more where that came from???quote:Op zondag 8 mei 2005 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand de Sawyer song al gezien?
Hij zit vol met spoilers maar wel top gedaan
http://www.albinoblacksheep.com/flash/sawyer.php
Volgens mij wel meerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Gaat die Sawyer song alleen over de episode waarin hij centraal stond, of bevat ie nog meer spoilers?
Om eerlijk te zijn denk ik dat ding van die Franse vrouw waar Sayid ook in opgesloten zat.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:21 schreef Mighty_Mike het volgende:
wtf, wat is dat stalen ding in de grond,....bunker ? vliegtuig ?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:27 schreef Weakling het volgende:
Speculeren is veel leuker
Okay een extreme speculatie: ze maken allemaal deel uit van een groot experiment opgezet door aliens die de mensen het idee hebben gegeven dat ze met een vliegtuig zijn gecrashed. De mensen zitten met zijn allen in een grote "dome" ala Truman Show en Ethan is de alien die direct onderzoek doet op de mensen. Daarom heeft ie Claire nodig om menselijke reproductie te onderzoeken.
Volgens mij was het gewoon een grote stalen vlakke plaatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:38 schreef One_conundrum het volgende:
Waar Locke op het laatst overheen veegde met zn handen. Ik dacht dat dat een raam was ofzo.. iets waar dat staal omheen zat.
Dat zeggen ze hier thuis ook al... zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:41 schreef Weakling het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een grote stalen vlakke plaat
DIe stukjes over Jack waren echt nutteloos, zijn aflevering was gvd al geweestquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:44 schreef MissX het volgende:
hmm ik weet niet wat ik van deze aflevering vond, hij bezorgde me een beetje een naar gevoel.
De stukjes van Jack vond ik echt stom, ik had echt zoiets van nee niet weer hij als terugblik. Ik zie liever wat over Hurley bv.
Toen Charlie doodging dacht ik echt neeeeeeeeeeeeee, stomme kutaflevering. Hij mag niet doodgaan want ik vind hem een leuk personage. Gelukkig bleef die leven, maar hoe die er daarna bijzat gaf me ook onbestemd gevoel.
Van dat hele gedoe met Ethan kreeg ik echt de creeps en een niet prettig gevoel. Wel goed gemaakt dus want ik laat me nooit door tv/film eik beinvloeden qua gevoel. En hier zat ik toen het afgelopen was echt van![]()
Ik zou zeggen dat het wel meer dan 4 minuten waren, maar ik kan me vergissen natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:04 schreef 7eVeNL het volgende:
arggh klote DVD recorder! Ik werk dus standaard vrijdag avond en ik neem lost altijd op alleen hij stopt ongeveer 4 min te vroeg!! dus ook vandaag.... hij stopte bij het stukje dat je charlie zag hangen en dat ze hem wilde los snijden... toen was het over voor mij... maar ik las net al gelukkig dat charlie niet dood blijkt te zijn, heb ik verder nog wat gemist?? Ik ga zo echt ff die dvd recorder handmatig programeren want van dat showview klopt ook geen reet![]()
idd.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:18 schreef Wepeel2 het volgende:
Wel lame voor de Nederlandse kijkers dat er nu snel een zomerstop tot september volgt.
Veel sterkte daarmee.
WTF!! Echt?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:36 schreef Price het volgende:
[..]
idd.![]()
Wat die "metalen plaat" nou werkelijk is, krijgen we in oktober te zien.![]()
Het wordt toch herhaald vanavondquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:04 schreef 7eVeNL het volgende:
arggh klote DVD recorder! Ik werk dus standaard vrijdag avond en ik neem lost altijd op alleen hij stopt ongeveer 4 min te vroeg!! dus ook vandaag.... hij stopte bij het stukje dat je charlie zag hangen en dat ze hem wilde los snijden... toen was het over voor mij... maar ik las net al gelukkig dat charlie niet dood blijkt te zijn, heb ik verder nog wat gemist?? Ik ga zo echt ff die dvd recorder handmatig programeren want van dat showview klopt ook geen reet![]()
Waaaaaaaaaaaaaaat?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:18 schreef Wepeel2 het volgende:
Wel lame voor de Nederlandse kijkers dat er nu snel een zomerstop tot september volgt.
Veel sterkte daarmee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |