Ik heb je uit de actie gehaald.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:45 schreef Fatality het volgende:
Verdomme de enige deer brook polo die ik wilde hebben is nu net verdwenen. Ik denk dat ik me terugtrek uit de actie nu is het niet zo zinvol meer. Waarom hebben ze verdomme bij de connery ponds inkepingen in de hals en mouwen![]()
Ik wacht wel een tijdje voor nieuw spul ofzo.. de lente collectie was veel beter.
Moet hij/zij wel snel het geld overmaken. Want die online shop loopt leeg betreft kleding. Hoe langer je wacht hoe erger het gaat worden denk ik?quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:13 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb je uit de actie gehaald.Kijken of nog iemand je plaats op wil vullen.
![]()
ik durf het hem nauwelijks te vragenquote:
OMG!quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:47 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ik durf het hem nauwelijks te vragen![]()
Ik had een bestelling van 65 dollar, dat had me uiteindelijk 82 euro gekost. Dat valt dus best mee vergelijkend met grote merken in Nederland.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:42 schreef Gizmore het volgende:
Ik wil wel.. maar op welke termijn? en uuuh (ook niet onbelangrijk) hoeveel komt er nog ongeveer bovenop de prijs die er staat op de site?
-edit- zijn die maten vergelijkbaar (las ergens anders dat ze stuk groter zijn dan de maat die erop staat? :S )
Jah weet ik te vinden, binnekort ff kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:41 schreef Avani het volgende:
[..]
Ken je de Funkie House?Zo niet, dan heb je tussen de V&D en Hema een straatje, waar allemaal louche zaakjes zitten
Het zit schuin tegenover de Funkie House iig.
![]()
ik wil jou echt wel in dat rokje zienquote:Op woensdag 27 april 2005 00:51 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik zat ff op Ebay te kijken
[afbeelding]
Leuk voor n jongen
[afbeelding]
Leuk voor mij![]()
Jezus, Casanova ga eens ergens anders vrouwen versierenquote:Op woensdag 27 april 2005 08:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wil jou echt wel in dat rokje zien
Ik vind de kleur blauw mooi, maar het ligt er ook maar net aan wie het aanheeftquote:Op woensdag 27 april 2005 11:32 schreef Fatality het volgende:
Jezus, Casanova ga eens ergens anders vrouwen versieren
Die polo met die streepjes hierboven vind ik niet veel aan eigenlijk, mijn vader gebruikt zo'n ding om in te schilderen.
He je bent een man of je bent het nietquote:Op woensdag 27 april 2005 11:32 schreef Fatality het volgende:
[..]
Jezus, Casanova ga eens ergens anders vrouwen versieren
Die polo met die streepjes hierboven vind ik niet veel aan eigenlijk, mijn vader gebruikt zo'n ding om in te schilderen.
Koop jij m dan voor me?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:17 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Koop jij m dan voor me?
Die nieuwe winkel schuin tegenover de Funkie House, daar verkopen ze wel leuke kleding voor mannen. Vooral veel van die blije t-shirts met teksten erop. Ik heb er echter geen Abercrombie & Fitch rokjes gezien ofzo.. beetje jammer
Doe maar, jaquote:Op woensdag 27 april 2005 12:27 schreef ook_gek het volgende:uhm gaat even moeilijk met mijn geld. Ben op dit moment even werkloos binnen kort ga ik weer werken dan heb ik geld en wil ik er over denken
En over welke stad hebben we het nou met dat tegen over funkie house?
Kom ik nooit. Woon in den haagquote:Op woensdag 27 april 2005 12:33 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Doe maar, ja
We hebben het over Rotterdam
Dan moet daar een verandering in komen. Ik woon zowat in Rotterdam en ik kom ook wel eens in Den Haagquote:Op woensdag 27 april 2005 12:40 schreef ook_gek het volgende:
Kom ik nooit. Woon in den haag
Anders gaan we een keer zamen shoppen
Ik zou zeggen nodig me uit en laat me rotterdam zien. Gaan we shoppen en een hapje eten ergens op een terrasjequote:Op woensdag 27 april 2005 12:45 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dan moet daar een verandering in komen. Ik woon zowat in Rotterdam en ik kom ook wel eens in Den HaagDas goed
Deze:quote:Op woensdag 27 april 2005 12:25 schreef Fatality het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat diegene die nog wel met de IA meedoen nou hebben besteld.
Mooi hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 16:00 schreef Avani het volgende:
Hij komt net uit de post, dus wat kreukelig en een wat onduidelijke foto, maar ik ben er blij mee
[[url=http://img11.echo.cx/img11/979/oranjetrui6uu.jpg]afbeelding][/URL]
En hij is echt heel erg zacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |