Om even in onzin termen te blijven: [14.gif]quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:35 schreef Public_NME het volgende:
Mag Bioslock gebanned worden?
Ik vind er geen klap aan namelijk.
Ik hoop dat dit zo snel mogelijk gerealiseerd wordt.
Groetjes,
Public_NME.
ja bioslock is er nogquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:08 schreef Pool het volgende:
Is het nou potverdulleme nog niet weg?
Je moest eens weten wat ik allemaal niet wil. Door de schop het ik nu ONZ in MyAT staanquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:36 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Hallo. Ik wil graag antwoord van mensen die er verstand van hebben, geen kutnewbies die toevallig mod zijn geworden.
Ik heb je niet gevraagd te reageren. Sterker nog: ik heb het je afgeraden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal niet wil. Door de schop het ik nu ONZ in MyAT staan
Is ook een soort voetbal termquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:58 schreef Vom het volgende:
[..]
Om even in onzin termen te blijven: [14.gif]
Dank.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:41 schreef BrauN het volgende:
VBL is een schier onneembare vesting waar newbies geen poot aan de grond krijgen. Wat dat betreft heb ik wel respect voor dat subforum. Het beleid is er puik.
Wanneer stop jij er eigenlijk mee?quote:
Als Bioslock zijn account opheft en jij terugkomt uit Amerika..quote:
H! H! H!quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Als Bioslock zijn account opheft en jij terugkomt uit Amerika..
Als ik mod mag worden emigreer ik weer naar Nederland !quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Als Bioslock zijn account opheft en jij terugkomt uit Amerika..
En die oefen je iedere morgen voor de spiegel?quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:39 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik heb je niet gevraagd te reageren. Sterker nog: ik heb het je afgeraden.
Nou, dat had ik dan ff niet opgepikt. BlondT hè, dan krijg je datquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:39 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik heb je niet gevraagd te reageren. Sterker nog: ik heb het je afgeraden.
Ik geef je helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:36 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Hallo. Ik wil graag antwoord van mensen die er verstand van hebben, geen kutnewbies die toevallig mod zijn geworden.
Puik plan...maar hoe kom jij dan binnenkort nog aan die 100.000 posts?quote:
tong wordt SHO mod.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Puik plan...maar hoe kom jij dan binnenkort nog aan die 100.000 posts?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:39 schreef tong80 het volgende:
en PSVers worden als volwaardige Nederlanders behandeld.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:35 schreef Nolius het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd! Opheffen die bende![]()
*schopquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |