abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26328147
Ik wil ook graag meedoen als er nog plaats is! Heb ook een aantal mooie spulletjes op de site gezien!!
pi_26328214
I'am in..

[edit]Steijn ik geef 't in dezer dagen nog wel ff door, ik ken meer mensen die wat willen bestellen..[/edit]
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 18 april 2005 @ 18:19:33 #33
117266 Tujuh
Letitredno
pi_26328317
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:03 schreef Tujuh het volgende:
Dan toch maar even een vraagje... Hoe groot zijn de bijkomende kosten eigenlijk? btw etc.
nja laat maar zitten dan...
pi_26328651
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:35 schreef Steijn het volgende:
Wie van deze users willen er nog mee doen met de nieuwe actie?

Bananenman
Slofsky
el-Fenomeno
Ontopic
mic_forever
Lucske
ߨúÐêWyN
Molluck
Maxxieh!
hEx3
arj1o1
markie112
Lassekjus
Jawi
Jay-Z
Fatality
Naggelwauz
UN
Avani
Steijn
erikdebier
Steven184
tommy mclaren
rotskibo

JaWi, Molluck, mic_forever, Fatality en ik staan al genoteerd.
Bedankt, maar ik heb geen interesse meer. Mijn polo heb ik namelijk al binnen!
pi_26328827
* JaWi meedoet, voor iets minder dan eerst.
Laten we zeggen 2 of 3 humor shirts en misschien een zwembroek .
slettebak [@] gmail.com
pi_26328955
Ik vind die destination tees echt vet
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_26329343
Is er nog plaats voor mij?
pi_26329935
ik doe ook mee.. zat sowieso al bij de afgelaste actie (helaas)
pi_26330105
Ik doe mee. Moet ik nog wel kijken of er wat leuks tussenzit
  maandag 18 april 2005 @ 19:40:36 #40
79514 Ontopic
Odi et Amo
pi_26330418
Ik doe weer mee, als ze dit keer wel genoeg in vooraad hebben .
pi_26331081
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:35 schreef Steijn het volgende:
Wie van deze users willen er nog mee doen met de nieuwe actie?

//waslijst//

JaWi, Molluck, mic_forever, Fatality en ik staan al genoteerd.
ik wil misschien nog wel een keertje meedoen met 1 of 2 artikelen, als er genoeg mensen meedoen. het vie lde vorige keer toch vrij prijzig uit. de polo's vielen wel erg goed, al is/was die vintage wash wel ff wennen
  maandag 18 april 2005 @ 20:08:44 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26331095
Ja ik wil zeker weten mee doen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26331445
Misschien een linkje van wat er besteld kan worden?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 18 april 2005 @ 20:30:14 #44
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_26331521
quote:
Op maandag 18 april 2005 20:23 schreef PeuRac het volgende:
Misschien een linkje van wat er besteld kan worden?
alles op www.abercrombie.com (mits niet op 'backordered')
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_26331751
Top dit!!

Ik wil dit keer ook graag meedoen

Kan er iemand trouwens wat pics posten om een beter idee te krijgen van de vintage wash???
  maandag 18 april 2005 @ 21:08:33 #46
95608 Speth
Rorschach
pi_26332243

Deze heb ik al besteld, erg tevreden over. Overigens hebben de overhemden ook vintage wash, dus ze zijn een beetje "kapot". Het verschil met een afgeragd overhemd zie je echter gewoon.
  maandag 18 april 2005 @ 21:11:35 #47
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26332338
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:08 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]

Deze heb ik al besteld, erg tevreden over. Overigens hebben de overhemden ook vintage wash, dus ze zijn een beetje "kapot". Het verschil met een afgeragd overhemd zie je echter gewoon.
Ik vind deze erg mooi
Vallen die dingen groot of klein?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_26332419
quote:
Op maandag 18 april 2005 20:52 schreef erikdebier het volgende:
Top dit!!

Ik wil dit keer ook graag meedoen

Kan er iemand trouwens wat pics posten om een beter idee te krijgen van de vintage wash???
heb geen digitale camera, maar het is dus echt héél vintage. niet alleen een wash, ze knippen doodleuk, hele fijne knipjes in je kraag en arm waardoor het bijna rafelt

ik durf ze niet in de wasmachine te gooien
  maandag 18 april 2005 @ 21:19:13 #49
95608 Speth
Rorschach
pi_26332583
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik vind deze erg mooi
Vallen die dingen groot of klein?
Ik heb een L en die zit perfect. Met andere merken heb ik ook altijd L, dus ga gewoon uit van de maat die je hier in Nederland hebt qua overhemden.
  maandag 18 april 2005 @ 21:19:27 #50
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26332591
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:13 schreef ߨúÐêWyN het volgende:

[..]

heb geen digitale camera, maar het is dus echt héél vintage. niet alleen een wash, ze knippen doodleuk, hele fijne knipjes in je kraag en arm waardoor het bijna rafelt

he dat moet ik niet hebben
  maandag 18 april 2005 @ 21:23:33 #51
95608 Speth
Rorschach
pi_26332701
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:13 schreef ߨúÐêWyN het volgende:

[..]

Dat laatste is echt geen reden voor, ik heb mijn vintage polo's nu meerdere malen gewassen en er rafelt niets.

Bovendien vind ik vintage wash juist erg mooi. Nieuwe polo's hebben altijd zo'n fletse kleur (vooral RL...) die lang houdbaar blijft. Nou is dat wel een teken van kwaliteit, maar ik vind een "gedragen" look met een mattere kleur juist wel mooi, staat natuurlijker.
pi_26332784
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

he dat moet ik niet hebben
misschien dat ik wel overdrijf aangezien ik altijd erg zuinig ben met mijn kleding (sommigen vinden het idioot dat ik wil koken met een schort tegen eventuele spetters) maar ik schrok wel even. daarnaast verschilt het per polo. mijn champlain polo heeft minder radicale knipjes dan de connery pond versie.

trouwens de moose river jersey polo die je ziet als je op de polonaam gaat staan lijkt me mooi, maar die kan je niet bestellen
pi_26332861
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:23 schreef Speth het volgende:

[..]

Dat laatste is echt geen reden voor, ik heb mijn vintage polo's nu meerdere malen gewassen en er rafelt niets.
heb je ook AenF polo's met dezelfde knipjes in de kraag zoals ik die omschrijf?

ik durf ze echt niet in de wasmachine te stoppen namelijk..
pi_26332942
Edit - dubbel
pi_26332947
Zoals iemand al eerder vroeg:

Hoe zit het met de (verzend)kosten? Die worden verdeeld per product neem ik aan? En op hoeveel komen deze ongeveer? En hoe staat de dollar op dit moment?
  maandag 18 april 2005 @ 21:37:44 #56
95608 Speth
Rorschach
pi_26333127
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:29 schreef ߨúÐêWyN het volgende:

[..]

heb je ook AenF polo's met dezelfde knipjes in de kraag zoals ik die omschrijf?

ik durf ze echt niet in de wasmachine te stoppen namelijk..
Ja. Twee zijn erg vintage, dus met gerafelde kraag etc... De derde is normaal. Het is niet zo "erg" als bij deze:

(dat is geen vintage wash, maar destroyed), maar ze gaan niet echt verder kapot dan hoe je ze koopt.
pi_26333199
Hierbij een nieuwe inkoopactie voor Abercrombie & Fitch (A&F) kleding. Steijn zorgt voor het bevestigen en opnemen van de definitieve bestellingen. Als alles besteld is bij A&F stuurt A&F het totale pakket naar mij toe waarna ik de bestellingen verder verstuur in Nederland.

Voor deze actie heeft een voorinschrijving plaats gevonden. Mensen die zich al hadden ingeschreven voor de vorige actie, die dus niet doorgegaan is wegens een gebrekkige voorraad, krijgen voorrang.

-Waar kan ik de kleding uitzoeken?
Op de website van A&F. Je kunt in principe kiezen uit alle kleding, je hoeft dus niet alleen polo's te bestellen. De artikelen moet wel uit voorraad leverbaar zijn.

- Welke maat moet ik hebben?
Voor de juist maten kun je de size chart raadplegen. Hoe je maten moet nemen kun je hier zien. Voor de dames.

- Hoe moet je bestelling er uit zien?
1. Een duidelijk overzicht van welke items je wilt bestellen. Dus omschrijving, de kleur, het item nummer (te vinden als je alles in het mandje doet en vervolgens view bag doet) en de maat.
2. Je volledige naam + Fok! nickname.
3. Je woonadres. Dus straatnaam en nummer, postcode en woonplaats.
4. Een telefoonnummer.

Je kunt je bestelling toezenden naar steijnvdt apestaartje raketnet.nl

- Tot en met wanneer kan je je bestelling opgeven?
Geef je bestelling zo snel mogelijk door, des te eerder kunnen we gaan bestellen. Ik wilde vrijdag 22 april als deadline aanhouden. Maar als de actie vol (24 bestellingen of meer dan 1000 euro) is sluit ik hem eerder (met in acht houding van de voorinschrijvingen natuurlijk).

- Hoe zit het met de betaling?
De kosten van de bestelling hangen samen met het totaal aantal bestellingen. Na de sluiting van de actie bereken ik de voorlopige kosten. De kosten zullen bestaan uit de kosten van de items die je koopt, de verzendkosten naar Nederland en eventueel ook de nazending in Nederland zelf, de douanerechten en de BTW.

In de factuur die je krijgt staat het rekeningnummer van Steijn, daar moet je het geld naar toe overmaken. In de factuur staat tevens de betalingstermijn, deze zal zo kort mogelijk zijn. Bestellingen die niet binnen deze termijn zijn betaald worden geschrapt.

- Wat is de levertijd?
De zending moet helemaal uit de VS komen en door de douane dus ik zou maar op 2 weken rekenen, dan kan het altijd meevallen.

Veel plezier met de actie.

Voor meer vragen kun je in dit topic terecht, liever geen vragen stellen via de e-mail.

[ Bericht 0% gewijzigd door Steijn op 18-04-2005 21:53:11 ]
pi_26333415
4wkn levertijd, dat is wel lang Is er geen winkel in NL waar je het kunt kopen dan?
  maandag 18 april 2005 @ 21:47:37 #59
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26333439
wat zijn ongeveer de extra kosten die er bij komen kijken? Heb je daar een kleine indicatie van?
  maandag 18 april 2005 @ 21:48:15 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26333460
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:46 schreef PeuRac het volgende:
4wkn levertijd, dat is wel lang Is er geen winkel in NL waar je het kunt kopen dan?
Nee dat is dus het hele probleem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')