Maar elastiekjes wel?quote:Op maandag 18 april 2005 00:34 schreef Insomaniac het volgende:
Alleen omdat jij fellatio ziet als een wettig betaalmiddel, betekent het niet dat ik dat ook doe!
Je zou haast iets vermoeden hè ?quote:Op maandag 18 april 2005 00:36 schreef MUUS het volgende:
Ik heb meteen jeuk tussen mijn tenen.
Als mijn tenen in de buurt van jouw anus waren geweest, ja.quote:
Nou tover je wel hele rare dingen uit je zwarte gat Muus, gaat het nog ?quote:Op maandag 18 april 2005 00:39 schreef MUUS het volgende:
Als mijn tenen in de buurt van jouw anus waren geweest, ja.
Kan je ook stinken van make-believe seks?quote:Op maandag 18 april 2005 00:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik hang hem te vaak in Muus, vergeef me.
Jij hebt een zwart gat, ik niet!quote:Op maandag 18 april 2005 00:42 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nou tover je wel hele rare dingen uit je zwarte gat Muus, gaat het nog ?
Naja, dat is vrij relatief, ligt er voornamelijk aan welke geuren je gewend bent...quote:Op maandag 18 april 2005 00:45 schreef Insomaniac het volgende:
Kan je ook stinken van make-believe seks?
Nog even en ik ben weer helemaal de oude.quote:
je gaat lekkerquote:Op maandag 18 april 2005 01:41 schreef static het volgende:
[..]
Nog even en ik ben weer helemaal de oude.![]()
Zeg Insomaniac, wil je nou neucken of niet?quote:Op maandag 18 april 2005 00:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kan je ook stinken van make-believe seks?
Vroegah was alles beterquote:Op maandag 18 april 2005 02:09 schreef laffer het volgende:
waar is de tijd gebleven dat ik niet eens de tijd had om een peuk te draaien of ff te gaan pissen, kutzooi hier [afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |