Gelukkig weet ik helemaal niks van Oasis dus dat stoorde mij niet.quote:Ja mooi voor de E.O. kijkers, maar de referentie naar Oasis lag er zo dik bovenop dat ik het belachelijk vond.
Joh, welke steen heb jij onder gezeten?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
APK:
Gelukkig weet ik helemaal niks van Oasis dus dat stoorde mij niet.
Ik ken Oasis wel en ook een paar nummers (die ik erg leuk vind), maar ik heb de afgelopen 4 jaar geen TV gehad en bovendien heb ik weinig interesse in muziek.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:18 schreef APK het volgende:
Joh, welke steen heb jij onder gezeten?
Misschien hadden ze een Keith Richards look a like moeten gebruiken, of ken je die ook niet
Die domme? Dat vind ik nogal een stereotiep karakter. Geen echt mens.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb eigenlijk echt een tyfus hekel aan dat blondje..
Maakt verder niet uit.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ken Oasis wel en ook een paar nummers (die ik erg leuk vind), maar ik heb de afgelopen 4 jaar geen TV gehad en bovendien heb ik weinig interesse in muziek.
Dat was me niet eens opgevallen gisterenquote:Someone, (Micheal) finally corrected Hurley and told him Jin and Sun are Korean and not Chinese.
Foei!quote:Charlie: "Bless me Father for I have sinned, my last confession was two weeks ago."
Priest: "Go on."
Charlie: "Last night, I had... physical relations with a girl I didn't even know."
Priest: "Is that all?"
Charlie: "No. Then, directly after that I had... relations with a different woman."
Priest: "Is that all?"
Charlie: "No... then I watched... as... they... had... physical relations with... each other."
Ja, mij wel. Ik ergerde me ook aan dat 'Chinese' telkens. Ik heb in het vorige topic ook al eens de medefokkers verbeterd.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:34 schreef DJKoster het volgende:
Dat was me niet eens opgevallen gisteren![]()
Dan ben je wel makkelijk te 'pleasen'quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:10 schreef SCH het volgende:
Ik vond dat van Oasis wel grappig.
Ik hoorde op het laatst ook nog het geluid van een gulp die open werd gedaan...quote:Op zondag 17 april 2005 01:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, hij kreeg een mep en viel. Dat was het wel zo'n beetje.
Jij hebt gewoon een perverse geest.quote:Op zondag 17 april 2005 02:57 schreef PDOA het volgende:
Ik hoorde op het laatst ook nog het geluid van een gulp die open werd gedaan...![]()
De antennes waren opgezet en hij wilde net het signaal gaan traceren. Toen ineens, *pets*! en hij viel neer.quote:Op zondag 17 april 2005 01:08 schreef somegirl het volgende:
Ik heb echt met m'n ogen dicht zitten kijken geloof ik want ik heb dus helemaal gemist dat Sayid neergeslagen werd... Kan iemand uitleggen hoe dat gebeurde?
Trouwens, waar is die Claire gebleven? Heb ik al een tijd niet meer gezien..quote:Walt en de anderen zijn geschrokken als Michael wordt aangevallen. Alleen de niet Engels sprekende Jin en Sun weten wat er precies is gebeurd. Jack en Kate ruziën over waar de mensen moeten gaan 'wonen', aan de kust of in het oerwoud. Locke ontdekt het geheim van Charlie. In deze episode staan Jin en Sun centraal.
Het horloge was van die vader. Eerkwestiequote:Op zondag 17 april 2005 17:15 schreef jimjim1983 het volgende:
waarom werdt Michael ook alweer aangevallen? was het jaloezie?
ik ben het weer vergeten![]()
ojaquote:Op zondag 17 april 2005 17:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het horloge was van die vader. Eerkwestie
ik heb het deze keer gemistquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:15 schreef Oxymoron het volgende:
Ha het viel me nog mee dat ze geen riedeltje Wonderwall eronder hadden gezet!
tvp = terugvind post, dan staat ie in je 'my active topics'quote:Op zondag 17 april 2005 19:28 schreef Nory het volgende:
Misschien ben ik dom, maar wat bedoeld iedereen nu met tvp?![]()
Het was over de band van ''Hobbit'' (Charly), die samen met zijn broer (overeenkomst 1), die Liam heet (overeenkomst 2) ruzie maakt over het doel van de band (overeenkomst 3). Ze komen uit Manchester (overeenkomst 4), gebruiken/gebruikten drugs (overeenkomst 5).quote:Op zondag 17 april 2005 19:31 schreef Billy_Mack het volgende:
wat bedoelen jullie met een verwijzing naar Oasis?
Ben ik nou bijgepraat of wat??quote:Op zondag 17 april 2005 13:18 schreef Nory het volgende:
Euhm even denken.. Wat gebeurde er ook weer?
[..]
Trouwens, waar is die Claire gebleven? Heb ik al een tijd niet meer gezien..
Dit is de eerste serie die ik daadwerkelijk volg en niet af en toe van "o ja dat is ook leuk om te kijken". Ik wil dan ook de volgende aflevering echt graag zien.quote:Op zondag 17 april 2005 21:38 schreef SCH het volgende:
Ik heb wel voor het eerst sinds lang weer echt zin in de volgende aflevering van een serie.
Zeg maar sinds The Practice ofzo.
quote:Op zondag 17 april 2005 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Sinds 24 is dit weer een serie waarvan ik echt alles wil volgen. Ben echt zeer benieuwd naar volgende week, wie Sayid heeft neergeslagen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas ja.. Jack had die instorting gewoon niet moeten overleven, dan had je pas chaos onder de mensenquote:Op maandag 18 april 2005 13:04 schreef Mudman het volgende:
[..] Maar daar is de serie denk ik te correct voor.
denk het ook ja,quote:Op maandag 18 april 2005 16:37 schreef coolbabe het volgende:
Waarschijnlijk kon ze het niet over haar hart verkrijgen haar manin de steek te laten
Waarschijnlijk de gebruikelijke 'verkrachting' en 'moord' verhaallijn die in zoveel films en series voorkomt.quote:Op maandag 18 april 2005 13:04 schreef Mudman het volgende:
Ik vond deze aflevering ook erg flauw en Amerikaans.
Misschien daardoor dat ik me ook meer aan Kate ga storen. Eigenlijk hoop ik dat ze iets vreselijks heeft gedaan: een weeshuis in brand gestoken om vijf dollar te stelen of iets dergelijks (met vijf doden en 33 zwaargewonden). Maar daar is de serie denk ik te correct voor.
Ik verwacht iig een 'nette' misdaad waarin ze de wet heeft moeten breken om eigenlijk het goede te doen, en laat blijken dat die US Marshall een foute vent was die fout zat.quote:Op dinsdag 19 april 2005 03:45 schreef PDOA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de gebruikelijke 'verkrachting' en 'moord' verhaallijn die in zoveel films en series voorkomt.
Ik kon het niet laten om op een Lost website het verhaal van de komende afleveringen te lezen, enne... het wordt iig heel erg spannend...quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:35 schreef Mudman het volgende:
[..]
Ik verwacht iig een 'nette' misdaad waarin ze de wet heeft moeten breken om eigenlijk het goede te doen, en laat blijken dat die US Marshall een foute vent was die fout zat.
De komende afleveringen belandt het verhaal idd in een stroomversnelling. Vind het knap van veel mensen hier dat ze elke keer een week hun geduld kunnen bewaren. Ik heb na zes weken gezondigdquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:37 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om op een Lost website het verhaal van de komende afleveringen te lezen, enne... het wordt iig heel erg spannend...
dat vind ik ook al knap.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De komende afleveringen belandt het verhaal idd in een stroomversnelling. Vind het knap van veel mensen hier dat ze elke keer een week hun geduld kunnen bewaren. Ik heb na zes weken gezondigd![]()
Ik heb gisteren alle oude berichten hier eens doorgelezen en het punt 'Kate' was allang behandeld, met 'mijn' invalshoekquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:37 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om op een Lost website het verhaal van de komende afleveringen te lezen, enne... het wordt iig heel erg spannend...
quote:Op woensdag 20 april 2005 09:17 schreef Mudman het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alle oude berichten hier eens doorgelezen en het punt 'Kate' was allang behandeld, met 'mijn' invalshoek![]()
![]()
Ben benieuwd.
(Ik vind haar trouwens niet zo knap ook.)
same here. maar Locke.. wat is daar mee dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:20 schreef VoreG het volgende:
Nog geen spoilers gelezen en ook nog niks gedownload. Vind ik echt knap van mezelf.
De aflevering gemist waar hij in voorkwam? Aflevering 3 of 4 dacht ik.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:13 schreef Dandilion het volgende:
[..]
same here. maar Locke.. wat is daar mee dan?
heb ik toch niet weer een alf. gemist he????![]()
Zet het dan tenminste tussen spoiler tags ofzo...quote:Op donderdag 21 april 2005 20:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
De aflevering gemist waar hij in voorkwam? Aflevering 3 of 4 dacht ik.
Hij zat vroeger in een rolstoel, die aflvering.
Die Locke aflevering is al geweest en aangezien we hier de Nederlandse afleveringen bespreken.. Waarom zou dat tussen spoilers moeten? Ik geef aan wat er al gebeurt is.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:40 schreef PDOA het volgende:
[..]
Zet het dan tenminste tussen spoiler tags ofzo...
Die Locke aflevering moet nog komen.
Ik bedoelde het hele Locke verhaal eigenlijk, dacht dat je daarover had.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die Locke aflevering is al geweest en aangezien we hier de Nederlandse afleveringen bespreken.. Waarom zou dat tussen spoilers moeten? Ik geef aan wat er al gebeurt is.
komt er dan nog iets over Locke?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:45 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik bedoelde het hele Locke verhaal eigenlijk, dacht dat je daarover had.
Tja, waarom zou dat nu zijn?quote:minpuntjes;
* waarom mag alleen kate zien dat sawyer geen zwembroek aan heeft?
Hitsig vrouwvolk hier.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:50 schreef Nory het volgende:
[..]
Tja, waarom zou dat nu zijn?Het is wel een Amerikaanse serie, haha..
weet ie nog steeds niet hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:28 schreef fratsman het volgende:
* De Koreaan die nu weet dat zijn vrouw engels spreekt.
Hij greep wel gelijk naar ze schouder nadat hij had geslagen, dat viel me nog speciaal opquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:35 schreef KWAKje het volgende:
* in de vorige aflevering had jack zn arm uit de kom, in die ingestorte grot. en deze aflevering mept 'ie er alweer vrolijk op los, met diezelfde rechterarm. is dat niet een heel snel herstel?
Het verhaal van sayidquote:Op zondag 24 april 2005 08:20 schreef phileine het volgende:
Ik vertrouw Locke voor geen meter meer. "er is iemand die reden heeft om hier te willen blijven", daarmee geeft hij zichzelf toch gewoon weg? Ook gevaarlijk om Sayid zo op te zetten tegen Saywer, je weet dat dat uit de hand gaat lopen en dan geef je m ook nog een mes. Dat was echt nergens voor nodig. Locke heeft overduidelijk een verborgen agenda...
En inderdaad wat is die Jack een slappe zak. Instemmen met die torture en er dan een beetje voor Jan Boterletter bij blijven staan kijken. Bleh.
Wiens verhaal wordt er volgende week behandeld?
Ik vertrouw die Locke inderdaad niet, hoe hij begon over "Er is iemand die reden heeft om hier te wille blijven". Degene waarvan we echt heben gezien dat hij er profijt van had was Locke. Hij heeft nu eindelijk zijn reis, voelt zich belangrijk en kan lopen. Daarnaast zijn houding tov Sawyer door Sayid dat mes te geven is ook niet echt goed.quote:Op zondag 24 april 2005 08:20 schreef phileine het volgende:
Ik vertrouw Locke voor geen meter meer. "er is iemand die reden heeft om hier te willen blijven", daarmee geeft hij zichzelf toch gewoon weg? Ook gevaarlijk om Sayid zo op te zetten tegen Saywer, je weet dat dat uit de hand gaat lopen en dan geef je m ook nog een mes. Dat was echt nergens voor nodig. Locke heeft overduidelijk een verborgen agenda...
En inderdaad wat is die Jack een slappe zak. Instemmen met die torture en er dan een beetje voor Jan Boterletter bij blijven staan kijken. Bleh.
Wiens verhaal wordt er volgende week behandeld?
Jaloers?quote:Op zondag 24 april 2005 19:06 schreef milagro het volgende:
Zeg, ik zit net te kijken naar de aflevering van afgelopen vrijdag, en ik constateer dat die mega mooie Kate ook gewoon onwijs gespierd is
Wat een armen! en schouders!
neuh, ik heb zelf ook een fantastisch lichaamquote:
en je was in juist in ondergoed niet zo.............................acht laat maarquote:Op zondag 24 april 2005 20:50 schreef milagro het volgende:
[..]
neuh, ik heb zelf ook een fantastisch lichaam![]()
het een sluit het ander niet uit, SCH, ik heb ook en vooral een fantastisch lijfquote:Op zondag 24 april 2005 20:51 schreef SCH het volgende:
[..]
en je was in juist in ondergoed RAAR.............................acht laat maar![]()
![]()
op het eiland is die inhalersteler wel lekker, in pak in de flashbacks veel minder - de dokter is zo'n afschuwelijke moeder theresa meets george clooneyquote:Op zondag 24 april 2005 20:54 schreef milagro het volgende:
en ik vind die vermeende inhaler steler een lekker ding, en die dokter vooral dom
ze zijn pas bij afl.20 dus verdere spoilers kun je toch niet vinden.quote:Op maandag 25 april 2005 12:27 schreef Mudman het volgende:
Ik vind ze allemaal niks.
Overigends denk ik dat ik wel eens ga lezen op een fijne site met spoilers, aangezien het me helemaal niet leuk lijkt om 20 aflevereingen te zien en nog niks te weten, zoals iemand hierboven schrijft.
Ik ben aan het wachten op deel 22. Ik kon het niet laten, een week durt me echt te langquote:Op zondag 24 april 2005 23:32 schreef Suzziieee het volgende:
Ben inmiddels bij aflevering 20..en weet nog weinig/niets![]()
Maar het blijft een verslaving
seizoen 1 ja, 2e bestaat nog niet maar komt wel.quote:Op maandag 25 april 2005 12:57 schreef Mudman het volgende:
Bij aflevering twintig van seizoen 1? Of is er al een tweede seizoen begonnen.
Ik hoop namenlijk dat er op het einde van een seizoen toch een heleboel vragen zijn beantwoord. Anders is het zo onbevredigend, dan kan ik nu net zo goed vooruitlezen.
Ik denk het niet. Ik denk dat ze gewoon verder gaan op het eiland, want nu weten we ook nog maar vrij weinig van het eiland zelf en we zitten al in aflevering 7?quote:Op maandag 25 april 2005 13:17 schreef jimjim1983 het volgende:
was het maar waar
ik hoop trouwens wel dat ze dit seizoen gewoon afsluiten en volgend seizoen met iets nieuws beginnen.
pas in aflevering 7, dat is 1/3 deel, genoeg tijd om de rest uit te leggen (maar dat gebeurt nog niet echt, ben bij afl.13 nu).quote:Op maandag 25 april 2005 15:24 schreef Nory het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat ze gewoon verder gaan op het eiland, want nu weten we ook nog maar vrij weinig van het eiland zelf en we zitten al in aflevering 7?
de rest komt nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:12 schreef Lethe het volgende:
Mail van Net 5: ze hebben Lost aangekocht tot 27 mei, volgens mij is dat dus tot 1x13.
Ja, niet dusquote:Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
Op tvtome.com (toch wel vrij betrouwbare site altijd) staat dat er wel een tweede seizoen komt, dus ik ben benieuwd!quote:Op maandag 25 april 2005 18:15 schreef jimjim1983 het volgende:
maar toen dit seizoen begon was het volgens mij nog niet zeker of er wel een 2e seizoen zou komen, en omdat het een mini-serie is denk ik dat ze het hele verhaal al klaar hebben liggen.
en alles is volgens mij ook allang opgenomen.
Hoeveel kijkers hebben ze gemiddeld eigenlijk per week?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:35 schreef FremantleDockers het volgende:
Net5 en veronica zenden het beide op prime-time uit (vr en zat avond), dus die zullen wel enthausiast zijn over Lost.
Inderdaad, een topserie compleet verneukt door het belachelijke uitzendschema. Net zoals met ER recentelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:48 schreef fratsman het volgende:
Ohhhhh! Asjeblieft!Niet dat dit dadelijk net zo'n debacle gaat worden als de uitzendingen van de Sopranos op de Vara.
ik denk niet dat als ze op net5 stoppen dat ze dan op veronica doorgaan hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:51 schreef Nory het volgende:
Nouja, Lost wordt misschien dan helemaal niet meer uitgezondenDus we moeten blij zijn áls het nog op een andere tijdstip/dag wordt uitgezonden. Maar Lost wordt ook herhaald op Veronica. Dus er is altijd wel een tijd om te kijken
Nee, dat bedoel ik nietquote:ik denk niet dat als ze op net5 stoppen dat ze dan op veronica doorgaan hoor.
of bedoel je dat niet?
We moeten blij zijn dat Lost nog wordt uitgezonden. Wat maakt het dan uit als het op een irritant tijdstip is? Oke, het is niet fijn.. Maar op Veronica zenden ze dan ook nog uit, misschien op een beter tijdstip..quote:Inderdaad, een topserie compleet verneukt door het belachelijke uitzendschema. Net zoals met ER recentelijk.
Ik download het niet, en ik denk dat niemand dat hier doet in dit topicquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:17 schreef Muis_81 het volgende:
Superserie Lost maar waar downloaden jullie dat?
Ze had het over "the others".....zouden er nog meer "mensen"op het eiland zitten?quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er wordt in deze ep ook een interessante twist gegeven aan het 'it killed them all' gebeuren, uit een van de eerste afleveringen. Toen ging ik ervan uit dat 'het bomengooiding' werd bedoeld, maar in deze aflevering wordt gesuggereerd dat er een of andere ziekte (of virus) aan het werk is op het eiland. En dan die stemmen op het laatst. Creepy. Mooie cliffhanger.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi he, alles
Locke is wat dat betreft wel een verdachte ja. Hij was ook wel erg happig om Sayid dat mes te geven, toen ze Sawyer wilden ondervragen. Alsof ie graag een ruzie wilde ontketenen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:22 schreef Nory het volgende:
Nee, ik denk dat Sayid gewoon zei dat Nadia was overleden omdat hij gewoon niet weet waar ze is. Ik weet ook nog niet zeker wie Sayid heeft neergeslagen, ik denk eerlijk gezegd Locke. Hij is de enige die zomaar door de bossen loopt en niet bang is voor het eilland. Ook wil hij graag op het eiland blijven..
Het zwangere meisje is ook nog niet geweest.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:56 schreef One_conundrum het volgende:
Van de hoofdrol spelers hebben we die donkere gast en zn zoontje, die dikke gast en die broer en zus nog niet gehad.
ben niet zo goed met namen![]()
Gisteren 464.000, vandaag zal het wel ietsje minder zijn dan vorige week zaterdag vanwege koninginnedag..quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:53 schreef DJKoster het volgende:
Afgelopen vrijdag: 449.000, zaterdag: 151.000
Totaal 600.000
Ja, ik zei al.. Volgende week komt Claire aan bod. (dat is dus het zwangere meisje)quote:Het zwangere meisje is ook nog niet geweest.
quote:De achtergrond van het zwangere meisje zal wel samenvallen met haar bevalling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi he, alles
Alles heeft een reden.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:16 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ook wel leuk dat iemand die geen hoofdrol speelt ook een paar zinnetjes mocht zeggen (Ethan), moeten ze vaker doen![]()
Ik wist al datk haar ergens van kende! Babylon 5 dus, dat was 'm.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:22 schreef Raenius het volgende:
Woohoo Mira Furlan
[afbeelding]
Erg gave aflevering over Sayid. En misschien de eerste toenadering van Sawyer tot de groep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan bod en vrijdag is episode 10..
Vond het wel cool dat ze zei: monsters..die bestaan niet !quote:Op zondag 1 mei 2005 11:04 schreef VoreG het volgende:
Viel me eigenlijk wel een beetje tegen die omstandigheden van die Franse... Ik had een Jurassic Park 3 scenario gehoopt
Of de wilde zwijnenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:10 schreef Nory het volgende:
Ik denk dat het ook geen monsters zijn eerlijk gezegd. Wat het dan wel is, ben ik nog niet helemaal uitDie Rousseau zei ook zoiets van: If we're lucky, it's one of the bears. Dus er zijn nog andere 'wezens' op het eiland, misschien die fluistermensen?
Ik heb liever een wild zwijn dat op me afstormt dan een ijsbeerquote:Op maandag 2 mei 2005 12:19 schreef Nory het volgende:
Nee, dat denk ik niet. Locke vangt ze zo en die zijn toch ook niet zo groot? Lijkt me dat die beesten niet echt een bedreiging vormen..
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:01 schreef VoreG het volgende:
Ik zie net het voorstukje voor vrijdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:06 schreef Nory het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik draaf een beetje door....![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:01 schreef VoreG het volgende:
Ik zie net het voorstukje voor vrijdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, en nu kappen met dat gespoiler!![]()
Die Franse heeft de anderen vermoord, omdat ze "ziek" waren... Wat ze dan hadden of wat ze overkomen was, is dan de vraag. Locke heeft iets gezien, maar zwijgt er over, is heel kalm en is voortdurend in het oerwoud. Ook lijkt hij een dubbele agenda te hebben. Zou Locke ook niet meer de oude Locke zijn, maar gewoon besmet zijn met één of ander virus? Dat was het eerste dat ik me afvroeg na de laatste aflevering. Spannend!quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Locke is wat dat betreft wel een verdachte ja. Hij was ook wel erg happig om Sayid dat mes te geven, toen ze Sawyer wilden ondervragen. Alsof ie graag een ruzie wilde ontketenen.
Ik kon het niet laten en heb alle resterende afleveringen gekeken...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik denk dat we met Locke allemaal op het verkeerde been worden gezet; iedereen denkt dat hij slecht is, maar uiteindelijk zal hij wel alleen goeie bedoelingen hebben...
En misschien staat dat 'ziek zijn' in combinatie met die bomenomgooiersHoop het niet, want dan wordt het wel erg surreëel allemaal
Ben ook benieuwd wanneer Sayid weer terug bij de groep komt, en of hij vertelt over Danielle...
Eindelijk weer een beetje mysterie in de serie!
Vind ik nou ook. Het is veel leuker om te filosoferen over wat er zou kunnen gebeuren. Die Spoiler staan alleen maar in de wegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Kunnen die spoilers niet gewoon achterwege blijven. Straks reageert of quote iemand ze verkeerd en weten we het allemaal. Dit topic gaat over de Nederlandse uitzendingen, als je over het hele verhaal wilt posten, doe dat dan lekker in het topic over de Amerikaanse uitzendingen
Ja, ik ben het ook met je eens. Alleen ik vond die spoilers geen echte spoilers, want ze gingen ook gewoon over de aflevering van vanavond. Antwoorden daarop zijn dus ook in spoilertags gezet, alleen omdat sommigen de voorstukjes niet bekijken en dus niets zal verraden ofzo. In die spoilers waren we dus ook gewoon aan het gissenquote:Ben het wel eens met _Saviour_. Ik kan met toch niet inhouden om de spoilers te bekijken als ze zo voor mijn neus staan.
Nou..ik geloof dat er in die spoilers niet iets staat dat de boel verraad..het zijn maar gissingen of kleinefeitjes over of het spannend gaat worden enzo...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Kunnen die spoilers niet gewoon achterwege blijven. Straks reageert of quote iemand ze verkeerd en weten we het allemaal. Dit topic gaat over de Nederlandse uitzendingen, als je over het hele verhaal wilt posten, doe dat dan lekker in het topic over de Amerikaanse uitzendingen
Niet helemaal. Ze zei dat ze de anderen nog nooit had gezien, maar wel gehoord. De fluisterstemmen in het oerwoud. Zou die Ethan trouwens haar 'verloren zoon' zijn. Die Alex? Of was die nou dood? Ik kom er niet meer uitquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:22 schreef Lethe het volgende:
Whoaaspannend ja....
Vaag dat die Ethan niet in het vliegtuig zat. Maar ik dacht dat die Franse zei in haar noodoproep dat ze alleen op het eiland was overgebleven?
Ik denk omdat het dan zeker zou zijn dat Claire haar baby zelf zou opvoeden?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:50 schreef fratsman het volgende:
Wat een zwakzinnige-gezicht had die Ethan.
En ik sluit me er bij aan dat de rol van Locke nog uit moet komen. Die vent houdt er echt een 2e agenda op na...
Ook vraag ik me af welk belang die helderziende vent erbij had, dat Claire in het vliegtuig zou stappen.
Nee, Jack doelde op het feit dat zwangere vrouwen vaak lucide dromen hebben en (daardoor) een slechte nachtrustquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:46 schreef phileine het volgende:
Ik moest wel lachen om de opmerking van Jack dat ze die medicatie wel vaker gaven aan vrouwen in Claires situatie. Huh? Hoeveel zwangere vrouwen overleven een vliegtuigcrash en raken gestrand op een mysterieus eiland met merkwaardige types? Stug dat nou juist daarvoor een medicijn is bedacht....
Ja, maar op een onbewoond eiland? Welk mens wil in zulke contreien z'n kind opvoeden?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik denk omdat het dan zeker zou zijn dat Claire haar baby zelf zou opvoeden?
Dan moet het alternatief wat die helderziende had gezien nog vele malen gruwelijker zijn geweest..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ja, maar op een onbewoond eiland? Welk mens wil in zulke contreien z'n kind opvoeden?
Charlie zal wel weer gaan flippen als ie Jack de volgende keer ziet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, Jack doelde op het feit dat zwangere vrouwen vaak lucide dromen hebben en (daardoor) een slechte nachtrustHet waren kalmeringspilletjes
Wat een verschillende meningen hebben we dan, ik vond gisteren namelijk niet zo spannend.. beetje slap verhaal om Claire heen, gelukkig liep Hurley af en toe nog te walsen door het beeld.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:45 schreef NvM het volgende:
Samen met aflevering 4 de beste/spannendste aflevering tot nu toe!![]()
Nou ik vond dat er een hele leuke wending in het verhaal zat, het idee dat Ethan al op het eiland was maakt het erg spannend!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:25 schreef Dandilion het volgende:
[..]
Wat een verschillende meningen hebben we dan, ik vond gisteren namelijk niet zo spannend.. beetje slap verhaal om Claire heen, gelukkig liep Hurley af en toe nog te walsen door het beeld.
Ethan.. tja beetje vreemde gast! vond alleen de eind scene spannend.
Locke had een of ander gaar kantoorbaantje en wilde graag een adventure trip gaan maken in Aussie land, zijn baas geloofde niet dat hij dat kon maar Locke zei toen iets over 'het lot en bladiebla'. Hij belt met een vrouw en vraagt of ze mee gaat maar die vrouw werkt voor een of andere betaallijn en gaat dus niet mee.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:23 schreef Jojogirl het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er te zien was in Lockes aflevering, want ik heb er volgens mij 1 gemist...
En was ik de enige die het idee had dat Claire die Ethan ergens van leek te kennen?
Na de crash opeens weer.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:29 schreef Jojogirl het volgende:
Rolstoel? WTF?! En we hebben zeker weer niet gezien waarom ie nu kan lopen?
zoiets is het wel volgens mij, dat het de antichrist is ofzoquote:Op zondag 8 mei 2005 13:54 schreef VoreG het volgende:
Ik ben benieuwd waarom Claire die baby persé alleen moet opvoeden. Is het satan!
Nee hehe... Claire's baby!quote:
Wow, dat is ontzettend niet grappig.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand de Sawyer song al gezien?
Hij zit vol met spoilers maar wel top gedaan
http://www.albinoblacksheep.com/flash/sawyer.php
more where that came from???quote:Op zondag 8 mei 2005 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand de Sawyer song al gezien?
Hij zit vol met spoilers maar wel top gedaan
http://www.albinoblacksheep.com/flash/sawyer.php
Volgens mij wel meerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Gaat die Sawyer song alleen over de episode waarin hij centraal stond, of bevat ie nog meer spoilers?
Om eerlijk te zijn denk ik dat ding van die Franse vrouw waar Sayid ook in opgesloten zat.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:21 schreef Mighty_Mike het volgende:
wtf, wat is dat stalen ding in de grond,....bunker ? vliegtuig ?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:27 schreef Weakling het volgende:
Speculeren is veel leuker
Okay een extreme speculatie: ze maken allemaal deel uit van een groot experiment opgezet door aliens die de mensen het idee hebben gegeven dat ze met een vliegtuig zijn gecrashed. De mensen zitten met zijn allen in een grote "dome" ala Truman Show en Ethan is de alien die direct onderzoek doet op de mensen. Daarom heeft ie Claire nodig om menselijke reproductie te onderzoeken.
Volgens mij was het gewoon een grote stalen vlakke plaatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:38 schreef One_conundrum het volgende:
Waar Locke op het laatst overheen veegde met zn handen. Ik dacht dat dat een raam was ofzo.. iets waar dat staal omheen zat.
Dat zeggen ze hier thuis ook al... zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:41 schreef Weakling het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een grote stalen vlakke plaat
DIe stukjes over Jack waren echt nutteloos, zijn aflevering was gvd al geweestquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:44 schreef MissX het volgende:
hmm ik weet niet wat ik van deze aflevering vond, hij bezorgde me een beetje een naar gevoel.
De stukjes van Jack vond ik echt stom, ik had echt zoiets van nee niet weer hij als terugblik. Ik zie liever wat over Hurley bv.
Toen Charlie doodging dacht ik echt neeeeeeeeeeeeee, stomme kutaflevering. Hij mag niet doodgaan want ik vind hem een leuk personage. Gelukkig bleef die leven, maar hoe die er daarna bijzat gaf me ook onbestemd gevoel.
Van dat hele gedoe met Ethan kreeg ik echt de creeps en een niet prettig gevoel. Wel goed gemaakt dus want ik laat me nooit door tv/film eik beinvloeden qua gevoel. En hier zat ik toen het afgelopen was echt van![]()
Ik zou zeggen dat het wel meer dan 4 minuten waren, maar ik kan me vergissen natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:04 schreef 7eVeNL het volgende:
arggh klote DVD recorder! Ik werk dus standaard vrijdag avond en ik neem lost altijd op alleen hij stopt ongeveer 4 min te vroeg!! dus ook vandaag.... hij stopte bij het stukje dat je charlie zag hangen en dat ze hem wilde los snijden... toen was het over voor mij... maar ik las net al gelukkig dat charlie niet dood blijkt te zijn, heb ik verder nog wat gemist?? Ik ga zo echt ff die dvd recorder handmatig programeren want van dat showview klopt ook geen reet![]()
idd.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:18 schreef Wepeel2 het volgende:
Wel lame voor de Nederlandse kijkers dat er nu snel een zomerstop tot september volgt.
Veel sterkte daarmee.
WTF!! Echt?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:36 schreef Price het volgende:
[..]
idd.![]()
Wat die "metalen plaat" nou werkelijk is, krijgen we in oktober te zien.![]()
Het wordt toch herhaald vanavondquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:04 schreef 7eVeNL het volgende:
arggh klote DVD recorder! Ik werk dus standaard vrijdag avond en ik neem lost altijd op alleen hij stopt ongeveer 4 min te vroeg!! dus ook vandaag.... hij stopte bij het stukje dat je charlie zag hangen en dat ze hem wilde los snijden... toen was het over voor mij... maar ik las net al gelukkig dat charlie niet dood blijkt te zijn, heb ik verder nog wat gemist?? Ik ga zo echt ff die dvd recorder handmatig programeren want van dat showview klopt ook geen reet![]()
Waaaaaaaaaaaaaaat?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:18 schreef Wepeel2 het volgende:
Wel lame voor de Nederlandse kijkers dat er nu snel een zomerstop tot september volgt.
Veel sterkte daarmee.
Ik ga ws. op vakantie als het weer begintquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, dìt was nog niet de laatste aflevering toch? Er komen nog een paar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |