Ze had het over "the others".....zouden er nog meer "mensen"op het eiland zitten?quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er wordt in deze ep ook een interessante twist gegeven aan het 'it killed them all' gebeuren, uit een van de eerste afleveringen. Toen ging ik ervan uit dat 'het bomengooiding' werd bedoeld, maar in deze aflevering wordt gesuggereerd dat er een of andere ziekte (of virus) aan het werk is op het eiland. En dan die stemmen op het laatst. Creepy. Mooie cliffhanger.![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi he, alles

Locke is wat dat betreft wel een verdachte ja. Hij was ook wel erg happig om Sayid dat mes te geven, toen ze Sawyer wilden ondervragen. Alsof ie graag een ruzie wilde ontketenen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:22 schreef Nory het volgende:
Nee, ik denk dat Sayid gewoon zei dat Nadia was overleden omdat hij gewoon niet weet waar ze is. Ik weet ook nog niet zeker wie Sayid heeft neergeslagen, ik denk eerlijk gezegd Locke. Hij is de enige die zomaar door de bossen loopt en niet bang is voor het eilland. Ook wil hij graag op het eiland blijven..

Het zwangere meisje is ook nog niet geweest.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:56 schreef One_conundrum het volgende:
Van de hoofdrol spelers hebben we die donkere gast en zn zoontje, die dikke gast en die broer en zus nog niet gehad.
ben niet zo goed met namen![]()

Gisteren 464.000, vandaag zal het wel ietsje minder zijn dan vorige week zaterdag vanwege koninginnedag..quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:53 schreef DJKoster het volgende:
Afgelopen vrijdag: 449.000, zaterdag: 151.000
Totaal 600.000

Ja, ik zei al.. Volgende week komt Claire aan bod. (dat is dus het zwangere meisje)quote:Het zwangere meisje is ook nog niet geweest.
quote:De achtergrond van het zwangere meisje zal wel samenvallen met haar bevalling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi he, alles

Alles heeft een reden.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:16 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ook wel leuk dat iemand die geen hoofdrol speelt ook een paar zinnetjes mocht zeggen (Ethan), moeten ze vaker doen![]()

Ik wist al datk haar ergens van kende! Babylon 5 dus, dat was 'm.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:22 schreef Raenius het volgende:
Woohoo Mira Furlan
[afbeelding]
Erg gave aflevering over Sayid. En misschien de eerste toenadering van Sawyer tot de groep?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan bod en vrijdag is episode 10..

Vond het wel cool dat ze zei: monsters..die bestaan niet !quote:Op zondag 1 mei 2005 11:04 schreef VoreG het volgende:
Viel me eigenlijk wel een beetje tegen die omstandigheden van die Franse... Ik had een Jurassic Park 3 scenario gehoopt

Of de wilde zwijnenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:10 schreef Nory het volgende:
Ik denk dat het ook geen monsters zijn eerlijk gezegd. Wat het dan wel is, ben ik nog niet helemaal uitDie Rousseau zei ook zoiets van: If we're lucky, it's one of the bears. Dus er zijn nog andere 'wezens' op het eiland, misschien die fluistermensen?

Ik heb liever een wild zwijn dat op me afstormt dan een ijsbeerquote:Op maandag 2 mei 2005 12:19 schreef Nory het volgende:
Nee, dat denk ik niet. Locke vangt ze zo en die zijn toch ook niet zo groot? Lijkt me dat die beesten niet echt een bedreiging vormen..

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 2 mei 2005 23:01 schreef VoreG het volgende:
Ik zie net het voorstukje voor vrijdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:06 schreef Nory het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik draaf een beetje door....![]()

quote:Op maandag 2 mei 2005 23:01 schreef VoreG het volgende:
Ik zie net het voorstukje voor vrijdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, en nu kappen met dat gespoiler!![]()

Die Franse heeft de anderen vermoord, omdat ze "ziek" waren... Wat ze dan hadden of wat ze overkomen was, is dan de vraag. Locke heeft iets gezien, maar zwijgt er over, is heel kalm en is voortdurend in het oerwoud. Ook lijkt hij een dubbele agenda te hebben. Zou Locke ook niet meer de oude Locke zijn, maar gewoon besmet zijn met één of ander virus? Dat was het eerste dat ik me afvroeg na de laatste aflevering. Spannend!quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Locke is wat dat betreft wel een verdachte ja. Hij was ook wel erg happig om Sayid dat mes te geven, toen ze Sawyer wilden ondervragen. Alsof ie graag een ruzie wilde ontketenen.

Ik kon het niet laten en heb alle resterende afleveringen gekeken...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik denk dat we met Locke allemaal op het verkeerde been worden gezet; iedereen denkt dat hij slecht is, maar uiteindelijk zal hij wel alleen goeie bedoelingen hebben...
En misschien staat dat 'ziek zijn' in combinatie met die bomenomgooiersHoop het niet, want dan wordt het wel erg surreëel allemaal
Ben ook benieuwd wanneer Sayid weer terug bij de groep komt, en of hij vertelt over Danielle...
Eindelijk weer een beetje mysterie in de serie!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |