abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 april 2005 @ 21:51:06 #51
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_26233429
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:45 schreef Markster het volgende:
Wat een bullshit. Echt niet dat het spuiten is en klaar is kees. Lekker sneu voor je dan
Geeft niet als je het niet begrijpt hoor. Toen ik 12 was vond ik het ook nog het meest geweldige wat me ooit was overkomen.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_26233450
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:47 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Omdat vrouwen vernederen de *echte* beloning is
Mannen vernederen met je zoveelste orgasme... bedoel je dat, terwijl zij er nog maar eentje hebben gehad?
The sky is unlimited!
  donderdag 14 april 2005 @ 21:53:20 #53
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_26233492
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeer weinig vrouwen komen klaar door puur vaginale stimulatie
ik ook niet
Mijn ex komt wel altijd klaar zo. Hou d'r ook maar voor dat ze een gave heeft
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  donderdag 14 april 2005 @ 21:53:37 #54
106776 Nickthedick
pi_26233500
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:51 schreef Skylar het volgende:

[..]

Mannen vernederen met je zoveelste orgasme... bedoel je dat, terwijl zij er nog maar eentje hebben gehad?
Nee, in het gezicht spuiten en vervolgens op de natte plek laten slapen.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_26233591
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:53 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Nee, in het gezicht spuiten en vervolgens op de natte plek laten slapen.
Laten we het er maar op houden dat je gewoon jaloers bent op de vrouwelijke medemens. En daar kan geen natte plek op je bed tegenop.
The sky is unlimited!
  donderdag 14 april 2005 @ 21:58:35 #56
106776 Nickthedick
pi_26233659
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:56 schreef Skylar het volgende:

[..]

Laten we het er maar op houden dat je gewoon jaloers bent op de vrouwelijke medemens. En daar kan geen natte plek op je bed tegenop.
You're so right.
pi_26233867
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:48 schreef Skylar het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om je er zo snel vanaf te maken... vertel dan eens wat jij voelt tijdens je orgasme... maar nee, da's natuurlijk te persoonlijk of teveel werk voor je.
Dat gaat jullie helemaal geen ene moer aan
pi_26234017
Hahaha, echt weer een mannelijke reactie... neuken, maar als je vraagt wat voor gevoelens hij erbij heeft... afhaken, beetje kinderachtig, zo blijf je in de rukfase, qua gevoel dan...
The sky is unlimited!
pi_26234077
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:09 schreef Skylar het volgende:
Hahaha, echt weer een mannelijke reactie... neuken, maar als je vraagt wat voor gevoelens hij erbij heeft... afhaken, beetje kinderachtig, zo blijf je in de rukfase, qua gevoel dan...
Heeft niets met kinderachtig te maken. Waarom zou ik zulke shit in hemelsnaam op het internet moeten zetten?
  donderdag 14 april 2005 @ 22:12:14 #60
106776 Nickthedick
pi_26234104
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:11 schreef Markster het volgende:

[..]

Heeft niets met kinderachtig te maken. Waarom zou ik zulke shit in hemelsnaam op het internet moeten zetten?
Om dezelfde reden dat je al die andere shit op het internet zet misschien?
pi_26234151
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:12 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Om dezelfde reden dat je al die andere shit op het internet zet misschien?
Welke andere shit?
  donderdag 14 april 2005 @ 22:15:26 #62
106776 Nickthedick
pi_26234199
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:13 schreef Markster het volgende:

[..]

Welke andere shit?
Ik laat je nog even nadenken...
pi_26234241
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:15 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Ik laat je nog even nadenken...
Ik zie nergens persoonlijek shit staan, dat door mij gepost is hoor.
pi_26234464
grappig
bij mij is klaarkomen een volledige lichamelijke experience, ik kronkel en lig te stuiptrekken, kan knijpen en krabbelen, en de bijbehorende geluiden.
en daarna, het helemaal van de wereld zijn
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_26234787
Hehe, dit topic vordert zich toch weer interessant. Ik moet zeggen dat gevoel dat ik moet exploderen en doorgaan heb ik ook wel, bij mij zakt het alleen in een seconde opeens weg . Ik heb gewoon geen idee waarom. Ik heb vandaag geprobeerd gewoon door te gaan en ik heb er ook totaal niet bij nagedacht, samen met mijn vriend was beter dan alleen merkte ik, en het was gewoon goddelijk, en dan verdikke tóch zakt het weg. Tis gewoon oneerlijk. Jullie kerels moeten niet zeuren over tekortgedaan als je dit leest! Bij mij is het nog veel erger
  donderdag 14 april 2005 @ 22:35:45 #66
106776 Nickthedick
pi_26234887
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:32 schreef lelibel het volgende:
Hehe, dit topic vordert zich toch weer interessant. Ik moet zeggen dat gevoel dat ik moet exploderen en doorgaan heb ik ook wel, bij mij zakt het alleen in een seconde opeens weg . Ik heb gewoon geen idee waarom. Ik heb vandaag geprobeerd gewoon door te gaan en ik heb er ook totaal niet bij nagedacht, samen met mijn vriend was beter dan alleen merkte ik, en het was gewoon goddelijk, en dan verdikke tóch zakt het weg. Tis gewoon oneerlijk. Jullie kerels moeten niet zeuren over tekortgedaan als je dit leest! Bij mij is het nog veel erger
Je mag ere-lid worden van de mannenclub (no pun intended).
pi_26234920
man= tvp
pi_26234928
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:35 schreef Nickthedick het volgende:
Je mag ere-lid worden van de mannenclub (no pun intended).
Hehe nee ik geef me niet zomaar gewonnen, waag liever nog een poging!!!
pi_26234968
nou, maar zou dat niet jouw manier van komen zijn dan?
of merk je echt dat het die plateaufase is, en je er niet overheenkomt?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_26235033
Aha... wacht nog steeds op meer specififieke omschrijvingen van jullie. Ik vind jullie reactie niet orgineel!
The sky is unlimited!
pi_26236682
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:32 schreef lelibel het volgende:
Hehe, dit topic vordert zich toch weer interessant. Ik moet zeggen dat gevoel dat ik moet exploderen en doorgaan heb ik ook wel, bij mij zakt het alleen in een seconde opeens weg .
Dat heb ik dus ook ja. =S
Heel soms trekken m'n spieren wel samen en zo, en heb ik dus wel van die schokken, alleen ik voel er niets bij. Heel vaag is dat.
Sanity is (not) statistical
pi_26237369
Nou ik merk wel die plateaufase maar zoals in die grafiek klapt dat ineens in. Ja je merkt gewoon dat er niet wat speciaals gebeurt heh . En dat heb ik dus vandaag voor het eerst ietsjes anders gehad, maar het was totaal niet intens dus het was verder ook niet echt wat, ik zat er gewoon tegen aan.

En Maeghan dat heb ik ook wel 1 keer gehad lang geleden, toen ging ik trillen ofzo, maar dat was ook niets meer dan dat ik er dicht tegen aan zat. Iedere keer dat ik er serieus mee bezig ben op het forum schijnen er zich nieuwe ontwikkelingen voor te doen. Ik denk dat ik dus maar gewoon even verder probeer
pi_26237770
Het moment NET voor het klaarkomen is eigenlijk lekkerder of net zo lekker dan het klaarkomen zelf....als ik bijv. naar iets kijk of aan iets denk waar ik opgewonden van raak raak ik steeds verder opgewonden en opgewonden, ik word er steeds geiler van. Op het moment dat ik dan tegen mn hoogtepunt zit wil ik nog geiler worden, wil ik het beeld of de gedachte waar ik geil van word helemaal opzuigen, maar op het moment dat ik klaarkom kan ik (hoewel ik zou willen) niet meer geiler worden dan ik ben en kan ik me niet meer concentreren op datgene waar ik nou geil van werd, dus tijdens het klaarkomen geil ik niet meer of zo.

De laatste dagen baal ik daar eigenlijk een beetje van... maarja, dan komt weer de fase terug waarin ik weer opgewonden ben en kan ik nog een keer naar een orgasme toewerken (en nog een keer en nog een keer etc.)

Tijdens het naar een orgasme toewerken ga ik me steeds meer strak spannen (uitrekken) qua ledematen enzo, en tijdens het klaarkomen sta ik dan op zn strakst gespannen. Ik schok volgens mij ook een beetje.
En van onder voelt het alsof er golfjes door mn vagina gaan.

Het klaarkomen zelf duurt overigens maar een paar sekonden. 5 tot 8 sekonden hooguit denk ik.
Een minutenlang orgasme zoals ik hier las dat iemand had heb ik dus nog nooit gehad.

Soms heb ik (tijdens de seks met mn vriend) iets wat een klein beetje op een orgasme lijkt, wat net als een orgasme de spanning afvoert, nl die golfjes, maar dan is het helemaal niet zo heftig als een echt orgasme (wanneer ik dat zelf doe) en dan noem ik het dus ook niet zo.

Ik kom alleen klaar trouwens als ik het zelf doe (want het moet bij mij precies in een goed ritme en beweging wil ik komen) en als er niemand bij is die zit ik te kijken hoe ik bezig ben want dan kan ik het niet goed.

[ Bericht 22% gewijzigd door tulpje6 op 15-04-2005 00:25:58 ]
pi_26237889
Probeer anders eens om je ergens aan vast te klemmen (je kussen of zo of je ene hand strak tegen je buik aandrukken).....ik moet me wel goed 'schrap' kunnen zetten als ik wil klaarkomen, dus miss dat dat bij jou ook wil helpen?

(staand gaat het bijvoorbeeld al zeer moeilijk want dan kan ik me niet echt strak zetten en ik kom altijd een beetje schokkend klaar en de spanning neemt dan af in mn ledematen of zo of juist niet of zo en dat gaat allemaal nogal moeilijk staand, tenzij ik ergens tegenaan kan leunen, iets kan vasthouden maar dan nog....ik voel dan de spierspanning in mn benen enzo en ben dan tevens daar op gefocust, dat ik wel kan blijven staan, en dan gaat klaarkomen nogal moeilijk hehe).
pi_26237967
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 00:12 schreef tulpje6 het volgende:
Het moment NET voor het klaarkomen is eigenlijk lekkerder of net zo lekker dan het klaarkomen zelf....als ik bijv. naar iets kijk of aan iets denk waar ik opgewonden van raak raak ik steeds verder opgewonden en opgewonden, ik word er steeds geiler van. Op het moment dat ik dan tegen mn hoogtepunt zit wil ik nog geiler worden, wil ik het beeld of de gedachte waar ik geil van word helemaal opzuigen, maar op het moment dat ik klaarkom kan ik (hoewel ik zou willen) niet meer geiler worden dan ik ben en kan ik me niet meer concentreren op datgene waar ik nou geil van werd, dus tijdens het klaarkomen geil ik niet meer of zo.

De laatste dagen baal ik daar eigenlijk een beetje van... maarja, dan komt weer de fase terug waarin ik weer opgewonden ben en kan ik nog een keer naar een orgasme toewerken (en nog een keer en nog een keer etc.)

Tijdens het naar een orgasme toewerken ga ik me steeds meer strak spannen (uitrekken) qua ledematen enzo, en tijdens het klaarkomen sta ik dan op zn strakst gespannen. Ik schok volgens mij ook een beetje.
En van onder voelt het alsof er golfjes door mn vagina gaan.

Soms heb ik (tijdens de seks met mn vriend) iets wat een klein beetje op een orgasme lijkt, wat net als een orgasme de spanning afvoert, nl die golfjes, maar dan is het helemaal niet zo heftig als een echt orgasme (wanneer ik dat zelf doe) en dan noem ik het dus ook niet zo.
pi_26241764
Als man heb ik het gevoel net voor een orgasme dat ik heftiger moet stoten, dieper moet penetreren, zo net voor dat verlossende kwakje. Het gevoel tijdens is kort, maar alsof alle gewrichten een weldoende, bevrijdende "krak" geven.Alsof er een berg scharnieren in 1 keer los knakken.Mijn lichaam geeft dan het gevoel perfect in orde te zijn.
Nadien is het alsof er een injectie met kalmeermiddelen is gegeven. Een loom maar lekker gevoel, mijn spieren die geen kracht meer hebben(en ik ga nochtans prat op mijn lichaamskracht).
na enkele minuten ebt dat weg, en hangt het er van af. Soms blijft het gevoel van "meer", en soms gaat mijn joystick gewoon liggen.

Voor mijn huidige vriendin lijkt het meer van "penetratie en handwerk tesamen", als de ritmes en het gevoel goed liggen, het orgasme overweldigend is. Dan word ik meestal buiten gegooid door haar samenkrampende schede; Ze kan puur op eigen handwerk leuk klaarkomen, waar ik lekker mee van geniet. Maar deze orgasmes lijken net iets minder.

Soms lukt het ons tesamen klaar te komen,zonder dat ik buiten "getrapt" word, en zijn we beiden een kwartier uitgeteld. Hijgend nagenietend, alsof je net een bad valium hebt gepakt. De ideale slaapmuts. Alhoewel ik dat een belediging vind voor mijn partner. Maar na zo'n knaller gaat mijn jongeheer liggen.En kost het me minstens een minuut of 10 voordat ie terug zin krijgt.
Ikzelf, ik heb altijd zin.
Love, nothing more than sugarcoated hate
pi_26242117
Ok maar laten we ons even houden aan het topic, voor tips kun je namelijk beter terecht in mijn andere topic:
Hoe kom ik klaar?? (direct even naar de 4e pagina)

Ik zou graag van nog meer vrouwen willen weten hoe zij klaarkomen ervaren... Dan zinkt nu een beetje in.
quote:
Dat heb ik idd wel dus gehad gisteren, meer iets wat er op leek ofzo... Toen moest ik ook even rust nemen want mijn klit was veeeeel te gevoelig.

Anyway: girls start talking!
pi_26252875
Als ik net klaargekomen ben tril ik altijd een beetje volgens mij
  zaterdag 16 april 2005 @ 15:33:27 #79
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26272472
Sorry, ik ben man maar wil toch even reageren. Die mannen die een flink aantal posts terug schreven dat het bij hen niet zoveel voorstelt begrijp ik niet zo eigenlijk.
Ik kan me zelf goed vinden in de beschrijving van de vrouwen in dit topic. Daar lijkt het bij een man volgens mij ook erg op. Ik vergelijk het wel eens met een ballon die langzaam opgeblazen wordt. Je voelt op een gegeven moment dat de ballon bijna zal gaan knappen, dat het moment steeds dichterbij komt. Het uiteindelijke knappen van de ballon is dan het orgasme. Gelukkig duurt het echte klaarkomen wel wat langer dan het knappen van een ballon
De intensiteit van het klaarkomen verschilt erg. In mijn geval ligt dat aan hoe lang je al bezig bent. Klaarkomen tijdens een vluggertje is wel lekker, maar komt niet in de buurt van klaarkomen na al een uur of langer bezig te zijn geweest en het orgasme vele keren te hebben uitgesteld.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 16 april 2005 @ 15:39:59 #80
106776 Nickthedick
pi_26272608
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Sorry, ik ben man maar wil toch even reageren. Die mannen die een flink aantal posts terug schreven dat het bij hen niet zoveel voorstelt begrijp ik niet zo eigenlijk.
Ik kan me zelf goed vinden in de beschrijving van de vrouwen in dit topic. Daar lijkt het bij een man volgens mij ook erg op. Ik vergelijk het wel eens met een ballon die langzaam opgeblazen wordt. Je voelt op een gegeven moment dat de ballon bijna zal gaan knappen, dat het moment steeds dichterbij komt. Het uiteindelijke knappen van de ballon is dan het orgasme. Gelukkig duurt het echte klaarkomen wel wat langer dan het knappen van een ballon
De intensiteit van het klaarkomen verschilt erg. In mijn geval ligt dat aan hoe lang je al bezig bent. Klaarkomen tijdens een vluggertje is wel lekker, maar komt niet in de buurt van klaarkomen na al een uur of langer bezig te zijn geweest en het orgasme vele keren te hebben uitgesteld.
Ik denk dat het voor iedereen weer anders is, wat ik wil zeggen is: plateau's, schokken met je lichaam en tintelingen door je hele lijf? Is toch wel heavier dan wat ik ooit heb ondervonden (of misschien overdrijven sommige dames een beetje) Ik krijg er een beetje een beeld van als: the exorcist met een epileptische aanval.
pi_26272623
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Hoelang houdt het orgasme zelf bij jou aan dan?
pi_26273179
dus behalve meerdere orgasmes, zijn ze ook nog eens een stuk beter? het is niet eerlijk
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:03:32 #83
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26273187
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:40 schreef lelibel het volgende:
Hoelang houdt het orgasme zelf bij jou aan dan?
Bij een vluggertje vrij kort (10 tot 20 seconden). Op de "langere" manier meestal toch wel boven een minuut. Bij mijn vrouw houdt dat schokken toch ook wel langer dan een minuut aan.
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:04:07 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26273199
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:03 schreef LoggedIn het volgende:
dus behalve meerdere orgasmes, zijn ze ook nog eens een stuk beter? het is niet eerlijk
Dat is mijn ervaring dus zeer zeker niet.
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:08:01 #85
106776 Nickthedick
pi_26273308
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Bij een vluggertje vrij kort (10 tot 20 seconden). Op de "langere" manier meestal toch wel boven een minuut. Bij mijn vrouw houdt dat schokken toch ook wel langer dan een minuut aan.
Doe je aan Tantra-seks ofzo?
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:10:07 #86
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26273365
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:08 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Nee, hoezo?
pi_26273377
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Bij een vluggertje vrij kort (10 tot 20 seconden). Op de "langere" manier meestal toch wel boven een minuut.
Hehe de spermabank zal blij met je zijn
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:11:39 #88
106776 Nickthedick
pi_26273398
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, hoezo?
1 MINUUT! lang klaarkomen? Ben je dan ook helemaal uitgedroogd na die tijd?
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:11:47 #89
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_26273400
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:08 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Bij tantrische seks is klaarkomen ondergeschikt
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:13:52 #90
106776 Nickthedick
pi_26273440
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:11 schreef SHE het volgende:

[..]

Bij tantrische seks is klaarkomen ondergeschikt
Of hebben we het hier over geestelijk klaarkomen
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:16:57 #91
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26273522
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:11 schreef Nickthedick het volgende:
1 MINUUT! lang klaarkomen? Ben je dan ook helemaal uitgedroogd na die tijd?
Als je denkt aan 1 minuut lang ejaculeren... Nee, dat inderdaad niet. Maar het gevoel dat in het begin wordt ingezet houdt wel zeker een minuut of langer aan ja (ik heb soms wel eens het idee dat het dan al 2 orgasmes zijn geweest trouwens ).
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:18:33 #92
106776 Nickthedick
pi_26273570
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als je denkt aan 1 minuut lang ejaculeren... Nee, dat inderdaad niet. Maar het gevoel dat in het begin wordt ingezet houdt wel zeker een minuut of langer aan ja.
En ga je dan ook allerlei plateau's door, begin je te tintelen en te schokken?
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:23:50 #93
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26273723
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:18 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

En ga je dan ook allerlei plateau's door, begin je te tintelen en te schokken?
Wordt wel erg plastisch nu, maar goed.. ... Tintelen niet. Wat schokken wel ja.
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:25:52 #94
106776 Nickthedick
pi_26273772
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wordt wel erg plastisch nu, maar goed.. ... Tintelen niet. Wat schokken wel ja.
Ja, ik neem de verhalen van de vrouwen hier als maatstaf. En hoe erg is dat schokken dan? Heb je je vrouw er wel eens mee verwond? of is het nauwelijks merkbaar.
pi_26274075
Lijkt mij ook vrij lang voor een man? Hoelang blijft er 'spul' uitkomen dan , dat duurt toch niet langer dan 5 seconden?
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:39:50 #96
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26274091
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:39 schreef lelibel het volgende:
Lijkt mij ook vrij lang voor een man? Hoelang blijft er 'spul' uitkomen dan , dat duurt toch niet langer dan 5 seconden?
dat hangt helemaal van het orgasme en zaadvoorraad af.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 17:30:58 #97
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_26275261
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:14 schreef lelibel het volgende:

[..]

Wat voel je?
Intens genot...
quote:
Wordt je erg nat?
Ja.
quote:
Ga je er van trillen?
ja..
quote:

you explain me
En krijg je ook gevoelens als je de reacties hier leest?
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 17:34:06 #98
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_26275336
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 00:16 schreef tulpje6 het volgende:
Probeer anders eens om je ergens aan vast te klemmen (je kussen of zo of je ene hand strak tegen je buik aandrukken).....ik moet me wel goed 'schrap' kunnen zetten als ik wil klaarkomen, dus miss dat dat bij jou ook wil helpen?

(staand gaat het bijvoorbeeld al zeer moeilijk want dan kan ik me niet echt strak zetten en ik kom altijd een beetje schokkend klaar en de spanning neemt dan af in mn ledematen of zo of juist niet of zo en dat gaat allemaal nogal moeilijk staand, tenzij ik ergens tegenaan kan leunen, iets kan vasthouden maar dan nog....ik voel dan de spierspanning in mn benen enzo en ben dan tevens daar op gefocust, dat ik wel kan blijven staan, en dan gaat klaarkomen nogal moeilijk hehe).
Heel herkenbaar...
  zaterdag 16 april 2005 @ 17:34:40 #99
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26275351
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:30 schreef Loedertje het volgende:
En krijg je ook gevoelens als je de reacties hier leest?
Had jij dat idee ook al?
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 17:35:52 #100
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_26275380
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:13 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Of hebben we het hier over geestelijk klaarkomen
le petit mort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo