Vind ik nou ook. Het is veel leuker om te filosoferen over wat er zou kunnen gebeuren. Die Spoiler staan alleen maar in de wegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Kunnen die spoilers niet gewoon achterwege blijven. Straks reageert of quote iemand ze verkeerd en weten we het allemaal. Dit topic gaat over de Nederlandse uitzendingen, als je over het hele verhaal wilt posten, doe dat dan lekker in het topic over de Amerikaanse uitzendingen
Ja, ik ben het ook met je eens. Alleen ik vond die spoilers geen echte spoilers, want ze gingen ook gewoon over de aflevering van vanavond. Antwoorden daarop zijn dus ook in spoilertags gezet, alleen omdat sommigen de voorstukjes niet bekijken en dus niets zal verraden ofzo. In die spoilers waren we dus ook gewoon aan het gissenquote:Ben het wel eens met _Saviour_. Ik kan met toch niet inhouden om de spoilers te bekijken als ze zo voor mijn neus staan.
Nou..ik geloof dat er in die spoilers niet iets staat dat de boel verraad..het zijn maar gissingen of kleinefeitjes over of het spannend gaat worden enzo...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Kunnen die spoilers niet gewoon achterwege blijven. Straks reageert of quote iemand ze verkeerd en weten we het allemaal. Dit topic gaat over de Nederlandse uitzendingen, als je over het hele verhaal wilt posten, doe dat dan lekker in het topic over de Amerikaanse uitzendingen
Niet helemaal. Ze zei dat ze de anderen nog nooit had gezien, maar wel gehoord. De fluisterstemmen in het oerwoud. Zou die Ethan trouwens haar 'verloren zoon' zijn. Die Alex? Of was die nou dood? Ik kom er niet meer uitquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:22 schreef Lethe het volgende:
Whoaaspannend ja....
Vaag dat die Ethan niet in het vliegtuig zat. Maar ik dacht dat die Franse zei in haar noodoproep dat ze alleen op het eiland was overgebleven?
Ik denk omdat het dan zeker zou zijn dat Claire haar baby zelf zou opvoeden?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:50 schreef fratsman het volgende:
Wat een zwakzinnige-gezicht had die Ethan.
En ik sluit me er bij aan dat de rol van Locke nog uit moet komen. Die vent houdt er echt een 2e agenda op na...
Ook vraag ik me af welk belang die helderziende vent erbij had, dat Claire in het vliegtuig zou stappen.
Nee, Jack doelde op het feit dat zwangere vrouwen vaak lucide dromen hebben en (daardoor) een slechte nachtrustquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:46 schreef phileine het volgende:
Ik moest wel lachen om de opmerking van Jack dat ze die medicatie wel vaker gaven aan vrouwen in Claires situatie. Huh? Hoeveel zwangere vrouwen overleven een vliegtuigcrash en raken gestrand op een mysterieus eiland met merkwaardige types? Stug dat nou juist daarvoor een medicijn is bedacht....
Ja, maar op een onbewoond eiland? Welk mens wil in zulke contreien z'n kind opvoeden?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik denk omdat het dan zeker zou zijn dat Claire haar baby zelf zou opvoeden?
Dan moet het alternatief wat die helderziende had gezien nog vele malen gruwelijker zijn geweest..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ja, maar op een onbewoond eiland? Welk mens wil in zulke contreien z'n kind opvoeden?
Charlie zal wel weer gaan flippen als ie Jack de volgende keer ziet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, Jack doelde op het feit dat zwangere vrouwen vaak lucide dromen hebben en (daardoor) een slechte nachtrustHet waren kalmeringspilletjes
Wat een verschillende meningen hebben we dan, ik vond gisteren namelijk niet zo spannend.. beetje slap verhaal om Claire heen, gelukkig liep Hurley af en toe nog te walsen door het beeld.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:45 schreef NvM het volgende:
Samen met aflevering 4 de beste/spannendste aflevering tot nu toe!![]()
Nou ik vond dat er een hele leuke wending in het verhaal zat, het idee dat Ethan al op het eiland was maakt het erg spannend!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:25 schreef Dandilion het volgende:
[..]
Wat een verschillende meningen hebben we dan, ik vond gisteren namelijk niet zo spannend.. beetje slap verhaal om Claire heen, gelukkig liep Hurley af en toe nog te walsen door het beeld.
Ethan.. tja beetje vreemde gast! vond alleen de eind scene spannend.
Locke had een of ander gaar kantoorbaantje en wilde graag een adventure trip gaan maken in Aussie land, zijn baas geloofde niet dat hij dat kon maar Locke zei toen iets over 'het lot en bladiebla'. Hij belt met een vrouw en vraagt of ze mee gaat maar die vrouw werkt voor een of andere betaallijn en gaat dus niet mee.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:23 schreef Jojogirl het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er te zien was in Lockes aflevering, want ik heb er volgens mij 1 gemist...
En was ik de enige die het idee had dat Claire die Ethan ergens van leek te kennen?
Na de crash opeens weer.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:29 schreef Jojogirl het volgende:
Rolstoel? WTF?! En we hebben zeker weer niet gezien waarom ie nu kan lopen?
zoiets is het wel volgens mij, dat het de antichrist is ofzoquote:Op zondag 8 mei 2005 13:54 schreef VoreG het volgende:
Ik ben benieuwd waarom Claire die baby persé alleen moet opvoeden. Is het satan!
Nee hehe... Claire's baby!quote:
Wow, dat is ontzettend niet grappig.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand de Sawyer song al gezien?
Hij zit vol met spoilers maar wel top gedaan
http://www.albinoblacksheep.com/flash/sawyer.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |