Ik krijg je mail net binnen, aangezien deze gisteren al verzonden kun je gewoon meedoen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:58 schreef Ontopic het volgende:
Heb je mijn e-mail niet ontvangen?
Voor mij geldt hetzelfde,moet ik nog een mail sturen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:16 schreef ook_gek het volgende:
mijn bestelling is definitief wil je dat ik dat bevestigt per mail of is dit goed genoeg?
Laat zo snel mogelijk weten wat ik moet betalen dan maak ik het over![]()
Nou qua bestellingen en verzendkosten, dus wat ik aan A&F moet betalen, zit ik 836,37 euro. Dat valt dus ruim binnen de limiet van de CC. Maar als ik de BTW en invoerrechten er bij op tel kom ik uit op 1115,57 Euro (ja ik weet het idioot hoog maar dat komt door die gekke Italianen), als ik dat per CC moet voldoen kan dat dus niet, maar als ze gewoon een rekening achteraf sturen dan kan het weer wel. Dus ik zit een beetje met een dilemma. Iemand een idee hoe dat in z'n werk gaat?quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:16 schreef ook_gek het volgende:
waarom moet je iemand schrappen dan? Kom je boven de 1000 uit?
Regels zijn regelsquote:En dan zeggen tegen ontopic van oke je was net op het rantje kan jij ook 1 of 2 artikelen laten vallen zo dat iedereen toch mee kan proviteren?
Ik weet wel voldoendequote:Op zaterdag 23 april 2005 02:16 schreef ook_gek het volgende:
mijn bestelling is definitief wil je dat ik dat bevestigt per mail of is dit goed genoeg?
Nee dat hoeft niet, je bestelling is zo wel duidelijk ook.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:43 schreef kollie het volgende:
Voor mij geldt hetzelfde,moet ik nog een mail sturen?
Ik gok het er maar op.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:15 schreef ook_gek het volgende:
En hoe het werkt met een CC heb ik geeen idee van. Ik ben helemaal niet bekend met een CC.
Open een topic in WGRquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:21 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik gok het er maar op.Ik ga niemand schrappen.
He hooiquote:
Steijn, van je CC wordt alleen het bedrag dat je bij A&F besteed (kleding + verzendkosten) afgeschreven. De rekening van BTW + invoerrechten krijg je achteraf van FedEx en deze kan je per acceptgiro voldoen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:10 schreef Steijn het volgende:
Nou qua bestellingen en verzendkosten, dus wat ik aan A&F moet betalen, zit ik 836,37 euro. Dat valt dus ruim binnen de limiet van de CC. Maar als ik de BTW en invoerrechten er bij op tel kom ik uit op 1115,57 Euro (ja ik weet het idioot hoog maar dat komt door die gekke Italianen), als ik dat per CC moet voldoen kan dat dus niet, maar als ze gewoon een rekening achteraf sturen dan kan het weer wel. Dus ik zit een beetje met een dilemma. Iemand een idee hoe dat in z'n werk gaat?
Ah oke, bedankt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:43 schreef Coconut het volgende:
Steijn, van je CC wordt alleen het bedrag dat je bij A&F besteed (kleding + verzendkosten) afgeschreven. De rekening van BTW + invoerrechten krijg je achteraf van FedEx en deze kan je per acceptgiro voldoen.
Mee eens van mijn zijde.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:33 schreef Steijn het volgende:
Voor de rest ga ik er vanuit dat de mail die ze gestuurd hebben hun definitieve bestelling betreft.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:42 schreef Coconut het volgende:
Ik denk dat Steijn eerst geld wil zien voordat hij gaat bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |