Hoezo? Zo geweldig is Boston ook niet...quote:Op maandag 25 april 2005 17:40 schreef F1Bas het volgende:
Kom op Pacers, vanavond je laatste kans maar ik zie het somber in.
Blijft grappig om die reus dit soort grappen uit te zien halen. ( Die wedstrijden live volgens is niet best voor je ritme trouwensquote:Op maandag 25 april 2005 15:12 schreef popolon het volgende:
Suns - Grizzlies was aardig, blijkt wel dat the Suns met en zonder Nash een wereld van verschil kan zijn.
Leuke actie van Ming, behind the back in de fastbreak.
[afbeelding]
Nee maar Indiana op het moment helemaal niet. Ik volg de Pacers al het hele jaar en zie vrij snel wanneer het goed of slecht gaat. Helaas gaat het dit jaar meer slecht dan goed.quote:Op maandag 25 april 2005 18:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Zo geweldig is Boston ook niet...
Miller is op dreef in ieder gevalquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:32 schreef F1Bas het volgende:
47-42 bij rust, nou wie weet.
quote:
Check mijn Post-icon.quote:Op dinsdag 26 april 2005 04:24 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die Chinees doet toch best wel zn best. Die commentatoren worden er helemaal geil van.
The same.quote:Op dinsdag 26 april 2005 04:30 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik kijk via streamtvnow.com, et toi?
quote:Op maandag 25 april 2005 19:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee maar Indiana op het moment helemaal niet. Ik volg de Pacers al het hele jaar en zie vrij snel wanneer het goed of slecht gaat. Helaas gaat het dit jaar meer slecht dan goed.
Nou niet, ik volg alleen de scores.quote:Op dinsdag 26 april 2005 04:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Haha!! En ja wij kijken het online, hoe volg jij het dan?
De meeste kanalen zijn gratis, alleen weet ik niet zeker of deze ook gratis is omdat ik m in een playlist heb staan en niet de naam van de channel kan zien. Ik heb wel voor 3 maanden betaald 6 euro maar dan krijg je voorrang als het druk is en je kan een paar extra channels kijken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 04:58 schreef F1Bas het volgende:
Wat kost dat dan?
Je hebt een gratis "kanaal". Dus dat kan je nu nog uitproberen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 04:58 schreef F1Bas het volgende:
Wat kost dat dan?
Ik heb me net geregisteerd maar volgens mij zit die stream vol ofzo want hij is vol ofzo denk ik. Die andere doet het wel, het is ook alleen geluid neem ik aan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 05:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De meeste kanalen zijn gratis, alleen weet ik niet zeker of deze ook gratis is omdat ik m in een playlist heb staan en niet de naam van de channel kan zien. Ik heb wel voor 3 maanden betaald 6 euro maar dan krijg je voorrang als het druk is en je kan een paar extra channels kijken.
Als je je nu registreerd kan je waarschijnlijk de 2nd half kijken
Ming was wel kapot aan het einde. Ik hoop echt dat ze deze lijn door kunnen zetten in de 2nd half. Ik vind Charles Barclay en Magic echt grappig bij elkaar, beetje slap ouwehoeren daar...quote:Op dinsdag 26 april 2005 05:03 schreef popolon het volgende:
60-56 HT, voor Houston met Ming al op een hele aardige 23 punten.
Die Amerikaans reclames zijn eigenlijk nog het vetst van alles.quote:Op dinsdag 26 april 2005 05:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De meeste kanalen zijn gratis, alleen weet ik niet zeker of deze ook gratis is omdat ik m in een playlist heb staan en niet de naam van de channel kan zien. Ik heb wel voor 3 maanden betaald 6 euro maar dan krijg je voorrang als het druk is en je kan een paar extra channels kijken.
Als je je nu registreerd kan je waarschijnlijk de 2nd half kijken
Ze komen me nu al m'n neus uitquote:Op dinsdag 26 april 2005 05:07 schreef Calella het volgende:
[..]
Die reclames zijn eigenlijk nooit het vetst van alles.
Die zat dan vol. (Limited to 10 slots zie ik nu).quote:Op dinsdag 26 april 2005 05:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik heb me net geregisteerd maar volgens mij zit die stream vol ofzo want hij is vol ofzo denk ik. Die andere doet het wel, het is ook alleen geluid neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |