quote:Op maandag 18 april 2005 00:28 schreef MUUS het volgende:
Schurftige jeuk waarschijnlijk, jij wandelende SOA..
So! Die Muus kan er wat van, zeg.quote:Op maandag 18 april 2005 00:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Gevoelens rondom?
Schurftige jeuk waarschijnlijk, jij wandelende SOA..
Just the way you like itquote:Op zondag 17 april 2005 23:36 schreef Insomaniac het volgende:
Havoc kent z'n eigen policy niet eens en denkt dat hij buiten de crew staat..
Het hoogtepunt van dit topicquote:Op maandag 18 april 2005 00:26 schreef elcastel het volgende:
Ja de postbode pijpen voor een elastiek, stuk verdriet.
Je bent gewoon een Inso, jij vieze Inso !quote:
quote:
ik beledig niemand, soms is de waarheid hard, je moet wel weten dat ik heel kerkelijk ben en ik bid elke dag jaquote:Op maandag 18 april 2005 00:30 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Proberen jullie een record te halen? meeste-beledigingen-in-één-topic?
Alleen omdat jij fellatio ziet als een wettig betaalmiddel, betekent het niet dat ik dat ook doe!quote:Op maandag 18 april 2005 00:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja de postbode pijpen voor een elastiek, stuk verdriet.
Hierrrrrr trap ik mooi niet in.quote:
Maar elastiekjes wel?quote:Op maandag 18 april 2005 00:34 schreef Insomaniac het volgende:
Alleen omdat jij fellatio ziet als een wettig betaalmiddel, betekent het niet dat ik dat ook doe!
Je zou haast iets vermoeden hè ?quote:Op maandag 18 april 2005 00:36 schreef MUUS het volgende:
Ik heb meteen jeuk tussen mijn tenen.
Als mijn tenen in de buurt van jouw anus waren geweest, ja.quote:
Nou tover je wel hele rare dingen uit je zwarte gat Muus, gaat het nog ?quote:Op maandag 18 april 2005 00:39 schreef MUUS het volgende:
Als mijn tenen in de buurt van jouw anus waren geweest, ja.
Kan je ook stinken van make-believe seks?quote:Op maandag 18 april 2005 00:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik hang hem te vaak in Muus, vergeef me.
Jij hebt een zwart gat, ik niet!quote:Op maandag 18 april 2005 00:42 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nou tover je wel hele rare dingen uit je zwarte gat Muus, gaat het nog ?
Naja, dat is vrij relatief, ligt er voornamelijk aan welke geuren je gewend bent...quote:Op maandag 18 april 2005 00:45 schreef Insomaniac het volgende:
Kan je ook stinken van make-believe seks?
Nog even en ik ben weer helemaal de oude.quote:
je gaat lekkerquote:Op maandag 18 april 2005 01:41 schreef static het volgende:
[..]
Nog even en ik ben weer helemaal de oude.![]()
Zeg Insomaniac, wil je nou neucken of niet?quote:Op maandag 18 april 2005 00:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kan je ook stinken van make-believe seks?
Vroegah was alles beterquote:Op maandag 18 april 2005 02:09 schreef laffer het volgende:
waar is de tijd gebleven dat ik niet eens de tijd had om een peuk te draaien of ff te gaan pissen, kutzooi hier [afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |