abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26339816
quote:
Op maandag 18 april 2005 13:04 schreef Mudman het volgende:
Ik vond deze aflevering ook erg flauw en Amerikaans.
Misschien daardoor dat ik me ook meer aan Kate ga storen. Eigenlijk hoop ik dat ze iets vreselijks heeft gedaan: een weeshuis in brand gestoken om vijf dollar te stelen of iets dergelijks (met vijf doden en 33 zwaargewonden). Maar daar is de serie denk ik te correct voor.
Waarschijnlijk de gebruikelijke 'verkrachting' en 'moord' verhaallijn die in zoveel films en series voorkomt.
pi_26341191
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 03:45 schreef PDOA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de gebruikelijke 'verkrachting' en 'moord' verhaallijn die in zoveel films en series voorkomt.
Ik verwacht iig een 'nette' misdaad waarin ze de wet heeft moeten breken om eigenlijk het goede te doen, en laat blijken dat die US Marshall een foute vent was die fout zat.
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:26:34 #53
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_26348125
Lekker ding die Kate

tvp
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_26357449
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 09:35 schreef Mudman het volgende:

[..]

Ik verwacht iig een 'nette' misdaad waarin ze de wet heeft moeten breken om eigenlijk het goede te doen, en laat blijken dat die US Marshall een foute vent was die fout zat.
Ik kon het niet laten om op een Lost website het verhaal van de komende afleveringen te lezen, enne... het wordt iig heel erg spannend...
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:32:35 #55
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_26358725
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:37 schreef PDOA het volgende:

[..]

Ik kon het niet laten om op een Lost website het verhaal van de komende afleveringen te lezen, enne... het wordt iig heel erg spannend...
De komende afleveringen belandt het verhaal idd in een stroomversnelling. Vind het knap van veel mensen hier dat ze elke keer een week hun geduld kunnen bewaren. Ik heb na zes weken gezondigd
pi_26358950
Word wel spannend denk ik vrijdag
pi_26359951
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:32 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

De komende afleveringen belandt het verhaal idd in een stroomversnelling. Vind het knap van veel mensen hier dat ze elke keer een week hun geduld kunnen bewaren. Ik heb na zes weken gezondigd
dat vind ik ook al knap.
ik heb na de 1e aflevering meteen alles gedownload
pi_26361498
ik vind het ook wel knap van mezelf, want meestal kan ik dat niet. Maar het spoiler-loos zijn heeft wel geloond bijvoorbeeld in de aflevering over Locke. Die had nooit zo'n impact op me gehad als ik het van te voren al had geweten. Dus dat sterkt me in mijn volharding, hoe moeilijk ik het ook vind om vol te houden.
mooi he, alles
pi_26363097
Ik heb het helaas niet volgehouden.

Ik heb nu tot aflevering 12 gekeken. Maar damn het is wel erg spannend!
De Nu-Realiteit? Een 4 dimensionale droom, een nooit eindigende droomgeschiedenis in een holografisch, multidimensionaal universum.
pi_26367854
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:37 schreef PDOA het volgende:

[..]

Ik heb gisteren alle oude berichten hier eens doorgelezen en het punt 'Kate' was allang behandeld, met 'mijn' invalshoek
Ben benieuwd.
(Ik vind haar trouwens niet zo knap ook. )
pi_26371308
Nog geen spoilers gelezen en ook nog niks gedownload. Vind ik echt knap van mezelf .
pi_26376839
quote:
Op woensdag 20 april 2005 09:17 schreef Mudman het volgende:

[..]

Ik heb gisteren alle oude berichten hier eens doorgelezen en het punt 'Kate' was allang behandeld, met 'mijn' invalshoek
Ben benieuwd.
(Ik vind haar trouwens niet zo knap ook. )
We hebben nog niet alles van Kate gezien...het was allemaal nogal vaag..we weten nog niet WAT ze heeft uitgespookt.
pi_26378149
Nee, maar er zijn nog wel meer dingen waarvan we (nog) niets weten. Bijvoorbeeld die Franse vrouw, achtergronden van andere luitjes, wanneer die baby van Claire nu eindelijk eens een keer geboren wordt, waar de monsters nu in 1x zijn? enz. enz..
pi_26412137
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:20 schreef VoreG het volgende:
Nog geen spoilers gelezen en ook nog niks gedownload. Vind ik echt knap van mezelf .
same here. maar Locke.. wat is daar mee dan?
heb ik toch niet weer een alf. gemist he????
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_26412160
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:13 schreef Dandilion het volgende:

[..]

same here. maar Locke.. wat is daar mee dan?
heb ik toch niet weer een alf. gemist he????
De aflevering gemist waar hij in voorkwam? Aflevering 3 of 4 dacht ik.

Hij zat vroeger in een rolstoel, die aflvering .
pi_26412884
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:14 schreef VoreG het volgende:

[..]

De aflevering gemist waar hij in voorkwam? Aflevering 3 of 4 dacht ik.

Hij zat vroeger in een rolstoel, die aflvering .
Zet het dan tenminste tussen spoiler tags ofzo...

Die Locke aflevering moet nog komen.
pi_26412957
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:40 schreef PDOA het volgende:

[..]

Zet het dan tenminste tussen spoiler tags ofzo...

Die Locke aflevering moet nog komen.
Die Locke aflevering is al geweest en aangezien we hier de Nederlandse afleveringen bespreken.. Waarom zou dat tussen spoilers moeten? Ik geef aan wat er al gebeurt is.
pi_26413036
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:42 schreef VoreG het volgende:

[..]

Die Locke aflevering is al geweest en aangezien we hier de Nederlandse afleveringen bespreken.. Waarom zou dat tussen spoilers moeten? Ik geef aan wat er al gebeurt is.
Ik bedoelde het hele Locke verhaal eigenlijk, dacht dat je daarover had.
pi_26415804
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:45 schreef PDOA het volgende:

[..]

Ik bedoelde het hele Locke verhaal eigenlijk, dacht dat je daarover had.
komt er dan nog iets over Locke?

we hebben een aflering gezien van Locke die een adventure tour wilde gaan doen.
Hij was invalide, had een stom baantje maar mocht niet mee.
Tri State. Tri State. !
pi_26429843
Vanavond eindelijk weer op tv .
  vrijdag 22 april 2005 @ 13:34:34 #71
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_26430553
Ben wel benieuwd naar het verhaal van Sawyer
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_26436910
Ik wil weten wat er met Sayid is gebeurd En of die Franse vrouw nog leeft ofzo..
pi_26436934
Oh ja, het is vrijdag vandaag! Ik was het bijna vergeten!
pi_26438253
oe oe ik heb zin in vanavond, helemaal geen andere plannen voor een x op vrijdag. Dus draait het allemaal om Lost vanavond. Volgens mij wordt het weer een super aflevering.

En ik moet wel zondigen volgende weken aangezien ik er dan 2 vrijdagen niet ben
vind het wel weer is leuk een serie echt op tv te volgen
pi_26438483
Ja, ik ga ook op vakantie in de meivakantie. Mis ik 't ook, en ik heb geen videorecorder. Downloaden ga ik niet aan beginnen.
pi_26439974
Nee, ik ook niet.. Ik weet niet eens hoe dat allemaal werkt enzo met torrents
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:09:04 #77
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26441404
Ik wil het best opnemen en dan opsturen hoor

(Doen 'we ' in het ER-topic ook regelmatig
pi_26442039
Na 5 minuten al reclame
  vrijdag 22 april 2005 @ 22:19:08 #79
27648 Weakling
available in strong mint
pi_26442997
Amusant Sawyer verhaaltje. Jammer genoeg geen vorderingen in het verhaal rondom het eiland zelf en ik heb het gehad met de muzikale scenes, die truc heb ik nou al iets te vaak gezien.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_26443022
Ik wil ook meer over het eiland... Maar dat komt vast nu Sayid er in zijn eentje op uit gaat.
pi_26450272
Beetje matte aflevering, maar ik denk wel een aftrap naar meerdere spannende dingen die staan te gebeuren.

* Sayid die er alleen op uit trekt.
* De Koreaan die nu weet dat zijn vrouw engels spreekt.
* Het zwangere meisje die steeds meer op het einde lijkt te lopen.

En ik ben ontzettend benieuwd naar de achtergrond van Saiyd. Tering! Alleen al toen hij erover begon dat hij bamboestokjes onder de vingernagels wou steken.

Maar toppertje gisteravond was de dialoog tussen Charlie en Hurley!
  zaterdag 23 april 2005 @ 11:35:08 #82
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_26450383
wat een heeerlijke aflevering!

charlie en clair
kate die die brief voorleest. en die later de sawyer-puzzel in elkaar legt
locke die steeds het goede antwoord heeft. nu bij de ondervraging van sayid. locke lijkt een good guy te zijn. toch denk ik steeds opnieuw dat hij de/een slechterik is; n beetje een mes geven aan sayid [lees:uitnodigen om shit te starten].
dokter jack die de astma aanval van shannon kan weg-praten
jack die slechts een paar seconden bedenktijd nodig heeft om met de tortuur in te stemmen. wat is het toch ook een lulletje
michael met de fontein van vis ingewanden
good will punten voor sun. 'eucalyptus' riep ik dan ook uit (ipv 'eureka')
de iraakse tortuur van sayid op sawyer. en de verbroken belofte. wel fijn dat er eindelijk iemand dat eiland gaat verkennen
en natuurlijk die hot en stiemie kus, met (onamerikaans) tong
oja, die linkse hoek van kate

minpuntjes;
* waarom mag alleen kate zien dat sawyer geen zwembroek aan heeft?
* in de vorige aflevering had jack zn arm uit de kom, in die ingestorte grot. en deze aflevering mept 'ie er alweer vrolijk op los, met diezelfde rechterarm. is dat niet een heel snel herstel?
* in dat groene shirtje zijn kate's biceps groter dan dr borsten.

hilarisch:
sawyer: " 'hell of a book", "it's about bunnies".

jack: "get up"
sawyer: "why? wanna see who's taller?"

claire: "it's empty."
charlie: "no. no, it's not. it's full. full to the brim. with stick to the roof of your mouth, oh god. makes you wanna glas of milk. extra smooth. /zucht/
it's the best bloody peanutbutter i've ever tasted.
want some?".

jack: "i'm gonna kill him"
kate: "that's not gonna help us get the medicine"
jack: "maybe not, but it'll feel good"
kate: "what's stopping you?".

charlie to claire: "anyway, i worry 'bout you out here, you know. it's ... very sunny".

jack: "i thought you were a communications officer?"
sayid: "part of my training; to get the enemy to communicate".

hurley: "and for the record, i'm down a notch on my belt.
charlie heel stilletjes: "cool"
hurley: "i'm a big guy, it's gonna be a while before you gonna wanna give me a piggy-back ride".

en sawyer tijdens de tortuur, sarcasme zoals sarcasme bedoeld is.

sawyer to sayid: "ain't you the brave one? junpin' a guy while he's nappin"
kijkt naar jack
"oh oh, i'm in trouble now"
...
jack: "saywer, we gave you a change to do the right thing. all i want is the astma medicine. just tell me where the inhalers are and we'll stop"
sawyer: "stop what, chico?"
kijken naar sayid die de rietstengels staat te slijpen.
jack: "it doesn't have to be this way"
saywer: "yes it does"
sayid bezig met rietstengels en sawyers vingernagels
sawyer: "that's it? all you got? splinters? no wonder we kicked your ass in the gulf"
jack maakt een eind aan de pedicure
sawyer: "no, don't stop. i think my sinuses are clear"
enter kate
saywer to kate: "baby, i'm tied to a tree in the jungle of mystery. i just got tortured by a damn spineal surgeon and a genuine iraki. 'course i'm serious!".

ondanks dat we niks zagen over het eiland heb ik me geen scene verveeld. enja ik heb een video en geen leven
heppie al begrepen dat ik saywer de leukste en smakkelijkste vint...
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
pi_26450702
quote:
minpuntjes;
* waarom mag alleen kate zien dat sawyer geen zwembroek aan heeft?
Tja, waarom zou dat nu zijn? Het is wel een Amerikaanse serie, haha..
pi_26450735
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:50 schreef Nory het volgende:

[..]

Tja, waarom zou dat nu zijn? Het is wel een Amerikaanse serie, haha..
Hitsig vrouwvolk hier.
pi_26450855
pi_26451281
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:28 schreef fratsman het volgende:

* De Koreaan die nu weet dat zijn vrouw engels spreekt.
weet ie nog steeds niet hoor.
pi_26451384
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:35 schreef KWAKje het volgende:
* in de vorige aflevering had jack zn arm uit de kom, in die ingestorte grot. en deze aflevering mept 'ie er alweer vrolijk op los, met diezelfde rechterarm. is dat niet een heel snel herstel?
Hij greep wel gelijk naar ze schouder nadat hij had geslagen, dat viel me nog speciaal op
pi_26451529
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 12:22 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

weet ie nog steeds niet hoor.
Laten we het er dan maar op houden dattie een vermoeden heeft.
pi_26451619
Hij keek wel raar toen zij Amerikaans begon te spreken.. Maar of hij het in de gaten had Ik kan me dat niet meer goed herrinneren..
  zaterdag 23 april 2005 @ 12:49:39 #90
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_26451824
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:59 schreef Nory het volgende:
dito
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
pi_26452044
En nu wil ik het eiland zien verdomme
pi_26453562
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 13:00 schreef VoreG het volgende:
En nu wil ik het eiland zien verdomme
Heb geduld..komt heus nog wel...
  Donald Duck held zaterdag 23 april 2005 @ 22:04:21 #93
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_26462009
Zo, voor een Amerikaanse serie was dat best een erg intieme kus
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_26462262
Wat een toffe serie zeg, ik zet het gewoon in m'n agenda om 'm telkens niet te missen
[b]De waarheid is een raadsel, en het gaat als volgt; 't is een goeie vriend maar altijd te laat.[/b]
pi_26468013
Ik vertrouw Locke voor geen meter meer. "er is iemand die reden heeft om hier te willen blijven", daarmee geeft hij zichzelf toch gewoon weg? Ook gevaarlijk om Sayid zo op te zetten tegen Saywer, je weet dat dat uit de hand gaat lopen en dan geef je m ook nog een mes. Dat was echt nergens voor nodig. Locke heeft overduidelijk een verborgen agenda...

En inderdaad wat is die Jack een slappe zak. Instemmen met die torture en er dan een beetje voor Jan Boterletter bij blijven staan kijken. Bleh.

Wiens verhaal wordt er volgende week behandeld?
mooi he, alles
pi_26468376
quote:
Op zondag 24 april 2005 08:20 schreef phileine het volgende:
Ik vertrouw Locke voor geen meter meer. "er is iemand die reden heeft om hier te willen blijven", daarmee geeft hij zichzelf toch gewoon weg? Ook gevaarlijk om Sayid zo op te zetten tegen Saywer, je weet dat dat uit de hand gaat lopen en dan geef je m ook nog een mes. Dat was echt nergens voor nodig. Locke heeft overduidelijk een verborgen agenda...

En inderdaad wat is die Jack een slappe zak. Instemmen met die torture en er dan een beetje voor Jan Boterletter bij blijven staan kijken. Bleh.

Het verhaal van sayid
pi_26469184
Oh leuk Dan zien we denk ik ook wel meer van het eiland, omdat hij dus nu op verkenningstocht is!
pi_26472252
quote:
Op zondag 24 april 2005 08:20 schreef phileine het volgende:

Ik vertrouw die Locke inderdaad niet, hoe hij begon over "Er is iemand die reden heeft om hier te wille blijven". Degene waarvan we echt heben gezien dat hij er profijt van had was Locke. Hij heeft nu eindelijk zijn reis, voelt zich belangrijk en kan lopen. Daarnaast zijn houding tov Sawyer door Sayid dat mes te geven is ook niet echt goed.

Toch blijf ik er bij dat dat Franse meisje de zender om haar nek had en dat daarom het signaal zo sterk werd voordat Sayid werd neergeslagen .
pi_26472262
Ik ga vanmiddag even kijken.
pi_26477574
quote:
Op zondag 24 april 2005 09:44 schreef tonks het volgende:

[..]

Het verhaal van sayid
Jeuj!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: