kankerstoer kankerman!!!quote:Op zondag 17 april 2005 17:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waar blijven die frusti kankerkakkerlakken nou,.
Heerlijk dit. Genieten in z'n puurste vorm..
Heb je de laatste minuten niet eens gezien joh?quote:Op zondag 17 april 2005 17:24 schreef Nightwulf het volgende:
Weinig kans om gewoon weg te gaan, vlak voor het einde vertrokken maar werden ineens door een kudde galopperende ME sukkels overlopen, ouders met kinderen, het maakt ze niks uit geloof ik.
Ik bedoel, wat er voor het stadion gebeurde klopte natuurlijk niet, maar je gaat toch niet als een gek door een mensenmassa die op weg naar huis is heen galoperen
Ga jij je taalgebruik ook even aanpassen anders kan je Moreno achterna.quote:Op zondag 17 april 2005 17:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waar blijven die frusti kankerkakkerlakken nou,.
Ik kaats slechts ballen, G.quote:Op zondag 17 april 2005 17:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga jij je taalgebruik ook even aanpassen anders kan je Moreno achterna.
Ventje met die kleuter die z'n middelvinger opsteekt in de avatarquote:Op zondag 17 april 2005 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kaats slechts ballen, G.
En wie is Moreno?.
Iemand die even 48 uur niet meer kan posten in verband met het iets te veelvuldig gebruiken van dodelijke ziektes in zijn posts.quote:
geen flame maar een constatering, ik vond de kuip uberhaupt stil vandaag.....quote:Op zondag 17 april 2005 17:36 schreef PJORourke het volgende:
Geen Feyenoorder te vinden hier, geloof ik. Dat legioen is ook niet meer wat het ooit was.
In veel gevallen is tering en tyfus net zo dodelijk als kanker, G.quote:Op zondag 17 april 2005 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Iemand die even 48 uur niet meer kan posten in verband met het iets te veelvuldig gebruiken van dodelijke ziektes in zijn posts.
Zo goed was Ajax toch niet?quote:Op zondag 17 april 2005 17:39 schreef HeatWave het volgende:
geen flame maar een constatering, ik vond de kuip uberhaupt stil vandaag.....
Nee niksquote:Op zondag 17 april 2005 17:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In veel gevallen is tering en tyfus net zo dodelijk als kanker, G.
Dan wel consequent zijn he. Gewoon heel vloekend VBL bannen..
Nee, maar daar zit ook niet echt een direct verband tussen. De Kuip is gewoon vaak stil.quote:
En tussen een leeg uitvak of een vak vol joden zit ook weinig verschil!quote:Op zondag 17 april 2005 17:40 schreef Suijk het volgende:
De Kuip is gewoon vaak stil.
Ook dat is helaas vaak waar.quote:Op zondag 17 april 2005 17:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En tussen een leeg uitvak of een vak vol joden zit ook weinig verschil!
http://www.rijnmond.nl/index.html?pid=4&item=27658quote:Charges ME bij stadion De Kuip
Bij stadion de Kuip in Rotterdam zijn zondagmiddag na het duel Feyenoord-Ajax supporters van beide club met elkaar op de vuist gegaan. De ME voert charges uit en er is een waterkanon ingezet.
Een groep Ajaxfans mocht vanwege eerdere vernielingen aan een trein zondag, de wedstrijd niet bijwonen en werd teruggestuurd. Dat ging niet snel genoeg, zodat een deel nog aanwezig was na afloop van de wedstrijd. Daardoor onstonden confrontaties met Feyenoordfans die het stadion verlieten.
Bij Capelle aan den IJssel kwam zondag een trein met vernielzuchtige Ajax-supporters stil te staan. Ook deze fans zijn per bus teruggestuurd. Door de ongeregeldheden is het treinverkeer richting Gouda en Dordrecht stilgelegd.
Vlak voor de wedstrijd raakten supporters, waarschijnlijk aanhangers van Feyenoord, zwaar gewond toen een vuurwerkbom ontplofte. Een van de mannen had de bom in zijn zak zitten. De explosie was op de Korte Stadionweg.
Zag er niet echt geweldig uit, veel borden werden volgens mij niet omhoog gehoudenquote:Op zondag 17 april 2005 17:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Overigens geen reet gezien van de TiFo actie omdat ik onder een grote vlag stond (waar ik nog niet van weet wat er opstond). Straks maar eens de foto's checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |