Wat voel je? Wordt je erg nat? Ga je er van trillen? Dat soort dingen.. Ik heb geen idee wat het is, so you explain mequote:Op donderdag 14 april 2005 16:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, goed, wat zou je nog meer precies willen weten..
Nee, ik kan niet vaginaal komen, heb altijd clitorale hulp nodig, en kan ook prima zonder "vulling" komen, maar met is lekkerderquote:Op donderdag 14 april 2005 16:16 schreef lelibel het volgende:
Kom je dan ook vaginaal? Aangezien je anders je bekkenbodemspieren niet zou aanspannen lijkt me? Dat doe ik ook wel eens, is erg lekker.
oei, wat een moeilijke vraag. nou, ik ga een poging wagen.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:14 schreef lelibel het volgende:
[..]
Wat voel je? Wordt je erg nat? Ga je er van trillen? Dat soort dingen.. Ik heb geen idee wat het is, so you explain me.
Trouwens de keren dat ik er redelijk tegenaan zat focuste ik me er juist wel op in de zin van express proberen mijn gedachten er een beetje erbij houden, express doorgaan als ik voel dat het wegzakt. Wil bij mij kennelijk dus andere resultaten opleveren?
dat juist wel, mn benen willen ook altijd alle kanten op enzo ( leuk voor vriendjelief alsie dr met zn hoofd tussen ligtquote:Op donderdag 14 april 2005 16:16 schreef lelibel het volgende:
Kom je dan ook vaginaal? Aangezien je anders je bekkenbodemspieren niet zou aanspannen lijkt me?
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
euhm, hoe bedoel je, wat ik doe
de afwas niet in ieder geval
Ik mag niet lachen om een leuke opmerking? Tief anders even op ofzo. En wat als ik hier nu wel onzin postquote:Op donderdag 14 april 2005 16:36 schreef lelibel het volgende:
Tha_T post liever niet als je niets nuttigs te vertellen hebt, er bestaan al genoeg topics vol van dit soort onzin... (en als je er toch behoefte aan hebt ga liever in ONZ reageren dan)
O je mag best lachen hoor, alleen posten is niet zo'n echte noodzaak...quote:Op donderdag 14 april 2005 16:45 schreef Tha_T het volgende:
Ik mag niet lachen om een leuke opmerking? Tief anders even op ofzo. En wat als ik hier nu wel onzin post. Maar goed veel "plezier" verder ook
Ik heb hem ook pas geleden pas gevonden en nou kan ik hem af en toe ook nog niet vinden, dus misschien dat jij hem ooit ook nog eens ontdekquote:Op donderdag 14 april 2005 17:07 schreef lelibel het volgende:
Hm good. Ja die G-spot lijkt bij mij niet eens te bestaan. Zal wel, maar ik voel iig helemaal niets. Het is me nog nooit opgevallen dat ik er iets heb ofzo..
Doe een pogingquote:Op donderdag 14 april 2005 17:21 schreef ondeugend het volgende:
Ik zou het nooit kunnen beschrijven denk ik.
Eindeloos zou redelijk dichtbij komen wel.
Ik zal het later vandaag proberen, maar ik weet nu al dat het nooit het gevoel zelf zal benaderen.quote:
als ik advocaat van de duivel speel is het uitleggen van een orgasme hetzelfde als duidelijk maken wat xtc met je doet, of hoe ganzenlever smaakt, of hoe het is om ontmaagd te worden. allemaal unieke ervaringen die je niet of wel ooit hebt meegemaakt.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:53 schreef erodome het volgende:
Er zijn wat lichamelijke tekenen die bij elke vrouw hetzelfde zijn zoals verhoogde ademhaling, verhoogde hartslag en een verhoogde bloeddruk wat een "rush' veroorzaakt, een blos op het lijf van de vrouw...
Hoe het voelt, daar vraag je me daar wat zeg, hoe beschrijf je een orgasme?
Je bouwt steeds meer spanning op, het gevoel wordt steeds intenser totdat het bijna tegen het ondragelijke aanzit, daar blijft het heel even hangen en dan BOEMBERDEBOEM de wereld explodeert...(je voelt hem aan komen denderen als een druk die opgebouwt wordt in combi met een heel warm gevoel, dat komt door die verhoogde bloeddruk)
Je voelt het door je hele lijf heen, je onderlijf krampt ritmisch samen(bekkenbodemspier), je voelt warmte en tintelingen door je hele lijf en er bestaat niets anders meer dan alleen maar dat gevoel, je hele wezen van zijn is weg, gedachte's bestaan niet meer, er is niets behalve de puurheid van dat goddelijke gevoel, diep ademhalen om het gevoel aan te laten houden en dan kom je ineens in een soort zweverig gevoel, alsof je op wolkjes ligt en zo dwarrel je weer heel langzaam naar beneden terwijl het gevoel langzaam uitdooft.
Ga je door met orgasme's dan kom je in een soort van golfbeweging waar je vanuit dat zweefgevoel weer een orgasme in duikt, extreem heftig en lekker is dat....
Wat betrefd je lijf tijdens het orgasme, daar heb je niet zo heel veel controle over dan, spieren spannen zich aan, het lichaam trekt zich krom onder het geweld dat dat gevoel teweeg brengt, totale workout
Maar nu spreek ik over mezelf en over een goed orgasme...
vind je jouwe niet goed genoeg?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:38 schreef Nickthedick het volgende:
Als ik het hier allemaal zo lees: WIL IK OOK EEN VROUWELIJK ORGASME!! Ik voel me als man hier een beetje tekort gedaan.![]()
Niet te vergelijken met wat die meiden hier schrijven iig.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je jouwe niet goed genoeg?
Wat is het verschil dan? Dan moet je het ook uitleggen? Anders snappen wij meiden het niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:40 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Niet te vergelijken met wat die meiden hier schrijven iig.
bij ons is het gewoon BAM! klaar, hoppa.. niks van dat gezeik met dat schokken enzo..quote:Op donderdag 14 april 2005 21:09 schreef Skylar het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Dan moet je het ook uitleggen? Anders snappen wij meiden het niet.![]()
Het is kort: 5 seconden max. een gecentreerd gevoel in je leuter (de rest van je lichaam aanspannen versterkt het gevoel, maar het gevoel blijft gecentreerd in je leuter). Daarna 1 minuut ontspanning en je bent weer normaal.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:09 schreef Skylar het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Dan moet je het ook uitleggen? Anders snappen wij meiden het niet.![]()
Omdat vrouwen vernederen de *echte* beloning isquote:Op donderdag 14 april 2005 21:44 schreef Skylar het volgende:
Je zou je bijna afvragen... als je bovenstaande reacties (van de mannen) leest, waarom mannen altijd zo graag koste wat het kost zo graag willen klaarkomen.![]()
Lekker makkelijk om je er zo snel vanaf te maken... vertel dan eens wat jij voelt tijdens je orgasme... maar nee, da's natuurlijk te persoonlijk of teveel werk voor je.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:45 schreef Markster het volgende:
Wat een bullshit. Echt niet dat het spuiten is en klaar is kees. Lekker sneu voor je dan
Geeft niet als je het niet begrijpt hoor. Toen ik 12 was vond ik het ook nog het meest geweldige wat me ooit was overkomen.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:45 schreef Markster het volgende:
Wat een bullshit. Echt niet dat het spuiten is en klaar is kees. Lekker sneu voor je dan
Mannen vernederen met je zoveelste orgasme... bedoel je dat, terwijl zij er nog maar eentje hebben gehad?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat vrouwen vernederen de *echte* beloning is![]()
Mijn ex komt wel altijd klaar zo. Hou d'r ook maar voor dat ze een gave heeftquote:Op donderdag 14 april 2005 16:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeer weinig vrouwen komen klaar door puur vaginale stimulatie
ik ook niet
Nee, in het gezicht spuiten en vervolgens op de natte plek laten slapen.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:51 schreef Skylar het volgende:
[..]
Mannen vernederen met je zoveelste orgasme... bedoel je dat, terwijl zij er nog maar eentje hebben gehad?![]()
Laten we het er maar op houden dat je gewoon jaloers bent op de vrouwelijke medemens.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:53 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, in het gezicht spuiten en vervolgens op de natte plek laten slapen.![]()
You're so right.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:56 schreef Skylar het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat je gewoon jaloers bent op de vrouwelijke medemens.En daar kan geen natte plek op je bed tegenop.
Dat gaat jullie helemaal geen ene moer aanquote:Op donderdag 14 april 2005 21:48 schreef Skylar het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om je er zo snel vanaf te maken... vertel dan eens wat jij voelt tijdens je orgasme... maar nee, da's natuurlijk te persoonlijk of teveel werk voor je.![]()
Heeft niets met kinderachtig te maken. Waarom zou ik zulke shit in hemelsnaam op het internet moeten zetten?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:09 schreef Skylar het volgende:
Hahaha, echt weer een mannelijke reactie... neuken, maar als je vraagt wat voor gevoelens hij erbij heeft... afhaken, beetje kinderachtig, zo blijf je in de rukfase, qua gevoel dan...![]()
Om dezelfde reden dat je al die andere shit op het internet zet misschien?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:11 schreef Markster het volgende:
[..]
Heeft niets met kinderachtig te maken. Waarom zou ik zulke shit in hemelsnaam op het internet moeten zetten?
Welke andere shit?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat je al die andere shit op het internet zet misschien?
Ik laat je nog even nadenken...quote:
Ik zie nergens persoonlijek shit staan, dat door mij gepost is hoor.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik laat je nog even nadenken...![]()
Je mag ere-lid worden van de mannenclub (no pun intended).quote:Op donderdag 14 april 2005 22:32 schreef lelibel het volgende:
Hehe, dit topic vordert zich toch weer interessant. Ik moet zeggen dat gevoel dat ik moet exploderen en doorgaan heb ik ook wel, bij mij zakt het alleen in een seconde opeens weg. Ik heb gewoon geen idee waarom. Ik heb vandaag geprobeerd gewoon door te gaan en ik heb er ook totaal niet bij nagedacht, samen met mijn vriend was beter dan alleen merkte ik, en het was gewoon goddelijk, en dan verdikke tóch zakt het weg. Tis gewoon oneerlijk. Jullie kerels moeten niet zeuren over tekortgedaan als je dit leest! Bij mij is het nog veel erger
![]()
Hehe nee ik geef me niet zomaar gewonnen, waag liever nog een poging!!!quote:Op donderdag 14 april 2005 22:35 schreef Nickthedick het volgende:
Je mag ere-lid worden van de mannenclub (no pun intended).
Dat heb ik dus ook ja. =Squote:Op donderdag 14 april 2005 22:32 schreef lelibel het volgende:
Hehe, dit topic vordert zich toch weer interessant. Ik moet zeggen dat gevoel dat ik moet exploderen en doorgaan heb ik ook wel, bij mij zakt het alleen in een seconde opeens weg.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:12 schreef tulpje6 het volgende:
Het moment NET voor het klaarkomen is eigenlijk lekkerder of net zo lekker dan het klaarkomen zelf....als ik bijv. naar iets kijk of aan iets denk waar ik opgewonden van raak raak ik steeds verder opgewonden en opgewonden, ik word er steeds geiler van. Op het moment dat ik dan tegen mn hoogtepunt zit wil ik nog geiler worden, wil ik het beeld of de gedachte waar ik geil van word helemaal opzuigen, maar op het moment dat ik klaarkom kan ik (hoewel ik zou willen) niet meer geiler worden dan ik ben en kan ik me niet meer concentreren op datgene waar ik nou geil van werd, dus tijdens het klaarkomen geil ik niet meer of zo.
De laatste dagen baal ik daar eigenlijk een beetje van... maarja, dan komt weer de fase terug waarin ik weer opgewonden ben en kan ik nog een keer naar een orgasme toewerken (en nog een keer en nog een keer etc.)
Tijdens het naar een orgasme toewerken ga ik me steeds meer strak spannen (uitrekken) qua ledematen enzo, en tijdens het klaarkomen sta ik dan op zn strakst gespannen. Ik schok volgens mij ook een beetje.
En van onder voelt het alsof er golfjes door mn vagina gaan.
Soms heb ik (tijdens de seks met mn vriend) iets wat een klein beetje op een orgasme lijkt, wat net als een orgasme de spanning afvoert, nl die golfjes, maar dan is het helemaal niet zo heftig als een echt orgasme (wanneer ik dat zelf doe) en dan noem ik het dus ook niet zo.
Dat heb ik idd wel dus gehad gisteren, meer iets wat er op leek ofzo... Toen moest ik ook even rust nemen want mijn klit was veeeeel te gevoelig.quote:Soms heb ik (tijdens de seks met mn vriend) iets wat een klein beetje op een orgasme lijkt, wat net als een orgasme de spanning afvoert, nl die golfjes, maar dan is het helemaal niet zo heftig als een echt orgasme (wanneer ik dat zelf doe) en dan noem ik het dus ook niet zo.
Ik denk dat het voor iedereen weer anders is, wat ik wil zeggen is: plateau's, schokken met je lichaam en tintelingen door je hele lijf? Is toch wel heavier dan wat ik ooit heb ondervonden (of misschien overdrijven sommige dames een beetje) Ik krijg er een beetje een beeld van als: the exorcist met een epileptische aanval.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Sorry, ik ben man maar wil toch even reageren. Die mannen die een flink aantal posts terug schreven dat het bij hen niet zoveel voorstelt begrijp ik niet zo eigenlijk.
Ik kan me zelf goed vinden in de beschrijving van de vrouwen in dit topic. Daar lijkt het bij een man volgens mij ook erg op. Ik vergelijk het wel eens met een ballon die langzaam opgeblazen wordt. Je voelt op een gegeven moment dat de ballon bijna zal gaan knappen, dat het moment steeds dichterbij komt. Het uiteindelijke knappen van de ballon is dan het orgasme. Gelukkig duurt het echte klaarkomen wel wat langer dan het knappen van een ballon
De intensiteit van het klaarkomen verschilt erg. In mijn geval ligt dat aan hoe lang je al bezig bent. Klaarkomen tijdens een vluggertje is wel lekker, maar komt niet in de buurt van klaarkomen na al een uur of langer bezig te zijn geweest en het orgasme vele keren te hebben uitgesteld.
Hoelang houdt het orgasme zelf bij jou aan dan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Sorry, ik ben man maar wil toch even reageren. Die mannen die een flink aantal posts terug schreven dat het bij hen niet zoveel voorstelt begrijp ik niet zo eigenlijk.
Ik kan me zelf goed vinden in de beschrijving van de vrouwen in dit topic. Daar lijkt het bij een man volgens mij ook erg op. Ik vergelijk het wel eens met een ballon die langzaam opgeblazen wordt. Je voelt op een gegeven moment dat de ballon bijna zal gaan knappen, dat het moment steeds dichterbij komt. Het uiteindelijke knappen van de ballon is dan het orgasme. Gelukkig duurt het echte klaarkomen wel wat langer dan het knappen van een ballon
De intensiteit van het klaarkomen verschilt erg. In mijn geval ligt dat aan hoe lang je al bezig bent. Klaarkomen tijdens een vluggertje is wel lekker, maar komt niet in de buurt van klaarkomen na al een uur of langer bezig te zijn geweest en het orgasme vele keren te hebben uitgesteld.
Bij een vluggertje vrij kort (10 tot 20 seconden). Op de "langere" manier meestal toch wel boven een minuut. Bij mijn vrouw houdt dat schokken toch ook wel langer dan een minuut aan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:40 schreef lelibel het volgende:
Hoelang houdt het orgasme zelf bij jou aan dan?
Dat is mijn ervaring dus zeer zeker niet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:03 schreef LoggedIn het volgende:
dus behalve meerdere orgasmes, zijn ze ook nog eens een stuk beter? het is niet eerlijk
Doe je aan Tantra-seks ofzo?quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij een vluggertje vrij kort (10 tot 20 seconden). Op de "langere" manier meestal toch wel boven een minuut. Bij mijn vrouw houdt dat schokken toch ook wel langer dan een minuut aan.
Hehe de spermabank zal blij met je zijnquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij een vluggertje vrij kort (10 tot 20 seconden). Op de "langere" manier meestal toch wel boven een minuut.
1 MINUUT! lang klaarkomen? Ben je dan ook helemaal uitgedroogd na die tijd?quote:
Of hebben we het hier over geestelijk klaarkomenquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Bij tantrische seks is klaarkomen ondergeschikt
Als je denkt aan 1 minuut lang ejaculeren... Nee, dat inderdaad niet. Maar het gevoel dat in het begin wordt ingezet houdt wel zeker een minuut of langer aan ja (ik heb soms wel eens het idee dat het dan al 2 orgasmes zijn geweest trouwensquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:11 schreef Nickthedick het volgende:
1 MINUUT! lang klaarkomen? Ben je dan ook helemaal uitgedroogd na die tijd?
En ga je dan ook allerlei plateau's door, begin je te tintelen en te schokken?quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je denkt aan 1 minuut lang ejaculeren... Nee, dat inderdaad niet. Maar het gevoel dat in het begin wordt ingezet houdt wel zeker een minuut of langer aan ja.
Wordt wel erg plastisch nu, maar goed..quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:18 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En ga je dan ook allerlei plateau's door, begin je te tintelen en te schokken?
Ja, ik neem de verhalen van de vrouwen hier als maatstaf. En hoe erg is dat schokken dan? Heb je je vrouw er wel eens mee verwond? of is het nauwelijks merkbaar.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wordt wel erg plastisch nu, maar goed..... Tintelen niet. Wat schokken wel ja.
dat hangt helemaal van het orgasme en zaadvoorraad af.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:39 schreef lelibel het volgende:
Lijkt mij ook vrij lang voor een man? Hoelang blijft er 'spul' uitkomen dan, dat duurt toch niet langer dan 5 seconden?
Intens genot...quote:
Ja.quote:Wordt je erg nat?
ja..quote:Ga je er van trillen?
En krijg je ook gevoelens als je de reacties hier leest?quote:
you explain me
Heel herkenbaar...quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:16 schreef tulpje6 het volgende:
Probeer anders eens om je ergens aan vast te klemmen (je kussen of zo of je ene hand strak tegen je buik aandrukken).....ik moet me wel goed 'schrap' kunnen zetten als ik wil klaarkomen, dus miss dat dat bij jou ook wil helpen?
(staand gaat het bijvoorbeeld al zeer moeilijk want dan kan ik me niet echt strak zetten en ik kom altijd een beetje schokkend klaar en de spanning neemt dan af in mn ledematen of zo of juist niet of zo en dat gaat allemaal nogal moeilijk staand, tenzij ik ergens tegenaan kan leunen, iets kan vasthouden maar dan nog....ik voel dan de spierspanning in mn benen enzo en ben dan tevens daar op gefocust, dat ik wel kan blijven staan, en dan gaat klaarkomen nogal moeilijk hehe).
Had jij dat idee ook al?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:30 schreef Loedertje het volgende:
En krijg je ook gevoelens als je de reacties hier leest?
le petit mort.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Of hebben we het hier over geestelijk klaarkomen![]()
quote:
Exact... Zal TS stiekem een man zijn?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De vraagstelling en het hunkeren naar geile antwoorden
(Dat is wat ik uit de openingspost en de rest van de vragen kan opmaken)
Nou, wie zichzelf hier op af zit te raggen is echt triest.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact... Zal TS stiekem een man zijn?
doen vrouwen dat soort dingen dan nooit?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact... Zal TS stiekem een man zijn?
quote:
Vind je het heel vervelend als ik , any time soon, mijn tong langs je weelderige bloem laat glijden?quote:
Kan een raar gevoel zijn met je tong over je beeldscherm...quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Vind je het heel vervelend als ik , any time soon, mijn tong langs je weelderige bloem laat glijden?
Wat zeg je dat mooiquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Vind je het heel vervelend als ik , any time soon, mijn tong langs je weelderige bloem laat glijden?
Ja ze hoopt dat je bij haar vervolgens hetzelfde gaat doenquote:
kloptquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja ze hoopt dat je bij haar vervolgens hetzelfde gaat doen![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:21 schreef lelibel het volgende:
De antwoorden geil? Helemaal niet geil! Leerzaam voor iemand die nog nooit is gekomen. Erg fijn dat jullie het zo grappig vinden...![]()
Laat ze maar kletsen hoor, het forum zit vol met van die nare mensenquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:21 schreef lelibel het volgende:
De antwoorden geil? Helemaal niet geil! Leerzaam voor iemand die nog nooit is gekomen. Erg fijn dat jullie het zo grappig vinden...![]()
Ja dat is een goede, daar kun je het inderdaad een beetje mee vergelijken. Of de sensatie die je voelt als je je evenwicht verliest, of vlak voordat je valt (alleen zijn de gevolgen dan wat minder prettig hè!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik het ergens mee zou moeten vergelijken, dan lijkt het op het gevoel dat je in je buik krijgt wanneer je heel hoog schommelt, in de achtbaan over de kop gaat of heel snel over een heuveltje rijdt met de auto. Maar het is veel lekkerder en intenser dan dat.
Ja van mij ook! Ik kan het begin nog citerenquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[off-topic]Pyramus en ThisbeIk heb het vertaald op het gym en het was één van mijn lievelingsverhalen.
[/off-topic]
Dat lukt me alleen met de Odyssee nog...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:43 schreef Thisbe het volgende:
Ja van mij ook! Ik kan het begin nog citeren![]()
Fissus erat, tenui rima quam ducerat olim...
Dat is grappig. Ik kom juist het heftigst klaar als het heel snel gaat. Als ik masturbeer en ik kom binnen de minuut, dan is het op z'n heftigst. Als ik eerst een tijdje bezig ben geweest en zeker als ik iets in mijn vagina heb gehad, is het orgasme veel minder sterk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Hm dat heb ik nog niet vaker gehoordquote:Op zondag 17 april 2005 11:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is grappig. Ik kom juist het heftigst klaar als het heel snel gaat. Als ik masturbeer en ik kom binnen de minuut, dan is het op z'n heftigst. Als ik eerst een tijdje bezig ben geweest en zeker als ik iets in mijn vagina heb gehad, is het orgasme veel minder sterk.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor iedereen weer anders is, wat ik wil zeggen is: plateau's, schokken met je lichaam en tintelingen door je hele lijf? Is toch wel heavier dan wat ik ooit heb ondervonden (of misschien overdrijven sommige dames een beetje) Ik krijg er een beetje een beeld van als: the exorcist met een epileptische aanval.![]()
Zie je het al voor je?quote:
Ik vind klaarkomen tijdens de seks met een partner niet zo belangrijk, maar als ik wil klaarkomen, dan bij voorkeur voordat er geneukt wordt, want erna is het orgasme een beetje een deceptie. Ik ben dan gewoon veel minder gevoelig.quote:
Ik kan hem wel begrijpen, denk dat ik zoiets ook zou hebben, had het alleen nog nooit gehoordquote:Op zondag 17 april 2005 17:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind klaarkomen tijdens de seks met een partner niet zo belangrijk, maar als ik wil klaarkomen, dan bij voorkeur voordat er geneukt wordt, want erna is het orgasme een beetje een deceptie. Ik ben dan gewoon veel minder gevoelig.
Hmzzzzz....quote:Op zondag 17 april 2005 17:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind klaarkomen tijdens de seks met een partner niet zo belangrijk, maar als ik wil klaarkomen, dan bij voorkeur voordat er geneukt wordt, want erna is het orgasme een beetje een deceptie. Ik ben dan gewoon veel minder gevoelig.
Ja ik moet zeggen dat ik me daar ook wel in kan vinden.. (afgezien van dat klaarkomen dan). Als het allemaal nog zachtjes gaat dan stimuleert het nog wel je klit maar bij heviger verdwijnt dat inderdaad. Wel apart eigenlijk nooit bij stilgestaan.quote:Op zondag 17 april 2005 20:28 schreef erodome het volgende:
Hmzzzzz....
Ik heb dat als ik lekker neuk dat mijn klit dan "doof" wordt zeg maar, heeft geen flikker zin om dan mijn klit te stimuleren, als er heel zachtjes geneukt wordt gaat het wel, maar zodra dat iets steviger wordt valt het gevoel in mijn klit weg, wordt dan wel overgenomen door het vaginale gevoel en klaarkomen....
Dat effect heb ik ook zovaak gehad, wil niet persé zeggen dat je dan bijna komt kennelijk want als ík zo'n moment aanhou gebeurt er ook niets.quote:Op maandag 18 april 2005 10:56 schreef CaRNagY het volgende:
m'n vriendin gaf aan dat ze ook toen ik haar vingerde dicht tegen d'r orgasme aanzat. dat d8 ze in ieder geval, want ze heeft nog nooit een orgasme gehad. Het lukte me net niet omdat ik net iets anders ging bewegen en dan zakte het weer weg. is dit nu die plateaufase? hoe kom je daarover heen? of moet zij dat vooral doen door aan allerlei dingen te denken?
Inderdaad! En van de wereld zijn? Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:20 schreef alsem het volgende:
[..]
bij ons is het gewoon BAM! klaar, hoppa.. niks van dat gezeik met dat schokken enzo..
Ga alsjeblieft wat meer meemaken in je leven en kraak niet direct de hele zaak af. Je wilt niet weten hoe het ís om dat te hebben... Er is niemand zo lekker als mijn eigen kerel!! Zou geen ander wíllen hebbenquote:Op maandag 18 april 2005 23:54 schreef beffelholt het volgende:
anorgasme what an bullshit.
ligt dus echt aan jezelf en de kerel. zoek een kerel uit waar je opgewonden van raakt en eentje die ervaring heeft en je niet van achteren paalt en daarna uitgeput op bed een peuk gaat roken (wel ideaal zijnde als kerel als het je toch alleen maar om eenmalige sex ging).
Dat laatste... lol... Dat is nu meestal mijn probleem. Maar wel een leuke aanleiding om weer langzaam aan opnieuw te beginnen met eem eventueel voorspel. :pquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:52 schreef erodome het volgende:
Ademhaling is heel belangerijk voor het gevoel, wat veel vrouwen doen is heel kort gaan ademen en de adem inhouden, isse fout dus, probeer maar eens diep te blijven ademen, het gevoel neemt dan gigantisch toe en houdt veel langer aan, ook schiet je veel makkelijker naar een 2de orgasme toe direct daarna...
Diepe ademhaling naar de onderbuik toe mensen, altijd en overal, ook tijdens de sex...
Zo hou je je energiebanen open en blijft die prachtige energiecyclus geweldig bestaan, je zal zien dat je als vrouw zijnde meer energie van sex krijgt, wat erg leuk is, liggen de mannen uit te puffen en zeg jij, waar ben je nou moe van joh
Ik let er zeker niet altijd op en meestal speelt proberen klaar te komen zelfs totaal geen rol bij ons. Best wel logisch dat je dat idee wel krijgt aangezien het in dit topic nergens anders over gaat? Maargoed dan is dat even opgehelderd. Ik richt me er echt totaaaaaaaal niet op ik probeer alleen soms de tips uit te voeren die ik hier krijg... nogal logisch dat je dan even denkt goh zal dat iets helpen? Maargoed als het lekkerder wordt dan wordt de tip gewoon ingevoerd als voor herhaling vatbaar en de volgende keren let ik er dan weer niet op... Valt dur reuze mee hoor, en mijn vriend heeft niets te klagen want die krijgt meeeeer dan genoeg aandachtquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:15 schreef ssebass het volgende:
Ik heb het idee dat je er veel te veel mee bezig bent. Als ik erop ga letten lukt is het voor mij ook moeilijk en dat nog wel als man zijnde(overigens bij het tegenovergestelde hetzelfde verhaal)
Als ik jou zo klinisch over seks hoor praten is het alsof een slager vlees aan het malsslaan is. Probeer het uit je hoofd te zetten en ga genieten van je vriend. Het klinkt alsof je vriend een lopende lul is die jouw de hele tijd moet proberen te laten komen. Een geslachtsdelenparty, plain, oppervlakkig, zonder gevoel. Natuurlijk is dit niet het geval maar dat geeft misschien wel weer hoe anderen zoals ik hiernaar kijken en waar bij jou dus ook misschien wel het probleem ligt.
Maargoed ik ben geen vrouw ik kan je niet verder helpen. Ik weet alleen wel dat vrouwen onderling heel erg verschillen wat de een lekker vind kan de ander weer helemaal niet hebben. Waar je bij de een op los kunt rammen moet je bij de ander heel subtiel te werk gaan. Ik denk dat er geen specifieke gulde regel is.
Nee, none of all...quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:12 schreef ssebass het volgende:
Gebruik je overigens een van deze middelen: citalopram, fluoxetine, paroxetine of sertraline?
Dat doen we meestal ook...quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:45 schreef Chessaaj het volgende:
probeer in eerste instantie gewoon pas te masturberen als je zo geil bent dat je t idee hebt dat je van je stoel gaat glijden ^^ dus: "ARGH I CAN'T THINK STRAIGHT NO MORE" achtige stemmingen...
ik denk dat het percentage op 35% ligt van vrouwen dat beter of alleen vaginaal klaarkomt..quote:Op donderdag 28 april 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er is volgens mij bijna geen enkele vrouw die komt van alleen vaginaal contact, hoor. Je klit zit immers niet in je vagina.
En waarom denk je dat? Heb je vergelijkend onderzoek gedaan?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat het percentage op 35% ligt van vrouwen dat beter of alleen vaginaal klaarkomt..
Ik denk het ookquote:Op donderdag 28 april 2005 22:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat het percentage op 35% ligt van vrouwen dat beter of alleen vaginaal klaarkomt..
De klit is meer dan dat bobbeltje dat je ziet he, vergis je daar niet in.....quote:Op donderdag 28 april 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er is volgens mij bijna geen enkele vrouw die komt van alleen vaginaal contact, hoor. Je klit zit immers niet in je vagina.
Okee da's wel waar, maar de meeste vrouwen die ik ken komen alleen clitoraal klaar.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:46 schreef erodome het volgende:
De klit is meer dan dat bobbeltje dat je ziet he, vergis je daar niet in.....
Ik mis weer eens iets.quote:Ik ken best veel vrouwen die vaginaal kunnen klaarkomen, ben er zelf ook 1 van, dus ook in standjes waar de klit absoluut niet geraakt wordt...
Ik zou al blij zijn als ik gewoon kon klaarkomenquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:54 schreef erodome het volgende:
Is dat echt zo, geniet je van seks, heb je plezier, zo ja, dan mis je niets, dan is het doel al bereikt.
Wat me wel opvalt, ik weet niet of het zo is, is dat de vrouwen die ik tot nu toe ken die vaginaal klaarkomen allemaal van fiks stevig neukwerk houden en daardoor echt gigantisch uit hun dak gaan...
Oh, ik hou ook wel van stevig.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:54 schreef erodome het volgende:
Is dat echt zo, geniet je van seks, heb je plezier, zo ja, dan mis je niets, dan is het doel al bereikt.
Wat me wel opvalt, ik weet niet of het zo is, is dat de vrouwen die ik tot nu toe ken die vaginaal klaarkomen allemaal van fiks stevig neukwerk houden en daardoor echt gigantisch uit hun dak gaan...
Exact mijn verhaal.quote:Op woensdag 4 mei 2005 07:57 schreef tass het volgende:
Vaginaal geen probleem, clitoraal bijna alleen als ik het zelf doe.
G spot vond hij op mijn aanraden met zijn vingers en KABOEM! :-D Ja echt hoor! Maar wel een heel ander orgasme als dat ik geneukt word. Dan kan ik echt van de ene in de andere duiken en dan na een stuk 3 dan moet ik echt bijkomen want dan trilt en tintelt alles gewoon.
Maar de andere keer kom ik niet klaar en vind ik het net zo zalig!
Laat een orgasme hebben geen verplichting zijn iig
Aan de voorkant van je vagina, je hebt eerst een soort van ruw stukje, en daar zit 'ie boven. Aan de buik-kant dus.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:42 schreef lelibel het volgende:
Zou je me ook kunnen zeggen waar bij jullie de G-spot zit? Ik heb hem namelijk nog nooit gevonden... (wel gezocht)
kun je er met een vinger bij?quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Aan de voorkant van je vagina, je hebt eerst een soort van ruw stukje, en daar zit 'ie boven. Aan de buik-kant dus.
MMO is het woord. Male Multiple Orgasm. Mannen kunnen ook uren lang een orgasme hebben. Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt. Het was letterlijk en dan bedoel ik ook letterlijk zonder overdrijven 100x heftiger dan normaal klaarkomen. Google maar op Jack Johnston en MMO. Dan vind je het wel.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:38 schreef Nickthedick het volgende:
Als ik het hier allemaal zo lees: WIL IK OOK EEN VROUWELIJK ORGASME!! Ik voel me als man hier een beetje tekort gedaan.![]()
interesting stuff! komt wel een beetje overeen als die sites waar ze penisverlengingen of ejaculatieuitstelpilletjes verkopen, kwa stijl.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:17 schreef ravan het volgende:
[..]
MMO is het woord. Male Multiple Orgasm. Mannen kunnen ook uren lang een orgasme hebben. Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt. Het was letterlijk en dan bedoel ik ook letterlijk zonder overdrijven 100x heftiger dan normaal klaarkomen. Google maar op Jack Johnston en MMO. Dan vind je het wel.
Ik denk dat vrouwen iets vergelijkbaar meemaken.
hoezo, hang je daar vaak rond dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
interesting stuff! komt wel een beetje overeen als die sites waar ze penisverlengingen of ejaculatieuitstelpilletjes verkopen, kwa stijl.
hihi. neequote:
Ik wou in eerste instantie niet direct reageren omdat ik hoopte dat iemand anders dat zou doen, maargoed ik kan wel eventjes wat zeggen er over.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:46 schreef Hondagirl het volgende:
Hai, heb het hele topic nu doorgelezen. Maar zit me af te vragen: zijn er nog meer vrouwen die alleen klaarkomen als ze hetzelf doen? Ik heb pas op latere leeftijd ontdekt dat ik (als vrouw) ook klaar kon komen. Best wel jammer. Maar beter laat dan helemaal nooit, nietwaar?![]()
Maar tot nog toe, is het nog nooit iemand anders gelukt om mij te laten klaarkomen. Daar is al een keer een relatie door gestrand.![]()
Zijn vorige partner was blijkbaar zo ontzettend goed in bed, dat ze altijd samen klaarkwamen.
En zulke verhalen werken natuurlijk niet erg bevorderlijk voor mij.
Nu heb ik een partner die er gelukkig gewoon lekker van geniet als ik met mezelf bezig ben.![]()
Maar ik zou juist zo graag willen dat het hèm een keertje zou lukken.
Ik weet dat als ik me daar teveel op focus, het helemaal niet gaat lukken.
Maar toch......
Maar als ik met vriendinnen over dit onderwerp praat, zeggen ze allemaal dat zij daar geen last van hebben. Hierdoor heb ik het idee dat ik de enige ben.![]()
Ik dacht in eerste instantie dat je met Male Multiple Orgasm de mannen bedoelde die meerdere keren achter elkaar konden komen (zonder pauze). Daar ken ik ook wel iemand van. Maargoed je bedoelde wat andersquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:17 schreef ravan het volgende:
MMO is het woord. Male Multiple Orgasm. Mannen kunnen ook uren lang een orgasme hebben. Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt. Het was letterlijk en dan bedoel ik ook letterlijk zonder overdrijven 100x heftiger dan normaal klaarkomen. Google maar op Jack Johnston en MMO. Dan vind je het wel.
Ik denk dat vrouwen iets vergelijkbaar meemaken.
Dank je, Mannen zitten toch ander inelkaar dan iedereen denkt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:38 schreef lelibel het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat je met Male Multiple Orgasm de mannen bedoelde die meerdere keren achter elkaar konden komen (zonder pauze). Daar ken ik ook wel iemand van. Maargoed je bedoelde wat anders. Wel interessant trouwens!
Ik weet het. Hij heeft niet echt professionele site. Jammer genoeg. Dit is op basis van een geluid, dus er valt niet zoveel te verkopen. Hij is een goedwillende Amateur, die van stijl nog niet gehoord heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
interesting stuff! komt wel een beetje overeen als die sites waar ze penisverlengingen of ejaculatieuitstelpilletjes verkopen, kwa stijl.
Misschien kun je íets meer uitleggen over de omstandigheden?quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:09 schreef elke_82 het volgende:
Ik kwam vroeger altijd veel heviger klaar, weet iemand misschien waaraan dat ligt, zo ja -> Hoe krijg ik het terug???
De spanning van het "verbodene" is waarschijnlijk weg. Gebeurt bij wel meer mensen (in geval van een relatie) als ze langer in een relatie zitten of zijn gaan samenwonen, of (zonder relatie) op zichzelf zijn gaan wonen (je kunt niet meer betrapt worden).quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:09 schreef elke_82 het volgende:
Ik kwam vroeger altijd veel heviger klaar, weet iemand misschien waaraan dat ligt, zo ja -> Hoe krijg ik het terug???
Het kan ook dat het klaarkomen bepaalde behoeftes onderdrukte zoals warmte en geborgenheid die je vroeger gemist hebt(stuk verdriet onderdrukking) en nu wel krijgt in een relatie, waardoor er een stuk controle wegvalt en spanning achter je orgasme.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De spanning van het "verbodene" is waarschijnlijk weg. Gebeurt bij wel meer mensen (in geval van een relatie) als ze langer in een relatie zitten of zijn gaan samenwonen, of (zonder relatie) op zichzelf zijn gaan wonen (je kunt niet meer betrapt worden).
Het kunstje is de spanning terughalen. Daarvoor zijn minstens zo veel methodes als er standjes zijn, dus ik volsta met wat voorbeelden: Sex met een ander dan je vaste partner (bijvoorbeeld in een nieuwe relatie), sex met speeltjes erbij, sex met jezelf terwijl de ander in eerste instantie alleen maar toe mag kijken, de vrijpartij enorm lang oprekken, vrijen op plaatsen waar het niet hoort, etc. De mogelijkheden zijn eindeloos, en eindeloos te combineren.
Ik kan me niet voorstellen dat je vlak voordat je klaarkomt hevig moet plassen opeens. Die keren dat ik er dicht tegen aan zat gebeurde er ook niets.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:25 schreef muffinn het volgende:
Ik ben ook nog nooit klaargekomen..
Althans, niet dat ik zelf weet dus dat zal dan wel nite he.
Ik heb het nu al 9maanden met mijn vriendje, en ondertussen hebben we al een halfjaar sex, hij is mijn eerste vriendje.
De sex is verder wel echt heel erg lekker en voor mij is het ook geen must om klaar te komen ofzo, maar waar ik wel last van heb is een gevoel dat ik moet plassen! Echt heel intens. Is dit herkenbaar voor sommigen?
Want ik vind het echt heel vervelend en kan me dan niet zo goed meer laten gaan omdat ik bang ben dat ik straks per ongeluk alles laat lopen zeg maar..
Ik heb er zowieso wel eens last van als ik echt heel erg hard moet lachen, dan plas ik ook automatsich in mijn broek.
Maar ik had ergens gelezen dat dit plasgevoel komt voordat je komt??
Heeft het een negatief effect als ze dat ook even voor de vrouw hadden kunnen regelen?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:48 schreef Jitse het volgende:
Feit is wel dat de natuur heeft bepaald dat mannen dit gevoel gemakkelijker kunnen bereiken om zo voorplanting te verzekering.
we kunnen van elkaar (man/vrouw) nooit zeggen of het orgasme beter of fijner is. dat is een onbegonnen zaak aangezien het totaal anders is kwa gevoel.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef erodome het volgende:
Niet helemaal waar jitse, als we naar de hersenen van zowel mannen als vrouwen kijken tijdens het orgasme dan zien we dat bij de man een paar kleinere delen aangesproken worden en dat bij de vrouw haar hele hersenpan op tilt slaat, een vrouw spreekt meer gebieden in de hersenen aan bij een orgasme(wat natuurlijk nog maar weinig zeg over de intensie van het orgasme, daarvoor moet je eerst weten welke delen wat aanspreken en dat weet ik niet uit mijn hoofd iig).
Daar gaat m'n waanquote:Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef erodome het volgende:
Niet helemaal waar jitse, als we naar de hersenen van zowel mannen als vrouwen kijken tijdens het orgasme dan zien we dat bij de man een paar kleinere delen aangesproken worden en dat bij de vrouw haar hele hersenpan op tilt slaat, een vrouw spreekt meer gebieden in de hersenen aan bij een orgasme(wat natuurlijk nog maar weinig zeg over de intensie van het orgasme, daarvoor moet je eerst weten welke delen wat aanspreken en dat weet ik niet uit mijn hoofd iig).
Opbouwen, ff stoppen, verder gaan. Of haar meerdere keren achter elkaar laten komen. Vraag anders aan haar wat ze lekker vindtquote:Op maandag 23 mei 2005 16:36 schreef CaRNagY het volgende:
handwerk gaat nu goed, kan d'r door dr broek zelfs laten klaarkomen met de hand, maar...
Hoe zorg ik ervoor dat ik mijn vriendin ontzettend lekker kan laten klaarkomen. Dat ze helemaal 5 minuten van de wereld is? is dat alleen met de tong te bereiken of kan dat ook met je vingers?
tips?
ik ben maar een man dan hè, maar worden de orgasmes heftiger als er meerdere zijn in 1 sessie. dus als ze elkaar opvolgen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Opbouwen, ff stoppen, verder gaan. Of haar meerdere keren achter elkaar laten komen. Vraag anders aan haar wat ze lekker vindt
ik voel da gewoon ni als ik mastrubeer.. da's gewoon saai.. kvoel alleen een penis ofzo.. en.. alleen is maar alleen..quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:45 schreef Chessaaj het volgende:
probeer in eerste instantie gewoon pas te masturberen als je zo geil bent dat je t idee hebt dat je van je stoel gaat glijden ^^ dus: "ARGH I CAN'T THINK STRAIGHT NO MORE" achtige stemmingen...
Kheb hetzelfde probleem.. 1 keer.. had ik het zo hevig, dat ik gewoon heb gezegd dat hij moest stoppen omdat ik naar de wc moest, en toen ik dan naar de wc ging, moest ik niet.. dus, we deden verder, en dan voelde ik dat opnieuw, maar echt het gevoel dat ik echt dringent moest gaan.. ik denk dat ik 1 keer ben gekomen.. maar ik weet het niet zeker.. mn vriend weet niet van mijn probleem, want ik fake bij hem omdat hij zich enorm slecht voelt als hij mij niet kan laten komen.. dus eigenlijk ben ik meer bezig met te faken dan met klaar te komen. vorige keer heb ik niet gefaked, en vroeg hij de hele tijd of ik al klaargekomen was.. hij voelde zich zo slecht.. hij wilt gewoon niet geloven dat het niet aan hem ligt.. want.. hij is echt zalig.. en heeft veel ervaring..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:25 schreef muffinn het volgende:
Ik ben ook nog nooit klaargekomen..
Althans, niet dat ik zelf weet dus dat zal dan wel nite he.
Ik heb het nu al 9maanden met mijn vriendje, en ondertussen hebben we al een halfjaar sex, hij is mijn eerste vriendje.
De sex is verder wel echt heel erg lekker en voor mij is het ook geen must om klaar te komen ofzo, maar waar ik wel last van heb is een gevoel dat ik moet plassen! Echt heel intens. Is dit herkenbaar voor sommigen?
Want ik vind het echt heel vervelend en kan me dan niet zo goed meer laten gaan omdat ik bang ben dat ik straks per ongeluk alles laat lopen zeg maar..
Ik heb er zowieso wel eens last van als ik echt heel erg hard moet lachen, dan plas ik ook automatsich in mijn broek.
Maar ik had ergens gelezen dat dit plasgevoel komt voordat je komt??
Het meest gedetailleerd hoe ik het kan beschrijven is dat bijna iedere vrouw die ik klaar heb zien komen spontaan aan "electric boogie" doet.quote:tenzij je gedetailleerd kunt beschrijven wat je (ex)vriendin ervaart.
even een vraagje. waarom laat je je niet gewoon gaan als je denkt dat je moet plassen? dan plas je toch gewoon een keer. daar kan een matras en je vriend wel tegen. en anders doe je het een keer op de vloer of desnoods in bad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:15 schreef Misszoetteke het volgende:
[..]
Kheb hetzelfde probleem.. 1 keer.. had ik het zo hevig, dat ik gewoon heb gezegd dat hij moest stoppen omdat ik naar de wc moest, en toen ik dan naar de wc ging, moest ik niet.. dus, we deden verder, en dan voelde ik dat opnieuw, maar echt het gevoel dat ik echt dringent moest gaan.. ik denk dat ik 1 keer ben gekomen.. maar ik weet het niet zeker.. mn vriend weet niet van mijn probleem, want ik fake bij hem omdat hij zich enorm slecht voelt als hij mij niet kan laten komen.. dus eigenlijk ben ik meer bezig met te faken dan met klaar te komen. vorige keer heb ik niet gefaked, en vroeg hij de hele tijd of ik al klaargekomen was.. hij voelde zich zo slecht.. hij wilt gewoon niet geloven dat het niet aan hem ligt.. want.. hij is echt zalig.. en heeft veel ervaring..
Herkenbaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:46 schreef Dynamical het volgende:
Het meest gedetailleerd hoe ik het kan beschrijven is dat bijna iedere vrouw die ik klaar heb zien komen spontaan aan "electric boogie" doet.
[ afbeelding ]
Niet nagenieten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:42 schreef Countess het volgende:
Ik denk dat het hetzelfde is als bij mannen.
En daarna in een keer weer keihard terug in de werkelijkheid, niks nagenieten ofzo.
Oh, ik kan de eerste minuten bijna niksquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:50 schreef Countess het volgende:
Nee.
Ik donder na het orgasme gewoon terug in de gewone wereld, net of er niks geweest is.
trouwen? nagenieten is overrated en vervelend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:50 schreef Countess het volgende:
Nee.
Ik donder na het orgasme gewoon terug in de gewone wereld, net of er niks geweest is.
Ik voel het ook in me handen en voeten. Een soort jeuk. Echt heel intens. Ben ook vrij bewegelijk dan enzo. Dat gevoel is gewoon teveel.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:28 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Het is kort: 5 seconden max. een gecentreerd gevoel in je leuter (de rest van je lichaam aanspannen versterkt het gevoel, maar het gevoel blijft gecentreerd in je leuter). Daarna 1 minuut ontspanning en je bent weer normaal.
Veel vrouwen die via clitoris geen orgasme kunnen krijgen krijgen al helemaal geen orgasme vaginaal.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |