Toen ik zag dat het jouw topic was, moest ik even zieken ja..quote:Op donderdag 14 april 2005 12:58 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hahahahah! I know you are after me, sister.
oud en harig?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:10 schreef Anguisy het volgende:
Ik sta nog op winterstand![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 april 2005 13:48 schreef Slaaitjuh het volgende:
[afbeelding]
heeft iemand een telescoop?
he wie zit daar naar mijn penis te loeren?quote:
Daar schaam ik me een beetje voorquote:Op donderdag 14 april 2005 13:53 schreef Tokay het volgende:
Dat niemand deze nog heeft gepost!
[afbeelding]
Voor die speld heb je een microscoop nodig vrind.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:01 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
he wie zit daar naar mijn penis te loeren?![]()
![]()
kijken of je dat ook zegt als ik em diep in je longen stopquote:
8----quote:Op donderdag 14 april 2005 12:49 schreef FuifDuif het volgende:
In dit topic kun je je penis symboliseren. Gebruik daarvoor foto's, plaatjes, ASCII-tekens, of wat je maar kunt bedenken.
Die van mij:
8--
Kom kom, niet zo bescheiden.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
kijken of je dat ook zegt als ik em diep in je longen stop![]()
mijne groeit evenredig aan de groei van de ruimte.quote:
is dat geen schaamluis-symbolisatie dan?quote:Op donderdag 14 april 2005 15:02 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Ik heb zelfs last van fans.
quote:Op donderdag 14 april 2005 15:05 schreef de_priester het volgende:
[..]
is dat geen schaamluis-symbolisatie dan?
Dat is echt hit-material!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:12 schreef Moonchildje het volgende:
Zucht.....
Heeft nu "The penis song" in haar hoofd.![]()
Da's wat voor een eigen topic.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:55 schreef Dead-Doll het volgende:
Wat ook leuk was geweest, was als je in dit topic ook rekening had gehouden met de vrouwelijke Fok!-ers.
Als in; Symboliseer hier je tieten.
[afbeelding]
of je vaginaquote:Op donderdag 14 april 2005 19:55 schreef Dead-Doll het volgende:
Wat ook leuk was geweest, was als je in dit topic ook rekening had gehouden met de vrouwelijke Fok!-ers.
[afbeelding]
wat wordt je toch weer achtergesteldquote:Op donderdag 14 april 2005 19:55 schreef Dead-Doll het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |