Hallo. Ik heb er verstand van. Ben geen kutnewbie. Wel toevallig mod geworden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:36 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Hallo. Ik wil graag antwoord van mensen die er verstand van hebben, geen kutnewbies die toevallig mod zijn geworden.
En dan heel SPT opheffen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:20 schreef Pool het volgende:
VBL kan ook worden ondergebracht bij SPT.
Ja dan heb ik ook weer een sociaal levenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:19 schreef Bjoro het volgende:
Kan het hele forum niet gewoon worden opgeheven...lijkt me veel beter !
account opheffen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Hallo. Ik heb er verstand van. Ben geen kutnewbie. Wel toevallig mod geworden.
Antwoord: Nee, VBL is net als dit soort hoogstaande briljante topics in ONZ onmisbaar. Jij echter bij lange na niet, dus een tip (geheel gratis dit keer voor jou): hef je account op, dan heb je er geen last meer van.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
account opheffen?
kan dat tegenwoordig ook al?
onthoudertje.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor.
Heel simpel: vul een niet bestaand mailadres in en mail die naar de passmailer.
Ik sta zelf een nier af voor VBL !quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:32 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik vind er geen klap aan namelijk.
Ik hoop dat dit zo snel mogelijk gerealiseerd wordt.
Groetjes,
Bioslock.
En dan is het niet hopen dat het mailadres wel bestaatquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor.
Heel simpel: vul een niet bestaand mailadres in en mail die naar de passmailer.
Wordt het hier ook nog eens leukquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:39 schreef SCH het volgende:
Dan komen alle VBL-ers toch gezellig in ONZ posten
laat Johan Derksen dat maar niet horenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik sta zelf een nier af voor VBL !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |