Is goed.quote:Op zondag 17 april 2005 14:46 schreef golfer het volgende:
Probeer het commentaar en de nabeschouwingen in het wedstrijd-topic te houden?
Dan is dit topic helemaal nutteloos gewordenquote:Op zondag 17 april 2005 14:46 schreef golfer het volgende:
Probeer het commentaar en de nabeschouwingen in het wedstrijd-topic te houden?
je heb gelijkquote:Op zondag 17 april 2005 14:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan is dit topic helemaal nutteloos geworden
We moeten ze toch wel opvangen
Erg getimed iddquote:Op zondag 17 april 2005 14:56 schreef MPTSGYDWKKCBJPGXXDR het volgende:
en vanavond Studio voetbal met Bart Goor
Zat je alweer niet in het stadion?quote:
Wat wil je als je 18 bent, op school zit, geen recht hebt op OV en 220 km van Rotterdam woontquote:
Ben je al 18?quote:Op zondag 17 april 2005 15:02 schreef Moreno het volgende:
Wat wil je als je 18 bent, op school zit, geen recht hebt op OV en 220 km van Rotterdam woont![]()
quote:Opkutten nou kut golf homo
Waarschijnlijk heb je geen recht op OV omdat je eigelijk nog lang geen 18 bentquote:Op zondag 17 april 2005 15:02 schreef Moreno het volgende:
[..]
Wat wil je als je 18 bent, op school zit, geen recht hebt op OV en 220 km van Rotterdam woont![]()
Opkutten nou kut golf homo
Jullie zouden er maar wat blij mee zijn geweestquote:Op zondag 17 april 2005 15:07 schreef Muis_84 het volgende:
Dat je trots kan zijn op zo'n overwinning zegt mij al genoeg...
Edit door golfer:quote:Op zondag 17 april 2005 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je al 18?
Aan je manier van posten had ik je niet ouder geschat dan een jaar of 14.
[..]
Frusti?
Lol @ avatarquote:
Hoi Morenoquote:
beter spelen en ook nog winnen, ik kan er wel mee leven jaquote:Op zondag 17 april 2005 15:07 schreef Muis_84 het volgende:
Dat je trots kan zijn op zo'n overwinning zegt mij al genoeg...
ey, er staat niets over een geldig doelputn van Kuyt die afgekeurd werd for no reason....!?!!!quote:Op zondag 17 april 2005 15:08 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Alle stats nog even samengevat in 1 schermpje.![]()
Maar als Feyenoord had gewonnen dan hadden die Feyenoord-fokkers zich hier maar wat volwassen gedragen tochquote:Op zondag 17 april 2005 15:10 schreef Naccie het volgende:
Toch wel een beetje kinderachtig van bepaalde mensen hier![]()
Ah zei zouden het ook doen, dus wij mogen dat ookquote:Op zondag 17 april 2005 15:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord had gewonnen dan hadden die Feyenoord-fokkers zich hier maar wat volwassen gedragen toch
Duw en trekwerk van Kuyt, helaas goede beslissing van de scheids.quote:Op zondag 17 april 2005 15:11 schreef Woffel het volgende:
[..]
ey, er staat niets over een geldig doelputn van Kuyt die afgekeurd werd for no reason....!?!!!
quote:Op zondag 17 april 2005 15:13 schreef Naccie het volgende:
[..]
Ah zei zouden het ook doen, dus wij mogen dat ook.
Was net zo goed kinderachtig geweest
quote:Op zondag 17 april 2005 15:14 schreef Muis_84 het volgende:
[..]
Duw en trekwerk van Kuyt, helaas goede beslissing van de scheids.
Voor het eerst dat ik een Feyenoord-fan een objectieve analyse van de wedstrijd zie makenquote:Op zondag 17 april 2005 15:14 schreef Xante het volgende:
![]()
![]()
Niet zozeer dat Ajax onverdiend gewonnen heeft (dat is niet zo), maar ik baal er gewoon van dat Feyenoord het weggeeft.
Seizoen is weer voorbij...
Jullie zitten toch nog eventjes in de Amstelcup?quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 15:14 schreef Xante het volgende:
![]()
![]()
Niet zozeer dat Ajax onverdiend gewonnen heeft (dat is niet zo), maar ik baal er gewoon van dat Feyenoord het weggeeft.
Seizoen is weer voorbij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |