abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 april 2005 @ 17:28:50 #61
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26408253
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 16:02 schreef MUUS het volgende:
Mijn kind zit nu net naar Beugelbekkie te kijken. Jetix idd. .
nou zat ik toevallig zonet beugelbekkie te kijken en wat schetst ( niet ) mijn verbazing..

er werd zogenaamd een wetenschaps prijs uitgereikt in de vorm van... je raad het bijna al..
De pyramide met alziend oog van Horus. daar zullen je kinderen vast veel van opsteken..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_26413379
quote:
Op donderdag 21 april 2005 17:28 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

nou zat ik toevallig zonet beugelbekkie te kijken en wat schetst ( niet ) mijn verbazing..

er werd zogenaamd een wetenschaps prijs uitgereikt in de vorm van... je raad het bijna al..
De pyramide met alziend oog van Horus. daar zullen je kinderen vast veel van opsteken..
Verdorie, gemist. .

Maar so what? Een kind ziet dan een prijs en merkt wsl de vorm niet eens op. Zo wel, big deal, een driehoekige prijs.

Ja, meteen gehersenspoeld die kinderen, want ze hebben ook meteen door wat daar allemaal achter zou kunnen zitten. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 21 april 2005 @ 22:08:59 #63
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26415655
Gewenning mijn waarde Muus, aan een occult symbool wat je kinderen dmv tekenfilms onbewust gaan associeren met iets leuks. daar merken ze nu nog niet zo veel van maar later als ze ouder worden en geconfronteerd worden met de occulte organisatie achter het symbool zullen ze er veel ontvankelijker voor zijn omdat ze het nog steeds onbewust associeren met iets leuks.

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  maandag 25 april 2005 @ 12:43:46 #64
107058 Lord_of_the_String
vechter voor waarheid
pi_26495248
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 20:47 schreef -DailaLama- het volgende:
Shin Chan is immers de Antichrist.

Lees maar: Openbaringen 35 : 11

<...verknipt....>
Lees ook ff openbaring 22:18 en 22:19:
"Ik betuig aan een ieder, die de woorden der profetie van dit boek hoort, indien iemand hieraan toevoegt, God zal hem toevoegen de plagen, die in dit boek beschreven zijn; en indien iemand afneemt van de woorden van het boek dezer profetie, God zal zijn deel afnemen van het geboomte des levens en van de heilige stad, welke in dit boek beschreven zijn."

Het boek Openbaring stopt bij hoodstuk 22.
"Ego is de god die de regels maakt vandaag. Waarheid is onbelangrijk,
beter dan de ander lijken is het ideaal." Lord of the String Oktober 2015
  maandag 25 april 2005 @ 15:01:24 #65
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26498186
net op Jetix "Yu gi Oh" met, je raad het al, de pyramide met het oog van Horus

zoals gedragen door de held...

"vet cool"

pi_26504218
Goeie post Fonkmeistah! Kijken jullie ook even naar de verpakking? Het is de driehoek met punt naar beneden en dat heb natuurlijk ook een agenda. Yep: "the pink triangle boys" ofwel "the german disease" en dat is different cookie!: http://www.erichufschmid.net/Griggs_part_2.wmv

The cherry marines, onze pedofiele jantjes dus en ook die zijn wortel 2 gerelateerd!
pi_26504397
Ai, Dodeca, please....... Leg uit, spreek niet zo vaag.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_26505002
Nokwanda, heb je mijn cursus niet gevolgd want dat maakt het een en ander duidelijk.
Toegegeven het is niet zo een, twee ,drie (trinity) te volgen,maar elk geometrisch patroon staat voor een energie wat weer een "interval" voorstelt.

Nog even voor de gevoorderden die driehoek met de punt naar beneden is niet pos en niet neg. Op een gegeven moment is dat helemaal niet meer belangrijk.

Wat we willen is allemaal langs, dus VOORBIJ, de dualiteit dat is pas leuk niet waar?

Je gaat mij toch niet proberen uitteleggen dat je saai bent? kom op!
Vroeg of laat moeten we erdoor heen.

[ Bericht 0% gewijzigd door dodeca op 25-04-2005 21:03:32 ]
pi_26505394
quote:
Op maandag 25 april 2005 20:57 schreef dodeca het volgende:
Nokwanda, heb je mijn cursus niet gevolgd want dat maakt het een en ander duidelijk.
Toegegeven het is niet zo een, twee ,drie (trinity) te volgen,maar elk geometrisch patroon staat voor een energie wat weer een "interval" voorstelt.

Nog even voor de gevoorderden die driehoek met de punt naar beneden is niet pos en niet neg. Op een gegeven moment is dat helemaal niet meer belangrijk.

Wat we willen is allemaal langs, dus VOORBIJ, de dualiteit dat is pas leuk niet waar?

Je gaat mij toch niet proberen uitteleggen dat je saai bent? kom op!
Vroeg of laat moeten we erdoor heen.
Onmogelijk om iemand uit te leggen dat ik saai ben
Die cursus heb ik niet gevolgd. Is dat de link die je bij je volgende post voegde? Die kreeg ik niet gedownload. Comp liep erop vast. Zou dat enige symbolische waarde hebben?

Symbolen hebben vaak een oude en ook dubbele betekenis die door de een als goed en door de andere als fout bestempeld wordt. Net vanuit welk oogpunt je het bekijkt. Neem het pentakel als voorbeeld.
In mijn optiek net zo goed/fout als zwart/wit. Geen van beide per definitie fout dus. Gewoon het zijn ervan. Het ene uiterste dat het andere in stand houdt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26507171
Aan nokwanda nee dan bedoel ik deze link: http://www.thebiggestsecret.org/forum/viewtopic.php?t=1439

Die vorige link is een media file waar een vrouw van een of andere hoge marine pief heel onsmakelijke dingen verteld.
  dinsdag 26 april 2005 @ 02:00:26 #71
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26511035
vond hem wel cool zeker wanner zij de juiste naam noemt en word verbeterd als Bohemian grove !
pi_26512163
quote:
Op maandag 25 april 2005 22:35 schreef dodeca het volgende:
Aan nokwanda nee dan bedoel ik deze link: http://www.thebiggestsecret.org/forum/viewtopic.php?t=1439

Die vorige link is een media file waar een vrouw van een of andere hoge marine pief heel onsmakelijke dingen verteld.
Zal de tijd nemen om te pogen dit te doorgronden. Ben niet echt een domme griet maar heb wat moeite met mathematische zaken. Heb me tot nu toe geconcentreerd op de gevoelsmatige kant van de symboliek.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 26 april 2005 @ 07:26:37 #73
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26512172
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Alexsandor LaVey
Echt, kan niemand in dit topic gewoon

"Anton Szandor LaVey" schrijven, wat voor weirde spellingen houdt iedereen er hier op na!
[KNE]-Mod
  dinsdag 26 april 2005 @ 07:27:47 #74
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26512175
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 22:41 schreef jojoja het volgende:
http://www.jetix.nl/home/(...)0,4057,13899,00.html

pentagram zit duidelijk in hun logo
Jammer dat het geen pentagon maar een hexagon is dat er om heen staat, dat dan weer wel
[KNE]-Mod
pi_26518872
Misschien is het handig dat iedereen die het onzin vind, gewoon zijn bijdrage achterwege laat?
Voor een standaard gecomputeriseerd heb ik jullie niet nodig.
Vanuit een dimensie hoger is naar beneden te kijken, maar andersom niet.

en voor MUUS: je kan wel heel stoer doen, dat je het allemaal zo goed hebt en dat er niks aan de hand is,

Heb je de hoofden wel eens gezien van de blije en euforische soldaten het Rheinland binnen marcheerden?
Maar waarschijnlijk kan je de deze link ook niet maken.
En van mijn part hoeft dat ook niet. Blijf lekker in de hel. Immers die kan best leuk zijn totdat 1945 komt en de rollen omgekeerd zijn. Folter-mod? Hoe kom je erop?
pi_26520930
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 13:53 schreef Felysium het volgende:

Heb je de hoofden wel eens gezien van de blije en euforische soldaten het Rheinland binnen marcheerden?
Maar waarschijnlijk kan je de deze link ook niet maken.
Misschien kun jij vanuit je hogere dimensie ook de oplossing naar beneden bulderen, in plaats van alleen wat raadsels op te geven? Dat vind ik namelijk best interessant.
pi_26523453
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Misschien kun jij vanuit je hogere dimensie ook de oplossing naar beneden bulderen, in plaats van alleen wat raadsels op te geven? Dat vind ik namelijk best interessant.
gotta love this
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 26 april 2005 @ 19:08:21 #78
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26525805
Hee johan de with, jij ook hier

even kijken wie er verantwoordelijk zijn voor Fox kids / Jetix ,
Het begon met Haim saban ( zionist en vriendje van Ariel Sharon )
in samenwerking met Fox entertainment groep wat een volledig onderdeel is van News corporation van Rupert Murdoch ( hier te zien met vriend)

en uiteindelijk werd fox kids overgekocht door Walt Disney onder leiding van Eisner en moest het vanwege licentie redenen de naam veranderen wat vervolgens resulteerde in Jetix.

Johan de With weet vast wel wat ik wil gaan zeggen

pi_26526890
Dan ben ik benieuwd wat de jappanse bedenkers van yu gi ho met dit complot te maken hebben.
quote:
http://www.virtualpet.com/vp/yugioh/market/ymarket.htm
Yu-Gi-Oh! first appeared in 1996 in a comic series (manga) by Kazuki Takahashi. It was carried in Shonen Jump, Japan's largest weekly comic magazine. Shonen Jump is published by Shueisha Inc.

A 27-episode television series accompanied by a collectible card game was a great hit in Japan in 1998.
Wanneer in de oude afleveringen nu geen tekens staan en deze pas in de afleveringen van na 2001 staan , dan zouden de overnames door grote partijen daarvoor een verklaring kunnen zijn.

Ik heb helaas (of is het gelukkig) helemaal niets van die yugioh dingen dus zou ik niet weten of dit in oude afleveringen ook voorkwam.
pi_26527198
Hey Fonkmeistah je bent in vorm zeg! Weer zo'n geweldige post.

Vooral die grootte oorlel van Murdoch vind ik dus werkelijk hilarisch!
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:54:26 #81
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26532020
Ik heb Jetix even een mail gestuurd om te vragen om opheldering
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 27 april 2005 @ 01:21:50 #82
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26535537
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:55 schreef Basp1 het volgende:
Dan ben ik benieuwd wat de jappanse bedenkers van yu gi ho met dit complot te maken hebben.

centrale hal vrijmetselarij japan

kazuki takahashi zal wel lid zijn..
  woensdag 27 april 2005 @ 01:31:00 #83
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26535663
quote:
Op woensdag 27 april 2005 01:21 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

[afbeelding]

Alleen omdathij dat symbool gebruikt? Zoals je in die hal ziet zou je die link pook met vele andere symbolen kunnen leggen.
[KNE]-Mod
pi_26535741
quote:
Op woensdag 27 april 2005 01:31 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Alleen omdathij dat symbool gebruikt? Zoals je in die hal ziet zou je die link pook met vele andere symbolen kunnen leggen.
Ik zie daar zelfs wat Grieks aandoende zuilen, de oude Grieken zaten dus ook al in het complot.
  woensdag 27 april 2005 @ 01:57:05 #85
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26535950
goede vondst Fonk, ik vind het trouwens best wel mooi ! zeker als symboliek daar er zoveel in te zien is !
  woensdag 27 april 2005 @ 02:01:13 #86
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26536009
quote:
Op woensdag 27 april 2005 01:57 schreef merlin693 het volgende:
goede vondst Fonk, ik vind het trouwens best wel mooi ! zeker als symboliek daar er zoveel in te zien is !
Het heeft zeker wat. Grotendeels mijn smaak
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 27 april 2005 @ 02:19:47 #87
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26536215
mijn aka naam Triple Tau TTT ....staat er ook in
  woensdag 27 april 2005 @ 05:38:33 #88
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_26536928
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:08 schreef dodeca het volgende:
Hey Fonkmeistah je bent in vorm zeg! Weer zo'n geweldige post.

Vooral die grootte oorlel van Murdoch vind ik dus werkelijk hilarisch!
Hier nog zo'n grote oorlel:
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  woensdag 27 april 2005 @ 15:57:47 #89
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_26546293
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:31 schreef MUUS het volgende:

[..]

Is ook een succes hier. . Da's ook een simpele tekenfilm met de belevenissen van een vijfling.

Tuurlijk heeft Jetix series waar geweld in voorkomt, maar dat is toch niks nieuws? Tom en Jerry slaan elkaar al tig jaar de hersenen in en daar ben ik toch ook niet rotter van geworden. .
Nee, dat klopt.

Maar het is allemaal een pot nat. Kinderzenders van tegenwoordig zenden nu alleen herhalingen uit. En dan Jetix zeggen van: wij zenden nieuwe tekenfilms uit. Ja, oude tekenfilms, maar dan met een nieuw logo.
  donderdag 28 april 2005 @ 11:26:27 #90
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26565397
Papyrus Reveals New Clues to Ancient World
quote:
So far 65 volumes of transcripts and translations have been published by the London-based Egypt Exploration Society, which owns the collection.

The latest volume includes details of fragments showing third- and fourth-century versions of the Book of Revelations. Intriguingly, the number assigned to "the Beast" of Revelations isn't the usual 666, but 616.
http://news.nationalgeogr(...)_050425_papyrus.html

Nou stond er al niet beest maar man , maar dit maakt het nog grappiger !
pi_26568123
quote:
Op donderdag 21 april 2005 17:28 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Die aflevering had ik ook wel eens gezien, met dank aan mijn zusje overigens die weet dat ik gek ben op dergelijke symbolen. Ik wist eigenlijk niet wat ik moest denken. Aan de ene kant is het natuurlijk een nogal debiele tekenfilm, maar aan de andere kant worden die symbolen steeds sterker zichtbaar in het openbare leven.
pi_26568473
quote:
Op woensdag 27 april 2005 01:21 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

[afbeelding]

Yesterday, today, and tomorrow, the names of the good and the famous adorn Freemasonry's roll. We believe it's really true: Masonry makes good men better
pi_26570620
Wat is er nou toch volgens velen zo mis met de vrijmetselaars? Ik heb er in de loop der tijden redelijk wat over gelezen maar ik zie het niet. Is het de symboliek? De uitgangspunten? De rituelen zijn geheim dus daar kan ik weinig over zeggen.
Het occulte? Is dat zo? in alle ranken?
Het enige dat ik er niet lekker aan vind is dat het weer zo'n geheim mannenclubje is.

Die centrale hal laat symbolen van alle grote godsdiensten zien. Mooi toch!! Het is toch ook de bedoeling dat de vrijmetselaars mensen van alle geloven gelijk laat zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:35:14 #94
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26595912
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef nokwanda het volgende:
Wat is er nou toch volgens velen zo mis met de vrijmetselaars?

Mat Herben..

hoe mis kan het zijn
pi_26597228
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:35 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Mat Herben..
Zou die ook beter zijn geworden dankzij de vrijmetselarij?
pi_26597695
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:28 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zou die ook beter zijn geworden dankzij de vrijmetselarij?
Nou ik ben wel benieuwd hoeveel smeergeld deze gekregen heeft om zomaar opeens voor de JSF te kiezen, terwijl pim er tegen was
pi_26597814
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nou ik ben wel benieuwd hoeveel smeergeld deze gekregen heeft om zomaar opeens voor de JSF te kiezen, terwijl pim er tegen was
Zo bedoelde ik het niet

Maar in deze context
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:22 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]
Masonry makes good men better[/i]
pi_26598581
quote:
Op maandag 25 april 2005 15:01 schreef Fonkmeistah het volgende:
net op Jetix "Yu gi Oh" met, je raad het al, de pyramide met het oog van Horus

[afbeelding]
zoals gedragen door de held...

"vet cool"

Volgens mij ben je gek als je met zo'n ding om je nek gaat lopen
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:06:41 #99
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_26599866
Heeft vrijmetselarij sowiezo iets met opkomend racisme te maken/danwel met terroristen/nazi lui?

En nog een vraagje..is het hun bedoeling om de wereldorde omver te gooien zoals wij die kennen?

Is de pyramide naar beneden gericht slecht?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_26600735

[ Bericht 100% gewijzigd door Kjew op 29-04-2005 17:04:33 ]
pi_26600827
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 13:53 schreef Felysium het volgende:
.

en voor MUUS: je kan wel heel stoer doen, dat je het allemaal zo goed hebt en dat er niks aan de hand is,

Blijf lekker in de hel.

Folter-mod? Hoe kom je erop?
Blaaaaaaat. .

Ik stel normale vragen en geef normaal mijn mening. Jíj gaat daarentegen net weer een stapje verder en ik raad je aan om dat niet te doen.
Oi!
pi_26600845
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Kjew op 29-04-2005 17:04:10 ]
pi_26605060
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:35 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Mat Herben..

hoe mis kan het zijn
Zijn politieke voorkeur heeft volgens mij niets te maken met de vrijmetselaars.

En voor wat betreft de NWO en het omverwerpen van de huidige wereld zoals wij die kennen.... die is ook alleen maar goed voor sommigen en voor de rest goed omdat het het enige is dat ze kennen. Omverwerping hoeft niet per definitie slecht te zijn. Als dat al het doel is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26605301
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:06 schreef displission het volgende:
Heeft vrijmetselarij sowiezo iets met opkomend racisme te maken/danwel met terroristen/nazi lui?

En nog een vraagje..is het hun bedoeling om de wereldorde omver te gooien zoals wij die kennen?

Is de pyramide naar beneden gericht slecht?
Puur naar de vorm kijken zoou ik zeggen dat een pyramide met de punt naar beneden iets kan bevatten of ontvangen. Maar ook dat de positie ervan niet stabiel is.
De pyramide met de punt naar boven kan over iets heen staan. Dat kan dus iets verbergen maar ook beschermen.
Volgens mij kunnen beide dus zowel positief als negatief gezien worden. Net als alles in het leven. Het yin en yang.
Net als vodoo en aanverwanten niet perse positief of negatief hoeven te zijn. Het is maar wat je verkiest ermee te doen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26605673
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Na een gesprek met de Amerikaanse ambassadeur was hij -Fortuyn- ook voor.
pi_26608543
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:08 schreef Fonkmeistah het volgende:
Gewenning mijn waarde Muus, aan een occult symbool wat je kinderen dmv tekenfilms onbewust gaan associeren met iets leuks. daar merken ze nu nog niet zo veel van maar later als ze ouder worden en geconfronteerd worden met de occulte organisatie achter het symbool zullen ze er veel ontvankelijker voor zijn omdat ze het nog steeds onbewust associeren met iets leuks.

En toch he...

Nu zie ik jouw reply weer en dan zit ik me wat af te vragen. Jij en ik hebben vroeger ook tekenfilmpjes gekeken en wij zijn er toch niet toegankelijker van geworden? Dezelfde symbolen zullen ons toen ook regelmatig onder onze neusjes zijn gewreven, maar keken we als kind al zo bewust dan? Herinner jij je nog 10 specifieke dingen uit tekenfilms die je zag toen je een kleuter was?
We worden allemaal dagelijks geconfronteerd met die symbolen, maar trappen we er daarom sneller in?
Oi!
pi_26610648
Muus kijk even voor de gein naar dat type met peuk in der bek (onder je nick)
Ik zie er zo ie zo al zeven dus daar ben je al in getrapt voor de rest kan ik er zo'n paar honderd noemen en dat is helemaal niet moeilijk.

Moeilijker is het los te laten.........

Ach wat maakt het ook allemaal uit morgen avond is het WALPURGISNACHT en de dag daar op is het BELTANE en dan spelen er zich allemaal heel andere zaken.

vrijdag 29 april 2005 @ 23:54:29 #108
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26610849
quote:
10 specifieke dingen uit tekenfilms die je zag toen je een kleuter was?
kat
muis
braadpan
hondenhok
riem
vissen
schop in zn hol
Thoooooom
kaas

enz

ik bedoel hiermee dat het onderbewuste anders gespeeld werd dan nu !
quote:
We worden allemaal dagelijks geconfronteerd met die symbolen, maar trappen we er daarom sneller in?
herhaling werkt maar om nou van de braadpan een syndroom te gaan maken ?
pi_26610882
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 23:46 schreef dodeca het volgende:
Muus kijk even voor de gein naar dat type met peuk in der bek (onder je nick)
Ik zie er zo ie zo al zeven dus daar ben je al in getrapt voor de rest kan ik er zo'n paar honderd noemen en dat is helemaal niet moeilijk.

Moeilijker is het los te laten.........

Ach wat maakt het ook allemaal uit morgen avond is het WALPURGISNACHT en de dag daar op is het BELTANE en dan spelen er zich allemaal heel andere zaken.
Zeven wat? Leg eens duidelijker uit.
Oi!
pi_26610926
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 23:54 schreef merlin693 het volgende:

[..]

kat
muis
braadpan
hondenhok
riem
vissen
schop in zn hol
Thoooooom
kaas

enz

ik bedoel hiermee dat het onderbewuste anders gespeeld werd dan nu !
Hoe anders? Het onderbewuste van de mens is toch nog hetzelfde gebleven? Moet men het nu ineens duidelijker inwrijven?

Maar ja, stomme vraag eik, want iedereen zal nu hier dingen gaan opnoemen die men LATER heeft ontdekt in oude tekenfilms dmv research. Over je iets herinneren is dan geen sprake meer. .
Oi!
  zaterdag 30 april 2005 @ 00:00:47 #111
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26610987
zie dit ... http://www.revelation-mov(...)ion_trailer_330k.wmv .. word jij dan niet beinvloed ?
  zaterdag 30 april 2005 @ 00:01:53 #112
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26611010
quote:
Maar ja, stomme vraag eik, want iedereen zal nu hier dingen gaan opnoemen die men LATER heeft ontdekt in oude tekenfilms dmv research. Over je iets herinneren is dan geen sprake meer. .
hmmmmm....daar zou je gelijk in kunnen hebben daar Disney een player was !.
  zaterdag 30 april 2005 @ 00:03:52 #113
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26611061
komop MUUS als het een waaarheid is dan
quote:
Hoe anders? Het onderbewuste van de mens is toch nog hetzelfde gebleven? Moet men het nu ineens duidelijker inwrijven?
dan word het met media beinvloeding pas duidelijker...en jij weet het vesrchil tussen kijk gedrag van jouw kind nu ,en jij toen !
  zaterdag 30 april 2005 @ 01:51:57 #114
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26612795
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 21:57 schreef MUUS het volgende:
En toch he...

Nu zie ik jouw reply weer en dan zit ik me wat af te vragen. Jij en ik hebben vroeger ook tekenfilmpjes gekeken en wij zijn er toch niet toegankelijker van geworden? Dezelfde symbolen zullen ons toen ook regelmatig onder onze neusjes zijn gewreven, maar keken we als kind al zo bewust dan? Herinner jij je nog 10 specifieke dingen uit tekenfilms die je zag toen je een kleuter was?
de symbolen hoef je niet perse bewust te zien maar je onderbewustzijn registreert ze weldegelijk. laatst is er nog een serie op tv geweest die ging over mindcontrol waarin een persoon beweerde alle acties van de kandidaten te kunnen voorspellen, hij gaf daarbij twee reclame designers de opdracht een logo te ontwerpen voor een bepaald item. toen ze klaar waren met het ontwerp liet de presentator zijn voorspelling zien van wat ze zouden gebruiken in hun ontwerp en het klopte exact , wat was de truuk..
Op de route die de twee candidaten naar de studio hadden afgelegd hadden de programma makers borden met delen van die designs neergezet en niet eens opvallend. de kandidaten hadden die borden niet bewust gezien aangezien ze gewoon voorbij flitste tijdens de rit. toch had hun onderbewustzijn die borden geregistreerd en kwamen ze naar boven als "originele ideeën" tijdens het ontwerpen. ze waren zelf erg verbaasd toen ze de videobeelden van de route terugzagen incl. de voorwerpen die ze gebruikt hadden in hun design.

reclame makers exploiteren deze zwakte van de menselijke psyche al vele jaren. kijk maar naar films.. de held drinkt coca cola, jij wil ook coca cola. de held draagt een armani zonnebril dus jij wil ook een armani zonnebril. het is een subtiele programmering maar hij werkt wel. hij word ook op een negatieve manier gebruikt. Zo zie je de laatste tijd erg veel duitse auto's die total loss gereden worden of andere mankementen vertonen in de film. en gaat de bijv. britse range rover nooit kapot..

Of tom en jerry invloed op ons heeft gehad ? verschijnt er bij jouw een grijns op je gezicht als je je inbeeld dat je Iteejer een enorme optater geeft ?
Voel je niet een onwijze drang om iedereen te slaan na het zien van een bruce lee film omdat het je dan een gevoel van stoerheid geeft ?
Maak je ruzie met je vriend na het kijken van een willekeurig feministisch zeik mannen af programma ?

De tekenfilms van vroeger hebben zeker invloed op ons gehad. al was er toen misschien niet sprake van aanwezigheid van occulte symbolen aangezien er toen veel meer gelet werd op wat er werd uitgezonden. maar aggressie zat er zeker in, ook dubbelzinnige grapjes zinsspelend op sex. een van de resultaten ervan is dat we bijvoorbeeld veel luchtiger denken over oorlog.

het gedrag wat ons hierdoor is aangeleerd valt onder het gezegde
"je weet niet wat je hebt todat je het kwijt bent"

maar muus zeg mij eens wat jij het intro geluidje van www.jetix.nl hoort zeggen. ( pagina vernieuwen om het nog een keer te luisteren )
  zaterdag 30 april 2005 @ 02:01:54 #115
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26612876
De ver-amerikanisering van nederland is ook gedeeltelijk een resultaat van de ( teken ) films van mighty mouse tot superman alles amerikaans was cool.. waardoor je alleen al bij het zien van een amerikaanse vlag je net zo stoer voelde als je helden uit de "tekenfilms" en nog steeds denkt dat Mc donalds lekker eten is want het is amerikaans..
  zaterdag 30 april 2005 @ 08:13:28 #116
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_26613865
Kan er iemand nog antwoord geven op mijn vorige vragen aub?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_26615944
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:13 schreef Fonkmeistah het volgende:
iemand die iets zinnigs kan maken uit het openings geluidje van www.jetix.nl ?

neukme
maar als je nog eens goed luister hoor je...
sex
brainspoeling?
pi_26616058
ach, after all is het feest vandaag.
ik ga de koningin maar eens even opzoeken en haar keihard in haar reet neuken (net zoals hansje teeuwen deed..)
de zuurste gebakjes zijn het lekkerst.
je moet er even doorheen maar dan...
  zaterdag 30 april 2005 @ 14:25:48 #119
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26618730
Ik heb net een herhaalmail naar Jetix gestuurd maar die lui weigeren om te reageren
pi_26618951
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:41 schreef MUUS het volgende:

[..]

Blaaaaaaat. .

Ik stel normale vragen en geef normaal mijn mening. Jíj gaat daarentegen net weer een stapje verder en ik raad je aan om dat niet te doen.
Offtopique: NEE MUUS je avatar is vandaag oranje We gaa neraan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')