nope, heb 'm weer in het plastic gestopt en ingepakt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:57 schreef Desiderius het volgende:
[..]
heb je nog een pic van de polo gewoon uitgevouwen mischien?
En is ie ook rafelig en zo?
nee ik ben ook niet echt onder de indruk. polo's heb ik nu ook al dus dan zou ik een overhemd nemen, maar die komen op makkelijk 80 euro in totaal en dat is een beetje ziek als je ze 1)niet kan passen 2)misschien niet echt mooi zijn door de rare vintage washquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:59 schreef Molluck het volgende:
wat bestellen de heren hier eigenlijk?
ik vind het assortiment nog steeds niet echt denderend eigenlijk
welke maat is dat surfshort?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:12 schreef postman het volgende:
[..]
Het is een M en die past mij goed met 1,89m.
Je mag 'm best overkopen voor de aanschafprijs (49,50 DOLLAR) ex verzendkosten. voor minder doe ik 'm niet weg want ik heb ook nog een surfshort die terugmoet en een polo van lucske.
je moet wel snel zijn want morgen doe ik alles retour op de post.
deze surfshort is 't trouwens:
http://www.abercrombie.co(...)ction/11414_01_l.jpg
(hij is mij (veel te) groot.
en deze polo:
http://www.abercrombie.co(...)ction/10899_09_b.jpg
(verkeerd besteld, verkeerde kleur)
fotos van de andere polo op verzoek:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat hetzelfde als de maten van spijkerbroeken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:59 schreef postman het volgende:
32
Die A&F shorts zijn gewoon hardstikke groot , is althans ook mijn ervaring.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:02 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als de maten van spijkerbroeken?
Ik wil ook zo'n ding namelijk, precies die.. maar ben alleen 1.85
Ik zou niet weten welke maat ik moet hebben. Voor spijkerbroeken heb ik vaak rond de 32.
Maar dan moet jij wel érg mager zijn
Ja, stuur maar een mail.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:03 schreef Maxxieh het volgende:
Steyn kan ik nog meedoen?
Ik deed namelijk mee met de IA van lassekjus..
Ik heb misschien wel belangstelling! Hou em nog ff 2 dagen achter voor me als het kan..quote:Op woensdag 20 april 2005 12:03 schreef postman het volgende:
ja 't zijn echte surfshorts. dus groot qua lengtemaat.
prima, vrijdag doe ik 'm op de post naar amerika, dus mail ff van te voren.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:10 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel belangstelling! Hou em nog ff 2 dagen achter voor me als het kan..
Is het model gewoon dat zo lang is? Of valt hij je gewoon te groot?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:05 schreef postman het volgende:
[..]
prima, vrijdag doe ik 'm op de post naar amerika, dus mail ff van te voren.
kun je hem even opmeten of een foto maken terwijl je hem draagt?quote:Op woensdag 20 april 2005 17:47 schreef postman het volgende:
op verzoek een foto'tje:
[afbeelding]
hij valt tot net boven je knieen. (bij mij dan). en hij is voor mij zeker niet te klein. met de touwtjes en klittenband zit ie gewoon confortabel.
Ik wil em wel hebben! 44,50 dollar (=¤34.02) + ¤5,50 verzendkosten..quote:Op woensdag 20 april 2005 17:47 schreef postman het volgende:
op verzoek een foto'tje:
[afbeelding]
hij valt tot net boven je knieen. (bij mij dan). en hij is voor mij zeker niet te klein. met de touwtjes en klittenband zit ie gewoon confortabel.
boudewijn heeft ook interesse, die reageert vanavond pas weer. ik vergeet trouwens wel de douanekosten en BTW over die 34 euro.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:52 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik wil em wel hebben! 44,50 dollar (=¤34.02) + ¤5,50 verzendkosten..
40 euro van maken dan?!
Maak maar een foto van je afschrift dan. Ik heb zelf geen duanekosten moeten betalen namelijk voor m'n A&F polo.. én geen btw trouwensquote:Op woensdag 20 april 2005 19:33 schreef postman het volgende:
[..]
boudewijn heeft ook interesse, die reageert vanavond pas weer. ik vergeet trouwens wel de douanekosten en BTW over die 34 euro.
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:20 schreef postman het volgende:
edit: verkocht aan boudewijn.
Nee dan wordt het erg duur.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:18 schreef ook_gek het volgende:
als het bij zo weinig mensen blijven gaat het dan nog wel door steijn?
Ok beter komen er meer mensenquote:
sorry maar ik koop hem voor 45 incl. als jij hem voor dat bedrag ook wil, vind ik (en neem aan postman ooki) het ook wel best, want ik koop al een shitload aan spullen realiseerde ik me net.quote:
Tjezus, al betaal ik er ¤50 euro voor.. Kan mij 't schelen. Ik vind 't gewoon een naaistreekquote:Op woensdag 20 april 2005 23:25 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
sorry maar ik koop hem voor 45 incl. als jij hem voor dat bedrag ook wil, vind ik (en neem aan postman ooki) het ook wel best, want ik koop al een shitload aan spullen realiseerde ik me net.
als je dit niet wil (of postman) houden we het zo. we zullen het wel snel moeten afhandelen dan, want hij zou morgen al opgestuurd worden naar mij en ik moet morgen van 9 tot 5 werken en kan dan niet gaan fokken![]()
Even voor de duidelijkheid.. Ik koop hem zelf wel via de inkoopactie of via ebay.dequote:Op woensdag 20 april 2005 23:33 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Tjezus, al betaal ik er ¤50 euro voor.. Kan mij 't schelen. Ik vind 't gewoon een naaistreek
ok dan nietquote:Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid.. Ik koop hem zelf wel via de inkoopactie of via ebay.de
Zo snel mogelijk. Maar stuur maar even een mail met daarin wat je denkt te bestellen, dat is handig bij de selectie.quote:
pfff, met zo'n instelling had ik hem al lang niet meer aan je verkochtquote:Op woensdag 20 april 2005 22:12 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Maak maar een foto van je afschrift dan. Ik heb zelf geen duanekosten moeten betalen namelijk voor m'n A&F polo.. én geen btw trouwens
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid.. Ik koop hem zelf wel via de inkoopactie of via ebay.de
Hoezo? Lijkt me vrij normaal dat ik dat vraag.. Aangezien ik zelf géén douane- en BTW-kosten hoefde te betalen toen ik mijn A&F-polo uit de VS haalde.. Het feit dat ie em daarna snel aan Boudewijn verkoopt zegt al genoeg..quote:Op donderdag 21 april 2005 14:18 schreef TYP het volgende:
[..]
pfff, met zo'n instelling had ik hem al lang niet meer aan je verkocht![]()
Dan heb je heel erg geluk gehad, of het bedrag was onder de ¤22.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:17 schreef Kluupkluup het volgende:
Hoezo? Lijkt me vrij normaal dat ik dat vraag.. Aangezien ik zelf géén douane- en BTW-kosten hoefde te betalen toen ik mijn A&F-polo uit de VS haalde.. Het feit dat ie em daarna snel aan Boudewijn verkoopt zegt al genoeg..
Ik zeg dat ik hem wil kopen, dan komt hij ineens met "Ik wacht even op Boudewijn, die heeft ook interesse" en vervolgens is hij verkochtquote:Op donderdag 21 april 2005 15:29 schreef Coconut het volgende:
[..]
Dan heb je heel erg geluk gehad, of het bedrag was onder de ¤22.
Boudewijn postte een half uur voor jouw toch al dat hij echt geinteresseerd was? Jij zei dat je misschien wel geinteresseerd was.
Jullie lijken wel een stel vrouwen![]()
ja stuur maar een mail. Ik heb nog maar weinig deelnemers dus je kunt denk ik gewoon mee doen.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:01 schreef Mighty het volgende:
Ik heb onderhand ook wel weer interesse om mee te doen. Ik vraag het hier maar eerst voordat ik Steijn meteen een mail stuur. Dan hoor ik het wel of ik vrij ben om mee te doen.
Wel een mail sturen, anders vervalt je voorkeursplek.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:38 schreef JaWi het volgende:
Ik ben nogal lui en vergeetachtig. Ik zal dit topic wel even in de gaten houden.
AF valt iets kleiner uit naar mijn ervaringquote:Op woensdag 20 april 2005 18:04 schreef ook_gek het volgende:
die polo,s van AF vallen die qua maat het zelfde als een RL polo.
Weet iemand dat?
Oh oke dan is de maat goedquote:Op donderdag 21 april 2005 20:08 schreef seto het volgende:
[..]
AF valt iets kleiner uit naar mijn ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |