Je begint het te leren Ruis! Alleen PSV is voetbal en dit is het basketbal topic!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:21 schreef Ruis het volgende:
PSV was weer goed op dreef deze week!
wanneer moeten gaan ze de Alpen over dan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je begint het te leren Ruis! Alleen PSV is voetbal en dit is het basketbal topic!
Maar goed, het begin is er....
Daar begint het wel een beetje op te lijken, maar het de supporting cast zit nu ook in een tijdelijk dipje, hopen dat het goed komt.quote:Miami is echt niet meer dan een aardig team zonder Shaq.... Als Shaq geblesseerd raakt in de playoffs hebben ze een probleem.
2 dingen... het eerste: Shaq en een "minder" contract gaan niet samen. Dat is immers de reden waarom Shaq bij de Lakers is weggegaan. Shaq mag dan een aardige (ietwat kinderlijke) persoonlijkheid hebben. Hij is ook een keiharde zakenman.quote:Op zaterdag 16 april 2005 04:42 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Daar begint het wel een beetje op te lijken, maar het de supporting cast zit nu ook in een tijdelijk dipje, hopen dat het goed komt.
En Miami heeft een goede toekomst, aangezien ze drie jonge starters hebben die de komende jaren alleen maar beter worden en twee veteranen die ook nog een aantal jaar mee kunnen. Als er niks mis gaat kunnen ze dus nog zeker 2 jaar een identieke starting line-up hebben.
[Droom-modus]
En over twee jaar hebben ze als Shaq een minder contract neemt en Eddie Jones niet of voor veel minder zijn contract verlengt, 20 miljoen cap-space voor.... Lebron
[/Droom-modus]
Lakers degradatiebasketbal? Waar degraderen ze heen dan? De CBA?quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:32 schreef Robertje het volgende:
WAT????? LEBRON NAAR DE LAKERS???? NO FUCKIN WAY. IK ZIE HEM LIEVER NAAR DE NUGGETS GAAN. LAKERS IS DEGRADATIEBASKETBALL.
Net of Ron Artest weggaat.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:00 schreef Barca het volgende:
[DROOMMODUS]
Ron Artest, Ben Wallace, Francisco Elson en Dan Gadzuric naar Phoenix Suns.
[/DROOMMODUS]
Shaq wordt ouder...quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:26 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
2 dingen... het eerste: Shaq en een "minder" contract gaan niet samen. Dat is immers de reden waarom Shaq bij de Lakers is weggegaan. Shaq mag dan een aardige (ietwat kinderlijke) persoonlijkheid hebben. Hij is ook een keiharde zakenman.
Het 2e is de jonge starters. Kijk naar de Clippers. Zij hebben ook elk jaar weer goede jonge starters, maar elk jaar gaat het mis. Het regular season gaat wel met jonge spelers, maar de playoffs zie je toch dat de teams met doorgewinterde veteranen het verst komen.
(wat de droom modus betreft... LeBron mag van mij wel naar de Lakers over 2 jaar)
Klinkt leuk, maar met Kobe en Lebron in een team wordt het wel moeilijk om nog drie goede spelers te vinden om in dat team te spelen. Veel spelers willen veel op geven voor succes, maar als je 2 belangrijkste spelers 65 schoten per wedstrijd nemen, blijft er toch wel erg weinig voor jezelf over.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Lakers degradatiebasketbal? Waar degraderen ze heen dan? De CBA?![]()
David Stern zou LeBron graag naar de Lakers zien verhuizen ivm kijkcijfers... LeBron mag van mij ook best naar de Lakers. Het enige wat ik dan nog graag zou willen zien van LeBron is dat hij zijn defensive skills enorm zou verbeteren.
Er staat DROOMMODUS ...quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Net of Ron Artest weggaat.
Als ze die weg zouden willen hebben hadden ze die allang getrade.
Dan Gadzuric en Ben Wallace passen echt niet in het huidige systeem van de Suns, ze spelen liever een traag half-court spelletje.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:25 schreef Barca het volgende:
[..]
Er staat DROOMMODUS ...
met Ben Wallace, Francisco Elson en Dan Gadzuric zijn de SUNS ook al blij.
Stel dat Shaq tot MVP wordt verkozen dan hal hij waarschijnlijk de MVP met het slechtste FT percentage ooit zijn...quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:48 schreef BitetheBullet het volgende:
Shaq heeft trouwens eindelijk zijn eerste plaats in de statistieken veroverd:
13 seizoenen achter elkaar 20 punten en 10 rebounds.
Wat ze allemaal wel niet bijhouden![]()
Nash... de eerste Candese MVP? "I'm the MVP, ey".quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:21 schreef BitetheBullet het volgende:
En de MVP met het op één na beste FG% ooit![]()
Het gaat tussen Nash en Shaq, en wie van die twee het ook wint, het is terecht!
Nash verdient het omdat de Suns het meest verbeterde team is en ze een nieuwe frisse stijl in de NBA hebben geintroduceerd.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:26 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nash... de eerste Candese MVP? "I'm the MVP, ey".
Nash is eigenlijk mijn keus. Ondanks het feit dat hij geen defense speelt heeft hij van de Suns een enorm interessant team gemaakt. Maar als Shaq het wint dan kan ik het inderdaad ook met de keus eens zijn.
Wilt the Stilt... Zijn FG% is ziek... maar zijn rebound stats vind nog interessanter (hoewel hij natuurlijk een kop groter was dan de rest, maar toch).quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:28 schreef BitetheBullet het volgende:
Oei,
en Wilt Chamberlain werd MVP in 1967 met een FG% van .683 (en in 73 had hij zelfs .727 maar toen werd hij geen MVP en scoorde hij nog maar 13 punten per wedstrijd)
Ben ik geheel met je eens. Allen Iverson was een novelty MVP... Maar ja, Shaq heeft de 3 MVP titels die er het meest tellen: de finals MVP. (Alhoewel ik nog steeds van mening ben dat de 2e finals MVP naar Kobe had moeten gaan).quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:31 schreef BitetheBullet het volgende:
Shaq heeft nog steeds iets te goed van de NBA, omdat het belachelijk is dat hij in 2001/2002 geen MVP was. En daarnaast heeft hij van Miami natuurlijk een titelkandidaat gemaakt.
Rodman was een zeer intelligente rebounder met een heel goed spelinzicht. Hij was niet erg groot voor een PF (2.03m) en ook niet erg zwaar, maar wel een ontzettend goede rebounder én verdediger. Hij pakte ooit in een wedtsrijd 35 rebounds (begin jaren 90 voor de Pistons of Spurs). Hij zou zich zeker kunnen meten met Chamberlain en Russel. Voor mij is Rodman sowieso een Hall of Famer... maar ik denk dat sommige heren bij de NBA (david stern met name) er anders over denken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:36 schreef BitetheBullet het volgende:
Ja, ik dacht dat Shaq wel het hoogste had, omdat hij in zijn career beduidend hoger zit dan Kareem en Wilt.
En van die rebounds, ik vind het nog steeds jammer dat Wilt en Russell niet in deze tijd hebben gespeeld, omdat het dan makkelijker was de beste rebounder ooit te bepalen. Rodman zou zich b.v. best met hun hebben kunnen meten.
Voor de man die de beste basketballer ooit is(was) is 5 best weinigquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:38 schreef BitetheBullet het volgende:
5 en 1 is toch wel een schrijnend verschil. Het is vooral vreemd dat Duncan er al twee heeft.
http://forum.fok.nl/topic/689558 hier jongemanquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:21 schreef Ruis het volgende:
PSV was weer goed op dreef deze week!
34, bij Detroit.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:45 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Rodman was een zeer intelligente rebounder met een heel goed spelinzicht. Hij was niet erg groot voor een PF (2.03m) en ook niet erg zwaar, maar wel een ontzettend goede rebounder én verdediger. Hij pakte ooit in een wedtsrijd 35 rebounds (begin jaren 90 voor de Pistons of Spurs). Hij zou zich zeker kunnen meten met Chamberlain en Russel. Voor mij is Rodman sowieso een Hall of Famer... maar ik denk dat sommige heren bij de NBA (david stern met name) er anders over denken.
Spurs, of Detroit...quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie gaat kampioen worden ?
Ja maar Duncan heeft ze beiden wel dik verdiend...quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:38 schreef BitetheBullet het volgende:
5 en 1 is toch wel een schrijnend verschil. Het is vooral vreemd dat Duncan er al twee heeft.
Denk beide van niet.quote:
Toch denk ik dat ze zeker geen kampioen worden, daarvoor spelen ze het 'verkeerde' basketbalquote:Op zondag 17 april 2005 09:52 schreef Leatherface het volgende:
Als Phoenix maandag van Denver wint wordt het eerste van de Western Conference en heeft het home court advantage.
Die keuze valt idd niet goed te pratenquote:Op zondag 17 april 2005 03:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja maar Duncan heeft ze beiden wel dik verdiend...
En Jordan had er net zo goed 6 of 7 kunnen hebben. In seizoen 96/97 winnen de Bulls 69 wedstrijden, en Jordan scoort 29.7 punten per wedstrijd, en toch geen MVP...
Voorspelling doe ik pas na de eerste ronde van de play-offs, maar een kleine indicatie:quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie gaat kampioen worden ?
Met Dan Gadzuric en Ben Wallace kunnen de Suns ook een trage halfcourt offense spelen. In de play-offs is dat een voordeel. Francisco kan ook een trage offense spelen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:57 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Dan Gadzuric en Ben Wallace passen echt niet in het huidige systeem van de Suns, ze spelen liever een traag half-court spelletje.
Francisci Elson past wat dat betreft beter, maar die is natuurlijk nog niet echt een bekende speler.
Dan moet Shaq wel in de Finals komen natuurlijk. En om MVP te worden moet je de finals ook winnen (behalve dan Jerry West, die is de enige finals MVP van de verliezende partij geworden)quote:Op zondag 17 april 2005 12:49 schreef Barca het volgende:
MVP? Ik ga voor Nash. Shaq zal wel mvp van de finals worden.
Zover komen de pacers nietquote:Op zondag 17 april 2005 16:09 schreef BitetheBullet het volgende:
Vanavond moeten de Heat en Wizards winnen, dan komen de Heat de Pacers iig niet meer tegen tot de conference finals.
Als de SUNS in de play-offs succesvol willen zijn zullen ze toch ook dat trage spelletje moeten gaan beheersen.quote:Op zondag 17 april 2005 12:51 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik had het over de spelers die graag traag half-court spelen, niet de suns![]()
De suns moeten gewoon hun spelletje spelen, als half-court team zouden ze waarschijnlijk maar tot de grijze middenmoot behoren.
Ron Artest en Bennyboy-zal gezellig worden...!quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:00 schreef Barca het volgende:
[DROOMMODUS]
Ron Artest, Ben Wallace, Francisco Elson en Dan Gadzuric naar Phoenix Suns.
[/DROOMMODUS]
In de reguliere competitie. Play-offs basketball is iets heel anders.quote:Op zondag 17 april 2005 18:02 schreef BitetheBullet het volgende:
Waarom? Het is nog geen enkel team gelukt Phoenix daartoe te dwingen.
P'cies!quote:Op zondag 17 april 2005 18:28 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik denk inderdaad dat het spel van de Suns niet hetzelfde in de playoffs gaat werken. Het heeft voor de mavericks uiteindelijk ook weinig opgeleverd wat titels betreft. Playoff basketball is trager en intensiever. Er is meer nadruk op verdediging. Outgunning your opponents is niet de weg naar de titel.
Defense wins championships.
Geen typfoutje van mij. Ik denk dat Artest en Ben Wallace wel met elkaar (in hetzelfde team) kunnen vechten voor een kampioenschap.quote:Op zondag 17 april 2005 20:09 schreef Fonzarelli het volgende:
[..]
Ron Artest en Bennyboy-zal gezellig worden...!(gewoon een tvptje dus...)
Serieus?quote:Op zondag 17 april 2005 21:42 schreef popolon het volgende:
Jermaine O'Neal will play today.
Ja, zit op de bank de commentator zei het zoals ik postte.quote:
Wel vanaf de bank dan. Spel wordt nu dan wel weer TOTAAL anders.quote:Op zondag 17 april 2005 21:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja, zit op de bank de commentator zei het zoals ik postte.
Goede zaak voor the Pacers.
Heeft een stevige griep gehad dacht ik.quote:Op zondag 17 april 2005 23:49 schreef BitetheBullet het volgende:
Weet iemand waarom shaq zo weinig speelt deze wedstrijd?
Ja maar ik woon 'daar' namelijkquote:Op maandag 18 april 2005 00:22 schreef BitetheBullet het volgende:
Wat zenden ze wel uit is eerder de vraag![]()
Dit jaar is het 1e ronde exit helaas, volgend jaar met een compleet team weer beter.quote:Op maandag 18 april 2005 00:18 schreef BitetheBullet het volgende:
De Pacers mogen van mij ook best van de Pistons winnen hoor![]()
Hoezo? Indiana speelt tegen Boston lijkt me?quote:Op maandag 18 april 2005 00:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dit jaar is het 1e ronde exit helaas, volgend jaar met een compleet team weer beter.
Met een beetje pech spelen ze gewoon tegen Detroit.quote:Op maandag 18 april 2005 00:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Indiana speelt tegen Boston lijkt me?
Nets hebben nog 2 zware wedstrijden... Washington en @Boston... Cavs thuis tegen Boston en @Toronto...quote:Op maandag 18 april 2005 02:35 schreef F1Bas het volgende:
Dikke winst voor de Nets.Ik denk dat alles in het Oosten nu wel een beetje vast staat.
Ik wil dan wel one-on-one in een zwembad met Jordan... gaan we 200 vlinderslag zwemmenquote:Op maandag 18 april 2005 18:34 schreef Zwansen het volgende:
Even though he was named the century’s greatest athlete, he can’t swim or ice skate.
Prachtig! Wat een speler die Russell.quote:
Close adquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:59 schreef Zwansen het volgende:
OMG! Die verschrikkelijke gatorade reclame op NBA.com
Restricted, dat welquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:46 schreef Zwansen het volgende:
Dan is free agent na dit seizoen, ik hoop dat ie een leuk team krijgt...
Al mag ie ook best bij de Bucks blijven...
Niet or maar and, dusquote:But the Cavaliers would lose the tiebreaker and need a win in their season finale at Toronto or a Nets loss at Boston on Wednesday to secure their first playoff berth since 1998.
Ik vrees van niet, Pacers MOETEN vannacht winnen van de Bulls, wel thuis.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:47 schreef popolon het volgende:
Nets moeten het gewoon halen, spel van o.a. Kidd & Carter is de laatste weken om van te smullen, in tegenstelling tot the Cavs is dit wel een team.
Pistons weer goedspelen echt als een team, ziet er ook weer leuk uit.
Op Fox Sports Detroit was een kijkersvraag wie de kijkers het liefst als tegenstander van de Pistons hadden: Sixers met 70%, zal het waarschijnlijk ook wel worden.
Moet kunnen, zeker zonder Curry.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, Pacers MOETEN vannacht winnen van de Bulls, wel thuis.
Na het spel van de laatste wedstrijden zit ik het niet heel positief in.
James is stukken beter.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is beter?
Carmelo of James?
Reggiequote:Op donderdag 21 april 2005 15:09 schreef popolon het volgende:
Thanks Reggie.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Officieel afscheid i.v.m. de laatste 'normale' thuiswedstrijd.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:48 schreef Leatherface het volgende:
Hoezo afscheid van Miller. Pacers spelen toch nog play offs? Of loopt zijn contract per direct af ofzo?
Dit weekend alquote:Op donderdag 21 april 2005 17:53 schreef Zwansen het volgende:
Wanneer beginnen de PO? Volgende week ofzo?
Ja, als ze uitgeschakeld worden in de playoffs, zullen weinig mensen zin hebben in het afscheidsfeestjequote:Op donderdag 21 april 2005 17:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Officieel afscheid i.v.m. de laatste 'normale' thuiswedstrijd.
quote:Op woensdag 12 juni 1998 2:45 schreef Zwansen het volgende:
Godver, Chicago 1 punt achter met Utah in balbezit en nog maar een paar seconden te spelen... Dat word een beslissende 7e wedstrijd! Kan niet anders!
quote:Op vrijdag 12 mei 1989 5:11 schreef Zwansen het volgende:
Bulls gaan er uit tegen de Cavs, tis nu 2-2 in wedstrijden en de Bulls staan met 100-99 achter met nog 3 seconden te spelen...
quote:Op 22 april 1947 04.30 schreef popolon het volgende:
Philadelphia wint vrij gemakkelijk met 4-1 van Chicago.
(Was volgens mij hier nog niet geplaatst.)quote:Het ziet er naar uit dat de Miami Heat hun sterspeler Shaquille O'Neal moeten missen in de eerste wedstrijd van de playoffs. De Heat ontvangen zondag de New Jersey Nets.
Ze hebben een goeie back up...quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:34 schreef -Hans- het volgende:
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/13557
[..]
(Was volgens mij hier nog niet geplaatst.)
Ik heb zo'n vermoeden dat miami heat wel eens klop zouden kunnen gaan krijgen.quote:Het ziet er naar uit dat de Miami Heat hun sterspeler Shaquille O'Neal moeten missen in de eerste wedstrijd van de playoffs. De Heat ontvangen zondag de New Jersey Nets.
(Was volgens mij hier nog niet geplaatst.)
Never...quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat miami heat wel eens klop zouden kunnen gaan krijgen.![]()
Bedoelde ook de 1e wedstrijd.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:30 schreef Zwansen het volgende:
Tenminste, als Shaq de overige wedstrijden wel speelt tenminste....
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:23 schreef popolon het volgende:
Heat wordt echt geen kampioen hoor
Met een beetje geluk vliegen ze er tegen Kidd&Carter al uit
Wizards - Bulls; hopelijk worden dat iig 5 wedstrijden, dan zit ik 4 mei in United Center!quote:Op zondag 24 april 2005 08:05 schreef popolon het volgende:
Vandaag:
Nets - Heat
Wizards - Bulls
Nuggets - Spurs
Grizzlies - Suns
Ik hoop 't voor je, ben er ook geweest.quote:Op zondag 24 april 2005 20:03 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wizards - Bulls; hopelijk worden dat iig 5 wedstrijden, dan zit ik 4 mei in United Center!
Eentje daarvan was bijna een driepunter.quote:Op zondag 24 april 2005 22:22 schreef Zwansen het volgende:
Laettner ook goed bezig, 4 uit 4 in een paar minuten speeltijd.
Was te verwachten, dit jaar 1e ronde exit, volgend jaar met eem compleet team beter.quote:Op zondag 24 april 2005 07:49 schreef popolon het volgende:
Pacers jammer, tot het 1e kwart ging het gelijk op, daarna, tja ......
Hoezo? Zo geweldig is Boston ook niet...quote:Op maandag 25 april 2005 17:40 schreef F1Bas het volgende:
Kom op Pacers, vanavond je laatste kans maar ik zie het somber in.
Blijft grappig om die reus dit soort grappen uit te zien halen. ( Die wedstrijden live volgens is niet best voor je ritme trouwensquote:Op maandag 25 april 2005 15:12 schreef popolon het volgende:
Suns - Grizzlies was aardig, blijkt wel dat the Suns met en zonder Nash een wereld van verschil kan zijn.
Leuke actie van Ming, behind the back in de fastbreak.
[afbeelding]
Nee maar Indiana op het moment helemaal niet. Ik volg de Pacers al het hele jaar en zie vrij snel wanneer het goed of slecht gaat. Helaas gaat het dit jaar meer slecht dan goed.quote:Op maandag 25 april 2005 18:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Zo geweldig is Boston ook niet...
Miller is op dreef in ieder gevalquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:32 schreef F1Bas het volgende:
47-42 bij rust, nou wie weet.
quote:
Check mijn Post-icon.quote:Op dinsdag 26 april 2005 04:24 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die Chinees doet toch best wel zn best. Die commentatoren worden er helemaal geil van.
The same.quote:Op dinsdag 26 april 2005 04:30 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik kijk via streamtvnow.com, et toi?
quote:Op maandag 25 april 2005 19:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee maar Indiana op het moment helemaal niet. Ik volg de Pacers al het hele jaar en zie vrij snel wanneer het goed of slecht gaat. Helaas gaat het dit jaar meer slecht dan goed.
Nou niet, ik volg alleen de scores.quote:Op dinsdag 26 april 2005 04:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Haha!! En ja wij kijken het online, hoe volg jij het dan?
De meeste kanalen zijn gratis, alleen weet ik niet zeker of deze ook gratis is omdat ik m in een playlist heb staan en niet de naam van de channel kan zien. Ik heb wel voor 3 maanden betaald 6 euro maar dan krijg je voorrang als het druk is en je kan een paar extra channels kijken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 04:58 schreef F1Bas het volgende:
Wat kost dat dan?
Je hebt een gratis "kanaal". Dus dat kan je nu nog uitproberen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 04:58 schreef F1Bas het volgende:
Wat kost dat dan?
Ik heb me net geregisteerd maar volgens mij zit die stream vol ofzo want hij is vol ofzo denk ik. Die andere doet het wel, het is ook alleen geluid neem ik aan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 05:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De meeste kanalen zijn gratis, alleen weet ik niet zeker of deze ook gratis is omdat ik m in een playlist heb staan en niet de naam van de channel kan zien. Ik heb wel voor 3 maanden betaald 6 euro maar dan krijg je voorrang als het druk is en je kan een paar extra channels kijken.
Als je je nu registreerd kan je waarschijnlijk de 2nd half kijken
Ming was wel kapot aan het einde. Ik hoop echt dat ze deze lijn door kunnen zetten in de 2nd half. Ik vind Charles Barclay en Magic echt grappig bij elkaar, beetje slap ouwehoeren daar...quote:Op dinsdag 26 april 2005 05:03 schreef popolon het volgende:
60-56 HT, voor Houston met Ming al op een hele aardige 23 punten.
Die Amerikaans reclames zijn eigenlijk nog het vetst van alles.quote:Op dinsdag 26 april 2005 05:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De meeste kanalen zijn gratis, alleen weet ik niet zeker of deze ook gratis is omdat ik m in een playlist heb staan en niet de naam van de channel kan zien. Ik heb wel voor 3 maanden betaald 6 euro maar dan krijg je voorrang als het druk is en je kan een paar extra channels kijken.
Als je je nu registreerd kan je waarschijnlijk de 2nd half kijken
Ze komen me nu al m'n neus uitquote:Op dinsdag 26 april 2005 05:07 schreef Calella het volgende:
[..]
Die reclames zijn eigenlijk nooit het vetst van alles.
Die zat dan vol. (Limited to 10 slots zie ik nu).quote:Op dinsdag 26 april 2005 05:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik heb me net geregisteerd maar volgens mij zit die stream vol ofzo want hij is vol ofzo denk ik. Die andere doet het wel, het is ook alleen geluid neem ik aan?
Als je er vroeg bij bent moet het vast lukken?quote:Op dinsdag 26 april 2005 05:11 schreef Calella het volgende:
[..]
Die zat dan vol. (Limited to 10 slots zie ik nu).
Maar het is gewoon met beeld en geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |