Verdomme, Y. Dit is serieus.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:34 schreef yvonne het volgende:
FB>>>ONZ
quote:
Hallo. Ik wil graag antwoord van mensen die er verstand van hebben, geen kutnewbies die toevallig mod zijn geworden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:34 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een prima alternatief; je krijgt vrijstelling van de verschijningsplicht. Vanaf nu hoef je er niet meer te komen als je dat niet wilt.
Opgelost; slotje; next
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:35 schreef Public_NME het volgende:
Mag Bioslock gebanned worden?
Ik vind er geen klap aan namelijk.
Ik hoop dat dit zo snel mogelijk gerealiseerd wordt.
Groetjes,
Public_NME.
Hoe krijg je je haar toch zo volumineus?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:36 schreef HeatWave het volgende:
Nee, verder nog vragen?
Ja hallo!quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:36 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Hallo. Ik wil graag antwoord van mensen die er verstand van hebben
Massage door een 21 jarig collegatje van me.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:38 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Hoe krijg je je haar toch zo volumineus?
Misschien kunnen we iets verzinnen met een gezamelijke vernietiging, of zulks.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:39 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Het keldertje ook aub.
Duidelijk een verzamelplaats voor wereldvreemde travestieten en zulks.
Onguur en illegaal.
Groetjes,
VAC.
Soort van entlosung.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:41 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Misschien kunnen we iets verzinnen met een gezamelijke vernietiging, of zulks.
Die doet vast niet aan voetbal.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Massage door een 21 jarig collegatje van me.
Nee, alleen het Nederlands elftalquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:42 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Die doet vast niet aan voetbal.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
Deze keer ben ik het met je eens.
Off-topic.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Eigenlijk kan dit hele forum wel dicht, is toch geen bal aan.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:36 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Hallo. Ik wil graag antwoord van mensen die er verstand van hebben, geen kutnewbies die toevallig mod zijn geworden.
Kun jij in OO? Optiefen dan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:05 schreef Nolius het volgende:
[..]
Inderdaad!
Dus ik zal ff antwoord geven: Ik heb een prima alternatief; je krijgt vrijstelling van de verschijningsplicht. Vanaf nu hoef je er niet meer te komen als je dat niet wilt.
Fok! radio mag ook opgeheven worden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:05 schreef Nolius het volgende:
[..]
Inderdaad!
Dus ik zal ff antwoord geven: Ik heb een prima alternatief; je krijgt vrijstelling van de verschijningsplicht. Vanaf nu hoef je er niet meer te komen als je dat niet wilt.
Ochja! Gaarne!quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:06 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Fok! radio mag ook opgeheven worden.
off-topic, off-topicquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:01 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Off-topic.
We hebben het over sub-fora.
Tss, ik vond [EIL] nog nuttiger!quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
off-topic, off-topic![]()
zo kun je alles wel off-topic gaan noemen.
Zeiken over OUD is pas off-topic das een hartstikke nutig onderdeel van dit forum. Misschien wel de enige.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:13 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Tss, ik vond [EIL] nog nuttiger!
Daar zaten mensen die met beide benen op de grond stonden.
[afbeelding]
Tuurlijk mag dat!quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:06 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Fok! radio mag ook opgeheven worden.
Hallo. Ik heb er verstand van. Ben geen kutnewbie. Wel toevallig mod geworden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:36 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Hallo. Ik wil graag antwoord van mensen die er verstand van hebben, geen kutnewbies die toevallig mod zijn geworden.
En dan heel SPT opheffen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:20 schreef Pool het volgende:
VBL kan ook worden ondergebracht bij SPT.
Ja dan heb ik ook weer een sociaal levenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:19 schreef Bjoro het volgende:
Kan het hele forum niet gewoon worden opgeheven...lijkt me veel beter !
account opheffen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Hallo. Ik heb er verstand van. Ben geen kutnewbie. Wel toevallig mod geworden.
Antwoord: Nee, VBL is net als dit soort hoogstaande briljante topics in ONZ onmisbaar. Jij echter bij lange na niet, dus een tip (geheel gratis dit keer voor jou): hef je account op, dan heb je er geen last meer van.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
account opheffen?
kan dat tegenwoordig ook al?
onthoudertje.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor.
Heel simpel: vul een niet bestaand mailadres in en mail die naar de passmailer.
Ik sta zelf een nier af voor VBL !quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:32 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Groetjes,
Bioslock.
En dan is het niet hopen dat het mailadres wel bestaatquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor.
Heel simpel: vul een niet bestaand mailadres in en mail die naar de passmailer.
Wordt het hier ook nog eens leukquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:39 schreef SCH het volgende:
Dan komen alle VBL-ers toch gezellig in ONZ posten
laat Johan Derksen dat maar niet horenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik sta zelf een nier af voor VBL !
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik sta zelf een nier af voor VBL !
quote:De nieren zijn twee boonvormige organen met een lengte van 12 cm die zich links en rechts in de flanken bevinden. De bloedtoevoer naar de nieren geschiedt via de nierslagader en de afvoer via de nierader. De gevormde urine wordt opgevangen in de nierkelkjes die uitmonden in het nierbekken. Via de urineleider vloeit de urine van het nierbekken naar de blaas. Onderaan de urineleiders bevindt zich een klepmechanisme dat het terugvloeien van urine van de blaas naar de nier belet.
ssjjttquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laat Johan Derksen dat maar niet horen
Daar heb je zomaar iets inderdaad.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan is het niet hopen dat het mailadres wel bestaat![]()
Hey een blauwe newbiequote:Op vrijdag 15 april 2005 15:50 schreef Bluezz het volgende:
Hoi!
nieuw e-mail adres aanmaken en daar naar toe sturenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Daar heb je zomaar iets inderdaad.
Hoe weet je zeker dat dat mailadres wat je invuld niet bestaat?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nieuw e-mail adres aanmaken en daar naar toe sturen
Opgelost
schoppe?quote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:18 schreef golfer het volgende:
[..]
dit soort hoogstaande briljante topics
Geregistreerd op: maandag 13 december 1999quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:27 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Bedankt.
Toch ben je een kutnewbie.
Ja dat slaat ook echt nergens opquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:29 schreef Noca het volgende:
Pff ja zeg, met allemaal van die kutusers met hun favo club in de avatar..!
Kekke conclusie.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geregistreerd op: maandag 13 december 1999dan is bijna iedereen een kut newbie
Of die met hun favo voetballerquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat slaat ook echt nergens op![]()
Dat doe je gewoon niet..
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:35 schreef Public_NME het volgende:
Groetjes,
Public_NME.
Om even in onzin termen te blijven: [14.gif]quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:35 schreef Public_NME het volgende:
Groetjes,
Public_NME.
ja bioslock is er nogquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:08 schreef Pool het volgende:
Is het nou potverdulleme nog niet weg?
Je moest eens weten wat ik allemaal niet wil. Door de schop het ik nu ONZ in MyAT staanquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:36 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik heb je niet gevraagd te reageren. Sterker nog: ik heb het je afgeraden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal niet wil. Door de schop het ik nu ONZ in MyAT staan
Is ook een soort voetbal termquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:58 schreef Vom het volgende:
[..]
Om even in onzin termen te blijven: [14.gif]
Dank.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:41 schreef BrauN het volgende:
VBL is een schier onneembare vesting waar newbies geen poot aan de grond krijgen. Wat dat betreft heb ik wel respect voor dat subforum. Het beleid is er puik.
Wanneer stop jij er eigenlijk mee?quote:
Als Bioslock zijn account opheft en jij terugkomt uit Amerika..quote:
H! H! H!quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Als Bioslock zijn account opheft en jij terugkomt uit Amerika..
Als ik mod mag worden emigreer ik weer naar Nederland !quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Als Bioslock zijn account opheft en jij terugkomt uit Amerika..
En die oefen je iedere morgen voor de spiegel?quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:39 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik heb je niet gevraagd te reageren. Sterker nog: ik heb het je afgeraden.
Nou, dat had ik dan ff niet opgepikt. BlondT hè, dan krijg je datquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:39 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik heb je niet gevraagd te reageren. Sterker nog: ik heb het je afgeraden.
Ik geef je helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:36 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Puik plan...maar hoe kom jij dan binnenkort nog aan die 100.000 posts?quote:
tong wordt SHO mod.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Puik plan...maar hoe kom jij dan binnenkort nog aan die 100.000 posts?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:39 schreef tong80 het volgende:
en PSVers worden als volwaardige Nederlanders behandeld.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:35 schreef Nolius het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd! Opheffen die bende![]()
*schopquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |