Halloooohoooooo! Dat was toch allang duidelijk na de homo-erotische-Hilti-foto!quote:Op maandag 18 april 2005 00:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah, hij neukt mannen.
Naakte mannen vindt hij dan weer niet eng. De hoooooooooooooooomoooooooo!
Nou, door de schort-en-pannen foto dacht ik meer bi-sexueel.quote:Op maandag 18 april 2005 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Halloooohoooooo! Dat was toch allang duidelijk na de homo-erotische-Hilti-foto!
Ja goh en hoe kwam het ?quote:Op maandag 18 april 2005 00:20 schreef MUUS het volgende:
Ah, hij neukt mannen.
Naakte mannen vindt hij dan weer niet eng. De hoooooooooooooooomoooooooo!
Ja, vlucht maar weer, strontbaal.quote:Op maandag 18 april 2005 00:21 schreef elcastel het volgende:
Ik ga slapen en als ik wakker word, dan hoop ik dat jullie er allemaal niet meer zijn.
Dan ben ik er ook niet, want ik moet dingen doen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:21 schreef elcastel het volgende:
Ik ga slapen en als ik wakker word, dan hoop ik dat jullie er allemaal niet meer zijn.
Je haalt dingen aan die simpelweg niet gebeurt zijn, en alles onder de mantel van [zwart gat]. Zo is er toch geen beginnen aan ? Ik heb ook allemaal gevoelens rondom, gek.quote:Op maandag 18 april 2005 00:22 schreef MUUS het volgende:
Ja, vlucht maar weer, strontbaal..
Laat me maar weer alleen....
Ja de postbode pijpen voor een elastiek, stuk verdriet.quote:Op maandag 18 april 2005 00:24 schreef Insomaniac het volgende:
Dan ben ik er ook niet, want ik moet dingen doen.
trustuhquote:Op maandag 18 april 2005 00:25 schreef skiczukie het volgende:
Ik ga ook pitten. En ookal .. Joy. Groet.
Gevoelens rondom?quote:Op maandag 18 april 2005 00:25 schreef elcastel het volgende:
[..]
Je haalt dingen aan die simpelweg niet gebeurt zijn, en alles onder de mantel van [zwart gat]. Zo is er toch geen beginnen aan ? Ik heb ook allemaal gevoelens rondom, gek.
Noem je me nu een Dirk ?quote:Op maandag 18 april 2005 00:28 schreef MUUS het volgende:
Schurftige jeuk waarschijnlijk, jij wandelende SOA..
So! Die Muus kan er wat van, zeg.quote:Op maandag 18 april 2005 00:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Gevoelens rondom?
Schurftige jeuk waarschijnlijk, jij wandelende SOA..
Just the way you like itquote:Op zondag 17 april 2005 23:36 schreef Insomaniac het volgende:
Havoc kent z'n eigen policy niet eens en denkt dat hij buiten de crew staat..
Het hoogtepunt van dit topicquote:Op maandag 18 april 2005 00:26 schreef elcastel het volgende:
Ja de postbode pijpen voor een elastiek, stuk verdriet.
Je bent gewoon een Inso, jij vieze Inso !quote:
quote:
ik beledig niemand, soms is de waarheid hard, je moet wel weten dat ik heel kerkelijk ben en ik bid elke dag jaquote:Op maandag 18 april 2005 00:30 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Proberen jullie een record te halen? meeste-beledigingen-in-één-topic?
Alleen omdat jij fellatio ziet als een wettig betaalmiddel, betekent het niet dat ik dat ook doe!quote:Op maandag 18 april 2005 00:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja de postbode pijpen voor een elastiek, stuk verdriet.
Hierrrrrr trap ik mooi niet in.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |