Gekkenhuis.quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 01:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan meldt Noca zich hier zo ook voor een laatste keer, slaap lekker!
Een goed afscheid is erg belangrijk NoClauwquote:Op zondag 17 april 2005 01:22 schreef clauwheee het volgende:Zou je denken?
Was een mooi afscheid vandaag
En nu ga ik echt
Nee, denk 't niet.quote:Op zondag 17 april 2005 01:22 schreef golfer het volgende:
Maar gaat het vandaag gebeuren met tong80?
Z'n msn is kapot, dat doet het 'm.quote:Op zondag 17 april 2005 01:31 schreef Suijk het volgende:
Hij gaat ook al voor middernacht naar bed. Gaat het wel goed met 'em?
Dodelijkquote:
Dan ken jij onze tong80 niet, die kan nog geen water koken, laat staan iets goed op zijn PC installeren.quote:Op zondag 17 april 2005 01:37 schreef Noca het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat je msn zo kapot kan zijn
Trusten. Ik ga ook maar eensquote:Op zondag 17 april 2005 01:41 schreef Suijk het volgende:
Morgen AGR kijken met radio1 voor de voetbal.
quote:Op zondag 17 april 2005 01:41 schreef Suijk het volgende:
Morgen AGR kijken
Maak je me wel weer wakker straks?quote:Op zondag 17 april 2005 01:57 schreef popolon het volgende:
Ja ik ga toch echt niet de wekker zetten om 06.30
Ik ben bang dat ik dan nog wel wakker ben.quote:Op zondag 17 april 2005 02:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maak je me wel weer wakker straks?
Drinken we weer saampjes warme melk![]()
jammie...ik krijg opeens weer trek.quote:Op zondag 17 april 2005 02:14 schreef pascalheister het volgende:
Daarna nog even een broodje kebab gehaald
Bluezz moest net ook al naar de WC rennen.quote:Op zondag 17 april 2005 02:37 schreef pascalheister het volgende:
de nawerkingen begingen ik al te werken
daar heb ik geen last van, alleen komt er wel eens een windje losquote:Op zondag 17 april 2005 02:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz moest net ook al naar de WC rennen.
Ja om te controleren of de verf al droog isquote:Op zondag 17 april 2005 02:38 schreef golfer het volgende:
Bluezz moest net ook al naar de WC rennen.
Check.quote:Op zondag 17 april 2005 02:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maak je me wel weer wakker straks?
Drinken we weer saampjes warme melk![]()
veel te vroeg inderdaadquote:Op zondag 17 april 2005 09:30 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen... zo ik ben ook al wakker....
quote:Op zondag 17 april 2005 10:39 schreef Againzender het volgende:
Kan ik eindelijk de kinderwagen eens gaan testen!
Zo'n wedstrijd die nergens over gaat inderdaadquote:Op zondag 17 april 2005 11:46 schreef Noca het volgende:
Mogguh..
Ah ja, het duel tussen de subtoppers is vandaag he![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 12:06 schreef Spideyman het volgende:
Een voetbalsupporter van de wedstrijd ajax-feyenoord is gewond geraakt na het ontploffen van een vuurwerkbom in zijn broek
Lijkt mij bepaald lullig voor hem.quote:Op zondag 17 april 2005 12:06 schreef Spideyman het volgende:
Een voetbalsupporter van de wedstrijd ajax-feyenoord is gewond geraakt na het ontploffen van een vuurwerkbom in zijn broek
quote:
met stenen gooien en een trein vernielen?quote:Op zondag 17 april 2005 11:56 schreef JPM01 het volgende:
goeiemorgen, vandaag gaat ajax die kakkerlakjes op een hun plaats zetten![]()
Ik vind 'm altijd wel lief.quote:Op zondag 17 april 2005 12:38 schreef Suijk het volgende:
Hehe, welnee, grote muil maar verder valt 'ie wel mee lijkt me.
dat denk ik ook wel hoorquote:Op zondag 17 april 2005 12:38 schreef Suijk het volgende:
Hehe, welnee, grote muil maar verder valt 'ie wel mee lijkt me.
goede morgen... lekker geslapen ?quote:
te vroeg wakker ??? bijna 1 uur en dan te vroeg wakkerquote:Op zondag 17 april 2005 12:52 schreef Blumchen het volgende:.. te vroeg wakker
Op welke zender komt de voetbal vandaag?
Okequote:Op zondag 17 april 2005 13:09 schreef Blumchen het volgende:
ja, maar ik lag er pas half 8 in, dus zo voelt t wel..
Kom op Tong, even je best doen en je bent zo aan die 100.000 vandaag.quote:Op zondag 17 april 2005 13:41 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Leuke topictitel,maar nog een bietje te vroeg lijkt me
Dan kun je me aan het eind van de dag wegslepenquote:Op zondag 17 april 2005 13:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom op Tong, even je best doen en je bent zo aan die 100.000 vandaag.
Jewelquote:Op zondag 17 april 2005 13:38 schreef Suijk het volgende:
Da's lekker lang dos. Smaakte de 'piwo' wel?
Ja, staat 'ie straks in ONZ ofzo...quote:Op zondag 17 april 2005 13:43 schreef VoreG het volgende:
Dat vergeet hij
Ik was eigenlijk van plan dat in Dig te gaan doen.quote:Op zondag 17 april 2005 13:43 schreef Suijk het volgende:
Dan heten de volgende 3 hools ook gewoon zo, uiteindelijk klopt het wel.
Je gaat je 100.000e toch wel in Hools plaatsen he?
Lijkt mij ook, ja. Ik dacht dat zo'n Hools-topic wel een paar dagen mee ging, maar blijkbaar niet.quote:Op zondag 17 april 2005 13:41 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Leuke topictitel,maar nog een bietje te vroeg lijkt me
Op 1 dag gaan er bijna 1 1/2 doorheenquote:Op zondag 17 april 2005 13:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, ja. Ik dacht dat zo'n Hools-topic wel een paar dagen mee ging, maar blijkbaar niet.
Dat was vroeger, Hools is tegenwoordig niet meer bij te houden.quote:Op zondag 17 april 2005 13:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, ja. Ik dacht dat zo'n Hools-topic wel een paar dagen mee ging, maar blijkbaar niet.
quote:Op zondag 17 april 2005 12:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
goede morgen... lekker geslapen ?
Zonnetje schijnt hier
quote:Op zondag 17 april 2005 12:06 schreef Spideyman het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2005 14:26 schreef Arcee het volgende:Sleep tong80 hier over de 100.000-mijlpaal heen!
2-3 Nog veel mooier.quote:
onbeperkte drankjes.quote:Op zondag 17 april 2005 14:43 schreef Suijk het volgende:
Meerdere drankjes.
Goh, jij ook 5-1 verloren?quote:Op zondag 17 april 2005 14:45 schreef zjroentje het volgende:
Dit maakt m'n dag toch weer goed hoor. Vanochtend kansloos met 5-1 verloren. Liep zelf ook als een vaatdoek over het veld. Iets te laat en teveel gisteravond.
De vijfde viel ook nog eens helemaal op mijn conto.quote:
Wie?quote:
M'n moeder net. "Ik krijg hier godverdomme de kots van".quote:
Wij staan op promoveren met het eerste. 2 wedstrijden te spelen, 1 punt voor.quote:Op zondag 17 april 2005 14:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De vijfde viel ook nog eens helemaal op mijn conto.
Sowieso een fijne wedstrijd als laatste man.
Hehe.quote:Op zondag 17 april 2005 14:48 schreef mitt het volgende:
[..]
Wij staan op promoveren met het eerste. 2 wedstrijden te spelen, 1 punt voor.
Lekker dan, 5-1 verliezen
quote:Op zondag 17 april 2005 14:48 schreef zjroentje het volgende:
M'n moeder net. "Ik krijg hier godverdomme de kots van".
quote:
Nou joh... goh hé... wat ik wilde zeggen... nou ja...quote:
Bedanktquote:Op zondag 17 april 2005 14:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou joh... goh hé... wat ik wilde zeggen... nou ja...
feli... een beetje dan
Typerend toch hoe sommige mensen altijd de verkeerde keuzes in hun leven kunnen maken.quote:Op zondag 17 april 2005 14:52 schreef ElisaB het volgende:
Bén ik weer eens een keer voor Feyenoord, laten ze zich van de mat schoffelen
dat was ik mmquote:Op zondag 17 april 2005 15:48 schreef methodmich het volgende:
Ja he, maar blijf je volgende keer van m'n schoonzusje af!
Vannacht was al wel een voorbode. Er was echt geen zak te zien op de snelweg.quote:Op zondag 17 april 2005 15:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Erg jammer van die mist in Limboland zeg...
Dat zag ik al bij de eerste blik in haar ogenquote:Op zondag 17 april 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Oh ja, shit. Dat was heister. Ze houdt ook van DVD's!
mooie leeftijd hoorquote:Op zondag 17 april 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Ze is wel net 18 he...
Tsja, ik heb het in me; proostquote:Op zondag 17 april 2005 15:01 schreef golfer het volgende:
Typerend toch hoe sommige mensen altijd de verkeerde keuzes in hun leven kunnen maken.
Neem maar een troostbiertje op mijn rekening.
beter kon hij niet dus prima resultaatquote:Op zondag 17 april 2005 16:43 schreef golfer het volgende:
Boogerd weer te vroeg aan gegaan en voor de 4e keer 2e.
Freire had gezegd dattie super was en dattie wel ging winnen. Boogerd ging dus aan voor Freire, maar die eikel kon niet meer mee ....quote:Op zondag 17 april 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
Ja, tactisch blijft ie wat dommig...
Ja. Je zag overigens ook dat de wedstrijd niet heel erg hard is geweest. Finishen met zo'n enorme groep.quote:Op zondag 17 april 2005 17:01 schreef rubbereend het volgende:alleen een finnish van wielrennen kijken is niet echt leuk, had me zo verheugd op een middag wielrennen
Zijn de eerste supporters daar al?quote:
Ik had me er ook op verheugd, maar volgens mij was het een vrij saaie koers.quote:Op zondag 17 april 2005 17:01 schreef rubbereend het volgende:alleen een finnish van wielrennen kijken is niet echt leuk, had me zo verheugd op een middag wielrennen
Dat is mij niet helemaal duidelijk, maar er is in ieder geval veel politie op de been. Maar het klinkt rustig in ieder geval.quote:
mwah alle favorieten zaten er ook wel in.quote:Op zondag 17 april 2005 17:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja. Je zag overigens ook dat de wedstrijd niet heel erg hard is geweest. Finishen met zo'n enorme groep.
Dat klopt, maar nog veel meer niet-favorieten.quote:Op zondag 17 april 2005 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah alle favorieten zaten er ook wel in.
En nog een zere knie na het tennis gister, het is niet echt mijn weekquote:Op zondag 17 april 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
En je vinger ook al verbrand van de week... Niet met dt.
lotz en wesseman hadden gewoon moeten rijden en dan had Kroon nu zn eerste klassieker gewonnenquote:Op zondag 17 april 2005 17:25 schreef tong80 het volgende:
Di Lucia was natuurlijk wel in een bloedvorm.Achteraf kun je een koe pas in z'n kont kijken maar ze hadden de sprint voor Michael moeten aantrekken ipv voor Freire
Ok ik overdrijf een beetje maar in Engeland en Duitsland waar het vroeger ook vaak mis ging zie je dit niet meer.quote:Op zondag 17 april 2005 18:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zie je niet alleen in Nederland Tong, niet overdrijven...
... op tv...quote:Op zondag 17 april 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok ik overdrijf een beetje maar in Engeland en Duitsland waar het vroeger ook vaak mis ging zie je dit niet meer.
bluezz verdomme ik zit te etenquote:Op zondag 17 april 2005 18:29 schreef Bluezz het volgende:
De wc is klaar, morgen nog schilderijtjes kopen, wie komt er lekker poepen
Doe je het geluid van de sirenes van de ME even naquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe je het geluid van de sirenes van de ME even na
Zolang er in Italie nog scooters van de 2e ring naar benenden donderen en volop gereld wordt, komen 'we' altijd nog 2e.quote:Op zondag 17 april 2005 18:10 schreef tong80 het volgende:
Er zal nog wel eens iets gebeuren maar dit zie je echt nergens anders.
quote:Op zondag 17 april 2005 18:40 schreef Elegantly Wasted het volgende:
O ja, nog even de balans van vorig weekend in de Serie A, B en C tesamen: 85 agenten het ziekenhuis in geslagen na ernstige ongeregeldheden bij o.a. Fiorentina - Juve, Palermo - Messina, Lazio - Livorno, Bari - Catania, Perugia - Ternana en Napoli - Padova.
beterschap dan maar jmquote:Op zondag 17 april 2005 19:35 schreef just me het volgende:
Vanmiddag derby gehad, met 0-3 achter gestaan en uiteindelijk met 6-3 gewonnen! Ik heb weinig van de wedstrijd meegekregen omdat ik een enorme ontsteking aan mijn tandvlees heb en alles klopt en alles doet pijn en ik ga mijn bed in
Das minder, beterschap JM!!quote:Op zondag 17 april 2005 19:35 schreef just me het volgende:
Vanmiddag derby gehad, met 0-3 achter gestaan en uiteindelijk met 6-3 gewonnen! Ik heb weinig van de wedstrijd meegekregen omdat ik een enorme ontsteking aan mijn tandvlees heb en alles klopt en alles doet pijn en ik ga mijn bed in
Die hebben de wedstrijd wél gezien.quote:Op zondag 17 april 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
De gezichten van de Feijenoord suporters na de 3-2
Herlijk hoe ze afdruipen.
laten ze die kneus van een reuser maar aanpakkenquote:Op zondag 17 april 2005 19:52 schreef Vom het volgende:
Gadverdamme wat zijn die PSV'ers weer zielig bezig
Ik hoop dat ze Bouma ook nog ff lekker schorsen
Verteeeeeeeeeeeeel dan wat ik heb gemistquote:Op zondag 17 april 2005 20:02 schreef golfer het volgende:
John de Mol had blijkbaar weer wat geld teveel over met die reclamespot voor Versatel.
Idd zeg, dat ding duurde minuten lang...quote:Op zondag 17 april 2005 20:02 schreef golfer het volgende:
John de Mol had blijkbaar weer wat geld teveel over met die reclamespot voor Versatel.
Reclamespot van ca. 4 minuten voor ADSL van Versatel, waarin ze meldden dat je vanaf augustus 2005 via je abonnement bij hun live alle voetbalwedstrijden kunt zien en nog wat andere leuke digitale trucjes ter beschikking krijgt voor ¤39,50 per maand.quote:
oh yes you doquote:Op zondag 17 april 2005 20:10 schreef pascalheister het volgende:
zal een beetje ADSL daar voor gaan nemen no way
Is idd lekker, maar het is een aanbieding en het geldt voor een jaar. Daarna moet je dus wel voor het voetbal gaan betalen...maar ja, dan nog stelt die 40euro voor 20Mbit geen reet voorquote:Op zondag 17 april 2005 20:38 schreef Spideyman het volgende:
20 MBIT per seconde! + Live eredivisie voetbal
voor maar 40 euro per maand.
dat is echt belachelijk snel voor belachelijk weinig geld én je hebt er gratis live eredivisievoetbal bij![]()
om daarna vervolgens weer volle pond te betalenquote:Op zondag 17 april 2005 20:38 schreef Spideyman het volgende:
[..]
oh yes you do
dat is echt belachelijk snel voor belachelijk weinig geld én je hebt er gratis live eredivisievoetbal bij![]()
* Spideyman heeft al besteld
Welk groot nieuws?quote:
boeiend. alleen die downloadsnelheid is al 5 keer zo snel als de snelste kabelverbinding die er nu bestaat, komt bij dat het nog goedkoper is dan kabel ook. na een jaar zeg je het voetbal gewoon op als je het te duur vind worden. no sweat.quote:Op zondag 17 april 2005 20:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
om daarna vervolgens weer volle pond te betalen
versatel ben ik ook al niet zo kapot van, hou het lekker op de kabel hier![]()
exactly my words.quote:Op zondag 17 april 2005 20:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit ook te twijfelen nu over dat versatel pakket....
Ik heb echt geen klachten over Chello, maar 20Mbit EN alle wedstijden live, tegelijkertijd is wel verdomde cool. En dan ook nog al die technische snufjes als replay, afstandsmeten etc...
En het is gewoon goedkoper ook nog....
Is gister al herhaaldquote:Op zondag 17 april 2005 21:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zoo lekker dagje den Bosch, jammer dat den Bosch verloor, maar dat maakte de wedstrijd in Rotterdam meer dan goed.
Btw wanneer wordt Lost herhaald??
20 mbit kan met chello ookquote:Op zondag 17 april 2005 20:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit ook te twijfelen nu over dat versatel pakket....
Ik heb echt geen klachten over Chello, maar 20Mbit EN alle wedstijden live, tegelijkertijd is wel verdomde cool. En dan ook nog al die technische snufjes als replay, afstandsmeten etc...
En het is gewoon goedkoper ook nog....
Kutquote:
Mooi dat Den Bosch verloorquote:Op zondag 17 april 2005 21:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zoo lekker dagje den Bosch, jammer dat den Bosch verloor, maar dat maakte de wedstrijd in Rotterdam meer dan goed.
Btw wanneer wordt Lost herhaald??
Nodig niet, maar voor 30 euro MINDER is het wel een aardig optie, zeker met een jaar gratis Voetbal.quote:Op zondag 17 april 2005 21:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
20 mbit kan met chello ook![]()
mja of je het nodig hebt is een 2e
mja ik begin er niet aan, eerst chello weer opzeggen en dan versatel weer aanmelden aansluiten en al het gedoe en dan weer afmelden en chello aanvragen. Als ik er aan denk wordt ik al moequote:Op zondag 17 april 2005 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nodig niet, maar voor 30 euro MINDER is het wel een aardig optie, zeker met een jaar gratis Voetbal.
F'noord-Ajax is trouwens asociaal "goed" geweest voor mijn postcount.
Dat is voor mij ook de reden dat ik het nog niet gedaan heb.... maar het is wel erg verleidelijk...quote:Op zondag 17 april 2005 21:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja ik begin er niet aan, eerst chello weer opzeggen en dan versatel weer aanmelden aansluiten en al het gedoe en dan weer afmelden en chello aanvragen. Als ik er aan denk wordt ik al moe
Ah joh, dat stelt tegenwoordig geen tiet meer voorquote:Op zondag 17 april 2005 21:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja ik begin er niet aan, eerst chello weer opzeggen en dan versatel weer aanmelden aansluiten en al het gedoe en dan weer afmelden en chello aanvragen. Als ik er aan denk wordt ik al moe
dat is ook de bedoeling van die reclamequote:Op zondag 17 april 2005 21:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook de reden dat ik het nog niet gedaan heb.... maar het is wel erg verleidelijk...
Ik vind hey hoi altijd zo Blumchen-achtigquote:
Ik zat nog in mijn meisjes rolquote:Op zondag 17 april 2005 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hey hoi altijd zo Blumchen-achtig
Je teennagels geverfd ?quote:
Mooie prijs, ik zou het ook meteen doen.quote:Op zondag 17 april 2005 20:38 schreef Spideyman het volgende:
[..]
oh yes you do
* Spideyman heeft al besteld
Nee, mijn msn gecheckt en HIJ is er nog nietquote:
Dan kom je m'n Henk Elsink topic tegenquote:Op zondag 17 april 2005 21:27 schreef SCH het volgende:
ik denk dat ik me nu maar op CUL en TTK ga storten[/sub]
Ik had aan iemand gevraagd of ie er nou een stijve van kreeg om zo wreed over asielzoekers te posten. Vond ik zelf nog vrij mild.quote:Op zondag 17 april 2005 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan kom je m'n Henk Elsink topic tegen
hey smurfinnetje - gefeliciteerd met die koetcloebquote:Op zondag 17 april 2005 21:33 schreef HeatWave het volgende:
SCH-tje, ouwe kroe-reller!!
Dank je welquote:Op zondag 17 april 2005 21:35 schreef SCH het volgende:
[..]
hey smurfinnetje - gefeliciteerd met die koetcloeb
jij ook nog met je frieSCHe vlagjesquote:Op zondag 17 april 2005 21:35 schreef SCH het volgende:
[..]
hey smurfinnetje - gefeliciteerd met die koetcloeb
Volgens mij kan dat ook nog niet bij het ADSL 2 abonnement. Binnenkort wel, staat er op de website. Maar hoezo klachten? Is er ergens een website net zoals troubelsathome voor @home abonnees die alle misstanden opspoort en bijhoudt?quote:Op zondag 17 april 2005 21:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
Btw mensen neem GEEN Versatel ADSL varriant die door Versatel zelf geleverd word, ik heb zelf ADSL via Versatel/KPN en dat gaat perfect, maar over het Versatel netwerk zijn mega veel klachten.
http://forum.zonnet.nl Het kan zijn dat die klachten nu weg zijn, maar aan de reacties van het Versatel persooneel te zien een tijdje geleden lijkt me dat sterkquote:Op zondag 17 april 2005 21:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat ook nog niet bij het ADSL 2 abonnement. Binnenkort wel, staat er op de website. Maar hoezo klachten? Is er ergens een website net zoals troubelsathome voor @home abonnees die alle misstanden opspoort en bijhoudt?
ah, tenk joe.quote:Op zondag 17 april 2005 21:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
http://forum.zonnet.nl Het kan zijn dat die klachten nu weg zijn, maar aan de reacties van het Versatel persooneel te zien een tijdje geleden lijkt me dat sterk
Dat wist ik al van de vorige keren dat ik hier was maar gelukkig wel.quote:Op zondag 17 april 2005 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Je wordt er mee doodgegooid Popo, kom je nog wel achter.Goeienavond mensen!
quote:9christensen 858
zjroentje 720
rubbereend 707
Suijk 677
-Vaduz- 630
Noca 510
methodmich 486
PyTh 365
AirRaid 350
The_BoezelaaR 325
Dos37 261
Dylan Dog 180
appelsientje 149
Bos81 44
quote:Op zondag 17 april 2005 21:54 schreef appelsientje het volgende:
Zo PE was weer leuk vanavond
En een goede avond aan iedereen hier
Hey ik sta niet eens laatstequote:
Goede avond eend! ook genoten van PE ?? was echt goed te doen.... mooi land dat Nepal!quote:
Mooie alpen jaquote:Op zondag 17 april 2005 22:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goede avond eend! ook genoten van PE ?? was echt goed te doen.... mooi land dat Nepal!
quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 22:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goede avond eend! ook genoten van PE ?? was echt goed te doen.... mooi land dat Nepal!
Dat zei ik ook al tegen mijn moeder..... net een rijdende kerstboom.... heel bijzonderquote:Op zondag 17 april 2005 22:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]die vrachtwagens zien er leuk uit daar
Die gekke 9christensen staat gewoon 1ste altijd met dat wielrennen gedoequote:
Had ik niet de mogelijkheid om als organiserende persoon er iemand uit te gooien?quote:Op zondag 17 april 2005 22:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die gekke 9christensen staat gewoon 1ste altijd met dat wielrennen gedoe
Ik doe het inderdaad geweldig met mijn 44 punten uit 4 rondesquote:Op zondag 17 april 2005 22:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ow ja, de wereldbekermanagerHeb nog steeds mn team van RVV en nooit iets veranderd. Niet eens laatste
nog eerder dan mij zelfs, truste bosquote:Op zondag 17 april 2005 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe het inderdaad geweldig met mijn 44 punten uit 4 rondes![]()
Het is trouwens tijd om mijn bedje op te zoeken
Welterusten voor straks iedereen
Truste.. maar ik denk dat hij al offline isquote:Op zondag 17 april 2005 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe het inderdaad geweldig met mijn 44 punten uit 4 rondes![]()
Het is trouwens tijd om mijn bedje op te zoeken
Welterusten voor straks iedereen
quote:Op zondag 17 april 2005 22:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zelden meer gelachen om een topic dan om SCH's en Tong's MSN relatie![]()
![]()
quote:Het zou kunnen Bluezz (mooie naam trouwens)
Geweldigquote:Want staat gewoon dat je een man bent in je profiel... snap er niks meer van :S dacht dat je een meid was
Korte termijn toekomstbeeld, golfer?quote:
Ik had van de week al op den Belg gekeken en vanavond door alle andere programma's geen tijd deze ook nog een keer uitgebreid op de BBC te kijken, maar de beelden staan mij nog genoeg in het geheugen gegrift om het nooit te vergeten.quote:Op zondag 17 april 2005 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben er ook nog wel even, even de docu die ik net over Heysel heb gezien verwerken...
Dat was mijn tekstquote:Op zondag 17 april 2005 22:11 schreef appelsientje het volgende:
Dat zei ik ook al tegen mijn moeder..... net een rijdende kerstboom.... heel bijzonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |