abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26239550
Ik zat me van de week af te vragen wat het teken moest betekenen van JETIX de kinderzender omdat de kinderen met tattoo plaatjes ervan rondliepen (teken van het beest). Ik kwam op schokkende dingen uit. Misschien is er alleens aandacht aan besteed maar ik kon nergens op internet wat vinden hierover.

Op een website vond ik deze afbeelding.

De duivel in hoogst eigen persoon Het zal wel weer een streek van de vrijmetselaarij wezen
  vrijdag 15 april 2005 @ 02:36:43 #2
2168 -=Bioslock=-
we hope that you choke
pi_26239556
Hihi.
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 02:37:51 #3
47213 ArmaniMania
pi_26239567
Jah en als je de letters omdraait of in spiegelbeld bekijkt, zie je de lengte van Satan`s hoogst eigen persoonlijke speeltje,zijn lul.
pi_26239636
WTF is JETIX nou weer?!
feest
pi_26239680
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 02:50 schreef Big_Boss_Man het volgende:
WTF is JETIX nou weer?!
JETIX is de nieuwe kinderzender die overal in Europa actief is. Voorheen FOX kids.

http://www.jetixeurope.co(...)ons/at_a_glance.html
pi_26239706
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 03:01 schreef Kenner het volgende:

[..]

JETIX is de nieuwe kinderzender die overal in Europa actief is. Voorheen FOX kids.

http://www.jetixeurope.co(...)ons/at_a_glance.html
Godverdomme, ik had al een hekel aan Foxkids!
feest
  vrijdag 15 april 2005 @ 03:12:14 #7
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26239737
Sandor la vai ( neem lp hotel california...en zie op de balustrade ! )

schrijver van satans bijbel in 1969
pi_26239739
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 03:12 schreef merlin693 het volgende:
Sandor la vai
Qué?
feest
  vrijdag 15 april 2005 @ 03:14:07 #9
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26239743
que lees terug
  vrijdag 15 april 2005 @ 03:14:53 #10
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_26239747
Vage gast ben jij.
feest
  vrijdag 15 april 2005 @ 03:18:29 #11
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26239758
JIj ook als je blijft reageren terwij je mij en vage gast vind !
pi_26239762
Deze link is ook wel een verhelderende uitleg over dit soort logo's

http://www.tobyornottoby.(...)aaiduitg.htm~actueel
  vrijdag 15 april 2005 @ 03:20:03 #13
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_26239765
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 03:18 schreef merlin693 het volgende:
JIj ook als je blijft reageren terwij je mij en vage gast vind !
hoezo niet hè
feest
  vrijdag 15 april 2005 @ 03:21:32 #14
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26239768
ach kun jij ook niks aan doen !
  vrijdag 15 april 2005 @ 03:21:51 #15
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_26239770
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 03:21 schreef merlin693 het volgende:
ach kun jij ook niks aan doen !
feest
  vrijdag 15 april 2005 @ 03:30:48 #16
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26239796
heb lol
pi_26242845
En waar vind je die info over de duivel dan?

Ik zie er een kat in trouwens en mijn dochter van 5 ook.

Waarom moet overal wat achter gezocht worden? Waarom moet alles op iets anders lijken? Waarom kan een naam niet gewoon een naam zijn en een tekentje een tekentje? Wat zou hier in godsnaam het nut van moeten zijn?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_26242949
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 03:12 schreef merlin693 het volgende:
Sandor la vai ( neem lp hotel california...en zie op de balustrade ! )

schrijver van satans bijbel in 1969
Ik zie 'm niet....

Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_26243022
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 02:34 schreef Kenner het volgende:
Ik zat me van de week af te vragen wat het teken moest betekenen van JETIX de kinderzender omdat de kinderen met tattoo plaatjes ervan rondliepen (teken van het beest). Ik kwam op schokkende dingen uit. Misschien is er alleens aandacht aan besteed maar ik kon nergens op internet wat vinden hierover.

[afbeelding]

Op een website vond ik deze afbeelding.
[afbeelding]

De duivel in hoogst eigen persoon Het zal wel weer een streek van de vrijmetselaarij wezen
Bedoel je dat Anton LaVey de omroepbaas is van Jetix?
  vrijdag 15 april 2005 @ 14:26:30 #20
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26248195
quote:

Ik zie 'm niet....

sla m eens open..trek een linaal van de rechterkant bij het woordje hell naar links...daar staat een gedaante op de balustrade...

(it was 1969)

[ Bericht 20% gewijzigd door merlin693 op 15-04-2005 14:36:31 ]
pi_26248290
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 14:26 schreef merlin693 het volgende:
[quote]

Ik zie 'm niet....

[quote]

sla m eens open..trek een linaal van de rechterkant bij het woordje hell naar links...daar staat een gedaante op de balustrade...

(it was 1969)
Heb 'm zelf niet (plaatjes komen van Google)
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  vrijdag 15 april 2005 @ 15:38:41 #22
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26250028
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 10:48 schreef MUUS het volgende:

Waarom moet overal wat achter gezocht worden? Waarom moet alles op iets anders lijken? Waarom kan een naam niet gewoon een naam zijn en een tekentje een tekentje? Wat zou hier in godsnaam het nut van moeten zijn?
of jij het nou leuk vind of niet, of jer er wel of niet zelf op zou komen om te doen, betekend niet dat er geen andere mensen zijn die dat wel doen en dat zelfs erg grappig vinden om te doen.

Je gaat toch niet op je eigen houtje het bestaan van symboliek en de toepassing ervan door de millenia's heen zitten ontkennen ? . Sommige lui gaan nou eenmaal prat op het plaatsen van herkennings symbolen die alleen herkenbaar zijn voor ingewijden. veel van die symbolen hebben dubbele betekenissen en verwijzen naar andere symbolen. zo werkt dat nou eenmaal.

waarom noemt unilever z'n magnum serie ijsjes naar de zeven zonden ? . toeval ?
of om je kinderen te conditioneren door zonden als lust , hebzucht, etc. te laten associeren met het genots gevoel van het eten van een ijsje. met als resultaat een programmering van je onderbewustzijn met "hebzucht is lekker".

Het zijn geen doorsnee eikels die dit soort dingen verzinnen, er zitten complete denktanks achter die alle psychologische en sociologische effecten hiervan uitwerken,

Dus kijk gewoon eens een middagje naar de programma's van jetix met je kinderen, let dan op gedragsveranderingen en vraag je vervolgens nog eens af waarom een kinderzender een aggressief ogend logo gebruikt.

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_26250604
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 15:38 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Je gaat toch niet op je eigen houtje het bestaan van symboliek en de toepassing ervan door de millenia's heen zitten ontkennen ? .
Ontkennen, nee, maar ik zeg wel dat men imo niet achter elk symbool wat moet zoeken.
quote:
Sommige lui gaan nou eenmaal prat op het plaatsen van herkennings symbolen die alleen herkenbaar zijn voor ingewijden. veel van die symbolen hebben dubbele betekenissen en verwijzen naar andere symbolen. zo werkt dat nou eenmaal.
Sommige lui ja. .
quote:
Dus kijk gewoon eens een middagje naar de programma's van jetix met je kinderen, let dan op gedragsveranderingen en vraag je vervolgens nog eens af waarom een kinderzender een aggressief ogend logo gebruikt.
Mijn kind zit nu net naar Beugelbekkie te kijken. Jetix idd. .
Oi!
pi_26250650
Jetix is hardstikke leuk voor kinderen,dat logo is gewoon cool
Je kan ook overal wat achterzoeken zeg
  vrijdag 15 april 2005 @ 18:13:55 #25
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26253464
iemand die iets zinnigs kan maken uit het openings geluidje van www.jetix.nl ?

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_26253695
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:13 schreef Fonkmeistah het volgende:

een zwaar vervormde stem die jetix zegt zodat het bij de rest van de site past
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_26254153
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 15:38 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

of jij het nou leuk vind of niet, of jer er wel of niet zelf op zou komen om te doen, betekend niet dat er geen andere mensen zijn die dat wel doen en dat zelfs erg grappig vinden om te doen.

Je gaat toch niet op je eigen houtje het bestaan van symboliek en de toepassing ervan door de millenia's heen zitten ontkennen ? . Sommige lui gaan nou eenmaal prat op het plaatsen van herkennings symbolen die alleen herkenbaar zijn voor ingewijden. veel van die symbolen hebben dubbele betekenissen en verwijzen naar andere symbolen. zo werkt dat nou eenmaal.

waarom noemt unilever z'n magnum serie ijsjes naar de zeven zonden ? . toeval ?
of om je kinderen te conditioneren door zonden als lust , hebzucht, etc. te laten associeren met het genots gevoel van het eten van een ijsje. met als resultaat een programmering van je onderbewustzijn met "hebzucht is lekker".

Het zijn geen doorsnee eikels die dit soort dingen verzinnen, er zitten complete denktanks achter die alle psychologische en sociologische effecten hiervan uitwerken,

Ik zou echt een sprookjesboek gaan schrijven met zón fantasie
  vrijdag 15 april 2005 @ 18:58:19 #28
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26254468
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:45 schreef SPK het volgende:

[..]

Ik zou echt een sprookjesboek gaan schrijven met zón fantasie
Als ik jouw was zou ik eens wat serieuze boeken gaan lezen ipv van hier te laten zien wat jouw nivo is met dit soort opmerkingen..

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989

pi_26254526
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:58 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Als ik jouw was zou ik eens wat serieuze boeken gaan lezen ipv van hier te laten zien wat jouw nivo is met dit soort opmerkingen..
Als je zo smart was schreef je wel niveau i.p.v nivo
  vrijdag 15 april 2005 @ 19:11:21 #30
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26254764
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:58 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989
Haha.
Mooie quote.
pi_26256487
wie had dat ooit gedacht !
  vrijdag 15 april 2005 @ 20:47:35 #32
95998 -DailaLama-
pi_26256844
Shin Chan is immers de Antichrist.

Lees maar: Openbaringen 35 : 11
Gelijk met de Zoon zal het Beest terug komen. Hij zal jongen werpen en zijn zoon zal Chin-Sem heten en een Rijk van het Kwaadin het oosten opbouwen. Via duivelaanbidders (Jetix) zal hij u en uw broeders doden in naam van Satan. De jongeling zal u zijn onreine delen openbaren en hij zal het de Blotebillenboogie noemen. De dwaas zal uw dochters willen verkrachten en dwaasheid verspreiden. Behoedt u voor Chin-Sem en geloof in de God van Jozef, Isaac en Jacob. Chin-Sem zal het Satanskind zijn. Zo staat het geschreven, en zo zal het uitgevoerd worden.
  vrijdag 15 april 2005 @ 20:58:23 #33
95998 -DailaLama-
pi_26257089

Openbaringen 54: 18

Wanner uw broeders niet meer naar het Huis van Christus keren, zal de HEER Cheron Spittas sturen, de Hoer van Satan. Zij zal magie en tovernarij toe staan door haar slavin Maria te sturen. Mijdt haar! Zij zal sodomie toe staan en het heilige verbond tussen man en vrouw willen vernietigen door haar slaaf Kornal te sturen. Mijdt hem! Zij zullen niet het Koninkrijk van God betreden.
  vrijdag 15 april 2005 @ 21:45:24 #34
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_26258136
Ik houd niet zo van dit soort dingen. Niet dat ik hier direct een vereniging van satanvereerders achter zie, maar ik vertrouw dit soort dingen gewoon niet omdat het een beetje achterbaks is.
pi_26261821
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 20:47 schreef -DailaLama- het volgende:

Gelijk met de Zoon zal het Beest terug komen. Hij zal jongen werpen en zijn zoon zal Chin-Sem heten en een Rijk van het Kwaadin het oosten opbouwen. Via duivelaanbidders (Jetix) zal hij u en uw broeders doden in naam van Satan. De jongeling zal u zijn onreine delen openbaren en hij zal het de Blotebillenboogie noemen. De dwaas zal uw dochters willen verkrachten en dwaasheid verspreiden. Behoedt u voor Chin-Sem en geloof in de God van Jozef, Isaac en Jacob. Chin-Sem zal het Satanskind zijn. Zo staat het geschreven, en zo zal het uitgevoerd worden.
[afbeelding]
pi_26262035
als je die image002 in 001 verandert heb je net een iets grotere versie
=)
pi_26262646
quote:

[afbeelding]
Shin Chan is tof
  zaterdag 16 april 2005 @ 03:25:10 #38
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26264613
Some dance to forget
So I called up the Captain
Please bring me my wine
He said
We haven't had that spirit here since 1969
And still those voices are calling from far away
quote:
On a dark desert highway
Cool wind in my hair
Warm smell of colitas
Rising up through the air
Up ahead in the distance
I saw a shimmering light
My head grew heavy, and my sight grew dim
I had to stop for the night
There she stood in the doorway
I heard the mission bell
And I was thinking to myself
This could be Heaven or this could be Hell
Then she lit up a candle
And she showed me the way
There were voices down the corridor
I thought I heard them say

Welcome to the Hotel California
Such a lovely place
Such a lovely place (background)
Such a lovely face
Plenty of room at the Hotel California
Any time of year
Any time of year (background)
You can find it here
You can find it here

Her mind is Tiffany twisted
She's got the Mercedes bends
She's got a lot of pretty, pretty boys
That she calls friends
How they dance in the courtyard
Sweet summer sweat
Some dance to remember
Some dance to forget
So I called up the Captain
Please bring me my wine
He said
We haven't had that spirit here since 1969
And still those voices are calling from far away
Wake you up in the middle of the night
Just to hear them say

Welcome to the Hotel California
Such a lovely Place
Such a lovely Place (background)
Such a lovely face
They're livin' it up at the Hotel California
What a nice surprise
What a nice surprise (background)
Bring your alibies

Mirrors on the ceiling
Pink champagne on ice
And she said
We are all just prisoners here
Of our own device
And in the master's chambers
They gathered for the feast
They stab it with their steely knives
But they just can't kill the beast
Last thing I remember
I was running for the door
I had to find the passage back to the place I was before
Relax said the nightman
We are programed to recieve
You can check out any time you like
But you can never leave
  zaterdag 16 april 2005 @ 03:27:12 #39
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26264628
Ik ben het helemaal met de topicstarter eens. Het logo heeft wel wat weg van een kat, en zoals iedereen weet zijn katten duivelse beesten en zouden allemaal per direct uitgeroeid moeten worden. Ook bestaat de naam uit 5 letters, net als satan, en al zijn volgelingen die ook allemaal namen gebruiken van 5 letters. En het feit dat het logo de kleur rood (van bloed natuurlijk) in zich heeft is ook niet mis!

There is consciousness in all things.
pi_26265264
En die 5 letters verwijzen ook nog eens duidelijk naar het pentagram, het teken dat we weer terug zien in de oortjes van het beestje (helaas is de symboliek achter het pentagram niet eenduidig). En dan nog het boze alziende oog, deze case is zo klaar als een klontje! Zijn de subliminal messages al gespot? (volgens mij zag ik in een miliseconde een Magnum Lust voorbij komen!)
  zaterdag 16 april 2005 @ 14:16:30 #41
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26270593
En daar komt nog eens bij dat het alziende oog (hoewel iets off-center) net boven de top van de piramide uitsteekt die tevoorschijn komt als je een lijn om de 2 voetjes trekt en het rondje weghaalt, dus de Illuminati/Vrijmetselaars zitten hier ook wel degelijk achter! En de ruimte tussen de lijnen van de E zijn verschillend, die is boven kleiner dan onder, wat overeenkomt met de Golden Ratio, wat dezelfde ratio is als waar het menselijk lichaam in verdeeld is (een klein deel boven en een groter deel beneden de helft, tis niet precies 50/50). Dit moet dus de kinderen voorstellen die JETIX kijken, en de voet van het poppetje staat recht boven de E, wat zoveel betekent als dat elk kind vooral niet moet proberen om uit de grijze massa (vandaar de kleur grijs!) te steken maar vooral precies hetzelfde te doen als ieder anders, en dat de illuminati er anders wel voor zorgt dat dat gebeurt, door eens flink op het leven van dat kind te gaan staan!

zaterdag 16 april 2005 @ 14:25:03 #42
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26270841
Ik heb iets heel belangrijks ontdekt! De reptielen zitten achter het JETIX kanaal!

Even wat uitleg:

Zoals iedereen weet komen de Reptielen van het Orion sterrenstelsel. Als je nu een plaatje van het Orion sterrenstelsel pakt, en en een kopie ervan horizonaal omdraait en erover heen legt, zie je dat het heel erg overeen komt met het JETIX logo!

Kijk maar:

JETIX Logo:

Orion:

Dus het zijn de reptielen die de mensheid proberen over te nemen, die nu door middel van deze nieuwe campagne proberen te toekomstige volwassenen ook voor zich te winnen! Vandaar ook al die zwaar agressieve programma's op JETIX natuurlijk!

pi_26271629
Zoek en gij zult vinden.
Oi!
pi_26271915
Die serie van die 5 doet het ook goed op Jetix is een hit hier
pi_26272428
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:05 schreef SPK het volgende:
Die serie van die 5 doet het ook goed op Jetix is een hit hier
Is ook een succes hier. . Da's ook een simpele tekenfilm met de belevenissen van een vijfling.

Tuurlijk heeft Jetix series waar geweld in voorkomt, maar dat is toch niks nieuws? Tom en Jerry slaan elkaar al tig jaar de hersenen in en daar ben ik toch ook niet rotter van geworden. .
Oi!
pi_26272476
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:31 schreef MUUS het volgende:

[..]

Is ook een succes hier. . Da's ook een simpele tekenfilm met de belevenissen van een vijfling.

Tuurlijk heeft Jetix series waar geweld in voorkomt, maar dat is toch niks nieuws? Tom en Jerry slaan elkaar al tig jaar de hersenen in en daar ben ik toch ook niet rotter van geworden. .
Dus je bent zo geworden door Tom en jerry he`
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:21:19 #47
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26273648
hehehehe inkopper !
pi_26274181
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:21 schreef merlin693 het volgende:
hehehehe inkopper !
Ja hij lag erg voor de hand wel ja
Maar het is wel zo dat Tom en Jerry mekaar ook altijd de hersens insloegen,dus er is qua televisie niet veel veranderd ook.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 april 2005 @ 17:08:46 #49
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_26274753
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 03:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Qué?
Alexsandor LaVey
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_26274939
.
  zaterdag 16 april 2005 @ 18:27:29 #51
118003 Azathoth
Boundless Deamon Sultan
pi_26276735
Mijn herdershond (en vooral zijn oren als ik een blik hondevoedsel opentrek) lijkt ook op het Jetix logo. Zou mijn hond ook een aanbidder van de duivel zijn?
Amorphous blight of nethermost confusion which blasphemes and bubbles at the center of all infinity
pi_26280415
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 18:27 schreef Azathoth het volgende:
Mijn herdershond (en vooral zijn oren als ik een blik hondevoedsel opentrek) lijkt ook op het Jetix logo. Zou mijn hond ook een aanbidder van de duivel zijn?
Mja de kans is groot.
Gaat zn kop 180 graden draaien, en roept hij opeens heel hard, fuck me, dan is het zeker
  zaterdag 16 april 2005 @ 21:25:23 #53
100186 Cerby
Om je dood te lachen!!
pi_26281419
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 20:44 schreef SPK het volgende:

[..]

Mja de kans is groot.
Gaat zn kop 180 graden draaien, en roept hij opeens heel hard, fuck me, dan is het zeker
vergeet ´let jesus fuck you´ niet, als die dat zegt kun je er wijwater op nemen dat het meneer duivel is
pi_26283539
http://www.jetix.nl/home/(...)0,4057,13899,00.html

pentagram zit duidelijk in hun logo
  zaterdag 16 april 2005 @ 22:45:54 #55
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_26283677
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 22:41 schreef jojoja het volgende:

Ze hebben zelfs kampjes... Sidder.
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_26289061
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 22:45 schreef deGVR het volgende:

[..]

Ze hebben zelfs kampjes... Sidder.
Ja hetzelfde met het bedrijf LUCENT welke ook op de kinderzieltjes inspelen in samenwerking met Jantje Beton. Ik vind het maar merkwaardige zaken dezer dagen.

http://www.lucent.nl/Apps(...)03CA60A?OpenDocument

Nationaal Jeugd Fonds Jantje Beton

Een overeenkomst tussen de Lucent Technologies Foundation en het Nationaal Jeugd Fonds Jantje Beton voorziet in financiële bijdrage gedurende drie jaar aan het opzetten en draaiende houden van diverse projecten. De missie van de Lucent Technologies Foundation is kinderen en jongeren voor te bereiden op de uitdagingen van onze veranderende wereld en is in de eerste plaats gericht op educatie. Een sterk sociaal verantwoordelijkheidsgevoel, is één van de kernwaarden van Lucent Technologies.

Jantje Beton is een organisatie die zich sterk maakt voor alle kinderen in Nederland door geld in te zamelen voor de bekostiging van allerlei projecten die te maken hebben met de leef- en speelruimte van kinderen. Het project Jongleren, ontwikkeling en educatie in de vrije tijd van het NJFJantje Beton wordt ondersteund door de Lucent Technologies Foundation. Hiermee wil het NJF Jantje Beton meer kwalitatieve lokale projecten mogelijk maken, waardoor nog meer kinderen en jongeren die opgroeien in risicosituaties, kunnen deelnemen aan uitdagende en zinvolle activiteiten in de vrije tijd. Het gaat hierbij om verschillende invalshoeken:

Programma's die sociale vaardigheden en sociale competenties versterken
Programma's die zich op de buitenomgeving richten
Programma's die gericht zijn op spelstimulering

De onderstaande link staan meer merkwaardige zaken op.

http://home.wanadoo.nl/henryv/666cond.html
pi_26289798
Al staat er een pentagram in het logo. Er is toch niks mis met een pentagram. Dat dat duivels zou zijn is ook maar door de christelijke inquistutie ingegeven. En of dat nou niet duivels is..........
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_26296503
Dat al die symbolen een zware agenda hebben is voor iedereen nu wel duidelijk. Maar waarom niet even je zelf wat verder verdiepen in de oorsprong van bepaalde logo's zoals het pentagram bijvoorbeeld.

Wie meer hier over wil weten volg even mijn cursus hierzo: http://www.thebiggestsecret.org/forum/viewtopic.php?t=1439
  zondag 17 april 2005 @ 15:00:56 #59
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26296828
Het lolligste is dat sommige mensen er zooooo serieus op ingaan..

Kijk, dat symbolen een betekenis hebben, a la.. het zijn gewoon krachtige beeltenissen, bedrijven hebben ook niet voor niks logo's, dit is altijd al bekend geweest... maar om er nou zoveel achter te gaan zoeken?

Het begint helemaal grappig te worden als je zelf een logo voor een bedrijf ontwerpt, en iemand kent die ook wat logo's heeft ontworpen en dat je zelfs dié logo's in dit soort gesprekken op ziet duiken.. Dus ineens ben je zelf ook lid van de vrijmetselaars oid? hmm dat wist ik nog niet

Oftewel: De meest krachtige symbolen zijn de meest simpele symbolen.. de meest bekende simpele symbolen (zoals het pentagram, het hakenkruis, jin/jang teken) hebben allemaal veek 'sacred geometry' in zich.. dus dat spreekt nou eenmaal makkelijk aan.. en meer dan dat is het ook niet. Als je een logo ontwerpt, is het de bedoeling die ook zo simpel mogelijk te houden, zodat die zo krachtig mogelijk overkomt (zodat zoveel mogelijk mensen 'm zullen onthouden en herkennen)... dus dan kom je ook al snel dicht bij basiselementen zoals bijv een pentagram..

Het lijkt mij persoonlijk een beetje dat de mensen die denken dat er zo veel achter zit een klein beetje paranoide zijn..?
pi_26319128
Uitstekende site en forum dodeca..erg leerzaam.
ik had hem al eerder ontdekt en ben nu en dan bezig met je FOL cursus..pff moet me wel goed concentreren.

hieronder voor de geinteresseerde ook nog een site met wat uitleg hoe en wat.

http://web.onetelnet.nl/~floweroflife/fol.htm

[ Bericht 0% gewijzigd door JoZzephus op 18-04-2005 15:30:22 ]
  donderdag 21 april 2005 @ 17:28:50 #61
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26408253
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 16:02 schreef MUUS het volgende:
Mijn kind zit nu net naar Beugelbekkie te kijken. Jetix idd. .
nou zat ik toevallig zonet beugelbekkie te kijken en wat schetst ( niet ) mijn verbazing..

er werd zogenaamd een wetenschaps prijs uitgereikt in de vorm van... je raad het bijna al..
De pyramide met alziend oog van Horus. daar zullen je kinderen vast veel van opsteken..
pi_26413379
quote:
Op donderdag 21 april 2005 17:28 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

nou zat ik toevallig zonet beugelbekkie te kijken en wat schetst ( niet ) mijn verbazing..

er werd zogenaamd een wetenschaps prijs uitgereikt in de vorm van... je raad het bijna al..
De pyramide met alziend oog van Horus. daar zullen je kinderen vast veel van opsteken..
Verdorie, gemist. .

Maar so what? Een kind ziet dan een prijs en merkt wsl de vorm niet eens op. Zo wel, big deal, een driehoekige prijs.

Ja, meteen gehersenspoeld die kinderen, want ze hebben ook meteen door wat daar allemaal achter zou kunnen zitten. .
Oi!
  donderdag 21 april 2005 @ 22:08:59 #63
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26415655
Gewenning mijn waarde Muus, aan een occult symbool wat je kinderen dmv tekenfilms onbewust gaan associeren met iets leuks. daar merken ze nu nog niet zo veel van maar later als ze ouder worden en geconfronteerd worden met de occulte organisatie achter het symbool zullen ze er veel ontvankelijker voor zijn omdat ze het nog steeds onbewust associeren met iets leuks.

maandag 25 april 2005 @ 12:43:46 #64
107058 Lord_of_the_String
vechter voor waarheid
pi_26495248
quote:

<...verknipt....>
Lees ook ff openbaring 22:18 en 22:19:
"Ik betuig aan een ieder, die de woorden der profetie van dit boek hoort, indien iemand hieraan toevoegt, God zal hem toevoegen de plagen, die in dit boek beschreven zijn; en indien iemand afneemt van de woorden van het boek dezer profetie, God zal zijn deel afnemen van het geboomte des levens en van de heilige stad, welke in dit boek beschreven zijn."

Het boek Openbaring stopt bij hoodstuk 22.
"Ego is de god die de regels maakt vandaag. Waarheid is onbelangrijk,
beter dan de ander lijken is het ideaal." Lord of the String Oktober 2015
  maandag 25 april 2005 @ 15:01:24 #65
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26498186
net op Jetix "Yu gi Oh" met, je raad het al, de pyramide met het oog van Horus

zoals gedragen door de held...

"vet cool"

pi_26504218
Goeie post Fonkmeistah! Kijken jullie ook even naar de verpakking? Het is de driehoek met punt naar beneden en dat heb natuurlijk ook een agenda. Yep: "the pink triangle boys" ofwel "the german disease" en dat is different cookie!: http://www.erichufschmid.net/Griggs_part_2.wmv

The cherry marines, onze pedofiele jantjes dus en ook die zijn wortel 2 gerelateerd!
pi_26504397
Ai, Dodeca, please....... Leg uit, spreek niet zo vaag.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26505002
Nokwanda, heb je mijn cursus niet gevolgd want dat maakt het een en ander duidelijk.
Toegegeven het is niet zo een, twee ,drie (trinity) te volgen,maar elk geometrisch patroon staat voor een energie wat weer een "interval" voorstelt.

Nog even voor de gevoorderden die driehoek met de punt naar beneden is niet pos en niet neg. Op een gegeven moment is dat helemaal niet meer belangrijk.

Wat we willen is allemaal langs, dus VOORBIJ, de dualiteit dat is pas leuk niet waar?

Je gaat mij toch niet proberen uitteleggen dat je saai bent? kom op!
Vroeg of laat moeten we erdoor heen.

[ Bericht 0% gewijzigd door dodeca op 25-04-2005 21:03:32 ]
pi_26505394
quote:
Op maandag 25 april 2005 20:57 schreef dodeca het volgende:
Nokwanda, heb je mijn cursus niet gevolgd want dat maakt het een en ander duidelijk.
Toegegeven het is niet zo een, twee ,drie (trinity) te volgen,maar elk geometrisch patroon staat voor een energie wat weer een "interval" voorstelt.

Nog even voor de gevoorderden die driehoek met de punt naar beneden is niet pos en niet neg. Op een gegeven moment is dat helemaal niet meer belangrijk.

Wat we willen is allemaal langs, dus VOORBIJ, de dualiteit dat is pas leuk niet waar?

Je gaat mij toch niet proberen uitteleggen dat je saai bent? kom op!
Vroeg of laat moeten we erdoor heen.
Onmogelijk om iemand uit te leggen dat ik saai ben
Die cursus heb ik niet gevolgd. Is dat de link die je bij je volgende post voegde? Die kreeg ik niet gedownload. Comp liep erop vast. Zou dat enige symbolische waarde hebben?

Symbolen hebben vaak een oude en ook dubbele betekenis die door de een als goed en door de andere als fout bestempeld wordt. Net vanuit welk oogpunt je het bekijkt. Neem het pentakel als voorbeeld.
In mijn optiek net zo goed/fout als zwart/wit. Geen van beide per definitie fout dus. Gewoon het zijn ervan. Het ene uiterste dat het andere in stand houdt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26507171
Aan nokwanda nee dan bedoel ik deze link: http://www.thebiggestsecret.org/forum/viewtopic.php?t=1439

Die vorige link is een media file waar een vrouw van een of andere hoge marine pief heel onsmakelijke dingen verteld.
  dinsdag 26 april 2005 @ 02:00:26 #71
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26511035
vond hem wel cool zeker wanner zij de juiste naam noemt en word verbeterd als Bohemian grove !
pi_26512163
quote:
Op maandag 25 april 2005 22:35 schreef dodeca het volgende:
Aan nokwanda nee dan bedoel ik deze link: http://www.thebiggestsecret.org/forum/viewtopic.php?t=1439

Die vorige link is een media file waar een vrouw van een of andere hoge marine pief heel onsmakelijke dingen verteld.
Zal de tijd nemen om te pogen dit te doorgronden. Ben niet echt een domme griet maar heb wat moeite met mathematische zaken. Heb me tot nu toe geconcentreerd op de gevoelsmatige kant van de symboliek.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 26 april 2005 @ 07:26:37 #73
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26512172
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Alexsandor LaVey
Echt, kan niemand in dit topic gewoon

"Anton Szandor LaVey" schrijven, wat voor weirde spellingen houdt iedereen er hier op na!
[KNE]-Mod
  dinsdag 26 april 2005 @ 07:27:47 #74
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26512175
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 22:41 schreef jojoja het volgende:

Jammer dat het geen pentagon maar een hexagon is dat er om heen staat, dat dan weer wel
[KNE]-Mod
pi_26518872
Misschien is het handig dat iedereen die het onzin vind, gewoon zijn bijdrage achterwege laat?
Voor een standaard gecomputeriseerd heb ik jullie niet nodig.
Vanuit een dimensie hoger is naar beneden te kijken, maar andersom niet.

en voor MUUS: je kan wel heel stoer doen, dat je het allemaal zo goed hebt en dat er niks aan de hand is,

Heb je de hoofden wel eens gezien van de blije en euforische soldaten het Rheinland binnen marcheerden?
Maar waarschijnlijk kan je de deze link ook niet maken.
En van mijn part hoeft dat ook niet. Blijf lekker in de hel. Immers die kan best leuk zijn totdat 1945 komt en de rollen omgekeerd zijn. Folter-mod? Hoe kom je erop?
pi_26520930
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 13:53 schreef Felysium het volgende:

Heb je de hoofden wel eens gezien van de blije en euforische soldaten het Rheinland binnen marcheerden?
Maar waarschijnlijk kan je de deze link ook niet maken.
Misschien kun jij vanuit je hogere dimensie ook de oplossing naar beneden bulderen, in plaats van alleen wat raadsels op te geven? Dat vind ik namelijk best interessant.
pi_26523453
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Misschien kun jij vanuit je hogere dimensie ook de oplossing naar beneden bulderen, in plaats van alleen wat raadsels op te geven? Dat vind ik namelijk best interessant.
gotta love this
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 26 april 2005 @ 19:08:21 #78
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26525805
Hee johan de with, jij ook hier

even kijken wie er verantwoordelijk zijn voor Fox kids / Jetix ,
Het begon met Haim saban ( zionist en vriendje van Ariel Sharon )
in samenwerking met Fox entertainment groep wat een volledig onderdeel is van News corporation van Rupert Murdoch ( hier te zien met vriend)

en uiteindelijk werd fox kids overgekocht door Walt Disney onder leiding van Eisner en moest het vanwege licentie redenen de naam veranderen wat vervolgens resulteerde in Jetix.

Johan de With weet vast wel wat ik wil gaan zeggen

pi_26526890
Dan ben ik benieuwd wat de jappanse bedenkers van yu gi ho met dit complot te maken hebben.
quote:
http://www.virtualpet.com/vp/yugioh/market/ymarket.htm
Yu-Gi-Oh! first appeared in 1996 in a comic series (manga) by Kazuki Takahashi. It was carried in Shonen Jump, Japan's largest weekly comic magazine. Shonen Jump is published by Shueisha Inc.

A 27-episode television series accompanied by a collectible card game was a great hit in Japan in 1998.
Wanneer in de oude afleveringen nu geen tekens staan en deze pas in de afleveringen van na 2001 staan , dan zouden de overnames door grote partijen daarvoor een verklaring kunnen zijn.

Ik heb helaas (of is het gelukkig) helemaal niets van die yugioh dingen dus zou ik niet weten of dit in oude afleveringen ook voorkwam.
pi_26527198
Hey Fonkmeistah je bent in vorm zeg! Weer zo'n geweldige post.

Vooral die grootte oorlel van Murdoch vind ik dus werkelijk hilarisch!
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:54:26 #81
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26532020
Ik heb Jetix even een mail gestuurd om te vragen om opheldering
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 27 april 2005 @ 01:21:50 #82
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26535537
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:55 schreef Basp1 het volgende:
Dan ben ik benieuwd wat de jappanse bedenkers van yu gi ho met dit complot te maken hebben.

centrale hal vrijmetselarij japan

kazuki takahashi zal wel lid zijn..
  woensdag 27 april 2005 @ 01:31:00 #83
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26535663
quote:
Op woensdag 27 april 2005 01:21 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

[afbeelding]

Alleen omdathij dat symbool gebruikt? Zoals je in die hal ziet zou je die link pook met vele andere symbolen kunnen leggen.
[KNE]-Mod
pi_26535741
quote:
Op woensdag 27 april 2005 01:31 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Alleen omdathij dat symbool gebruikt? Zoals je in die hal ziet zou je die link pook met vele andere symbolen kunnen leggen.
Ik zie daar zelfs wat Grieks aandoende zuilen, de oude Grieken zaten dus ook al in het complot.
  woensdag 27 april 2005 @ 01:57:05 #85
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26535950
goede vondst Fonk, ik vind het trouwens best wel mooi ! zeker als symboliek daar er zoveel in te zien is !
  woensdag 27 april 2005 @ 02:01:13 #86
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26536009
quote:
Op woensdag 27 april 2005 01:57 schreef merlin693 het volgende:
goede vondst Fonk, ik vind het trouwens best wel mooi ! zeker als symboliek daar er zoveel in te zien is !
Het heeft zeker wat. Grotendeels mijn smaak
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 27 april 2005 @ 02:19:47 #87
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26536215
mijn aka naam Triple Tau TTT ....staat er ook in
  woensdag 27 april 2005 @ 05:38:33 #88
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_26536928
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:08 schreef dodeca het volgende:
Hey Fonkmeistah je bent in vorm zeg! Weer zo'n geweldige post.

Vooral die grootte oorlel van Murdoch vind ik dus werkelijk hilarisch!
Hier nog zo'n grote oorlel:
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  woensdag 27 april 2005 @ 15:57:47 #89
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_26546293
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:31 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nee, dat klopt.

Maar het is allemaal een pot nat. Kinderzenders van tegenwoordig zenden nu alleen herhalingen uit. En dan Jetix zeggen van: wij zenden nieuwe tekenfilms uit. Ja, oude tekenfilms, maar dan met een nieuw logo.
  donderdag 28 april 2005 @ 11:26:27 #90
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26565397
Papyrus Reveals New Clues to Ancient World
quote:
So far 65 volumes of transcripts and translations have been published by the London-based Egypt Exploration Society, which owns the collection.

The latest volume includes details of fragments showing third- and fourth-century versions of the Book of Revelations. Intriguingly, the number assigned to "the Beast" of Revelations isn't the usual 666, but 616.
http://news.nationalgeogr(...)_050425_papyrus.html

Nou stond er al niet beest maar man , maar dit maakt het nog grappiger !
pi_26568123
quote:
Op donderdag 21 april 2005 17:28 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Die aflevering had ik ook wel eens gezien, met dank aan mijn zusje overigens die weet dat ik gek ben op dergelijke symbolen. Ik wist eigenlijk niet wat ik moest denken. Aan de ene kant is het natuurlijk een nogal debiele tekenfilm, maar aan de andere kant worden die symbolen steeds sterker zichtbaar in het openbare leven.
pi_26568473
quote:
Op woensdag 27 april 2005 01:21 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

[afbeelding]

Yesterday, today, and tomorrow, the names of the good and the famous adorn Freemasonry's roll. We believe it's really true: Masonry makes good men better
pi_26570620
Wat is er nou toch volgens velen zo mis met de vrijmetselaars? Ik heb er in de loop der tijden redelijk wat over gelezen maar ik zie het niet. Is het de symboliek? De uitgangspunten? De rituelen zijn geheim dus daar kan ik weinig over zeggen.
Het occulte? Is dat zo? in alle ranken?
Het enige dat ik er niet lekker aan vind is dat het weer zo'n geheim mannenclubje is.

Die centrale hal laat symbolen van alle grote godsdiensten zien. Mooi toch!! Het is toch ook de bedoeling dat de vrijmetselaars mensen van alle geloven gelijk laat zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:35:14 #94
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26595912
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef nokwanda het volgende:
Wat is er nou toch volgens velen zo mis met de vrijmetselaars?

Mat Herben..

hoe mis kan het zijn
pi_26597228
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:35 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Mat Herben..
Zou die ook beter zijn geworden dankzij de vrijmetselarij?
pi_26597695
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:28 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zou die ook beter zijn geworden dankzij de vrijmetselarij?
Nou ik ben wel benieuwd hoeveel smeergeld deze gekregen heeft om zomaar opeens voor de JSF te kiezen, terwijl pim er tegen was
pi_26597814
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nou ik ben wel benieuwd hoeveel smeergeld deze gekregen heeft om zomaar opeens voor de JSF te kiezen, terwijl pim er tegen was
Zo bedoelde ik het niet

Maar in deze context
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:22 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]
Masonry makes good men better[/i]
pi_26598581
quote:
Op maandag 25 april 2005 15:01 schreef Fonkmeistah het volgende:
net op Jetix "Yu gi Oh" met, je raad het al, de pyramide met het oog van Horus

[afbeelding]
zoals gedragen door de held...

"vet cool"

Volgens mij ben je gek als je met zo'n ding om je nek gaat lopen
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:06:41 #99
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_26599866
Heeft vrijmetselarij sowiezo iets met opkomend racisme te maken/danwel met terroristen/nazi lui?

En nog een vraagje..is het hun bedoeling om de wereldorde omver te gooien zoals wij die kennen?

Is de pyramide naar beneden gericht slecht?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_26600735

[ Bericht 100% gewijzigd door Kjew op 29-04-2005 17:04:33 ]
pi_26600827
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 13:53 schreef Felysium het volgende:
.

en voor MUUS: je kan wel heel stoer doen, dat je het allemaal zo goed hebt en dat er niks aan de hand is,

Blijf lekker in de hel.

Folter-mod? Hoe kom je erop?
Blaaaaaaat. .

Ik stel normale vragen en geef normaal mijn mening. Jíj gaat daarentegen net weer een stapje verder en ik raad je aan om dat niet te doen.
Oi!
pi_26600845
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Kjew op 29-04-2005 17:04:10 ]
pi_26605060
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:35 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Mat Herben..

hoe mis kan het zijn
Zijn politieke voorkeur heeft volgens mij niets te maken met de vrijmetselaars.

En voor wat betreft de NWO en het omverwerpen van de huidige wereld zoals wij die kennen.... die is ook alleen maar goed voor sommigen en voor de rest goed omdat het het enige is dat ze kennen. Omverwerping hoeft niet per definitie slecht te zijn. Als dat al het doel is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26605301
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:06 schreef displission het volgende:
Heeft vrijmetselarij sowiezo iets met opkomend racisme te maken/danwel met terroristen/nazi lui?

En nog een vraagje..is het hun bedoeling om de wereldorde omver te gooien zoals wij die kennen?

Is de pyramide naar beneden gericht slecht?
Puur naar de vorm kijken zoou ik zeggen dat een pyramide met de punt naar beneden iets kan bevatten of ontvangen. Maar ook dat de positie ervan niet stabiel is.
De pyramide met de punt naar boven kan over iets heen staan. Dat kan dus iets verbergen maar ook beschermen.
Volgens mij kunnen beide dus zowel positief als negatief gezien worden. Net als alles in het leven. Het yin en yang.
Net als vodoo en aanverwanten niet perse positief of negatief hoeven te zijn. Het is maar wat je verkiest ermee te doen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26605673
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Na een gesprek met de Amerikaanse ambassadeur was hij -Fortuyn- ook voor.
pi_26608543
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:08 schreef Fonkmeistah het volgende:
Gewenning mijn waarde Muus, aan een occult symbool wat je kinderen dmv tekenfilms onbewust gaan associeren met iets leuks. daar merken ze nu nog niet zo veel van maar later als ze ouder worden en geconfronteerd worden met de occulte organisatie achter het symbool zullen ze er veel ontvankelijker voor zijn omdat ze het nog steeds onbewust associeren met iets leuks.

En toch he...

Nu zie ik jouw reply weer en dan zit ik me wat af te vragen. Jij en ik hebben vroeger ook tekenfilmpjes gekeken en wij zijn er toch niet toegankelijker van geworden? Dezelfde symbolen zullen ons toen ook regelmatig onder onze neusjes zijn gewreven, maar keken we als kind al zo bewust dan? Herinner jij je nog 10 specifieke dingen uit tekenfilms die je zag toen je een kleuter was?
We worden allemaal dagelijks geconfronteerd met die symbolen, maar trappen we er daarom sneller in?
Oi!
pi_26610648
Muus kijk even voor de gein naar dat type met peuk in der bek (onder je nick)
Ik zie er zo ie zo al zeven dus daar ben je al in getrapt voor de rest kan ik er zo'n paar honderd noemen en dat is helemaal niet moeilijk.

Moeilijker is het los te laten.........

Ach wat maakt het ook allemaal uit morgen avond is het WALPURGISNACHT en de dag daar op is het BELTANE en dan spelen er zich allemaal heel andere zaken.

vrijdag 29 april 2005 @ 23:54:29 #108
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26610849
quote:
10 specifieke dingen uit tekenfilms die je zag toen je een kleuter was?
kat
muis
braadpan
hondenhok
riem
vissen
schop in zn hol
Thoooooom
kaas

enz

ik bedoel hiermee dat het onderbewuste anders gespeeld werd dan nu !
quote:
We worden allemaal dagelijks geconfronteerd met die symbolen, maar trappen we er daarom sneller in?
herhaling werkt maar om nou van de braadpan een syndroom te gaan maken ?
pi_26610882
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 23:46 schreef dodeca het volgende:
Muus kijk even voor de gein naar dat type met peuk in der bek (onder je nick)
Ik zie er zo ie zo al zeven dus daar ben je al in getrapt voor de rest kan ik er zo'n paar honderd noemen en dat is helemaal niet moeilijk.

Moeilijker is het los te laten.........

Ach wat maakt het ook allemaal uit morgen avond is het WALPURGISNACHT en de dag daar op is het BELTANE en dan spelen er zich allemaal heel andere zaken.
Zeven wat? Leg eens duidelijker uit.
Oi!
pi_26610926
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 23:54 schreef merlin693 het volgende:

[..]

kat
muis
braadpan
hondenhok
riem
vissen
schop in zn hol
Thoooooom
kaas

enz

ik bedoel hiermee dat het onderbewuste anders gespeeld werd dan nu !
Hoe anders? Het onderbewuste van de mens is toch nog hetzelfde gebleven? Moet men het nu ineens duidelijker inwrijven?

Maar ja, stomme vraag eik, want iedereen zal nu hier dingen gaan opnoemen die men LATER heeft ontdekt in oude tekenfilms dmv research. Over je iets herinneren is dan geen sprake meer. .
Oi!
  zaterdag 30 april 2005 @ 00:00:47 #111
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26610987
zie dit ... http://www.revelation-mov(...)ion_trailer_330k.wmv .. word jij dan niet beinvloed ?
  zaterdag 30 april 2005 @ 00:01:53 #112
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26611010
quote:
Maar ja, stomme vraag eik, want iedereen zal nu hier dingen gaan opnoemen die men LATER heeft ontdekt in oude tekenfilms dmv research. Over je iets herinneren is dan geen sprake meer. .
hmmmmm....daar zou je gelijk in kunnen hebben daar Disney een player was !.
  zaterdag 30 april 2005 @ 00:03:52 #113
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26611061
komop MUUS als het een waaarheid is dan
quote:
Hoe anders? Het onderbewuste van de mens is toch nog hetzelfde gebleven? Moet men het nu ineens duidelijker inwrijven?
dan word het met media beinvloeding pas duidelijker...en jij weet het vesrchil tussen kijk gedrag van jouw kind nu ,en jij toen !
  zaterdag 30 april 2005 @ 01:51:57 #114
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26612795
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 21:57 schreef MUUS het volgende:
En toch he...

Nu zie ik jouw reply weer en dan zit ik me wat af te vragen. Jij en ik hebben vroeger ook tekenfilmpjes gekeken en wij zijn er toch niet toegankelijker van geworden? Dezelfde symbolen zullen ons toen ook regelmatig onder onze neusjes zijn gewreven, maar keken we als kind al zo bewust dan? Herinner jij je nog 10 specifieke dingen uit tekenfilms die je zag toen je een kleuter was?
de symbolen hoef je niet perse bewust te zien maar je onderbewustzijn registreert ze weldegelijk. laatst is er nog een serie op tv geweest die ging over mindcontrol waarin een persoon beweerde alle acties van de kandidaten te kunnen voorspellen, hij gaf daarbij twee reclame designers de opdracht een logo te ontwerpen voor een bepaald item. toen ze klaar waren met het ontwerp liet de presentator zijn voorspelling zien van wat ze zouden gebruiken in hun ontwerp en het klopte exact , wat was de truuk..
Op de route die de twee candidaten naar de studio hadden afgelegd hadden de programma makers borden met delen van die designs neergezet en niet eens opvallend. de kandidaten hadden die borden niet bewust gezien aangezien ze gewoon voorbij flitste tijdens de rit. toch had hun onderbewustzijn die borden geregistreerd en kwamen ze naar boven als "originele ideeën" tijdens het ontwerpen. ze waren zelf erg verbaasd toen ze de videobeelden van de route terugzagen incl. de voorwerpen die ze gebruikt hadden in hun design.

reclame makers exploiteren deze zwakte van de menselijke psyche al vele jaren. kijk maar naar films.. de held drinkt coca cola, jij wil ook coca cola. de held draagt een armani zonnebril dus jij wil ook een armani zonnebril. het is een subtiele programmering maar hij werkt wel. hij word ook op een negatieve manier gebruikt. Zo zie je de laatste tijd erg veel duitse auto's die total loss gereden worden of andere mankementen vertonen in de film. en gaat de bijv. britse range rover nooit kapot..

Of tom en jerry invloed op ons heeft gehad ? verschijnt er bij jouw een grijns op je gezicht als je je inbeeld dat je Iteejer een enorme optater geeft ?
Voel je niet een onwijze drang om iedereen te slaan na het zien van een bruce lee film omdat het je dan een gevoel van stoerheid geeft ?
Maak je ruzie met je vriend na het kijken van een willekeurig feministisch zeik mannen af programma ?

De tekenfilms van vroeger hebben zeker invloed op ons gehad. al was er toen misschien niet sprake van aanwezigheid van occulte symbolen aangezien er toen veel meer gelet werd op wat er werd uitgezonden. maar aggressie zat er zeker in, ook dubbelzinnige grapjes zinsspelend op sex. een van de resultaten ervan is dat we bijvoorbeeld veel luchtiger denken over oorlog.

het gedrag wat ons hierdoor is aangeleerd valt onder het gezegde
"je weet niet wat je hebt todat je het kwijt bent"

maar muus zeg mij eens wat jij het intro geluidje van www.jetix.nl hoort zeggen. ( pagina vernieuwen om het nog een keer te luisteren )
  zaterdag 30 april 2005 @ 02:01:54 #115
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26612876
De ver-amerikanisering van nederland is ook gedeeltelijk een resultaat van de ( teken ) films van mighty mouse tot superman alles amerikaans was cool.. waardoor je alleen al bij het zien van een amerikaanse vlag je net zo stoer voelde als je helden uit de "tekenfilms" en nog steeds denkt dat Mc donalds lekker eten is want het is amerikaans..
  zaterdag 30 april 2005 @ 08:13:28 #116
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_26613865
Kan er iemand nog antwoord geven op mijn vorige vragen aub?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_26615944
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:13 schreef Fonkmeistah het volgende:

neukme
maar als je nog eens goed luister hoor je...
sex
brainspoeling?
pi_26616058
ach, after all is het feest vandaag.
ik ga de koningin maar eens even opzoeken en haar keihard in haar reet neuken (net zoals hansje teeuwen deed..)
de zuurste gebakjes zijn het lekkerst.
je moet er even doorheen maar dan...
  zaterdag 30 april 2005 @ 14:25:48 #119
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26618730
Ik heb net een herhaalmail naar Jetix gestuurd maar die lui weigeren om te reageren
pi_26618951
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:41 schreef MUUS het volgende:

[..]

Blaaaaaaat. .

Ik stel normale vragen en geef normaal mijn mening. Jíj gaat daarentegen net weer een stapje verder en ik raad je aan om dat niet te doen.
Offtopique: NEE MUUS je avatar is vandaag oranje We gaa neraan
pi_26622777
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 11:31 schreef JoZzephus het volgende:

[..]

neukme
maar als je nog eens goed luister hoor je...
sex
brainspoeling?
Whoaahaaha, ik dacht echt dat het aan mijn vreselijk vunzige brein lag dat ik dat hoorde. Blij dat ik niet de enige ben.
Tja, als de NWO 3 kwart van de mensheid wil uitroeien is onveilige sex wel een goed medium. Dan is het wel handig om het onderbewuste van de jeugd daarmee te overspoelen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 30 april 2005 @ 20:42:48 #122
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26627672
Je hoort inderdaad "sex" ..
en dat voor een zender waarvan de doelgroep kinderen tussen de 4 en dertien jaar is..

het lijkt erop dat ze hun missie, het verneuken van kinderen, vrij serieus nemen..
pi_26634727
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 20:42 schreef Fonkmeistah het volgende:
Je hoort inderdaad "sex" ..
en dat voor een zender waarvan de doelgroep kinderen tussen de 4 en dertien jaar is..

het lijkt erop dat ze hun missie, het verneuken van kinderen, vrij serieus nemen..
ik hoor nog steeds jetix
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  zondag 1 mei 2005 @ 17:30:55 #124
22636 MUUS
Kiwi.
pi_26644319
Mja, ik hoor ook Jetix. Op zo'n semi-hippe, hypere, vetcoolgave toon. ( . )
Oi!
  zondag 1 mei 2005 @ 17:49:12 #125
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26644713
We zouden natuurlijk, geheel in "truth" style, kunnen stellen dat zowel muus als beestje dermate onder occulte invloeden staan dat zij niet in staat zijn te horen wat werkelijk gezegd word.

of gewoon dat ze k*t speakertjes hebben danwel dat ze simpelweg liegen. want ik heb het nog aan ander mensen laten horen en die horen toch echt gewoon sex..

Maar Muus laat jij gerust jouw kinderen genieten van Jetix, dan kijken we over 15 jaar hoe het met ze gaat..
pi_26644980
quote:
Op zondag 1 mei 2005 17:49 schreef Fonkmeistah het volgende:
We zouden natuurlijk, geheel in "truth" style, kunnen stellen dat zowel muus als beestje dermate onder occulte invloeden staan dat zij niet in staat zijn te horen wat werkelijk gezegd word.

of gewoon dat ze k*t speakertjes hebben danwel dat ze simpelweg liegen. want ik heb het nog aan ander mensen laten horen en die horen toch echt gewoon sex..

Maar Muus laat jij gerust jouw kinderen genieten van Jetix, dan kijken we over 15 jaar hoe het met ze gaat..
vroeger mocht ik graag naar de welbekende WB tekenfilms kijken en tegenwoordig nog steeds plus de nodige horor en lompe actie films maar ik ben nu niet bepaald een geweldadig of agresief persoon geworden eigenlijk het tegenovergestelde.
tenzij ik bij het uitgaan in een leuke moshpit terecht kom natuurlijk maar dat telt niet
  zondag 1 mei 2005 @ 18:03:07 #127
22636 MUUS
Kiwi.
pi_26644994
quote:
Op zondag 1 mei 2005 17:49 schreef Fonkmeistah het volgende:

Ach, het zou alleen maar goed zijn geweest als ik had gezegd dat ik SEX hoorde en dat wist ik van te voren.

Jammer dat je meteen op die manier over mijn kind begint, maar met haar komt het helemaal goed hoor. Bedankt voor de interesse.
Oi!
pi_26646054
Muus natuurlijk komt het allemaal goed met je dochter maak er geen wedstrijd van!

Ach de een hoort dit en de ander hoort geen ene fuck.Dat is het mooie van de Matrix je kan het van alle kanten bekijken en uiteindelijk heeft IEDEREEN gelijk.

Ga gewoon lekker met je dochter naar bugs kijken en tweety bird.De warners is tenslotte familie van mij en yep het zijn wacko illiminati gasten maak je maar geen zorgen.

Dus zeg ik tegen mijn zoon; listen up boy voor de een is "looney tunes" en de ander is het "lunatic tunes" !!! Zie je mijn zoon die ringen zijn allemaal phi ratio cirkels met de daarbij behorende bewustzijn niveau's.Je oompje Warner heeft het me uitgelegd.

Mijn zoon weet alles van de heilige geometrie toen die vier a vijf was.Je kan er namelijk niet vroeg genoeg mee beginnen.Mijn zoon weet nog meer.

Even een anekdote: Toen die een jaar of zes a zeven was(mijn zoon) zat ie te kijken naar de TV met een buurjongen.
Ze zagen Bill Clinton voorbij flitsen (was toen de president).
Zegt mijn zoon tegen de buurjongen Zie je die gast? Waarop de buurjongen zegt: Ja.
Wel zegt mijn zoon Clinton dat is een raptillian.
Waarop de buurjongen reageert: Wie is Clinton?

Muus trek het je niet te veel aan het komt allemaal goed!!!
En laat vooral dat type veel roken!!!Het houd de raptoids tegen!!!!
  zondag 1 mei 2005 @ 19:02:52 #129
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26646287
quote:
Op zondag 1 mei 2005 18:03 schreef MUUS het volgende:Ach, het zou alleen maar goed zijn geweest als ik had gezegd dat ik SEX hoorde en dat wist ik van te voren.
als jij werkelijk jetix meent te horen dan ben ik slechts benieuwd waar dat verschil in constatering vandaan komt.
de optie dat ik en anderen die wel sex horen gewoon perverse maniakken zijn heb ik ook overwogen maar lijkt me niet de reden
quote:
Jammer dat je meteen op die manier over mijn kind begint, maar met haar komt het helemaal goed hoor. Bedankt voor de interesse.
Ik hoop van harte dat het goed komt met je kind vandaar dat ik en anderen hier onze bezorgdheid uiten over wat kinderen mentaal gevoed word dmv van TV.
waarom zijn mensen wel bezorgt over goede voeding qua eten voor hun kinderen, maar negeren ze het belang van goede mentale voeding en laten ze hun kinderen maar met van alles volproppen ?
Ik heb het slecht zien aflopen met erg veel vrienden en vriendinnen, en ben er zelf ook niet zonder kleerscheuren doorheen gekomen. ik wens die ellende niemand toe maar wil erg graag weten wat de oorzaak is, tot die tijd kan ik slechts andere waarschuwen op hun hoede te zijn voor foute invloeden. mocht je die waarschuwing naast je neer leggen is dat je eigen keuze , maar als ouder ben je wel verantwoordelijk voor het nieuwe leven wat je opvoed. wanneer je die opvoeding over laat aan tv dan is dat vragen om problemen. dat zeg ik niet om je af te zeiken of om je te kwetsen ofzo maar puur als goed bedoeld advies..

pi_26648498
quote:
Op zondag 1 mei 2005 19:02 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

als jij werkelijk jetix meent te horen dan ben ik slechts benieuwd waar dat verschil in constatering vandaan komt.
de optie dat ik en anderen die wel sex horen gewoon perverse maniakken zijn heb ik ook overwogen maar lijkt me niet de reden
2 keer jetix over elkaar heen 1 is redelijk herkenbaar vervormd en de ander nog veel verder
pi_26651524
Blijft fucking moeilijk hey beestje! En ik ben blij dat je je zelf nog zon beestje noemt.

Dat BEEST met grote letters zal je wel nooit worden want de examens daar ben je voor gezakt.
Doe je best om je zelf BEEST te mogen noemen.Begin maar eens om je nick links om te gaan laten draaien.En daarna gaan we het hebben over anderen EN dan je zelf.
  maandag 2 mei 2005 @ 02:10:42 #132
36080 sumerian
Ain Elohim
pi_26656316
Die stem zegt gewoon "Jetix".
Stay in your desert with your "Allah-u-Akbar", and do not approach our cities;
for horrid is your belief and brutish is your conduct.
Crush antifa.
  maandag 2 mei 2005 @ 16:25:24 #133
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26668439
doet me denken aan de film "Lost Souls" met Winona Ryder, waarin een priester een geluidsopname maakt tijdens een exorcisme en vervolgens dat bandje word gegeven aan een man waarvan vermoed word dat hij de volgende antichrist word, de man speelt thuis het bandje af maar hoort niks en draait vervolgens zijn volume knop helemaal open, de meters pieken maar de man hoort niks anders dan stilte. Zijn buurvrouw in het appartement ernaast daarentegen dendert van d'r stoel door het geluid van krijsende demonen en overlijd..

gelukkig is het maar een film
  maandag 2 mei 2005 @ 19:43:07 #134
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26674199
Nou ik heb een mail terug van Jetix. Ze willen alleen niet dat ik het plaats Schijnbaar hebben ze een goede reden daarvoor alhoewel ik er geen enkele kan bedenken. Ik heb uiteraard terug gemaild om te vragen waar die in mijn ogen belachelijke houding vandaan komt.

Gelukkig kunnen jullie toch wel raden wat er in de mail staat
  maandag 2 mei 2005 @ 19:44:18 #135
22636 MUUS
Kiwi.
pi_26674247
Wat had je eigenlijk aan ze gevraagd, LivEliveD? Of heb ik daar overheen gelezen in dit topic?
Oi!
pi_26674604
quote:
Op maandag 2 mei 2005 19:43 schreef livEliveD het volgende:
Nou ik heb een mail terug van Jetix. Ze willen alleen niet dat ik het plaats Schijnbaar hebben ze een goede reden daarvoor alhoewel ik er geen enkele kan bedenken. Ik heb uiteraard terug gemaild om te vragen waar die in mijn ogen belachelijke houding vandaan komt.

Gelukkig kunnen jullie toch wel raden wat er in de mail staat
PLaats dan een linkje naar een textbestand. Of ben je bang dat big brother even langskomt als je dat wel doet.
  maandag 2 mei 2005 @ 20:07:01 #137
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26675075
quote:
Op maandag 2 mei 2005 19:44 schreef MUUS het volgende:
Wat had je eigenlijk aan ze gevraagd, LivEliveD? Of heb ik daar overheen gelezen in dit topic?
quote:
Beste redactie,

Iemand heeft op JETIX Duivels? een discussie gestart over de betekenis van het Jetix logo omdat deze van mening is dat het als een duivelvorm gezien kan worden. Op deze manier zouden kinderen, dan wel door gewenning (met bijvoorbeeld het satanisme); dan wel door onbewuste associaties met verkeerde denkbeelden, negatief beïnvloedt kunnen worden (als in dat ze occulte symbolen als goed gaan zien). Althans dit is o.a. de mening van sommige personen in de discussie. Kunnen jullie openheid geven over de redenen en drijfveren achter het gekozen logo?

Met vriendelijke groet,
quote:
Beste redactie,

Ik stuurde afgelopen dinsdag de onderstaande mail over het Jetix logo maar helaas heb ik tot op heden nog geen reactie ontvangen. Ik hoop dat ik deze alsnog krijg.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
  maandag 2 mei 2005 @ 20:08:19 #138
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26675130
quote:
Op maandag 2 mei 2005 19:54 schreef Basp1 het volgende:
PLaats dan een linkje naar een textbestand. Of ben je bang dat big brother even langskomt als je dat wel doet.
Ik wacht liever eerst hun reden tegen plaatsing af. Wie weet hebben ze wel een hele goede verzonnen namelijk. Nu hoef je geen geleerde te zijn om te weten wat er in die 3 regels stond heur
  maandag 2 mei 2005 @ 20:34:01 #139
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_26676069
was het een erg negatief antwoord? (beide keren?)
  maandag 2 mei 2005 @ 20:37:28 #140
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26676179
quote:
Op maandag 2 mei 2005 20:34 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
was het een erg negatief antwoord? (beide keren?)
Er is een keer geantwoord. Was gewoon een normaal zakelijk antwoord op zich.
pi_26677338
quote:
Op maandag 2 mei 2005 20:08 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik wacht liever eerst hun reden tegen plaatsing af. Wie weet hebben ze wel een hele goede verzonnen namelijk. Nu hoef je geen geleerde te zijn om te weten wat er in die 3 regels stond heur
Geacht mevrouw meneer,

we hebben u vraag in behandeling genomen onder nummer jetq0000666

Zodra we iets meer hierover kunnen vertelllen delen we u dit mede.

Wji vertrouwen erop dat u deze mail vertrouwelijk behandeld.

Met vriendelijk groet
  maandag 2 mei 2005 @ 21:22:14 #142
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26677703
Huh nee. Het was wel een antwoord en hun standpunt. Blijkbaar houden ze nogal van geheimzinnig
  maandag 2 mei 2005 @ 21:28:16 #143
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_26677938
even offtopic aan dodeca:

roken tegen reptillians ? erm?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 2 mei 2005 @ 21:34:37 #144
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26678183
mja het lijkt me sterk dat nederlandse redactie van Jetix enig benul heeft van de symboliek achter het logo en de programmering van de zender.

Dat is namelijk door geheel europa hetzelfde, ook de webdesigns en het Sex introotje komen overal voor. Dat is dan ook door het moederbedrijf zo gekozen en ik verwacht niet dat de tiepmiepjes van de nederlandse redactie ook maar enigzins weet wat vrijmetselarij is..
pi_26678785
quote:
Op maandag 2 mei 2005 21:28 schreef BaajGuardian het volgende:
even offtopic aan dodeca:

roken tegen reptillians ? erm?
Ik dacht exact hetzelfde
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 2 mei 2005 @ 22:34:16 #146
22636 MUUS
Kiwi.
pi_26680096
quote:
Op maandag 2 mei 2005 20:08 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Je mag het mailtje niet letterlijk plaatsen, maar dan mag je toch wel vertellen wat ze zeiden? .
Oi!
  maandag 2 mei 2005 @ 22:43:41 #147
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26680439
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:34 schreef MUUS het volgende:
Je mag het mailtje niet letterlijk plaatsen, maar dan mag je toch wel vertellen wat ze zeiden? .
Het kan me eerlijk gezegd niet zoveel schelen wat ze willen of vinden dat ik mag. Als ze vinden dat ik het verkeerd uitleg motten ze maar een verklaring posten. Sowieso nogal eigenaardig dat ze het erbij zetten. Maar ehhh ik moet je gaan vertellen wat er staat? Het lijkt je niet logisch dat ze gewoon schrijven dat het een belachelijk idee is en dat ze natuurlijk helemaal geen ruk te maken hebben met het satanisme? Ik kon het al voorspellen voordat ik de mail überhaupt verstuurde namelijk. Zelf had ik wel iets duurdere woorden en ook daadwerkelijk argumentatie gebruikt + eerder geantwoord. Dat wel ja.
  maandag 2 mei 2005 @ 22:45:18 #148
22636 MUUS
Kiwi.
pi_26680503
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:43 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Het kan me eerlijk gezegd niet zoveel schelen wat ze willen of vinden dat ik mag. Als ze vinden dat ik het verkeerd uitleg motten ze maar een verklaring posten. Sowieso nogal eigenaardig dat ze het erbij zetten. Maar ehhh ik moet je gaan vertellen wat er staat? Het lijkt je niet logisch dat ze gewoon schrijven dat het een belachelijk idee is en dat ze natuurlijk helemaal geen ruk te maken hebben met het satanisme? Ik kon het al voorspellen voordat ik de mail überhaupt verstuurde namelijk. Zelf had ik wel iets duurdere woorden en ook daadwerkelijk argumentatie gebruikt + eerder geantwoord. Dat wel ja.
PI, flapdrol! .
Oi!
  maandag 2 mei 2005 @ 23:24:20 #149
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26681856
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:45 schreef MUUS het volgende:
PI, flapdrol! .
Misschien moet ik me aanleren om ook die PI te nemen. Kan ik altijd zeggen tijdens rellen dat het niet serieus was.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 01:21:14 #150
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26684690
quote:
Op maandag 2 mei 2005 21:34 schreef Fonkmeistah het volgende:
mja het lijkt me sterk dat nederlandse redactie van Jetix enig benul heeft van de symboliek achter het logo en de programmering van de zender.
Het lijkt me sterk dat de nederlandse redactie van Jetix enig benul heeft van de hersenspinsels van sommige mensen op het internet.

Ik ontwerp ook wel eens een logo voor een aantal bedrijven. Uit een aantal kan je ook veel dingen halen. Oeh, dat maakt mij (en dat bedrijf) natuurlijk ook meteen een satanist, illuminatie, vrijmetselaar, duivels of weet ik veel wat allemaal! (not). Daar komt bij dat het bedrijf (in tegenstelling tot wat jij beweert) de vorm helemaal niet kiest van een logo. Die zegt gewoon, wij hebben zus en zo, en daar hebben we een logo voor nodig. Eventuele kenmerken moeten zijn: speels, dynamisch, etcetc. En dan wordt er een logo ontworpen. Of denk jij echt dat ze komen met: Nou, het moet wel een pentagram in zich hebben, want het moet mensen namenlijk wel goed kunnen hersenspoelen!

Beetje nuchterder mag wel hoor, symbolen zijn gewoon krachtig, maar je kunt ook overdrijven.
pi_26696956
quote:
Of denk jij echt dat ze komen met: Nou, het moet wel een pentagram in zich hebben, want het moet mensen namenlijk wel goed kunnen hersenspoelen!
ik(zelf) denk dat de baasjes die bepaalde logo's willen voor hun bedrijf jou echt niet zullen benaderen hoor.
jij mag hooguit het simpele werk doen voor de simpele bedrijfjes snap je..je kunt je misschien lekker uitleven op een bepaald ontwerp maar als het echt krachtig moet zijn neemt men wel iemand die bekend is met bv (heilig of niet heilige) geometrie lijkt me
quote:
Beetje nuchterder mag wel hoor, symbolen zijn gewoon krachtig, maar je kunt ook overdrijven.
overdrijven of niet, als ik voor mezelf spreek ben ik een stuk wijzer geworden hoe en wat mbt de symbolen en tekens die je bij vrijwel elke bekende company ziet..
we gaan niet naar de klote hoor, we zijn al naar de klote

zomaar een voorbeeldje

goed kijken..mooi he
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:24:02 #152
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26700274
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 01:21 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Het lijkt me sterk dat de nederlandse redactie van Jetix enig benul heeft van de hersenspinsels van sommige mensen op het internet.
sommige mensen hebben helemaal geen benul..
quote:
Daar komt bij dat het bedrijf (in tegenstelling tot wat jij beweert) de vorm helemaal niet kiest van een logo. Die zegt gewoon, wij hebben zus en zo, en daar hebben we een logo voor nodig. Eventuele kenmerken moeten zijn: speels, dynamisch, etcetc. En dan wordt er een logo ontworpen.

Dus het bedrijf levert de specificaties waar het logo aan moet voldoen , dus als we dan het logo effe reverse engineren , wat voor kenmerken haal jij dan uit het jetix logo die door het bedrijf gespecificeerd zullen zijn.?

hoewel ik het mogelijk acht dat de omgedraaide gele X van Fox kids model heeft gestaan. kan ik toch weinig positiefs uit het jetix logo halen

bovendien vanmiddag Shaman Kings gekeken waarbij kleine mannetjes zich verenigen met geesten om speciale krachten te krijgen.. whoohooo..
haal het ouija bord maar weer te voorschijn

[ Bericht 23% gewijzigd door Fonkmeistah op 03-05-2005 16:39:19 ]
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:44:56 #153
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26700982
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:50 schreef JoZzephus het volgende:
ik(zelf) denk dat de baasjes die bepaalde logo's willen voor hun bedrijf jou echt niet zullen benaderen hoor.
jij mag hooguit het simpele werk doen voor de simpele bedrijfjes snap je..je kunt je misschien lekker uitleven op een bepaald ontwerp maar als het echt krachtig moet zijn neemt men wel iemand die bekend is met bv (heilig of niet heilige) geometrie lijkt me
Leuke theorie, maar die baasjes zijn ook maar normale mensen over het algemeen hoor. Ook bij grote multinationals. Voorbeeld: Talpa. Nieuwe zender. Dus, moet er een logo komen. De baas zegt tegen een van de mensen die onder hem werkt: "Ik wil een logo voor Talpa". Die stuurt het door naar de afdeling vormgeving (dat soort bedrijven hebben mannetjes vaak in huis). De manager van die afdeling stuurt het door naar het hoofd grafisch vormgeven, en die besteedt het uit aan een van de mannetjes die onder hem werken. Nog steeds geen 'ik wil heilige geometrie hebben' te zien hoor.

Soms wordt er bij het ontwerpen van een logo gebruik gemaakt van heilige geometrie en bijv de gulden snede, maar dat is dan meer bedoeld om het logo simpeler en sterker te maken, niks meer, omdat heilige geometrie nou eenmaal voor sterke symbolen zorgt, en veel gebruik van de gulden snede (wat je vaak al automatisch doet) de aantrekkelijkheid verhoogt.
quote:
overdrijven of niet, als ik voor mezelf spreek ben ik een stuk wijzer geworden hoe en wat mbt de symbolen en tekens die je bij vrijwel elke bekende company ziet..
we gaan niet naar de klote hoor, we zijn al naar de klote

zomaar een voorbeeldje
[afbeelding]
goed kijken..mooi he
In welk opzich 'zijn we naar de klote' dan? M'n buurt ligt niet plat, mijn kinderen zullen niet misvormd zijn door kernstraling, het water is nog niet vergiftigd?

En wat is er met dat logo van de Gamma? Of is het de bedoeling dat ik er net zo lang in ga staren totdat ik bepaalde connecties maak? Dat kan iedereen wel; het zit in je grijze massa ingebakken om overal patronen in te zien, dat is gewoon een eigenschap van menselijk zijn (simpele psychologie).
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:24 schreef Fonkmeistah het volgende:
[quote]
Dus het bedrijf levert de specificaties waar het logo aan moet voldoen , dus als we dan het logo effe reverse engineren , wat voor kenmerken haal jij dan uit het jetix logo die door het bedrijf gespecificeerd zullen zijn.?
[afbeelding]
Ik weet niet welke kenmerken de bedoeling waren en of de ontwerper daarin geslaagd is, maar wat ik er nu even snel uithaal is toch wel 'stoer', 'energiek' en duidelijk lijkend op (een deel van) het originele foxkids logo (de X, rood kleurgebruik). Zo vreemd lijkt me dat niet, voor een kinderprogramma/kanaal.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:05:05 #154
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26701665
Waar jij stoer en energiek ziet , zie ik gewoon aggressie, in de vorm van scherpe punten, hoeken, een boos kijkend oog, kortom een monstertje.

Je kunt aggressie natuurlijk stoer en energiek vinden.
om je vervolgens af te gaan vragen waar al dat zinloze geweld vandaan komt.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:12:23 #155
68230 Dukhlovi
Funkateer
pi_26701914
Ik vind het ook wat evil overkomen maar dat kan natuurlijk
ook komen dat ik een ouwe sok begin te worden. generatie kloof enzo

Zie de de gelijkenissen :

100% Funk
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:32:54 #156
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26702519
onze galactische buren hebbe geen hoge pet op van vrijmetselaars en hebben meerdere malen de boodschap "We Oppose DECEPTION" achtergelaten.
pi_26703250
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:59:05 #158
68230 Dukhlovi
Funkateer
pi_26704775
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:32 schreef Fonkmeistah het volgende:
onze galactische buren hebbe geen hoge pet op van vrijmetselaars en hebben meerdere malen de boodschap "We Oppose DECEPTION" achtergelaten.
Van de verhouding tussen onze galactische buren en de vrijmetselaars weet ik weinig van.
Disney schijnt een vrijmetselaar te zijn geweest maar ik laat mn koters (als ik die zou hebben) toch liever naar Bambi kijken dan naar Jetix.

Ik wou alleen zeggen dat ik die tekenfilm net als onze galactische buurman nogal creepy overkomt. Ik vind dat iiritante ventje van die tekenfilm ook een rolmodel is voor adhd-kinderen. Ook ik hoor sex zeggen bij dat geluidje van de jetixsite. En ik hoor hier zeggen : "het laatste TITix nieuws" : http://www.jetix.nl/home/(...)0,4057,14030,00.html
Verder zag ik laatst een wel erg demonisch aandoende manga tekenfillm op dat Jetix waar aanpassant ook nog een kaartspel mee werd verkocht. Het logo ziet er idd uit als een klein duiveltje.
Ook de combinatie win en oorlogswinter voelt niet goed aan. Er staat trouwens op de pagina 4x win, hoe bedoel je brainwashing ? Maar dat is alle reclame tegenwoordig.

Tja opzich kleine dingetjes en geen bewijs voor een complottheorie dat Satan de wereld overneemt ofzo. Maar al die dingetjes bij elkaar kan ik wel zeggen dat de zender "Duivels" is. Slecht dus.
Maarja mn ouders vonden popmuziek vroegah ook "demonische" takkeherrie dus mischien is het alleen een kwestie van smaak en moet ik ophouden met zeuren.

Ik heb stage gelopen op een basisschool. Bij een knutsel opdracht kwamen er zowat alleen demonische gedrochten te voorschijn. (gelukkig niet bij alle knustelopdrachten)

Het zet je toch aan het denken.
100% Funk
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:35:44 #159
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26705732
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:05 schreef Fonkmeistah het volgende:
Waar jij stoer en energiek ziet , zie ik gewoon aggressie, in de vorm van scherpe punten, hoeken, een boos kijkend oog, kortom een monstertje.

Je kunt aggressie natuurlijk stoer en energiek vinden.
om je vervolgens af te gaan vragen waar al dat zinloze geweld vandaan komt.
Agressie, mannelijk, sterk *is* stoer en energiek. Verdriet, vrouwlijk, zacht *is* lief en schattig. Dat zijn nou eenmaal de tegenpolen die, wanneer je kind bent, betekenis hebben alhoewel ze maar weinig invloed hebben. Nu betekent het niet dat elk kind daar van houdt, immers, genoeg meiden die met GI Joe's speelden in mijn tijd, en genoeg jongens (waaronder ik) die dat niet deden. Maar het beeld van stoer versus lief staat. Jongens willen vaak stoer zijn en Meisjes lief. Heel simpel.

Zoals al gezegd had je in mijn tijd oorlogspoppetjes, slagveld, GI Joe, super tanks, en voor het tegenovergestelde had je barbies, poppenhuizen, autootjes en dergelijke. Dat is tegenwoordig niks anders hoor, ook op Jetix niet.
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:32 schreef Fonkmeistah het volgende:
Erg leuk. Maar ten eerste; hoe weet jij zeker dat, als vrijmetselaars bestaan, dat ze zo graag verwarring en deceptie zaaien? Ten tweede; hoe weet jij zeker dat, als vrijmetselaars bestaan, dat Jetix daar deel van is? Ten derde; hoe weet jij zeker dat, als deze 'galactische buren' van je bestaan, zij er zo uitzien als in die mockup (met zwarte ogen en dergelijke)?

Niet. Het is pure speculatie. Niks mis mee, maar je hebt een 'talent' om speculatie als feiten te presenteren, terwijl ze dat niet zijn. Er is niks mis met filosoferen, paranormale zaken, channeling, vormen ergens in zoeken, achter samenzweringen aangaan.. Maar een beetje skeptische en nuchtere kijk erop mag wel, anders weet je *zelf* op een gegeven moment niet meer wat waar is en wat niet, en is het simpelweg een soort paranoide schizofrenie geworden, in de manier waarop het jouw werkelijkheid is gaan beheeresen. En dat lijkt me niet zo prettig.
  woensdag 4 mei 2005 @ 17:02:38 #160
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26731802
quote:
Erg leuk. Maar ten eerste; hoe weet jij zeker dat, als vrijmetselaars bestaan,
onder welke steen kom jij vandaan ? als je deze basiskennis al niet eens bezit , hoe serieeus moeten we de rest van je postings dan nemen ?

http://www.vrijmetselarij.nl/
www.vialucis.nl ( de loge van Mat herben )
http://www.glb.be/ onze zuiderburen
http://www.grandlodge-england.org/masonry/famous-masons.htm leuk lijstje namen..

woensdag 4 mei 2005 @ 17:37:25 #161
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26732469
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 17:02 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
onder welke steen kom jij vandaan ? als je deze basiskennis al niet eens bezit , hoe serieeus moeten we de rest van je postings dan nemen ?
Wat ik bedoelde, was 'vrijmetselaars in de zin van een geheime orde die de wereld over wilt nemen' of iets in die trant, in jouw links is namelijks niks te vinden over de betekenissen die jij aan vrijmetselarij hangt... terwijl het, voor zover ik kan beoordelen, gewoon een naam voor een groep mensen met dezelfde idealen, die zo nu en dan activiteiten organiseren. Net als bijvoorbeeld een Seth groep, of een Star Trek fangroep, of een groep mensen die erg politiek geinterreseerd is en daar vaak speeches voor organiseert.

Zou je nu even verder kunnen gaan op de inhoud van mijn vorige reactie?
  woensdag 4 mei 2005 @ 18:25:00 #162
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26733339
quote:
Jongens willen vaak stoer zijn en Meisjes lief. Heel simpel.
Als jij denkt dat de wereld zo in elkaar steekt waarbij individuen standaard voldoen aan opgelegde stereotypes ben jij degene die onderhevig is aan psychose. ik vrees dat je nog een flinke kater over zal houden aan het moment dat het je duidelijk word dat vrouwen niet zo lief zijn als dat jij je inbeeld..

en of the vrijmetselarij wel of niet fout is zou ik zeggen... UTFS
hetzelfde geld voor de vraag omtrend onze galactische buren aangezien die onderwerpen al uitgebreid besproken zijn op Fok en ik niet de behoefte heb om het voor de zoveelste keer te herhalen ander was ik wel leraar geworden ofzo.

woensdag 4 mei 2005 @ 19:04:44 #163
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26733982
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:25 schreef Fonkmeistah het volgende:
Als jij denkt dat de wereld zo in elkaar steekt waarbij individuen standaard voldoen aan opgelegde stereotypes ben jij degene die onderhevig is aan psychose. ik vrees dat je nog een flinke kater over zal
houden aan het moment dat het je duidelijk word dat vrouwen niet zo lief zijn als dat jij je inbeeld..
De quote was: 'meisjes willen vaak lief zijn en jongens willen vaak stoer zijn'. En dan kom jij opeens aanzetten met vrouwen die niet lief zijn? Dat heeft niks te maken met wat ik heb gezegd... En je kunt moeilijk dat wat ik heb gezegd weerleggen, aangezien je het bij een simpel bezoek aan basisschool kunt zien, het grootste deel van de jongens wil stoer zijn en het grootste deel van de meisjes lief. Dat is nou eenmaal zo. Het is dus ook een logisch gevolg om een van die twee uitgangspunten voor een tv zender te nemen, net als tekenfilmseries dat doen. Nooit van de animaniacs gehoord? Een hit in mijn tijd en een klassiek voorbeeld.
quote:
en of the vrijmetselarij wel of niet fout is zou ik zeggen... UTFS
hetzelfde geld voor de vraag omtrend onze galactische buren aangezien die onderwerpen al uitgebreid besproken zijn op Fok en ik niet de behoefte heb om het voor de zoveelste keer te herhalen ander was ik wel leraar geworden ofzo.
Er zijn nergens feiten te vinden over de ideeen van de vrijmetselaars, behalve dan die op hun eigen site staan (en niks meer omvatten dan goede daden willen doen voor de wereld)... en met de 'galactische buren' van jou precies hetzelfde verhaal, pure speculatie. Erg leuk om daar zo in te gaan, maar presenteer het niet als feit, want dat is het niet. Die 2 onderwerpen zijn besproken, mensen hebben hun viewpoints ingenomen maar grote feiten zijn er nog niet langsgeweest. Zelfs logische conclusies zijn er nauwlijks, het gaat allemaal uit van een hele rits aannames die zo maar wel of niet kunnen blijken te kloppen. Fictie dus.

In dat laatste voorbeeld presenteer je dus *alweer* aannames en speculatie als feiten, terwijl ze dat niet zijn. Er is niks mis mee om te speculeren, persoonlijk vind ik dat heerlijk... Maar presenteer deze niet als feiten, want dat zijn ze niet! Je doet daar meer kwaad mee dan goed.
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:50:26 #164
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26738134
quote:
En je kunt moeilijk dat wat ik heb gezegd weerleggen, aangezien je het bij een simpel bezoek aan basisschool kunt zien, het grootste deel van de jongens wil stoer zijn en het grootste deel van de meisjes lief
onzin, hun gedrag is voor het grootste gedeelte resultaat van conditionering vanuit hun omgeving.
meisjes krijgen poppen als kado's en jongetjes auto's, vanzelfsprekend gaan ze daar in mee. draai de kado's opm en ze spelen er net zo makkelijk mee ( zolang er niemand druk uitoefent dat "dat" niet hoort ) Jouw perceptie of dat dan nog stoer is , is puur het resultaat van de aangeleerde definitie van stoer.. een vooroordeel dus , een meisje dat met een auto speelt is dan ineens stoer, en een jongen die met een pop speelt ineens niet . de factor stoerheid ligt dus niet bij het meisje of jongen, maar blijkbaar bij het soort speelgoed of soort actie dat jij associeert met stoer..
waarom is bijvoorbeeld een jongen die paard rijd stoer en een meisje dat paard rijd schattig..

Waarom is een jongen die bier drinkt stoer en een meisje die een breezer drinkt een breezahslet ?
hun acties verschillen niet. slechts jouw perceptie van die acties..
quote:
Zelfs logische conclusies zijn er nauwlijks, het gaat allemaal uit van een hele rits aannames die zo maar wel of niet kunnen blijken te kloppen. Fictie dus.
de gehele verklaring voor ons bestaan is gebaseerd op aannames, ben jij fictie ?
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:58:26 #165
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_26738389
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:50 schreef Fonkmeistah het volgende:

de gehele verklaring voor ons bestaan is gebaseerd op aannames, ben jij fictie ?
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:03:51 #166
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26738586
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:50 schreef Fonkmeistah het volgende:
[quote]
onzin, hun gedrag is voor het grootste gedeelte resultaat van conditionering vanuit hun omgeving.
meisjes krijgen poppen als kado's en jongetjes auto's, vanzelfsprekend gaan ze daar in mee.
Maar natuurlijk worden ze geconditioneerd. Dat maakt ook niet zoveel uit, het resultaat is hetzelfde, om de aandacht van kinderen vast te houden is iets 'stoer' maken een erg goede optie, want het werkt nou eenmaal. En dat is wat het logo voor velen uitstraalt, wat dan ook het originele discussiepunt was.
quote:
de gehele verklaring voor ons bestaan is gebaseerd op aannames, ben jij fictie?
Nouja zeg, hier staaf je juist míjn punt? Dat is niet de bedoeling! hahaha

De verklaring voor ons bestaan is gebaseerd op aannames, dat ben ik met je eens. Het is ook heerlijk om daarover te speculeren, en dat is dan ook wat filosofen al jaren doen. Maar dat we bestaan staat vast, dat is geen aanname maar een feit. En dat is het verschil.

Dat vrijmetselaars bestaan staat bijvoorbeeld ook vast. Dat ze een geheime samenzwering zijn die een nieuwe wereld orde willen invoeren of wat voor speculaties je daar dan ook bij hebt, dát zijn aannames, geen feiten. Presenteer deze dan ook niet zo alsjeblieft, dan raken mensen alleen maar in de war.

[ Bericht 5% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 04-05-2005 22:19:50 ]
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:57:30 #167
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26740872
quote:
Dat vrijmetselaars bestaan staat bijvoorbeeld ook vast. Dat ze een geheime samenzwering zijn die een nieuwe wereld orde willen invoeren of wat voor speculaties je daar dan ook bij hebt, dát zijn aannames, geen feiten. Presenteer deze dan ook niet zo?
Integendeel , dat zijn ook vaststaande feiten, zo hebben ze al meerdere malen in het openbaar kenbaar gemaakt te streven naar een nieuwe wereld orde, houden ze informatie over hun organisatie geheim, en is lidmaatschap van vrijmetselarij al eeuwenlang verboden door alle grote religieuze instellingen vanwege hun anti-christelijke karakter.

donderdag 5 mei 2005 @ 01:06:32 #168
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26745061
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 22:57 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Integendeel , dat zijn ook vaststaande feiten, zo hebben ze al meerdere malen in het openbaar kenbaar gemaakt te streven naar een nieuwe wereld orde, houden ze informatie over hun organisatie geheim, en is lidmaatschap van vrijmetselarij al eeuwenlang verboden door alle grote religieuze instellingen vanwege hun anti-christelijke karakter.

Bronnen?

Ik heb namelijk al veel opgezocht over de vrijmetselarij en ben tot de persoonlijke conclusie gekomen dat het niks meer is dan een groep mensen met dezelfde ideologische instelling (daarom zouden georganiseerde religies zoals het Christendom het maar niks vinden)... En enige uitspraken die gedaan zijn over een wereld orde komen vaak van een of enkele leden af, heb ik het idee.
  donderdag 5 mei 2005 @ 01:11:31 #169
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26745184
bronnen ...lol. heb ik al lang niet meer gehoord maaar ok
  donderdag 5 mei 2005 @ 03:48:32 #170
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26746820
quote:
en met de 'galactische buren' van jou precies hetzelfde verhaal, pure speculatie. Erg leuk om daar zo in te gaan, maar presenteer het niet als feit, want dat is het niet.
Het is een feit dat het niet aannemelijk is dat we alleen zijn in het universum.
Het is een feit dat honderdduizenden mensen meldingen hebben gemaakt van Ufo's, Het is een feit dat er foto, video en radar beelden van zijn, Het is een feit dat een groot deel van de ooggetuigen de "bezoekers" omschrijven zoals op de foto. Het is een feit dat de waarnemingen hebben geleid tot vele onderzoeken door overheden en legers wereldwijd. Het is een feit dat veel van de personen die betrokken zijn geweest bij die onderzoeken stellen dat het gaat om buitenaardsen.
dus hoezo aannames ? je kan toch voor jezelf denken 1+1+1=3, dat is een stuk goedkoper dan miljarden pompen in een nasa die blijkbaar niet eens tot 1 kan tellen en wachten tot zij jou komen vertellen wat je mag denken.. wat je vervolgens ook maar aanneemt.

donderdag 5 mei 2005 @ 03:55:44 #171
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26746852
quote:
-Ik heb namelijk al veel opgezocht over de vrijmetselarij
en
quote:
als vrijmetselaars bestaan

dus eerst doe je alsof je aan het bestaan twijfelt en daarna beweer je er ineens veel over te weten.. typisch
pi_26746875
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 22:57 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Integendeel , dat zijn ook vaststaande feiten, zo hebben ze al meerdere malen in het openbaar kenbaar gemaakt te streven naar een nieuwe wereld orde,
O?
quote:
houden ze informatie over hun organisatie geheim,
Ja, daarvoor is het een besloten club.
quote:
en is lidmaatschap van vrijmetselarij al eeuwenlang verboden door alle grote religieuze instellingen vanwege hun anti-christelijke karakter.
Ja, dat is zeer simpel te verklaren uit het feit dat deze religies de vrijmetselarij als concurrent zien. Toen de vrijmetselarij tijdens het milleniumfeest een gouden top op een pyramide wilde plaatsen, als viering van het nieuwe millenium, werd dit gezien als een samenzwering en tevens als een gevaar voor de Islam. De waarheid is natuurlijk dat de islamitische groeperingen bang waren voor een toename vd populariteit van de vrijmetselaars. De aan persoonlijke ontwikkeling werken i.p.v. het groepsdenken van alle grote religeuze stromingen.
  donderdag 5 mei 2005 @ 17:45:56 #173
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26757843
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 03:55 schreef Fonkmeistah het volgende:
dus eerst doe je alsof je aan het bestaan twijfelt en daarna beweer je er ineens veel over te weten.. typisch
Lees je eigenlijk wel wat ik schrijf, of lees je alleen wat je wilt lezen? Ik heb al gezegd dat daar nog '(in de zin van hoe jij ze ziet)' bij hoorde te staan, wat ik vergeten was om er neer te zetten (het was immers erg laat) en het had weinig zin om het achteraf te wijzigen, want jij was er al op ingegaan en ik had het al recht gezet.
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 03:48 schreef Fonkmeistah het volgende:
Het is een feit dat het niet aannemelijk is dat we alleen zijn in het universum.
Het is een feit dat honderdduizenden mensen meldingen hebben gemaakt van Ufo's, Het is een feit dat er foto, video en radar beelden van zijn, Het is een feit dat een groot deel van de ooggetuigen de "bezoekers" omschrijven zoals op de foto. Het is een feit dat de waarnemingen hebben geleid tot vele onderzoeken door overheden en legers wereldwijd. Het is een feit dat veel van de personen die betrokken zijn geweest bij die onderzoeken stellen dat het gaat om buitenaardsen.
dus hoezo aannames ? je kan toch voor jezelf denken 1+1+1=3, dat is een stuk goedkoper dan miljarden pompen in een nasa die blijkbaar niet eens tot 1 kan tellen en wachten tot zij jou komen vertellen wat je mag denken.. wat je vervolgens ook maar aanneemt.
Een groot deel van de dingen die jij hier neerzet zijn ook zeker feiten, maar dat betekent nog niks meer dan dat hier staat. Je weet niet wat die UFO's precies zijn, je weet niet of die ooggetuigen alles zelf gezien hebben of beinvloed worden door de media (zelf neig ik naar het eerste, maar alsnog, dat is dan geen feit), je weet hun motivaties en denkbeelden niet (met je 'they oppose deception!'), heb je uberhaupt wel eens een gesprek met een buitenaardse gehad? natuurlijk niet! Zelfs al had je dat wel gehad, dan ben je nóg niet zeker van hun motivaties, immers; ben je dat bij mensen wel?

Het is net als.. laat me even een voorbeeld bedenken... Er is een nieuw icoon in de media gekomen, dat platen maakt en z'n eigen landgoed laat bouwen. Dat zijn de feiten die je weet. Dan gaan mensen speculeren, misschien aapt hij Michael Jackson wel na en bouwt hij z'n landgoed voor kinderen, misschien bouwt hij z'n landgoed voor Playboy modellen, weet jij veel... Misschien gebruikt hij z'n landgoed om nucleaire bommen in op te slaan, ook leuk... Dat zijn allemaal aannames, vervolgens kom jij met het verhaal dat, omdat hij platen maakt en hij z'n eigen landgoed heeft, hij het wel voor kinderen *moet* hebben gebouwd, want we hebben dat immers ook bij M. Jackson gezien! Je presenteert het als feit, anderen die denken dat jij genoeg bewijs hebt en nemen het maar aan als waarheid, en tada, er is weer een distortie de wereld in geholpen.

Zie je wat er gebeurt? Feiten worden gemixt met fictie, en dan worden de feiten aangetast waardoor alles troebel is geworden... Dat lijkt me nou precies tegenstrijdig naar wat je wilt bereiken; achter de waarheid komen (althans, dat neem ik aan?)... Zoals ik al zei is er niks mis met speculeren, daarvoor zitten we immers in TRU. Maar, er is een verschil tussen je *persoonlijke* werkelijkheid en de algemeen geaccepteerde werkelijkheid, die draait op feiten. Wat je kunt doen is speculeren, en naar bewijzen gaan zoeken, maar dan zie je natuurlijk alleen wat je wilt zien. Als je dan open staat voor de mening van anderen (omdat die wat anders zien), en uit al die meningen datgene pakken wat overeen komt, zal je uiteindelijk bij iets komen wat dichter bij de waarheid staat dan hoe je er zelf over dacht. Daar moet je dan wel voor open staan.

Heb je trouwens nog die bronnen? Ik ben zeker geïnterreseerd, als het niet pagina's vol met speculatie is (ik heb zelf immers al genoeg gespeculeerd daarover).

[ Bericht 4% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 05-05-2005 17:54:52 ]
  donderdag 5 mei 2005 @ 17:49:32 #174
36080 sumerian
Ain Elohim
pi_26757910

666

...met een beetje fantasie.
Stay in your desert with your "Allah-u-Akbar", and do not approach our cities;
for horrid is your belief and brutish is your conduct.
Crush antifa.
pi_26761235
  zondag 8 mei 2005 @ 13:31:56 #176
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_26822609
Ik heb vanochtend dus naar JETIX zitten kijken. Heeft iemand wel 's de moeite genomen om met de kids mee te kijken want er worden behoorlijk wat dubieuze dingen gezegd & dubiueze figuren gebruikt

JETIX lief kinderkanaal MY Ass

Bovendien wordt er een 1-oger afgebeeld met hoorntjes als mascotte :S
pi_26822743
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:31 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Ik heb vanochtend dus naar JETIX zitten kijken. Heeft iemand wel 's de moeite genomen om met de kids mee te kijken want er worden behoorlijk wat dubieuze dingen gezegd & dubiueze figuren gebruikt
Zoals?
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:37:34 #178
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_26822750
als je echt wilt lachen wat kinderren te zien krijgen zet em dan eens voor de grap op mtv en tmf
:/
  zondag 8 mei 2005 @ 13:43:27 #179
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_26822903
oh en trouwens , ik kijk nooit maar , ik weet wel dat je voornamelijk manga op jetix ziet.
was dat vroeger niet grotemensen tekenfilms?
ik herinner me iets wat iemand ooit zei :
de wereld word op zn kop gezet , kinderren worden afgebeeld als volwassenen , en volwassenen afgebeeld als kinderren.
  zondag 8 mei 2005 @ 16:22:54 #180
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_26827158
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:49 schreef sumerian het volgende:
[afbeelding]
666

...met een beetje fantasie.
Idd de A's omdraaien HAHAHAHAHA...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 8 mei 2005 @ 16:56:26 #181
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_26827945
omg hoe kan je nu om zon domme fantasieloze grap lachen
pi_26836927
Angst Baaj het is een boel angst wat in het wezen zit. 97% procent wat "is" in deze matrix schijt onwijs in den broek.

Ik heb al eens een voorbeeld van mijn broer genoemd in dit forum.Hij is kampioen schijtlijster echt waar volgens mij is er geen een fokkertje die zoveel in zijn pants schijt als hij en boy oh boy doet hij de agenda goed!

Wat doet dit meneertje zo al zal u zich afvragen? Welnu u het stuipen op het lijf jagen!!! Net zoals die zakkewasser van een verzekerings agent die u illusionaire veiligheid wil verkopen.Zo verkoopt mijn broer u ILLUSIONAIRE mentale zekerheid!!!! Ha,hahahha get fuck out of here please broer.

97% schijt de hele dag peuken en daar weet mijn TIO MASONICI wel raad mee!!!

Het is weer heel makkelijk neem gewoon alle reacties in elk forum en 97% schijt zeven kleuren en dat is precies wat er moet gebeuren je denkt toch niet dat de Matrix dom is hey Baaj?

Ik ga maar een beetje persoonlijk worden want jij hoort voor mij tot die andere 3%. Nokwanda begint de bui aan te voelen en dan zijn er nog een paar.....

Wat dat roken betreft het jaagt die structurele assholes weg ik noemt het de "Hounds" Ooit wel eens de "smoker" gezien in zo'n TV serie ik geloof dat het met sullie en die fuck mulder was of zo..ja dan lig ik wel in een deuk want veel van die script schrijvers zijn geen schijtlijsters!!!

Volgens mij gaan ze er op door in die movie "Constatine" please get a grip on that!Het heeft veel met de SMOKER te maken.Het is nl. de smoker die voorbij da Hounds kan en er mogen dat niet te veel snap je? Aangezien de grid aan het veranderen is leggen ze massaal het roken aan banden anders krijgen de "HOUNDS" het te druk ha,hahahahhahha!!!
pi_26838127
Weet je, jongens..... Dat hele gedoe over vrijmetselaars en NWO..... Wie zegt wat goed is en wat niet? Wie zegt dat het niet goed is als de hele wereld zoals wij die kennen niet eens flink op zijn kop wordt gezet. Niet om de slaaf van wie dan ook te worden, nee, dat niet. Is de hetze tegen de Knights Teplars en de vrijmetselaars en dergelijke organisaties ook geen initiatief van dezelfde grote godsdiensten die ons leven al eeuwen en eeuwen verneuken en volkeren tegen elkaar opzetten? Ik vind persoonlijk mannengenootschappen en geheime genootschappen met interne rituelen vaak eng maar ook dat kan goed een onbewuste conditionering zijn van de (toch, nog steeds) op Romeins/christelijke basis waar wij in grote delen van deze wereld in opgroeien.
Maar Jetix en zoveel andere programma's zoals TMF en wat daarop te zien is (neem bijv. 50 cents: I'll take you to the candyshop, let you lick my lollypop. My god!!!! Dat zingen kleine kindjes mee en snappen er geen hol van) zijn een syptoom van waar we in leven. Ik laat mijn zoon er naar kijken en lach me soms de tyfus. Dan moet ik uitleggen waarom dan zodat hij het ook snapt. Hij moet leren dat deze puinhoop niet echt de reden is dat we leven ofzo. En dat dat wat we op tv zien ook niet een standaard is waarnaar we moeten leven. En ik rook alleen gewone tabak en geen andere grassoorten. Dus wat ik vind komt vanuit een sober brein. Misschien compleet idioot maar wel sober.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 8 mei 2005 @ 22:47:59 #184
22636 MUUS
Kiwi.
pi_26838393
Shin Chan vind ik sowieso walgelijk, omdat in die tekenfilm het heel normaal is als een kleuter zijn ouders constant beledigd.
Andersom ook, de ouders vertellen het kind constant hoe verschrikkelijk ze hem vinden.

Bovendien druipt die hele tekenfilm van de grappen over sex en niet subtiel ook. Zum kotzen. .

TMF en MTV kijkt mijn kind ook niet zomaar, want de video's van tegenwoordig lijken meer op pornofilms dan wat anders. Nu ben ik niet preuts en mijn kind weet heus wel waar de kindjes vandaan komen enzo, maar dát vind ik toch een tikkeltje overdreven.

Tekenfilms met vechten ed vind ik ook niks.
Oi!
pi_26838809
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:47 schreef MUUS het volgende:
Shin Chan vind ik sowieso walgelijk, omdat in die tekenfilm het heel normaal is als een kleuter zijn ouders constant beledigd.
Andersom ook, de ouders vertellen het kind constant hoe verschrikkelijk ze hem vinden.

Bovendien druipt die hele tekenfilm van de grappen over sex en niet subtiel ook. Zum kotzen. .

TMF en MTV kijkt mijn kind ook niet zomaar, want de video's van tegenwoordig lijken meer op pornofilms dan wat anders. Nu ben ik niet preuts en mijn kind weet heus wel waar de kindjes vandaan komen enzo, maar dát vind ik toch een tikkeltje overdreven.

Tekenfilms met vechten ed vind ik ook niks.
Was laatst ergens met mijn zoon (bijna 12) waar een jongetje van een jaar of 7 in een volle zaal in gezelschap van zijn oma gewoon zijn broek liet zakken en zijn kont uitstak. I coudn't resist en heb naar de oma geroepen: Die kijkt zeker veel naar Chin Chan, of niet?
Mijn zoon en ik keken elkaar aan en hij mompelde vanuit zijn mondhoek zoiets als: hmm, mijn kont zou allang heeel rood zijn geweest als ik ooit zoiets had geflikt.

Dubbelzinnigheden worden inmiddels al een tijdje herkend hier en dus geen reden om er niet naar te laten kijken. Wat ik nu, op de leeftijd van mijn zoon, belangrijk vind is dat hij ernaar kan kijken maar zich bewust moet zijn van wat hij nu eigenlijk ziet. Daar volgen soms interessante discussies op.

Maar MUUS... Die van jou is een stuk jonger en dan ligt dat toch idd heel anders.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 8 mei 2005 @ 23:04:48 #186
22636 MUUS
Kiwi.
pi_26838990
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:59 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Was laatst ergens met mijn zoon (bijna 12) waar een jongetje van een jaar of 7 in een volle zaal in gezelschap van zijn oma gewoon zijn broek liet zakken en zijn kont uitstak. I coudn't resist en heb naar de oma geroepen: Die kijkt zeker veel naar Chin Chan, of niet?
Mijn zoon en ik keken elkaar aan en hij mompelde vanuit zijn mondhoek zoiets als: hmm, mijn kont zou allang heeel rood zijn geweest als ik ooit zoiets had geflikt.

Dubbelzinnigheden worden inmiddels al een tijdje herkend hier en dus geen reden om er niet naar te laten kijken. Wat ik nu, op de leeftijd van mijn zoon, belangrijk vind is dat hij ernaar kan kijken maar zich bewust moet zijn van wat hij nu eigenlijk ziet. Daar volgen soms interessante discussies op.

Maar MUUS... Die van jou is een stuk jonger en dan ligt dat toch idd heel anders.
Inderdaad, van die kinderen die nu dus overal hun broek laten zakken.... !

Ik kan die kleine ook al heel goed uitleggen dat het bv niet normaal is dat volwassen mevrouwen halfnaakt op straat dansen terwijl ze een simpel liedje zingen hoor. .

En dat vechten ed heel erg fout is, weet ze ook, want daar hebben we uitgebreid over gesproken en ze is zelf heel erg tegen slaan en schoppen. Ze vindt het vreselijk als andere kinderen dat doen en zal zelf nooit, nóóit zoiets doen.
Nu mag ze bv. Totally Spies zien en Winxs en dat gaat goed. Ze wordt er zelf niet agressief van én ze schrikt er ook niet van.

Daarmee bedoel ik eigenlijk dat ouders het zelf helemaal in de hand hebben. Een logo alleen bv bepaalt niet hoe een kind later zal zijn. .
Oi!
pi_26839867
Mee eens. Maar de meeste ouders zijn zich er zelf niet eens van bewust of het kan ze eenvoudig niks schelen. Anderen draaien er volledig in door en laten hun kids niks kijken omdat het schadelijk kan zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 9 mei 2005 @ 01:02:56 #188
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26842169
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:41 schreef nokwanda het volgende:
Weet je, jongens..... Dat hele gedoe over vrijmetselaars en NWO..... Wie zegt wat goed is en wat niet? Wie zegt dat het niet goed is als de hele wereld zoals wij die kennen niet eens flink op zijn kop wordt gezet.
dat is die al een tijdje.. dankzij de vrijmetselaars en hun NWO..
ze zijn namelijk al een paar 100 jaar bezig
Het word dus tijd dat het weer rechtgezet word en die perverse roversbende het cachot in gaat.
  maandag 9 mei 2005 @ 01:22:23 #189
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26842532
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:47 schreef MUUS het volgende:
Dat is nou precies wat we bedoelen. virjwel elk kind dat met regelmaat zulke programma's kijkt zal dat gedrag overnemen , bovendien zal het kind gaan denken dat zijn of haar eigen ouders ook zo over hem / haar denken. kortom de perfecte ingredienten voor een gezinscrisis.
quote:
Een logo alleen bv bepaalt niet hoe een kind later zal zijn.

Een logo is bedoeld als weerspiegeling van het bedrijf. Het Jetix logo is een agressief monster.
als je naar de tekenfilms kijkt weet je waarom. Die tekenfilms worden nauwkeurig uitgekozen, daar komt absoluut geen toeval bij kijken.
Het probleem is dat deze door vrijmetselaars gerunde bedrijven zich zo untouchable voelen dat ze door het voeren van dit logo er gewoon voor uitkomen dat ze aggressieve monsters van je kinderen willen maken.. en de meeste mensen zijn zo ingekakt dat ze deze uitermate brutale belediging niet eens door hebben..

Maar MUUS, ik ben al blij dat je tenminste nog een beetje oplet op wat ze kijken

maandag 9 mei 2005 @ 01:50:15 #190
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26843036
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:41 schreef nokwanda het volgende:
Maar Jetix en zoveel andere programma's zoals TMF en wat daarop te zien is (neem bijv. 50 cents: I'll take you to the candyshop, let you lick my lollypop. My god!!!! Dat zingen kleine kindjes mee en snappen er geen hol van) zijn een syptoom van waar we in leven.
Haha ik weet niet in welke tijd jij leeft, maar ik kan zeggen dat het in mijn jeugd (ben nu 20) niet veel anders was... Bijvoorbeeld de outhere brothers, en meer van dat soort vengaboys-achtige geintjes:
quote:
girl your booty is so round i just want to lay you down
let me take you one more time i won't stop until your mine
but if i cannot be with you maybe i could have a taste
put your nanie on my toung and you booty in my face

(rap 1)

i came to make you shake it til you break it
caress your body until your naked
bend you over grab your shoulder
slip my peter inside your folder
make you sweat get you wetter
pump it faster to make it better
dim the the light then lock the room
cause now it's time for me to hit that boom

(verse)
Dat zong ik natuurlijk met volle borst mee, ookal had ik geen flauw idee van wat het betekende (dat kwam later pas).

Daarbij had je tekenfilms zoals Wille E Coyote, waarbij hij roadrunner altijd dood wilde hebben. Altijd lachen, maar uiteindelijk is het idee erachter verwerpelijk natuurlijk. Er is dus ook totaal niks veranderd, en ik kan nou niet echt zeggen dat het me veel kwaad heeft gedaan hoor, haha.
  maandag 9 mei 2005 @ 06:45:29 #191
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_26843944
1 Ding is het inderdaad zeker....

Het gebruik van de logo's door die groep zijn een grove belediging recht in onze smoelwerk. Dat vin ik nog het ergste, als dan het schaapjesvolk hen nog helpt verdedigen ook nog....

Leve de vrijheid

One of the speakers of this rally told his audience that a memorial to the World Trade Center disaster was planned and that it would contain an "eternal flame". My ears shot right up, for the torch -- a lighted torch -- is one of the most important signatures of the global Illuminati. Further, whenever anyone is killed by the Illuminati, either by ritual or through an elaborate plan, their grave is usually adorned with an eternal flame!

next time you see the police in holland have a look at the badges they wear...the symbol of a flaming torch within a square.....they wear it on the collar......the italian carabinieri police have the symbol of the flaming torch on their hats.....

De graven van onderstaande personen dragen ook dit symbool:
- Princess Diana
- JFK
- WTC
- wie kan dit lijstje afmaken.........................
pi_26844273
quote:
Op maandag 9 mei 2005 01:50 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

Haha ik weet niet in welke tijd jij leeft, maar ik kan zeggen dat het in mijn jeugd (ben nu 20) niet veel anders was... Bijvoorbeeld de outhere brothers, en meer van dat soort vengaboys-achtige geintjes:
[..]

Dat zong ik natuurlijk met volle borst mee, ookal had ik geen flauw idee van wat het betekende (dat kwam later pas).

Daarbij had je tekenfilms zoals Wille E Coyote, waarbij hij roadrunner altijd dood wilde hebben. Altijd lachen, maar uiteindelijk is het idee erachter verwerpelijk natuurlijk. Er is dus ook totaal niks veranderd, en ik kan nou niet echt zeggen dat het me veel kwaad heeft gedaan hoor, haha.
Kweet niet hoe lang geleden dat is maar zo lang kan het niet wezen. Vanaf midden jaren 80 lijkt de ontwikkeling sneller te zijn gegaan.
Ik keen ook naar Tom en Jerry en Wille E Coyote en ook mij heeft het geen kwaad gedaan, denk ik. En dat is het punt nou. Ik denk van niet maar misschien is het ook wel allemaal bedoeld om ons en de wereld zo langzaam gek te maken dat je denkt dat het normaal is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26844401
quote:
Op maandag 9 mei 2005 01:02 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

dat is die al een tijdje.. dankzij de vrijmetselaars en hun NWO..
ze zijn namelijk al een paar 100 jaar bezig
Het word dus tijd dat het weer rechtgezet word en die perverse roversbende het cachot in gaat.
Ik heb het over EEN NWO, niet perse die men er nu van probeert te maken.
En als ik kijk naar de bestrijders van de NWO en vrijmetselaars........
Onze nieuwe Duitse Herder is er een tegenstander van, bijvoorbeeld.
En kijk eens naar zo'n installatie. Woedend maakt het me.
Ieder gouddraadje in zijn gewaden, ieder klein goud ingelegd symbool is echt goud. Iedere natuursteen in dat vaticaan is kostbaar. Zoveel materiele rijkdom en de symboliek druipt eraf. Maar de schapen van de herder leven vor het grootste deel in landen waar je blij bent als je morgen een normale maaltijd kan vinden. En dat omdat diezelfde hoeders het zo belangrijker vinden om aan hun dogma's te hangen ten koste van overbevolking en geboorteplanning. Meer slaven om hun goud op te graven. DAT vind ik pas duivels.

Als er dan een groep is van mensen die persoonlijke ontwikkeling en het beste in jezelf naar boven halen, los van alle godsdiensten, om bij te dragen aan de wereld, voorstaat dan ga ik daarvoor. In ieder geval proberen ze te eten van de boom der kennis van goed en kwaad, welk door de kerken zelfs als erfzonde wordt beschouwd. Wie zegt me dan dat de zaken, toegeschreven aan zulk een groep als de vrijmetselaars, niet zijn geprojecteerd door een machtig instituut als de katholieke kerk.

Dat dat soort groepen alleen voor mannen zijn stoort me wel heel erg. Daarmee slaan ze de plank volkomen mis en missen ze het hele punt van het bestaan. Daarmee onderscheiden ze zich niet van de kerken.

En voor wat betreft de reputatie van rituelen....... De rituelen zijn geheim. Ik ken ze niet.
Wat is satanistisch als degene die satanisme bestrijden zelf juist praktisch de rol van Satan vervullen?
Ik weet wel dat heel veel mensen die gebruik maken van rituelen en kennis bezaten die als duivels werd beschouwd door de kerk en de godsdienstwaanzin tijdens en na de inquisitie (en zelfs al voor een deel onder de romeinen) het loodje hebben gelegd die heel wat meer goeds voor hun medemens deden dan een kerk deed.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26844408
Dubbel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26846009
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 03:48 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Dat denk ik ook niet
quote:
Het is een feit dat honderdduizenden mensen meldingen hebben gemaakt van Ufo's, Het is een feit dat er foto, video en radar beelden van zijn,
Het menselijk geheugen laat zich nogal makkelijk foppen, ik geloof best dat er leven is maar gezien de afstanden en de toevalligheden hoe leven zich ontwikkelt ben ik er niet van overtuigd dat ze hier al geweest zijn.
quote:
Het is een feit dat een groot deel van de ooggetuigen de "bezoekers" omschrijven zoals op de foto.
Het is ook een feit dat UFO sightings en hoe Aliens omschreven worden nogal afhankelijk zijn van de tijd waarin ze gemeldt zijn. Verreweg de meeste omschrijvingen van dit soort encounters zijn rechtstreeks te relateren aan hoe UFO's en Aliens in boeken en films werden uitgebeeld. Ook is er een relatie met de toestand in de wereld, nemen spanningen in de wereld toe dan zijn err ook meer meldingen van UFO's zo was het na de koude oorlog relatief rustig en neemt het aantal meldingen de laatste jaren weer toe.

Het is een feit dat de waarnemingen hebben geleid tot vele onderzoeken door overheden en legers wereldwijd. Het is een feit dat veel van de personen die betrokken zijn geweest bij die onderzoeken stellen dat het gaat om buitenaardsen. [/quote]

Dit is geen feit maar een aanname
  maandag 9 mei 2005 @ 14:08:05 #196
22636 MUUS
Kiwi.
pi_26851970
quote:
Op maandag 9 mei 2005 06:45 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
als dan het schaapjesvolk hen nog helpt verdedigen ook nog....
En met schaapjesvolk bedoel jij..... ?
Oi!
pi_26853542
Ach... zelfs diegene die denken nergens achteraan te lopen doen dat toch. Ieder idee is immers al een keer bedacht en de rest volgt. Dat is intrinsiek aan de mensheid. Wat dan het volgen van goed of slecht is is dan subjectief. Is meer een kwestie van wat de meerderheid doet. En de oppositie die dat dan probeert om te draaien. Dat is zo op alle mogelijk niveau's. In jezelf, in gezin, familie, lokale, landelijke en mondiale politiek, wetenschap, filosofieen en ieder ander vergeten aspect.

Dus.... wat is schaapjesvolk? Degenen die met de meerderheid meegaan zonder er verder een gedachte aan te verspillen?
Een vriendin van me omschreef het als volgt: Ik heb geen idee wat er speelt. Ik leef gewoon en als er dan opeens de pleuris uitbreekt heb IK er in ieder geval vantevoren niet zo'n last van als al die mensen die het aan zagen komen.
Dat is naar mijn idee struisvogelpolitiek maar het is ook maar een zienswijze.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:01:03 #198
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26890348
even een quotje van de FP
quote:
De bevindingen borduren voort op 10 jaar onderzoek in "sociale perceptie", dat heeft aangetoond dat het gedrag van mensen sterker wordt beïnvloed door subtiele sociale prikkels dan men ooit zou hebben kunnen denken. "Zodra de prikkels zijn geactiveerd, kunnen ze een bedrieglijk effect hebben op het gedrag zonder dat men zich hiervan bewust is" aldus één van de onderzoekers.

Alcoholische woorden laten mannelijke lust stijgen
pi_26891706
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:01 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]

Alcoholische woorden laten mannelijke lust stijgen
Moest ook aan dit topic denken toen ik het las.
Maar op zich ook een onnodig onderzoek. Dat wisten we toch al.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:01:21 #200
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_26892276
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Moest ook aan dit topic denken toen ik het las.
Bovendien lijden we daar nagenoeg allemaal aan. Je hebt subtiele verleidingen iedere dag van je leven... de meesten evenwel ongemerkt....
pi_26894278
The symbols in the show, like the letters in the alphabet, have meanings. They communicate a message. Familiar symbols may summarize and send messages more quickly and effectively than words.
en op deze manier wordt je dus (onbewust) gehersenspoeld.

http://www.angelfire.com/mt/montalk/teletubbies.html (pop up)

http://www.crossroad.to/text/articles/teletubbies10-99.html

hmm hier keken mijn kids vroeger ook naar...
en ik dacht nog wel dat het "educatief" was he..
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:46:45 #202
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26895726
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:41 schreef nokwanda het volgende:Moest ook aan dit topic denken toen ik het las.
mja. het onderzoek is dan ook puur om de "bewijs ?" en "bron ? " neuroten tevreden te stellen die, zonder terug te kunnen vallen op officiele verklaringen, voor zichzelf geen conclusies durven trekken. dat valt namelijk onder eigen initiatief, en dat mag natuurlijk niet..
  woensdag 11 mei 2005 @ 00:36:27 #203
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26901266
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:59 schreef JoZzephus het volgende:
The symbols in the show, like the letters in the alphabet, have meanings. They communicate a message. Familiar symbols may summarize and send messages more quickly and effectively than words.
en op deze manier wordt je dus (onbewust) gehersenspoeld.

http://www.angelfire.com/mt/montalk/teletubbies.html (pop up)

http://www.crossroad.to/text/articles/teletubbies10-99.html

hmm hier keken mijn kids vroeger ook naar...
en ik dacht nog wel dat het "educatief" was he..
hahah wat een grappige sites, vooral die eerste! prachtige vondst!

Gelukkig is het niet serieus bedoelt, iemand die bij een baby in een zon meteen lijnen trekt naar de rassenopvattingen van de nazi's, de goden van de Egyptenaren en iemand die bij een standaard windmolentje meteen aan swastika's denkt heeft toch wel hele vreemde opvattingen denk ik zo!
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:01 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]

http://frontpage.fok.nl/nieuws/53862
quote:
The men were asked ahead of time if they thought that alcohol fueled sex drive. Most said they thought it did. Those who thought it didn't found women's photos less attractive.
Het onderzoek is dus duidelijk nutteloos, het is allang bekend dat je opvattingen ervoor zorgen dat bepaalde woorden bepaalde invloeden op je hebben. Als jij door ervaring bijv onderbewust 'sproeten' met 'geil' equated, dan zullen meiden met sproeten veel sexueel aantrekkelijker op je overkomen dan dat ze anders zouden doen. Heeft dan nog niks met subliminaal berichten te maken; het onderzoek is wel zo uitgevoerd maar het is ook bewezen dat het precies zo werkt als iemand de woorden gewoon zegt, dichtbij of veraf, dus het gaat gewoon over de opvattingen. Erg nietszeggend dus.
pi_26904160
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:01 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

Bovendien lijden we daar nagenoeg allemaal aan. Je hebt subtiele verleidingen iedere dag van je leven... de meesten evenwel ongemerkt....
Zal er de volgende keer aan denken......
Zin in een colaatje : oef.... ben ik even subliem gehersenspoeld, zeg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 11 mei 2005 @ 15:24:58 #205
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26915160
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 08:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal er de volgende keer aan denken......
Zin in een colaatje : oef.... ben ik even subliem gehersenspoeld, zeg.
Jij ook al?
Best erg eigenlijk he, iedereen weet dat elk verlangen komt door het hersenspoelen. Gelukkig hebben we het nu door, dan kunnen we weer gewoon los van onze verlangen zijn! (klinkt wel Christelijk dit )
pi_26919096
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 15:24 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

Jij ook al?
Best erg eigenlijk he, iedereen weet dat elk verlangen komt door het hersenspoelen. Gelukkig hebben we het nu door, dan kunnen we weer gewoon los van onze verlangen zijn! (klinkt wel Christelijk dit )
Pfff, er zijn wel meer verlangens waarvan ik niet los ben. Sommige van die dingen zitten ingebakken. Gaat en vermenigvuldigt U is daar een voorbeeld van. Omdat het toevallig iets is dat een voorschrift, door wie dan ook opgesteld , is, maakt nog niet dat ik van de oefening afzie. Ik ben geen asceet.
Dan zou ik ook wel de verleidingen van de tabaksindustrie moeten weerstaan.
(ja... het is erg... ik weet)

Kortom.... ik weet nog niet zo net of ik wel los van verlangens WIL zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26919144
dubbel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 11 mei 2005 @ 23:54:47 #208
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_26931475
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Pfff, er zijn wel meer verlangens waarvan ik niet los ben. Sommige van die dingen zitten ingebakken. Gaat en vermenigvuldigt U is daar een voorbeeld van. Omdat het toevallig iets is dat een voorschrift, door wie dan ook opgesteld , is, maakt nog niet dat ik van de oefening afzie. Ik ben geen asceet.
Dan zou ik ook wel de verleidingen van de tabaksindustrie moeten weerstaan.
(ja... het is erg... ik weet)

Kortom.... ik weet nog niet zo net of ik wel los van verlangens WIL zijn.
Ik weet wel die ik los van dergelijke verlangens WIL zijn, maar het blijft toch moeilijk, eenmaal de stap gezet is het toch ook weer heerlijk om vrij te zijn....met af en toe je pleziertje
pi_26948357
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:04 schreef nokwanda het volgende:
-knip-
Nou ja, ik krijg ook geen antwoord op mijn vraag dus het vermoeden dat het lullig bedoeld was, wordt zo wel bevestigd.

Dat soort dingen kan ik niet waarderen in TRU. .
Oi!
pi_26949935
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 16:16 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nou ja, ik krijg ook geen antwoord op mijn vraag dus het vermoeden dat het lullig bedoeld was, wordt zo wel bevestigd.

Dat soort dingen kan ik niet waarderen in TRU. .
Ehh... MUUS... Ik kan me niet herinneren iets lullig bedoeld te hebben. Dus kun je me je zienswijze (wellicht elders) uitleggen.

Ik denk dat enig bevestigd vermoeden door mij berust op een verkeerde interpretatie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26950568
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ehh... MUUS... Ik kan me niet herinneren iets lullig bedoeld te hebben. Dus kun je me je zienswijze (wellicht elders) uitleggen.

Ik denk dat enig bevestigd vermoeden door mij berust op een verkeerde interpretatie.
Nee, jij niet, maar blackgirl. .
Oi!
pi_26950696
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:25 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nee, jij niet, maar blackgirl. .
Okay... je quote/knipte mijn post n.l. (waarin ik trouwens min of meer een antwoord/interpretatie gaf op/aan Blackgirls post)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26951999
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:29 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Okay... je quote/knipte mijn post n.l. (waarin ik trouwens min of meer een antwoord/interpretatie gaf op/aan Blackgirls post)
Ja, want jij gaf heel lief antwoord over de definitie van schaapjesvolk. .

Nu wil ik alleen nog weten wat blackgirl ermee bedoelde, want het kwam nogal hatelijk over. Alsof iedereen die niet meteen alles maar gelooft (over bv. Jetix) maar dom schaapjesvolk is.
Oi!
pi_26952824
Tja.... er zitten natuurlijk twee kanten aan het verhaal.
Zij die alles geloven wat hen verteld wordt zolang het door officiele en voor iedereen herkenbare kanalen geleverd wordt. Maar ook zij die alles per definitie wantrouwen als het door die kanalen geleverd wordt. Vaak is het ook zo dat het eerste type meestal erg veel geloofd dat door officiele kanalen als ongeloofwaardig wordt aangeschreven en weer omgekeerd.
Het ene schaap loopt met die herder mee en het andere schaap met de andere herder. Beide hebben ook een hond die je een kant op jaagt.

Kritisch denken is de sleutel. Het echte zwarte schaap van de mensheid zijn. Zie het spreekwoord : In het land der blinden is eenoog koning.

Voor wat betreft kinderen..... Je kunt ze onmogelijk beschermen tegen wat er allemaal aan ellende en indoctrinerende shit op de wereld is. Bewustmaking daarvan is een beter wapen.
Woorden van mijn zoon: Ik ben blij dat met jou echt overal over te praten is. Ik heb niet de neiging om rare dingen uit te proberen zoals veel van mijn klasgenoten omdat ik het eerst met jou kan overleggen (zei hij toen we langs de tippelzone liepen en ik hem uitlegde wat de dames deden en waarom )
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26952881
nokwanda. !

M.a.w. je moet met je voetjes op de vloer blijven staan en alles afwegen. Niet meteen alles afwijzen of juist alles meteen aanpakken. Schaapjesvolk is een term die je gewoon niet moet gebruiken in dit soort discussies, want dan ben je zelf net zo'n groot schaap.

En je kindjes moet je zelf opvoeden en niet laten opvoeden door de televisie, internet of wat dan ook. Dan nog kan je ze niet tegen alles beschermen, maar je kan ze wel leren dat er meer is dan dat.
Oi!
pi_26954904
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 18:54 schreef MUUS het volgende:
nokwanda. !

M.a.w. je moet met je voetjes op de vloer blijven staan en alles afwegen. Niet meteen alles afwijzen of juist alles meteen aanpakken. Schaapjesvolk is een term die je gewoon niet moet gebruiken in dit soort discussies, want dan ben je zelf net zo'n groot schaap.

En je kindjes moet je zelf opvoeden en niet laten opvoeden door de televisie, internet of wat dan ook. Dan nog kan je ze niet tegen alles beschermen, maar je kan ze wel leren dat er meer is dan dat.
MUUS.....pas op met de hartjes.... zometeen word ik nog beschuldigd van inlikken

Verder... juiste samenvatting. Beetje cru..... en ik wilde nog wel aardig doen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26955561
En zie hier wat er op de frontpage stond: Kinderzender Nickelodeon op zwart

Blijkbaar is hier de filosofie van een tv station nodig omdat ouders zelf het verrekken om hun kids te stimuleren om lekker op straat te spelen. Dan leg je als ouder toch de verantwoordelijkheid in handen van organisaties.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26956591
Geweldig dodeca ligt weer in een deuk en waarom? Daar gaan we weer!

Doe "old nick" in google en zoek op afbeeldingen.

Op de eerste pagina's met hits zie de duivel met deze link: http://elfwood.lysator.liu.se/art/o/b/obal/_diablo.jpg.html

En gelijk daarna het logo van Nickelodeon met deze link: http://www.petitionspot.com/petitions/oldnickshowz

Letterlijk betekend de naam Nickelodeon het volgende: Nick El Odeon vrij vertaald het theater van de duivel. Haahhahhahhahhahahha! Zullen we maar weer een peuk opsteken lijkt me wel zo handig!

Kijk hoe je het ook wend of keert het is altijd Hotel California (het fornuis van godin Cali/Kali=tijd) en dat gaat als volgt: You can check any time you want BUT you can NEVER LEAVE!!!!!!

Kom ik denk dat ik nog maar eens Beatrix keihard in der reet ga neuken!!!!
pi_26956642
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 18:54 schreef MUUS het volgende:
nokwanda. !

Ik vin het wel grappig dat hier (het missen van jou vraag MUUS) nou een hele discussie en een bijna negatief conclusie uit naar voren komt.

aangezien je hier *mod* bent, ken je ook de *nature* van mijn posts en daarin probeer ik nimmer in de ander als lager of volgzaam te zien....immers we zijn allemaal schapen geleid door overtuigingen, geloof, emotie en God wellicht

[lollige mode]
Een ander mooi voorbeeld is dat we met ze allen (ook de enkeling daargelaten want het is wederom tot stand gebracht) veel hebben gedoneerd aan de Tsunami slachtoffers, terwijl we allang wisten dat het zeeeer slecht besteed al dan niet aan het criminele zou worden besteed......en nu zeggen we:

WAT! bleh! Hoe kan dit? bleh!

[/lollige mode]
pi_26956690
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:24 schreef nokwanda het volgende:
En zie hier wat er op de frontpage stond: Kinderzender Nickelodeon op zwart

Blijkbaar is hier de filosofie van een tv station nodig omdat ouders zelf het verrekken om hun kids te stimuleren om lekker op straat te spelen. Dan leg je als ouder toch de verantwoordelijkheid in handen van organisaties.
Neuh, ouders kunnen er nog een DVDtje instoppen of Jetix aanzetten bv. . Ik vind het eigenlijk wel een leuk idee van Nickelodeon, ze willen iig niet dat kindjes de hele dag tv zitten te kijken. Zo kan je het ook zien. .
Oi!
pi_26956720
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:54 schreef dodeca het volgende:

Kom ik denk dat ik nog maar eens Beatrix keihard in der reet ga neuken!!!!
Doe eens ff heel rap normaal. .
Oi!
pi_26956752
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:56 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

Ik vin het wel grappig dat hier (het missen van jou vraag MUUS) nou een hele discussie en een bijna negatief conclusie uit naar voren komt.

aangezien je hier *mod* bent, ken je ook de *nature* van mijn posts en daarin probeer ik nimmer in de ander als lager of volgzaam te zien....immers we zijn allemaal schapen geleid door overtuigingen, geloof, emotie en God wellicht

[lollige mode]
Een ander mooi voorbeeld is dat we met ze allen (ook de enkeling daargelaten want het is wederom tot stand gebracht) veel hebben gedoneerd aan de Tsunami slachtoffers, terwijl we allang wisten dat het zeeeer slecht besteed al dan niet aan het criminele zou worden besteed......en nu zeggen we:

WAT! bleh! Hoe kan dit? bleh!

[/lollige mode]
Ik ben blij dat je het niet zo negatief bedoelde als het overkwam. .
Oi!
pi_26957191
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:58 schreef MUUS het volgende:

[..]

Neuh, ouders kunnen er nog een DVDtje instoppen of Jetix aanzetten bv. . Ik vind het eigenlijk wel een leuk idee van Nickelodeon, ze willen iig niet dat kindjes de hele dag tv zitten te kijken. Zo kan je het ook zien. .
O, ja, prima idee. Maar ik vind het echt erg dat mensen dat verteld moet worden.

En blackgirl:..........Was gewoon leuk om over te bomen. For the sake of discussion.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 12 mei 2005 @ 21:15:50 #224
82589 S-Two
barba macacu
pi_26957226
Toen ik de tt las hoopte ik op een grap... damn... je hoeft natuurlijk niet overal iets achter te zoeken
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_26961776
quote:
Op zondag 17 april 2005 14:47 schreef dodeca het volgende:
Dat al die symbolen een zware agenda hebben is voor iedereen nu wel duidelijk. Maar waarom niet even je zelf wat verder verdiepen in de oorsprong van bepaalde logo's zoals het pentagram bijvoorbeeld.

Wie meer hier over wil weten volg even mijn cursus hierzo: http://www.thebiggestsecret.org/forum/viewtopic.php?t=1439
interessant!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')