Geeft niet als je het niet begrijpt hoor. Toen ik 12 was vond ik het ook nog het meest geweldige wat me ooit was overkomen.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:45 schreef Markster het volgende:
Wat een bullshit. Echt niet dat het spuiten is en klaar is kees. Lekker sneu voor je dan
Mannen vernederen met je zoveelste orgasme... bedoel je dat, terwijl zij er nog maar eentje hebben gehad?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat vrouwen vernederen de *echte* beloning is![]()
Mijn ex komt wel altijd klaar zo. Hou d'r ook maar voor dat ze een gave heeftquote:Op donderdag 14 april 2005 16:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeer weinig vrouwen komen klaar door puur vaginale stimulatie
ik ook niet
Nee, in het gezicht spuiten en vervolgens op de natte plek laten slapen.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:51 schreef Skylar het volgende:
[..]
Mannen vernederen met je zoveelste orgasme... bedoel je dat, terwijl zij er nog maar eentje hebben gehad?![]()
Laten we het er maar op houden dat je gewoon jaloers bent op de vrouwelijke medemens.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:53 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, in het gezicht spuiten en vervolgens op de natte plek laten slapen.![]()
You're so right.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:56 schreef Skylar het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat je gewoon jaloers bent op de vrouwelijke medemens.En daar kan geen natte plek op je bed tegenop.
Dat gaat jullie helemaal geen ene moer aanquote:Op donderdag 14 april 2005 21:48 schreef Skylar het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om je er zo snel vanaf te maken... vertel dan eens wat jij voelt tijdens je orgasme... maar nee, da's natuurlijk te persoonlijk of teveel werk voor je.![]()
Heeft niets met kinderachtig te maken. Waarom zou ik zulke shit in hemelsnaam op het internet moeten zetten?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:09 schreef Skylar het volgende:
Hahaha, echt weer een mannelijke reactie... neuken, maar als je vraagt wat voor gevoelens hij erbij heeft... afhaken, beetje kinderachtig, zo blijf je in de rukfase, qua gevoel dan...![]()
Om dezelfde reden dat je al die andere shit op het internet zet misschien?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:11 schreef Markster het volgende:
[..]
Heeft niets met kinderachtig te maken. Waarom zou ik zulke shit in hemelsnaam op het internet moeten zetten?
Welke andere shit?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat je al die andere shit op het internet zet misschien?
Ik laat je nog even nadenken...quote:
Ik zie nergens persoonlijek shit staan, dat door mij gepost is hoor.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik laat je nog even nadenken...![]()
Je mag ere-lid worden van de mannenclub (no pun intended).quote:Op donderdag 14 april 2005 22:32 schreef lelibel het volgende:
Hehe, dit topic vordert zich toch weer interessant. Ik moet zeggen dat gevoel dat ik moet exploderen en doorgaan heb ik ook wel, bij mij zakt het alleen in een seconde opeens weg. Ik heb gewoon geen idee waarom. Ik heb vandaag geprobeerd gewoon door te gaan en ik heb er ook totaal niet bij nagedacht, samen met mijn vriend was beter dan alleen merkte ik, en het was gewoon goddelijk, en dan verdikke tóch zakt het weg. Tis gewoon oneerlijk. Jullie kerels moeten niet zeuren over tekortgedaan als je dit leest! Bij mij is het nog veel erger
![]()
Hehe nee ik geef me niet zomaar gewonnen, waag liever nog een poging!!!quote:Op donderdag 14 april 2005 22:35 schreef Nickthedick het volgende:
Je mag ere-lid worden van de mannenclub (no pun intended).
Dat heb ik dus ook ja. =Squote:Op donderdag 14 april 2005 22:32 schreef lelibel het volgende:
Hehe, dit topic vordert zich toch weer interessant. Ik moet zeggen dat gevoel dat ik moet exploderen en doorgaan heb ik ook wel, bij mij zakt het alleen in een seconde opeens weg.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:12 schreef tulpje6 het volgende:
Het moment NET voor het klaarkomen is eigenlijk lekkerder of net zo lekker dan het klaarkomen zelf....als ik bijv. naar iets kijk of aan iets denk waar ik opgewonden van raak raak ik steeds verder opgewonden en opgewonden, ik word er steeds geiler van. Op het moment dat ik dan tegen mn hoogtepunt zit wil ik nog geiler worden, wil ik het beeld of de gedachte waar ik geil van word helemaal opzuigen, maar op het moment dat ik klaarkom kan ik (hoewel ik zou willen) niet meer geiler worden dan ik ben en kan ik me niet meer concentreren op datgene waar ik nou geil van werd, dus tijdens het klaarkomen geil ik niet meer of zo.
De laatste dagen baal ik daar eigenlijk een beetje van... maarja, dan komt weer de fase terug waarin ik weer opgewonden ben en kan ik nog een keer naar een orgasme toewerken (en nog een keer en nog een keer etc.)
Tijdens het naar een orgasme toewerken ga ik me steeds meer strak spannen (uitrekken) qua ledematen enzo, en tijdens het klaarkomen sta ik dan op zn strakst gespannen. Ik schok volgens mij ook een beetje.
En van onder voelt het alsof er golfjes door mn vagina gaan.
Soms heb ik (tijdens de seks met mn vriend) iets wat een klein beetje op een orgasme lijkt, wat net als een orgasme de spanning afvoert, nl die golfjes, maar dan is het helemaal niet zo heftig als een echt orgasme (wanneer ik dat zelf doe) en dan noem ik het dus ook niet zo.
Dat heb ik idd wel dus gehad gisteren, meer iets wat er op leek ofzo... Toen moest ik ook even rust nemen want mijn klit was veeeeel te gevoelig.quote:Soms heb ik (tijdens de seks met mn vriend) iets wat een klein beetje op een orgasme lijkt, wat net als een orgasme de spanning afvoert, nl die golfjes, maar dan is het helemaal niet zo heftig als een echt orgasme (wanneer ik dat zelf doe) en dan noem ik het dus ook niet zo.
Ik denk dat het voor iedereen weer anders is, wat ik wil zeggen is: plateau's, schokken met je lichaam en tintelingen door je hele lijf? Is toch wel heavier dan wat ik ooit heb ondervonden (of misschien overdrijven sommige dames een beetje) Ik krijg er een beetje een beeld van als: the exorcist met een epileptische aanval.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Sorry, ik ben man maar wil toch even reageren. Die mannen die een flink aantal posts terug schreven dat het bij hen niet zoveel voorstelt begrijp ik niet zo eigenlijk.
Ik kan me zelf goed vinden in de beschrijving van de vrouwen in dit topic. Daar lijkt het bij een man volgens mij ook erg op. Ik vergelijk het wel eens met een ballon die langzaam opgeblazen wordt. Je voelt op een gegeven moment dat de ballon bijna zal gaan knappen, dat het moment steeds dichterbij komt. Het uiteindelijke knappen van de ballon is dan het orgasme. Gelukkig duurt het echte klaarkomen wel wat langer dan het knappen van een ballon
De intensiteit van het klaarkomen verschilt erg. In mijn geval ligt dat aan hoe lang je al bezig bent. Klaarkomen tijdens een vluggertje is wel lekker, maar komt niet in de buurt van klaarkomen na al een uur of langer bezig te zijn geweest en het orgasme vele keren te hebben uitgesteld.
Hoelang houdt het orgasme zelf bij jou aan dan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Sorry, ik ben man maar wil toch even reageren. Die mannen die een flink aantal posts terug schreven dat het bij hen niet zoveel voorstelt begrijp ik niet zo eigenlijk.
Ik kan me zelf goed vinden in de beschrijving van de vrouwen in dit topic. Daar lijkt het bij een man volgens mij ook erg op. Ik vergelijk het wel eens met een ballon die langzaam opgeblazen wordt. Je voelt op een gegeven moment dat de ballon bijna zal gaan knappen, dat het moment steeds dichterbij komt. Het uiteindelijke knappen van de ballon is dan het orgasme. Gelukkig duurt het echte klaarkomen wel wat langer dan het knappen van een ballon
De intensiteit van het klaarkomen verschilt erg. In mijn geval ligt dat aan hoe lang je al bezig bent. Klaarkomen tijdens een vluggertje is wel lekker, maar komt niet in de buurt van klaarkomen na al een uur of langer bezig te zijn geweest en het orgasme vele keren te hebben uitgesteld.
Bij een vluggertje vrij kort (10 tot 20 seconden). Op de "langere" manier meestal toch wel boven een minuut. Bij mijn vrouw houdt dat schokken toch ook wel langer dan een minuut aan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:40 schreef lelibel het volgende:
Hoelang houdt het orgasme zelf bij jou aan dan?
Dat is mijn ervaring dus zeer zeker niet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:03 schreef LoggedIn het volgende:
dus behalve meerdere orgasmes, zijn ze ook nog eens een stuk beter? het is niet eerlijk
Doe je aan Tantra-seks ofzo?quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij een vluggertje vrij kort (10 tot 20 seconden). Op de "langere" manier meestal toch wel boven een minuut. Bij mijn vrouw houdt dat schokken toch ook wel langer dan een minuut aan.
Hehe de spermabank zal blij met je zijnquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij een vluggertje vrij kort (10 tot 20 seconden). Op de "langere" manier meestal toch wel boven een minuut.
1 MINUUT! lang klaarkomen? Ben je dan ook helemaal uitgedroogd na die tijd?quote:
Of hebben we het hier over geestelijk klaarkomenquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Bij tantrische seks is klaarkomen ondergeschikt
Als je denkt aan 1 minuut lang ejaculeren... Nee, dat inderdaad niet. Maar het gevoel dat in het begin wordt ingezet houdt wel zeker een minuut of langer aan ja (ik heb soms wel eens het idee dat het dan al 2 orgasmes zijn geweest trouwensquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:11 schreef Nickthedick het volgende:
1 MINUUT! lang klaarkomen? Ben je dan ook helemaal uitgedroogd na die tijd?
En ga je dan ook allerlei plateau's door, begin je te tintelen en te schokken?quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je denkt aan 1 minuut lang ejaculeren... Nee, dat inderdaad niet. Maar het gevoel dat in het begin wordt ingezet houdt wel zeker een minuut of langer aan ja.
Wordt wel erg plastisch nu, maar goed..quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:18 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En ga je dan ook allerlei plateau's door, begin je te tintelen en te schokken?
Ja, ik neem de verhalen van de vrouwen hier als maatstaf. En hoe erg is dat schokken dan? Heb je je vrouw er wel eens mee verwond? of is het nauwelijks merkbaar.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wordt wel erg plastisch nu, maar goed..... Tintelen niet. Wat schokken wel ja.
dat hangt helemaal van het orgasme en zaadvoorraad af.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:39 schreef lelibel het volgende:
Lijkt mij ook vrij lang voor een man? Hoelang blijft er 'spul' uitkomen dan, dat duurt toch niet langer dan 5 seconden?
Intens genot...quote:
Ja.quote:Wordt je erg nat?
ja..quote:Ga je er van trillen?
En krijg je ook gevoelens als je de reacties hier leest?quote:
you explain me
Heel herkenbaar...quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:16 schreef tulpje6 het volgende:
Probeer anders eens om je ergens aan vast te klemmen (je kussen of zo of je ene hand strak tegen je buik aandrukken).....ik moet me wel goed 'schrap' kunnen zetten als ik wil klaarkomen, dus miss dat dat bij jou ook wil helpen?
(staand gaat het bijvoorbeeld al zeer moeilijk want dan kan ik me niet echt strak zetten en ik kom altijd een beetje schokkend klaar en de spanning neemt dan af in mn ledematen of zo of juist niet of zo en dat gaat allemaal nogal moeilijk staand, tenzij ik ergens tegenaan kan leunen, iets kan vasthouden maar dan nog....ik voel dan de spierspanning in mn benen enzo en ben dan tevens daar op gefocust, dat ik wel kan blijven staan, en dan gaat klaarkomen nogal moeilijk hehe).
Had jij dat idee ook al?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:30 schreef Loedertje het volgende:
En krijg je ook gevoelens als je de reacties hier leest?
le petit mort.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Of hebben we het hier over geestelijk klaarkomen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |