Ik ben inderdaad tevreden met Gibbs na jaren verdedigers als Ferry de Haan en Patricia Paauwe te hebben gehad.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Dan ben je echt snel tevreden. Saïdi is prima, mee eens.
Neuh, ben niet zo een liefhebber van barbeques.quote:
Wat zou ik mij er van moeten voorstellen...sfeeractie in de Kuip. Allemaal bordjes omhoog houden en op vak G en GG een mooie vlammenzee?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Sfeeractie zondag door het hele stadion; eigenlijk verdienen die lamstralen het niet, maar het is de Klassieker, en dus moet er wat extras gedaan worden (hopelijk doen de Feyenoorders op het veld ook eens iets extras!)
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:41 schreef Bananenman het volgende:
Die jongen heeft gezwaaid naar 'wat vriendjes' in het uitvak. Tuurlijk, wat vriendjes uit z'n brugklasje op school zeker. Yeah right
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:53 schreef Staanplaats het volgende:
Bananenman, pleurt ff lekker op joh.
Je snapt er echt geen klote van..
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel op het niveau van Fok! blijven.
Nee, die speelt al tijdens slecht en in de basis had hij toch niet gestaan.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:45 schreef Naccie het volgende:
Die foto klopt niet hoor, was een kale pa.
iig, gaan jullie vd vaart niet missen zondag?![]()
Was meer een vraag aan de Feyenoordersquote:Op donderdag 14 april 2005 22:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee, die speelt al tijdens slecht en in de basis had hij toch niet gestaan.
Tien jaar geleden zouden ze door het publiek zeker niet weggehoond zijn, dat was een veel trouwer publiek.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Östlund en Gibbs zijn allebei Feyenoord-onwaardige verdedigers hoor. Tien jaar terug zouden ze weggehoond zijn.
Correct.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:04 schreef Luni het volgende:
Tien jaar geleden zouden ze door het publiek zeker niet weggehoond zijn, dat was een veel trouwer publiek.
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:22 schreef JaWi het volgende:
Oranjeniveau is een relatief rekbaar begrip.
12/4/2005 :quote:Op donderdag 14 april 2005 23:21 schreef TC03 het volgende:
Dacht ik laatst ineens weer aan. In november vorig jaar (geloof ik) zei Gullit dat Kuijt en Paauwe dicht tegen het Oranje niveau aanzaten. Half jaar laten is Paauwe zo'n beetje helemaal uit de selectie verdwenen.
top punt van sarcasmequote:Op donderdag 14 april 2005 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Correct.
Jullie beginnen ook steeds meer 'last' te krijgen van 'succes?'-supporters.
Enige logische beslissing.quote:14-04-2005: Feyenoord trekt beroep tegen UEFA straf in
[Bron: Feyenoord.nl]
Feyenoord maakt via Feyenoord.nl bekend dat het de straf van de UEFA toch accepteert. Feyenoord kreeg een straf van één thuiswedstrijd in Europees verband zonder publiek, plus een geldboete van 25.000 Zwitserse francs (ruim 16.000 euro) voor het vuurwerk incident in de wedstrijd Feyenoord - Sporting Lissabon. (Lees meer).
Op vrijdag besloten de Rotterdammers in beroep te gaan tegen de straf van de UEFA. (Lees meer). Nog geen week later trekt Feyenoord het aangetekende beroep in. De voornaamste reden is dat de kans groot is dat de aanklager van de UEFA een zogenaamd 'cross-appeal' in zou kunnen dienen, wat Feyenoord uiteindelijk een nog zwaardere straf op zou kunnen leveren. Bestudering van de ontvangstbevestiging van de UEFA van het beroep heeft zulks uitgewezen. Feyenoord zal de opgelegde straf nu respecteren.
Voor het Legioen betekent dat het nu vast staat dat het voor één keer geld in de zak houdt voor een Europese thuiswedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |