Groen sperma is NIET normaal, laffer! Onthou dat nou eens!quote:Op maandag 18 april 2005 00:09 schreef laffer het volgende:
[..]
het zal toch geen SOA zijn??![]()
dirkh heeft me verzekerd dat ie geen gonorroe heeft [afbeelding]
Aangezien ik mister-crew ben, en jij miss-crew, zal je je af moeten vragen waar we op geselecteerd zijn. Pussface!quote:Op maandag 18 april 2005 00:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo heb je dus ook die prutbek van je opgelopen?
De Hulk zegt van:quote:Op maandag 18 april 2005 00:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Groen sperma is NIET normaal, laffer! Onthou dat nou eens!.
Ja dàg! Jij hebt mensen omgekocht om op je te stemmen, ik heb niet eens iemand op die vekriezing gewezen! En die hairstyle spulletjes zijn voor op het haar op je hoofd, niet als glijmiddel!quote:Op maandag 18 april 2005 00:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Aangezien ik mister-crew ben, en jij miss-crew, zal je je af moeten vragen waar we op geselecteerd zijn. Pussface!
Alsof het mij wat boeit wat die verlepte graftak vindt.quote:
Kaal ben je toch al.quote:Op maandag 18 april 2005 00:09 schreef laffer het volgende:
[..]
het zal toch geen SOA zijn??![]()
dirkh heeft me verzekerd dat ie geen gonorroe heeft [afbeelding]
Vergeet je morgenochtend niet twee slankers te nemen?quote:Op maandag 18 april 2005 00:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja dàg! Jij hebt mensen omgekocht om op je te stemmen, ik heb niet eens iemand op die vekriezing gewezen! En die hairstyle spulletjes zijn voor op het haar op je hoofd, niet als glijmiddel!
wel, kijk maarquote:Op maandag 18 april 2005 00:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Groen sperma is NIET normaal, laffer! Onthou dat nou eens!.
Met bestraling erg veel.quote:Op maandag 18 april 2005 00:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wtf heeft dat met een SOA te maken?
Als je me het doosje terug geeft.quote:Op maandag 18 april 2005 00:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vergeet je morgenochtend niet twee slankers te nemen?
Da's alleen met wijn en dat heb ik speciaal niet gedronken. Denk eens na voor je wat zegt !quote:Op maandag 18 april 2005 00:12 schreef MUUS het volgende:
Alsof het mij wat boeit wat die verlepte graftak vindt..
En de gaten in jouw vergiet zijn groter, meneer-zwart-gat-morgen..
Als een natte krant, ik ben niet overtuigd.quote:IK KAN HASKE GOED OP EEN FLESJE FLUITEN!.
.
Je bent figuurlijk een varken, niet letterlijk. Dus het telt niet voor jou.quote:Op maandag 18 april 2005 00:13 schreef laffer het volgende:
[..]
wel, kijk maarhttp://www.vac2000.nl/kleuring_sperma.htm
2. Na gemiddeld 7 tot 10 weken kunnen enkele van de volgende verschijnselen ontstaan: koorts, gezwollen klieren, haaruitval, vermoeidheid, pijn in de gewrichten/spieren, een bruin-rode uitslagquote:Op maandag 18 april 2005 00:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wtf heeft dat met een SOA te maken?
Ja wacht effe hoor ...quote:Op maandag 18 april 2005 00:16 schreef laffer het volgende:
... haaruitval, ...
GODVERRDOMMME DIRKH, SMERIGE SOA HOER![]()
haaruitvalquote:Op maandag 18 april 2005 00:17 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja wacht effe hoor ....
Waar sta ik nu in het verhaal ?
Je zei zelf dat je morgen-en-dus-eigenlijk-vandaag niks meer zou weten, omdat je op dat moment al in een zwart gat zat, drol!quote:Op maandag 18 april 2005 00:15 schreef elcastel het volgende:
[..]
Da's alleen met wijn en dat heb ik speciaal niet gedronken. Denk eens na voor je wat zegt !
Ach man, je bent zelf een natte krant.quote:Als een natte krant, ik ben niet overtuigd.
Je hebt óf Dirkh, of laffer geneukt. Óf een van hun bitches.quote:Op maandag 18 april 2005 00:17 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja wacht effe hoor ....
Niet alles gaat over jou, mister-oh-ik-wil-alle-aandacht-en-denk-dat-de-hele-wereld-om-mij-draait.quote:Op maandag 18 april 2005 00:17 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja wacht effe hoor ....
Ah, hij neukt mannen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je hebt óf Dirkh, of laffer geneukt. Óf een van hun bitches.
OPLETE!
Halloooohoooooo! Dat was toch allang duidelijk na de homo-erotische-Hilti-foto!quote:Op maandag 18 april 2005 00:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah, hij neukt mannen.
Naakte mannen vindt hij dan weer niet eng. De hoooooooooooooooomoooooooo!
Nou, door de schort-en-pannen foto dacht ik meer bi-sexueel.quote:Op maandag 18 april 2005 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Halloooohoooooo! Dat was toch allang duidelijk na de homo-erotische-Hilti-foto!
Ja goh en hoe kwam het ?quote:Op maandag 18 april 2005 00:20 schreef MUUS het volgende:
Ah, hij neukt mannen.
Naakte mannen vindt hij dan weer niet eng. De hoooooooooooooooomoooooooo!
Ja, vlucht maar weer, strontbaal.quote:Op maandag 18 april 2005 00:21 schreef elcastel het volgende:
Ik ga slapen en als ik wakker word, dan hoop ik dat jullie er allemaal niet meer zijn.
Dan ben ik er ook niet, want ik moet dingen doen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:21 schreef elcastel het volgende:
Ik ga slapen en als ik wakker word, dan hoop ik dat jullie er allemaal niet meer zijn.
Je haalt dingen aan die simpelweg niet gebeurt zijn, en alles onder de mantel van [zwart gat]. Zo is er toch geen beginnen aan ? Ik heb ook allemaal gevoelens rondom, gek.quote:Op maandag 18 april 2005 00:22 schreef MUUS het volgende:
Ja, vlucht maar weer, strontbaal..
Laat me maar weer alleen....
Ja de postbode pijpen voor een elastiek, stuk verdriet.quote:Op maandag 18 april 2005 00:24 schreef Insomaniac het volgende:
Dan ben ik er ook niet, want ik moet dingen doen.
trustuhquote:Op maandag 18 april 2005 00:25 schreef skiczukie het volgende:
Ik ga ook pitten. En ookal .. Joy. Groet.
Gevoelens rondom?quote:Op maandag 18 april 2005 00:25 schreef elcastel het volgende:
[..]
Je haalt dingen aan die simpelweg niet gebeurt zijn, en alles onder de mantel van [zwart gat]. Zo is er toch geen beginnen aan ? Ik heb ook allemaal gevoelens rondom, gek.
Noem je me nu een Dirk ?quote:Op maandag 18 april 2005 00:28 schreef MUUS het volgende:
Schurftige jeuk waarschijnlijk, jij wandelende SOA..
So! Die Muus kan er wat van, zeg.quote:Op maandag 18 april 2005 00:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Gevoelens rondom?
Schurftige jeuk waarschijnlijk, jij wandelende SOA..
Just the way you like itquote:Op zondag 17 april 2005 23:36 schreef Insomaniac het volgende:
Havoc kent z'n eigen policy niet eens en denkt dat hij buiten de crew staat..
Het hoogtepunt van dit topicquote:Op maandag 18 april 2005 00:26 schreef elcastel het volgende:
Ja de postbode pijpen voor een elastiek, stuk verdriet.
Je bent gewoon een Inso, jij vieze Inso !quote:
quote:
ik beledig niemand, soms is de waarheid hard, je moet wel weten dat ik heel kerkelijk ben en ik bid elke dag jaquote:Op maandag 18 april 2005 00:30 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Proberen jullie een record te halen? meeste-beledigingen-in-één-topic?
Alleen omdat jij fellatio ziet als een wettig betaalmiddel, betekent het niet dat ik dat ook doe!quote:Op maandag 18 april 2005 00:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja de postbode pijpen voor een elastiek, stuk verdriet.
Hierrrrrr trap ik mooi niet in.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |