beterschap dan maar jmquote:Op zondag 17 april 2005 19:35 schreef just me het volgende:
Vanmiddag derby gehad, met 0-3 achter gestaan en uiteindelijk met 6-3 gewonnen! Ik heb weinig van de wedstrijd meegekregen omdat ik een enorme ontsteking aan mijn tandvlees heb en alles klopt en alles doet pijn en ik ga mijn bed in
Das minder, beterschap JM!!quote:Op zondag 17 april 2005 19:35 schreef just me het volgende:
Vanmiddag derby gehad, met 0-3 achter gestaan en uiteindelijk met 6-3 gewonnen! Ik heb weinig van de wedstrijd meegekregen omdat ik een enorme ontsteking aan mijn tandvlees heb en alles klopt en alles doet pijn en ik ga mijn bed in
Die hebben de wedstrijd wél gezien.quote:Op zondag 17 april 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
De gezichten van de Feijenoord suporters na de 3-2
Herlijk hoe ze afdruipen.
laten ze die kneus van een reuser maar aanpakkenquote:Op zondag 17 april 2005 19:52 schreef Vom het volgende:
Gadverdamme wat zijn die PSV'ers weer zielig bezig
Ik hoop dat ze Bouma ook nog ff lekker schorsen
Verteeeeeeeeeeeeel dan wat ik heb gemistquote:Op zondag 17 april 2005 20:02 schreef golfer het volgende:
John de Mol had blijkbaar weer wat geld teveel over met die reclamespot voor Versatel.
Idd zeg, dat ding duurde minuten lang...quote:Op zondag 17 april 2005 20:02 schreef golfer het volgende:
John de Mol had blijkbaar weer wat geld teveel over met die reclamespot voor Versatel.
Reclamespot van ca. 4 minuten voor ADSL van Versatel, waarin ze meldden dat je vanaf augustus 2005 via je abonnement bij hun live alle voetbalwedstrijden kunt zien en nog wat andere leuke digitale trucjes ter beschikking krijgt voor ¤39,50 per maand.quote:
oh yes you doquote:Op zondag 17 april 2005 20:10 schreef pascalheister het volgende:
zal een beetje ADSL daar voor gaan nemen no way
Is idd lekker, maar het is een aanbieding en het geldt voor een jaar. Daarna moet je dus wel voor het voetbal gaan betalen...maar ja, dan nog stelt die 40euro voor 20Mbit geen reet voorquote:Op zondag 17 april 2005 20:38 schreef Spideyman het volgende:
20 MBIT per seconde! + Live eredivisie voetbal
voor maar 40 euro per maand.
dat is echt belachelijk snel voor belachelijk weinig geld én je hebt er gratis live eredivisievoetbal bij![]()
om daarna vervolgens weer volle pond te betalenquote:Op zondag 17 april 2005 20:38 schreef Spideyman het volgende:
[..]
oh yes you do
20 MBIT per seconde! + Live eredivisie voetbal
voor maar 40 euro per maand.
dat is echt belachelijk snel voor belachelijk weinig geld én je hebt er gratis live eredivisievoetbal bij![]()
* Spideyman heeft al besteld
Welk groot nieuws?quote:
boeiend. alleen die downloadsnelheid is al 5 keer zo snel als de snelste kabelverbinding die er nu bestaat, komt bij dat het nog goedkoper is dan kabel ook. na een jaar zeg je het voetbal gewoon op als je het te duur vind worden. no sweat.quote:Op zondag 17 april 2005 20:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
om daarna vervolgens weer volle pond te betalen
versatel ben ik ook al niet zo kapot van, hou het lekker op de kabel hier![]()
exactly my words.quote:Op zondag 17 april 2005 20:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit ook te twijfelen nu over dat versatel pakket....
Ik heb echt geen klachten over Chello, maar 20Mbit EN alle wedstijden live, tegelijkertijd is wel verdomde cool. En dan ook nog al die technische snufjes als replay, afstandsmeten etc...
En het is gewoon goedkoper ook nog....
Is gister al herhaaldquote:Op zondag 17 april 2005 21:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zoo lekker dagje den Bosch, jammer dat den Bosch verloor, maar dat maakte de wedstrijd in Rotterdam meer dan goed.
Btw wanneer wordt Lost herhaald??
20 mbit kan met chello ookquote:Op zondag 17 april 2005 20:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit ook te twijfelen nu over dat versatel pakket....
Ik heb echt geen klachten over Chello, maar 20Mbit EN alle wedstijden live, tegelijkertijd is wel verdomde cool. En dan ook nog al die technische snufjes als replay, afstandsmeten etc...
En het is gewoon goedkoper ook nog....
Kutquote:
Mooi dat Den Bosch verloorquote:Op zondag 17 april 2005 21:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zoo lekker dagje den Bosch, jammer dat den Bosch verloor, maar dat maakte de wedstrijd in Rotterdam meer dan goed.
Btw wanneer wordt Lost herhaald??
Nodig niet, maar voor 30 euro MINDER is het wel een aardig optie, zeker met een jaar gratis Voetbal.quote:Op zondag 17 april 2005 21:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
20 mbit kan met chello ook![]()
mja of je het nodig hebt is een 2e
mja ik begin er niet aan, eerst chello weer opzeggen en dan versatel weer aanmelden aansluiten en al het gedoe en dan weer afmelden en chello aanvragen. Als ik er aan denk wordt ik al moequote:Op zondag 17 april 2005 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nodig niet, maar voor 30 euro MINDER is het wel een aardig optie, zeker met een jaar gratis Voetbal.
F'noord-Ajax is trouwens asociaal "goed" geweest voor mijn postcount.
Dat is voor mij ook de reden dat ik het nog niet gedaan heb.... maar het is wel erg verleidelijk...quote:Op zondag 17 april 2005 21:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja ik begin er niet aan, eerst chello weer opzeggen en dan versatel weer aanmelden aansluiten en al het gedoe en dan weer afmelden en chello aanvragen. Als ik er aan denk wordt ik al moe
Ah joh, dat stelt tegenwoordig geen tiet meer voorquote:Op zondag 17 april 2005 21:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja ik begin er niet aan, eerst chello weer opzeggen en dan versatel weer aanmelden aansluiten en al het gedoe en dan weer afmelden en chello aanvragen. Als ik er aan denk wordt ik al moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |