HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
1Denk je dat nou echt serieus,
2 Heb je er dan ECHT totaal geen verstand van
3 Wil je ons bang maken (wat je overigens niet lukt hor, aangezien ze laatste staan. Hoewel... Ajax had ook de grootste moeite met ze...)
4 Of wil je ook gewoon ff lekker meelullen?
Enn, welke optie wordt het
Jah, gefeliciteerd. Zowaar nog wat hoop op nacompetie gekregen vanavond?quote:Op donderdag 14 april 2005 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
RubyAnn_TuesdaY - dinsdag 12 april 2005 @ 21:23
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Overige Feyenoord supporters hier,dit is niet voor jullie
Neen, want de topic is na afloop geopendquote:Op donderdag 14 april 2005 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Was de titel bedoeld voor FC Den Bosch?
dan mag ie mij vertellen waar,er zit er wel 1tje overigens bij het station maar dat is tevens een hotel.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Neen, want de topic is na afloop geopend![]()
DG, nogmaals bedankt, maar hoe zit het nou met die pubs? Volgens CMT is dr wel 1...![]()
Ja,ik geloof er weer helemaal inquote:Op donderdag 14 april 2005 00:53 schreef FLR het volgende:
[..]
Jah, gefeliciteerd. Zowaar nog wat hoop op nacompetie gekregen vanavond?
van de Graafschap bedoel je?quote:Op donderdag 14 april 2005 00:57 schreef Chadi het volgende:
Hoe is het programma van Den Bosch ten opzichte van die van RBC?
Oh ja in Nederland vliegt er maar 1 direct uitquote:Op donderdag 14 april 2005 00:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
van de Graafschap bedoel je?
verkeerd topic
Idd, verpruts je het niet in heerenveen, dan worden de laatste sprankjes hoop wel vernietigd in brabant. Wel weer een topproduct uit onze jeugdopleiding, die Snoyl hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 00:51 schreef FLR het volgende:
Mooi kut iig vanavond. Hoewel het wel weer typisch het Feyenoord van de laatste jaren is. Lijkt het weer even een beetje goed te gaan, verlies je van de nummer laatst![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 01:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Nog iemand die hier van baalt:
[afbeelding]
(onze baron op z'n boot)
DROMMELS..................... DROMMELS..................... EN NOG EENS DROMMELS!!!!!!!!!!!!
Verliezen van Den Bosch, uilskuikens, frikandellen, gehaktballen!
dacht je dan echt dat het 'lek' boven was na de afgelopen reeks? (voor Den Bosch dus).quote:Op donderdag 14 april 2005 09:58 schreef Staanplaats het volgende:
1,5 jaar verder en er is geen tyfus veranderd...
Nee absoluut, snapte alle euforie ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dacht je dan echt dat het 'lek' boven was na de afgelopen reeks? (voor Den Bosch dus).
tja, het zal zo nog wel een tijdje voortduren. De spelers die nu allemaal gekocht zijn, zjin moeilijk weer te verkopen. Dus je zal voorlopig geen geld hebben voor echte kwaliteitsinjecties. Geld krijg je door k2 te verkopen, maar of feyenoord daar nou op zit te wachten....quote:Op donderdag 14 april 2005 10:15 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Nee absoluut, snapte alle euforie ook niet.
Op 2, 3 spelers na horen de meeste niet op dit niveau thuis..
En zolang er een beleid wordt gevoerd waren de enige visie blijkt te zijn zoveel mogen verschillende nationaliteiten te contracteren, en zoveel mogelijk samenwerkingsverbanden te sluiten, zal er geen ene klote veranderen![]()
Ze speelde echt ontzettend ongemotiveerd en laks. Als je dan tegen een ploeg speelt die voor de punten vecht dan ga je dus gewoon op je bek, klaar. Als iemand een duel verloor dan werd het teveel moeite gevonden om er achter aan te sprinten.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:33 schreef appelsientje het volgende:
Ach toch vond ik feyenoord de laatste tijd niet onaardig spelen
hielden het achterin redelijk goed dicht en scoorde lekker.
Ik dacht serieus dat 't 'lek' boven was... maar niet dus.
Als het maar wel pro-Feyenoord isquote:Zondag sfeeractie in gehele stadion
[ Feyenoord Supportersvereniging ]
Omdat het anderen niet altijd lijkt te lukken zal de Feyenoord Supportersvereniging zondag voorafgaande aan Feyenoord-Ajax trachten de spelers met een speciale sfeeractie tot een grootse prestatie te inspireren. Voor het eerst zal getracht worden het gehele stadion bij een tifo-actie te betrekken. Vrijwilligers van het Tifo-Team van de Feyenoord Supportersvereniging starten zaterdagochtend al met de voorbereidingen die zondag om 12.29 uur moeten leiden tot een waanzinnige sfeeractie. Vanaf deze plaats in elk geval het verzoek aan alle supporters die de wedstrijd zondag bijwonen om medewerking aan de acties te verlenen zodat we nog voor de aftrap al met 1-0 voorstaan.
Welke? Die van 1995 zijn niet zo moeilijk te vinden hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 11:45 schreef rotskibo het volgende:
Ben nog altijd het net aan het afstruinen naar die teletekst pagina van Milan-Ajacks.
je bedoelt kluivert vlak voor tijd in het Ernst Happel stadion in wenenquote:Op donderdag 14 april 2005 11:45 schreef rotskibo het volgende:
Ben nog altijd het net aan het afstruinen naar die teletekst pagina van Milan-Ajacks.
quote:FEYENOORD CONTRACTEERT SERGINHO GREENE
Feyenoord heeft Serginho Greene voor de komende vier seizoenen vastgelegd. De 22-jarige rechtsback moet nog wel de medische keuring ondergaan, die nog voor het weekend zal plaatsvinden. Greene, die bezig is aan zijn derde seizoen bij RKC Waalwijk en er nog een doorlopend contract had, verkoos de aanbieding van Feyenoord boven die van AZ en het Duitse HSV. Over de hoogte van de transfersom worden geen uitspraken gedaan.
Technisch directeur Mark Wotte toonde verheugd over het vastleggen van de verdediger. ´We zijn blij met het aantrekken van een Hollandse verdediger, die op meerdere posities inzetbaar is in het elftal´, aldus Wotte.
Greene maakt vooral de laatste twee seizoenen een snelle ontwikkeling door en speelde zich zodoende in de belangstelling van een aantal grote clubs. Greene is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax, maar wist in Amsterdam niet door te breken. Via Haarlem en RKC slaagde de betrouwbare verdediger daar alsnog in, met een transfer naar Feyenoord tot gevolg.
Feyenoord was gewoon slecht.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:38 schreef RedGuy het volgende:
dan Den Bosch was gewoon goed.
Maar de wedstrijd tegen Ajax is voor spelers als Kuyt en Castelen en Kalou en Goor veel te belangrijk om te verliezen, dus het wordt een hele mooie middag.
Dit is sarcastisch bedoeld neem ik aan?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:38 schreef RedGuy het volgende:
Denk het niet, Gullit is zwaar tevreden over Alexander de Viking..
Schaam je niet, gooi het eruit!!!quote:Op donderdag 14 april 2005 13:38 schreef RedGuy het volgende:
JHK!
Nee, lees de VI deze week maar.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dit is sarcastisch bedoeld neem ik aan?
(http://www.fr-fans.nl/nieuws/nieuws_200504_078.htm)quote:Ze kwamen alleen maar naar het voetballen kijken. Vader (48) en zoon (14), Feyenoord-fans uit Vlaardingen, samen naar NAC-Feyenoord (0-2). De zoon is nu net uit het ziekenhuis en zit thuis met een zware hersenschudding, de vader loopt bij Slachtofferhulp. In Breda wordt inmiddels hard gejaagd op degenen die die ellende hebben veroorzaakt.
Vijftien seconden vreesde de vader voor voor het leven van zijn zoon. Vlak daarvoor belandde een karateslag op de slaap van de 14-jarige jongen, zo vertelt de moeder van de jonge Feyenoord-fan. Hij kreeg nog meer klappen. Gegeven door mensen die zich profileren als fan van NAC en de twee kwalijk nemen dat zij herkenbaar waren als Feyenoord-supporters. Vader en zoon, die absoluut niet met hun naam in de krant willen, gaan al een tijdje samen naar Feyenoord. Normaal alleen naar thuiswedstrijden, maar zondag hadden ze voor het eerst kaartjes voor een uitwedstrijd. Vrijkaartjes voor de hoofdtribune nog wel, geregeld via het werk van een vriend van de vader. Ze gingen met zijn vieren naar Breda: twee vaders, twee zoons. „En ja, ze hebben gejuicht toen Feyenoord scoorde. Maar is dat provocerend? En ja, misschien moet je er achteraf spijt van hebben dat mijn zoon een Feyenoord-shirt aan had. Maar je denkt van tevoren: NAC, dat is toch geen risicowedstrijd?“, zegt de moeder van de jongen.
Wel dus. Want toen de vier na de tweede goal van Feyenoord, een paar minuten voor het einde van de wedstrijd terug naar hun auto liepen, werden ze bij P5, de parkeerplaats tussen het stadion en het kantoor van de Sociale Verzekeringsbank (SVB), ingehaald door ‘een groep van zeker twintig NAC-fans’. De vader: „Let op: ik wil niet alle voetbalfans over één kam scheren, maar dit waren vandalen.“ Ze wilden ‘Feyenoord-fans terugpakken’ en pakten de 14-jarige.
Een karateklap tegen de slaap, schoppen terwijl hij de op de grond lag. De vader probeerde zijn zoon te beschermen. Ook de andere jongen kreeg tikken. „Het moet een geoefende vechtersbaas zijn geweest die mijn zoon heeft geslagen“, zegt de moeder. „Ze hielden pas op toen er een soort ‘leider’ opdook die zei dat hij ‘de veiligheid’ van mijn man en zoon zou garanderen.“ Vader en zoon sprongen in de auto en raceten naar Vlaardingen, waar de zoon opgenomen werd in het ziekenhuis. De zoon is inmiddels weer thuis: met een hersenschudding, een buil en een gat in zijn hoofd. „En hij is helemaal kwijt wat er is gebeurd. Eerst miste hij een hele week, langzaam komen er weer flarden terug.“
De ouders vragen zich nu af waarom de NAC-fans doorsloegen. Op internet wordt daarover ook volop gediscussieerd. Op de verschillende fansites zeggen veel NAC-supporters van het incident te walgen. Anderen schuiven de schuld richting vader en zoon, ze zouden zich provocerend hebben gedragen: op de tribune en buiten het stadion. „Maar het was volgens mijn man heel gezellig in het vak. Misschien dat er signalen verkeerd zijn opgepikt, mijn zoon heeft naar wat vriendjes gezwaaid.“ Vriendjes in het vak voor de Feyenoord-fans, vlak naast de hoofdtribune. „Wat wij nu willen is dat de dader wordt gepakt, wij zien het als een poging tot doodslag.“ De vader heeft dan ook aangifte gedaan van het incident bij de politie in Breda.
Een woordvoerder van de politie meldt dat het onderzoek loopt, maar dat er nog geen aanhoudingen zijn verricht. „We zullen de videobeelden van de tribunes gaan bekijken.“ NAC zelf zal daarbij meehelpen, zegt voorzitter Willem van der Hoeven. „En als we de daders kunnen identificeren, dan hoeven we die wat mij betreft hier nooit meer te zien.“ Met andere woorden: een levenslang stadionverbod. „Als dat mogelijk is.“ De supportersvereniging (sv) van NAC heeft inmiddels een brief geschreven aan vader en zoon. „Een excuusbrief. Waarin we schrijven dat dit soort dingen absoluut niet kan“, zo meldt de sv.
Ik geloof je op je woord. Ik dacht dat iedereen het er toch wel over eens was dat dat hij op zn best een matige voetballer is....quote:
Hij mag aanvallend beter worden, ik vind hem verdedigend uitstekend. Vooral tegen AZ speelde hij een goede pot.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord. Ik dacht dat iedereen het er toch wel over eens was dat dat hij op zn best een matige voetballer is....
Ah nee joh. Verdedigers moeten verdedigen, aanvallers moeten aanvallen. Niet allebei.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:44 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hij mag aanvallend beter worden, ik vind hem verdedigend uitstekend. Vooral tegen AZ speelde hij een goede pot.
Toch vreemd dat Gibbs vrijwel elke week een hoog cijfer krijgt van jouw VI.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Östlund en Gibbs zijn allebei Feyenoord-onwaardige verdedigers hoor. Tien jaar terug zouden ze weggehoond zijn.
Hopelijk schoppen ze jou ook een keer tegen je slaap. Alleen dan met kisten.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:41 schreef Bananenman het volgende:
Die jongen heeft gezwaaid naar 'wat vriendjes' in het uitvak. Tuurlijk, wat vriendjes uit z'n brugklasje op school zeker. Yeah right
Hij stond deze week zelfs in het 'team van de week'. En vorige week ook geloof ik.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:02 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Toch vreemd dat Gibbs vrijwel elke week een hoog cijfer krijgt van jouw VI..
Dat maak jij er weer van. Ik zeg alleen dat ik het stug vind dat het zo'n lief schattig jongetje was als het artikel doet vermoeden, helemaal als er staat dat hij 'even naar z'n vriendjes in het uitvak zwaaide'. Achterlijk dat het gebeurt, natuurlijk. Maar ik weet niet zeker dat het echt zo'n lief jochie was wat samen met pappa even z'n cluppie gaat aanmoedigen.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:08 schreef RedGuy het volgende:
Nee, maar Bananenjongetje vind het blijkbaar leuk dat een jongetje van 14 het ziekenhuis in is geschopt.
Ook al staat dat jochie de hele wedstrijd Feyenoord aan te moedigen in een NAC vak , je moet gewoon ongeacht de leeftijd met je poten van iemand afblijvenquote:Op donderdag 14 april 2005 18:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat maak jij er weer van. Ik zeg alleen dat ik het stug vind dat het zo'n lief schattig jongetje was als het artikel doet vermoeden, helemaal als er staat dat hij 'even naar z'n vriendjes in het uitvak zwaaide'. Achterlijk dat het gebeurt, natuurlijk. Maar ik weet niet zeker dat het echt zo'n lief jochie was wat samen met pappa even z'n cluppie gaat aanmoedigen.
Maar verder; ik hoop dat jij ook een keer naar de tiefus geschopt wordt. Maar dan wat beter
Klopt. En wijs nu de zin even aan waar je ziet staan dat ik dat niet vind?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ook al staat dat jochie de hele wedstrijd Feyenoord aan te moedigen in een NAC vak , je moet gewoon ongeacht de leeftijd met je poten van iemand afblijven![]()
Dat staat nergensquote:Op donderdag 14 april 2005 18:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Klopt. En wijs nu de zin even aan waar je ziet staan dat ik dat niet vind?
Mijn VI? Behalve dat ik abonnee ben en wat redacteuren ken, heb ik niks met VI hoor. En dat elftal wordt gemaakt door rapporteurs, die er vaak naast zitten.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:02 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Toch vreemd dat Gibbs vrijwel elke week een hoog cijfer krijgt van jouw VI..
Helaas bestaan die verdedigers niet meer en Kruiswijk is nog niet klaar voor Feyenoord.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mijn VI? Behalve dat ik abonnee ben en wat redacteuren ken, heb ik niks met VI hoor. En dat elftal wordt gemaakt door rapporteurs, die er vaak naast zitten.
Gibbs is een drama, maar omdat Feyenoord de laatste jaren amper goede verdedigers had, lijkt het nog iets. Maar kom op man, deze past toch niet in de rij van Israël, Laseroms, Fräser, De Wolf, Van Wonderen...
Ik ben inderdaad tevreden met Gibbs na jaren verdedigers als Ferry de Haan en Patricia Paauwe te hebben gehad.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Dan ben je echt snel tevreden. Saïdi is prima, mee eens.
Neuh, ben niet zo een liefhebber van barbeques.quote:
Wat zou ik mij er van moeten voorstellen...sfeeractie in de Kuip. Allemaal bordjes omhoog houden en op vak G en GG een mooie vlammenzee?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Sfeeractie zondag door het hele stadion; eigenlijk verdienen die lamstralen het niet, maar het is de Klassieker, en dus moet er wat extras gedaan worden (hopelijk doen de Feyenoorders op het veld ook eens iets extras!)
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:41 schreef Bananenman het volgende:
Die jongen heeft gezwaaid naar 'wat vriendjes' in het uitvak. Tuurlijk, wat vriendjes uit z'n brugklasje op school zeker. Yeah right
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:53 schreef Staanplaats het volgende:
Bananenman, pleurt ff lekker op joh.
Je snapt er echt geen klote van..
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel op het niveau van Fok! blijven.
Nee, die speelt al tijdens slecht en in de basis had hij toch niet gestaan.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:45 schreef Naccie het volgende:
Die foto klopt niet hoor, was een kale pa.
iig, gaan jullie vd vaart niet missen zondag?![]()
Was meer een vraag aan de Feyenoordersquote:Op donderdag 14 april 2005 22:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee, die speelt al tijdens slecht en in de basis had hij toch niet gestaan.
Tien jaar geleden zouden ze door het publiek zeker niet weggehoond zijn, dat was een veel trouwer publiek.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Östlund en Gibbs zijn allebei Feyenoord-onwaardige verdedigers hoor. Tien jaar terug zouden ze weggehoond zijn.
Correct.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:04 schreef Luni het volgende:
Tien jaar geleden zouden ze door het publiek zeker niet weggehoond zijn, dat was een veel trouwer publiek.
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:22 schreef JaWi het volgende:
Oranjeniveau is een relatief rekbaar begrip.
12/4/2005 :quote:Op donderdag 14 april 2005 23:21 schreef TC03 het volgende:
Dacht ik laatst ineens weer aan. In november vorig jaar (geloof ik) zei Gullit dat Kuijt en Paauwe dicht tegen het Oranje niveau aanzaten. Half jaar laten is Paauwe zo'n beetje helemaal uit de selectie verdwenen.
top punt van sarcasmequote:Op donderdag 14 april 2005 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Correct.
Jullie beginnen ook steeds meer 'last' te krijgen van 'succes?'-supporters.
Enige logische beslissing.quote:14-04-2005: Feyenoord trekt beroep tegen UEFA straf in
[Bron: Feyenoord.nl]
Feyenoord maakt via Feyenoord.nl bekend dat het de straf van de UEFA toch accepteert. Feyenoord kreeg een straf van één thuiswedstrijd in Europees verband zonder publiek, plus een geldboete van 25.000 Zwitserse francs (ruim 16.000 euro) voor het vuurwerk incident in de wedstrijd Feyenoord - Sporting Lissabon. (Lees meer).
Op vrijdag besloten de Rotterdammers in beroep te gaan tegen de straf van de UEFA. (Lees meer). Nog geen week later trekt Feyenoord het aangetekende beroep in. De voornaamste reden is dat de kans groot is dat de aanklager van de UEFA een zogenaamd 'cross-appeal' in zou kunnen dienen, wat Feyenoord uiteindelijk een nog zwaardere straf op zou kunnen leveren. Bestudering van de ontvangstbevestiging van de UEFA van het beroep heeft zulks uitgewezen. Feyenoord zal de opgelegde straf nu respecteren.
Voor het Legioen betekent dat het nu vast staat dat het voor één keer geld in de zak houdt voor een Europese thuiswedstrijd.
Welk succes ?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:15 schreef golfer het volgende:
Jullie beginnen ook steeds meer 'last' te krijgen van 'succes?'-supporters.
Kennelijk zijn er meer mensen bij Feyenoord die zo denken. Dit is dan ook de reden dat het de komende tijd niets zal blijven met jullie verdediging.....quote:Op donderdag 14 april 2005 16:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ah nee joh. Verdedigers moeten verdedigen, aanvallers moeten aanvallen. Niet allebei.
Laat die Zweed alles achterin maar dichthouden en af en toe wat knieschijven doormidden trappen.
quote:TUCHTCOMMISSIE SCHORST BOSSCHAART VOOR ÉÉN WEDSTRIJD
De tuchtcommissie van de KNVB heeft Pascal Bosschaart een schorsing voor één wedstrijd opgelegd. Feyenoord kan niet tegen de straf in beroep, aangezien het neerhalen van een doorgebroken speler met een rode kaart tot gevolg, automatisch een schorsing voor de volgende wedstrijd betekent. Bosschaart mist de wedstrijd tegen Ajax, maar is aanstaande woensdag wel inzetbaar tegen PSV.
Bosschaart kreeg de rode kaart afgelopen woensdag wegens het neerhalen van FC Den Bosch-spits Powel, die na zeventien minuten op Babos afstormde.
quote:FEYENOORD HOUDT ZATERDAG BESLOTEN TRAINING
De laatste training voor de klassieker heeft zaterdagmiddag een besloten karakter. De oefensessie vindt in De Kuip plaats en is voor niemand toegankelijk. Na de training wordt een ééndaags trainingskamp belegd voor de belangrijke wedstrijd tegen Ajax. Overigens heeft de selectie vrijdag een vrije dag. De eerste openbare training is zodoende op maandag om 14:30 uur.
Hopelijk nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:52 schreef RED_DEVIL_NICKY het volgende:
Hopelijk gaat het jullie een zondag tegen Ajax wat beter af dan in de Vliert, wat een wanprestatie......... Bosschaart bedankt![]()
Goed bezig jongens. Dagen voor de actie weet iedereen al wat er gaat gebeuren. Sukkelsquote:'Rollen met papier, DD,CC, OO en PP groene rollen en NN en BB witte. Waardoor de spelers als ze opkomen groen-wit-groen zien. En P,O,N,A,C,B en groen witte borden met het zelfde groen-wit-groen effect.
En ook rollen papier in de vakken QQ,RR,TT en UU maar dan met het rood en wit. En dan in de vakken Q,R,S,T,U ook rood witte borden maar met de tekst in het zwart "Wat is nou de club van NL?" en in vak X en groot doek met de tekst Feyenoord. En dan in alle 2e ring vakken moet bovendien van die zilvere glinsterende papiertjes worden gegooid.´
Waar heb je dat citaat eigenlijk vandaan, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:27 schreef Bananenman het volgende:
Mja uiteraard...maar tifo actie is daarvoor niet echt bedoelt. Althans, meestal niet. Beetje jammer dat het al zo vroeg uitlekt. Dat megadoek van ons vorig jaar was perfect verborgen gehouden, en dat is nou net de kunst
Maar wel tof dat het over het hele stadion komt. Ben benieuwd naar het resultaat.
kankerstraal gewoon een end op hoerejood. Kan je lezen? Zie je dat dit een Feyenoordtopic is? Hebben wij gevraagd om jouw inbreng hier? Dacht het niet. Blijf lekker in je eigen jodentopicquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Goed bezig jongens. Dagen voor de actie weet iedereen al wat er gaat gebeuren. Sukkels
Omdat alle rollen, vellen en plannen al gekocht en gemaakt zijn. Ze zijn dus wel al begonnen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:28 schreef rotskibo het volgende:
Ze beginnen morgen pas met de voorbereiding, wie zegt dat ze het niet veranderen
Kan jij lezen? Een feyenoordtopic ja. Voor dingen die feyenoord-gerelateerd zijn. En jullie tifo actie die vroegtijdig uitlekt door toedoen van sukkels aan jullie kant heeft weldegelijk met dat cluppie van je te maken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:32 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
kankerstraal gewoon een end op hoerejood. Kan je lezen? Zie je dat dit een Feyenoordtopic is? Hebben wij gevraagd om jouw inbreng hier? Dacht het niet. Blijf lekker in je eigen jodentopic
Daar heb je een punt. Van binnen zouden de fans gehuild hebben dan.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Tien jaar geleden zouden ze door het publiek zeker niet weggehoond zijn, dat was een veel trouwer publiek.
Vond de tifo actie van vorig seizoen wel goed gelukt hoor, en de spandoeken die aan beiden korte zijdes werden opgehangen waar ook zeer okay.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kan jij lezen? Een feyenoordtopic ja. Voor dingen die feyenoord-gerelateerd zijn. En jullie tifo actie die vroegtijdig uitlekt door toedoen van sukkels aan jullie kant heeft weldegelijk met dat cluppie van je te maken.
Heerlijk die frustratie. Ook op tifo gebied zijn jullie niks![]()
ja en jij bent niet feyenoord gerelateerd. jij bent overbodig hier neus.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kan jij lezen? Een feyenoordtopic ja. Voor dingen die feyenoord-gerelateerd zijn. En jullie tifo actie die vroegtijdig uitlekt door toedoen van sukkels aan jullie kant heeft weldegelijk met dat cluppie van je te maken.
Welke Nederlande club heeft een aantal hjaren geleden een Europese TIFO prijs gewonnen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:39 tschreef mister_popcorn het volgende:
[..]
En begin niet over tifo-acties. Want daar hebben jullie een achterstand op die nooit en dan ook nooit meer in te halen valt.
Doe het dan ook niet, stakker.quote:trouwens, de enige frustratie die ik op dit moment heb is dat jij weer van 't soort grote bek op internet - overdag type nerd bent en dat ik me op loop te winden over zo'n knulletje zoals jij
Ja, dat moet ik toegeven. Maar zoiets groots als dit zo vroeg uit laten lekken is gewoon amateuristisch.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:14 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Vond de tifo actie van vorig seizoen wel goed gelukt hoor, en de spandoeken die aan beiden korte zijdes werden opgehangen waar ook zeer okay.
feyenoord is geen tifo club. Jullie hebben altijd tegen ons een leuke actie, en verder niks. Wij zijn altijd druk. Tegen Groningen, Twente, Utrecht, pisvee, en tegen jullie natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Welke Nederlande club heeft een aantal hjaren geleden een Europese TIFO prijs gewonnen?![]()
Kan het iets beschaafder (als dat woord althans in je woordenboek voorkomt) ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:32 schreef mister_popcorn het volgende:
kankerstraal gewoon een end op hoerejood.
Zo zeg,respect manquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:51 schreef Bananenman het volgende:
feyenoord is geen tifo club. Jullie hebben altijd tegen ons een leuke actie, en verder niks. Wij zijn altijd druk. Tegen Groningen, Twente, Utrecht, pisvee, en tegen jullie natuurlijk.
Geloof het wel...quote:Op zaterdag 16 april 2005 03:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Voor AZ is het beter als Feyenoord wint toch?
quote:Hand in Hand kameraden
Hand in Hand voor Feyenoord één
Geen woorden maar daden
Leve Feyenoord één
----------------
Refrein
----------------
Ga je mee naar het stadion
Naar de ploeg van rood en wit
Zoek een plaatsje in de zon
Waar je zo gezellig zit
Kijk ze komen op het veld
Een gejuich uit duizend kelen
Want je staat er van versteld
--als de sterrenploeg gaat spelen
Dan is altijd wat je hoort
het lied van Feyenoord
----------------
Hand in Hand kameraden
Hand in Hand voor Feyenoord één
Geen woorden maar daden
Leve Feyenoord één
----------------
Refrein
----------------
Wat een spanning wat een sfeer
Kijk de bal gaat langs de lijn
Heel de kuip gaat wild tekeer
bij een sprint van Coen Molijn
Onze Beertje heel wat mans
geeft een bal om niet te missen
Van der Gijp daar komt je kans
Laat de keeper nou eens vissen
Als het doelpunt wordt gescoord
dan brult heel Feyenoord
----------------
Refrein
Hebben jullie eigenlijk een clubliedquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:46 schreef Suijk het volgende:
Wat een suf lied eigenlijk, die coupletjes zouden niet misstaan bij een basisschool toernooitje, verzonnen door de meisjes langs de kant.
Nee dat jullie met Tifo begonnen was origineel en is ook niet over kwamen waaien uit Italië ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Mag ik iedereen eraan herinneren dat Feyenoord de eerste club was met Tifo acties tegen oa. FC Utrecht, FC Twente, PSV, Ajax, enz. enz.
Dat Ajax één of twee seizoenen later is gaan nadoen, maar dan in een mindere vorm, tja dat is leuk, maar niet erg orgineel.
Zeker nog nooit in de Kuip geweest terwijl 50.000 man dat zingen ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:46 schreef Suijk het volgende:
Wat een suf lied eigenlijk, die coupletjes zouden niet misstaan bij een basisschool toernooitje, verzonnen door de meisjes langs de kant.
Je bent weer lekker op de hoogtequote:Op zaterdag 16 april 2005 16:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zeker nog nooit in de Kuip geweest terwijl 50.000 man dat zingen ?
maar aan de andere kant, de engeltjes lagen bij nachte of boeruhhhh, boeruhhh zijn natuurlijk veel betere clubliederen
Toch jammer dat het niet klopt, sukkelquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Goed bezig jongens. Dagen voor de actie weet iedereen al wat er gaat gebeuren. Sukkels
Zozo wordt zelfs jij baldadig 24 uur voor de wedstrijd hahaquote:
Neuh. Maar ik pas me graag aan aan de tendens in het topic.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:06 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Zozo wordt zelfs jij baldadig 24 uur voor de wedstrijd haha
Sukkel!
409? 415? wat voor vakken hebben jullie nog meer. Utras 415, Girlz409 hahaquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:06 schreef Bananenman het volgende:
Wat Suijk zegt
En dat logo wat gescheurd werd was niet eens op 410, mongool.
Nee man, wij zijn toch domme havenarbeiders? De intelligentie is toch alleen in 020 vertegenwoordigd?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Neuh. Maar ik pas me graag aan aan de tendens in het topic.
Of ken je dat woord niet?
Is goed.quote:Op zondag 17 april 2005 14:46 schreef golfer het volgende:
Probeer het commentaar en de nabeschouwingen in het wedstrijd-topic te houden?
Dan is dit topic helemaal nutteloos gewordenquote:Op zondag 17 april 2005 14:46 schreef golfer het volgende:
Probeer het commentaar en de nabeschouwingen in het wedstrijd-topic te houden?
je heb gelijkquote:Op zondag 17 april 2005 14:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan is dit topic helemaal nutteloos geworden
We moeten ze toch wel opvangen
Erg getimed iddquote:Op zondag 17 april 2005 14:56 schreef MPTSGYDWKKCBJPGXXDR het volgende:
en vanavond Studio voetbal met Bart Goor
Zat je alweer niet in het stadion?quote:
Wat wil je als je 18 bent, op school zit, geen recht hebt op OV en 220 km van Rotterdam woontquote:
Ben je al 18?quote:Op zondag 17 april 2005 15:02 schreef Moreno het volgende:
Wat wil je als je 18 bent, op school zit, geen recht hebt op OV en 220 km van Rotterdam woont![]()
quote:Opkutten nou kut golf homo
Waarschijnlijk heb je geen recht op OV omdat je eigelijk nog lang geen 18 bentquote:Op zondag 17 april 2005 15:02 schreef Moreno het volgende:
[..]
Wat wil je als je 18 bent, op school zit, geen recht hebt op OV en 220 km van Rotterdam woont![]()
Opkutten nou kut golf homo
Jullie zouden er maar wat blij mee zijn geweestquote:Op zondag 17 april 2005 15:07 schreef Muis_84 het volgende:
Dat je trots kan zijn op zo'n overwinning zegt mij al genoeg...
Edit door golfer:quote:Op zondag 17 april 2005 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je al 18?
Aan je manier van posten had ik je niet ouder geschat dan een jaar of 14.
[..]
Frusti?
Lol @ avatarquote:
Hoi Morenoquote:
beter spelen en ook nog winnen, ik kan er wel mee leven jaquote:Op zondag 17 april 2005 15:07 schreef Muis_84 het volgende:
Dat je trots kan zijn op zo'n overwinning zegt mij al genoeg...
ey, er staat niets over een geldig doelputn van Kuyt die afgekeurd werd for no reason....!?!!!quote:Op zondag 17 april 2005 15:08 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Alle stats nog even samengevat in 1 schermpje.![]()
Maar als Feyenoord had gewonnen dan hadden die Feyenoord-fokkers zich hier maar wat volwassen gedragen tochquote:Op zondag 17 april 2005 15:10 schreef Naccie het volgende:
Toch wel een beetje kinderachtig van bepaalde mensen hier![]()
Ah zei zouden het ook doen, dus wij mogen dat ookquote:Op zondag 17 april 2005 15:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord had gewonnen dan hadden die Feyenoord-fokkers zich hier maar wat volwassen gedragen toch
Duw en trekwerk van Kuyt, helaas goede beslissing van de scheids.quote:Op zondag 17 april 2005 15:11 schreef Woffel het volgende:
[..]
ey, er staat niets over een geldig doelputn van Kuyt die afgekeurd werd for no reason....!?!!!
quote:Op zondag 17 april 2005 15:13 schreef Naccie het volgende:
[..]
Ah zei zouden het ook doen, dus wij mogen dat ook.
Was net zo goed kinderachtig geweest
quote:Op zondag 17 april 2005 15:14 schreef Muis_84 het volgende:
[..]
Duw en trekwerk van Kuyt, helaas goede beslissing van de scheids.
Voor het eerst dat ik een Feyenoord-fan een objectieve analyse van de wedstrijd zie makenquote:Op zondag 17 april 2005 15:14 schreef Xante het volgende:
![]()
![]()
Niet zozeer dat Ajax onverdiend gewonnen heeft (dat is niet zo), maar ik baal er gewoon van dat Feyenoord het weggeeft.
Seizoen is weer voorbij...
Jullie zitten toch nog eventjes in de Amstelcup?quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 15:14 schreef Xante het volgende:
![]()
![]()
Niet zozeer dat Ajax onverdiend gewonnen heeft (dat is niet zo), maar ik baal er gewoon van dat Feyenoord het weggeeft.
Seizoen is weer voorbij...
Babel stond als enige buitenspel en die liep helemaal aan de rechterkant, voor hem liep nog een of andere kakkerlakquote:Op zondag 17 april 2005 15:36 schreef rotskibo het volgende:
Er stonden 5 man buitenspel, maar jij zal het wel beter hebben gezien achter je anaal+ decoder.
Best jammer dat die jodentrein niet aankwam, had de sfeer wel ten goede gekomen, nu was het maar een tamme boel.
Temmink heeft meer in jullie voordeel gefloten hoorquote:Op zondag 17 april 2005 15:45 schreef junkiexp het volgende:
Kut Temmink.
En die joodjes mochten het stadion niet in
En we winnen nogquote:Op zondag 17 april 2005 15:45 schreef junkiexp het volgende:
En die joodjes mochten het stadion niet in
Gelukkig zie je het op een anaal+ decoder blijkbaar beter dan in het stadion... Het was namelijk GEEN buitenspel.quote:Op zondag 17 april 2005 15:36 schreef rotskibo het volgende:
Er stonden 5 man buitenspel, maar jij zal het wel beter hebben gezien achter je anaal+ decoder.
quote:Op zondag 17 april 2005 15:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Temmink heeft meer in jullie voordeel gefloten hoor
Is ook niet zo gek natuurlijk, meerdere herhalingen uit andere hoeken......quote:Op zondag 17 april 2005 15:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelukkig zie je het op een anaal+ decoder blijkbaar beter dan in het stadion... Het was namelijk GEEN buitenspel.
Da's al een hele lange tijd mijn msn naam vandaagquote:
De mijne ookquote:Op zondag 17 april 2005 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Da's al een hele lange tijd mijn msn naam vandaag
quote:Op zondag 17 april 2005 16:21 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord wil de broers Nödig contracteren, hoorde ik net. Hög en Bröd.
Zo hey, die komt toch al gauw uit 1995 ofzo.quote:Op zondag 17 april 2005 16:21 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord wil de broers Nödig contracteren, hoorde ik net. Hög en Bröd.
Moest je nog even rellen?quote:Op zondag 17 april 2005 17:21 schreef Nightwulf het volgende:
Heb de paardenhoeven de komende weken nog wel op mijn rug staan denk ik, wat een klote dag!
kankerstoer kankerman!!!quote:Op zondag 17 april 2005 17:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waar blijven die frusti kankerkakkerlakken nou,.
Heerlijk dit. Genieten in z'n puurste vorm..
Heb je de laatste minuten niet eens gezien joh?quote:Op zondag 17 april 2005 17:24 schreef Nightwulf het volgende:
Weinig kans om gewoon weg te gaan, vlak voor het einde vertrokken maar werden ineens door een kudde galopperende ME sukkels overlopen, ouders met kinderen, het maakt ze niks uit geloof ik.
Ik bedoel, wat er voor het stadion gebeurde klopte natuurlijk niet, maar je gaat toch niet als een gek door een mensenmassa die op weg naar huis is heen galoperen
Ga jij je taalgebruik ook even aanpassen anders kan je Moreno achterna.quote:Op zondag 17 april 2005 17:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waar blijven die frusti kankerkakkerlakken nou,.
Ik kaats slechts ballen, G.quote:Op zondag 17 april 2005 17:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga jij je taalgebruik ook even aanpassen anders kan je Moreno achterna.
Ventje met die kleuter die z'n middelvinger opsteekt in de avatarquote:Op zondag 17 april 2005 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kaats slechts ballen, G.
En wie is Moreno?.
Iemand die even 48 uur niet meer kan posten in verband met het iets te veelvuldig gebruiken van dodelijke ziektes in zijn posts.quote:
geen flame maar een constatering, ik vond de kuip uberhaupt stil vandaag.....quote:Op zondag 17 april 2005 17:36 schreef PJORourke het volgende:
Geen Feyenoorder te vinden hier, geloof ik. Dat legioen is ook niet meer wat het ooit was.
In veel gevallen is tering en tyfus net zo dodelijk als kanker, G.quote:Op zondag 17 april 2005 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Iemand die even 48 uur niet meer kan posten in verband met het iets te veelvuldig gebruiken van dodelijke ziektes in zijn posts.
Zo goed was Ajax toch niet?quote:Op zondag 17 april 2005 17:39 schreef HeatWave het volgende:
geen flame maar een constatering, ik vond de kuip uberhaupt stil vandaag.....
Nee niksquote:Op zondag 17 april 2005 17:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In veel gevallen is tering en tyfus net zo dodelijk als kanker, G.
Dan wel consequent zijn he. Gewoon heel vloekend VBL bannen..
Nee, maar daar zit ook niet echt een direct verband tussen. De Kuip is gewoon vaak stil.quote:
En tussen een leeg uitvak of een vak vol joden zit ook weinig verschil!quote:Op zondag 17 april 2005 17:40 schreef Suijk het volgende:
De Kuip is gewoon vaak stil.
Ook dat is helaas vaak waar.quote:Op zondag 17 april 2005 17:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En tussen een leeg uitvak of een vak vol joden zit ook weinig verschil!
http://www.rijnmond.nl/index.html?pid=4&item=27658quote:Charges ME bij stadion De Kuip
Bij stadion de Kuip in Rotterdam zijn zondagmiddag na het duel Feyenoord-Ajax supporters van beide club met elkaar op de vuist gegaan. De ME voert charges uit en er is een waterkanon ingezet.
Een groep Ajaxfans mocht vanwege eerdere vernielingen aan een trein zondag, de wedstrijd niet bijwonen en werd teruggestuurd. Dat ging niet snel genoeg, zodat een deel nog aanwezig was na afloop van de wedstrijd. Daardoor onstonden confrontaties met Feyenoordfans die het stadion verlieten.
Bij Capelle aan den IJssel kwam zondag een trein met vernielzuchtige Ajax-supporters stil te staan. Ook deze fans zijn per bus teruggestuurd. Door de ongeregeldheden is het treinverkeer richting Gouda en Dordrecht stilgelegd.
Vlak voor de wedstrijd raakten supporters, waarschijnlijk aanhangers van Feyenoord, zwaar gewond toen een vuurwerkbom ontplofte. Een van de mannen had de bom in zijn zak zitten. De explosie was op de Korte Stadionweg.
Zag er niet echt geweldig uit, veel borden werden volgens mij niet omhoog gehoudenquote:Op zondag 17 april 2005 17:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Overigens geen reet gezien van de TiFo actie omdat ik onder een grote vlag stond (waar ik nog niet van weet wat er opstond). Straks maar eens de foto's checken.
quote:En weer met de tyfus in me lijf, wat een Kanerk voetbal spelen ze, slaap lekker Kanerk gullit Kanerk petrovic Kanerk wotte en last but not least Kanerk VAN DE HERIK.
quote:WAT een inspanning weer vandaag zeg!!!!!!!!het woordt nu toch wel tijd voor conclusies of niet soms(sexy aanvallend voetbal)GULLIT OPZOUTEN NOU GVD.van de herik trap nou die gozer eruit en die babbelzieke joegoslaaf ook.Wotte rot ook maar op met die kut aankopen van je.
quote:LIEVER GOVERREDOMME EEN ELFTAL DIE HET BEGRIJPT WAT HET INHOUDT OM EEN FEYENOORD J0DEN TE SPELEN !!!!!!!!!!!!
godverredomme niet 1 opstootje op het veld, 2 gele kaarten volgens mij.
goverredomme stelletje volgevreten teringlijers !!!!!
quote:Temmink is een K***ER JOOD!!!!!!!!!!!!!
Et gaat overal los nu... echt bizar gewoon.... maar k weet wel dat et nog vandaag 2-0 voor Feijenoord zal zijn
Wat een T*FUS zooitje is et tog zgeg... Hoe kan je de 2-1 uit handen geven.... enne voordat de 2-3 kwam werd er een overtreding begaan op saïdi in het strafschopgebied van de j*den
quote:
Ik heb nog m'n best gedaan voor een objectieve, realistische post, maar na 20 minuten heb ik het opgegeven.quote:Op zondag 17 april 2005 18:01 schreef HeatWave het volgende:
Wat zijn f'noorders toch een onderontwikkelde neanderthalers als je dat zo leest zeg.....
Er zitten ook wel goeie tussen hoor.
Tja, zo heb je ze ook bij Ajax hehquote:Op zondag 17 april 2005 18:01 schreef HeatWave het volgende:
Wat zijn f'noorders toch een onderontwikkelde neanderthalers als je dat zo leest zeg.....
Er zitten ook wel goeie tussen hoor.
Vechtuuuuuuh!111! voebal zondur vechtuh is gene voebal!!11quote:godverredomme niet 1 opstootje op het veld, 2 gele kaarten volgens mij.
goverredomme stelletje volgevreten teringlijers !!!!!
Kanker denk ik dat ie bedoeld,zal wel uigeschakeld zijn op die site oidquote:Op zondag 17 april 2005 18:02 schreef Trancelocator het volgende:
Kanerk?
Wat is dat nu weer voor BULLSHIT!quote:Op zondag 17 april 2005 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Over het algemeen is het bekend dat ze bij feyenoord dommer zijn
Sorryquote:Op zondag 17 april 2005 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja Tomatenboer hullie en zullie zeker
En ze zijn er nog trots op ook...
dat was op een km na nog geen buitenspelquote:Op zondag 17 april 2005 18:22 schreef twi het volgende:
Hetzelfde gold bij het 2e doelpunt van Ajax, die dus ook gewoon geldig was.
Ik was toen door de kamer aan het rennen, dus veel herhalingen heb ik niet gezienquote:Op zondag 17 april 2005 18:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
dat was op een km na nog geen buitenspel
Ik stootte m'n knie toen dus ik moest wel even zitten, die is nu dik en blauwquote:Op zondag 17 april 2005 18:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik was toen door de kamer aan het rennen, dus veel herhalingen heb ik niet gezien
Als je met deze uitspraak blijk geeft van je cognitieve capaciteiten tot objectieve IQ waarneming, ben ik inderdaad trots dat ik volgens jou dommer ben dan jij.quote:Op zondag 17 april 2005 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Boehoequote:Op zondag 17 april 2005 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja Tomatenboer hullie en zullie zeker
quote:Op zondag 17 april 2005 18:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je met deze uitspraak blijk geeft van je cognitieve capaciteiten tot objectieve IQ waarneming, ben ik inderdaad trots dat ik dommer ben dan jij.
Volgens mij denkt elke Feyenoorder dit bijna elk jaar.quote:Op zondag 17 april 2005 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Tja, ik kan niet wachten tot dit klote seizoen voorbij is, terwijl het zo goed en hoopgevend begon.
Was geloof ik die euromaster vlag..quote:Op zondag 17 april 2005 17:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Overigens geen reet gezien van de TiFo actie omdat ik onder een grote vlag stond (waar ik nog niet van weet wat er opstond). Straks maar eens de foto's checken.
ben zeer benieuwd. Ik hoop dat ze bij SS die tifo wel even goed in beeld brengen... maar het zal wel vooral gaan over de ontbrekende uit-supporters.quote:Op zondag 17 april 2005 18:32 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Was geloof ik die euromaster vlag..
Is ook maar ff voorlopig het enige wat ik over deze pot ga zeggen..
quote:Op zondag 17 april 2005 18:00 schreef Suijk het volgende:
Even wat reacties van een ander feyenoord forum
[..]
quote:wat ongelofelijk zielig zeg, egt zoooooo kk triest.. ik hoop egt dat ik er volgend jaar bij kan zijn, ik schop die neuzen helemaal de tyfus in.. wat ongelofelijk zielig zeg..
die gore babel heb geen bal geraakt, mitea speelde alsof hij al dood was, pienaar gaat weer leggen huilen, maduro dacht er te makkelijk over, de jong ging wel, sneijder was goed, trabelsi was goed, maxwell verschrikkelijk slecht, net zoals grygera vonk en escude..
en wat doet feyenoord??? die verliezen er van das nog het meest trieste der van
quote:stelletje besneden kk jod3n!!!....kk kk kk kk kk zooi
En nog slimmer om dat groepie joden achter te laten. edit door golfer: doe normaal!quote:Op zondag 17 april 2005 19:38 schreef Erasmusch het volgende:
Slim bekeken om het voorplein 'af te sluiten'. Verplaatsing van problemen enzo...
Geen idee, ik heb er als voetbalfan ook geen problemen mee hoor, maar het blijkt voor sommigen lastigquote:Op zondag 17 april 2005 19:58 schreef nectarientje het volgende:
Kan iemand mij (ja vrouw) nou uitleggen wat er moeilijk is aan het simpel bekijken van een voetbalwedstrijd en alleen juichen of oeee en aah roepen? Dit in plaats van treinen slopen, treinverkeer stremmen, vuurwerk meenemen en in je eigen zak laten ontploffen etc?
Ik kan daar zo kwaad om worden, wat heeft dat nou in hemelsnaam met voetbal te maken..
en ja, ik ben een rotterdamse, maar geen feyenoordfan
quote:ÖSTLUND: ´DIT WAS ONPROFESSIONEEL´
Alexander Östlund had moeite om na afloop uit zijn woorden te komen. De Zweed was vol van frustratie over de verloren wedstrijd. ´Ik moet dit echt even laten bezinken´, aldus de rechtsback, die toch wel iets kwijt wilde. ´De manier waarop we een 2-1 voorsprong hebben weggegooid, was onprofessioneel. Ik ben daar boos over, vooral omdat het zo´n grote wedstrijd is, die wordt gevolgd in heel Europa. En dan geven wij het zo makkelijk weg…´
Feyenoord kwam twee keer aan de leiding en beide keren had de ploeg door moeten drukken, luidde het oordeel van Östlund. ´We hadden de kans om de genadeklap uit te delen´, sprak hij. ´Vooral na de 1-0 waren daar de mogelijkheden voor. Maar we zijn over de hele wedstrijd gezien niet agressief genoeg geweest en dat kost ons de overwinning. Ik baal ontzettend. We moeten er nu alles aan doen om deze wedstrijd te vergeten, want woensdag wacht PSV. Vandaag zal deze wedstrijd nog wel even door mijn hoofd blijven spoken. Maar morgen moet iedereen weer denken aan PSV, want iedereen moet beseffen dat we nog voor een prijs strijden.´
Nee joh gekquote:
Prima. Dan was er bij de goal van Maduro ook niks aan de handquote:Op zondag 17 april 2005 20:28 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb het nog ff zitten bekijken omdat ik het vanmiddag niet goed kon zien in de Kuip maar dat doelpunt van kuit was gewoon zuiver.
Was niks aan de hand
Babos werd belet in zijn redding en dan mag niet volgens de officiele spelregels,dat was ook de reden dat die werd afgekeuerdquote:Op zondag 17 april 2005 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Prima. Dan was er bij de goal van Maduro ook niks aan de handBabos liet de bal gewoon los. Alsnog 3-4, bedankt voor de 3 punten he
Grygera werd door Kuijt vastgepakt, vastgehouden aan z'n shirt en onderuitgetrokken en dan mag niet volgens de officiele spelregels, dat was ook de reden dat die werd afgekeuerdquote:Op zondag 17 april 2005 20:44 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Babos werd belet in zijn redding en dan mag niet volgens de officiele spelregels,dat was ook de reden dat die werd afgekeuerd
was dat niet deze http://home.wanadoo.nl/fs(...)enwelinrotterdam.mp3quote:Op zondag 17 april 2005 20:09 schreef rotskibo het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dat nummer dat ze voor de wedstrijd draaiden heet? Die over Rotterdam
Zullen we het dan maar niet hebben over die 3 keer hens van Ajax waar door Temmink niet werd voor gefloten ?quote:Op zondag 17 april 2005 20:47 schreef HeatWave het volgende:
En zo is het, beide afkeuringen waren terecht. Kuyt moet eens leren niet altijd met zijn handjes te voetballen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |