abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26224166
Ik vraag me dit sterk af aangezien ik niet klaar kan komen. Het leek me handig hier even een apart topicje over te openen. Mijn andere topic (voor tips bijvoorbeeld):
Hoe kom ik klaar??
Informatie over anorgasmie:
Anorgasme
Ik zou dus dolgraag willen weten hoe het (heel persoonlijk) voelt voor een vrouw om klaar te komen, want ik weet dat dit erg verschilt. Ik heb wel een paar keer gehad dat ik er erg dicht tegen aan zat, maar misschien was het ook wel iets, maar dat weet ik dus niet zo goed.
Liever geen reacties van mannen dus, tenzij je gedetailleerd kunt beschrijven wat je (ex)vriendin ervaart.
  donderdag 14 april 2005 @ 16:07:33 #2
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26224213
mag ik als man wel een tvp plaatsen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26224307
natuurlijk
pi_26224321
Dan plaats ik als man hier ook een tvp, wil graag weten of er nog dingen zijn die ik kan leren.
pi_26224349
ik ervaar het als heerlijk.
het lekkerst vind ik eigenlijk wel de plateau fase, de fase waar je heel eventjes zit vlak voordat je klaarkomt. 'het topje' zeg maar, waar vrouwen volgens die 2e link niet overheen kunnen komen.
ik kom niet zo heel snel, het heeft even wat werk nodig, maar als ik kom, dan kom ik
het wisselt van erg lekker tot heel heftig, waarna ik ook echt een aantal minuten compleet van de wereld kan zijn, in mezelf teruggetrokken, of weet ik veel waar. ik heb dan echt even nodig om bij te komen.

ik denk dat als je je er teveel op focussed, het sowieso niet gaat lukken. of dat je denkt, ja ik ben er bijna, ben er bijna, nu nog over het randje.. het is belangrijk om jezelf gewoon lekker te laten gaan, zonder gene of wat dan ook.

ja, goed, wat zou je nog meer precies willen weten..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_26224416
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, goed, wat zou je nog meer precies willen weten..
Wat voel je? Wordt je erg nat? Ga je er van trillen? Dat soort dingen.. Ik heb geen idee wat het is, so you explain me .

Trouwens de keren dat ik er redelijk tegenaan zat focuste ik me er juist wel op in de zin van express proberen mijn gedachten er een beetje erbij houden, express doorgaan als ik voel dat het wegzakt. Wil bij mij kennelijk dus andere resultaten opleveren?
pi_26224418
Het is heel moeilijk om gevoelens te beschrijven, maar ik kan een poging wagen.
wanneer ik tegen het hoogtepunt aankom krijg ik dat ik mijn bekkenbodemspieren heel hard ga samentrekken (wel bewust, anders kom ik niet) en het liefst dus me -nog- gevulder voel, meestal doe ik het dan clitoraal iets rustiger aan.
Soms stel ik me dan ook voor dat ik door drie mannen tegelijk genomen word ofzo (hoewel ik het niet als fantasie ervaar, aangezien het me de hele sex lang niets lijkt).
Het klaarkomen zelf voelt als een schokgolf door je lichaam, alles spant aan en ontspant op verschillende tijdstippen, en het is héél warm.
* Panthera1984 denkt dat Erodome het beter kan verwoorden
ben het meestal wel met 'r eens
And the druids turn to stone...
pi_26224496
Erodome heeft het al een keer uitgelegd, maarja dat is natuurlijk niet van veel verschillende vrouwen. Kom je dan ook vaginaal? Aangezien je anders je bekkenbodemspieren niet zou aanspannen lijkt me? Dat doe ik ook wel eens, is erg lekker . Dat heel warm hebben heb ik ook vaker gehoord, maar hebben alle vrouwen dat of alleen sommigen?
pi_26224513
Dat laatste = dus geen gerichte vraag , maar richting nieuwe reacties..
pi_26224575
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:16 schreef lelibel het volgende:
Kom je dan ook vaginaal? Aangezien je anders je bekkenbodemspieren niet zou aanspannen lijkt me? Dat doe ik ook wel eens, is erg lekker .
Nee, ik kan niet vaginaal komen, heb altijd clitorale hulp nodig, en kan ook prima zonder "vulling" komen, maar met is lekkerder
And the druids turn to stone...
pi_26224617
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:14 schreef lelibel het volgende:

[..]

Wat voel je? Wordt je erg nat? Ga je er van trillen? Dat soort dingen.. Ik heb geen idee wat het is, so you explain me .

Trouwens de keren dat ik er redelijk tegenaan zat focuste ik me er juist wel op in de zin van express proberen mijn gedachten er een beetje erbij houden, express doorgaan als ik voel dat het wegzakt. Wil bij mij kennelijk dus andere resultaten opleveren?
oei, wat een moeilijke vraag. nou, ik ga een poging wagen.

als ik in die plateau fase kom, krijg ik gewoon een heerlijk gevoel, niks van samentrekken nog ofzo, het voelt gewoon ontzettend lekker. als er op dat moment, gewoon doorgegaan wordt, op de manier hoe het ging, dan zal ik klaarkomen. wordt er ineens even gestopt, of de snelheid of positie of wat dan ook wisselt, dan kan het zo pats over zijn. dan is het weg.
als het wel goed gaat, dan kom ik inderdaad klaar.
mijn ademhaling gaat sneller naarmate ik meer opgewonden raak, en hoe meer opgewonden, hoe meer geluid. als ik klaarkom, ga ik alle kanten op, [schokken, en een soort van stuiptrekken denk ik?] ik kom altijd nogal heftig klaar het duurt ook vrij lang bij mij, kan zo een paar minuten aanhouden. dan vermindert het, en moet ik echt even tot rust komen. als het erg heftig is, ben ik even van de wereld. ik heb nog wel naschokken enzovoorts, duurt even voordat ik 'helemaal klaar ben' zeg maar

maarja, dit is voor iedereen echt zo persoonlijk en anders...

en tja.. dat focussen.. probeer het niet. geniet ervan, ga fantaseren ofzo. als je fantaseert en je komt bijna klaar, fantaseer vrolijk door, en focus je niet op het al dan niet klaarkomen, maar laat het over je heen komen, als een soort golf.
pi_26224639
zeer weinig vrouwen komen klaar door puur vaginale stimulatie
ik ook niet
pi_26224744
ok missymirjam klinkt goed , bedankt voor je reactie!
pi_26224759
beetje duidelijk zo?
pi_26224794
Jazeker wel duidelijk .

Ik zou trouwens ook wel graag willen weten wat je op het moment van dat je bijna klaarkomt aan het doen bent? Ook algemene vraag naar iedereen. Ik weet dat het ook erg kan verschillen wáár vrouwen van klaarkomen, dus vandaar.
pi_26224806
euhm, hoe bedoel je, wat ik doe
de afwas niet in ieder geval
pi_26224811
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:16 schreef lelibel het volgende:
Kom je dan ook vaginaal? Aangezien je anders je bekkenbodemspieren niet zou aanspannen lijkt me?
dat juist wel, mn benen willen ook altijd alle kanten op enzo ( leuk voor vriendjelief alsie dr met zn hoofd tussen ligt )

( ook geen vaginaal hier trws )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_26224918
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
euhm, hoe bedoel je, wat ik doe
de afwas niet in ieder geval
pi_26224961
Wat je doet in de zin van of je wat in je hebt, of je jezelf stimuleert op dat moment of je vriend? Anything that's going on?
pi_26225002
Tha_T post liever niet als je niets nuttigs te vertellen hebt, er bestaan al genoeg topics vol van dit soort onzin... (en als je er toch behoefte aan hebt ga liever in ONZ reageren dan)
pi_26225013
het wisselt altijd
ik kom nooit maar op 1 manier klaar ofzo. de ene keer doe ik t zelf, de andere keer wordt het gedaan, en tijdens neuken kan ik ook klaarkomen, mits ik op de goeie manier gestimuleerd wordt.

niks speciaals in ieder geval. er is ook niet 1 bepaalde gweldige manier ofzo. het kan altijd gebeuren [mits het goeie gebeurt natuurlijk ]
pi_26225241
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:36 schreef lelibel het volgende:
Tha_T post liever niet als je niets nuttigs te vertellen hebt, er bestaan al genoeg topics vol van dit soort onzin... (en als je er toch behoefte aan hebt ga liever in ONZ reageren dan)
Ik mag niet lachen om een leuke opmerking? Tief anders even op ofzo. En wat als ik hier nu wel onzin post . Maar goed veel "plezier" verder ook
pi_26225656
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:45 schreef Tha_T het volgende:
Ik mag niet lachen om een leuke opmerking? Tief anders even op ofzo. En wat als ik hier nu wel onzin post . Maar goed veel "plezier" verder ook
O je mag best lachen hoor, alleen posten is niet zo'n echte noodzaak...
pi_26225667
Ik ervaar het elke keer weer anders. De ene keer is he een heel intens orgasme en reageert de rest van mijn lichaam er veel op, trillende benen, schokken enzo en de andere keer is het wat minder intens, maar het is natuurlijk altijd heerlijk om klaar te komen En ik word altijd erg nat als ik opgewonden ben.

Al vind ik het wel lekekrder als iemand anders mij laat klaarkomen dan wanneer ik het zelf doe. En ik heb af en toe wel een vaginaal orgasme, als ik mijn g-spot stimuleer, maar dat lukt me niet altijd
pi_26225821
Hm good. Ja die G-spot lijkt bij mij niet eens te bestaan . Zal wel, maar ik voel iig helemaal niets. Het is me nog nooit opgevallen dat ik er iets heb ofzo..
pi_26225950
ik vinds het ook lekkerder als een ander het doet, dan dat ik het zelf doe
pi_26226025
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:07 schreef lelibel het volgende:
Hm good. Ja die G-spot lijkt bij mij niet eens te bestaan . Zal wel, maar ik voel iig helemaal niets. Het is me nog nooit opgevallen dat ik er iets heb ofzo..
Ik heb hem ook pas geleden pas gevonden en nou kan ik hem af en toe ook nog niet vinden, dus misschien dat jij hem ooit ook nog eens ontdek
  donderdag 14 april 2005 @ 17:21:16 #28
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26226221
Ik zou het nooit kunnen beschrijven denk ik.

Eindeloos zou redelijk dichtbij komen wel.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26226249
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:21 schreef ondeugend het volgende:
Ik zou het nooit kunnen beschrijven denk ik.

Eindeloos zou redelijk dichtbij komen wel.
Doe een poging
  donderdag 14 april 2005 @ 17:25:28 #30
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26226349
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:22 schreef lelibel het volgende:

[..]

Doe een poging
Ik zal het later vandaag proberen, maar ik weet nu al dat het nooit het gevoel zelf zal benaderen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 14 april 2005 @ 17:47:31 #31
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_26226881
tvp
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_26226915
tvp
DoN't Be A LiAr, TeLl ThE TrUtH
pi_26230237
Er zijn wat lichamelijke tekenen die bij elke vrouw hetzelfde zijn zoals verhoogde ademhaling, verhoogde hartslag en een verhoogde bloeddruk wat een "rush' veroorzaakt, een blos op het lijf van de vrouw...

Hoe het voelt, daar vraag je me daar wat zeg, hoe beschrijf je een orgasme?

Je bouwt steeds meer spanning op, het gevoel wordt steeds intenser totdat het bijna tegen het ondragelijke aanzit, daar blijft het heel even hangen en dan BOEMBERDEBOEM de wereld explodeert...(je voelt hem aan komen denderen als een druk die opgebouwt wordt in combi met een heel warm gevoel, dat komt door die verhoogde bloeddruk)
Je voelt het door je hele lijf heen, je onderlijf krampt ritmisch samen(bekkenbodemspier), je voelt warmte en tintelingen door je hele lijf en er bestaat niets anders meer dan alleen maar dat gevoel, je hele wezen van zijn is weg, gedachte's bestaan niet meer, er is niets behalve de puurheid van dat goddelijke gevoel, diep ademhalen om het gevoel aan te laten houden en dan kom je ineens in een soort zweverig gevoel, alsof je op wolkjes ligt en zo dwarrel je weer heel langzaam naar beneden terwijl het gevoel langzaam uitdooft.

Ga je door met orgasme's dan kom je in een soort van golfbeweging waar je vanuit dat zweefgevoel weer een orgasme in duikt, extreem heftig en lekker is dat....

Wat betrefd je lijf tijdens het orgasme, daar heb je niet zo heel veel controle over dan, spieren spannen zich aan, het lichaam trekt zich krom onder het geweld dat dat gevoel teweeg brengt, totale workout

Maar nu spreek ik over mezelf en over een goed orgasme...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_26230342
Mooie uitleg Erodome
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_26230723
Het is heel moeilijk om dat uit te leggen en het is voor iedere vrouw weer anders. Erodome legt het trouwens heel goed uit.

Bij mij is het zo... dat je het gevoel hebt dat je ergens tegen aan zit en alles kwijt moet. Je lichaam vraagt om een soort van explosie. Als het komt heb je je spieren niet meer onder controle je ademhaling gaat heel snel. Je krijgt een heel warm gevoel vanuit je buik dat zich verspreidt naar je hoofd en de uiteinden van je voeten. En je denkt alleen maar; meer, meer, meer! Alles trekt ritmisch samen en je voelt je heerlijk. Je denkt nergens meer aan en je zit helemaal in dat gevoel. En dan ebt het langzaam weg. (jammer genoeg)
The sky is unlimited!
  donderdag 14 april 2005 @ 20:14:36 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26230802
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:53 schreef erodome het volgende:
Er zijn wat lichamelijke tekenen die bij elke vrouw hetzelfde zijn zoals verhoogde ademhaling, verhoogde hartslag en een verhoogde bloeddruk wat een "rush' veroorzaakt, een blos op het lijf van de vrouw...

Hoe het voelt, daar vraag je me daar wat zeg, hoe beschrijf je een orgasme?

Je bouwt steeds meer spanning op, het gevoel wordt steeds intenser totdat het bijna tegen het ondragelijke aanzit, daar blijft het heel even hangen en dan BOEMBERDEBOEM de wereld explodeert...(je voelt hem aan komen denderen als een druk die opgebouwt wordt in combi met een heel warm gevoel, dat komt door die verhoogde bloeddruk)
Je voelt het door je hele lijf heen, je onderlijf krampt ritmisch samen(bekkenbodemspier), je voelt warmte en tintelingen door je hele lijf en er bestaat niets anders meer dan alleen maar dat gevoel, je hele wezen van zijn is weg, gedachte's bestaan niet meer, er is niets behalve de puurheid van dat goddelijke gevoel, diep ademhalen om het gevoel aan te laten houden en dan kom je ineens in een soort zweverig gevoel, alsof je op wolkjes ligt en zo dwarrel je weer heel langzaam naar beneden terwijl het gevoel langzaam uitdooft.

Ga je door met orgasme's dan kom je in een soort van golfbeweging waar je vanuit dat zweefgevoel weer een orgasme in duikt, extreem heftig en lekker is dat....

Wat betrefd je lijf tijdens het orgasme, daar heb je niet zo heel veel controle over dan, spieren spannen zich aan, het lichaam trekt zich krom onder het geweld dat dat gevoel teweeg brengt, totale workout

Maar nu spreek ik over mezelf en over een goed orgasme...
als ik advocaat van de duivel speel is het uitleggen van een orgasme hetzelfde als duidelijk maken wat xtc met je doet, of hoe ganzenlever smaakt, of hoe het is om ontmaagd te worden. allemaal unieke ervaringen die je niet of wel ooit hebt meegemaakt.
pi_26231266
Ik voel het eigenlijk vaak in mn vingers
Tinteling.
  donderdag 14 april 2005 @ 20:38:07 #38
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_26231388
Als ik het hier allemaal zo lees: WIL IK OOK EEN VROUWELIJK ORGASME!! Ik voel me als man hier een beetje tekort gedaan.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  donderdag 14 april 2005 @ 20:40:08 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26231459
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:38 schreef Nickthedick het volgende:
Als ik het hier allemaal zo lees: WIL IK OOK EEN VROUWELIJK ORGASME!! Ik voel me als man hier een beetje tekort gedaan.
vind je jouwe niet goed genoeg?
  donderdag 14 april 2005 @ 20:40:56 #40
106776 Nickthedick
pi_26231483
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vind je jouwe niet goed genoeg?
Niet te vergelijken met wat die meiden hier schrijven iig.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_26231815
Het is wel lastig uit te leggen maar ik doe een poging.
Het lekkere gevoel door het stimuleren lijkt steeds sterker te worden. Als ik voel dat ik bijna 'over de top' ben span ik al mn spieren aan, dat lijkt het nog intenser te maken. Als ik klaarkom heb ik net als al een paar keer eerder genoemd is soms ook wel van die schokkende bewegingen. Op het moment van klaarkomen kun je (althans ik dus ) gewoon helemaal niets anders meer dan je laten gaan en dan is er alleen nog maar dat gevoel en verdwijnt heel even de wereld om je heen. Jammer dat het zo snel voorbij is. Hoewel dat ook per keer verschilt. Als ik vaker achter elkaar kom lijkt het steeds heftiger en en langer te duren
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_26232227
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:40 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Niet te vergelijken met wat die meiden hier schrijven iig.
Wat is het verschil dan? Dan moet je het ook uitleggen? Anders snappen wij meiden het niet.
The sky is unlimited!
pi_26232544
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:09 schreef Skylar het volgende:

[..]

Wat is het verschil dan? Dan moet je het ook uitleggen? Anders snappen wij meiden het niet.
bij ons is het gewoon BAM! klaar, hoppa.. niks van dat gezeik met dat schokken enzo..
  donderdag 14 april 2005 @ 21:28:03 #44
106776 Nickthedick
pi_26232770
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:09 schreef Skylar het volgende:

[..]

Het is kort: 5 seconden max. een gecentreerd gevoel in je leuter (de rest van je lichaam aanspannen versterkt het gevoel, maar het gevoel blijft gecentreerd in je leuter). Daarna 1 minuut ontspanning en je bent weer normaal.
pi_26233168
Ik reageer even op de mannen hierboven. Dus jullie voelen helemaal niks verder in je lichaam? Geen vibraties(tintelingen) of een gelukszaliggevoel dat vanaf je tenen dat tot aan je kruin naar boven gaat. Ik kan het me niet voorstellen. Zo ja, dan ben ik zo blij dat ik een vrouw ben en dat soort gevoelens mag beleven. Dan zijn vrouwen toch wat dat betreft van het sterkere soort... en joepie!
The sky is unlimited!
  donderdag 14 april 2005 @ 21:44:37 #46
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_26233219
Als ik de vrouwen hier zo lees , lijken orgasmes wel een soort lsd trip

Ik ben toch echt een vrouwtje, maar klaarkomen duurt bij mij geen minuten, er gebeurt ook verder niks...behalve dat ik even het gevoel krijg dat mijn poes in lichterlaaie staat

maar verder?

ik voel geen goddelijkheid, ik herken de schokken niet, ik hoor geen engelen zingen.
Ik kom gewoon klaar , paar seconden lol en dan even een minuutje met rust laten en hoppeta, door voor de volgende ronde
pi_26233221
Je zou je bijna afvragen... als je bovenstaande reacties (van de mannen) leest, waarom mannen altijd zo graag koste wat het kost zo graag willen klaarkomen.
The sky is unlimited!
pi_26233244
Wat een bullshit. Echt niet dat het spuiten is en klaar is kees. Lekker sneu voor je dan
  donderdag 14 april 2005 @ 21:47:47 #49
106776 Nickthedick
pi_26233318
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:44 schreef Skylar het volgende:
Je zou je bijna afvragen... als je bovenstaande reacties (van de mannen) leest, waarom mannen altijd zo graag koste wat het kost zo graag willen klaarkomen.
Omdat vrouwen vernederen de *echte* beloning is
pi_26233328
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:45 schreef Markster het volgende:
Wat een bullshit. Echt niet dat het spuiten is en klaar is kees. Lekker sneu voor je dan
Lekker makkelijk om je er zo snel vanaf te maken... vertel dan eens wat jij voelt tijdens je orgasme... maar nee, da's natuurlijk te persoonlijk of teveel werk voor je.
The sky is unlimited!
  donderdag 14 april 2005 @ 21:51:06 #51
106776 Nickthedick
pi_26233429
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:45 schreef Markster het volgende:
Geeft niet als je het niet begrijpt hoor. Toen ik 12 was vond ik het ook nog het meest geweldige wat me ooit was overkomen.
pi_26233450
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:47 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Omdat vrouwen vernederen de *echte* beloning is
Mannen vernederen met je zoveelste orgasme... bedoel je dat, terwijl zij er nog maar eentje hebben gehad?
The sky is unlimited!
  donderdag 14 april 2005 @ 21:53:20 #53
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_26233492
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeer weinig vrouwen komen klaar door puur vaginale stimulatie
ik ook niet
Mijn ex komt wel altijd klaar zo. Hou d'r ook maar voor dat ze een gave heeft
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  donderdag 14 april 2005 @ 21:53:37 #54
106776 Nickthedick
pi_26233500
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:51 schreef Skylar het volgende:

[..]

Mannen vernederen met je zoveelste orgasme... bedoel je dat, terwijl zij er nog maar eentje hebben gehad?
Nee, in het gezicht spuiten en vervolgens op de natte plek laten slapen.
pi_26233591
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:53 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Nee, in het gezicht spuiten en vervolgens op de natte plek laten slapen.
Laten we het er maar op houden dat je gewoon jaloers bent op de vrouwelijke medemens. En daar kan geen natte plek op je bed tegenop.
The sky is unlimited!
  donderdag 14 april 2005 @ 21:58:35 #56
106776 Nickthedick
pi_26233659
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:56 schreef Skylar het volgende:

[..]

Laten we het er maar op houden dat je gewoon jaloers bent op de vrouwelijke medemens. En daar kan geen natte plek op je bed tegenop.
You're so right.
pi_26233867
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:48 schreef Skylar het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om je er zo snel vanaf te maken... vertel dan eens wat jij voelt tijdens je orgasme... maar nee, da's natuurlijk te persoonlijk of teveel werk voor je.
Dat gaat jullie helemaal geen ene moer aan
pi_26234017
Hahaha, echt weer een mannelijke reactie... neuken, maar als je vraagt wat voor gevoelens hij erbij heeft... afhaken, beetje kinderachtig, zo blijf je in de rukfase, qua gevoel dan...
The sky is unlimited!
pi_26234077
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:09 schreef Skylar het volgende:
Hahaha, echt weer een mannelijke reactie... neuken, maar als je vraagt wat voor gevoelens hij erbij heeft... afhaken, beetje kinderachtig, zo blijf je in de rukfase, qua gevoel dan...
Heeft niets met kinderachtig te maken. Waarom zou ik zulke shit in hemelsnaam op het internet moeten zetten?
  donderdag 14 april 2005 @ 22:12:14 #60
106776 Nickthedick
pi_26234104
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:11 schreef Markster het volgende:

[..]

Heeft niets met kinderachtig te maken. Waarom zou ik zulke shit in hemelsnaam op het internet moeten zetten?
Om dezelfde reden dat je al die andere shit op het internet zet misschien?
pi_26234151
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:12 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Om dezelfde reden dat je al die andere shit op het internet zet misschien?
Welke andere shit?
  donderdag 14 april 2005 @ 22:15:26 #62
106776 Nickthedick
pi_26234199
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:13 schreef Markster het volgende:

[..]

Welke andere shit?
Ik laat je nog even nadenken...
pi_26234241
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:15 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Ik laat je nog even nadenken...
Ik zie nergens persoonlijek shit staan, dat door mij gepost is hoor.
pi_26234464
grappig
bij mij is klaarkomen een volledige lichamelijke experience, ik kronkel en lig te stuiptrekken, kan knijpen en krabbelen, en de bijbehorende geluiden.
en daarna, het helemaal van de wereld zijn
pi_26234787
Hehe, dit topic vordert zich toch weer interessant. Ik moet zeggen dat gevoel dat ik moet exploderen en doorgaan heb ik ook wel, bij mij zakt het alleen in een seconde opeens weg . Ik heb gewoon geen idee waarom. Ik heb vandaag geprobeerd gewoon door te gaan en ik heb er ook totaal niet bij nagedacht, samen met mijn vriend was beter dan alleen merkte ik, en het was gewoon goddelijk, en dan verdikke tóch zakt het weg. Tis gewoon oneerlijk. Jullie kerels moeten niet zeuren over tekortgedaan als je dit leest! Bij mij is het nog veel erger
  donderdag 14 april 2005 @ 22:35:45 #66
106776 Nickthedick
pi_26234887
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:32 schreef lelibel het volgende:
Hehe, dit topic vordert zich toch weer interessant. Ik moet zeggen dat gevoel dat ik moet exploderen en doorgaan heb ik ook wel, bij mij zakt het alleen in een seconde opeens weg . Ik heb gewoon geen idee waarom. Ik heb vandaag geprobeerd gewoon door te gaan en ik heb er ook totaal niet bij nagedacht, samen met mijn vriend was beter dan alleen merkte ik, en het was gewoon goddelijk, en dan verdikke tóch zakt het weg. Tis gewoon oneerlijk. Jullie kerels moeten niet zeuren over tekortgedaan als je dit leest! Bij mij is het nog veel erger
Je mag ere-lid worden van de mannenclub (no pun intended).
pi_26234920
man= tvp
pi_26234928
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:35 schreef Nickthedick het volgende:
Je mag ere-lid worden van de mannenclub (no pun intended).
Hehe nee ik geef me niet zomaar gewonnen, waag liever nog een poging!!!
pi_26234968
nou, maar zou dat niet jouw manier van komen zijn dan?
of merk je echt dat het die plateaufase is, en je er niet overheenkomt?
pi_26235033
Aha... wacht nog steeds op meer specififieke omschrijvingen van jullie. Ik vind jullie reactie niet orgineel!
The sky is unlimited!
pi_26236682
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:32 schreef lelibel het volgende:
Hehe, dit topic vordert zich toch weer interessant. Ik moet zeggen dat gevoel dat ik moet exploderen en doorgaan heb ik ook wel, bij mij zakt het alleen in een seconde opeens weg .
Dat heb ik dus ook ja. =S
Heel soms trekken m'n spieren wel samen en zo, en heb ik dus wel van die schokken, alleen ik voel er niets bij. Heel vaag is dat.
Sanity is (not) statistical
pi_26237369
Nou ik merk wel die plateaufase maar zoals in die grafiek klapt dat ineens in. Ja je merkt gewoon dat er niet wat speciaals gebeurt heh . En dat heb ik dus vandaag voor het eerst ietsjes anders gehad, maar het was totaal niet intens dus het was verder ook niet echt wat, ik zat er gewoon tegen aan.

En Maeghan dat heb ik ook wel 1 keer gehad lang geleden, toen ging ik trillen ofzo, maar dat was ook niets meer dan dat ik er dicht tegen aan zat. Iedere keer dat ik er serieus mee bezig ben op het forum schijnen er zich nieuwe ontwikkelingen voor te doen. Ik denk dat ik dus maar gewoon even verder probeer
pi_26237770
Het moment NET voor het klaarkomen is eigenlijk lekkerder of net zo lekker dan het klaarkomen zelf....als ik bijv. naar iets kijk of aan iets denk waar ik opgewonden van raak raak ik steeds verder opgewonden en opgewonden, ik word er steeds geiler van. Op het moment dat ik dan tegen mn hoogtepunt zit wil ik nog geiler worden, wil ik het beeld of de gedachte waar ik geil van word helemaal opzuigen, maar op het moment dat ik klaarkom kan ik (hoewel ik zou willen) niet meer geiler worden dan ik ben en kan ik me niet meer concentreren op datgene waar ik nou geil van werd, dus tijdens het klaarkomen geil ik niet meer of zo.

De laatste dagen baal ik daar eigenlijk een beetje van... maarja, dan komt weer de fase terug waarin ik weer opgewonden ben en kan ik nog een keer naar een orgasme toewerken (en nog een keer en nog een keer etc.)

Tijdens het naar een orgasme toewerken ga ik me steeds meer strak spannen (uitrekken) qua ledematen enzo, en tijdens het klaarkomen sta ik dan op zn strakst gespannen. Ik schok volgens mij ook een beetje.
En van onder voelt het alsof er golfjes door mn vagina gaan.

Het klaarkomen zelf duurt overigens maar een paar sekonden. 5 tot 8 sekonden hooguit denk ik.
Een minutenlang orgasme zoals ik hier las dat iemand had heb ik dus nog nooit gehad.

Soms heb ik (tijdens de seks met mn vriend) iets wat een klein beetje op een orgasme lijkt, wat net als een orgasme de spanning afvoert, nl die golfjes, maar dan is het helemaal niet zo heftig als een echt orgasme (wanneer ik dat zelf doe) en dan noem ik het dus ook niet zo.

Ik kom alleen klaar trouwens als ik het zelf doe (want het moet bij mij precies in een goed ritme en beweging wil ik komen) en als er niemand bij is die zit ik te kijken hoe ik bezig ben want dan kan ik het niet goed.

[ Bericht 22% gewijzigd door tulpje6 op 15-04-2005 00:25:58 ]
pi_26237889
Probeer anders eens om je ergens aan vast te klemmen (je kussen of zo of je ene hand strak tegen je buik aandrukken).....ik moet me wel goed 'schrap' kunnen zetten als ik wil klaarkomen, dus miss dat dat bij jou ook wil helpen?

(staand gaat het bijvoorbeeld al zeer moeilijk want dan kan ik me niet echt strak zetten en ik kom altijd een beetje schokkend klaar en de spanning neemt dan af in mn ledematen of zo of juist niet of zo en dat gaat allemaal nogal moeilijk staand, tenzij ik ergens tegenaan kan leunen, iets kan vasthouden maar dan nog....ik voel dan de spierspanning in mn benen enzo en ben dan tevens daar op gefocust, dat ik wel kan blijven staan, en dan gaat klaarkomen nogal moeilijk hehe).
pi_26237967
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 00:12 schreef tulpje6 het volgende:
Het moment NET voor het klaarkomen is eigenlijk lekkerder of net zo lekker dan het klaarkomen zelf....als ik bijv. naar iets kijk of aan iets denk waar ik opgewonden van raak raak ik steeds verder opgewonden en opgewonden, ik word er steeds geiler van. Op het moment dat ik dan tegen mn hoogtepunt zit wil ik nog geiler worden, wil ik het beeld of de gedachte waar ik geil van word helemaal opzuigen, maar op het moment dat ik klaarkom kan ik (hoewel ik zou willen) niet meer geiler worden dan ik ben en kan ik me niet meer concentreren op datgene waar ik nou geil van werd, dus tijdens het klaarkomen geil ik niet meer of zo.

De laatste dagen baal ik daar eigenlijk een beetje van... maarja, dan komt weer de fase terug waarin ik weer opgewonden ben en kan ik nog een keer naar een orgasme toewerken (en nog een keer en nog een keer etc.)

Tijdens het naar een orgasme toewerken ga ik me steeds meer strak spannen (uitrekken) qua ledematen enzo, en tijdens het klaarkomen sta ik dan op zn strakst gespannen. Ik schok volgens mij ook een beetje.
En van onder voelt het alsof er golfjes door mn vagina gaan.

Soms heb ik (tijdens de seks met mn vriend) iets wat een klein beetje op een orgasme lijkt, wat net als een orgasme de spanning afvoert, nl die golfjes, maar dan is het helemaal niet zo heftig als een echt orgasme (wanneer ik dat zelf doe) en dan noem ik het dus ook niet zo.
pi_26241764
Als man heb ik het gevoel net voor een orgasme dat ik heftiger moet stoten, dieper moet penetreren, zo net voor dat verlossende kwakje. Het gevoel tijdens is kort, maar alsof alle gewrichten een weldoende, bevrijdende "krak" geven.Alsof er een berg scharnieren in 1 keer los knakken.Mijn lichaam geeft dan het gevoel perfect in orde te zijn.
Nadien is het alsof er een injectie met kalmeermiddelen is gegeven. Een loom maar lekker gevoel, mijn spieren die geen kracht meer hebben(en ik ga nochtans prat op mijn lichaamskracht).
na enkele minuten ebt dat weg, en hangt het er van af. Soms blijft het gevoel van "meer", en soms gaat mijn joystick gewoon liggen.

Voor mijn huidige vriendin lijkt het meer van "penetratie en handwerk tesamen", als de ritmes en het gevoel goed liggen, het orgasme overweldigend is. Dan word ik meestal buiten gegooid door haar samenkrampende schede; Ze kan puur op eigen handwerk leuk klaarkomen, waar ik lekker mee van geniet. Maar deze orgasmes lijken net iets minder.

Soms lukt het ons tesamen klaar te komen,zonder dat ik buiten "getrapt" word, en zijn we beiden een kwartier uitgeteld. Hijgend nagenietend, alsof je net een bad valium hebt gepakt. De ideale slaapmuts. Alhoewel ik dat een belediging vind voor mijn partner. Maar na zo'n knaller gaat mijn jongeheer liggen.En kost het me minstens een minuut of 10 voordat ie terug zin krijgt.
Ikzelf, ik heb altijd zin.
Love, nothing more than sugarcoated hate
pi_26242117
Ok maar laten we ons even houden aan het topic, voor tips kun je namelijk beter terecht in mijn andere topic:
Hoe kom ik klaar?? (direct even naar de 4e pagina)

Ik zou graag van nog meer vrouwen willen weten hoe zij klaarkomen ervaren... Dan zinkt nu een beetje in.
quote:
Dat heb ik idd wel dus gehad gisteren, meer iets wat er op leek ofzo... Toen moest ik ook even rust nemen want mijn klit was veeeeel te gevoelig.

Anyway: girls start talking!
pi_26252875
Als ik net klaargekomen ben tril ik altijd een beetje volgens mij
  zaterdag 16 april 2005 @ 15:33:27 #79
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26272472
Sorry, ik ben man maar wil toch even reageren. Die mannen die een flink aantal posts terug schreven dat het bij hen niet zoveel voorstelt begrijp ik niet zo eigenlijk.
Ik kan me zelf goed vinden in de beschrijving van de vrouwen in dit topic. Daar lijkt het bij een man volgens mij ook erg op. Ik vergelijk het wel eens met een ballon die langzaam opgeblazen wordt. Je voelt op een gegeven moment dat de ballon bijna zal gaan knappen, dat het moment steeds dichterbij komt. Het uiteindelijke knappen van de ballon is dan het orgasme. Gelukkig duurt het echte klaarkomen wel wat langer dan het knappen van een ballon
De intensiteit van het klaarkomen verschilt erg. In mijn geval ligt dat aan hoe lang je al bezig bent. Klaarkomen tijdens een vluggertje is wel lekker, maar komt niet in de buurt van klaarkomen na al een uur of langer bezig te zijn geweest en het orgasme vele keren te hebben uitgesteld.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 16 april 2005 @ 15:39:59 #80
106776 Nickthedick
pi_26272608
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Sorry, ik ben man maar wil toch even reageren. Die mannen die een flink aantal posts terug schreven dat het bij hen niet zoveel voorstelt begrijp ik niet zo eigenlijk.
Ik kan me zelf goed vinden in de beschrijving van de vrouwen in dit topic. Daar lijkt het bij een man volgens mij ook erg op. Ik vergelijk het wel eens met een ballon die langzaam opgeblazen wordt. Je voelt op een gegeven moment dat de ballon bijna zal gaan knappen, dat het moment steeds dichterbij komt. Het uiteindelijke knappen van de ballon is dan het orgasme. Gelukkig duurt het echte klaarkomen wel wat langer dan het knappen van een ballon
De intensiteit van het klaarkomen verschilt erg. In mijn geval ligt dat aan hoe lang je al bezig bent. Klaarkomen tijdens een vluggertje is wel lekker, maar komt niet in de buurt van klaarkomen na al een uur of langer bezig te zijn geweest en het orgasme vele keren te hebben uitgesteld.
Ik denk dat het voor iedereen weer anders is, wat ik wil zeggen is: plateau's, schokken met je lichaam en tintelingen door je hele lijf? Is toch wel heavier dan wat ik ooit heb ondervonden (of misschien overdrijven sommige dames een beetje) Ik krijg er een beetje een beeld van als: the exorcist met een epileptische aanval.
pi_26272623
quote:
Hoelang houdt het orgasme zelf bij jou aan dan?
pi_26273179
dus behalve meerdere orgasmes, zijn ze ook nog eens een stuk beter? het is niet eerlijk
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:03:32 #83
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26273187
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:40 schreef lelibel het volgende:
Hoelang houdt het orgasme zelf bij jou aan dan?
Bij een vluggertje vrij kort (10 tot 20 seconden). Op de "langere" manier meestal toch wel boven een minuut. Bij mijn vrouw houdt dat schokken toch ook wel langer dan een minuut aan.
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:04:07 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26273199
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:03 schreef LoggedIn het volgende:
dus behalve meerdere orgasmes, zijn ze ook nog eens een stuk beter? het is niet eerlijk
Dat is mijn ervaring dus zeer zeker niet.
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:08:01 #85
106776 Nickthedick
pi_26273308
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Bij een vluggertje vrij kort (10 tot 20 seconden). Op de "langere" manier meestal toch wel boven een minuut. Bij mijn vrouw houdt dat schokken toch ook wel langer dan een minuut aan.
Doe je aan Tantra-seks ofzo?
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:10:07 #86
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26273365
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:08 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Nee, hoezo?
pi_26273377
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Bij een vluggertje vrij kort (10 tot 20 seconden). Op de "langere" manier meestal toch wel boven een minuut.
Hehe de spermabank zal blij met je zijn
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:11:39 #88
106776 Nickthedick
pi_26273398
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, hoezo?
1 MINUUT! lang klaarkomen? Ben je dan ook helemaal uitgedroogd na die tijd?
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:11:47 #89
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_26273400
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:08 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Bij tantrische seks is klaarkomen ondergeschikt
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:13:52 #90
106776 Nickthedick
pi_26273440
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:11 schreef SHE het volgende:

[..]

Bij tantrische seks is klaarkomen ondergeschikt
Of hebben we het hier over geestelijk klaarkomen
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:16:57 #91
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26273522
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:11 schreef Nickthedick het volgende:
1 MINUUT! lang klaarkomen? Ben je dan ook helemaal uitgedroogd na die tijd?
Als je denkt aan 1 minuut lang ejaculeren... Nee, dat inderdaad niet. Maar het gevoel dat in het begin wordt ingezet houdt wel zeker een minuut of langer aan ja (ik heb soms wel eens het idee dat het dan al 2 orgasmes zijn geweest trouwens ).
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:18:33 #92
106776 Nickthedick
pi_26273570
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als je denkt aan 1 minuut lang ejaculeren... Nee, dat inderdaad niet. Maar het gevoel dat in het begin wordt ingezet houdt wel zeker een minuut of langer aan ja.
En ga je dan ook allerlei plateau's door, begin je te tintelen en te schokken?
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:23:50 #93
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26273723
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:18 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

En ga je dan ook allerlei plateau's door, begin je te tintelen en te schokken?
Wordt wel erg plastisch nu, maar goed.. ... Tintelen niet. Wat schokken wel ja.
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:25:52 #94
106776 Nickthedick
pi_26273772
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wordt wel erg plastisch nu, maar goed.. ... Tintelen niet. Wat schokken wel ja.
Ja, ik neem de verhalen van de vrouwen hier als maatstaf. En hoe erg is dat schokken dan? Heb je je vrouw er wel eens mee verwond? of is het nauwelijks merkbaar.
pi_26274075
Lijkt mij ook vrij lang voor een man? Hoelang blijft er 'spul' uitkomen dan , dat duurt toch niet langer dan 5 seconden?
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:39:50 #96
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26274091
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:39 schreef lelibel het volgende:
Lijkt mij ook vrij lang voor een man? Hoelang blijft er 'spul' uitkomen dan , dat duurt toch niet langer dan 5 seconden?
dat hangt helemaal van het orgasme en zaadvoorraad af.
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 17:30:58 #97
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_26275261
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:14 schreef lelibel het volgende:

[..]

Wat voel je?
Intens genot...
quote:
Wordt je erg nat?
Ja.
quote:
Ga je er van trillen?
ja..
quote:

you explain me
En krijg je ook gevoelens als je de reacties hier leest?
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 17:34:06 #98
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_26275336
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 00:16 schreef tulpje6 het volgende:
Probeer anders eens om je ergens aan vast te klemmen (je kussen of zo of je ene hand strak tegen je buik aandrukken).....ik moet me wel goed 'schrap' kunnen zetten als ik wil klaarkomen, dus miss dat dat bij jou ook wil helpen?

(staand gaat het bijvoorbeeld al zeer moeilijk want dan kan ik me niet echt strak zetten en ik kom altijd een beetje schokkend klaar en de spanning neemt dan af in mn ledematen of zo of juist niet of zo en dat gaat allemaal nogal moeilijk staand, tenzij ik ergens tegenaan kan leunen, iets kan vasthouden maar dan nog....ik voel dan de spierspanning in mn benen enzo en ben dan tevens daar op gefocust, dat ik wel kan blijven staan, en dan gaat klaarkomen nogal moeilijk hehe).
Heel herkenbaar...
  zaterdag 16 april 2005 @ 17:34:40 #99
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26275351
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:30 schreef Loedertje het volgende:
En krijg je ook gevoelens als je de reacties hier leest?
Had jij dat idee ook al?
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 17:35:52 #100
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_26275380
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:13 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Of hebben we het hier over geestelijk klaarkomen
le petit mort.
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 17:36:37 #101
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_26275402
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Had jij dat idee ook al?

De vraagstelling en het hunkeren naar geile antwoorden
(Dat is wat ik uit de openingspost en de rest van de vragen kan opmaken )
  zaterdag 16 april 2005 @ 17:43:50 #102
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26275581
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:36 schreef Loedertje het volgende:

[..]

De vraagstelling en het hunkeren naar geile antwoorden
(Dat is wat ik uit de openingspost en de rest van de vragen kan opmaken )
Exact... Zal TS stiekem een man zijn?
  zaterdag 16 april 2005 @ 17:45:02 #103
106776 Nickthedick
pi_26275615
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nou, wie zichzelf hier op af zit te raggen is echt triest.
  zaterdag 16 april 2005 @ 17:48:35 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26275705
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

doen vrouwen dat soort dingen dan nooit?
pi_26275789
tvp
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  zaterdag 16 april 2005 @ 17:53:57 #106
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_26275840
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:52 schreef Scandalous het volgende:
tvp
pi_26275873
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:53 schreef SHE het volgende:

[..]

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  zaterdag 16 april 2005 @ 17:56:27 #108
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_26275898
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:55 schreef Scandalous het volgende:

[..]

[afbeelding]
Vind je het heel vervelend als ik , any time soon, mijn tong langs je weelderige bloem laat glijden?
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 17:59:46 #109
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_26275991
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:56 schreef SHE het volgende:

[..]

Vind je het heel vervelend als ik , any time soon, mijn tong langs je weelderige bloem laat glijden?
Kan een raar gevoel zijn met je tong over je beeldscherm...
pi_26275993
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:56 schreef SHE het volgende:

[..]

Wat zeg je dat mooi
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 18:00:27 #111
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_26276019
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:59 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Wat zeg je dat mooi
Ja ze hoopt dat je bij haar vervolgens hetzelfde gaat doen
  zaterdag 16 april 2005 @ 18:00:28 #112
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26276020
is ie zo weelderig dan?
  zaterdag 16 april 2005 @ 18:01:14 #113
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_26276045
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 18:00 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ja ze hoopt dat je bij haar vervolgens hetzelfde gaat doen
klopt
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 18:08:09 #114
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_26276241
Je proeft de zilte smaak bijna she...
pi_26276568
De antwoorden geil? Helemaal niet geil! Leerzaam voor iemand die nog nooit is gekomen. Erg fijn dat jullie het zo grappig vinden...
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 18:27:39 #116
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_26276740
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 18:21 schreef lelibel het volgende:
De antwoorden geil? Helemaal niet geil! Leerzaam voor iemand die nog nooit is gekomen. Erg fijn dat jullie het zo grappig vinden...

OMG :x
  zaterdag 16 april 2005 @ 18:27:42 #117
106776 Nickthedick
pi_26276742
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 18:21 schreef lelibel het volgende:
Laat ze maar kletsen hoor, het forum zit vol met van die nare mensen
pi_26279407
Zullen we de slowchat in het slowchattopic houden en hier een beetje ontopic blijven?????

BVD...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_26279733
On topic:
interessant topic

Off topic:
Lelibel wat een prachtige voornaam heb je: Mette
pi_26279848
Als ik masturbeer kom ik heel gemakkelijk klaar, binnen een halve minuut indien nodig. Ik ben nog nooit door toedoen van een ander klaargekomen, wel in aanwezigheid van een ander door masturbatie. Ik vind het erg lastig om het gevoel te beschrijven. Het is zo lekker dat er op het moment dat je klaarkomt alleen nog maar dat gevoel is. Er zijn geen gedachtes in je hoofd, je bestaat heel even alleen uit dat heerlijke gevoel. Daarna voel ik me heel erg ontspannen en op een prettige manier moe. Ik masturbeer ook vaak ter ontspanning. Masturbatie en klaarkomen hebben voor mij weinig met seks te maken. Misschien klinkt dat heel gek. Maar ik fantaseer bijvoorbeeld ook helemaal niet als ik masturbeer. Het is zeg maar puur lichamelijk.
pi_26279877
Als ik het ergens mee zou moeten vergelijken, dan lijkt het op het gevoel dat je in je buik krijgt wanneer je heel hoog schommelt, in de achtbaan over de kop gaat of heel snel over een heuveltje rijdt met de auto. Maar het is veel lekkerder en intenser dan dat.
pi_26281627
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik het ergens mee zou moeten vergelijken, dan lijkt het op het gevoel dat je in je buik krijgt wanneer je heel hoog schommelt, in de achtbaan over de kop gaat of heel snel over een heuveltje rijdt met de auto. Maar het is veel lekkerder en intenser dan dat.
Ja dat is een goede, daar kun je het inderdaad een beetje mee vergelijken. Of de sensatie die je voelt als je je evenwicht verliest, of vlak voordat je valt (alleen zijn de gevolgen dan wat minder prettig hè! )
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_26281787
[off-topic]Pyramus en Thisbe Ik heb het vertaald op het gym en het was één van mijn lievelingsverhalen. [/off-topic]
pi_26281887
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 21:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[off-topic]Pyramus en Thisbe Ik heb het vertaald op het gym en het was één van mijn lievelingsverhalen. [/off-topic]
Ja van mij ook! Ik kan het begin nog citeren
Fissus erat, tenui rima quam ducerat olim...
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_26281971
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 21:43 schreef Thisbe het volgende:
Ja van mij ook! Ik kan het begin nog citeren
Fissus erat, tenui rima quam ducerat olim...
Dat lukt me alleen met de Odyssee nog...

Maar goed, orgasmes!

Artist's impression.
pi_26282866
TVP
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26291277
quote:
Dat is grappig. Ik kom juist het heftigst klaar als het heel snel gaat. Als ik masturbeer en ik kom binnen de minuut, dan is het op z'n heftigst. Als ik eerst een tijdje bezig ben geweest en zeker als ik iets in mijn vagina heb gehad, is het orgasme veel minder sterk.
pi_26298237
quote:
Op zondag 17 april 2005 11:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat is grappig. Ik kom juist het heftigst klaar als het heel snel gaat. Als ik masturbeer en ik kom binnen de minuut, dan is het op z'n heftigst. Als ik eerst een tijdje bezig ben geweest en zeker als ik iets in mijn vagina heb gehad, is het orgasme veel minder sterk.
Hm dat heb ik nog niet vaker gehoord
  zondag 17 april 2005 @ 16:32:20 #129
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_26299241
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:39 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor iedereen weer anders is, wat ik wil zeggen is: plateau's, schokken met je lichaam en tintelingen door je hele lijf? Is toch wel heavier dan wat ik ooit heb ondervonden (of misschien overdrijven sommige dames een beetje) Ik krijg er een beetje een beeld van als: the exorcist met een epileptische aanval.
sicke fantasie heb jij
Die zoute stokjes...
  zondag 17 april 2005 @ 16:41:46 #130
106776 Nickthedick
pi_26299535
quote:
Op zondag 17 april 2005 16:32 schreef hallodagg het volgende:

[..]

sicke fantasie heb jij
Zie je het al voor je?

Ik wel
pi_26300234
quote:
Op zondag 17 april 2005 15:56 schreef lelibel het volgende:
Hm dat heb ik nog niet vaker gehoord
Ik vind klaarkomen tijdens de seks met een partner niet zo belangrijk, maar als ik wil klaarkomen, dan bij voorkeur voordat er geneukt wordt, want erna is het orgasme een beetje een deceptie. Ik ben dan gewoon veel minder gevoelig.
pi_26300377
quote:
Op zondag 17 april 2005 17:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik vind klaarkomen tijdens de seks met een partner niet zo belangrijk, maar als ik wil klaarkomen, dan bij voorkeur voordat er geneukt wordt, want erna is het orgasme een beetje een deceptie. Ik ben dan gewoon veel minder gevoelig.
Ik kan hem wel begrijpen, denk dat ik zoiets ook zou hebben, had het alleen nog nooit gehoord
  zondag 17 april 2005 @ 17:15:37 #133
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_26300417
Ik vind het heerlijk om klaar te komen.. Heb een keer gehad dat ik alles vaag begon te zien, en al mijn bloed voelde stromen.. heerlijk gevoel Ik kan niet echt beschrijven hoe het voelt.. maar ik weet wel dat ik niet zonder zou kunnen

And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
pi_26300606
Zonder kùnnen. Ach, ik zou niet doodgaan als ik nooit meer een orgasme had, maar het is wel erg prettig. Overigens heb ik weinig interesse in seks in tijden dat ik geen partner heb. Dan gaat er wel eens meer dan een maand zonder orgasme voorbij. Maar nu heb ik wel een vriendje en dan heb ik héél vaak zin.
  zondag 17 april 2005 @ 18:09:15 #135
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_26301963
quote:
Op zondag 17 april 2005 16:41 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Zie je het al voor je?

Ik wel
\

hmmmmm'kay
Die zoute stokjes...
  zondag 17 april 2005 @ 20:28:41 #136
37769 erodome
Zweefteef
pi_26305588
quote:
Op zondag 17 april 2005 17:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Hmzzzzz....

Ik heb dat als ik lekker neuk dat mijn klit dan "doof" wordt zeg maar, heeft geen flikker zin om dan mijn klit te stimuleren, als er heel zachtjes geneukt wordt gaat het wel, maar zodra dat iets steviger wordt valt het gevoel in mijn klit weg, wordt dan wel overgenomen door het vaginale gevoel en klaarkomen....
pi_26308663
quote:
Op zondag 17 april 2005 20:28 schreef erodome het volgende:
Hmzzzzz....

Ik heb dat als ik lekker neuk dat mijn klit dan "doof" wordt zeg maar, heeft geen flikker zin om dan mijn klit te stimuleren, als er heel zachtjes geneukt wordt gaat het wel, maar zodra dat iets steviger wordt valt het gevoel in mijn klit weg, wordt dan wel overgenomen door het vaginale gevoel en klaarkomen....
Ja ik moet zeggen dat ik me daar ook wel in kan vinden.. (afgezien van dat klaarkomen dan). Als het allemaal nog zachtjes gaat dan stimuleert het nog wel je klit maar bij heviger verdwijnt dat inderdaad. Wel apart eigenlijk nooit bij stilgestaan.
pi_26317482
Nu we toch op dit onderwerp zitten. ff een vraag ertussendoor voor de dames.

m'n vriendin gaf aan dat ze ook toen ik haar vingerde dicht tegen d'r orgasme aanzat. dat d8 ze in ieder geval, want ze heeft nog nooit een orgasme gehad. Het lukte me net niet omdat ik net iets anders ging bewegen en dan zakte het weer weg. is dit nu die plateaufase? hoe kom je daarover heen? of moet zij dat vooral doen door aan allerlei dingen te denken?

ik merkte wel dat ze af en toe beetje met stootjes ging hijgen en heel zacht af en toe kort kreunde. maar ik kan niet sneller bewegen dan dat ik op dat moment deed...

Hebben jullie tips om het te laten lukken
pi_26317885
quote:
Op maandag 18 april 2005 10:56 schreef CaRNagY het volgende:
m'n vriendin gaf aan dat ze ook toen ik haar vingerde dicht tegen d'r orgasme aanzat. dat d8 ze in ieder geval, want ze heeft nog nooit een orgasme gehad. Het lukte me net niet omdat ik net iets anders ging bewegen en dan zakte het weer weg. is dit nu die plateaufase? hoe kom je daarover heen? of moet zij dat vooral doen door aan allerlei dingen te denken?
Dat effect heb ik ook zovaak gehad, wil niet persé zeggen dat je dan bijna komt kennelijk want als ík zo'n moment aanhou gebeurt er ook niets.
  maandag 18 april 2005 @ 11:24:33 #140
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_26318141
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:20 schreef alsem het volgende:

[..]

bij ons is het gewoon BAM! klaar, hoppa.. niks van dat gezeik met dat schokken enzo..
Inderdaad! En van de wereld zijn? Was het maar zo'n feest.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_26337683
anorgasme what an bullshit.

ligt dus echt aan jezelf en de kerel. zoek een kerel uit waar je opgewonden van raakt en eentje die ervaring heeft en je niet van achteren paalt en daarna uitgeput op bed een peuk gaat roken (wel ideaal zijnde als kerel als het je toch alleen maar om eenmalige sex ging ).
pi_26341221
Bij mij zijn er verschillende soorten. Eén ervan is als ik lange tijd niet gekomen ben. Mijn lichaam lijkt die ontspanning dan nodig hebben. Bij dit soort orgasmes ben ik ongeveer een halve minuut bezig, soms iets meer. Het gevoel is dan ontspannend, maar niet overweldigend.
Een andere soort is het soort dat ik heb als ik lekker ontspannen ben, de aanloop naar het daadwerkelijke orgasme kasn erg lang duren, maar is heftig en vaak kan ik makkelijk vlak erna nog een tweede, derde of vierde keer komen.
Bij voorgaande soort orgasmes ben ik alleen.
Als er iemand bij is, en diegene 'helpt' een handje door strelingen, beffen/baffen, noem maar op, is het gevoel alles overweldigend. Ze duren vaak langer dan de voorgaande twee en alles aan mijn lichaam is veel gevoeliger. Mijn borsten lijken 'steviger' te worden, er komt veel meer een rode gloed over mijn lijf. Wat heel vaak gebeurt is dat ik daarna in slaap val, of in elk geval een beetje sluimer. Heel saai, maar ik kan er niks aan doen.
Tot voor kort hield ik me stil bij orgasmes. Af en toe een kreuntje, dat was alles. Toch is het lekkerder om het 'eruit' te gooien op het moment suprème. Jammer voor de buren dan
Wat ik ook merk, en waar ik benieuwd ben of andere vrouwen dat ook hebben... het lijkt erop dat ik alleen kom op het moment dat ik in-adem. En nadat ik klaar ben gekomen, kan ik bijna een halve minuut blijven liggen zonder te ademen, heel raar, alsof alles teveel energie heeft gekost.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_26341322
Grappig hoe het verschilt, mijn orgasmes zijn juist veel heftiger als ik een tijdje niet ben klaargekomen.

Ik let eigenlijk niet zo op mijn ademhaling tijdens het klaarkomen , maar erna lig ik vooral wat te puffen en te zuchten.
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:52:23 #144
37769 erodome
Zweefteef
pi_26341574
Ademhaling is heel belangerijk voor het gevoel, wat veel vrouwen doen is heel kort gaan ademen en de adem inhouden, isse fout dus, probeer maar eens diep te blijven ademen, het gevoel neemt dan gigantisch toe en houdt veel langer aan, ook schiet je veel makkelijker naar een 2de orgasme toe direct daarna...

Diepe ademhaling naar de onderbuik toe mensen, altijd en overal, ook tijdens de sex...

Zo hou je je energiebanen open en blijft die prachtige energiecyclus geweldig bestaan, je zal zien dat je als vrouw zijnde meer energie van sex krijgt, wat erg leuk is, liggen de mannen uit te puffen en zeg jij, waar ben je nou moe van joh
pi_26342008
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:54 schreef beffelholt het volgende:
anorgasme what an bullshit.

ligt dus echt aan jezelf en de kerel. zoek een kerel uit waar je opgewonden van raakt en eentje die ervaring heeft en je niet van achteren paalt en daarna uitgeput op bed een peuk gaat roken (wel ideaal zijnde als kerel als het je toch alleen maar om eenmalige sex ging ).
Ga alsjeblieft wat meer meemaken in je leven en kraak niet direct de hele zaak af. Je wilt niet weten hoe het ís om dat te hebben... Er is niemand zo lekker als mijn eigen kerel!! Zou geen ander wíllen hebben
  vrijdag 22 april 2005 @ 01:36:42 #146
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26421403
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 09:52 schreef erodome het volgende:
Ademhaling is heel belangerijk voor het gevoel, wat veel vrouwen doen is heel kort gaan ademen en de adem inhouden, isse fout dus, probeer maar eens diep te blijven ademen, het gevoel neemt dan gigantisch toe en houdt veel langer aan, ook schiet je veel makkelijker naar een 2de orgasme toe direct daarna...

Diepe ademhaling naar de onderbuik toe mensen, altijd en overal, ook tijdens de sex...

Zo hou je je energiebanen open en blijft die prachtige energiecyclus geweldig bestaan, je zal zien dat je als vrouw zijnde meer energie van sex krijgt, wat erg leuk is, liggen de mannen uit te puffen en zeg jij, waar ben je nou moe van joh
Dat laatste... lol... Dat is nu meestal mijn probleem. Maar wel een leuke aanleiding om weer langzaam aan opnieuw te beginnen met eem eventueel voorspel. :p

OT: Dat ligt er echt maar net aan, hoe, wat, waar en met wie...

Bij van die langzame rustige sex waarbij veel stimulatie is, voel je een soort van algehele tinteling door je hele lijf heen. Een keer zelfs alsof je hele lichaam uit kleine wolkjes bestaat, zo licht, sprankelend en wolkig. I know... Het is raar om uit te leggen Feit is alleen dat je naderhand in die roes blijft hangen en dat kan best eens lang duren

Bij de wat meer ruige sex die op pure geilheid is gebaseerd merk ik aan mn ademhaling dat deze steeds stugger wordt, je spieren krampen samen en ontspannen zich weer. Ook het gevoel in mn vingertoppen, lippen en borsten wordt dan superintens. Goh zou dat wat met de extra bloedtoevoer te maken hebben? Verder kan ik dan ook vaker achter elkaar komen, terwijl ik dit bij dat lieve "gedoe" absoluut niet heb. Dan zweef je door zeg maar...

Maar ja, dan heb je nog de standjes, de extra stimulatie met handen, tong, attributen etc wat ook nog een rol kan spelen...
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_26421984
Ik heb het idee dat je er veel te veel mee bezig bent. Als ik erop ga letten lukt is het voor mij ook moeilijk en dat nog wel als man zijnde (overigens bij het tegenovergestelde hetzelfde verhaal)
Als ik jou zo klinisch over seks hoor praten is het alsof een slager vlees aan het malsslaan is. Probeer het uit je hoofd te zetten en ga genieten van je vriend. Het klinkt alsof je vriend een lopende lul is die jouw de hele tijd moet proberen te laten komen. Een geslachtsdelenparty, plain, oppervlakkig, zonder gevoel. Natuurlijk is dit niet het geval maar dat geeft misschien wel weer hoe anderen zoals ik hiernaar kijken en waar bij jou dus ook misschien wel het probleem ligt.

Maargoed ik ben geen vrouw ik kan je niet verder helpen. Ik weet alleen wel dat vrouwen onderling heel erg verschillen wat de een lekker vind kan de ander weer helemaal niet hebben. Waar je bij de een op los kunt rammen moet je bij de ander heel subtiel te werk gaan. Ik denk dat er geen specifieke gulde regel is.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_26425427
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 02:15 schreef ssebass het volgende:
Ik heb het idee dat je er veel te veel mee bezig bent. Als ik erop ga letten lukt is het voor mij ook moeilijk en dat nog wel als man zijnde (overigens bij het tegenovergestelde hetzelfde verhaal)
Als ik jou zo klinisch over seks hoor praten is het alsof een slager vlees aan het malsslaan is. Probeer het uit je hoofd te zetten en ga genieten van je vriend. Het klinkt alsof je vriend een lopende lul is die jouw de hele tijd moet proberen te laten komen. Een geslachtsdelenparty, plain, oppervlakkig, zonder gevoel. Natuurlijk is dit niet het geval maar dat geeft misschien wel weer hoe anderen zoals ik hiernaar kijken en waar bij jou dus ook misschien wel het probleem ligt.

Maargoed ik ben geen vrouw ik kan je niet verder helpen. Ik weet alleen wel dat vrouwen onderling heel erg verschillen wat de een lekker vind kan de ander weer helemaal niet hebben. Waar je bij de een op los kunt rammen moet je bij de ander heel subtiel te werk gaan. Ik denk dat er geen specifieke gulde regel is.
Ik let er zeker niet altijd op en meestal speelt proberen klaar te komen zelfs totaal geen rol bij ons. Best wel logisch dat je dat idee wel krijgt aangezien het in dit topic nergens anders over gaat? Maargoed dan is dat even opgehelderd. Ik richt me er echt totaaaaaaaal niet op ik probeer alleen soms de tips uit te voeren die ik hier krijg... nogal logisch dat je dan even denkt goh zal dat iets helpen? Maargoed als het lekkerder wordt dan wordt de tip gewoon ingevoerd als voor herhaling vatbaar en de volgende keren let ik er dan weer niet op... Valt dur reuze mee hoor, en mijn vriend heeft niets te klagen want die krijgt meeeeer dan genoeg aandacht .

Ik heb nu ook contact met iemand via de mail die eerst nog nooit was klaargekomen en nu wel. Heb een mail vol met vragen teruggestuurd, haha. Ben echt zooo blij dat ik eindelijk iemand vind die gewoon persoonlijke informatie kan verschaffen over dit probleempje...
pi_26529035
Gebruik je overigens een van deze middelen: citalopram, fluoxetine, paroxetine of sertraline?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_26530013
probeer in eerste instantie gewoon pas te masturberen als je zo geil bent dat je t idee hebt dat je van je stoel gaat glijden ^^ dus: "ARGH I CAN'T THINK STRAIGHT NO MORE" achtige stemmingen...
pi_26553525
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:12 schreef ssebass het volgende:
Gebruik je overigens een van deze middelen: citalopram, fluoxetine, paroxetine of sertraline?
Nee, none of all...
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:45 schreef Chessaaj het volgende:
probeer in eerste instantie gewoon pas te masturberen als je zo geil bent dat je t idee hebt dat je van je stoel gaat glijden ^^ dus: "ARGH I CAN'T THINK STRAIGHT NO MORE" achtige stemmingen...
Dat doen we meestal ook...
pi_26582586
Wees gerust eens komt de dag dat het vanzelf gebeurt.
Het is echt een kwestie van ontspannen.
Ik zat er jaren mee,de partner in kwestie des te meer!
Dat werkt dus niet!
Met een wijntje of 2 ging het beter,maar vaginaal alleen is het nog nooit gelukt.
Met m'n nieuwe lief gaat het wel verder,maar op het moment dat ik iets anders voel,ben ik dan toch weer te gespannen.
Maar bij hem ik heb niet meer zo erg die behoefte om klaar tekomen,ik voel me zonder dat ook supergoed.

Als ik het zelf doe kan het binnen een halve minuut,en dan ook vaker.
Ga zelf je lichaam eens ontdekken,je zult zien dat er dingen zijn die je erg lekker vindt.
Ik heb zelf wel eens Poppers gebruikt!Je weet niet wat je overkomt!
Maar of dat met een partner werkt weet ik niet,ik was toen alleen.

Succes :
pi_26582718
Er is volgens mij bijna geen enkele vrouw die komt van alleen vaginaal contact, hoor. Je klit zit immers niet in je vagina.
  donderdag 28 april 2005 @ 22:25:56 #154
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26582810
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er is volgens mij bijna geen enkele vrouw die komt van alleen vaginaal contact, hoor. Je klit zit immers niet in je vagina.
ik denk dat het percentage op 35% ligt van vrouwen dat beter of alleen vaginaal klaarkomt..
pi_26582864
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat het percentage op 35% ligt van vrouwen dat beter of alleen vaginaal klaarkomt..
En waarom denk je dat? Heb je vergelijkend onderzoek gedaan?
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:05:58 #156
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26595180
quote:

[..]

Ik denk het ook .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 29 april 2005 @ 20:46:03 #157
37769 erodome
Zweefteef
pi_26607000
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De klit is meer dan dat bobbeltje dat je ziet he, vergis je daar niet in.....

Ik ken best veel vrouwen die vaginaal kunnen klaarkomen, ben er zelf ook 1 van, dus ook in standjes waar de klit absoluut niet geraakt wordt...
pi_26607068
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 20:46 schreef erodome het volgende:
De klit is meer dan dat bobbeltje dat je ziet he, vergis je daar niet in.....
Okee da's wel waar, maar de meeste vrouwen die ik ken komen alleen clitoraal klaar.
quote:
Ik ken best veel vrouwen die vaginaal kunnen klaarkomen, ben er zelf ook 1 van, dus ook in standjes waar de klit absoluut niet geraakt wordt...
Ik mis weer eens iets.
  vrijdag 29 april 2005 @ 20:54:20 #159
37769 erodome
Zweefteef
pi_26607192
Is dat echt zo, geniet je van seks, heb je plezier, zo ja, dan mis je niets, dan is het doel al bereikt.

Wat me wel opvalt, ik weet niet of het zo is, is dat de vrouwen die ik tot nu toe ken die vaginaal klaarkomen allemaal van fiks stevig neukwerk houden en daardoor echt gigantisch uit hun dak gaan...
pi_26607720
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 20:54 schreef erodome het volgende:
Is dat echt zo, geniet je van seks, heb je plezier, zo ja, dan mis je niets, dan is het doel al bereikt.

Wat me wel opvalt, ik weet niet of het zo is, is dat de vrouwen die ik tot nu toe ken die vaginaal klaarkomen allemaal van fiks stevig neukwerk houden en daardoor echt gigantisch uit hun dak gaan...
Ik zou al blij zijn als ik gewoon kon klaarkomen
pi_26608529
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 20:54 schreef erodome het volgende:

Oh, ik hou ook wel van stevig. Maar als een man te diep gaat, wil het nog wel eens pijn doen.

Genieten doe ik zeker.
  woensdag 4 mei 2005 @ 07:57:36 #162
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_26718186
Vaginaal geen probleem, clitoraal bijna alleen als ik het zelf doe.
G spot vond hij op mijn aanraden met zijn vingers en KABOEM! :-D Ja echt hoor! Maar wel een heel ander orgasme als dat ik geneukt word. Dan kan ik echt van de ene in de andere duiken en dan na een stuk 3 dan moet ik echt bijkomen want dan trilt en tintelt alles gewoon.
Maar de andere keer kom ik niet klaar en vind ik het net zo zalig!
Laat een orgasme hebben geen verplichting zijn iig
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:47:23 #163
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26719478
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 07:57 schreef tass het volgende:
Vaginaal geen probleem, clitoraal bijna alleen als ik het zelf doe.
G spot vond hij op mijn aanraden met zijn vingers en KABOEM! :-D Ja echt hoor! Maar wel een heel ander orgasme als dat ik geneukt word. Dan kan ik echt van de ene in de andere duiken en dan na een stuk 3 dan moet ik echt bijkomen want dan trilt en tintelt alles gewoon.
Maar de andere keer kom ik niet klaar en vind ik het net zo zalig!
Laat een orgasme hebben geen verplichting zijn iig
Exact mijn verhaal.
pi_26720484
Zou je me ook kunnen zeggen waar bij jullie de G-spot zit? Ik heb hem namelijk nog nooit gevonden... (wel gezocht)
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:46:25 #165
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26720594
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:42 schreef lelibel het volgende:
Zou je me ook kunnen zeggen waar bij jullie de G-spot zit? Ik heb hem namelijk nog nooit gevonden... (wel gezocht)
Aan de voorkant van je vagina, je hebt eerst een soort van ruw stukje, en daar zit 'ie boven. Aan de buik-kant dus.
pi_26727720
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:46 schreef Christine het volgende:

[..]

Aan de voorkant van je vagina, je hebt eerst een soort van ruw stukje, en daar zit 'ie boven. Aan de buik-kant dus.
kun je er met een vinger bij?
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:57:40 #167
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26727734
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:57 schreef lelibel het volgende:

[..]

kun je er met een vinger bij?
Makkelijk, maar het zit wel dieper dan je denkt
  woensdag 4 mei 2005 @ 15:00:19 #168
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26727821
het ruwe stukje voelt als de ribbeltjes op het strand als het eb is. gem. 6 cm diep. je hebt ook nog een spot die wat dieper zit en nog eentje. ontdek je plekje!
pi_26791778
Hai, heb het hele topic nu doorgelezen. Maar zit me af te vragen: zijn er nog meer vrouwen die alleen klaarkomen als ze hetzelf doen? Ik heb pas op latere leeftijd ontdekt dat ik (als vrouw) ook klaar kon komen. Best wel jammer. Maar beter laat dan helemaal nooit, nietwaar?
Maar tot nog toe, is het nog nooit iemand anders gelukt om mij te laten klaarkomen. Daar is al een keer een relatie door gestrand.
Zijn vorige partner was blijkbaar zo ontzettend goed in bed, dat ze altijd samen klaarkwamen.
En zulke verhalen werken natuurlijk niet erg bevorderlijk voor mij.

Nu heb ik een partner die er gelukkig gewoon lekker van geniet als ik met mezelf bezig ben.
Maar ik zou juist zo graag willen dat het hèm een keertje zou lukken.
Ik weet dat als ik me daar teveel op focus, het helemaal niet gaat lukken.
Maar toch......

Maar als ik met vriendinnen over dit onderwerp praat, zeggen ze allemaal dat zij daar geen last van hebben. Hierdoor heb ik het idee dat ik de enige ben.
pi_26919183
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:38 schreef Nickthedick het volgende:
MMO is het woord. Male Multiple Orgasm. Mannen kunnen ook uren lang een orgasme hebben. Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt. Het was letterlijk en dan bedoel ik ook letterlijk zonder overdrijven 100x heftiger dan normaal klaarkomen. Google maar op Jack Johnston en MMO. Dan vind je het wel.

Ik denk dat vrouwen iets vergelijkbaar meemaken.
  woensdag 11 mei 2005 @ 17:31:43 #171
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26919598
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:17 schreef ravan het volgende:

[..]

MMO is het woord. Male Multiple Orgasm. Mannen kunnen ook uren lang een orgasme hebben. Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt. Het was letterlijk en dan bedoel ik ook letterlijk zonder overdrijven 100x heftiger dan normaal klaarkomen. Google maar op Jack Johnston en MMO. Dan vind je het wel.

interesting stuff! komt wel een beetje overeen als die sites waar ze penisverlengingen of ejaculatieuitstelpilletjes verkopen, kwa stijl.
pi_26923009
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

interesting stuff! komt wel een beetje overeen als die sites waar ze penisverlengingen of ejaculatieuitstelpilletjes verkopen, kwa stijl.
hoezo, hang je daar vaak rond dan?
  woensdag 11 mei 2005 @ 19:34:50 #173
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26923081
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 19:31 schreef lelibel het volgende:

[..]

hoezo, hang je daar vaak rond dan?
hihi. nee
pi_26923135
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 23:46 schreef Hondagirl het volgende:
Hai, heb het hele topic nu doorgelezen. Maar zit me af te vragen: zijn er nog meer vrouwen die alleen klaarkomen als ze hetzelf doen? Ik heb pas op latere leeftijd ontdekt dat ik (als vrouw) ook klaar kon komen. Best wel jammer. Maar beter laat dan helemaal nooit, nietwaar?
Maar tot nog toe, is het nog nooit iemand anders gelukt om mij te laten klaarkomen. Daar is al een keer een relatie door gestrand.
Zijn vorige partner was blijkbaar zo ontzettend goed in bed, dat ze altijd samen klaarkwamen.
En zulke verhalen werken natuurlijk niet erg bevorderlijk voor mij.

Nu heb ik een partner die er gelukkig gewoon lekker van geniet als ik met mezelf bezig ben.
Maar ik zou juist zo graag willen dat het hèm een keertje zou lukken.
Ik weet dat als ik me daar teveel op focus, het helemaal niet gaat lukken.
Maar toch......

Maar als ik met vriendinnen over dit onderwerp praat, zeggen ze allemaal dat zij daar geen last van hebben. Hierdoor heb ik het idee dat ik de enige ben.
Ik wou in eerste instantie niet direct reageren omdat ik hoopte dat iemand anders dat zou doen, maargoed ik kan wel eventjes wat zeggen er over.

Hier op fok zijn er genoeg die alleen van zichzelf klaar kunnen komen, dus je bent absoluut niet de enige! Daarbij de mensen díe ik ken die niet konden klaarkomen en dat inmiddels wel kunnen daarbij gaat het nog steeds een beetje moeilijk. De ene kan het wel samen met een jongen, maar dan wel maar heeeeel af en toe, en de ander lukt het alleen bij zichzelf (hiervan ken ik ook iemand). Ik weet dus ook zeker dat als ik ooit wel kan klaarkomen het nog steeds heel moeilijk zal gaan (helaas).

Die ex van jou is niet zo'n lekkere vent dan. Met zo iemand wil je toch ook niet eens hebben, jeetje hey! Wees maar blij dat je daar van af bent.

Goed verder is de enige tip die ik zo weet te bedenken (en een beetje omdat die tips op fok ook weleens werden gegeven), is dat je vriend zoveel mogelijk moet proberen na te bootsen hoe je het bij jezelf doet. Zorg er allereerst voor dat je er comfortabel mee bent om met jezelf bezig te zijn bij je vriend en hierdoor ook te komen? Vanaf dat punt kun je dan het proberen na te bootsen.
pi_26923178
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:17 schreef ravan het volgende:

Ik dacht in eerste instantie dat je met Male Multiple Orgasm de mannen bedoelde die meerdere keren achter elkaar konden komen (zonder pauze). Daar ken ik ook wel iemand van. Maargoed je bedoelde wat anders . Wel interessant trouwens!
pi_27020118
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 19:38 schreef lelibel het volgende:

[..]

Ik dacht in eerste instantie dat je met Male Multiple Orgasm de mannen bedoelde die meerdere keren achter elkaar konden komen (zonder pauze). Daar ken ik ook wel iemand van. Maargoed je bedoelde wat anders . Wel interessant trouwens!
Dank je, Mannen zitten toch ander inelkaar dan iedereen denkt.

Male Multiple Orgasm
Zo heeft die kerel het genoemd, kennelijk kon hij geen betere naam verzinnen. misschien is Mannelijk urenlang durend orgasme beter. Het is een beetje een heel gedoe om uit te leggen dat je dan niet spuitenklaar komt, maar urenlang in SuperExtase zit. Het is niet voor te stellen hoe heftig het is. Zelfs parachute springen is minder heftig letterlijk!!! Ik voelde me hele lichaam trillingen van top tot teen. 100x zo sterk als 'normaal' klaarkomen in golfbewegingen door me heen, maar dan een uur lang.

Vrouwen kunnen het trouwens ook leren. En nog leuker je kan elkaar "AAN" zetten door het geluid.

Het rare is, dat mensen mannen en vrouwen dit kennelijk zijn vergeten in de loop van duizenden jaren of langer, want geen enkele cultuur heeft dit, ook niet in India met tantra. Ik snap het niet, hoe kunnen ze dit nou zijn vergeten???? rare mensen, die voorouders.
pi_27020126
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik weet het. Hij heeft niet echt professionele site. Jammer genoeg. Dit is op basis van een geluid, dus er valt niet zoveel te verkopen. Hij is een goedwillende Amateur, die van stijl nog niet gehoord heeft.
  woensdag 18 mei 2005 @ 00:09:21 #178
121009 elke_82
ow jeeah!
pi_27103599
Ik kwam vroeger altijd veel heviger klaar, weet iemand misschien waaraan dat ligt, zo ja -> Hoe krijg ik het terug???
pi_27106435
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 00:09 schreef elke_82 het volgende:
Ik kwam vroeger altijd veel heviger klaar, weet iemand misschien waaraan dat ligt, zo ja -> Hoe krijg ik het terug???
Misschien kun je íets meer uitleggen over de omstandigheden?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:32:47 #180
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27172377
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 00:09 schreef elke_82 het volgende:
De spanning van het "verbodene" is waarschijnlijk weg. Gebeurt bij wel meer mensen (in geval van een relatie) als ze langer in een relatie zitten of zijn gaan samenwonen, of (zonder relatie) op zichzelf zijn gaan wonen (je kunt niet meer betrapt worden).

Het kunstje is de spanning terughalen. Daarvoor zijn minstens zo veel methodes als er standjes zijn, dus ik volsta met wat voorbeelden: Sex met een ander dan je vaste partner (bijvoorbeeld in een nieuwe relatie), sex met speeltjes erbij, sex met jezelf terwijl de ander in eerste instantie alleen maar toe mag kijken, de vrijpartij enorm lang oprekken, vrijen op plaatsen waar het niet hoort, etc. De mogelijkheden zijn eindeloos, en eindeloos te combineren.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 21 mei 2005 @ 19:25:04 #181
121291 muffinn
As sweet as pie =)
pi_27223447
Ik ben ook nog nooit klaargekomen..
Althans, niet dat ik zelf weet dus dat zal dan wel nite he.
Ik heb het nu al 9maanden met mijn vriendje, en ondertussen hebben we al een halfjaar sex, hij is mijn eerste vriendje.
De sex is verder wel echt heel erg lekker en voor mij is het ook geen must om klaar te komen ofzo, maar waar ik wel last van heb is een gevoel dat ik moet plassen! Echt heel intens. Is dit herkenbaar voor sommigen?
Want ik vind het echt heel vervelend en kan me dan niet zo goed meer laten gaan omdat ik bang ben dat ik straks per ongeluk alles laat lopen zeg maar..
Ik heb er zowieso wel eens last van als ik echt heel erg hard moet lachen, dan plas ik ook automatsich in mijn broek.
Maar ik had ergens gelezen dat dit plasgevoel komt voordat je komt??
pi_27237544
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 00:32 schreef RonaldV het volgende:

[..]

De spanning van het "verbodene" is waarschijnlijk weg. Gebeurt bij wel meer mensen (in geval van een relatie) als ze langer in een relatie zitten of zijn gaan samenwonen, of (zonder relatie) op zichzelf zijn gaan wonen (je kunt niet meer betrapt worden).

Het kunstje is de spanning terughalen. Daarvoor zijn minstens zo veel methodes als er standjes zijn, dus ik volsta met wat voorbeelden: Sex met een ander dan je vaste partner (bijvoorbeeld in een nieuwe relatie), sex met speeltjes erbij, sex met jezelf terwijl de ander in eerste instantie alleen maar toe mag kijken, de vrijpartij enorm lang oprekken, vrijen op plaatsen waar het niet hoort, etc. De mogelijkheden zijn eindeloos, en eindeloos te combineren.
Het kan ook dat het klaarkomen bepaalde behoeftes onderdrukte zoals warmte en geborgenheid die je vroeger gemist hebt(stuk verdriet onderdrukking) en nu wel krijgt in een relatie, waardoor er een stuk controle wegvalt en spanning achter je orgasme.
pi_27239668
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 19:25 schreef muffinn het volgende:
Ik heb het nu al 9maanden met mijn vriendje, en ondertussen hebben we al een halfjaar sex, hij is mijn eerste vriendje.
De sex is verder wel echt heel erg lekker en voor mij is het ook geen must om klaar te komen ofzo, maar waar ik wel last van heb is een gevoel dat ik moet plassen! Echt heel intens. Is dit herkenbaar voor sommigen?
Want ik vind het echt heel vervelend en kan me dan niet zo goed meer laten gaan omdat ik bang ben dat ik straks per ongeluk alles laat lopen zeg maar..
Ik heb er zowieso wel eens last van als ik echt heel erg hard moet lachen, dan plas ik ook automatsich in mijn broek.
Ik kan me niet voorstellen dat je vlak voordat je klaarkomt hevig moet plassen opeens. Die keren dat ik er dicht tegen aan zat gebeurde er ook niets.
Overigens dat gevoel dat je moet plassen is wel normaal, omdat er tijdens sex/voorspel meet druk op je blaas ontstaat. Alleen volgens mij heb jij het ietsje heviger dan normaal want zover ik weet is dat het gevoel dat je het echt gaat laten lopen niet echt aanwezig. Ik heb vaak alleen wel dat ik dan moet plassen daarna en tijdens al een beetje dat gevoel. Tip is dus simpelweg om zodra de mood opkomt even naar de wc te gaan en dan weer te beginnen. Als ik dat doe dan hoef ik zelfs erna niet meer dus bij jou zal het in ieder geval wel het gevoel gaan onderdrukken.
  zondag 22 mei 2005 @ 19:48:46 #184
111964 Jitse
add goes here
pi_27252665
ik denk dat mannen en vrouwen dezelfde rush voelen aangezien die rush bepaalde delen in de hersens activeert en daar de illusie van gevoel opgewekt wordt.

Man vs vrouw
Pijn = pijn
aanraking = aanraking
Want hersens zijn hersens..

Enkel is het gevoel misschien anders gesitueerd kwa locatie binnen het lichaam, geen reden om jaloers te zijn dus. Je kan als man even hard / slecht komen als een vrouw.

Feit is wel dat de natuur heeft bepaald dat mannen dit gevoel gemakkelijker kunnen bereiken om zo voorplanting te verzekering.
or here.. contact me for further information or prices
pi_27257162
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:48 schreef Jitse het volgende:
Feit is wel dat de natuur heeft bepaald dat mannen dit gevoel gemakkelijker kunnen bereiken om zo voorplanting te verzekering.
Heeft het een negatief effect als ze dat ook even voor de vrouw hadden kunnen regelen?
  zondag 22 mei 2005 @ 22:03:21 #186
37769 erodome
Zweefteef
pi_27257426
Niet helemaal waar jitse, als we naar de hersenen van zowel mannen als vrouwen kijken tijdens het orgasme dan zien we dat bij de man een paar kleinere delen aangesproken worden en dat bij de vrouw haar hele hersenpan op tilt slaat, een vrouw spreekt meer gebieden in de hersenen aan bij een orgasme(wat natuurlijk nog maar weinig zeg over de intensie van het orgasme, daarvoor moet je eerst weten welke delen wat aanspreken en dat weet ik niet uit mijn hoofd iig).
  zondag 22 mei 2005 @ 22:33:01 #187
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27258621
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef erodome het volgende:
Niet helemaal waar jitse, als we naar de hersenen van zowel mannen als vrouwen kijken tijdens het orgasme dan zien we dat bij de man een paar kleinere delen aangesproken worden en dat bij de vrouw haar hele hersenpan op tilt slaat, een vrouw spreekt meer gebieden in de hersenen aan bij een orgasme(wat natuurlijk nog maar weinig zeg over de intensie van het orgasme, daarvoor moet je eerst weten welke delen wat aanspreken en dat weet ik niet uit mijn hoofd iig).
we kunnen van elkaar (man/vrouw) nooit zeggen of het orgasme beter of fijner is. dat is een onbegonnen zaak aangezien het totaal anders is kwa gevoel.

overigens heeft een vrouw tijdens haar staat van opwinding, volgens de warmtescan, idd bijna over haar hele lichaam warmte. terwijl dit bij de man concentreert rond zijn geslacht en tepels. datzelfde geldt voor de hersens.
pi_27279358
handwerk gaat nu goed, kan d'r door dr broek zelfs laten klaarkomen met de hand, maar...

Hoe zorg ik ervoor dat ik mijn vriendin ontzettend lekker kan laten klaarkomen. Dat ze helemaal 5 minuten van de wereld is? is dat alleen met de tong te bereiken of kan dat ook met je vingers?

tips?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:50:42 #189
111964 Jitse
add goes here
pi_27311287
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef erodome het volgende:
Daar gaat m'n waan
or here.. contact me for further information or prices
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:03:54 #190
77412 boy26
never trust a shark
pi_27311726
misschien moet je het eens proberen als je de tijd hebt en het niet snel hoeft.
en dan samen met een man die er niet vies van is om een flinke periode met jouw te spelen
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:21:36 #191
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27312349
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:36 schreef CaRNagY het volgende:
handwerk gaat nu goed, kan d'r door dr broek zelfs laten klaarkomen met de hand, maar...

Hoe zorg ik ervoor dat ik mijn vriendin ontzettend lekker kan laten klaarkomen. Dat ze helemaal 5 minuten van de wereld is? is dat alleen met de tong te bereiken of kan dat ook met je vingers?

tips?
Opbouwen, ff stoppen, verder gaan. Of haar meerdere keren achter elkaar laten komen. Vraag anders aan haar wat ze lekker vindt
pi_27317834
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:21 schreef Christine het volgende:

[..]

Opbouwen, ff stoppen, verder gaan. Of haar meerdere keren achter elkaar laten komen. Vraag anders aan haar wat ze lekker vindt
ik ben maar een man dan hè, maar worden de orgasmes heftiger als er meerdere zijn in 1 sessie. dus als ze elkaar opvolgen?

Dat stoppen werkt toch totaal niet, gaat de opwinding toch weer weg? heb ik ergens gelezen ooit, dus zeker ervan ben ik niet

Ik had d'r bijna zover dat nr 2 kwam (ik d8 ondertussen dat ze al op 4 zat ofzo, maar dat waren naschokken) maar zal het eens proberen. Ze vertelde dat ze niks aan die schokken kan doen, dat zijn dus geniet dingetjes , kan ik daar nog wat leuks mee doen?

en ik kan me herinneren dat toen ze voor de 1ste x was klaargekomen dat d'r vagina gevoelig werd, toen ik d'r voor de 3e x (een andere dag)liet komen en ik doorging was dit heel kort en kon ik dus doorgaan erna. Is dat gebruikelijk of puur toeval?

[ Bericht 1% gewijzigd door CaRNagY op 24-05-2005 19:24:38 ]
pi_27318924
Klaarkomen door stevig te neuken, hééérlijk. Wat mij betreft veel beter dan wat voor vinger of likwerk dan ook. Als een ander het doet duurt het bij mij toch even, als het al lukt, en ondertussen ga ik de meest domme dingen liggen bedenken die de stemming niet ten goede komen. Kan me er niet echt aan overgeven, al begin ik het in mijn huidige relatie ineens te ontdekken.
Zelf doen is altijd fijn, maar er gaat echt niets boven de combi neuken-bekkenbodemspieren. Mmmm...
pi_61147809
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:45 schreef Chessaaj het volgende:
ik voel da gewoon ni als ik mastrubeer.. da's gewoon saai.. kvoel alleen een penis ofzo.. en.. alleen is maar alleen..
pi_61148121
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 19:25 schreef muffinn het volgende:

Kheb hetzelfde probleem.. 1 keer.. had ik het zo hevig, dat ik gewoon heb gezegd dat hij moest stoppen omdat ik naar de wc moest, en toen ik dan naar de wc ging, moest ik niet.. dus, we deden verder, en dan voelde ik dat opnieuw, maar echt het gevoel dat ik echt dringent moest gaan.. ik denk dat ik 1 keer ben gekomen.. maar ik weet het niet zeker.. mn vriend weet niet van mijn probleem, want ik fake bij hem omdat hij zich enorm slecht voelt als hij mij niet kan laten komen.. dus eigenlijk ben ik meer bezig met te faken dan met klaar te komen. vorige keer heb ik niet gefaked, en vroeg hij de hele tijd of ik al klaargekomen was.. hij voelde zich zo slecht.. hij wilt gewoon niet geloven dat het niet aan hem ligt.. want.. hij is echt zalig.. en heeft veel ervaring..
pi_61159819
quote:
tenzij je gedetailleerd kunt beschrijven wat je (ex)vriendin ervaart.
Het meest gedetailleerd hoe ik het kan beschrijven is dat bijna iedere vrouw die ik klaar heb zien komen spontaan aan "electric boogie" doet.

woensdag 27 augustus 2008 @ 10:08:23 #197
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61160214
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:15 schreef Misszoetteke het volgende:

[..]

Kheb hetzelfde probleem.. 1 keer.. had ik het zo hevig, dat ik gewoon heb gezegd dat hij moest stoppen omdat ik naar de wc moest, en toen ik dan naar de wc ging, moest ik niet.. dus, we deden verder, en dan voelde ik dat opnieuw, maar echt het gevoel dat ik echt dringent moest gaan.. ik denk dat ik 1 keer ben gekomen.. maar ik weet het niet zeker.. mn vriend weet niet van mijn probleem, want ik fake bij hem omdat hij zich enorm slecht voelt als hij mij niet kan laten komen.. dus eigenlijk ben ik meer bezig met te faken dan met klaar te komen. vorige keer heb ik niet gefaked, en vroeg hij de hele tijd of ik al klaargekomen was.. hij voelde zich zo slecht.. hij wilt gewoon niet geloven dat het niet aan hem ligt.. want.. hij is echt zalig.. en heeft veel ervaring..
even een vraagje. waarom laat je je niet gewoon gaan als je denkt dat je moet plassen? dan plas je toch gewoon een keer. daar kan een matras en je vriend wel tegen. en anders doe je het een keer op de vloer of desnoods in bad.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 11:01:45 #198
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_61161394
Ik snap niet dat er vrouwen zijn die klaarkomen door zacht gepiel met hun vingers...
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 11:28:10 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61161901
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 09:46 schreef Dynamical het volgende:

Het meest gedetailleerd hoe ik het kan beschrijven is dat bijna iedere vrouw die ik klaar heb zien komen spontaan aan "electric boogie" doet.

[ afbeelding ]
Herkenbaar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_61191444
Klaarkomen, heeeeeeeeeeerlijk :P
pi_61198649
Klaarkomen is fijijijijnnnnn!!!
Ik denk niet dat ik het zou kunnen omschrijven. Hou het maar bij het meest fantastische doch helaas kortdurende lekkere gevoel

Ik ga ook altijd schokken
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:42:14 #202
223428 Countess
pi_61216235
Ik denk dat het hetzelfde is als bij mannen.
En daarna in een keer weer keihard terug in de werkelijkheid, niks nagenieten ofzo.

BTW ik heb iets vreemds: het lekkerste is het voordat ik griep krijg, omdat alle zenuwen dan stijf staan van de koorts.
Kun je nagaan dat ik graag griep wil krijgen, en dat nauwelijks gebeurt.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:48:08 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61216376
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:42 schreef Countess het volgende:
Ik denk dat het hetzelfde is als bij mannen.
En daarna in een keer weer keihard terug in de werkelijkheid, niks nagenieten ofzo.
Niet nagenieten?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:50:25 #204
223428 Countess
pi_61216447
Nee.
Ik donder na het orgasme gewoon terug in de gewone wereld, net of er niks geweest is.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:02:41 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61216782
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:50 schreef Countess het volgende:
Nee.
Ik donder na het orgasme gewoon terug in de gewone wereld, net of er niks geweest is.
Oh, ik kan de eerste minuten bijna niks .
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:47:12 #206
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61218012
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:50 schreef Countess het volgende:
Nee.
trouwen? nagenieten is overrated en vervelend.
pi_61276775
Heerlijkkk
pi_61286355
Hoi
pi_61447589
Begin je te trillen tijdens het orgasme, kort ervoor of daarna?
pi_61742133
wie wilt mij trekken (groningen)

A.
pi_61749189
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:28 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Het is kort: 5 seconden max. een gecentreerd gevoel in je leuter (de rest van je lichaam aanspannen versterkt het gevoel, maar het gevoel blijft gecentreerd in je leuter). Daarna 1 minuut ontspanning en je bent weer normaal.
Ik voel het ook in me handen en voeten. Een soort jeuk. Echt heel intens. Ben ook vrij bewegelijk dan enzo. Dat gevoel is gewoon teveel.
Heerlijk! Dat 'alleen willen plassen gevoel' was toen ik net begin met masturberen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Man-E-Faces op 20-09-2008 21:36:08 ]
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_61752183
Mijn beschrijving als man.

Het is een heerlijk zeurend gevoel in je onderbuik, wat alsmaar sterker en sterker wordt. Het lijkt wel of, naar het orgasme toe, alle energie langzaam gebundeld word in je eikel. M'n pik wordt ook steeds harder en harder, althans zo voelt dat en volgens mijn vriendin is dat ook zo, ze voelt echt aan mij wanneer het er aan komt! Het maakt niet uit of dat door pijpen, penetratie of trekken gebeurd trouwens.
Op een bepaald moment is die bundeling van energie een feit en is er ook bij mij een soort plateaufase, een gevoel van ok, het punt is bereikt waarop het loos kan gaan. Echt een herkenningspunt waarop ik weet: ik ga komen!
Meestal als ik dit bereikt heb, is er ook geen weg terug meer. Een allerlaatste eindsprint van alle prikkels, tintels en al dat lekkers. Mijn eikel ploft bijna uit elkaar zo glanzend opgezwollen en donkerrood als hij dan is.
Dan een enorme elektrische schok, gevolgd door meerdere. Die schokken komen echt vanuit m'n prostaat ofzo, dat gebied iig. Bij elke schok gaat er een golfbeweging vanuit m'n prostaat naar m'n eikel. Na een paar schokken komt m'n sperma mee, keurig in de maat met de schokken, maar dus niet meteen met de eerste schok. De eerste paar kwakjes spuiten er echt uit, daarna toch meer druppelend. Omdat gevoel van klaarkomen en die schokken langer vast te houden stimuleer ik mijn eikel ( je weet wel, bij die porno-acteurs zie je dat ook altijd) door mjn pik vlak achter de eikel vast te pakken en kleine schokkerige trekbewegingen te maken. Dat werkt écht want als ik dat niet doe ebt het heel snel weg.
Bij klaarkomen in de vagina blijf ik zachtjes bewegen, wat ook goed werkt.
Wat absoluut NIET mag is stimulatie van de eikel op de verkeerde plek. Bovenop de eikel bijvoorbeeld, boven het plasgaatje.......brrrrr....vreselijk wat een raar gevoel is dat!! Dat gebied is duidelijk overprikkeld en moet met rust gelaten worden. Dat schokken gaat best lang door, maar de frequentie wordt steeds minder en de elektrische prikkels ook.
Overigens is het gevoel van tintelen bij mij heel erg sterk in mijn benen, voeten en zelfs m'n tenen!! Echt waar!
We hadden laatst de camera mee in bed en mijn vriendin pijpte me heerlijk klaar. Toen zag ik eigenlijk pas hoe erg ik mijn spieren en dan vooral mijn beenspieren gebruik op weg naar het hoogtepunt. Leuk om te ontdekken!
Verder vind ik visueel contact, met name bij orale sex, heel belangrijk. Ik wil het allemaal kunnen zien.

Overigens lukt het mij écht geen tweede keer meer. Ik krijg wel weer een stijve na een kwartiertje ofzo, maar 'het gevoel' komt niet meer terug, heel jammer............

[ Bericht 3% gewijzigd door PietjePrecies op 19-09-2008 10:53:34 ]
pi_61761401
Mijn ervaring als vrouwen klaarkomen is er een van hoofdpijn,losse haarplukken en warme wangen als je begrijpt wat ik bedoel
pi_61761600
Goed topic, vanavond doorlezen.
pi_61788078
Sex hebben en heel langdurig niet klaarkomen kan ik wel. Alleen afentoe is het niet zo goed voor me. Je houdt je ahw. in van het 'spuiten'. De sex is dan zo heimelijk en heftig dat dit bij mij Migraine aanwakkert. Omdat het een soort druk opbouwt in mijn hoofd. Vraag me niet hoe dat kan.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_61792893
Schokken doe ik alleen als het via clitoris is, vaginaal klaar komen is veel intenser geen schokken dan.
Vreemd is ook dat het tweede orgasme langer op zich laat wachten maar de derde en vierde enz vrij snel achter elkaar komen....en dan slapen
pi_61792931
quote:

[..]

Veel vrouwen die via clitoris geen orgasme kunnen krijgen krijgen al helemaal geen orgasme vaginaal.
20 % van de vrouwen krijgt maar een vaginaal orgasme.
Maar voor de rest is het vooral lekkerrrr

[ Bericht 11% gewijzigd door Lola1 op 21-09-2008 02:48:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')