Toch denk ik dat ze zeker geen kampioen worden, daarvoor spelen ze het 'verkeerde' basketbalquote:Op zondag 17 april 2005 09:52 schreef Leatherface het volgende:
Als Phoenix maandag van Denver wint wordt het eerste van de Western Conference en heeft het home court advantage.
Die keuze valt idd niet goed te pratenquote:Op zondag 17 april 2005 03:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja maar Duncan heeft ze beiden wel dik verdiend...
En Jordan had er net zo goed 6 of 7 kunnen hebben. In seizoen 96/97 winnen de Bulls 69 wedstrijden, en Jordan scoort 29.7 punten per wedstrijd, en toch geen MVP...
Voorspelling doe ik pas na de eerste ronde van de play-offs, maar een kleine indicatie:quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie gaat kampioen worden ?
Met Dan Gadzuric en Ben Wallace kunnen de Suns ook een trage halfcourt offense spelen. In de play-offs is dat een voordeel. Francisco kan ook een trage offense spelen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:57 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Dan Gadzuric en Ben Wallace passen echt niet in het huidige systeem van de Suns, ze spelen liever een traag half-court spelletje.
Francisci Elson past wat dat betreft beter, maar die is natuurlijk nog niet echt een bekende speler.
Dan moet Shaq wel in de Finals komen natuurlijk. En om MVP te worden moet je de finals ook winnen (behalve dan Jerry West, die is de enige finals MVP van de verliezende partij geworden)quote:Op zondag 17 april 2005 12:49 schreef Barca het volgende:
MVP? Ik ga voor Nash. Shaq zal wel mvp van de finals worden.
Zover komen de pacers nietquote:Op zondag 17 april 2005 16:09 schreef BitetheBullet het volgende:
Vanavond moeten de Heat en Wizards winnen, dan komen de Heat de Pacers iig niet meer tegen tot de conference finals.
Als de SUNS in de play-offs succesvol willen zijn zullen ze toch ook dat trage spelletje moeten gaan beheersen.quote:Op zondag 17 april 2005 12:51 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik had het over de spelers die graag traag half-court spelen, niet de suns![]()
De suns moeten gewoon hun spelletje spelen, als half-court team zouden ze waarschijnlijk maar tot de grijze middenmoot behoren.
Ron Artest en Bennyboy-zal gezellig worden...!quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:00 schreef Barca het volgende:
[DROOMMODUS]
Ron Artest, Ben Wallace, Francisco Elson en Dan Gadzuric naar Phoenix Suns.
[/DROOMMODUS]
In de reguliere competitie. Play-offs basketball is iets heel anders.quote:Op zondag 17 april 2005 18:02 schreef BitetheBullet het volgende:
Waarom? Het is nog geen enkel team gelukt Phoenix daartoe te dwingen.
P'cies!quote:Op zondag 17 april 2005 18:28 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik denk inderdaad dat het spel van de Suns niet hetzelfde in de playoffs gaat werken. Het heeft voor de mavericks uiteindelijk ook weinig opgeleverd wat titels betreft. Playoff basketball is trager en intensiever. Er is meer nadruk op verdediging. Outgunning your opponents is niet de weg naar de titel.
Defense wins championships.
Geen typfoutje van mij. Ik denk dat Artest en Ben Wallace wel met elkaar (in hetzelfde team) kunnen vechten voor een kampioenschap.quote:Op zondag 17 april 2005 20:09 schreef Fonzarelli het volgende:
[..]
Ron Artest en Bennyboy-zal gezellig worden...!(gewoon een tvptje dus...)
Serieus?quote:Op zondag 17 april 2005 21:42 schreef popolon het volgende:
Jermaine O'Neal will play today.
Ja, zit op de bank de commentator zei het zoals ik postte.quote:
Wel vanaf de bank dan. Spel wordt nu dan wel weer TOTAAL anders.quote:Op zondag 17 april 2005 21:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja, zit op de bank de commentator zei het zoals ik postte.
Goede zaak voor the Pacers.
Heeft een stevige griep gehad dacht ik.quote:Op zondag 17 april 2005 23:49 schreef BitetheBullet het volgende:
Weet iemand waarom shaq zo weinig speelt deze wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |