abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2005 @ 22:47:43 #151
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_26609503
Er wordt in deze ep ook een interessante twist gegeven aan het 'it killed them all' gebeuren, uit een van de eerste afleveringen. Toen ging ik ervan uit dat 'het bomengooiding' werd bedoeld, maar in deze aflevering wordt gesuggereerd dat er een of andere ziekte (of virus) aan het werk is op het eiland. En dan die stemmen op het laatst. Creepy. Mooie cliffhanger.
pi_26610018
Zag ik het nou goed, een kabel die uit het water kwam? wtf?
You gotta learn to live
and live and learn
  vrijdag 29 april 2005 @ 23:16:28 #153
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_26610053
Jah maar ik denk niet dat die kabel ergens aan vast zat ofzo, nouja een grote steen misschien
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  Donald Duck held vrijdag 29 april 2005 @ 23:18:23 #154
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_26610096
't leek mij een stroomkabel. Dat zou verklaren hoe dat signaal al 16 jaar uitgezonden kan worden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_26614410
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 22:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er wordt in deze ep ook een interessante twist gegeven aan het 'it killed them all' gebeuren, uit een van de eerste afleveringen. Toen ging ik ervan uit dat 'het bomengooiding' werd bedoeld, maar in deze aflevering wordt gesuggereerd dat er een of andere ziekte (of virus) aan het werk is op het eiland. En dan die stemmen op het laatst. Creepy. Mooie cliffhanger.
Ze had het over "the others".....zouden er nog meer "mensen"op het eiland zitten?
En is het jullie ook opgevallen dat ze het over een BEER had..ze zei : hopelijk is het alleen maar een beer. Die wilde zwijnen noemen ze boars en ze zei nu echt bear.. snappen jullie 't nog (ijsbeer?) Zouden hun die op hun schip gehad hebben voor onderzoeken?
pi_26615778
Saīd werd gefolterd en had een verleden als folteraar. Zo zal iedereen iets tegenkomen dat bij hem pas. Denk ik.
Helpt waar hij kan!
pi_26615929
sterker nog, ze zei "een van de beren", wat suggereert dat ze die beren inderdaad "kent", anders formuleer je het niet op die manier. Ik was er nog niet opgekomen dat die van hun schip zouden kunnen zijn, maar dat klinkt wel heel aannemelijk.

Overigens is er op abc.com een dagboek van een (nog?) onbekende castaway. Je moet wel een beetje uitkijken dat je niet te ver doorleest, omdat er dan spoilers komen denk ik, maar het geeft ook nog wel wat nieuwe inzichten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi he, alles
  zaterdag 30 april 2005 @ 11:57:47 #158
37921 FremantleDockers
<enter subtitle>
pi_26616315
Maar wie heeft nu Sayid neergeslagen? Niet de franse vrouw, want dan had ze hem toen al wel direct meegenomen.

En trouwens, hoe is Nadia nu eigenlijk om het leven gekomen? Sayid zei dat het zijn schuld was, maar hij helpt haar juist ontsnappen. Het lijkt er dus op dat we nog een keer een stuk uit Sayid's verleden krijgen. Seizoen 2?

&lt;enter signature&gt;
pi_26616717
Nee, ik denk dat Sayid gewoon zei dat Nadia was overleden omdat hij gewoon niet weet waar ze is. Ik weet ook nog niet zeker wie Sayid heeft neergeslagen, ik denk eerlijk gezegd Locke. Hij is de enige die zomaar door de bossen loopt en niet bang is voor het eilland. Ook wil hij graag op het eiland blijven..
  zaterdag 30 april 2005 @ 12:47:09 #160
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_26617149
heej Idd SaĪd zei; She's dead because of me. Maar vervolgens gaat ze niet dood, maar vlucht ze
  zaterdag 30 april 2005 @ 13:27:20 #161
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_26617877
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 12:22 schreef Nory het volgende:
Nee, ik denk dat Sayid gewoon zei dat Nadia was overleden omdat hij gewoon niet weet waar ze is. Ik weet ook nog niet zeker wie Sayid heeft neergeslagen, ik denk eerlijk gezegd Locke. Hij is de enige die zomaar door de bossen loopt en niet bang is voor het eilland. Ook wil hij graag op het eiland blijven..
Locke is wat dat betreft wel een verdachte ja. Hij was ook wel erg happig om Sayid dat mes te geven, toen ze Sawyer wilden ondervragen. Alsof ie graag een ruzie wilde ontketenen.
  zaterdag 30 april 2005 @ 13:47:37 #162
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_26618205
Ik denk ook nog steeds dat Locke een dubbele agenda heeft ja.
Maar geef hem eens ongelijk. Thuis is hij een zero, op het eiland een hero.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  zaterdag 30 april 2005 @ 15:45:05 #163
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_26619926
Vond het echt een goede aflevering gister. Eindelljik komen we wat meer (en zodoende ook minder) te weten over het eiland.
Is er eigenlijk al een aflevering geweest met de geschiedenis van Locke. Vind dat echt één van de gaafste personages.
pi_26620703
ja dat was geloof ik de vierde aflevering "walkabout", de beste tot nu toe wat mij betreft. hier staat een heel uitgebreid verslag.
mooi he, alles
pi_26620744
Wiens achtergrond krijgen we trouwens volgende keer?
mooi he, alles
pi_26622944
Volgens mij die van Claire
  zaterdag 30 april 2005 @ 17:56:15 #167
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_26623048
Van de hoofdrol spelers hebben we die donkere gast en zn zoontje, die dikke gast en die broer en zus nog niet gehad.

ben niet zo goed met namen
pi_26623186
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 17:56 schreef One_conundrum het volgende:
Van de hoofdrol spelers hebben we die donkere gast en zn zoontje, die dikke gast en die broer en zus nog niet gehad.

ben niet zo goed met namen
Het zwangere meisje is ook nog niet geweest.
  zaterdag 30 april 2005 @ 18:12:24 #169
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_26623443
ah en die jah, ik wist et ook niet zeker of der meer waren.

De achtergrond van het zwangere meisje zal wel samenvallen met haar bevalling.
pi_26625117
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 18:53 schreef DJKoster het volgende:
Afgelopen vrijdag: 449.000, zaterdag: 151.000
Totaal 600.000
Gisteren 464.000, vandaag zal het wel ietsje minder zijn dan vorige week zaterdag vanwege koninginnedag..

De aflevering van gisteren was weer een stuk beter en spannender dan de vorige...
Ook wel leuk dat iemand die geen hoofdrol speelt ook een paar zinnetjes mocht zeggen (Ethan), moeten ze vaker doen
  zaterdag 30 april 2005 @ 19:27:12 #171
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_26625399
is dat die gast met die uitslag? Vond em in de tijd datie meedeed anders al knap irritant
pi_26627594
quote:
Het zwangere meisje is ook nog niet geweest.
Ja, ik zei al.. Volgende week komt Claire aan bod. (dat is dus het zwangere meisje)
quote:
De achtergrond van het zwangere meisje zal wel samenvallen met haar bevalling.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_26627646
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje saai worden . Wanneer wordt het weer spannend .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_26627736
Saai? Ik vond deze laaste 2 afleveringen juist het leukst!
pi_26627745
quote:
SPOILER
SPOILER
mooi he, alles
  zaterdag 30 april 2005 @ 21:05:50 #176
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_26628235
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 19:16 schreef DJKoster het volgende:

[..]
Ook wel leuk dat iemand die geen hoofdrol speelt ook een paar zinnetjes mocht zeggen (Ethan), moeten ze vaker doen
Alles heeft een reden.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  zondag 1 mei 2005 @ 00:02:35 #177
37921 FremantleDockers
<enter subtitle>
pi_26632632
Is dat trouwens dezelfde acteur die in Alien Ressurection een kolonist met chest-buster speelt?

&lt;enter signature&gt;
  Donald Duck held zondag 1 mei 2005 @ 00:06:21 #178
46149 __Saviour__
pi_26632724
Interessante aflevering. Sayid martelde vroeger, en werd zelf gemarteld. Opvallend. Misschien doet het eiland het expres, iedereen confronteren met z'n leven op de een of andere manier.
Erg cool idee van Hurley, die golfbaan. Ik ben erg benieuwd naar zijn aflevering.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_26633624
Ik vond het een vette aflevering, maar nou vind ik Sayid ook wel een heel interessant karakter.
pi_26633820
Ja hurley wanneer zou hij aan de beurt zijn? leuke gast!
Ik vond het gister een hele goede aflevering. had nooit gedacht dat het net die Franse zo een wending zou nemen. had ni gedacht dat ze nog in leven was enz
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_26636350
Viel me eigenlijk wel een beetje tegen die omstandigheden van die Franse... Ik had een Jurassic Park 3 scenario gehoopt
  zondag 1 mei 2005 @ 11:22:27 #182
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_26636663
Woohoo Mira Furlan

Erg gave aflevering over Sayid. En misschien de eerste toenadering van Sawyer tot de groep?
  zondag 1 mei 2005 @ 12:03:15 #183
17950 SomeDude
What Dude?
pi_26637548
quote:
Op zondag 1 mei 2005 11:22 schreef Raenius het volgende:
Woohoo Mira Furlan

[afbeelding]

Erg gave aflevering over Sayid. En misschien de eerste toenadering van Sawyer tot de groep?
Ik wist al datk haar ergens van kende! Babylon 5 dus, dat was 'm.
[b]De waarheid is een raadsel, en het gaat als volgt; 't is een goeie vriend maar altijd te laat.[/b]
pi_26660782
Ik heb ff gelezen op ABC.com en het wordt weer een goede aflevering komende vrijdag !!
Trouwens Hurley komt in episode
SPOILER
aan bod en vrijdag is episode 10..
pi_26661420
quote:
Op zondag 1 mei 2005 11:04 schreef VoreG het volgende:
Viel me eigenlijk wel een beetje tegen die omstandigheden van die Franse... Ik had een Jurassic Park 3 scenario gehoopt
Vond het wel cool dat ze zei: monsters..die bestaan niet !
Dat roept weer meer vragen op.
pi_26662741
Ik denk dat het ook geen monsters zijn eerlijk gezegd. Wat het dan wel is, ben ik nog niet helemaal uit Die Rousseau zei ook zoiets van: If we're lucky, it's one of the bears. Dus er zijn nog andere 'wezens' op het eiland, misschien die fluistermensen?
pi_26662775
quote:
Op maandag 2 mei 2005 12:10 schreef Nory het volgende:
Ik denk dat het ook geen monsters zijn eerlijk gezegd. Wat het dan wel is, ben ik nog niet helemaal uit Die Rousseau zei ook zoiets van: If we're lucky, it's one of the bears. Dus er zijn nog andere 'wezens' op het eiland, misschien die fluistermensen?
Of de wilde zwijnen
pi_26663065
Nee, dat denk ik niet. Locke vangt ze zo en die zijn toch ook niet zo groot? Lijkt me dat die beesten niet echt een bedreiging vormen..
pi_26664213
quote:
Op maandag 2 mei 2005 12:19 schreef Nory het volgende:
Nee, dat denk ik niet. Locke vangt ze zo en die zijn toch ook niet zo groot? Lijkt me dat die beesten niet echt een bedreiging vormen..
Ik heb liever een wild zwijn dat op me afstormt dan een ijsbeer

Leeuwen!
Tijgers!
Olifanten!
pi_26681060
Ik zie net het voorstukje voor vrijdag.
SPOILER
pi_26689617
quote:
Op maandag 2 mei 2005 23:01 schreef VoreG het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_26692797
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 11:06 schreef Nory het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Ik draaf een beetje door....
pi_26692918
quote:
Op maandag 2 mei 2005 23:01 schreef VoreG het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_26703267
SPOILER
Oke, en nu kappen met dat gespoiler!
pi_26708078
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Locke is wat dat betreft wel een verdachte ja. Hij was ook wel erg happig om Sayid dat mes te geven, toen ze Sawyer wilden ondervragen. Alsof ie graag een ruzie wilde ontketenen.
Die Franse heeft de anderen vermoord, omdat ze "ziek" waren... Wat ze dan hadden of wat ze overkomen was, is dan de vraag. Locke heeft iets gezien, maar zwijgt er over, is heel kalm en is voortdurend in het oerwoud. Ook lijkt hij een dubbele agenda te hebben. Zou Locke ook niet meer de oude Locke zijn, maar gewoon besmet zijn met één of ander virus? Dat was het eerste dat ik me afvroeg na de laatste aflevering. Spannend!
We sure are cute for two ugly people.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:17:48 #196
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_26708648
Locke is sowieso een 'nieuwe' Locke omdat hij weer kan lopen en zo zijn 'levensdoel' kan voltooien, ofzoiets
maar hij heeft iets gezien waardoor hij er veel meer van snapt dan alle anderen, volgens mij probeert hij de anderen te helpen dit ook te zien ofzo. Ik denk niet dat hij stoute dingen van plan is
  vrijdag 6 mei 2005 @ 02:23:02 #197
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_26770490
Ik denk dat we met Locke allemaal op het verkeerde been worden gezet; iedereen denkt dat hij slecht is, maar uiteindelijk zal hij wel alleen goeie bedoelingen hebben...
En misschien staat dat 'ziek zijn' in combinatie met die bomenomgooiers Hoop het niet, want dan wordt het wel erg surreëel allemaal
Ben ook benieuwd wanneer Sayid weer terug bij de groep komt, en of hij vertelt over Danielle...
Eindelijk weer een beetje mysterie in de serie!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_26771114
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 02:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik denk dat we met Locke allemaal op het verkeerde been worden gezet; iedereen denkt dat hij slecht is, maar uiteindelijk zal hij wel alleen goeie bedoelingen hebben...
En misschien staat dat 'ziek zijn' in combinatie met die bomenomgooiers Hoop het niet, want dan wordt het wel erg surreëel allemaal
Ben ook benieuwd wanneer Sayid weer terug bij de groep komt, en of hij vertelt over Danielle...
Eindelijk weer een beetje mysterie in de serie!
Ik kon het niet laten en heb alle resterende afleveringen gekeken...
SPOILER
pi_26777039
JEUJ!!! Vanavond weer!
  Donald Duck held vrijdag 6 mei 2005 @ 14:00:51 #200
46149 __Saviour__
pi_26777168
Kunnen die spoilers niet gewoon achterwege blijven. Straks reageert of quote iemand ze verkeerd en weten we het allemaal. Dit topic gaat over de Nederlandse uitzendingen, als je over het hele verhaal wilt posten, doe dat dan lekker in het topic over de Amerikaanse uitzendingen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')