Ik heb hem ook pas geleden pas gevonden en nou kan ik hem af en toe ook nog niet vinden, dus misschien dat jij hem ooit ook nog eens ontdekquote:Op donderdag 14 april 2005 17:07 schreef lelibel het volgende:
Hm good. Ja die G-spot lijkt bij mij niet eens te bestaan. Zal wel, maar ik voel iig helemaal niets. Het is me nog nooit opgevallen dat ik er iets heb ofzo..
Doe een pogingquote:Op donderdag 14 april 2005 17:21 schreef ondeugend het volgende:
Ik zou het nooit kunnen beschrijven denk ik.
Eindeloos zou redelijk dichtbij komen wel.
Ik zal het later vandaag proberen, maar ik weet nu al dat het nooit het gevoel zelf zal benaderen.quote:
als ik advocaat van de duivel speel is het uitleggen van een orgasme hetzelfde als duidelijk maken wat xtc met je doet, of hoe ganzenlever smaakt, of hoe het is om ontmaagd te worden. allemaal unieke ervaringen die je niet of wel ooit hebt meegemaakt.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:53 schreef erodome het volgende:
Er zijn wat lichamelijke tekenen die bij elke vrouw hetzelfde zijn zoals verhoogde ademhaling, verhoogde hartslag en een verhoogde bloeddruk wat een "rush' veroorzaakt, een blos op het lijf van de vrouw...
Hoe het voelt, daar vraag je me daar wat zeg, hoe beschrijf je een orgasme?
Je bouwt steeds meer spanning op, het gevoel wordt steeds intenser totdat het bijna tegen het ondragelijke aanzit, daar blijft het heel even hangen en dan BOEMBERDEBOEM de wereld explodeert...(je voelt hem aan komen denderen als een druk die opgebouwt wordt in combi met een heel warm gevoel, dat komt door die verhoogde bloeddruk)
Je voelt het door je hele lijf heen, je onderlijf krampt ritmisch samen(bekkenbodemspier), je voelt warmte en tintelingen door je hele lijf en er bestaat niets anders meer dan alleen maar dat gevoel, je hele wezen van zijn is weg, gedachte's bestaan niet meer, er is niets behalve de puurheid van dat goddelijke gevoel, diep ademhalen om het gevoel aan te laten houden en dan kom je ineens in een soort zweverig gevoel, alsof je op wolkjes ligt en zo dwarrel je weer heel langzaam naar beneden terwijl het gevoel langzaam uitdooft.
Ga je door met orgasme's dan kom je in een soort van golfbeweging waar je vanuit dat zweefgevoel weer een orgasme in duikt, extreem heftig en lekker is dat....
Wat betrefd je lijf tijdens het orgasme, daar heb je niet zo heel veel controle over dan, spieren spannen zich aan, het lichaam trekt zich krom onder het geweld dat dat gevoel teweeg brengt, totale workout
Maar nu spreek ik over mezelf en over een goed orgasme...
vind je jouwe niet goed genoeg?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:38 schreef Nickthedick het volgende:
Als ik het hier allemaal zo lees: WIL IK OOK EEN VROUWELIJK ORGASME!! Ik voel me als man hier een beetje tekort gedaan.![]()
Niet te vergelijken met wat die meiden hier schrijven iig.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je jouwe niet goed genoeg?
Wat is het verschil dan? Dan moet je het ook uitleggen? Anders snappen wij meiden het niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:40 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Niet te vergelijken met wat die meiden hier schrijven iig.
bij ons is het gewoon BAM! klaar, hoppa.. niks van dat gezeik met dat schokken enzo..quote:Op donderdag 14 april 2005 21:09 schreef Skylar het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Dan moet je het ook uitleggen? Anders snappen wij meiden het niet.![]()
Het is kort: 5 seconden max. een gecentreerd gevoel in je leuter (de rest van je lichaam aanspannen versterkt het gevoel, maar het gevoel blijft gecentreerd in je leuter). Daarna 1 minuut ontspanning en je bent weer normaal.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:09 schreef Skylar het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Dan moet je het ook uitleggen? Anders snappen wij meiden het niet.![]()
Omdat vrouwen vernederen de *echte* beloning isquote:Op donderdag 14 april 2005 21:44 schreef Skylar het volgende:
Je zou je bijna afvragen... als je bovenstaande reacties (van de mannen) leest, waarom mannen altijd zo graag koste wat het kost zo graag willen klaarkomen.![]()
Lekker makkelijk om je er zo snel vanaf te maken... vertel dan eens wat jij voelt tijdens je orgasme... maar nee, da's natuurlijk te persoonlijk of teveel werk voor je.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:45 schreef Markster het volgende:
Wat een bullshit. Echt niet dat het spuiten is en klaar is kees. Lekker sneu voor je dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |