mooie leeftijd hoorquote:Op zondag 17 april 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Ze is wel net 18 he...
Tsja, ik heb het in me; proostquote:Op zondag 17 april 2005 15:01 schreef golfer het volgende:
Typerend toch hoe sommige mensen altijd de verkeerde keuzes in hun leven kunnen maken.
Neem maar een troostbiertje op mijn rekening.
beter kon hij niet dus prima resultaatquote:Op zondag 17 april 2005 16:43 schreef golfer het volgende:
Boogerd weer te vroeg aan gegaan en voor de 4e keer 2e.
Freire had gezegd dattie super was en dattie wel ging winnen. Boogerd ging dus aan voor Freire, maar die eikel kon niet meer mee ....quote:Op zondag 17 april 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
Ja, tactisch blijft ie wat dommig...
Ja. Je zag overigens ook dat de wedstrijd niet heel erg hard is geweest. Finishen met zo'n enorme groep.quote:Op zondag 17 april 2005 17:01 schreef rubbereend het volgende:alleen een finnish van wielrennen kijken is niet echt leuk, had me zo verheugd op een middag wielrennen
Zijn de eerste supporters daar al?quote:
Ik had me er ook op verheugd, maar volgens mij was het een vrij saaie koers.quote:Op zondag 17 april 2005 17:01 schreef rubbereend het volgende:alleen een finnish van wielrennen kijken is niet echt leuk, had me zo verheugd op een middag wielrennen
Dat is mij niet helemaal duidelijk, maar er is in ieder geval veel politie op de been. Maar het klinkt rustig in ieder geval.quote:
mwah alle favorieten zaten er ook wel in.quote:Op zondag 17 april 2005 17:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja. Je zag overigens ook dat de wedstrijd niet heel erg hard is geweest. Finishen met zo'n enorme groep.
Dat klopt, maar nog veel meer niet-favorieten.quote:Op zondag 17 april 2005 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah alle favorieten zaten er ook wel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |