Babel stond als enige buitenspel en die liep helemaal aan de rechterkant, voor hem liep nog een of andere kakkerlakquote:Op zondag 17 april 2005 15:36 schreef rotskibo het volgende:
Er stonden 5 man buitenspel, maar jij zal het wel beter hebben gezien achter je anaal+ decoder.
Best jammer dat die jodentrein niet aankwam, had de sfeer wel ten goede gekomen, nu was het maar een tamme boel.
Temmink heeft meer in jullie voordeel gefloten hoorquote:Op zondag 17 april 2005 15:45 schreef junkiexp het volgende:
Kut Temmink.
En die joodjes mochten het stadion niet in
En we winnen nogquote:Op zondag 17 april 2005 15:45 schreef junkiexp het volgende:
En die joodjes mochten het stadion niet in
Gelukkig zie je het op een anaal+ decoder blijkbaar beter dan in het stadion... Het was namelijk GEEN buitenspel.quote:Op zondag 17 april 2005 15:36 schreef rotskibo het volgende:
Er stonden 5 man buitenspel, maar jij zal het wel beter hebben gezien achter je anaal+ decoder.
quote:Op zondag 17 april 2005 15:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Temmink heeft meer in jullie voordeel gefloten hoor
Is ook niet zo gek natuurlijk, meerdere herhalingen uit andere hoeken......quote:Op zondag 17 april 2005 15:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelukkig zie je het op een anaal+ decoder blijkbaar beter dan in het stadion... Het was namelijk GEEN buitenspel.
Da's al een hele lange tijd mijn msn naam vandaagquote:
De mijne ookquote:Op zondag 17 april 2005 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Da's al een hele lange tijd mijn msn naam vandaag
quote:Op zondag 17 april 2005 16:21 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord wil de broers Nödig contracteren, hoorde ik net. Hög en Bröd.
Zo hey, die komt toch al gauw uit 1995 ofzo.quote:Op zondag 17 april 2005 16:21 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord wil de broers Nödig contracteren, hoorde ik net. Hög en Bröd.
Moest je nog even rellen?quote:Op zondag 17 april 2005 17:21 schreef Nightwulf het volgende:
Heb de paardenhoeven de komende weken nog wel op mijn rug staan denk ik, wat een klote dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |