abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26225950
ik vinds het ook lekkerder als een ander het doet, dan dat ik het zelf doe
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_26226025
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:07 schreef lelibel het volgende:
Hm good. Ja die G-spot lijkt bij mij niet eens te bestaan . Zal wel, maar ik voel iig helemaal niets. Het is me nog nooit opgevallen dat ik er iets heb ofzo..
Ik heb hem ook pas geleden pas gevonden en nou kan ik hem af en toe ook nog niet vinden, dus misschien dat jij hem ooit ook nog eens ontdek
  donderdag 14 april 2005 @ 17:21:16 #28
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26226221
Ik zou het nooit kunnen beschrijven denk ik.

Eindeloos zou redelijk dichtbij komen wel.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26226249
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:21 schreef ondeugend het volgende:
Ik zou het nooit kunnen beschrijven denk ik.

Eindeloos zou redelijk dichtbij komen wel.
Doe een poging
  donderdag 14 april 2005 @ 17:25:28 #30
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26226349
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:22 schreef lelibel het volgende:

[..]

Doe een poging
Ik zal het later vandaag proberen, maar ik weet nu al dat het nooit het gevoel zelf zal benaderen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 14 april 2005 @ 17:47:31 #31
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_26226881
tvp
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_26226915
tvp
DoN't Be A LiAr, TeLl ThE TrUtH
pi_26230237
Er zijn wat lichamelijke tekenen die bij elke vrouw hetzelfde zijn zoals verhoogde ademhaling, verhoogde hartslag en een verhoogde bloeddruk wat een "rush' veroorzaakt, een blos op het lijf van de vrouw...

Hoe het voelt, daar vraag je me daar wat zeg, hoe beschrijf je een orgasme?

Je bouwt steeds meer spanning op, het gevoel wordt steeds intenser totdat het bijna tegen het ondragelijke aanzit, daar blijft het heel even hangen en dan BOEMBERDEBOEM de wereld explodeert...(je voelt hem aan komen denderen als een druk die opgebouwt wordt in combi met een heel warm gevoel, dat komt door die verhoogde bloeddruk)
Je voelt het door je hele lijf heen, je onderlijf krampt ritmisch samen(bekkenbodemspier), je voelt warmte en tintelingen door je hele lijf en er bestaat niets anders meer dan alleen maar dat gevoel, je hele wezen van zijn is weg, gedachte's bestaan niet meer, er is niets behalve de puurheid van dat goddelijke gevoel, diep ademhalen om het gevoel aan te laten houden en dan kom je ineens in een soort zweverig gevoel, alsof je op wolkjes ligt en zo dwarrel je weer heel langzaam naar beneden terwijl het gevoel langzaam uitdooft.

Ga je door met orgasme's dan kom je in een soort van golfbeweging waar je vanuit dat zweefgevoel weer een orgasme in duikt, extreem heftig en lekker is dat....

Wat betrefd je lijf tijdens het orgasme, daar heb je niet zo heel veel controle over dan, spieren spannen zich aan, het lichaam trekt zich krom onder het geweld dat dat gevoel teweeg brengt, totale workout

Maar nu spreek ik over mezelf en over een goed orgasme...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_26230342
Mooie uitleg Erodome
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_26230723
Het is heel moeilijk om dat uit te leggen en het is voor iedere vrouw weer anders. Erodome legt het trouwens heel goed uit.

Bij mij is het zo... dat je het gevoel hebt dat je ergens tegen aan zit en alles kwijt moet. Je lichaam vraagt om een soort van explosie. Als het komt heb je je spieren niet meer onder controle je ademhaling gaat heel snel. Je krijgt een heel warm gevoel vanuit je buik dat zich verspreidt naar je hoofd en de uiteinden van je voeten. En je denkt alleen maar; meer, meer, meer! Alles trekt ritmisch samen en je voelt je heerlijk. Je denkt nergens meer aan en je zit helemaal in dat gevoel. En dan ebt het langzaam weg. (jammer genoeg)
The sky is unlimited!
  donderdag 14 april 2005 @ 20:14:36 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26230802
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:53 schreef erodome het volgende:
Er zijn wat lichamelijke tekenen die bij elke vrouw hetzelfde zijn zoals verhoogde ademhaling, verhoogde hartslag en een verhoogde bloeddruk wat een "rush' veroorzaakt, een blos op het lijf van de vrouw...

Hoe het voelt, daar vraag je me daar wat zeg, hoe beschrijf je een orgasme?

Je bouwt steeds meer spanning op, het gevoel wordt steeds intenser totdat het bijna tegen het ondragelijke aanzit, daar blijft het heel even hangen en dan BOEMBERDEBOEM de wereld explodeert...(je voelt hem aan komen denderen als een druk die opgebouwt wordt in combi met een heel warm gevoel, dat komt door die verhoogde bloeddruk)
Je voelt het door je hele lijf heen, je onderlijf krampt ritmisch samen(bekkenbodemspier), je voelt warmte en tintelingen door je hele lijf en er bestaat niets anders meer dan alleen maar dat gevoel, je hele wezen van zijn is weg, gedachte's bestaan niet meer, er is niets behalve de puurheid van dat goddelijke gevoel, diep ademhalen om het gevoel aan te laten houden en dan kom je ineens in een soort zweverig gevoel, alsof je op wolkjes ligt en zo dwarrel je weer heel langzaam naar beneden terwijl het gevoel langzaam uitdooft.

Ga je door met orgasme's dan kom je in een soort van golfbeweging waar je vanuit dat zweefgevoel weer een orgasme in duikt, extreem heftig en lekker is dat....

Wat betrefd je lijf tijdens het orgasme, daar heb je niet zo heel veel controle over dan, spieren spannen zich aan, het lichaam trekt zich krom onder het geweld dat dat gevoel teweeg brengt, totale workout

Maar nu spreek ik over mezelf en over een goed orgasme...
als ik advocaat van de duivel speel is het uitleggen van een orgasme hetzelfde als duidelijk maken wat xtc met je doet, of hoe ganzenlever smaakt, of hoe het is om ontmaagd te worden. allemaal unieke ervaringen die je niet of wel ooit hebt meegemaakt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26231266
Ik voel het eigenlijk vaak in mn vingers
Tinteling.
  donderdag 14 april 2005 @ 20:38:07 #38
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_26231388
Als ik het hier allemaal zo lees: WIL IK OOK EEN VROUWELIJK ORGASME!! Ik voel me als man hier een beetje tekort gedaan.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  donderdag 14 april 2005 @ 20:40:08 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26231459
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:38 schreef Nickthedick het volgende:
Als ik het hier allemaal zo lees: WIL IK OOK EEN VROUWELIJK ORGASME!! Ik voel me als man hier een beetje tekort gedaan.
vind je jouwe niet goed genoeg?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 14 april 2005 @ 20:40:56 #40
106776 Nickthedick
pi_26231483
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vind je jouwe niet goed genoeg?
Niet te vergelijken met wat die meiden hier schrijven iig.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_26231815
Het is wel lastig uit te leggen maar ik doe een poging.
Het lekkere gevoel door het stimuleren lijkt steeds sterker te worden. Als ik voel dat ik bijna 'over de top' ben span ik al mn spieren aan, dat lijkt het nog intenser te maken. Als ik klaarkom heb ik net als al een paar keer eerder genoemd is soms ook wel van die schokkende bewegingen. Op het moment van klaarkomen kun je (althans ik dus ) gewoon helemaal niets anders meer dan je laten gaan en dan is er alleen nog maar dat gevoel en verdwijnt heel even de wereld om je heen. Jammer dat het zo snel voorbij is. Hoewel dat ook per keer verschilt. Als ik vaker achter elkaar kom lijkt het steeds heftiger en en langer te duren
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_26232227
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:40 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Niet te vergelijken met wat die meiden hier schrijven iig.
Wat is het verschil dan? Dan moet je het ook uitleggen? Anders snappen wij meiden het niet.
The sky is unlimited!
pi_26232544
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:09 schreef Skylar het volgende:

[..]

Wat is het verschil dan? Dan moet je het ook uitleggen? Anders snappen wij meiden het niet.
bij ons is het gewoon BAM! klaar, hoppa.. niks van dat gezeik met dat schokken enzo..
  donderdag 14 april 2005 @ 21:28:03 #44
106776 Nickthedick
pi_26232770
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:09 schreef Skylar het volgende:

[..]

Het is kort: 5 seconden max. een gecentreerd gevoel in je leuter (de rest van je lichaam aanspannen versterkt het gevoel, maar het gevoel blijft gecentreerd in je leuter). Daarna 1 minuut ontspanning en je bent weer normaal.
pi_26233168
Ik reageer even op de mannen hierboven. Dus jullie voelen helemaal niks verder in je lichaam? Geen vibraties(tintelingen) of een gelukszaliggevoel dat vanaf je tenen dat tot aan je kruin naar boven gaat. Ik kan het me niet voorstellen. Zo ja, dan ben ik zo blij dat ik een vrouw ben en dat soort gevoelens mag beleven. Dan zijn vrouwen toch wat dat betreft van het sterkere soort... en joepie!
The sky is unlimited!
  donderdag 14 april 2005 @ 21:44:37 #46
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_26233219
Als ik de vrouwen hier zo lees , lijken orgasmes wel een soort lsd trip

Ik ben toch echt een vrouwtje, maar klaarkomen duurt bij mij geen minuten, er gebeurt ook verder niks...behalve dat ik even het gevoel krijg dat mijn poes in lichterlaaie staat

maar verder?

ik voel geen goddelijkheid, ik herken de schokken niet, ik hoor geen engelen zingen.
Ik kom gewoon klaar , paar seconden lol en dan even een minuutje met rust laten en hoppeta, door voor de volgende ronde
pi_26233221
Je zou je bijna afvragen... als je bovenstaande reacties (van de mannen) leest, waarom mannen altijd zo graag koste wat het kost zo graag willen klaarkomen.
The sky is unlimited!
pi_26233244
Wat een bullshit. Echt niet dat het spuiten is en klaar is kees. Lekker sneu voor je dan
  donderdag 14 april 2005 @ 21:47:47 #49
106776 Nickthedick
pi_26233318
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:44 schreef Skylar het volgende:
Je zou je bijna afvragen... als je bovenstaande reacties (van de mannen) leest, waarom mannen altijd zo graag koste wat het kost zo graag willen klaarkomen.
Omdat vrouwen vernederen de *echte* beloning is
pi_26233328
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:45 schreef Markster het volgende:
Wat een bullshit. Echt niet dat het spuiten is en klaar is kees. Lekker sneu voor je dan
Lekker makkelijk om je er zo snel vanaf te maken... vertel dan eens wat jij voelt tijdens je orgasme... maar nee, da's natuurlijk te persoonlijk of teveel werk voor je.
The sky is unlimited!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')