quote:Op woensdag 12 juni 1998 2:45 schreef Zwansen het volgende:
Godver, Chicago 1 punt achter met Utah in balbezit en nog maar een paar seconden te spelen... Dat word een beslissende 7e wedstrijd! Kan niet anders!
quote:Op vrijdag 12 mei 1989 5:11 schreef Zwansen het volgende:
Bulls gaan er uit tegen de Cavs, tis nu 2-2 in wedstrijden en de Bulls staan met 100-99 achter met nog 3 seconden te spelen...
quote:Op 22 april 1947 04.30 schreef popolon het volgende:
Philadelphia wint vrij gemakkelijk met 4-1 van Chicago.
(Was volgens mij hier nog niet geplaatst.)quote:Het ziet er naar uit dat de Miami Heat hun sterspeler Shaquille O'Neal moeten missen in de eerste wedstrijd van de playoffs. De Heat ontvangen zondag de New Jersey Nets.
Ze hebben een goeie back up...quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:34 schreef -Hans- het volgende:
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/13557
[..]
(Was volgens mij hier nog niet geplaatst.)
Ik heb zo'n vermoeden dat miami heat wel eens klop zouden kunnen gaan krijgen.quote:Het ziet er naar uit dat de Miami Heat hun sterspeler Shaquille O'Neal moeten missen in de eerste wedstrijd van de playoffs. De Heat ontvangen zondag de New Jersey Nets.
(Was volgens mij hier nog niet geplaatst.)
Never...quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat miami heat wel eens klop zouden kunnen gaan krijgen.![]()
Bedoelde ook de 1e wedstrijd.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:30 schreef Zwansen het volgende:
Tenminste, als Shaq de overige wedstrijden wel speelt tenminste....
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:23 schreef popolon het volgende:
Heat wordt echt geen kampioen hoor
Met een beetje geluk vliegen ze er tegen Kidd&Carter al uit
Wizards - Bulls; hopelijk worden dat iig 5 wedstrijden, dan zit ik 4 mei in United Center!quote:Op zondag 24 april 2005 08:05 schreef popolon het volgende:
Vandaag:
Nets - Heat
Wizards - Bulls
Nuggets - Spurs
Grizzlies - Suns
Ik hoop 't voor je, ben er ook geweest.quote:Op zondag 24 april 2005 20:03 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wizards - Bulls; hopelijk worden dat iig 5 wedstrijden, dan zit ik 4 mei in United Center!
Eentje daarvan was bijna een driepunter.quote:Op zondag 24 april 2005 22:22 schreef Zwansen het volgende:
Laettner ook goed bezig, 4 uit 4 in een paar minuten speeltijd.
Was te verwachten, dit jaar 1e ronde exit, volgend jaar met eem compleet team beter.quote:Op zondag 24 april 2005 07:49 schreef popolon het volgende:
Pacers jammer, tot het 1e kwart ging het gelijk op, daarna, tja ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |