quote:"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"
Arm beestquote:De opleiding van een nieuwe vogel duurt een jaar en mannetjes vissen beter dan vrouwtjes. Ze zijn agressiever, vertelt de visser. Zijn naam is Yang Lu.. Een collega-visser van Yang Lu heeft bij het oefenen voor het spelletje met de deelnemers van Peking Express zware pech: in al de commotie die veroorzaakt wordt door de camerateams die om hem heen zwerven, vergeet hij om een beschermend net rond de schroef van zijn bootje te spannen. Als gevolg daarvan wordt een van de aalscholvers door de schroef vermalen. De visser in zak en as. De vogel was 10 jaar oud en dan zijn de dieren op hun best. Zo’n vogel is 1000 yuan (100 euro) waard. Maar de crew van Peking Express toont zijn groot hart: reporter Liesbeth organiseert een inzameling onder de teamleden. De volgende ochtend kan ze hem het geld voor de aankoop van een ervaren aalscholver overhandigen.
Same here.quote:Op zondag 17 april 2005 18:23 schreef kree het volgende:
* kree heeft het kunnen weerstaan om de spoilers niet te lezen
Tnx, idd de losse band van de Peking-incest uit Losser.quote:Op zondag 17 april 2005 18:08 schreef keijz het volgende:
uit vorig topic: http://www.pekingexpress.(...)ia-tubantia-30032005
en ik kan niet wachten
De laatste van deze etappe gaan eruit, het klassement doet er niet toe vandaag.quote:Op zondag 17 april 2005 18:50 schreef Remzz het volgende:
Ben erg benieuwd lijkt me erg mooie omgeving Nepal. Waarschijnelijk gaan Rink en Jorien eruit...
Ow...quote:Op zondag 17 april 2005 18:51 schreef BVO het volgende:
[..]
De laatste van deze etappe gaan eruit, het klassement doet er niet toe vandaag.
Zeiden ze aan het eind van de vorige aflevering, in de vooruitblik.quote:
Ah zowquote:Op zondag 17 april 2005 18:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeiden ze aan het eind van de vorige aflevering, in de vooruitblik.
terechtquote:Op zondag 17 april 2005 18:58 schreef keijz het volgende:
En degene die nu nog hier spoilert krijgt een ban
quote:-Eerst Rinck & Jorien eruit
-Dan Karla & Sofie
-Dan Just & Brechtje
En Krieke & Natalie samen met Jeroen & Manja naar de finale.
Is dat zo?! Iedereen weer op 0???quote:Op zondag 17 april 2005 19:27 schreef Nory het volgende:
Hmmm, ik weet het nog niet zo zeker. Iedereen staat weer op 0. Ik hoop iig dat Karla & Sophie en Just & Brechje doorgaan..
quote:Op zondag 17 april 2005 19:17 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn voorspelling uitkomt:
[..]
het kan allebeide ik vond here wo go leukerquote:
Erg brak beeld.. maar, ik kijk!quote:Op zondag 17 april 2005 20:33 schreef hardsilence het volgende:
Grrr.. denk dat het opnemen wordt, laatste minuut moment.
die hadden ze ook mooi kunnen verbranden daar in Nepal.quote:Op zondag 17 april 2005 20:44 schreef ozzietukker het volgende:
Kan ik manja nominerenWat een K*Tmuts zeg....
quote:Op zondag 17 april 2005 20:45 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
die hadden ze ook mooi kunnen verbranden daar in Nepal.![]()
Mannen eerst, vrouwen en kinderen laterquote:Op zondag 17 april 2005 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een geweldige beelden zeg. Opvallend trouwens dat alle mannen de helikopter in gingen (waar er tenminste de keuze was).
en je ziet het, dat ene wijf dat mee is staat meteen te nekkenquote:Op zondag 17 april 2005 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een geweldige beelden zeg. Opvallend trouwens dat alle mannen de helikopter in gingen (waar er tenminste de keuze was).
Zo'n berg is natuurlijk mannenwerk....zie Karlaquote:Op zondag 17 april 2005 20:52 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Mannen eerst, vrouwen en kinderen later![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 20:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een naaistreek, dat ze moesten splitsen..
Ik denk dat Krieke en Natalie er uit moeten deze keer.
Idd , in Belgie is de serie ad concurrentie verkocht , dus zonder Roosquote:Op zondag 17 april 2005 20:59 schreef Svensational het volgende:
PE zonder Ernst-Paul. Dat betekent dus ER zonder Roos dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |