Nee, none of all...quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:12 schreef ssebass het volgende:
Gebruik je overigens een van deze middelen: citalopram, fluoxetine, paroxetine of sertraline?
Dat doen we meestal ook...quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:45 schreef Chessaaj het volgende:
probeer in eerste instantie gewoon pas te masturberen als je zo geil bent dat je t idee hebt dat je van je stoel gaat glijden ^^ dus: "ARGH I CAN'T THINK STRAIGHT NO MORE" achtige stemmingen...
ik denk dat het percentage op 35% ligt van vrouwen dat beter of alleen vaginaal klaarkomt..quote:Op donderdag 28 april 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er is volgens mij bijna geen enkele vrouw die komt van alleen vaginaal contact, hoor. Je klit zit immers niet in je vagina.
En waarom denk je dat? Heb je vergelijkend onderzoek gedaan?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat het percentage op 35% ligt van vrouwen dat beter of alleen vaginaal klaarkomt..
Ik denk het ookquote:Op donderdag 28 april 2005 22:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat het percentage op 35% ligt van vrouwen dat beter of alleen vaginaal klaarkomt..
De klit is meer dan dat bobbeltje dat je ziet he, vergis je daar niet in.....quote:Op donderdag 28 april 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er is volgens mij bijna geen enkele vrouw die komt van alleen vaginaal contact, hoor. Je klit zit immers niet in je vagina.
Okee da's wel waar, maar de meeste vrouwen die ik ken komen alleen clitoraal klaar.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:46 schreef erodome het volgende:
De klit is meer dan dat bobbeltje dat je ziet he, vergis je daar niet in.....
Ik mis weer eens iets.quote:Ik ken best veel vrouwen die vaginaal kunnen klaarkomen, ben er zelf ook 1 van, dus ook in standjes waar de klit absoluut niet geraakt wordt...
Ik zou al blij zijn als ik gewoon kon klaarkomenquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:54 schreef erodome het volgende:
Is dat echt zo, geniet je van seks, heb je plezier, zo ja, dan mis je niets, dan is het doel al bereikt.
Wat me wel opvalt, ik weet niet of het zo is, is dat de vrouwen die ik tot nu toe ken die vaginaal klaarkomen allemaal van fiks stevig neukwerk houden en daardoor echt gigantisch uit hun dak gaan...
Oh, ik hou ook wel van stevig.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:54 schreef erodome het volgende:
Is dat echt zo, geniet je van seks, heb je plezier, zo ja, dan mis je niets, dan is het doel al bereikt.
Wat me wel opvalt, ik weet niet of het zo is, is dat de vrouwen die ik tot nu toe ken die vaginaal klaarkomen allemaal van fiks stevig neukwerk houden en daardoor echt gigantisch uit hun dak gaan...
Exact mijn verhaal.quote:Op woensdag 4 mei 2005 07:57 schreef tass het volgende:
Vaginaal geen probleem, clitoraal bijna alleen als ik het zelf doe.
G spot vond hij op mijn aanraden met zijn vingers en KABOEM! :-D Ja echt hoor! Maar wel een heel ander orgasme als dat ik geneukt word. Dan kan ik echt van de ene in de andere duiken en dan na een stuk 3 dan moet ik echt bijkomen want dan trilt en tintelt alles gewoon.
Maar de andere keer kom ik niet klaar en vind ik het net zo zalig!
Laat een orgasme hebben geen verplichting zijn iig
Aan de voorkant van je vagina, je hebt eerst een soort van ruw stukje, en daar zit 'ie boven. Aan de buik-kant dus.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:42 schreef lelibel het volgende:
Zou je me ook kunnen zeggen waar bij jullie de G-spot zit? Ik heb hem namelijk nog nooit gevonden... (wel gezocht)
kun je er met een vinger bij?quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Aan de voorkant van je vagina, je hebt eerst een soort van ruw stukje, en daar zit 'ie boven. Aan de buik-kant dus.
MMO is het woord. Male Multiple Orgasm. Mannen kunnen ook uren lang een orgasme hebben. Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt. Het was letterlijk en dan bedoel ik ook letterlijk zonder overdrijven 100x heftiger dan normaal klaarkomen. Google maar op Jack Johnston en MMO. Dan vind je het wel.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:38 schreef Nickthedick het volgende:
Als ik het hier allemaal zo lees: WIL IK OOK EEN VROUWELIJK ORGASME!! Ik voel me als man hier een beetje tekort gedaan.![]()
interesting stuff! komt wel een beetje overeen als die sites waar ze penisverlengingen of ejaculatieuitstelpilletjes verkopen, kwa stijl.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:17 schreef ravan het volgende:
[..]
MMO is het woord. Male Multiple Orgasm. Mannen kunnen ook uren lang een orgasme hebben. Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt. Het was letterlijk en dan bedoel ik ook letterlijk zonder overdrijven 100x heftiger dan normaal klaarkomen. Google maar op Jack Johnston en MMO. Dan vind je het wel.
Ik denk dat vrouwen iets vergelijkbaar meemaken.
hoezo, hang je daar vaak rond dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
interesting stuff! komt wel een beetje overeen als die sites waar ze penisverlengingen of ejaculatieuitstelpilletjes verkopen, kwa stijl.
hihi. neequote:
Ik wou in eerste instantie niet direct reageren omdat ik hoopte dat iemand anders dat zou doen, maargoed ik kan wel eventjes wat zeggen er over.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:46 schreef Hondagirl het volgende:
Hai, heb het hele topic nu doorgelezen. Maar zit me af te vragen: zijn er nog meer vrouwen die alleen klaarkomen als ze hetzelf doen? Ik heb pas op latere leeftijd ontdekt dat ik (als vrouw) ook klaar kon komen. Best wel jammer. Maar beter laat dan helemaal nooit, nietwaar?![]()
Maar tot nog toe, is het nog nooit iemand anders gelukt om mij te laten klaarkomen. Daar is al een keer een relatie door gestrand.![]()
Zijn vorige partner was blijkbaar zo ontzettend goed in bed, dat ze altijd samen klaarkwamen.
En zulke verhalen werken natuurlijk niet erg bevorderlijk voor mij.
Nu heb ik een partner die er gelukkig gewoon lekker van geniet als ik met mezelf bezig ben.![]()
Maar ik zou juist zo graag willen dat het hèm een keertje zou lukken.
Ik weet dat als ik me daar teveel op focus, het helemaal niet gaat lukken.
Maar toch......
Maar als ik met vriendinnen over dit onderwerp praat, zeggen ze allemaal dat zij daar geen last van hebben. Hierdoor heb ik het idee dat ik de enige ben.![]()
Ik dacht in eerste instantie dat je met Male Multiple Orgasm de mannen bedoelde die meerdere keren achter elkaar konden komen (zonder pauze). Daar ken ik ook wel iemand van. Maargoed je bedoelde wat andersquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:17 schreef ravan het volgende:
MMO is het woord. Male Multiple Orgasm. Mannen kunnen ook uren lang een orgasme hebben. Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt. Het was letterlijk en dan bedoel ik ook letterlijk zonder overdrijven 100x heftiger dan normaal klaarkomen. Google maar op Jack Johnston en MMO. Dan vind je het wel.
Ik denk dat vrouwen iets vergelijkbaar meemaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |