Waarschijnlijk de gebruikelijke 'verkrachting' en 'moord' verhaallijn die in zoveel films en series voorkomt.quote:Op maandag 18 april 2005 13:04 schreef Mudman het volgende:
Ik vond deze aflevering ook erg flauw en Amerikaans.
Misschien daardoor dat ik me ook meer aan Kate ga storen. Eigenlijk hoop ik dat ze iets vreselijks heeft gedaan: een weeshuis in brand gestoken om vijf dollar te stelen of iets dergelijks (met vijf doden en 33 zwaargewonden). Maar daar is de serie denk ik te correct voor.
Ik verwacht iig een 'nette' misdaad waarin ze de wet heeft moeten breken om eigenlijk het goede te doen, en laat blijken dat die US Marshall een foute vent was die fout zat.quote:Op dinsdag 19 april 2005 03:45 schreef PDOA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de gebruikelijke 'verkrachting' en 'moord' verhaallijn die in zoveel films en series voorkomt.
Ik kon het niet laten om op een Lost website het verhaal van de komende afleveringen te lezen, enne... het wordt iig heel erg spannend...quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:35 schreef Mudman het volgende:
[..]
Ik verwacht iig een 'nette' misdaad waarin ze de wet heeft moeten breken om eigenlijk het goede te doen, en laat blijken dat die US Marshall een foute vent was die fout zat.
De komende afleveringen belandt het verhaal idd in een stroomversnelling. Vind het knap van veel mensen hier dat ze elke keer een week hun geduld kunnen bewaren. Ik heb na zes weken gezondigdquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:37 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om op een Lost website het verhaal van de komende afleveringen te lezen, enne... het wordt iig heel erg spannend...
dat vind ik ook al knap.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De komende afleveringen belandt het verhaal idd in een stroomversnelling. Vind het knap van veel mensen hier dat ze elke keer een week hun geduld kunnen bewaren. Ik heb na zes weken gezondigd![]()
Ik heb gisteren alle oude berichten hier eens doorgelezen en het punt 'Kate' was allang behandeld, met 'mijn' invalshoekquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:37 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om op een Lost website het verhaal van de komende afleveringen te lezen, enne... het wordt iig heel erg spannend...
quote:Op woensdag 20 april 2005 09:17 schreef Mudman het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alle oude berichten hier eens doorgelezen en het punt 'Kate' was allang behandeld, met 'mijn' invalshoek![]()
![]()
Ben benieuwd.
(Ik vind haar trouwens niet zo knap ook.)
same here. maar Locke.. wat is daar mee dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:20 schreef VoreG het volgende:
Nog geen spoilers gelezen en ook nog niks gedownload. Vind ik echt knap van mezelf.
De aflevering gemist waar hij in voorkwam? Aflevering 3 of 4 dacht ik.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:13 schreef Dandilion het volgende:
[..]
same here. maar Locke.. wat is daar mee dan?
heb ik toch niet weer een alf. gemist he????![]()
Zet het dan tenminste tussen spoiler tags ofzo...quote:Op donderdag 21 april 2005 20:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
De aflevering gemist waar hij in voorkwam? Aflevering 3 of 4 dacht ik.
Hij zat vroeger in een rolstoel, die aflvering.
Die Locke aflevering is al geweest en aangezien we hier de Nederlandse afleveringen bespreken.. Waarom zou dat tussen spoilers moeten? Ik geef aan wat er al gebeurt is.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:40 schreef PDOA het volgende:
[..]
Zet het dan tenminste tussen spoiler tags ofzo...
Die Locke aflevering moet nog komen.
Ik bedoelde het hele Locke verhaal eigenlijk, dacht dat je daarover had.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die Locke aflevering is al geweest en aangezien we hier de Nederlandse afleveringen bespreken.. Waarom zou dat tussen spoilers moeten? Ik geef aan wat er al gebeurt is.
komt er dan nog iets over Locke?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:45 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik bedoelde het hele Locke verhaal eigenlijk, dacht dat je daarover had.
Tja, waarom zou dat nu zijn?quote:minpuntjes;
* waarom mag alleen kate zien dat sawyer geen zwembroek aan heeft?
Hitsig vrouwvolk hier.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:50 schreef Nory het volgende:
[..]
Tja, waarom zou dat nu zijn?Het is wel een Amerikaanse serie, haha..
weet ie nog steeds niet hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:28 schreef fratsman het volgende:
* De Koreaan die nu weet dat zijn vrouw engels spreekt.
Hij greep wel gelijk naar ze schouder nadat hij had geslagen, dat viel me nog speciaal opquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:35 schreef KWAKje het volgende:
* in de vorige aflevering had jack zn arm uit de kom, in die ingestorte grot. en deze aflevering mept 'ie er alweer vrolijk op los, met diezelfde rechterarm. is dat niet een heel snel herstel?
Het verhaal van sayidquote:Op zondag 24 april 2005 08:20 schreef phileine het volgende:
Ik vertrouw Locke voor geen meter meer. "er is iemand die reden heeft om hier te willen blijven", daarmee geeft hij zichzelf toch gewoon weg? Ook gevaarlijk om Sayid zo op te zetten tegen Saywer, je weet dat dat uit de hand gaat lopen en dan geef je m ook nog een mes. Dat was echt nergens voor nodig. Locke heeft overduidelijk een verborgen agenda...
En inderdaad wat is die Jack een slappe zak. Instemmen met die torture en er dan een beetje voor Jan Boterletter bij blijven staan kijken. Bleh.
Wiens verhaal wordt er volgende week behandeld?
Ik vertrouw die Locke inderdaad niet, hoe hij begon over "Er is iemand die reden heeft om hier te wille blijven". Degene waarvan we echt heben gezien dat hij er profijt van had was Locke. Hij heeft nu eindelijk zijn reis, voelt zich belangrijk en kan lopen. Daarnaast zijn houding tov Sawyer door Sayid dat mes te geven is ook niet echt goed.quote:Op zondag 24 april 2005 08:20 schreef phileine het volgende:
Ik vertrouw Locke voor geen meter meer. "er is iemand die reden heeft om hier te willen blijven", daarmee geeft hij zichzelf toch gewoon weg? Ook gevaarlijk om Sayid zo op te zetten tegen Saywer, je weet dat dat uit de hand gaat lopen en dan geef je m ook nog een mes. Dat was echt nergens voor nodig. Locke heeft overduidelijk een verborgen agenda...
En inderdaad wat is die Jack een slappe zak. Instemmen met die torture en er dan een beetje voor Jan Boterletter bij blijven staan kijken. Bleh.
Wiens verhaal wordt er volgende week behandeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |