JETIX is de nieuwe kinderzender die overal in Europa actief is. Voorheen FOX kids.quote:
Godverdomme, ik had al een hekel aan Foxkids!quote:Op vrijdag 15 april 2005 03:01 schreef Kenner het volgende:
[..]
JETIX is de nieuwe kinderzender die overal in Europa actief is. Voorheen FOX kids.
http://www.jetixeurope.co(...)ons/at_a_glance.html
hoezo niet hèquote:Op vrijdag 15 april 2005 03:18 schreef merlin693 het volgende:
JIj ook als je blijft reageren terwij je mij en vage gast vind !
quote:Op vrijdag 15 april 2005 03:21 schreef merlin693 het volgende:
ach kun jij ook niks aan doen !
Ik zie 'm niet....quote:Op vrijdag 15 april 2005 03:12 schreef merlin693 het volgende:
Sandor la vai ( neem lp hotel california...en zie op de balustrade ! )
schrijver van satans bijbel in 1969
Bedoel je dat Anton LaVey de omroepbaas is van Jetix?quote:Op vrijdag 15 april 2005 02:34 schreef Kenner het volgende:
Ik zat me van de week af te vragen wat het teken moest betekenen van JETIX de kinderzender omdat de kinderen met tattoo plaatjes ervan rondliepen (teken van het beest). Ik kwam op schokkende dingen uit. Misschien is er alleens aandacht aan besteed maar ik kon nergens op internet wat vinden hierover.
[afbeelding]
Op een website vond ik deze afbeelding.
[afbeelding]
De duivel in hoogst eigen persoonHet zal wel weer een streek van de vrijmetselaarij wezen
![]()
sla m eens open..trek een linaal van de rechterkant bij het woordje hell naar links...daar staat een gedaante op de balustrade...quote:
Ik zie 'm niet....
Heb 'm zelf niet (plaatjes komen van Google)quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:26 schreef merlin693 het volgende:
[quote]
Ik zie 'm niet....
[quote]
sla m eens open..trek een linaal van de rechterkant bij het woordje hell naar links...daar staat een gedaante op de balustrade...
(it was 1969)
of jij het nou leuk vind of niet, of jer er wel of niet zelf op zou komen om te doen, betekend niet dat er geen andere mensen zijn die dat wel doen en dat zelfs erg grappig vinden om te doen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:48 schreef MUUS het volgende:
Waarom moet overal wat achter gezocht worden? Waarom moet alles op iets anders lijken? Waarom kan een naam niet gewoon een naam zijn en een tekentje een tekentje? Wat zou hier in godsnaam het nut van moeten zijn?
Ontkennen, nee, maar ik zeg wel dat men imo niet achter elk symbool wat moet zoeken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:38 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op je eigen houtje het bestaan van symboliek en de toepassing ervan door de millenia's heen zitten ontkennen ? .
Sommige lui ja.quote:Sommige lui gaan nou eenmaal prat op het plaatsen van herkennings symbolen die alleen herkenbaar zijn voor ingewijden. veel van die symbolen hebben dubbele betekenissen en verwijzen naar andere symbolen. zo werkt dat nou eenmaal.
Mijn kind zit nu net naar Beugelbekkie te kijken. Jetix idd.quote:Dus kijk gewoon eens een middagje naar de programma's van jetix met je kinderen, let dan op gedragsveranderingen en vraag je vervolgens nog eens af waarom een kinderzender een aggressief ogend logo gebruikt.
een zwaar vervormde stem die jetix zegt zodat het bij de rest van de site pastquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:13 schreef Fonkmeistah het volgende:
iemand die iets zinnigs kan maken uit het openings geluidje van www.jetix.nl ?
Ik zou echt een sprookjesboek gaan schrijven met zón fantasiequote:Op vrijdag 15 april 2005 15:38 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
of jij het nou leuk vind of niet, of jer er wel of niet zelf op zou komen om te doen, betekend niet dat er geen andere mensen zijn die dat wel doen en dat zelfs erg grappig vinden om te doen.
Je gaat toch niet op je eigen houtje het bestaan van symboliek en de toepassing ervan door de millenia's heen zitten ontkennen ? . Sommige lui gaan nou eenmaal prat op het plaatsen van herkennings symbolen die alleen herkenbaar zijn voor ingewijden. veel van die symbolen hebben dubbele betekenissen en verwijzen naar andere symbolen. zo werkt dat nou eenmaal.
waarom noemt unilever z'n magnum serie ijsjes naar de zeven zonden ? . toeval ?
of om je kinderen te conditioneren door zonden als lust , hebzucht, etc. te laten associeren met het genots gevoel van het eten van een ijsje. met als resultaat een programmering van je onderbewustzijn met "hebzucht is lekker".
Het zijn geen doorsnee eikels die dit soort dingen verzinnen, er zitten complete denktanks achter die alle psychologische en sociologische effecten hiervan uitwerken,
Dus kijk gewoon eens een middagje naar de programma's van jetix met je kinderen, let dan op gedragsveranderingen en vraag je vervolgens nog eens af waarom een kinderzender een aggressief ogend logo gebruikt.
Als ik jouw was zou ik eens wat serieuze boeken gaan lezen ipv van hier te laten zien wat jouw nivo is met dit soort opmerkingen..quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:45 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik zou echt een sprookjesboek gaan schrijven met zón fantasie![]()
Als je zo smart was schreef je wel niveau i.p.v nivoquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:58 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Als ik jouw was zou ik eens wat serieuze boeken gaan lezen ipv van hier te laten zien wat jouw nivo is met dit soort opmerkingen..![]()
Haha.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:58 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989
quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:47 schreef -DailaLama- het volgende:
Shin Chan is immers de Antichrist.
Lees maar: Openbaringen 35 : 11
Gelijk met de Zoon zal het Beest terug komen. Hij zal jongen werpen en zijn zoon zal Chin-Sem heten en een Rijk van het Kwaadin het oosten opbouwen. Via duivelaanbidders (Jetix) zal hij u en uw broeders doden in naam van Satan. De jongeling zal u zijn onreine delen openbaren en hij zal het de Blotebillenboogie noemen. De dwaas zal uw dochters willen verkrachten en dwaasheid verspreiden. Behoedt u voor Chin-Sem en geloof in de God van Jozef, Isaac en Jacob. Chin-Sem zal het Satanskind zijn. Zo staat het geschreven, en zo zal het uitgevoerd worden.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |