abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26553525
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:12 schreef ssebass het volgende:
Gebruik je overigens een van deze middelen: citalopram, fluoxetine, paroxetine of sertraline?
Nee, none of all...
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:45 schreef Chessaaj het volgende:
probeer in eerste instantie gewoon pas te masturberen als je zo geil bent dat je t idee hebt dat je van je stoel gaat glijden ^^ dus: "ARGH I CAN'T THINK STRAIGHT NO MORE" achtige stemmingen...
Dat doen we meestal ook...
pi_26582586
Wees gerust eens komt de dag dat het vanzelf gebeurt.
Het is echt een kwestie van ontspannen.
Ik zat er jaren mee,de partner in kwestie des te meer!
Dat werkt dus niet!
Met een wijntje of 2 ging het beter,maar vaginaal alleen is het nog nooit gelukt.
Met m'n nieuwe lief gaat het wel verder,maar op het moment dat ik iets anders voel,ben ik dan toch weer te gespannen.
Maar bij hem ik heb niet meer zo erg die behoefte om klaar tekomen,ik voel me zonder dat ook supergoed.

Als ik het zelf doe kan het binnen een halve minuut,en dan ook vaker.
Ga zelf je lichaam eens ontdekken,je zult zien dat er dingen zijn die je erg lekker vindt.
Ik heb zelf wel eens Poppers gebruikt!Je weet niet wat je overkomt!
Maar of dat met een partner werkt weet ik niet,ik was toen alleen.

Succes :
pi_26582718
Er is volgens mij bijna geen enkele vrouw die komt van alleen vaginaal contact, hoor. Je klit zit immers niet in je vagina.
  donderdag 28 april 2005 @ 22:25:56 #154
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26582810
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er is volgens mij bijna geen enkele vrouw die komt van alleen vaginaal contact, hoor. Je klit zit immers niet in je vagina.
ik denk dat het percentage op 35% ligt van vrouwen dat beter of alleen vaginaal klaarkomt..
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26582864
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat het percentage op 35% ligt van vrouwen dat beter of alleen vaginaal klaarkomt..
En waarom denk je dat? Heb je vergelijkend onderzoek gedaan?
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:05:58 #156
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26595180
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:25 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik denk het ook .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 29 april 2005 @ 20:46:03 #157
37769 erodome
Zweefteef
pi_26607000
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De klit is meer dan dat bobbeltje dat je ziet he, vergis je daar niet in.....

Ik ken best veel vrouwen die vaginaal kunnen klaarkomen, ben er zelf ook 1 van, dus ook in standjes waar de klit absoluut niet geraakt wordt...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_26607068
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 20:46 schreef erodome het volgende:
De klit is meer dan dat bobbeltje dat je ziet he, vergis je daar niet in.....
Okee da's wel waar, maar de meeste vrouwen die ik ken komen alleen clitoraal klaar.
quote:
Ik ken best veel vrouwen die vaginaal kunnen klaarkomen, ben er zelf ook 1 van, dus ook in standjes waar de klit absoluut niet geraakt wordt...
Ik mis weer eens iets.
  vrijdag 29 april 2005 @ 20:54:20 #159
37769 erodome
Zweefteef
pi_26607192
Is dat echt zo, geniet je van seks, heb je plezier, zo ja, dan mis je niets, dan is het doel al bereikt.

Wat me wel opvalt, ik weet niet of het zo is, is dat de vrouwen die ik tot nu toe ken die vaginaal klaarkomen allemaal van fiks stevig neukwerk houden en daardoor echt gigantisch uit hun dak gaan...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_26607720
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 20:54 schreef erodome het volgende:
Is dat echt zo, geniet je van seks, heb je plezier, zo ja, dan mis je niets, dan is het doel al bereikt.

Wat me wel opvalt, ik weet niet of het zo is, is dat de vrouwen die ik tot nu toe ken die vaginaal klaarkomen allemaal van fiks stevig neukwerk houden en daardoor echt gigantisch uit hun dak gaan...
Ik zou al blij zijn als ik gewoon kon klaarkomen
pi_26608529
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 20:54 schreef erodome het volgende:

Oh, ik hou ook wel van stevig. Maar als een man te diep gaat, wil het nog wel eens pijn doen.

Genieten doe ik zeker.
  woensdag 4 mei 2005 @ 07:57:36 #162
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_26718186
Vaginaal geen probleem, clitoraal bijna alleen als ik het zelf doe.
G spot vond hij op mijn aanraden met zijn vingers en KABOEM! :-D Ja echt hoor! Maar wel een heel ander orgasme als dat ik geneukt word. Dan kan ik echt van de ene in de andere duiken en dan na een stuk 3 dan moet ik echt bijkomen want dan trilt en tintelt alles gewoon.
Maar de andere keer kom ik niet klaar en vind ik het net zo zalig!
Laat een orgasme hebben geen verplichting zijn iig
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:47:23 #163
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26719478
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 07:57 schreef tass het volgende:
Vaginaal geen probleem, clitoraal bijna alleen als ik het zelf doe.
G spot vond hij op mijn aanraden met zijn vingers en KABOEM! :-D Ja echt hoor! Maar wel een heel ander orgasme als dat ik geneukt word. Dan kan ik echt van de ene in de andere duiken en dan na een stuk 3 dan moet ik echt bijkomen want dan trilt en tintelt alles gewoon.
Maar de andere keer kom ik niet klaar en vind ik het net zo zalig!
Laat een orgasme hebben geen verplichting zijn iig
Exact mijn verhaal.
pi_26720484
Zou je me ook kunnen zeggen waar bij jullie de G-spot zit? Ik heb hem namelijk nog nooit gevonden... (wel gezocht)
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:46:25 #165
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26720594
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:42 schreef lelibel het volgende:
Zou je me ook kunnen zeggen waar bij jullie de G-spot zit? Ik heb hem namelijk nog nooit gevonden... (wel gezocht)
Aan de voorkant van je vagina, je hebt eerst een soort van ruw stukje, en daar zit 'ie boven. Aan de buik-kant dus.
pi_26727720
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:46 schreef Christine het volgende:

[..]

Aan de voorkant van je vagina, je hebt eerst een soort van ruw stukje, en daar zit 'ie boven. Aan de buik-kant dus.
kun je er met een vinger bij?
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:57:40 #167
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26727734
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:57 schreef lelibel het volgende:

[..]

kun je er met een vinger bij?
Makkelijk, maar het zit wel dieper dan je denkt
  woensdag 4 mei 2005 @ 15:00:19 #168
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26727821
het ruwe stukje voelt als de ribbeltjes op het strand als het eb is. gem. 6 cm diep. je hebt ook nog een spot die wat dieper zit en nog eentje. ontdek je plekje!
pi_26791778
Hai, heb het hele topic nu doorgelezen. Maar zit me af te vragen: zijn er nog meer vrouwen die alleen klaarkomen als ze hetzelf doen? Ik heb pas op latere leeftijd ontdekt dat ik (als vrouw) ook klaar kon komen. Best wel jammer. Maar beter laat dan helemaal nooit, nietwaar?
Maar tot nog toe, is het nog nooit iemand anders gelukt om mij te laten klaarkomen. Daar is al een keer een relatie door gestrand.
Zijn vorige partner was blijkbaar zo ontzettend goed in bed, dat ze altijd samen klaarkwamen.
En zulke verhalen werken natuurlijk niet erg bevorderlijk voor mij.

Nu heb ik een partner die er gelukkig gewoon lekker van geniet als ik met mezelf bezig ben.
Maar ik zou juist zo graag willen dat het hèm een keertje zou lukken.
Ik weet dat als ik me daar teveel op focus, het helemaal niet gaat lukken.
Maar toch......

Maar als ik met vriendinnen over dit onderwerp praat, zeggen ze allemaal dat zij daar geen last van hebben. Hierdoor heb ik het idee dat ik de enige ben.
pi_26919183
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:38 schreef Nickthedick het volgende:
Als ik het hier allemaal zo lees: WIL IK OOK EEN VROUWELIJK ORGASME!! Ik voel me als man hier een beetje tekort gedaan.
MMO is het woord. Male Multiple Orgasm. Mannen kunnen ook uren lang een orgasme hebben. Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt. Het was letterlijk en dan bedoel ik ook letterlijk zonder overdrijven 100x heftiger dan normaal klaarkomen. Google maar op Jack Johnston en MMO. Dan vind je het wel.

Ik denk dat vrouwen iets vergelijkbaar meemaken.
  woensdag 11 mei 2005 @ 17:31:43 #171
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26919598
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:17 schreef ravan het volgende:

[..]

MMO is het woord. Male Multiple Orgasm. Mannen kunnen ook uren lang een orgasme hebben. Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt. Het was letterlijk en dan bedoel ik ook letterlijk zonder overdrijven 100x heftiger dan normaal klaarkomen. Google maar op Jack Johnston en MMO. Dan vind je het wel.

interesting stuff! komt wel een beetje overeen als die sites waar ze penisverlengingen of ejaculatieuitstelpilletjes verkopen, kwa stijl.
pi_26923009
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

interesting stuff! komt wel een beetje overeen als die sites waar ze penisverlengingen of ejaculatieuitstelpilletjes verkopen, kwa stijl.
hoezo, hang je daar vaak rond dan?
  woensdag 11 mei 2005 @ 19:34:50 #173
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26923081
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 19:31 schreef lelibel het volgende:

[..]

hoezo, hang je daar vaak rond dan?
hihi. nee
pi_26923135
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 23:46 schreef Hondagirl het volgende:
Hai, heb het hele topic nu doorgelezen. Maar zit me af te vragen: zijn er nog meer vrouwen die alleen klaarkomen als ze hetzelf doen? Ik heb pas op latere leeftijd ontdekt dat ik (als vrouw) ook klaar kon komen. Best wel jammer. Maar beter laat dan helemaal nooit, nietwaar?
Maar tot nog toe, is het nog nooit iemand anders gelukt om mij te laten klaarkomen. Daar is al een keer een relatie door gestrand.
Zijn vorige partner was blijkbaar zo ontzettend goed in bed, dat ze altijd samen klaarkwamen.
En zulke verhalen werken natuurlijk niet erg bevorderlijk voor mij.

Nu heb ik een partner die er gelukkig gewoon lekker van geniet als ik met mezelf bezig ben.
Maar ik zou juist zo graag willen dat het hèm een keertje zou lukken.
Ik weet dat als ik me daar teveel op focus, het helemaal niet gaat lukken.
Maar toch......

Maar als ik met vriendinnen over dit onderwerp praat, zeggen ze allemaal dat zij daar geen last van hebben. Hierdoor heb ik het idee dat ik de enige ben.
Ik wou in eerste instantie niet direct reageren omdat ik hoopte dat iemand anders dat zou doen, maargoed ik kan wel eventjes wat zeggen er over.

Hier op fok zijn er genoeg die alleen van zichzelf klaar kunnen komen, dus je bent absoluut niet de enige! Daarbij de mensen díe ik ken die niet konden klaarkomen en dat inmiddels wel kunnen daarbij gaat het nog steeds een beetje moeilijk. De ene kan het wel samen met een jongen, maar dan wel maar heeeeel af en toe, en de ander lukt het alleen bij zichzelf (hiervan ken ik ook iemand). Ik weet dus ook zeker dat als ik ooit wel kan klaarkomen het nog steeds heel moeilijk zal gaan (helaas).

Die ex van jou is niet zo'n lekkere vent dan. Met zo iemand wil je toch ook niet eens hebben, jeetje hey! Wees maar blij dat je daar van af bent.

Goed verder is de enige tip die ik zo weet te bedenken (en een beetje omdat die tips op fok ook weleens werden gegeven), is dat je vriend zoveel mogelijk moet proberen na te bootsen hoe je het bij jezelf doet. Zorg er allereerst voor dat je er comfortabel mee bent om met jezelf bezig te zijn bij je vriend en hierdoor ook te komen? Vanaf dat punt kun je dan het proberen na te bootsen.
pi_26923178
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:17 schreef ravan het volgende:

Ik dacht in eerste instantie dat je met Male Multiple Orgasm de mannen bedoelde die meerdere keren achter elkaar konden komen (zonder pauze). Daar ken ik ook wel iemand van. Maargoed je bedoelde wat anders . Wel interessant trouwens!
pi_27020118
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 19:38 schreef lelibel het volgende:

[..]

Ik dacht in eerste instantie dat je met Male Multiple Orgasm de mannen bedoelde die meerdere keren achter elkaar konden komen (zonder pauze). Daar ken ik ook wel iemand van. Maargoed je bedoelde wat anders . Wel interessant trouwens!
Dank je, Mannen zitten toch ander inelkaar dan iedereen denkt.

Male Multiple Orgasm
Zo heeft die kerel het genoemd, kennelijk kon hij geen betere naam verzinnen. misschien is Mannelijk urenlang durend orgasme beter. Het is een beetje een heel gedoe om uit te leggen dat je dan niet spuitenklaar komt, maar urenlang in SuperExtase zit. Het is niet voor te stellen hoe heftig het is. Zelfs parachute springen is minder heftig letterlijk!!! Ik voelde me hele lichaam trillingen van top tot teen. 100x zo sterk als 'normaal' klaarkomen in golfbewegingen door me heen, maar dan een uur lang.

Vrouwen kunnen het trouwens ook leren. En nog leuker je kan elkaar "AAN" zetten door het geluid.

Het rare is, dat mensen mannen en vrouwen dit kennelijk zijn vergeten in de loop van duizenden jaren of langer, want geen enkele cultuur heeft dit, ook niet in India met tantra. Ik snap het niet, hoe kunnen ze dit nou zijn vergeten???? rare mensen, die voorouders.
pi_27020126
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik weet het. Hij heeft niet echt professionele site. Jammer genoeg. Dit is op basis van een geluid, dus er valt niet zoveel te verkopen. Hij is een goedwillende Amateur, die van stijl nog niet gehoord heeft.
  woensdag 18 mei 2005 @ 00:09:21 #178
121009 elke_82
ow jeeah!
pi_27103599
Ik kwam vroeger altijd veel heviger klaar, weet iemand misschien waaraan dat ligt, zo ja -> Hoe krijg ik het terug???
pi_27106435
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 00:09 schreef elke_82 het volgende:
Ik kwam vroeger altijd veel heviger klaar, weet iemand misschien waaraan dat ligt, zo ja -> Hoe krijg ik het terug???
Misschien kun je íets meer uitleggen over de omstandigheden?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:32:47 #180
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27172377
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 00:09 schreef elke_82 het volgende:
De spanning van het "verbodene" is waarschijnlijk weg. Gebeurt bij wel meer mensen (in geval van een relatie) als ze langer in een relatie zitten of zijn gaan samenwonen, of (zonder relatie) op zichzelf zijn gaan wonen (je kunt niet meer betrapt worden).

Het kunstje is de spanning terughalen. Daarvoor zijn minstens zo veel methodes als er standjes zijn, dus ik volsta met wat voorbeelden: Sex met een ander dan je vaste partner (bijvoorbeeld in een nieuwe relatie), sex met speeltjes erbij, sex met jezelf terwijl de ander in eerste instantie alleen maar toe mag kijken, de vrijpartij enorm lang oprekken, vrijen op plaatsen waar het niet hoort, etc. De mogelijkheden zijn eindeloos, en eindeloos te combineren.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 21 mei 2005 @ 19:25:04 #181
121291 muffinn
As sweet as pie =)
pi_27223447
Ik ben ook nog nooit klaargekomen..
Althans, niet dat ik zelf weet dus dat zal dan wel nite he.
Ik heb het nu al 9maanden met mijn vriendje, en ondertussen hebben we al een halfjaar sex, hij is mijn eerste vriendje.
De sex is verder wel echt heel erg lekker en voor mij is het ook geen must om klaar te komen ofzo, maar waar ik wel last van heb is een gevoel dat ik moet plassen! Echt heel intens. Is dit herkenbaar voor sommigen?
Want ik vind het echt heel vervelend en kan me dan niet zo goed meer laten gaan omdat ik bang ben dat ik straks per ongeluk alles laat lopen zeg maar..
Ik heb er zowieso wel eens last van als ik echt heel erg hard moet lachen, dan plas ik ook automatsich in mijn broek.
Maar ik had ergens gelezen dat dit plasgevoel komt voordat je komt??
pi_27237544
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 00:32 schreef RonaldV het volgende:

[..]

De spanning van het "verbodene" is waarschijnlijk weg. Gebeurt bij wel meer mensen (in geval van een relatie) als ze langer in een relatie zitten of zijn gaan samenwonen, of (zonder relatie) op zichzelf zijn gaan wonen (je kunt niet meer betrapt worden).

Het kunstje is de spanning terughalen. Daarvoor zijn minstens zo veel methodes als er standjes zijn, dus ik volsta met wat voorbeelden: Sex met een ander dan je vaste partner (bijvoorbeeld in een nieuwe relatie), sex met speeltjes erbij, sex met jezelf terwijl de ander in eerste instantie alleen maar toe mag kijken, de vrijpartij enorm lang oprekken, vrijen op plaatsen waar het niet hoort, etc. De mogelijkheden zijn eindeloos, en eindeloos te combineren.
Het kan ook dat het klaarkomen bepaalde behoeftes onderdrukte zoals warmte en geborgenheid die je vroeger gemist hebt(stuk verdriet onderdrukking) en nu wel krijgt in een relatie, waardoor er een stuk controle wegvalt en spanning achter je orgasme.
pi_27239668
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 19:25 schreef muffinn het volgende:
Ik heb het nu al 9maanden met mijn vriendje, en ondertussen hebben we al een halfjaar sex, hij is mijn eerste vriendje.
De sex is verder wel echt heel erg lekker en voor mij is het ook geen must om klaar te komen ofzo, maar waar ik wel last van heb is een gevoel dat ik moet plassen! Echt heel intens. Is dit herkenbaar voor sommigen?
Want ik vind het echt heel vervelend en kan me dan niet zo goed meer laten gaan omdat ik bang ben dat ik straks per ongeluk alles laat lopen zeg maar..
Ik heb er zowieso wel eens last van als ik echt heel erg hard moet lachen, dan plas ik ook automatsich in mijn broek.
Ik kan me niet voorstellen dat je vlak voordat je klaarkomt hevig moet plassen opeens. Die keren dat ik er dicht tegen aan zat gebeurde er ook niets.
Overigens dat gevoel dat je moet plassen is wel normaal, omdat er tijdens sex/voorspel meet druk op je blaas ontstaat. Alleen volgens mij heb jij het ietsje heviger dan normaal want zover ik weet is dat het gevoel dat je het echt gaat laten lopen niet echt aanwezig. Ik heb vaak alleen wel dat ik dan moet plassen daarna en tijdens al een beetje dat gevoel. Tip is dus simpelweg om zodra de mood opkomt even naar de wc te gaan en dan weer te beginnen. Als ik dat doe dan hoef ik zelfs erna niet meer dus bij jou zal het in ieder geval wel het gevoel gaan onderdrukken.
  zondag 22 mei 2005 @ 19:48:46 #184
111964 Jitse
add goes here
pi_27252665
ik denk dat mannen en vrouwen dezelfde rush voelen aangezien die rush bepaalde delen in de hersens activeert en daar de illusie van gevoel opgewekt wordt.

Man vs vrouw
Pijn = pijn
aanraking = aanraking
Want hersens zijn hersens..

Enkel is het gevoel misschien anders gesitueerd kwa locatie binnen het lichaam, geen reden om jaloers te zijn dus. Je kan als man even hard / slecht komen als een vrouw.

Feit is wel dat de natuur heeft bepaald dat mannen dit gevoel gemakkelijker kunnen bereiken om zo voorplanting te verzekering.
or here.. contact me for further information or prices
pi_27257162
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:48 schreef Jitse het volgende:
Feit is wel dat de natuur heeft bepaald dat mannen dit gevoel gemakkelijker kunnen bereiken om zo voorplanting te verzekering.
Heeft het een negatief effect als ze dat ook even voor de vrouw hadden kunnen regelen?
  zondag 22 mei 2005 @ 22:03:21 #186
37769 erodome
Zweefteef
pi_27257426
Niet helemaal waar jitse, als we naar de hersenen van zowel mannen als vrouwen kijken tijdens het orgasme dan zien we dat bij de man een paar kleinere delen aangesproken worden en dat bij de vrouw haar hele hersenpan op tilt slaat, een vrouw spreekt meer gebieden in de hersenen aan bij een orgasme(wat natuurlijk nog maar weinig zeg over de intensie van het orgasme, daarvoor moet je eerst weten welke delen wat aanspreken en dat weet ik niet uit mijn hoofd iig).
  zondag 22 mei 2005 @ 22:33:01 #187
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27258621
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef erodome het volgende:
Niet helemaal waar jitse, als we naar de hersenen van zowel mannen als vrouwen kijken tijdens het orgasme dan zien we dat bij de man een paar kleinere delen aangesproken worden en dat bij de vrouw haar hele hersenpan op tilt slaat, een vrouw spreekt meer gebieden in de hersenen aan bij een orgasme(wat natuurlijk nog maar weinig zeg over de intensie van het orgasme, daarvoor moet je eerst weten welke delen wat aanspreken en dat weet ik niet uit mijn hoofd iig).
we kunnen van elkaar (man/vrouw) nooit zeggen of het orgasme beter of fijner is. dat is een onbegonnen zaak aangezien het totaal anders is kwa gevoel.

overigens heeft een vrouw tijdens haar staat van opwinding, volgens de warmtescan, idd bijna over haar hele lichaam warmte. terwijl dit bij de man concentreert rond zijn geslacht en tepels. datzelfde geldt voor de hersens.
pi_27279358
handwerk gaat nu goed, kan d'r door dr broek zelfs laten klaarkomen met de hand, maar...

Hoe zorg ik ervoor dat ik mijn vriendin ontzettend lekker kan laten klaarkomen. Dat ze helemaal 5 minuten van de wereld is? is dat alleen met de tong te bereiken of kan dat ook met je vingers?

tips?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:50:42 #189
111964 Jitse
add goes here
pi_27311287
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef erodome het volgende:
Daar gaat m'n waan
or here.. contact me for further information or prices
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:03:54 #190
77412 boy26
never trust a shark
pi_27311726
misschien moet je het eens proberen als je de tijd hebt en het niet snel hoeft.
en dan samen met een man die er niet vies van is om een flinke periode met jouw te spelen
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:21:36 #191
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27312349
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:36 schreef CaRNagY het volgende:
handwerk gaat nu goed, kan d'r door dr broek zelfs laten klaarkomen met de hand, maar...

Hoe zorg ik ervoor dat ik mijn vriendin ontzettend lekker kan laten klaarkomen. Dat ze helemaal 5 minuten van de wereld is? is dat alleen met de tong te bereiken of kan dat ook met je vingers?

tips?
Opbouwen, ff stoppen, verder gaan. Of haar meerdere keren achter elkaar laten komen. Vraag anders aan haar wat ze lekker vindt
pi_27317834
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:21 schreef Christine het volgende:

[..]

Opbouwen, ff stoppen, verder gaan. Of haar meerdere keren achter elkaar laten komen. Vraag anders aan haar wat ze lekker vindt
ik ben maar een man dan hè, maar worden de orgasmes heftiger als er meerdere zijn in 1 sessie. dus als ze elkaar opvolgen?

Dat stoppen werkt toch totaal niet, gaat de opwinding toch weer weg? heb ik ergens gelezen ooit, dus zeker ervan ben ik niet

Ik had d'r bijna zover dat nr 2 kwam (ik d8 ondertussen dat ze al op 4 zat ofzo, maar dat waren naschokken) maar zal het eens proberen. Ze vertelde dat ze niks aan die schokken kan doen, dat zijn dus geniet dingetjes , kan ik daar nog wat leuks mee doen?

en ik kan me herinneren dat toen ze voor de 1ste x was klaargekomen dat d'r vagina gevoelig werd, toen ik d'r voor de 3e x (een andere dag)liet komen en ik doorging was dit heel kort en kon ik dus doorgaan erna. Is dat gebruikelijk of puur toeval?

[ Bericht 1% gewijzigd door CaRNagY op 24-05-2005 19:24:38 ]
pi_27318924
Klaarkomen door stevig te neuken, hééérlijk. Wat mij betreft veel beter dan wat voor vinger of likwerk dan ook. Als een ander het doet duurt het bij mij toch even, als het al lukt, en ondertussen ga ik de meest domme dingen liggen bedenken die de stemming niet ten goede komen. Kan me er niet echt aan overgeven, al begin ik het in mijn huidige relatie ineens te ontdekken.
Zelf doen is altijd fijn, maar er gaat echt niets boven de combi neuken-bekkenbodemspieren. Mmmm...
pi_61147809
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:45 schreef Chessaaj het volgende:
probeer in eerste instantie gewoon pas te masturberen als je zo geil bent dat je t idee hebt dat je van je stoel gaat glijden ^^ dus: "ARGH I CAN'T THINK STRAIGHT NO MORE" achtige stemmingen...
ik voel da gewoon ni als ik mastrubeer.. da's gewoon saai.. kvoel alleen een penis ofzo.. en.. alleen is maar alleen..
pi_61148121
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 19:25 schreef muffinn het volgende:

Kheb hetzelfde probleem.. 1 keer.. had ik het zo hevig, dat ik gewoon heb gezegd dat hij moest stoppen omdat ik naar de wc moest, en toen ik dan naar de wc ging, moest ik niet.. dus, we deden verder, en dan voelde ik dat opnieuw, maar echt het gevoel dat ik echt dringent moest gaan.. ik denk dat ik 1 keer ben gekomen.. maar ik weet het niet zeker.. mn vriend weet niet van mijn probleem, want ik fake bij hem omdat hij zich enorm slecht voelt als hij mij niet kan laten komen.. dus eigenlijk ben ik meer bezig met te faken dan met klaar te komen. vorige keer heb ik niet gefaked, en vroeg hij de hele tijd of ik al klaargekomen was.. hij voelde zich zo slecht.. hij wilt gewoon niet geloven dat het niet aan hem ligt.. want.. hij is echt zalig.. en heeft veel ervaring..
pi_61159819
quote:
tenzij je gedetailleerd kunt beschrijven wat je (ex)vriendin ervaart.
Het meest gedetailleerd hoe ik het kan beschrijven is dat bijna iedere vrouw die ik klaar heb zien komen spontaan aan "electric boogie" doet.

woensdag 27 augustus 2008 @ 10:08:23 #197
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61160214
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:15 schreef Misszoetteke het volgende:

[..]

Kheb hetzelfde probleem.. 1 keer.. had ik het zo hevig, dat ik gewoon heb gezegd dat hij moest stoppen omdat ik naar de wc moest, en toen ik dan naar de wc ging, moest ik niet.. dus, we deden verder, en dan voelde ik dat opnieuw, maar echt het gevoel dat ik echt dringent moest gaan.. ik denk dat ik 1 keer ben gekomen.. maar ik weet het niet zeker.. mn vriend weet niet van mijn probleem, want ik fake bij hem omdat hij zich enorm slecht voelt als hij mij niet kan laten komen.. dus eigenlijk ben ik meer bezig met te faken dan met klaar te komen. vorige keer heb ik niet gefaked, en vroeg hij de hele tijd of ik al klaargekomen was.. hij voelde zich zo slecht.. hij wilt gewoon niet geloven dat het niet aan hem ligt.. want.. hij is echt zalig.. en heeft veel ervaring..
even een vraagje. waarom laat je je niet gewoon gaan als je denkt dat je moet plassen? dan plas je toch gewoon een keer. daar kan een matras en je vriend wel tegen. en anders doe je het een keer op de vloer of desnoods in bad.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 11:01:45 #198
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_61161394
Ik snap niet dat er vrouwen zijn die klaarkomen door zacht gepiel met hun vingers...
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 11:28:10 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61161901
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 09:46 schreef Dynamical het volgende:

Het meest gedetailleerd hoe ik het kan beschrijven is dat bijna iedere vrouw die ik klaar heb zien komen spontaan aan "electric boogie" doet.

[ afbeelding ]
Herkenbaar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_61191444
Klaarkomen, heeeeeeeeeeerlijk :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')