abonnement Unibet Coolblue
pi_26291542
Nu ik gister opnieuw de abercrombie site heb bekeken, zit er veel nieuw spul tussen...Het lijkt erop alsof de zomercollectie er opstaat.
Ook zijn er nieuwe shirts binnen, want enkele van mij favoriete items zijn weer verkrijgbaar in de maten die er een maand geleden niet meer waren.

Misschien hebben een aantal weer interesse?
Misschien wil Steijn 'ons' weer helpen?/organiseren?



Aanvulling van Steijn:
quote:
Hierbij een nieuwe inkoopactie voor Abercrombie & Fitch (A&F) kleding. Steijn zorgt voor het bevestigen en opnemen van de definitieve bestellingen. Als alles besteld is bij A&F stuurt A&F het totale pakket naar mij toe waarna ik de bestellingen verder verstuur in Nederland.

Voor deze actie heeft een voorinschrijving plaats gevonden. Mensen die zich al hadden ingeschreven voor de vorige actie, die dus niet doorgegaan is wegens een gebrekkige voorraad, krijgen voorrang.

-Waar kan ik de kleding uitzoeken?
Op de website van A&F. Je kunt in principe kiezen uit alle kleding, je hoeft dus niet alleen polo's te bestellen. De artikelen moet wel uit voorraad leverbaar zijn.

- Welke maat moet ik hebben?
Voor de juist maten kun je de size chart raadplegen. Hoe je maten moet nemen kun je hier zien. Voor de dames.

- Hoe moet je bestelling er uit zien?
1. Een duidelijk overzicht van welke items je wilt bestellen. Dus omschrijving, de kleur, het item nummer (te vinden als je alles in het mandje doet en vervolgens view bag doet) en de maat.
2. Je volledige naam + Fok! nickname.
3. Je woonadres. Dus straatnaam en nummer, postcode en woonplaats.
4. Een telefoonnummer.

Je kunt je bestelling toezenden naar steijnvdt apestaartje raketnet.nl

- Tot en met wanneer kan je je bestelling opgeven?
Geef je bestelling zo snel mogelijk door, des te eerder kunnen we gaan bestellen. Ik wilde vrijdag 22 april als deadline aanhouden. Maar als de actie vol (24 bestellingen of meer dan 1000 euro) is sluit ik hem eerder (met in acht houding van de voorinschrijvingen natuurlijk).

- Hoe zit het met de betaling?
De kosten van de bestelling hangen samen met het totaal aantal bestellingen. Na de sluiting van de actie bereken ik de voorlopige kosten. De kosten zullen bestaan uit de kosten van de items die je koopt, de verzendkosten naar Nederland en eventueel ook de nazending in Nederland zelf, de douanerechten en de BTW.

In de factuur die je krijgt staat het rekeningnummer van Steijn, daar moet je het geld naar toe overmaken. In de factuur staat tevens de betalingstermijn, deze zal zo kort mogelijk zijn. Bestellingen die niet binnen deze termijn zijn betaald worden geschrapt.

- Wat is de levertijd?
De zending moet helemaal uit de VS komen en door de douane dus ik zou maar op 2 weken rekenen, dan kan het altijd meevallen.

Veel plezier met de actie.

Voor meer vragen kun je in dit topic terecht, liever geen vragen stellen via de e-mail.


[ Bericht 76% gewijzigd door Mylene op 18-04-2005 21:55:56 ]
pi_26292214
volgens mij heeft steijn nog iets lopen toch?
Nu ook in vanillesmaak
  zondag 17 april 2005 @ 12:13:24 #3
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_26292496
-Edit- TVP's doen we niet meer aan, we hebben namelijk een bookmark functie op Fok!.
Als je rechts onderin de balk kijkt zie je het knopje Bookmarks, als je daarop klikt kun je je favoriete topics erin opslaan, zonder erin te posten!
pi_26293056
Ik heb wel interesse
Het lijkt of ze volledig zijn overgestapt op de Vintage Wash, en als ik de ervaringen van Boudewijn hoor is dat vintage ook écht vintage. Als ik mijn kleren kapot wil hebben kan ik dat zelf ook wel doen
pi_26293100
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:40 schreef Fatality het volgende:
Ik heb wel interesse
Het lijkt of ze volledig zijn overgestapt op de Vintage Wash, en als ik de ervaringen van Boudewijn hoor is dat vintage ook écht vintage. Als ik mijn kleren kapot wil hebben kan ik dat zelf ook wel doen
Volgens mij is al jaren ongeveer alles wat ze bij A&F verkopen 'vintage wash' .. dat is gewoon hun handelsmerk.
Ik heb een nu net een trui gekregen daarbij valt het best mee hoor. Je ziet duidelijk dat het vintage 'gemaakt' is en niet een vieze aftandse trui is.
Nu ook in vanillesmaak
pi_26293170
Dat is me ook opgevallen dat sommige shirtjes er dan weer alleen in maat s en m zijn ofz. Wordt dat nog weer aangevuld of niet? Ik vond pas sinds kort die hele a&f inkoopactie en site enz.
pi_26293269
Heb bij American Today 2 A&F polo's gekocht voor 20 euro
pi_26293542
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:50 schreef tonks het volgende:
Heb bij American Today 2 A&F polo's gekocht voor 20 euro
Is't wat?
Nu ook in vanillesmaak
pi_26293619
quote:
Op zondag 17 april 2005 13:00 schreef Desiderius het volgende:

[..]

Is't wat?
Ja ze zijn heel mooi
pi_26293932
quote:
Op zondag 17 april 2005 13:04 schreef tonks het volgende:

[..]

Ja ze zijn heel mooi
Bij welke vestiging dan?
pi_26294267
quote:
Op zondag 17 april 2005 13:15 schreef Steijn het volgende:

[..]

Bij welke vestiging dan?
Nijmegen
pi_26299302
ik heb ook interesse..
ik hoop dat deze iig wel doorgaat
pi_26321685
Ik doe niet mee
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_26321713
En deze gaat wel door ?
slettebak [@] gmail.com
pi_26322238
Ik heb inmiddels een CC met een limiet van 1000 euro. En ja, aangezien de voorraden weer ruim zijn kunnen we deze actie wel af maken denk ik.
pi_26322534
* JaWi paar humorshirts wil
slettebak [@] gmail.com
  maandag 18 april 2005 @ 16:45:47 #17
117266 Tujuh
Letitredno
pi_26325869
laat maar, ik heb het al gevonden
  maandag 18 april 2005 @ 16:47:55 #18
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_26325928
Hmnn, nog niet echt veel nieuwe dingen, maar die 'standaardpolo' zeg maar, die
Deer Brook Polo ($39.50, alle kleuren) is er nu tenminste weer wel in alle maten...

Ik wil wel meedoen aan een actie mocht Steijn weer wat willen organiseren
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  maandag 18 april 2005 @ 16:55:15 #19
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26326128
quote:
Op zondag 17 april 2005 13:04 schreef tonks het volgende:

[..]

Ja ze zijn heel mooi
Zijn dat die dunne met streepjes erop? Vond ik nou niet bepaald geweldig, maar goed, smaken verschillen...

Ik koop me over een tijdje wel ziek in de VS, dus doe niet mee.
  maandag 18 april 2005 @ 17:03:24 #20
117266 Tujuh
Letitredno
pi_26326341
Dan toch maar even een vraagje... Hoe groot zijn de bijkomende kosten eigenlijk? btw etc.
pi_26326482
Ik zie bij vrouwen weinig nieuw of nieuw wat mij interesseert. Mannen heeft sowieso meer keus.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_26326652
En de blousjes zijn ook weg

Dit overhemd is voor mannen wel mooi:

Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_26326714
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:15 schreef Avani het volgende:
En de blousjes zijn ook weg

Dit overhemd is voor mannen wel mooi:

[afbeelding]
Ja die was mij ook al opgevallen.
pi_26327170
Wie van deze users willen er nog mee doen met de nieuwe actie?

Bananenman
Slofsky
el-Fenomeno
Ontopic
mic_forever
Lucske
ßŘúĐęWyN
Molluck
Maxxieh!
hEx3
arj1o1
markie112
Lassekjus
Jawi
Jay-Z
Fatality
Naggelwauz
UN
Avani
Steijn
erikdebier
Steven184
tommy mclaren
rotskibo

JaWi, Molluck, mic_forever, Fatality en ik staan al genoteerd.
pi_26327208
íK..
zowiezo..
misschien kan je weer ff een post maken met een emailadres zodat alles gemaild kan wordne
Tot laten we zeggen: Vrijdag & daarna defenitieve deelname
pi_26327216
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:18 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ja die was mij ook al opgevallen.
GMTA
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_26327299
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:37 schreef mic_forever het volgende:
íK..
zowiezo..
misschien kan je weer ff een post maken met een emailadres zodat alles gemaild kan wordne
Tot laten we zeggen: Vrijdag & daarna defenitieve deelname
Ja dat is prima. Ik maak wel even een nieuw mailadres aan, want op dat oude krijg ik allemaal spam.
pi_26327865
Wil ook wel meedoen, als er nog plek is?
From all the things I've lost I miss my mind the most...
pi_26327886
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:01 schreef iosubSyS het volgende:
Wil ook wel meedoen, als er nog plek is?
Is goed.
pi_26327996
Mocht er nog een plekkie zijn, dan hou ik me aanbevolen!
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_26328147
Ik wil ook graag meedoen als er nog plaats is! Heb ook een aantal mooie spulletjes op de site gezien!!
pi_26328214
I'am in..

[edit]Steijn ik geef 't in dezer dagen nog wel ff door, ik ken meer mensen die wat willen bestellen..[/edit]
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 18 april 2005 @ 18:19:33 #33
117266 Tujuh
Letitredno
pi_26328317
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:03 schreef Tujuh het volgende:
Dan toch maar even een vraagje... Hoe groot zijn de bijkomende kosten eigenlijk? btw etc.
nja laat maar zitten dan...
pi_26328651
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:35 schreef Steijn het volgende:
Wie van deze users willen er nog mee doen met de nieuwe actie?

Bananenman
Slofsky
el-Fenomeno
Ontopic
mic_forever
Lucske
ßŘúĐęWyN
Molluck
Maxxieh!
hEx3
arj1o1
markie112
Lassekjus
Jawi
Jay-Z
Fatality
Naggelwauz
UN
Avani
Steijn
erikdebier
Steven184
tommy mclaren
rotskibo

JaWi, Molluck, mic_forever, Fatality en ik staan al genoteerd.
Bedankt, maar ik heb geen interesse meer. Mijn polo heb ik namelijk al binnen!
pi_26328827
* JaWi meedoet, voor iets minder dan eerst.
Laten we zeggen 2 of 3 humor shirts en misschien een zwembroek .
slettebak [@] gmail.com
pi_26328955
Ik vind die destination tees echt vet
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_26329343
Is er nog plaats voor mij?
pi_26329935
ik doe ook mee.. zat sowieso al bij de afgelaste actie (helaas)
pi_26330105
Ik doe mee. Moet ik nog wel kijken of er wat leuks tussenzit
  maandag 18 april 2005 @ 19:40:36 #40
79514 Ontopic
Odi et Amo
pi_26330418
Ik doe weer mee, als ze dit keer wel genoeg in vooraad hebben .
pi_26331081
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:35 schreef Steijn het volgende:
Wie van deze users willen er nog mee doen met de nieuwe actie?

//waslijst//

JaWi, Molluck, mic_forever, Fatality en ik staan al genoteerd.
ik wil misschien nog wel een keertje meedoen met 1 of 2 artikelen, als er genoeg mensen meedoen. het vie lde vorige keer toch vrij prijzig uit. de polo's vielen wel erg goed, al is/was die vintage wash wel ff wennen
  maandag 18 april 2005 @ 20:08:44 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26331095
Ja ik wil zeker weten mee doen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26331445
Misschien een linkje van wat er besteld kan worden?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 18 april 2005 @ 20:30:14 #44
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_26331521
quote:
Op maandag 18 april 2005 20:23 schreef PeuRac het volgende:
Misschien een linkje van wat er besteld kan worden?
alles op www.abercrombie.com (mits niet op 'backordered')
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_26331751
Top dit!!

Ik wil dit keer ook graag meedoen

Kan er iemand trouwens wat pics posten om een beter idee te krijgen van de vintage wash???
  maandag 18 april 2005 @ 21:08:33 #46
95608 Speth
Rorschach
pi_26332243


Deze heb ik al besteld, erg tevreden over. Overigens hebben de overhemden ook vintage wash, dus ze zijn een beetje "kapot". Het verschil met een afgeragd overhemd zie je echter gewoon.
  maandag 18 april 2005 @ 21:11:35 #47
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26332338
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:08 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]

Deze heb ik al besteld, erg tevreden over. Overigens hebben de overhemden ook vintage wash, dus ze zijn een beetje "kapot". Het verschil met een afgeragd overhemd zie je echter gewoon.
Ik vind deze erg mooi
Vallen die dingen groot of klein?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26332419
quote:
Op maandag 18 april 2005 20:52 schreef erikdebier het volgende:
Top dit!!

Ik wil dit keer ook graag meedoen

Kan er iemand trouwens wat pics posten om een beter idee te krijgen van de vintage wash???
heb geen digitale camera, maar het is dus echt héél vintage. niet alleen een wash, ze knippen doodleuk, hele fijne knipjes in je kraag en arm waardoor het bijna rafelt

ik durf ze niet in de wasmachine te gooien
  maandag 18 april 2005 @ 21:19:13 #49
95608 Speth
Rorschach
pi_26332583
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik vind deze erg mooi
Vallen die dingen groot of klein?
Ik heb een L en die zit perfect. Met andere merken heb ik ook altijd L, dus ga gewoon uit van de maat die je hier in Nederland hebt qua overhemden.
  maandag 18 april 2005 @ 21:19:27 #50
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26332591
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:13 schreef ßŘúĐęWyN het volgende:

[..]

heb geen digitale camera, maar het is dus echt héél vintage. niet alleen een wash, ze knippen doodleuk, hele fijne knipjes in je kraag en arm waardoor het bijna rafelt

ik durf ze niet in de wasmachine te gooien
he dat moet ik niet hebben
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 18 april 2005 @ 21:23:33 #51
95608 Speth
Rorschach
pi_26332701
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:13 schreef ßŘúĐęWyN het volgende:

[..]

heb geen digitale camera, maar het is dus echt héél vintage. niet alleen een wash, ze knippen doodleuk, hele fijne knipjes in je kraag en arm waardoor het bijna rafelt

ik durf ze niet in de wasmachine te gooien
Dat laatste is echt geen reden voor, ik heb mijn vintage polo's nu meerdere malen gewassen en er rafelt niets.

Bovendien vind ik vintage wash juist erg mooi. Nieuwe polo's hebben altijd zo'n fletse kleur (vooral RL...) die lang houdbaar blijft. Nou is dat wel een teken van kwaliteit, maar ik vind een "gedragen" look met een mattere kleur juist wel mooi, staat natuurlijker.
pi_26332784
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

he dat moet ik niet hebben
misschien dat ik wel overdrijf aangezien ik altijd erg zuinig ben met mijn kleding (sommigen vinden het idioot dat ik wil koken met een schort tegen eventuele spetters) maar ik schrok wel even. daarnaast verschilt het per polo. mijn champlain polo heeft minder radicale knipjes dan de connery pond versie.

trouwens de moose river jersey polo die je ziet als je op de polonaam gaat staan lijkt me mooi, maar die kan je niet bestellen
pi_26332861
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:23 schreef Speth het volgende:

[..]

Dat laatste is echt geen reden voor, ik heb mijn vintage polo's nu meerdere malen gewassen en er rafelt niets.
heb je ook AenF polo's met dezelfde knipjes in de kraag zoals ik die omschrijf?

ik durf ze echt niet in de wasmachine te stoppen namelijk..
pi_26332942
Edit - dubbel
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_26332947
Zoals iemand al eerder vroeg:

Hoe zit het met de (verzend)kosten? Die worden verdeeld per product neem ik aan? En op hoeveel komen deze ongeveer? En hoe staat de dollar op dit moment?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 18 april 2005 @ 21:37:44 #56
95608 Speth
Rorschach
pi_26333127
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:29 schreef ßŘúĐęWyN het volgende:

[..]

heb je ook AenF polo's met dezelfde knipjes in de kraag zoals ik die omschrijf?

ik durf ze echt niet in de wasmachine te stoppen namelijk..
Ja. Twee zijn erg vintage, dus met gerafelde kraag etc... De derde is normaal. Het is niet zo "erg" als bij deze:

(dat is geen vintage wash, maar destroyed), maar ze gaan niet echt verder kapot dan hoe je ze koopt.
pi_26333199
Hierbij een nieuwe inkoopactie voor Abercrombie & Fitch (A&F) kleding. Steijn zorgt voor het bevestigen en opnemen van de definitieve bestellingen. Als alles besteld is bij A&F stuurt A&F het totale pakket naar mij toe waarna ik de bestellingen verder verstuur in Nederland.

Voor deze actie heeft een voorinschrijving plaats gevonden. Mensen die zich al hadden ingeschreven voor de vorige actie, die dus niet doorgegaan is wegens een gebrekkige voorraad, krijgen voorrang.

-Waar kan ik de kleding uitzoeken?
Op de website van A&F. Je kunt in principe kiezen uit alle kleding, je hoeft dus niet alleen polo's te bestellen. De artikelen moet wel uit voorraad leverbaar zijn.

- Welke maat moet ik hebben?
Voor de juist maten kun je de size chart raadplegen. Hoe je maten moet nemen kun je hier zien. Voor de dames.

- Hoe moet je bestelling er uit zien?
1. Een duidelijk overzicht van welke items je wilt bestellen. Dus omschrijving, de kleur, het item nummer (te vinden als je alles in het mandje doet en vervolgens view bag doet) en de maat.
2. Je volledige naam + Fok! nickname.
3. Je woonadres. Dus straatnaam en nummer, postcode en woonplaats.
4. Een telefoonnummer.

Je kunt je bestelling toezenden naar steijnvdt apestaartje raketnet.nl

- Tot en met wanneer kan je je bestelling opgeven?
Geef je bestelling zo snel mogelijk door, des te eerder kunnen we gaan bestellen. Ik wilde vrijdag 22 april als deadline aanhouden. Maar als de actie vol (24 bestellingen of meer dan 1000 euro) is sluit ik hem eerder (met in acht houding van de voorinschrijvingen natuurlijk).

- Hoe zit het met de betaling?
De kosten van de bestelling hangen samen met het totaal aantal bestellingen. Na de sluiting van de actie bereken ik de voorlopige kosten. De kosten zullen bestaan uit de kosten van de items die je koopt, de verzendkosten naar Nederland en eventueel ook de nazending in Nederland zelf, de douanerechten en de BTW.

In de factuur die je krijgt staat het rekeningnummer van Steijn, daar moet je het geld naar toe overmaken. In de factuur staat tevens de betalingstermijn, deze zal zo kort mogelijk zijn. Bestellingen die niet binnen deze termijn zijn betaald worden geschrapt.

- Wat is de levertijd?
De zending moet helemaal uit de VS komen en door de douane dus ik zou maar op 2 weken rekenen, dan kan het altijd meevallen.

Veel plezier met de actie.

Voor meer vragen kun je in dit topic terecht, liever geen vragen stellen via de e-mail.

[ Bericht 0% gewijzigd door Steijn op 18-04-2005 21:53:11 ]
pi_26333415
4wkn levertijd, dat is wel lang Is er geen winkel in NL waar je het kunt kopen dan?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 18 april 2005 @ 21:47:37 #59
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26333439
wat zijn ongeveer de extra kosten die er bij komen kijken? Heb je daar een kleine indicatie van?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 18 april 2005 @ 21:48:15 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26333460
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:46 schreef PeuRac het volgende:
4wkn levertijd, dat is wel lang Is er geen winkel in NL waar je het kunt kopen dan?
Nee dat is dus het hele probleem
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 18 april 2005 @ 21:49:27 #61
95608 Speth
Rorschach
pi_26333495
Ik heb mijn bestellingen 5 dagen na het bestellen binnen gekregen.
pi_26333521
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:47 schreef ook_gek het volgende:
wat zijn ongeveer de extra kosten die er bij komen kijken? Heb je daar een kleine indicatie van?
Dat is moeilijk te zeggen, maar reken op 30% voor de invoerkosten, vervolgens gaat daar weer wat af omdat de dollar goedkoop is. En dan komt er 5,50 aan verzendkosten bij voor in Nederland en iets van 10 euro voor vanuit de VS.Er zal dus iets van 20 euro ofzo bij komen.
pi_26333594
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:37 schreef Speth het volgende:

[..]

Ja. Twee zijn erg vintage, dus met gerafelde kraag etc... De derde is normaal. Het is niet zo "erg" als bij deze:
[afbeelding]
(dat is geen vintage wash, maar destroyed), maar ze gaan niet echt verder kapot dan hoe je ze koopt.
ik heb dus 3 van die knipjes in de kraag.. iets minder radicaal maar het scheelt niet veel. 4 weken is trouwens heel ruim genomen. de IA waar ik eerder aan mee deed ging heel snel, maar dat waren ook minder kleren natuurlijk. je bent uiteindelijk met je kleding meer kwijt dan de dollar prijs is euro's (misschien wel 20%)
pi_26333647
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:49 schreef Speth het volgende:
Ik heb mijn bestellingen 5 dagen na het bestellen binnen gekregen.
De vorige keer duurde het wel langer bij mij. Maar ik heb er 2 weken van gemaakt dat is idd reeeler.
  maandag 18 april 2005 @ 21:55:23 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26333675
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:50 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dat is moeilijk te zeggen, maar reken op 30% voor de invoerkosten, vervolgens gaat daar weer wat af omdat de dollar goedkoop is. En dan komt er 5,50 aan verzendkosten bij voor in Nederland en iets van 10 euro voor vanuit de VS.Er zal dus iets van 20 euro ofzo bij komen.
Oooh dat is wel te doen
Ik heb helaas op dit moment niet al te veel geld dus ik ga voor 1 polo

Avani wil je me helpen
Ik kan die polo die je in het polo topic gezet had niet vinden op de site
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26333797
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:55 schreef ook_gek het volgende:
Avani wil je me helpen
Ik kan die polo die je in het polo topic gezet had niet vinden op de site
Klik en dan de lichtblauwe selecteren.
pi_26333842
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oooh dat is wel te doen
Ik heb helaas op dit moment niet al te veel geld dus ik ga voor 1 polo

Avani wil je me helpen
Ik kan die polo die je in het polo topic gezet had niet vinden op de site

Ja hoor. Mannen> Polo's 1> Champlain valley polo.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  maandag 18 april 2005 @ 22:03:03 #68
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26333950
ja sorry jongens wat dat betreft ben ik slecht in het zoeken van dingen op die site

Maar oke als ik het goed heb is dit dus het item nummer 21450341hij is In Stock dus dat is goed.
Er is maar 1 maat dus dat zit ook goed en de kleur blauw

Dit klopt toch?
jezus ik lijk wel een debiel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26334053
quote:
Op maandag 18 april 2005 22:03 schreef ook_gek het volgende:
ja sorry jongens wat dat betreft ben ik slecht in het zoeken van dingen op die site

Maar oke als ik het goed heb is dit dus het item nummer 21450341hij is In Stock dus dat is goed.
Er is maar 1 maat dus dat zit ook goed en de kleur blauw

Dit klopt toch?
jezus ik lijk wel een debiel
Klopt!
pi_26334070
moeten we nu al de bestellingen door geven Steijn?
pi_26335847
Ik heb het topic niet helemaal doorgelezen hoor dus ik weet niet of dit bekend is, maar ik heb laatst bij de Men At Work een Abercrombie trui gekocht ze hadden nog niet veel (alleen maar truien zien liggen). Maar wie weet krijgen ze straks nog wel meer dingen uit de collectie, scheelt jullie straks misschien weer inkoopacties.
pi_26336012
ik vind die vintage wash echt lelijk. ik heb samen met boudewijn een aantal dingen besteld maar mijn polo gaat terug. Hij is ontzettend vaal en de kleuren komen helemaal niet overeen met het plaatje op de site. qua rafeltjes en gaatjes valt ie erg mee.
Is deze polo:
http://www.abercrombie.co(...)ction/11523_02_l.jpg
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_26336360
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:04 schreef postman het volgende:
ik vind die vintage wash echt lelijk. ik heb samen met boudewijn een aantal dingen besteld maar mijn polo gaat terug. Hij is ontzettend vaal en de kleuren komen helemaal niet overeen met het plaatje op de site. qua rafeltjes en gaatjes valt ie erg mee.
Is deze polo:
http://www.abercrombie.co(...)ction/11523_02_l.jpg
Kun je misschien een foto posten van hoe hij er bij jou uit ziet dan? Zodat wij het ook kunnen vergelijken?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 18 april 2005 @ 23:15:04 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26336376
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:04 schreef postman het volgende:
ik vind die vintage wash echt lelijk. ik heb samen met boudewijn een aantal dingen besteld maar mijn polo gaat terug. Hij is ontzettend vaal en de kleuren komen helemaal niet overeen met het plaatje op de site. qua rafeltjes en gaatjes valt ie erg mee.
Is deze polo:
http://www.abercrombie.co(...)ction/11523_02_l.jpg
Welke maat heb je en kan je er een foto van maken?
Wie weet wil ik hem wel van je over nemen als je dat goed vind?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26336710
Ok, dus het zijn weer dezelfde mensen die vorige keer ook bij de Steijn inkoopactie (die niet doorging) meededen..?
Dan hoop ik dat lassekjus zich weer beschikbaar stelt.
  maandag 18 april 2005 @ 23:26:32 #76
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26336749
als er hulp nodig is wil ik ook best helpen geen probleem. Geen idee met wat maar als er iets is hoor ik het wel. Ik heb toch tijd over
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26340424
Steijn, Ik doe graag weer mee. Ik zal vanmiddag even een emailtje sturen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_26340430
met een credit card hé
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:49:50 #79
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_26341511
Ik ben zeker (weer) van de partij
Geweldig spul!
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_26344471
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:04 schreef postman het volgende:
ik vind die vintage wash echt lelijk. ik heb samen met boudewijn een aantal dingen besteld maar mijn polo gaat terug. Hij is ontzettend vaal en de kleuren komen helemaal niet overeen met het plaatje op de site. qua rafeltjes en gaatjes valt ie erg mee.
Is deze polo:
http://www.abercrombie.co(...)ction/11523_02_l.jpg
Wordt terugsturen etc niet wat een dure grap, neem aan dat je zelf voor die kosten opdraait?
Nu ook in vanillesmaak
pi_26347493
Steyn kan ik nog meedoen?
Ik deed namelijk mee met de IA van lassekjus..
pi_26350064
Lees de vorige pagina eens door

btw ff tussendoor.. dees vandaag binnen gehad

pi_26350163
Die wil ik ook nog .
slettebak [@] gmail.com
pi_26350558
je moet em wel groot kopen..
tenminste ik heb hem in XL & die is precies goed..(kben iets van 1,70-185)
maar normaal zou ik L kopen
pi_26350561
je moet em wel groot kopen..
tenminste ik heb hem in XL & die is precies goed..(kben iets van 1,75-185)
maar normaal zou ik L kopen
pi_26350562
je moet em wel groot kopen..
tenminste ik heb hem in XL & die is precies goed..(kben iets van 1,75-185)
maar normaal zou ik L kopen
pi_26350801
Ah, 3 keer !

Waar heb je gekocht en voor hoeveel?
slettebak [@] gmail.com
pi_26351011
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Welke maat heb je en kan je er een foto van maken?
Wie weet wil ik hem wel van je over nemen als je dat goed vind?
Het is een M en die past mij goed met 1,89m.

Je mag 'm best overkopen voor de aanschafprijs (49,50 DOLLAR) ex verzendkosten. voor minder doe ik 'm niet weg want ik heb ook nog een surfshort die terugmoet en een polo van lucske.
je moet wel snel zijn want morgen doe ik alles retour op de post.

deze surfshort is 't trouwens:
http://www.abercrombie.co(...)ction/11414_01_l.jpg
(hij is mij (veel te) groot.
en deze polo:
http://www.abercrombie.co(...)ction/10899_09_b.jpg
(verkeerd besteld, verkeerde kleur)

fotos van de andere polo op verzoek:



teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:13:44 #89
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26351039
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:04 schreef JaWi het volgende:
Ah, 3 keer !

Waar heb je gekocht en voor hoeveel?
Die is ook gewoon in Nederland te koop hoor. Ik heb 'm gehaald bij de Front Runner in A'dam, voor 69 euro's.
pi_26351222
IK heb heb lekker van ebay:P voor 65 inclusief verzendkosten
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:24:40 #91
95608 Speth
Rorschach
pi_26351327
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef BrauN het volgende:

[..]

Die is ook gewoon in Nederland te koop hoor. Ik heb 'm gehaald bij de Front Runner in A'dam, voor 69 euro's.
Ik ook, in 't blauw.
pi_26351441
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:12 schreef postman het volgende:

[..]

Het is een M en die past mij goed met 1,89m.

Je mag 'm best overkopen voor de aanschafprijs (49,50 DOLLAR) ex verzendkosten. voor minder doe ik 'm niet weg want ik heb ook nog een surfshort die terugmoet en een polo van lucske.
je moet wel snel zijn want morgen doe ik alles retour op de post.

deze surfshort is 't trouwens:
http://www.abercrombie.co(...)ction/11414_01_l.jpg
(hij is mij (veel te) groot.
en deze polo:
http://www.abercrombie.co(...)ction/10899_09_b.jpg
(verkeerd besteld, verkeerde kleur)

fotos van de andere polo op verzoek:

[afbeelding]

[afbeelding]
Hoe ziet die polo van Luckske eruit? Misschien dat andere mensen of ik zijn polo wel willen overnemen.
pi_26352241
dat is de polo onder het surfshort.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_26352895
Ik heb ook weer even een bestelling geplaatst:

amokaapjeeh O+
pi_26353082
die zij onvindbaar op a&F
Of is het vrouwen ?
  dinsdag 19 april 2005 @ 17:48:07 #96
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26353157
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:44 schreef mic_forever het volgende:
die zij onvindbaar op a&F
Of is het vrouwen ?
Duh, zie jij dat niet aan het model?
  dinsdag 19 april 2005 @ 17:53:39 #97
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26353282
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:12 schreef postman het volgende:

[..]

Het is een M en die past mij goed met 1,89m.

Je mag 'm best overkopen voor de aanschafprijs (49,50 DOLLAR) ex verzendkosten. voor minder doe ik 'm niet weg want ik heb ook nog een surfshort die terugmoet en een polo van lucske.
je moet wel snel zijn want morgen doe ik alles retour op de post.

deze surfshort is 't trouwens:
http://www.abercrombie.co(...)ction/11414_01_l.jpg
(hij is mij (veel te) groot.
en deze polo:
http://www.abercrombie.co(...)ction/10899_09_b.jpg
(verkeerd besteld, verkeerde kleur)

fotos van de andere polo op verzoek:

[afbeelding]

[afbeelding]
dat is inderdaad wel minder
Lijkt wel als of hij in de zon gehangen heeft
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26355315
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:48 schreef BrauN het volgende:

[..]

Duh, zie jij dat niet aan het model?
mm..nah die linker kán door voor Heren.. die rechter is maar voor homo's d8 ik..

maarja..bedankt dat je me zekerheid hebt gegeven Braunie-boy
pi_26355709
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:03 schreef mic_forever het volgende:

[..]

mm..nah die linker kán door voor Heren.. die rechter is maar voor homo's d8 ik..

maarja..bedankt dat je me zekerheid hebt gegeven Braunie-boy
Het is idd uit de damescollectie .
amokaapjeeh O+
pi_26356548
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:12 schreef postman het volgende:

[..]

Het is een M en die past mij goed met 1,89m.

Je mag 'm best overkopen voor de aanschafprijs (49,50 DOLLAR) ex verzendkosten. voor minder doe ik 'm niet weg want ik heb ook nog een surfshort die terugmoet en een polo van lucske.
je moet wel snel zijn want morgen doe ik alles retour op de post.

deze surfshort is 't trouwens:
http://www.abercrombie.co(...)ction/11414_01_l.jpg
(hij is mij (veel te) groot.
en deze polo:
http://www.abercrombie.co(...)ction/10899_09_b.jpg
(verkeerd besteld, verkeerde kleur)

fotos van de andere polo op verzoek:

[afbeelding]

[afbeelding]
heb je nog een pic van de polo gewoon uitgevouwen mischien?

En is ie ook rafelig en zo?
Nu ook in vanillesmaak
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:58:05 #101
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26356551
even klein vraagje over verzenden.
Word het aangetekend en verzekerd verzonden uit eindelijk door jullie naar ons?

Zo niet dan wil ik dat wel graag ik heb jaren lang verzendignen via mijn werk gedaan met de TPG en als iets slecht is......

Maar goed dat is van later belang
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26356691
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:57 schreef Desiderius het volgende:

[..]

heb je nog een pic van de polo gewoon uitgevouwen mischien?

En is ie ook rafelig en zo?
nope, heb 'm weer in het plastic gestopt en ingepakt.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:41:55 #103
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26358962
krijg je eigelijk bevestiging als je mee doet
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:59:53 #104
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_26359479
wat bestellen de heren hier eigenlijk?
ik vind het assortiment nog steeds niet echt denderend eigenlijk
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_26359778
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:59 schreef Molluck het volgende:
wat bestellen de heren hier eigenlijk?
ik vind het assortiment nog steeds niet echt denderend eigenlijk
nee ik ben ook niet echt onder de indruk. polo's heb ik nu ook al dus dan zou ik een overhemd nemen, maar die komen op makkelijk 80 euro in totaal en dat is een beetje ziek als je ze 1)niet kan passen 2)misschien niet echt mooi zijn door de rare vintage wash
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:21:39 #106
103228 hEx3
Aaawwhh
pi_26360150
Ik wil weer meedoen !! !

hopelijk gaat het door !!! :D

beetje laat sorry
pi_26361033
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:12 schreef postman het volgende:

[..]

Het is een M en die past mij goed met 1,89m.

Je mag 'm best overkopen voor de aanschafprijs (49,50 DOLLAR) ex verzendkosten. voor minder doe ik 'm niet weg want ik heb ook nog een surfshort die terugmoet en een polo van lucske.
je moet wel snel zijn want morgen doe ik alles retour op de post.

deze surfshort is 't trouwens:
http://www.abercrombie.co(...)ction/11414_01_l.jpg
(hij is mij (veel te) groot.
en deze polo:
http://www.abercrombie.co(...)ction/10899_09_b.jpg
(verkeerd besteld, verkeerde kleur)

fotos van de andere polo op verzoek:

[afbeelding]

[afbeelding]
welke maat is dat surfshort?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_26361361
32
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_26361443
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:59 schreef postman het volgende:
32
Is dat hetzelfde als de maten van spijkerbroeken?

Ik wil ook zo'n ding namelijk, precies die.. maar ben alleen 1.85
Ik zou niet weten welke maat ik moet hebben. Voor spijkerbroeken heb ik vaak rond de 32.
Maar dan moet jij wel érg mager zijn
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_26361774
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 23:02 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Is dat hetzelfde als de maten van spijkerbroeken?

Ik wil ook zo'n ding namelijk, precies die.. maar ben alleen 1.85
Ik zou niet weten welke maat ik moet hebben. Voor spijkerbroeken heb ik vaak rond de 32.
Maar dan moet jij wel érg mager zijn
Die A&F shorts zijn gewoon hardstikke groot , is althans ook mijn ervaring.
Nu ook in vanillesmaak
pi_26370982
ja 't zijn echte surfshorts. dus groot qua lengtemaat.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
  woensdag 20 april 2005 @ 12:20:33 #112
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_26371315
Het zijn wel echt Amerikaanse maten zeg .
pi_26372130
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:03 schreef Maxxieh het volgende:
Steyn kan ik nog meedoen?
Ik deed namelijk mee met de IA van lassekjus..
Ja, stuur maar een mail.
pi_26374490
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:03 schreef postman het volgende:
ja 't zijn echte surfshorts. dus groot qua lengtemaat.
Ik heb misschien wel belangstelling! Hou em nog ff 2 dagen achter voor me als het kan..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_26377684
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:10 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Ik heb misschien wel belangstelling! Hou em nog ff 2 dagen achter voor me als het kan..
prima, vrijdag doe ik 'm op de post naar amerika, dus mail ff van te voren.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_26379832
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:05 schreef postman het volgende:

[..]

prima, vrijdag doe ik 'm op de post naar amerika, dus mail ff van te voren.
Is het model gewoon dat zo lang is? Of valt hij je gewoon te groot?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_26380350
op verzoek een foto'tje:



hij valt tot net boven je knieen. (bij mij dan). en hij is voor mij zeker niet te klein. met de touwtjes en klittenband zit ie gewoon confortabel.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
  woensdag 20 april 2005 @ 18:04:31 #118
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26380788
die polo,s van AF vallen die qua maat het zelfde als een RL polo.
Weet iemand dat?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26381383
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:47 schreef postman het volgende:
op verzoek een foto'tje:

[afbeelding]

hij valt tot net boven je knieen. (bij mij dan). en hij is voor mij zeker niet te klein. met de touwtjes en klittenband zit ie gewoon confortabel.
kun je hem even opmeten of een foto maken terwijl je hem draagt? wil graag weten hoe hij valt. ik heb echt interesse namelijk
pi_26382008
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:47 schreef postman het volgende:
op verzoek een foto'tje:

[afbeelding]

hij valt tot net boven je knieen. (bij mij dan). en hij is voor mij zeker niet te klein. met de touwtjes en klittenband zit ie gewoon confortabel.
Ik wil em wel hebben! 44,50 dollar (=¤34.02) + ¤5,50 verzendkosten..
40 euro van maken dan?!
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_26383139
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:52 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Ik wil em wel hebben! 44,50 dollar (=¤34.02) + ¤5,50 verzendkosten..
40 euro van maken dan?!
boudewijn heeft ook interesse, die reageert vanavond pas weer. ik vergeet trouwens wel de douanekosten en BTW over die 34 euro.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_26387830
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:33 schreef postman het volgende:

[..]

boudewijn heeft ook interesse, die reageert vanavond pas weer. ik vergeet trouwens wel de douanekosten en BTW over die 34 euro.
Maak maar een foto van je afschrift dan. Ik heb zelf geen duanekosten moeten betalen namelijk voor m'n A&F polo.. én geen btw trouwens
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_26388069
misschien dat ze bij FedEx kleine pakketjes niet declareren. maar wij moesten gewoon invoerrechten betalen.

edit: verkocht aan boudewijn.

[ Bericht 16% gewijzigd door postman op 20-04-2005 22:35:24 ]
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_26389908
quote:
Op woensdag 20 april 2005 22:20 schreef postman het volgende:
edit: verkocht aan boudewijn.
Wat een naaistreek
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_26389986
Hmmm, ik heb nu vier mailtjes binnen van mensen die mee willen doen.
Kang-He
slinxxx
ook_gek
JAY-T

Maar er missen dus een hoop mensen van de vorige actie (die dus geflopt is) hou er rekening mee dat je wel een nieuwe mail moet sturen als je met deze actie mee wilt doen. Voorinschrijving bij de vorige actie betekent voorrang wat betreft de deelname maar niet automatisch deelname. WIe geen mailtje stuur schrap ik.
  woensdag 20 april 2005 @ 23:18:19 #126
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26390198
als het bij zo weinig mensen blijven gaat het dan nog wel door steijn?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26390314
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:18 schreef ook_gek het volgende:
als het bij zo weinig mensen blijven gaat het dan nog wel door steijn?
Nee dan wordt het erg duur.
  woensdag 20 april 2005 @ 23:23:40 #128
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26390420
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:21 schreef Steijn het volgende:

[..]

Nee dan wordt het erg duur.
Ok beter komen er meer mensen
die XL kleding vallen die erg groot of kan je dat vergelijken met een XL van RL polo?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26390497
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:11 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Wat een naaistreek
sorry maar ik koop hem voor 45 incl. als jij hem voor dat bedrag ook wil, vind ik (en neem aan postman ooki) het ook wel best, want ik koop al een shitload aan spullen realiseerde ik me net.
als je dit niet wil (of postman) houden we het zo. we zullen het wel snel moeten afhandelen dan, want hij zou morgen al opgestuurd worden naar mij en ik moet morgen van 9 tot 5 werken en kan dan niet gaan fokken
pi_26390889
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:25 schreef ßŘúĐęWyN het volgende:

[..]

sorry maar ik koop hem voor 45 incl. als jij hem voor dat bedrag ook wil, vind ik (en neem aan postman ooki) het ook wel best, want ik koop al een shitload aan spullen realiseerde ik me net.
als je dit niet wil (of postman) houden we het zo. we zullen het wel snel moeten afhandelen dan, want hij zou morgen al opgestuurd worden naar mij en ik moet morgen van 9 tot 5 werken en kan dan niet gaan fokken
Tjezus, al betaal ik er ¤50 euro voor.. Kan mij 't schelen. Ik vind 't gewoon een naaistreek
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_26391019
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:33 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Tjezus, al betaal ik er ¤50 euro voor.. Kan mij 't schelen. Ik vind 't gewoon een naaistreek
Even voor de duidelijkheid.. Ik koop hem zelf wel via de inkoopactie of via ebay.de
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_26391117
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid.. Ik koop hem zelf wel via de inkoopactie of via ebay.de
ok dan niet
  woensdag 20 april 2005 @ 23:47:20 #133
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26391374
nou nou nou even lief blijven zeg
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26392597
Jerry Jerry.
pi_26392622
Wanneer wil je wat horen .
slettebak [@] gmail.com
pi_26392711
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:32 schreef JaWi het volgende:
Wanneer wil je wat horen .
Zo snel mogelijk. Maar stuur maar even een mail met daarin wat je denkt te bestellen, dat is handig bij de selectie.
pi_26392750
Ik ben nogal lui en vergeetachtig. Ik zal dit topic wel even in de gaten houden .
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 21 april 2005 @ 14:01:14 #138
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_26402916
Ik heb onderhand ook wel weer interesse om mee te doen. Ik vraag het hier maar eerst voordat ik Steijn meteen een mail stuur. Dan hoor ik het wel of ik vrij ben om mee te doen.
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_26403330
quote:
Op woensdag 20 april 2005 22:12 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Maak maar een foto van je afschrift dan. Ik heb zelf geen duanekosten moeten betalen namelijk voor m'n A&F polo.. én geen btw trouwens
pfff, met zo'n instelling had ik hem al lang niet meer aan je verkocht
pi_26403773
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid.. Ik koop hem zelf wel via de inkoopactie of via ebay.de
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_26404979
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:18 schreef TYP het volgende:

[..]

pfff, met zo'n instelling had ik hem al lang niet meer aan je verkocht
Hoezo? Lijkt me vrij normaal dat ik dat vraag.. Aangezien ik zelf géén douane- en BTW-kosten hoefde te betalen toen ik mijn A&F-polo uit de VS haalde.. Het feit dat ie em daarna snel aan Boudewijn verkoopt zegt al genoeg..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_26405347
quote:
Op donderdag 21 april 2005 15:17 schreef Kluupkluup het volgende:
Hoezo? Lijkt me vrij normaal dat ik dat vraag.. Aangezien ik zelf géén douane- en BTW-kosten hoefde te betalen toen ik mijn A&F-polo uit de VS haalde.. Het feit dat ie em daarna snel aan Boudewijn verkoopt zegt al genoeg..
Dan heb je heel erg geluk gehad, of het bedrag was onder de ¤22.
Boudewijn postte een half uur voor jouw toch al dat hij echt geinteresseerd was? Jij zei dat je misschien wel geinteresseerd was.

Jullie lijken wel een stel vrouwen
amokaapjeeh O+
pi_26405465
quote:
Op donderdag 21 april 2005 15:29 schreef Coconut het volgende:

[..]

Dan heb je heel erg geluk gehad, of het bedrag was onder de ¤22.
Boudewijn postte een half uur voor jouw toch al dat hij echt geinteresseerd was? Jij zei dat je misschien wel geinteresseerd was.

Jullie lijken wel een stel vrouwen
Ik zeg dat ik hem wil kopen, dan komt hij ineens met "Ik wacht even op Boudewijn, die heeft ook interesse" en vervolgens is hij verkocht
Mja, laten we er idd maar over ophouden..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_26408343
Zullen we het gewoon bij de actie laten. Bvd.
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:01 schreef Mighty het volgende:
Ik heb onderhand ook wel weer interesse om mee te doen. Ik vraag het hier maar eerst voordat ik Steijn meteen een mail stuur. Dan hoor ik het wel of ik vrij ben om mee te doen.
ja stuur maar een mail. Ik heb nog maar weinig deelnemers dus je kunt denk ik gewoon mee doen.
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:38 schreef JaWi het volgende:
Ik ben nogal lui en vergeetachtig. Ik zal dit topic wel even in de gaten houden .
Wel een mail sturen, anders vervalt je voorkeursplek.
  donderdag 21 april 2005 @ 17:57:29 #145
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_26408865
Heb ook een mailtje gestuurd. Hoor het wel of ik er nog bij tussen pas.
pi_26409144
ik meld me bij deze maar af Steijn. ik koop al veel te veel spullen en zoals elders in dit topic al ophef veroorzaakte, heb ik nu ook al een AenF zwembroek.

ik hoop dat jullie een mooie, snelle IA zullen hebben
  donderdag 21 april 2005 @ 19:21:38 #147
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26410829
Steijn hoe veel mensen moeten er minimaal mee doen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26411987
Ik mail vannacht / morgenochtend.
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 21 april 2005 @ 20:08:50 #149
69994 seto
-|||--------|||-
pi_26412057
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:04 schreef ook_gek het volgende:
die polo,s van AF vallen die qua maat het zelfde als een RL polo.
Weet iemand dat?
AF valt iets kleiner uit naar mijn ervaring
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 21 april 2005 @ 20:12:49 #150
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26412128
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:08 schreef seto het volgende:

[..]

AF valt iets kleiner uit naar mijn ervaring
Oh oke dan is de maat goed

Bestel jij vaak op de site van A&F of nooit?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26412229
Zoals ik al eerder zei: ik heb wel interesse om mee te doen!
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  donderdag 21 april 2005 @ 20:20:54 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26412315
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:17 schreef kollie het volgende:
Zoals ik al eerder zei: ik heb wel interesse om mee te doen!
moet je kijken wat je wil en daar een mailtje maken zoals uitgelegd staat in dit topic en door mailen.
Anders gebeurd er weinig
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26412412
Voordat ik een mailtje stuur is het handig om te weten of er nog plaats is
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_26412558
Ja, volgens mij wel.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  donderdag 21 april 2005 @ 20:31:31 #155
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26412602
plek zat zou zeggen snel mailen
Avani ga jij ook bestellen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26412611
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:15 schreef Avani het volgende:
En de blousjes zijn ook weg

Dit overhemd is voor mannen wel mooi:

[afbeelding]
Ik kan deze nergens vinden op de site?
pi_26412726
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:31 schreef ook_gek het volgende:
plek zat zou zeggen snel mailen
Avani ga jij ook bestellen
Nee, want wat ik eventueel zou willen hebben, is er niet in mijn maat.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  donderdag 21 april 2005 @ 20:36:24 #158
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26412754
avani gaat hem wel vinden voor je
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26412808
Ja, maar ik kan hem niet vinden. Dus hij is er blijkbaar niet meer.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  donderdag 21 april 2005 @ 20:42:22 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26412944
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:35 schreef Avani het volgende:

[..]

Nee, want wat ik eventueel zou willen hebben, is er niet in mijn maat.
zoek dan iets anders in je maat
Maar welke maat heb je dan? Ga ik wel iets voor je zoeken
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 21 april 2005 @ 20:54:35 #161
69994 seto
-|||--------|||-
pi_26413321
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh oke dan is de maat goed

Bestel jij vaak op de site van A&F of nooit?
Niet op de site, koop wel veel op ebay
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 21 april 2005 @ 20:59:07 #162
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26413467
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:54 schreef seto het volgende:

[..]

Niet op de site, koop wel veel op ebay
minder anders hadden we zamen wat kunnen bestellen jij woont ook in den haag toch?
En jij hebt toch een CC?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26413483
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

zoek dan iets anders in je maat
Maar welke maat heb je dan? Ga ik wel iets voor je zoeken
Jij wilt wel graag dat ik wat koop hč
Maar vooruit, als jij iets wilt uitzoeken. Ik vind het prima. Ik heb normaal gesproken maat M, maar met polo's denk ik L, want die vallen klein, zeggen ze
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  donderdag 21 april 2005 @ 21:04:46 #164
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26413631
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:59 schreef Avani het volgende:

[..]

Jij wilt wel graag dat ik wat koop hč
Maar vooruit, als jij iets wilt uitzoeken. Ik vind het prima. Ik heb normaal gesproken maat M, maar met polo's denk ik L, want die vallen klein, zeggen ze
Slank meisje dus
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 21 april 2005 @ 21:08:10 #165
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26413751

Leuke blouse onder staat je vast goed. Zo een streepjes blouse doet het prima hier onder. Ze hebben S M L en alle kleuren die je maar wil.

Ik heb geen idee wat jij qua kleding draagt eigelijk

Hmmm die site is zwaar aan het trippen nu
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26413887
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Leuke blouse onder staat je vast goed. Zo een streepjes blouse doet het prima hier onder. Ze hebben S M L en alle kleuren die je maar wil.

Ik heb geen idee wat jij qua kleding draagt eigelijk

Hmmm die site is zwaar aan het trippen nu
Zoiets heb ik alleen al. Ook beetje dezelfde kleur, dus dan koop ik dat niet en ik draag er zelfs een blousje onder.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  donderdag 21 april 2005 @ 21:13:11 #167
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26413937
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:11 schreef Avani het volgende:

[..]

Zoiets heb ik alleen al. Ook beetje dezelfde kleur, dus dan koop ik dat niet en ik draag er zelfs een blousje onder.
He voor een man heb ik dus aardig goed gegokt qua kleding
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26413938
Dat ik nog eens kledingadviezen krijg zeg
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  donderdag 21 april 2005 @ 21:14:46 #169
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26413990
kan voor de rest niks leuks voor je vinden
Ik vind niet dat ze veel hebben en het polo gedeelte bij de vrouw werkt op dit moment even niet
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26413992
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

He voor een man heb ik dus aardig goed gegokt qua kleding
Ja, dat heb je goed gedaan
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  donderdag 21 april 2005 @ 21:15:38 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26414019
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:14 schreef Avani het volgende:

[..]

Ja, dat heb je goed gedaan
ik heb het idee dat je me nu in de maling neemt
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26414046
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:14 schreef ook_gek het volgende:
kan voor de rest niks leuks voor je vinden
Ik vind niet dat ze veel hebben en het polo gedeelte bij de vrouw werkt op dit moment even niet
Nee, ze hadden eerst echt een heel leuk blousje, maar die is er niet meer En qua polo's staat er niet veel op, dus bespaar je de moeite
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_26416131
-edit: wat slowchat verwijderd
  donderdag 21 april 2005 @ 22:25:52 #174
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26416221
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:23 schreef schatje het volgende:
-edit: wat slowchat verwijderd
Sorry schatje zal niet meer gebeuren. we zitten al op msn
Edit
nu niet meer. Mijn msn tieft er uit
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26428295
Klinkt erg interessant, kan wel wat nieuwe polo's gebruiken, normaal heb ik L van RL, 6 van Lacoste en M van Tommy, iemand die mij de juist A&F maat kan geven? M of L? BTW ik ben 1.91 en vrij mager...

Alvast bedankt en dan ga ik nu ff rondneuzen op die site
pi_26429297
ik heb vrijwel dezelfde maten en M van A&F past mij 't best.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_26429788
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:45 schreef postman het volgende:
ik heb vrijwel dezelfde maten en M van A&F past mij 't best.
Okee bedankt!

Ik ga deze bestellen:

http://www.abercrombie.co(...)ction/11651_01_l.jpg

Eens kijken of het bevalt en dan later misschien meer

[ Bericht 26% gewijzigd door kreischer2000 op 22-04-2005 13:31:09 ]
pi_26439135
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:45 schreef postman het volgende:
ik heb vrijwel dezelfde maten en M van A&F past mij 't best.
M voor mensen die 1.91 zijn? kom je dan geen lengte tekort..?
pi_26442673
Ik ben iets van 1.87 ofzo en ik heb een A&F polo in maat L en die zit mij perfect (is wel een muscle-fit)
pi_26444392
De actie is gesloten ik heb ongeveer voor 1000 euro aan bestillingen en dat is de limiet van mijn CC ook dus dat komt mooi uit.

Dit zijn de deelnemers:
JAY-T
ook_gek
slinxxx
Fatality
TheVotary
Molluck
Naggelwauz
kollie
Steijn

Als iedereen zijn definitieve bestellingen zsm mogelijk wil doorgeven zou dat mooi zijn want dat kan er volgende week besteld worden. Ik stuur ook nog even een mail want er hebben er een paar een ban.
pi_26446304
Wonderbaarlijk, ik ben gewoon eens op tijd!
  zaterdag 23 april 2005 @ 02:16:01 #182
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26447606
mijn bestelling is definitief wil je dat ik dat bevestigt per mail of is dit goed genoeg?
Laat zo snel mogelijk weten wat ik moet betalen dan maak ik het over
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 23 april 2005 @ 09:58:38 #183
79514 Ontopic
Odi et Amo
pi_26449135
Heb je mijn e-mail niet ontvangen?
pi_26449273
Fuck te laat Naja volgende keer beter.
pi_26453690
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 09:58 schreef Ontopic het volgende:
Heb je mijn e-mail niet ontvangen?
Ik krijg je mail net binnen, aangezien deze gisteren al verzonden kun je gewoon meedoen. Moet ik wel even iemand schrappen.
  zaterdag 23 april 2005 @ 15:16:56 #186
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26454310
waarom moet je iemand schrappen dan? Kom je boven de 1000 uit? Je kan dan namelijk ook mensen die meer dan 1 ding hebben vragen of ze niet 1 kunnen laten vallen zo dat je onder de 1000 euro blijft. Wie weet is dat een idee. En dan zeggen tegen ontopic van oke je was net op het rantje kan jij ook 1 of 2 artikelen laten vallen zo dat iedereen toch mee kan proviteren?

Weet niet hoe veel ontopic besteld heeft. Maar ik neem aan dat je mijn idee begrijpt? Als het probleem is dat je over de 1000 euro zit dan.

Zo einde stukje mee denken
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26454584
Mijn definitieve bestelling heb ik zojuist gemaild
pi_26454753
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 02:16 schreef ook_gek het volgende:
mijn bestelling is definitief wil je dat ik dat bevestigt per mail of is dit goed genoeg?
Laat zo snel mogelijk weten wat ik moet betalen dan maak ik het over
Voor mij geldt hetzelfde,moet ik nog een mail sturen?
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  zaterdag 23 april 2005 @ 15:43:30 #189
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26454759
mijn mail was van af het begin al definitieve bestelling dit is voldoende toch zo steijn?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 23 april 2005 @ 16:01:31 #190
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26455143
hier bij mij in de buurt zit een kleding zaak die soms ook wel eens speciale merken heeft heb hem even een mailtje gestuurd met de vraag of hij A&F kan regelen. JE weet het maar nooit. Hij heeft wel vaker lijnen van Armani die eigelijk alleen maar in de US worden verkocht. Mocht hij het ook kunnen regelen laat ik het wel weten
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26455304
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 15:16 schreef ook_gek het volgende:
waarom moet je iemand schrappen dan? Kom je boven de 1000 uit?
Nou qua bestellingen en verzendkosten, dus wat ik aan A&F moet betalen, zit ik 836,37 euro. Dat valt dus ruim binnen de limiet van de CC. Maar als ik de BTW en invoerrechten er bij op tel kom ik uit op 1115,57 Euro (ja ik weet het idioot hoog maar dat komt door die gekke Italianen), als ik dat per CC moet voldoen kan dat dus niet, maar als ze gewoon een rekening achteraf sturen dan kan het weer wel. Dus ik zit een beetje met een dilemma. Iemand een idee hoe dat in z'n werk gaat?
quote:
En dan zeggen tegen ontopic van oke je was net op het rantje kan jij ook 1 of 2 artikelen laten vallen zo dat iedereen toch mee kan proviteren?
Regels zijn regels ik ga daar niet van afwijken want dat levert gezeur op.
pi_26455390
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 02:16 schreef ook_gek het volgende:
mijn bestelling is definitief wil je dat ik dat bevestigt per mail of is dit goed genoeg?
Ik weet wel voldoende factuur komt binnenkort.
  zaterdag 23 april 2005 @ 16:15:48 #193
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26455405
wat betreft die regels heb je helemaal gelijk. Je zou kunnen vragen of iemand bereid is iets van een kledingstuk te laten vallen? Zo dat iedereen mee kan proviteren? Is altijd een optie dus bij deze

En hoe het werkt met een CC heb ik geeen idee van. Ik ben helemaal niet bekend met een CC.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26455455
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 15:43 schreef kollie het volgende:
Voor mij geldt hetzelfde,moet ik nog een mail sturen?
Nee dat hoeft niet, je bestelling is zo wel duidelijk ook.
pi_26455496
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 16:15 schreef ook_gek het volgende:
En hoe het werkt met een CC heb ik geeen idee van. Ik ben helemaal niet bekend met een CC.
Ik gok het er maar op. Ik ga niemand schrappen.
pi_26455570
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 16:21 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik gok het er maar op. Ik ga niemand schrappen.
Open een topic in WGR
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  zaterdag 23 april 2005 @ 16:26:56 #197
79514 Ontopic
Odi et Amo
pi_26455586
. Mijn bestelling is trouwens ook definitief
  zaterdag 23 april 2005 @ 16:29:35 #198
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26455638
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 16:25 schreef Avani het volgende:

[..]

Open een topic in WGR
He hooi Zit jij ook lekker in de tuin met een laptop in de zon? Ik wel
Oja slowchat

* ook_gek naar msn gaat sluipen

Ben heeel benieuwd hoe snel ik mijn polo ga krijgen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26455696
Ik heb fatality en Molluck even gemaild of ze zo snel mogelijk hun definitieve bestelling door willen geven . Voor de rest ga ik er vanuit dat de mail die ze gestuurd hebben hun definitieve bestelling betreft.
pi_26455728
In mei ga ik weer kleren bestellen. Ik zit een bestelling van een aantal humor-tees en broeken te overwegen; Hopelijk is er dan weer zo'n inkoop-actie.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26456884
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 16:10 schreef Steijn het volgende:
Nou qua bestellingen en verzendkosten, dus wat ik aan A&F moet betalen, zit ik 836,37 euro. Dat valt dus ruim binnen de limiet van de CC. Maar als ik de BTW en invoerrechten er bij op tel kom ik uit op 1115,57 Euro (ja ik weet het idioot hoog maar dat komt door die gekke Italianen), als ik dat per CC moet voldoen kan dat dus niet, maar als ze gewoon een rekening achteraf sturen dan kan het weer wel. Dus ik zit een beetje met een dilemma. Iemand een idee hoe dat in z'n werk gaat?
Steijn, van je CC wordt alleen het bedrag dat je bij A&F besteed (kleding + verzendkosten) afgeschreven. De rekening van BTW + invoerrechten krijg je achteraf van FedEx en deze kan je per acceptgiro voldoen.
amokaapjeeh O+
pi_26456920
Ik kreeg trouwens mijn 2 full-zip hoodie's die ik dinsdagavond bestelde, gisterochtend al binnen! A&F wordt steeds sneller .
amokaapjeeh O+
pi_26458520
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:43 schreef Coconut het volgende:
Steijn, van je CC wordt alleen het bedrag dat je bij A&F besteed (kleding + verzendkosten) afgeschreven. De rekening van BTW + invoerrechten krijg je achteraf van FedEx en deze kan je per acceptgiro voldoen.
Ah oke, bedankt.
  zaterdag 23 april 2005 @ 20:33:25 #204
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_26460209
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 16:33 schreef Steijn het volgende:
Voor de rest ga ik er vanuit dat de mail die ze gestuurd hebben hun definitieve bestelling betreft.
Mee eens van mijn zijde.
  zaterdag 23 april 2005 @ 22:42:42 #205
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26462763
stein ik zie net dat de polo die ik besteld heb er niet meer is helaas
Als het kan wil ik graag dan een andere polo door mailen naar je. Dit ga ik nog vandaag doen.
Mocht het niet meer lukken voor jou is het jammer maar helaas voor mij. Ik zorg er voor dat de prijs het zelfde is

Hoor het wel.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 23 april 2005 @ 23:03:49 #206
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26463118
Steijn ik heb je een update mail gestuurd met een andere kleur voor de polo die ik wil hebben.
Als je het mailtje niet gekregen heb hoor ik het graag.

Ik houd die site regelmatig in de gaten maar je moet echt snel gaan bestellen. Want het gaat weer als een gek. Beter bestel je morgen gewoon dat geen wat er nog is. Want het is een leeg loop op dit moment. Veel maten zijn al uitverkocht en sommige artikelen vallen in zijn geheel al weg.

Straks loopt dit uit op een mislukking helaas

[ Bericht 58% gewijzigd door ook_gek op 23-04-2005 23:29:09 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26464040
Ik denk dat Steijn eerst geld wil zien voordat hij gaat bestellen.
amokaapjeeh O+
pi_26464182
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 23:42 schreef Coconut het volgende:
Ik denk dat Steijn eerst geld wil zien voordat hij gaat bestellen.
  zaterdag 23 april 2005 @ 23:56:03 #209
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26464337
moeten we snel zijn
Kom maar op met dat factuur dan stort ik dat geld. Want de spullen gaan weer snel bij A&F op de site
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26464430
Als alle deelnemers een 'spoedoverboeking' doen, dan jij heeft Steijn het geld de volgende dag op z'n rekening. Het lijkt me dat iedereen wel ¤5 daar voor over heeft toch?
amokaapjeeh O+
  zondag 24 april 2005 @ 00:01:24 #211
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26464449
ik wil heb alleen geen idee hoe dat moet maar daar kom ik wel achter
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26476512
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:12 schreef kreischer2000 het volgende:
Fuck te laat Naja volgende keer beter.
Je kunt toch meedoen. Ik heb je bestelling genoteerd.
pi_26477468
quote:
Op zondag 24 april 2005 16:23 schreef Steijn het volgende:

[..]

Je kunt toch meedoen. Ik heb je bestelling genoteerd.
Relaxt Ik heb nog geen mail terug ontvangen, zodra ik de info heb maak ik het geld direct over
pi_26477639
Ik stuur zo een mail
pi_26479527
quote:
Op zondag 24 april 2005 17:10 schreef Fatality het volgende:
Ik stuur zo een mail
Lukt het al? Je bent de laatste.
pi_26479814
Ik heb de overheadkosten en verzendkosten gedifferentieerd aan de hand het aandeel in het totaal bedrag van de bestelling. Dat leek me de eerslijkste manier. Na het eten, als de mail van Fatality eindelijk binnen is (althans dat hopen we maar), doe ik de facturen weg.
pi_26480442
Ik moet even kijken hoe ik die ID's te voorschijn haal

Ohohoh pathetic, ik had niet door dat het ADD TO BAG een link was

ok, done.

[ Bericht 22% gewijzigd door Fatality op 24-04-2005 19:16:19 ]
  zondag 24 april 2005 @ 19:37:10 #218
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_26481099
Het loopt inderdaad weer leeg daar. Een polo die ik wilde hebben is ook al weg.

Edit: En het overhemd ook.
pi_26483497
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:37 schreef TheVotary het volgende:
Het loopt inderdaad weer leeg daar. Een polo die ik wilde hebben is ook al weg.

Edit: En het overhemd ook.
Ja ik zie het. Grrr, wat irritant is dat toch. Er valt geen peil op te trekken.
  zondag 24 april 2005 @ 21:21:10 #220
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26483739
het lijkt wel als of heel europa zit te wachten tot ze kleding online hebben staan en dan met z'n alle opeens gaan inkopen. Die dingen vliegen echt de deur uit daar
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26484310
Dit heeft even niks met de actie te maken, maar dit rokje



Wat lelijk
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  maandag 25 april 2005 @ 00:01:42 #222
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26487887
quote:
Op zondag 24 april 2005 21:41 schreef Avani het volgende:
Dit heeft even niks met de actie te maken, maar dit rokje

[afbeelding]

Wat lelijk
Ja zeker lelijk
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26490619
Geld overgemaakt
  maandag 25 april 2005 @ 12:14:18 #224
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26494633
Geld heb ik net overgemaakt
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26497807
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja zeker lelijk
wel kort
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_26500019
Geld is overgemaakt
  maandag 25 april 2005 @ 17:18:36 #227
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26500555
hoop dat het geld er wel op tijd is want die kut bank wilt er nog wel eens iets langer over oden dan normaal
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26500980
quote:
Op zondag 24 april 2005 21:41 schreef Avani het volgende:
Dit heeft even niks met de actie te maken, maar dit rokje

[afbeelding]

Wat lelijk
vind ik wel wat hebben.. maar idd niet bij een 17 jarige.
pi_26501809
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:38 schreef TYP het volgende:

[..]

vind ik wel wat hebben.. maar idd niet bij een 17 jarige.
Bij wie dan wel?

Overigens kwam ik vandaag een winkel tegen in Rotterdam waar ze Abercrombie verkochten. Ik dacht de Daily Fresh, maar echt boeiende dingen waren het niet. Simpele truien en vesten.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_26505016
Geld is overgemaakt
pi_26507835
quote:
Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ja ik zie het. Grrr, wat irritant is dat toch. Er valt geen peil op te trekken.
He steijn wil je even je mail checken? Ik heb je zondag middag een maitlje gestuurd en wil wel graag wat meer gegevens over het betalen etc.
Alvast bedantk
pi_26523356
misschien dat deze vraag al eens is gesteld maar kon hem zo 1-2-3 niet vinden... maareh:

Hoe vallen de polo's van A&F in vergelijking met Lacoste polo's? Ik heb zelf maat 2, weet iemand welke maat polo ik dan zou moeten hebben? Meestal draag ik er een longsleeve onder en zit de polo dan aardig strak...

Dankje!
AC Milan
pi_26523716
quote:
Op maandag 25 april 2005 18:15 schreef Avani het volgende:

[..]

Bij wie dan wel?

Overigens kwam ik vandaag een winkel tegen in Rotterdam waar ze Abercrombie verkochten. Ik dacht de Daily Fresh, maar echt boeiende dingen waren het niet. Simpele truien en vesten.
Waar zit dat ongeveer. Ik wil duidelijk nog zo`n vest of trui
pi_26523802
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 17:37 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Waar zit dat ongeveer. Ik wil duidelijk nog zo`n vest of trui
Ken je de Funkie House? Zo niet, dan heb je tussen de V&D en Hema een straatje, waar allemaal louche zaakjes zitten Het zit schuin tegenover de Funkie House iig.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_26524622
quote:
Op maandag 25 april 2005 18:15 schreef Avani het volgende:

[..]

Bij wie dan wel?

Overigens kwam ik vandaag een winkel tegen in Rotterdam waar ze Abercrombie verkochten. Ik dacht de Daily Fresh, maar echt boeiende dingen waren het niet. Simpele truien en vesten.
gaat gewoon de stijl, ik vind het wel wat hebben. Gewoon voor uitgaan en dergelijke; als ik een meid zou zien met dat en goed bijhorende dingen...
pi_26525617
ik vind het jammer dat er nu weinig leuke producten zijn anders had ik toch graag meegedaan.. maar ik hoop voor jullie dat het helemaal goedkomt
pi_26526034
als iemand nog zo'n coole surfshort wil hebben, maar te laat is voor de inkoopactie, neem eens een kijkje in Vraag en Aanbod
  dinsdag 26 april 2005 @ 19:30:17 #238
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26526304
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:18 schreef ßŘúĐęWyN het volgende:
als iemand nog zo'n coole surfshort wil hebben, maar te laat is voor de inkoopactie, neem eens een kijkje in Vraag en Aanbod
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26527027
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:18 schreef ßŘúĐęWyN het volgende:
als iemand nog zo'n coole surfshort wil hebben, maar te laat is voor de inkoopactie, neem eens een kijkje in Vraag en Aanbod
Mischien wil kluupkluup 'm nog
Nu ook in vanillesmaak
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:18:33 #240
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_26529211
Jammer... te laat om te bestellen i guess..
Maar toch niet helemaal.
pi_26530015
Verdomme de enige deer brook polo die ik wilde hebben is nu net verdwenen. Ik denk dat ik me terugtrek uit de actie nu is het niet zo zinvol meer. Waarom hebben ze verdomme bij de connery ponds inkepingen in de hals en mouwen
Ik wacht wel een tijdje voor nieuw spul ofzo.. de lente collectie was veel beter.
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:06:32 #242
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26530602
helaas loopt alles als een debiel weg
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26530830
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:45 schreef Fatality het volgende:
Verdomme de enige deer brook polo die ik wilde hebben is nu net verdwenen. Ik denk dat ik me terugtrek uit de actie nu is het niet zo zinvol meer. Waarom hebben ze verdomme bij de connery ponds inkepingen in de hals en mouwen
Ik wacht wel een tijdje voor nieuw spul ofzo.. de lente collectie was veel beter.
Ik heb je uit de actie gehaald. Kijken of nog iemand je plaats op wil vullen.
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:17:16 #244
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26530927
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 22:13 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik heb je uit de actie gehaald. Kijken of nog iemand je plaats op wil vullen.
Moet hij/zij wel snel het geld overmaken. Want die online shop loopt leeg betreft kleding. Hoe langer je wacht hoe erger het gaat worden denk ik?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26530979
Kunnen we de site niet DDossen? en hem weer met rust laten als het geld binnen is?
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:42:55 #246
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_26531667
Ik wil wel.. maar op welke termijn? en uuuh (ook niet onbelangrijk) hoeveel komt er nog ongeveer bovenop de prijs die er staat op de site?

-edit- zijn die maten vergelijkbaar (las ergens anders dat ze stuk groter zijn dan de maat die erop staat? :S )

[ Bericht 30% gewijzigd door Gizmore op 26-04-2005 22:48:52 ]
Maar toch niet helemaal.
pi_26531820
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:01 schreef Desiderius het volgende:

[..]

Mischien wil kluupkluup 'm nog
ik durf het hem nauwelijks te vragen

als iemand hem wel wil ruilen met een hooded sweater van AenF of iets dergelijks, ben ik daar ook wel voor te porren
pi_26532624
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 22:47 schreef ßŘúĐęWyN het volgende:

[..]

ik durf het hem nauwelijks te vragen
OMG!

Ik zal eens kijken Boudewijn
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_26532759
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 22:42 schreef Gizmore het volgende:
Ik wil wel.. maar op welke termijn? en uuuh (ook niet onbelangrijk) hoeveel komt er nog ongeveer bovenop de prijs die er staat op de site?

-edit- zijn die maten vergelijkbaar (las ergens anders dat ze stuk groter zijn dan de maat die erop staat? :S )
Ik had een bestelling van 65 dollar, dat had me uiteindelijk 82 euro gekost. Dat valt dus best mee vergelijkend met grote merken in Nederland.
En de termijn is denk ik voor donderdag dat het is afgehandeld met betaling etc. dus stuur je bestelling maar zo snel mogelijk op.

Tevens staat er een size chart op de site, meet je borstomtrek en vergelijk. Het zou een aardige benadering moeten geven. Ik heb juist het idee dat (iig) de musclefit polo's wat kleiner uitvallen dan in NL.
pi_26532760
ik hoop van je te horen
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:35:56 #251
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_26533257
Mmmmm... zie net dat me rekening weer zo goed als leeg is (dit weekend al geplunderd ) en krijg pas over 2 weken weer gestort... Das cker te laat.. Nou jah, ik hou me aanbevolen voor volgende acties

-edit- Toch bedankt voor de hulp Fatality
Maar toch niet helemaal.
  woensdag 27 april 2005 @ 00:32:05 #252
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_26534758
Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar de organisator dat ik niet meer meedoe (noodgedwongen). De spullen die ik wilde hebben waren niet meer leverbaar, uitgezonderd de flip-flops dan. Ik hoop dat voor de rest deze inkoopactie succesvol afgesloten gaat worden.
pi_26534934
Ik moet echt zo nodig naar Amerika.. veel kleding van dit merk is echt geweldig! Die rokjes..

[ Bericht 24% gewijzigd door gekke_sandra op 27-04-2005 00:52:34 ]
Delivered without an information leaflet
pi_26535107
Ik zat ff op Ebay te kijken



Leuk voor n jongen



Leuk voor mij
Delivered without an information leaflet
pi_26537359
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 17:41 schreef Avani het volgende:

[..]

Ken je de Funkie House? Zo niet, dan heb je tussen de V&D en Hema een straatje, waar allemaal louche zaakjes zitten Het zit schuin tegenover de Funkie House iig.
Jah weet ik te vinden, binnekort ff kijken
  woensdag 27 april 2005 @ 08:32:46 #256
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26537412
quote:
Op woensdag 27 april 2005 00:51 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik zat ff op Ebay te kijken

[afbeelding]

Leuk voor n jongen

[afbeelding]

Leuk voor mij
ik wil jou echt wel in dat rokje zien
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26540734
quote:
Op woensdag 27 april 2005 08:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik wil jou echt wel in dat rokje zien
Jezus, Casanova ga eens ergens anders vrouwen versieren
Die polo met die streepjes hierboven vind ik niet veel aan eigenlijk, mijn vader gebruikt zo'n ding om in te schilderen.
pi_26541498
quote:
Op woensdag 27 april 2005 11:32 schreef Fatality het volgende:
Jezus, Casanova ga eens ergens anders vrouwen versieren
Die polo met die streepjes hierboven vind ik niet veel aan eigenlijk, mijn vader gebruikt zo'n ding om in te schilderen.
Ik vind de kleur blauw mooi, maar het ligt er ook maar net aan wie het aanheeft
Delivered without an information leaflet
  woensdag 27 april 2005 @ 12:09:45 #259
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26541499
quote:
Op woensdag 27 april 2005 11:32 schreef Fatality het volgende:

[..]

Jezus, Casanova ga eens ergens anders vrouwen versieren
Die polo met die streepjes hierboven vind ik niet veel aan eigenlijk, mijn vader gebruikt zo'n ding om in te schilderen.
He je bent een man of je bent het niet
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26541686
quote:
Op woensdag 27 april 2005 08:32 schreef ook_gek het volgende:
ik wil jou echt wel in dat rokje zien
Koop jij m dan voor me?

Die nieuwe winkel schuin tegenover de Funkie House, daar verkopen ze wel leuke kleding voor mannen. Vooral veel van die blije t-shirts met teksten erop. Ik heb er echter geen Abercrombie & Fitch rokjes gezien ofzo.. beetje jammer
Delivered without an information leaflet
pi_26541831
Ik ben wel benieuwd wat diegene die nog wel met de IA meedoen nou hebben besteld.
  woensdag 27 april 2005 @ 12:27:14 #262
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26541873
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:17 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Koop jij m dan voor me?

Die nieuwe winkel schuin tegenover de Funkie House, daar verkopen ze wel leuke kleding voor mannen. Vooral veel van die blije t-shirts met teksten erop. Ik heb er echter geen Abercrombie & Fitch rokjes gezien ofzo.. beetje jammer
uhm gaat even moeilijk met mijn geld. Ben op dit moment even werkloos binnen kort ga ik weer werken dan heb ik geld en wil ik er over denken

En over welke stad hebben we het nou met dat tegen over funkie house?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26542021
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:27 schreef ook_gek het volgende:
uhm gaat even moeilijk met mijn geld. Ben op dit moment even werkloos binnen kort ga ik weer werken dan heb ik geld en wil ik er over denken

En over welke stad hebben we het nou met dat tegen over funkie house?
Doe maar, ja

We hebben het over Rotterdam
Delivered without an information leaflet
  woensdag 27 april 2005 @ 12:40:33 #264
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26542190
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:33 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Doe maar, ja

We hebben het over Rotterdam
Kom ik nooit. Woon in den haag

Anders gaan we een keer zamen shoppen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26542291
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:40 schreef ook_gek het volgende:
Kom ik nooit. Woon in den haag

Anders gaan we een keer zamen shoppen
Dan moet daar een verandering in komen. Ik woon zowat in Rotterdam en ik kom ook wel eens in Den Haag Das goed
Delivered without an information leaflet
  woensdag 27 april 2005 @ 12:51:41 #266
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26542447
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:45 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Dan moet daar een verandering in komen. Ik woon zowat in Rotterdam en ik kom ook wel eens in Den Haag Das goed
Ik zou zeggen nodig me uit en laat me rotterdam zien. Gaan we shoppen en een hapje eten ergens op een terrasje

Steijn heb je eigelijk veel problemem met kleding die er niet meer is. Of valt het nog wel mee?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26544299
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:25 schreef Fatality het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat diegene die nog wel met de IA meedoen nou hebben besteld.
Deze:



Nogsteeds in stock gelukkig
pi_26546345
Hij komt net uit de post, dus wat kreukelig en een wat onduidelijke foto, maar ik ben er blij mee



En hij is echt heel erg zacht
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_26546434
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:00 schreef Avani het volgende:
Hij komt net uit de post, dus wat kreukelig en een wat onduidelijke foto, maar ik ben er blij mee

[[url=http://img11.echo.cx/img11/979/oranjetrui6uu.jpg]afbeelding][/URL]

En hij is echt heel erg zacht
Mooi hoor Past ie goed?
pi_26546608
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:03 schreef Steijn het volgende:

[..]

Mooi hoor Past ie goed?
Ja, hij zit perfect
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  woensdag 27 april 2005 @ 16:11:02 #271
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26546636
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:05 schreef kreischer2000 het volgende:

[..]

Deze:

[afbeelding]

Nogsteeds in stock gelukkig
Deze

Deze heb ik besteld die in het blauw was al weg helaas
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26550641
Ja leuk Avani

die polo hierboven vind ik in de blauwe versie wel een stukje mooier eerlijk gezegd.
pi_26553446
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:00 schreef Avani het volgende:
Hij komt net uit de post, dus wat kreukelig en een wat onduidelijke foto, maar ik ben er blij mee

afbeelding

En hij is echt heel erg zacht
Mooi Avani . Ik had hem ook gezien, maar er zit wol in en daar kan ik niet tegen .

Ik was vandaag trouwens bij America Today in de Kalvertoren, maar daar hadden ze niks van A&F.
amokaapjeeh O+
pi_26555421
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:07 schreef Coconut het volgende:

[..]

Mooi Avani . Ik had hem ook gezien, maar er zit wol in en daar kan ik niet tegen .

Ik was vandaag trouwens bij America Today in de Kalvertoren, maar daar hadden ze niks van A&F.
Dat is wel jammer ja. Hoe zijn die vestjes die jij laatst had gekocht? Die zijn ook leuk
America Today heeft toch sowieso niks voor vrouwen van A&F?
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  woensdag 27 april 2005 @ 23:03:56 #275
91856 Stretto
..........
pi_26556470
Vandaag een buttload aan A&F in een winkel gezien........
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_26556644
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:24 schreef Avani het volgende:
Dat is wel jammer ja. Hoe zijn die vestjes die jij laatst had gekocht? Die zijn ook leuk
America Today heeft toch sowieso niks voor vrouwen van A&F?
Die vestjes zijn ook super! Er zit 'modal' in, dus ze zijn heerlijk zacht. Ik woon er bijna in .
Ooohhh, ik wist niet dat America Today helemaal niks van A&F voor vrouwen heeft... Ik kom er eigenlijk nooit. Maar ze hadden dus ook niks voor mannen in de Kalvertoren .
amokaapjeeh O+
  donderdag 28 april 2005 @ 00:05:00 #277
95608 Speth
Rorschach
pi_26558104
quote:
Op woensdag 27 april 2005 23:03 schreef Stretto het volgende:
Vandaag een buttload aan A&F in een winkel gezien........
Het penetreert idd steeds meer de Europese markt, straks is het dus niet erg origineel meer
pi_26558268
quote:
Op donderdag 28 april 2005 00:05 schreef Speth het volgende:

[..]

Het penetreert idd steeds meer de Europese markt, straks is het dus niet erg origineel meer
Ik heb de 1e A&F's al gezien op school....... origineel is het al lang niet meer
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_26558389
Ik moet zeggen dat ik nog niets moois van A&f in NL heb gezien .
pi_26566441
quote:
Op donderdag 28 april 2005 00:12 schreef Stretto het volgende:
Ik heb de 1e A&F's al gezien op school....... origineel is het al lang niet meer
Beetje jammer, maar ja.. zelfs haute couture is niet origineel meer
Als je origineel wil hebben dan zal je het zelf moeten maken
Ik zie overigens weinig leuks op de site..
Delivered without an information leaflet
  donderdag 28 april 2005 @ 13:21:37 #281
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26568444
ik had een paar kleding winkes gemaild met de vraag of ze A&F kleding verkopen en of ze er aan kunnen kopen. En 2 van de 3 hebben gereageerd en gek gek genoeg werd ik door beiden door gestuurd naar Oger kleding in de PC hoofdstraat.

Iemand een idee wat voor kleding zaak dat is?

edit
www.oger.nl verkoopt de volgende merken
quote:
Amadeus, Luigi Borrelli, Burberry, Mafeis, Faconnable, Fattori, Lorinzini, Ralph Lauren, Santoni, Matelassi, Valentini, Jay Pee Originals, Mulberry, Attolini, Isaďa, Corneliani, Etro, Oger Amsterdam, Dressed for Success, Alden, Baldessarini, Creed, Ermenegildo Zegna, Façonnable, Hugo Boss, Jacques Britt, Profumeria Santa Maria Novella, Ralph Lauren Purple Label
Op de site staan wel hele mooie polo,s

Maar goed ik zal ze even een mailtje sturen met de vraag of ze A&F verkopen

weer een edit
ze zitten ook in den haag. Ik ga eens een mailtje sturen of even langs

[ Bericht 35% gewijzigd door ook_gek op 28-04-2005 13:28:26 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26569459
Oger lijkt me niet echt een zaak voor A&F eigenlijk
Nu ook in vanillesmaak
  donderdag 28 april 2005 @ 14:01:35 #283
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26569501
nee niet echt nee. Maar ze verkopen ook veel RL kleding en daar valt A&F wel een beetje onder zullen we maar zeggen.

En ik zat net op de site te kijken van oger en ik heb daar geweldige mooie rugby polo,s gezien
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26569542
oger is fijne herenmode. daar valt A&F écht niet onder.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_26569606
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:01 schreef ook_gek het volgende:
nee niet echt nee. Maar ze verkopen ook veel RL kleding en daar valt A&F wel een beetje onder zullen we maar zeggen.

En ik zat net op de site te kijken van oger en ik heb daar geweldige mooie rugby polo,s gezien
La Martina zeker?
Nu ook in vanillesmaak
pi_26586743
Ik was pas om half 10 terug van de studie maar ik heb toch nog besteld. Bijna alle items waren er. ik post morgen wel een overzichtje en ik ga met de cashbacks beginnen.
  vrijdag 29 april 2005 @ 01:13:36 #287
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26586836
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 01:07 schreef Steijn het volgende:
Ik was pas om half 10 terug van de studie maar ik heb toch nog besteld. Bijna alle items waren er. ik post morgen wel een overzichtje en ik ga met de cashbacks beginnen.
top
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26587099
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 01:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

top
Ja het viel me mee. Ik dacht dat er veel meer af zou vallen. Jouw polo was er in ieder geval.
  vrijdag 29 april 2005 @ 01:52:00 #289
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26587384
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 01:33 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ja het viel me mee. Ik dacht dat er veel meer af zou vallen. Jouw polo was er in ieder geval.
BETER
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26604317
Die van mij staat nu ook nog in stock dus ik neem aan dat die ook bij de bestelling zit
pi_26604666
Wat een ellende in het kwadraat mijn polo is niet meer beschikbaar... heb gisterochtend nog gekeken, en toen was ie nog in stock...
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_26667167
Ik heb alles binnen. Het is echt mooi spul. Vanavond zal ik het een en ander verpakken zodat het morgen naar iedereen verzonden kan worden. Zou mooi zijn als het er dan nog voor de hemelvaart is.

Ik zal zo wel even wat foto's posten.
  maandag 2 mei 2005 @ 14:32:12 #293
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26667268
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:29 schreef Steijn het volgende:
Ik heb alles binnen. Het is echt mooi spul. Vanavond zal ik het een en ander verpakken zodat het morgen naar iedereen verzonden kan worden. Zou mooi zijn als het er dan nog voor de hemelvaart is.

Ik zal zo wel even wat foto's posten.
Dat is goed kut zeg Woensdag is er niemand thuis. En het postkantoor is hier aardig ver vandaan . Kan je het anders volgende week maandag kunnen versturen zo dat het zeker weten goed gaat? Anders blijft dat ding ergens zweven

Bedankt
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 2 mei 2005 @ 16:19:01 #294
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26668271
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is goed kut zeg Woensdag is er niemand thuis. En het postkantoor is hier aardig ver vandaan . Kan je het anders volgende week maandag kunnen versturen zo dat het zeker weten goed gaat? Anders blijft dat ding ergens zweven

Bedankt
JA vergeet deze reactie maar want ik heb geregeld dat er iemand is. Dus stuur die shit maar op
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26669326
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:29 schreef Steijn het volgende:
Ik heb alles binnen. Het is echt mooi spul. Vanavond zal ik het een en ander verpakken zodat het morgen naar iedereen verzonden kan worden. Zou mooi zijn als het er dan nog voor de hemelvaart is.

Ik zal zo wel even wat foto's posten.
Dat is snel!
pi_26670510
Is mijn geld alweer op de terugweg?
pi_26671212
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:05 schreef Desiderius het volgende:

[..]

La Martina zeker?
La Martina is argentijnse Polo sponsor, niet rugby.
Heb de zomercollectie gezien maar echt te druk. Te veel van zulk soort kleding is er trouwens.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_26671963
quote:
Op maandag 2 mei 2005 17:32 schreef Fatality het volgende:
Is mijn geld alweer op de terugweg?
Ik heb het vandaag teruggeboekt. Dus het zal wel verschijnen in de loop van de week.
pi_26672009
quote:
Op maandag 2 mei 2005 17:57 schreef Thermo het volgende:

[..]

La Martina is argentijnse Polo sponsor, niet rugby.
Heb de zomercollectie gezien maar echt te druk. Te veel van zulk soort kleding is er trouwens.
Daarom kan hij die wel bedoelen , ze hebben La Martina bij Oger volgens mij..
Nu ook in vanillesmaak
pi_26672397
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:29 schreef Steijn het volgende:
Ik zal zo wel even wat foto's posten.




En hier mijn bestelling, let niet op de ogen :




Nog even strijken
pi_26672448
Steijn, was mijn polo nog in stock?
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')