Dank je, Mannen zitten toch ander inelkaar dan iedereen denkt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:38 schreef lelibel het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat je met Male Multiple Orgasm de mannen bedoelde die meerdere keren achter elkaar konden komen (zonder pauze). Daar ken ik ook wel iemand van. Maargoed je bedoelde wat anders. Wel interessant trouwens!
Ik weet het. Hij heeft niet echt professionele site. Jammer genoeg. Dit is op basis van een geluid, dus er valt niet zoveel te verkopen. Hij is een goedwillende Amateur, die van stijl nog niet gehoord heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
interesting stuff! komt wel een beetje overeen als die sites waar ze penisverlengingen of ejaculatieuitstelpilletjes verkopen, kwa stijl.
Misschien kun je íets meer uitleggen over de omstandigheden?quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:09 schreef elke_82 het volgende:
Ik kwam vroeger altijd veel heviger klaar, weet iemand misschien waaraan dat ligt, zo ja -> Hoe krijg ik het terug???
De spanning van het "verbodene" is waarschijnlijk weg. Gebeurt bij wel meer mensen (in geval van een relatie) als ze langer in een relatie zitten of zijn gaan samenwonen, of (zonder relatie) op zichzelf zijn gaan wonen (je kunt niet meer betrapt worden).quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:09 schreef elke_82 het volgende:
Ik kwam vroeger altijd veel heviger klaar, weet iemand misschien waaraan dat ligt, zo ja -> Hoe krijg ik het terug???
Het kan ook dat het klaarkomen bepaalde behoeftes onderdrukte zoals warmte en geborgenheid die je vroeger gemist hebt(stuk verdriet onderdrukking) en nu wel krijgt in een relatie, waardoor er een stuk controle wegvalt en spanning achter je orgasme.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De spanning van het "verbodene" is waarschijnlijk weg. Gebeurt bij wel meer mensen (in geval van een relatie) als ze langer in een relatie zitten of zijn gaan samenwonen, of (zonder relatie) op zichzelf zijn gaan wonen (je kunt niet meer betrapt worden).
Het kunstje is de spanning terughalen. Daarvoor zijn minstens zo veel methodes als er standjes zijn, dus ik volsta met wat voorbeelden: Sex met een ander dan je vaste partner (bijvoorbeeld in een nieuwe relatie), sex met speeltjes erbij, sex met jezelf terwijl de ander in eerste instantie alleen maar toe mag kijken, de vrijpartij enorm lang oprekken, vrijen op plaatsen waar het niet hoort, etc. De mogelijkheden zijn eindeloos, en eindeloos te combineren.
Ik kan me niet voorstellen dat je vlak voordat je klaarkomt hevig moet plassen opeens. Die keren dat ik er dicht tegen aan zat gebeurde er ook niets.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:25 schreef muffinn het volgende:
Ik ben ook nog nooit klaargekomen..
Althans, niet dat ik zelf weet dus dat zal dan wel nite he.
Ik heb het nu al 9maanden met mijn vriendje, en ondertussen hebben we al een halfjaar sex, hij is mijn eerste vriendje.
De sex is verder wel echt heel erg lekker en voor mij is het ook geen must om klaar te komen ofzo, maar waar ik wel last van heb is een gevoel dat ik moet plassen! Echt heel intens. Is dit herkenbaar voor sommigen?
Want ik vind het echt heel vervelend en kan me dan niet zo goed meer laten gaan omdat ik bang ben dat ik straks per ongeluk alles laat lopen zeg maar..
Ik heb er zowieso wel eens last van als ik echt heel erg hard moet lachen, dan plas ik ook automatsich in mijn broek.
Maar ik had ergens gelezen dat dit plasgevoel komt voordat je komt??
Heeft het een negatief effect als ze dat ook even voor de vrouw hadden kunnen regelen?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:48 schreef Jitse het volgende:
Feit is wel dat de natuur heeft bepaald dat mannen dit gevoel gemakkelijker kunnen bereiken om zo voorplanting te verzekering.
we kunnen van elkaar (man/vrouw) nooit zeggen of het orgasme beter of fijner is. dat is een onbegonnen zaak aangezien het totaal anders is kwa gevoel.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef erodome het volgende:
Niet helemaal waar jitse, als we naar de hersenen van zowel mannen als vrouwen kijken tijdens het orgasme dan zien we dat bij de man een paar kleinere delen aangesproken worden en dat bij de vrouw haar hele hersenpan op tilt slaat, een vrouw spreekt meer gebieden in de hersenen aan bij een orgasme(wat natuurlijk nog maar weinig zeg over de intensie van het orgasme, daarvoor moet je eerst weten welke delen wat aanspreken en dat weet ik niet uit mijn hoofd iig).
Daar gaat m'n waanquote:Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef erodome het volgende:
Niet helemaal waar jitse, als we naar de hersenen van zowel mannen als vrouwen kijken tijdens het orgasme dan zien we dat bij de man een paar kleinere delen aangesproken worden en dat bij de vrouw haar hele hersenpan op tilt slaat, een vrouw spreekt meer gebieden in de hersenen aan bij een orgasme(wat natuurlijk nog maar weinig zeg over de intensie van het orgasme, daarvoor moet je eerst weten welke delen wat aanspreken en dat weet ik niet uit mijn hoofd iig).
Opbouwen, ff stoppen, verder gaan. Of haar meerdere keren achter elkaar laten komen. Vraag anders aan haar wat ze lekker vindtquote:Op maandag 23 mei 2005 16:36 schreef CaRNagY het volgende:
handwerk gaat nu goed, kan d'r door dr broek zelfs laten klaarkomen met de hand, maar...
Hoe zorg ik ervoor dat ik mijn vriendin ontzettend lekker kan laten klaarkomen. Dat ze helemaal 5 minuten van de wereld is? is dat alleen met de tong te bereiken of kan dat ook met je vingers?
tips?
ik ben maar een man dan hè, maar worden de orgasmes heftiger als er meerdere zijn in 1 sessie. dus als ze elkaar opvolgen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Opbouwen, ff stoppen, verder gaan. Of haar meerdere keren achter elkaar laten komen. Vraag anders aan haar wat ze lekker vindt
ik voel da gewoon ni als ik mastrubeer.. da's gewoon saai.. kvoel alleen een penis ofzo.. en.. alleen is maar alleen..quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:45 schreef Chessaaj het volgende:
probeer in eerste instantie gewoon pas te masturberen als je zo geil bent dat je t idee hebt dat je van je stoel gaat glijden ^^ dus: "ARGH I CAN'T THINK STRAIGHT NO MORE" achtige stemmingen...
Kheb hetzelfde probleem.. 1 keer.. had ik het zo hevig, dat ik gewoon heb gezegd dat hij moest stoppen omdat ik naar de wc moest, en toen ik dan naar de wc ging, moest ik niet.. dus, we deden verder, en dan voelde ik dat opnieuw, maar echt het gevoel dat ik echt dringent moest gaan.. ik denk dat ik 1 keer ben gekomen.. maar ik weet het niet zeker.. mn vriend weet niet van mijn probleem, want ik fake bij hem omdat hij zich enorm slecht voelt als hij mij niet kan laten komen.. dus eigenlijk ben ik meer bezig met te faken dan met klaar te komen. vorige keer heb ik niet gefaked, en vroeg hij de hele tijd of ik al klaargekomen was.. hij voelde zich zo slecht.. hij wilt gewoon niet geloven dat het niet aan hem ligt.. want.. hij is echt zalig.. en heeft veel ervaring..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:25 schreef muffinn het volgende:
Ik ben ook nog nooit klaargekomen..
Althans, niet dat ik zelf weet dus dat zal dan wel nite he.
Ik heb het nu al 9maanden met mijn vriendje, en ondertussen hebben we al een halfjaar sex, hij is mijn eerste vriendje.
De sex is verder wel echt heel erg lekker en voor mij is het ook geen must om klaar te komen ofzo, maar waar ik wel last van heb is een gevoel dat ik moet plassen! Echt heel intens. Is dit herkenbaar voor sommigen?
Want ik vind het echt heel vervelend en kan me dan niet zo goed meer laten gaan omdat ik bang ben dat ik straks per ongeluk alles laat lopen zeg maar..
Ik heb er zowieso wel eens last van als ik echt heel erg hard moet lachen, dan plas ik ook automatsich in mijn broek.
Maar ik had ergens gelezen dat dit plasgevoel komt voordat je komt??
Het meest gedetailleerd hoe ik het kan beschrijven is dat bijna iedere vrouw die ik klaar heb zien komen spontaan aan "electric boogie" doet.quote:tenzij je gedetailleerd kunt beschrijven wat je (ex)vriendin ervaart.
even een vraagje. waarom laat je je niet gewoon gaan als je denkt dat je moet plassen? dan plas je toch gewoon een keer. daar kan een matras en je vriend wel tegen. en anders doe je het een keer op de vloer of desnoods in bad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:15 schreef Misszoetteke het volgende:
[..]
Kheb hetzelfde probleem.. 1 keer.. had ik het zo hevig, dat ik gewoon heb gezegd dat hij moest stoppen omdat ik naar de wc moest, en toen ik dan naar de wc ging, moest ik niet.. dus, we deden verder, en dan voelde ik dat opnieuw, maar echt het gevoel dat ik echt dringent moest gaan.. ik denk dat ik 1 keer ben gekomen.. maar ik weet het niet zeker.. mn vriend weet niet van mijn probleem, want ik fake bij hem omdat hij zich enorm slecht voelt als hij mij niet kan laten komen.. dus eigenlijk ben ik meer bezig met te faken dan met klaar te komen. vorige keer heb ik niet gefaked, en vroeg hij de hele tijd of ik al klaargekomen was.. hij voelde zich zo slecht.. hij wilt gewoon niet geloven dat het niet aan hem ligt.. want.. hij is echt zalig.. en heeft veel ervaring..
Herkenbaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:46 schreef Dynamical het volgende:
Het meest gedetailleerd hoe ik het kan beschrijven is dat bijna iedere vrouw die ik klaar heb zien komen spontaan aan "electric boogie" doet.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |