We zijn onder de voet gelopen.quote:Op zondag 17 april 2005 23:41 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom happen er alleen maar users die niet relevant zijn?.
MUUSke, waar is die goede oude tijd gebleven dat je op zondagavond maar geen genoeg kon krijgen van FOK!?.
probeer het vannacht nog eens ..... dit is toch geen entertainment meerquote:Op zondag 17 april 2005 23:41 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom happen er alleen maar users die niet relevant zijn?.
MUUSke, waar is die goede oude tijd gebleven dat je op zondagavond maar geen genoeg kon krijgen van FOK!?.
hey ik stink niet naar kattenpisquote:Op zondag 17 april 2005 23:43 schreef Insomaniac het volgende:
En laffer heeft een kleine lul die stinkt naar kattenpis!.
Verbeten ga ik door!quote:Op zondag 17 april 2005 23:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
We zijn onder de voet gelopen.. Maar vasthouden en doorgaan!! Hoop doet leven!
Vroegâh... toen poepen nog met een lange oe was...
Wel, dat komt doordat je altijd met je lulletje de kattenbak schoonveegt!quote:
Je zei strontquote:
En! Hij! Is! Skileraar!quote:Op zondag 17 april 2005 23:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Verbeten ga ik door!
Frenkie is een smerige narcist die niet kan modden en Duitse sloeries neukt!. Zonder condoom!
.
Vroeger had ik tenminste kanker tussen m'n schaamlippen. Ofzo.quote:
frenkie geeft ski les aan met hiv besmette oostenrijkse kaashoerenquote:Op zondag 17 april 2005 23:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Verbeten ga ik door!
Frenkie is een smerige narcist die niet kan modden en Duitse sloeries neukt!. Zonder condoom!
.
*kras*quote:Op zondag 17 april 2005 23:38 schreef NiteSpeed het volgende:
CopyCat is een vieze kuthoer die niet met kritiek kan omgaan
Whehehe.quote:Op zondag 17 april 2005 23:47 schreef laffer het volgende:
[..]
frenkie geeft ski les aan met hiv besmette oostenrijkse kaashoeren
en nu heb je helemaal geen schaamlippen meer dusquote:Op zondag 17 april 2005 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vroeger had ik tenminste kanker tussen m'n schaamlippen. Ofzo.
Cc hoort bij het Borderlinerclubje en doet aan automutilatie!quote:
Ik heb al een crewlid weggepest, wil jij mn volgende slachtoffer zijn? Meneertje met je p:rincipes?quote:Op zondag 17 april 2005 23:47 schreef Dirkh het volgende:
De weblog is ook niet meer wat het geweest is, en iedereen moet eens ophouden met zeiken, ik word er strontchagerijnig van. Kuthoer dat d'r bent.
En Croupouque is schattig als hij dronken is!quote:Op zondag 17 april 2005 23:48 schreef Croupouque het volgende:
Gemene opmerking naar een volstrekt willekeurig persoon!
Over Muus nog maar te zwijgen..quote:Op zondag 17 april 2005 23:38 schreef MUUS het volgende:
Ah, ik ben dus gewoon nog tof.
Nee, dat was ik. Toch?quote:Op zondag 17 april 2005 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vroeger had ik tenminste kanker tussen m'n schaamlippen. Ofzo.
*bukt*quote:
"Eindelijk" staat gelijk aan "eens goed nieuws"?quote:
Krijg de clitfungus, ofzo!quote:Op zondag 17 april 2005 23:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En Croupouque is schattig als hij dronken is!.
Wegpesten?quote:Op zondag 17 april 2005 23:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb al een crewlid weggepest, wil jij mn volgende slachtoffer zijn? Meneertje met je p:rincipes?.
Maakt niet uit .. de boodschap is duidelijkquote:Op zondag 17 april 2005 23:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"Eindelijk" staat gelijk aan "eens goed nieuws"?
Kindje, pas op je taal!
*Kots*quote:Op zondag 17 april 2005 23:48 schreef Insomaniac het volgende:
Cc hoort bij het Borderlinerclubje en doet aan automutilatie!.
Wat heb jij zegquote:Op zondag 17 april 2005 23:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb al een crewlid weggepest, wil jij mn volgende slachtoffer zijn? Meneertje met je p:rincipes?.
Ach ja hoor, hang je hier tegenwoordig nu ook al de hoer uitquote:
Mja, dat was met Clioprut, die hapte tenminste. Hadden we niet gewoon alletwee kanker?quote:Op zondag 17 april 2005 23:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, dat was ik. Toch?
Verdomme, ik had ook iets engs ergens, maar waar?.
volgens mij had ik een stinkgezwel tussen mijn schaamlippen en jij kanker. Ofzo.
jij hebt toch tepelkloof sclerose??quote:Op zondag 17 april 2005 23:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Verdomme, ik had ook iets engs ergens, maar waar?.
Zorg eerst maar eens dat je leert hoe je smileys moet plaatsen, in plaats van iedereen op zijn/haar spelfouten te wijzen, smileyfabeet.quote:Op zondag 17 april 2005 23:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |