Jaloers?quote:Op zondag 24 april 2005 19:06 schreef milagro het volgende:
Zeg, ik zit net te kijken naar de aflevering van afgelopen vrijdag, en ik constateer dat die mega mooie Kate ook gewoon onwijs gespierd is
Wat een armen! en schouders!
neuh, ik heb zelf ook een fantastisch lichaamquote:
en je was in juist in ondergoed niet zo.............................acht laat maarquote:Op zondag 24 april 2005 20:50 schreef milagro het volgende:
[..]
neuh, ik heb zelf ook een fantastisch lichaam![]()
het een sluit het ander niet uit, SCH, ik heb ook en vooral een fantastisch lijfquote:Op zondag 24 april 2005 20:51 schreef SCH het volgende:
[..]
en je was in juist in ondergoed RAAR.............................acht laat maar![]()
![]()
op het eiland is die inhalersteler wel lekker, in pak in de flashbacks veel minder - de dokter is zo'n afschuwelijke moeder theresa meets george clooneyquote:Op zondag 24 april 2005 20:54 schreef milagro het volgende:
en ik vind die vermeende inhaler steler een lekker ding, en die dokter vooral dom
ze zijn pas bij afl.20 dus verdere spoilers kun je toch niet vinden.quote:Op maandag 25 april 2005 12:27 schreef Mudman het volgende:
Ik vind ze allemaal niks.
Overigends denk ik dat ik wel eens ga lezen op een fijne site met spoilers, aangezien het me helemaal niet leuk lijkt om 20 aflevereingen te zien en nog niks te weten, zoals iemand hierboven schrijft.
Ik ben aan het wachten op deel 22. Ik kon het niet laten, een week durt me echt te langquote:Op zondag 24 april 2005 23:32 schreef Suzziieee het volgende:
Ben inmiddels bij aflevering 20..en weet nog weinig/niets![]()
Maar het blijft een verslaving
seizoen 1 ja, 2e bestaat nog niet maar komt wel.quote:Op maandag 25 april 2005 12:57 schreef Mudman het volgende:
Bij aflevering twintig van seizoen 1? Of is er al een tweede seizoen begonnen.
Ik hoop namenlijk dat er op het einde van een seizoen toch een heleboel vragen zijn beantwoord. Anders is het zo onbevredigend, dan kan ik nu net zo goed vooruitlezen.
Ik denk het niet. Ik denk dat ze gewoon verder gaan op het eiland, want nu weten we ook nog maar vrij weinig van het eiland zelf en we zitten al in aflevering 7?quote:Op maandag 25 april 2005 13:17 schreef jimjim1983 het volgende:
was het maar waar
ik hoop trouwens wel dat ze dit seizoen gewoon afsluiten en volgend seizoen met iets nieuws beginnen.
pas in aflevering 7, dat is 1/3 deel, genoeg tijd om de rest uit te leggen (maar dat gebeurt nog niet echt, ben bij afl.13 nu).quote:Op maandag 25 april 2005 15:24 schreef Nory het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat ze gewoon verder gaan op het eiland, want nu weten we ook nog maar vrij weinig van het eiland zelf en we zitten al in aflevering 7?
de rest komt nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:12 schreef Lethe het volgende:
Mail van Net 5: ze hebben Lost aangekocht tot 27 mei, volgens mij is dat dus tot 1x13.
Ja, niet dusquote:Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
Op tvtome.com (toch wel vrij betrouwbare site altijd) staat dat er wel een tweede seizoen komt, dus ik ben benieuwd!quote:Op maandag 25 april 2005 18:15 schreef jimjim1983 het volgende:
maar toen dit seizoen begon was het volgens mij nog niet zeker of er wel een 2e seizoen zou komen, en omdat het een mini-serie is denk ik dat ze het hele verhaal al klaar hebben liggen.
en alles is volgens mij ook allang opgenomen.
Hoeveel kijkers hebben ze gemiddeld eigenlijk per week?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:35 schreef FremantleDockers het volgende:
Net5 en veronica zenden het beide op prime-time uit (vr en zat avond), dus die zullen wel enthausiast zijn over Lost.
Inderdaad, een topserie compleet verneukt door het belachelijke uitzendschema. Net zoals met ER recentelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:48 schreef fratsman het volgende:
Ohhhhh! Asjeblieft!Niet dat dit dadelijk net zo'n debacle gaat worden als de uitzendingen van de Sopranos op de Vara.
ik denk niet dat als ze op net5 stoppen dat ze dan op veronica doorgaan hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:51 schreef Nory het volgende:
Nouja, Lost wordt misschien dan helemaal niet meer uitgezondenDus we moeten blij zijn áls het nog op een andere tijdstip/dag wordt uitgezonden. Maar Lost wordt ook herhaald op Veronica. Dus er is altijd wel een tijd om te kijken
Nee, dat bedoel ik nietquote:ik denk niet dat als ze op net5 stoppen dat ze dan op veronica doorgaan hoor.
of bedoel je dat niet?
We moeten blij zijn dat Lost nog wordt uitgezonden. Wat maakt het dan uit als het op een irritant tijdstip is? Oke, het is niet fijn.. Maar op Veronica zenden ze dan ook nog uit, misschien op een beter tijdstip..quote:Inderdaad, een topserie compleet verneukt door het belachelijke uitzendschema. Net zoals met ER recentelijk.
Ik download het niet, en ik denk dat niemand dat hier doet in dit topicquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:17 schreef Muis_81 het volgende:
Superserie Lost maar waar downloaden jullie dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |