Verdomme, Y. Dit is serieus.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:34 schreef yvonne het volgende:
FB>>>ONZ
quote:
Hallo. Ik wil graag antwoord van mensen die er verstand van hebben, geen kutnewbies die toevallig mod zijn geworden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:34 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een prima alternatief; je krijgt vrijstelling van de verschijningsplicht. Vanaf nu hoef je er niet meer te komen als je dat niet wilt.
Opgelost; slotje; next
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:35 schreef Public_NME het volgende:
Mag Bioslock gebanned worden?
Ik vind er geen klap aan namelijk.
Ik hoop dat dit zo snel mogelijk gerealiseerd wordt.
Groetjes,
Public_NME.
Hoe krijg je je haar toch zo volumineus?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:36 schreef HeatWave het volgende:
Nee, verder nog vragen?
Ja hallo!quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:36 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Hallo. Ik wil graag antwoord van mensen die er verstand van hebben
Massage door een 21 jarig collegatje van me.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:38 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Hoe krijg je je haar toch zo volumineus?
Misschien kunnen we iets verzinnen met een gezamelijke vernietiging, of zulks.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:39 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Het keldertje ook aub.
Duidelijk een verzamelplaats voor wereldvreemde travestieten en zulks.
Onguur en illegaal.
Groetjes,
VAC.
Soort van entlosung.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:41 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Misschien kunnen we iets verzinnen met een gezamelijke vernietiging, of zulks.
Die doet vast niet aan voetbal.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Massage door een 21 jarig collegatje van me.
Nee, alleen het Nederlands elftalquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:42 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Die doet vast niet aan voetbal.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
Deze keer ben ik het met je eens.
Off-topic.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Eigenlijk kan dit hele forum wel dicht, is toch geen bal aan.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:36 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Hallo. Ik wil graag antwoord van mensen die er verstand van hebben, geen kutnewbies die toevallig mod zijn geworden.
Kun jij in OO? Optiefen dan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:05 schreef Nolius het volgende:
[..]
Inderdaad!
Dus ik zal ff antwoord geven: Ik heb een prima alternatief; je krijgt vrijstelling van de verschijningsplicht. Vanaf nu hoef je er niet meer te komen als je dat niet wilt.
Fok! radio mag ook opgeheven worden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:05 schreef Nolius het volgende:
[..]
Inderdaad!
Dus ik zal ff antwoord geven: Ik heb een prima alternatief; je krijgt vrijstelling van de verschijningsplicht. Vanaf nu hoef je er niet meer te komen als je dat niet wilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |