daarom ga ik nu ook nog nergens vanuit en duurt nog wle ff mocht ik gaan testen zit nu op dag 29 als ik over 9 dagen nog niets heb gehad wil ik wel eens testen eerder nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:38 schreef Randa_v het volgende:
Bij mij heeft het ook 7 weken geduurd voor ik ongi werd, en bij vele nog langer na het stoppen met de pil. Is wel verschrikkelijk balen. Maar ik was zo (raar) opgelucht toen ik in februari voor het eerst keer ongesteld werd. Dan kun je pas echt beginnen nu kan het nog vanalles zijn.
Was door bijwerkingen van de implanon, al 4 jaar niet meer ongi geweest raar hoor
ik hoop dat jullie lange nagels hebben danquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:47 schreef Spekkiemonster het volgende:
nog 9 dagen ???
hoe moeten we dat volhouden hier?
Redelijk. NOD had ik idd op de 13e gezet, omdat ik nog aan het uitvogelen ben hoe lang mijn cyclussen zijn (gemiddeld).quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:56 schreef Beaker het volgende:
Hoe is het met LW?? Die heeft haar NOD al gehadIemand enig idee?
nog niksquote:Op maandag 18 april 2005 11:18 schreef Beaker het volgende:Randa_V
hoe is het vandaag?? Ben je nou ongesteld geworden, of niet?
Merisse, hoe voel jij je? Jouw NOD komt ook weer aardig in de buurt!!
Neva, en jij
quote:Op maandag 18 april 2005 17:22 schreef Bright het volgende:
Nog niks alhier? Dat is mooi! Al enkelen 'over tijd':D
Helaas is het hie, na een dag te laat alsnog 'fout' gegaan, dus we lurken/posten nog een maandje mee!
De beste klustijd valt precies in onze vakantie in Turkije, dus - wie weet!!!
Hier nog niks, het is toch bij broekloeren gebleven. Maar de dag is nog niet om. Ik heb namelijk wel een irri zeurderig gevoel in mijn buik. Ik heb wel de hele dag gestraald omdat ik het zo spannend vind, en mijn mannetje natuurlijk ook. En ik voel me happy, lekker om lekker in mijn vel te zitten.quote:Op maandag 18 april 2005 16:52 schreef Neva het volgende:
[..]
randa hoe is het daar met je broekeloerderij![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 07:38 schreef Randa_v het volgende:
Jammer Merisse.
Ik ben goed misselijk, maar wacht nog even af. Het is pas mijn tweede (derde) cyclus, en wie zegt dat er regelmaat inzit. A.s. Vrijdag als er nog niks is, ga ik 's morgens testen.
aangezien ik in de tussen tijd alweer 2 keer heb lopen spugen maar thuis gebleven, morgen functioneringsgesprek en dan ziek ik liever wat uit als morgen te beroerdquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:25 schreef leonieke het volgende:
Spannend allemaal!
Maar vrijdag duurt wel nog lang hoor om te testen Randa_v
Neva? Naar stage vertrokken of té misselijk?
Jammer Merisse dat het door persoonlijke omstandigheden niet gelukt is om te klussen...
Maar misschien ga je morgenochtend weer zo misselijk zijn ...quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:30 schreef Neva het volgende:
[..]
aangezien ik in de tussen tijd alweer 2 keer heb lopen spugen maar thuis gebleven, morgen functioneringsgesprek en dan ziek ik liever wat uit als morgen te beroerd
quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar misschien ga je morgenochtend weer zo misselijk zijn ...![]()
ik begrijp je gevoel wel denk ik..quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:49 schreef LittleWoodstock het volgende:
Nou, zeg dat wel! Deze onzekerheid is 3 x niks.
Het is een heel irritant tussen-wal-en-schip-gevoel, wat helaas velen uit dit topic wel zullen herkennen.
Vriendlief en ik hebben niet gericht geklust, en de vorige cyclussen waren resp. 32 en 36 dagen, dus waarom nu ineens langer? Grrrr, een vraag waar ik het antwoord niet op heb.
Enige wat ik kan doen is wachten.
Jij in ieder geval veel succes...het zou je eerste ''gewone'' cyclus zijn na stoppen met de pil, hè?
LW
quote:Op maandag 18 april 2005 17:27 schreef Neva het volgende:
[..]nieuwe ronde nieuwe kansen
ennuh dat klussen is geem ramp toch![]()
wel een mooi verjaardagscadeautje piesen dan hoor op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:25 schreef minoes_ het volgende:
Ik denk dat ik 15 april met die operatie toch ongi ben geworden,ook al stelt het niks voor.
Dus zet ik mijn volgende nod maar op 7 mei,mag hij in t lijstje?
Groetjes,Minoes![]()
gelijk een plusquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:24 schreef Neva het volgende:
[..]
gelijk een plus![]()
![]()
![]()
ben nog helemaal aan het shakenzal zo even proberen met webcam foto te maken
heb helaas geen digi dan zullen jullie tot vrijdag/zaterdag moeten wachten als het niet lukt
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:43 schreef lady-wrb het volgende:
kan je dan niet beter op augurken trakteren?
blij onwerkelijk gevoelquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:03 schreef LittleWoodstock het volgende:
Neva wat doe je!
![]()
Van harte gefeliciteerd!!!
Ook gij kan aanschuiven in de rij dames ''De eerste keer raak'' (gebeurt steeds vaker heb ik het idee)
Geniet ervan, en...wat vind Neva-man ervan? of weet ie het nog niet?
LW
Wauw! Gefeliciteerd zeg, echt goed!!!! En je hoeft je niet lullig te voelen hoor! Het is voor ons ook fijn dat we zien dat anderen toch ook zwanger kunnen worden! Top hoor! Nu kun je opschuiven naar het zwangerschapstopicquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:35 schreef Neva het volgende:
[afbeelding]
niet zo duidelijk maar als je goed kijtk zie je hetik kan het echt niet geloven
![]()
en idd snel voelt een beetje lullig tegenover de anderen maar ben gigantisch blij![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:46 schreef Bright het volgende:
loopt erg vooruit met de plannen:
En Neva, hoe gaat de baby heten ?![]()
leuke werktitel tochquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:55 schreef minoes_ het volgende:
Neva...........![]()
En vanaf nu is het dus bij jou:baby mafkees
Groetjes,Minoes![]()
metamucil heb ik paar jaar terug ook gehadquote:Op woensdag 20 april 2005 23:03 schreef Randa_v het volgende:
Hallo,
Hier nog steeds geen. Gelukkig maar. De misselijkheid is er nog steeds en mijn darmen doen gezellig mee. Vrijdagmorgen gooi ik er, als het uitblijft, daadwerkelijk een test tegenaan.
Ik vind sommige dingen nu wel vreemd. Drink 3 tot 4 liter vocht op een dag, zo gemakkelijk.Niet normaal meer, maar die stoelgang blijft slecht, verstopping. Morgen weer eens metamucil gaan proberen. (Vezelmedicijn met sinaasappelsmaak, lekker
)
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:55 schreef minoes_ het volgende:
Neva...........![]()
En vanaf nu is het dus bij jou:baby mafkees
Groetjes,Minoes![]()
Spannend Randaquote:Op woensdag 20 april 2005 23:03 schreef Randa_v het volgende:
Vrijdagmorgen gooi ik er, als het uitblijft, daadwerkelijk een test tegenaan.
quote:Op donderdag 21 april 2005 09:25 schreef Beaker het volgende:
Randa V Spannend
Tamea, balen nou dat je er niet achter kan komen![]()
bij mij laat het weer lang op zich wachten![]()
Lw tjequote:Op donderdag 21 april 2005 11:18 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Beakertje
![]()
Gefeliciteerd met Beaker-man!
bij mij ook nog steeds niet!Snap er geen reet van...geen bloed, maar ook niet zwanger. Hopelijk hebben we snel duidelijkheid, wat jij?
@Randa: spannend meid! Ik duim voor je!
quote:Op donderdag 21 april 2005 11:25 schreef Beaker het volgende:
[..]
Lw tje![]()
inderdaad nou hoop ik niet dat het gezeur weer gaat beginnen, want daar heb ik geen zin in
Ik zit inmiddels alweer op dag 35
Op hoeveel dagen zit jij nu?
ik heb wel sinds een paar dagen een zeur buik en rechts af en toe een steek, dus het komt er vast snel aan nu![]()
Bedankt voor de felicitatie
Hier hetzelfde probleem. Medicijnen van de dokter mag niet. Nu heb ik voor de zekerheid homeopatische tabletten genomen!!quote:Op donderdag 21 april 2005 09:14 schreef Tamea het volgende:
Spannend Randa, succes met testen morgen![]()
* Tamea probeerde net van de apotheek te weten te komen of haar hooikoorts tabletten geslikt mogen worden bij zwangerschap, maar daar konden ze me niks meer vertellen dan wat in de bijsluiter stond en dat ik maar een afspraak met m'n huisarts moet maken.Die dus ook meteen maar gebeld, maar die zijn tot 1 uur onbereikbaar (behalve voor spoedgevallen) omdat er huisartsenacties zijn.
Aangepast!quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:24 schreef Spekkiemonster het volgende:
[sub] had ik al doorgegeven dat mijn NOD op 9 mei valt [/sub}
LW ik ben zo jaloersquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:32 schreef LittleWoodstock het volgende:
Beaker-schaapje
, hoop dat het bij jou ook snel duidelijk is. Want standaard steeds 35 dagen...
![]()
LW
Neequote:Op vrijdag 22 april 2005 13:21 schreef phileine het volgende:
Het gaat lekker hier met de streepjes. Wordt ook tijd dat dit topic eens helemaal leegloopt hoor!
Beaker, heb ik wat gemist, zijn jullie ook bezig voor het echie?
dat is een felicitatie waardquote:
Zeg aar Suus of Suzanne..mag ook hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:44 schreef Brighteyes het volgende:2
Merisse en Susiiieee (oid) spannend voor jullie!
Ik hoop dat jullie de streepjes flow kunnen volgen!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:48 schreef Merisse het volgende:
Bij mij is het zoals verwacht niet raak deze maand, ben ongesteld dus ik kan uit het lijstje. Doe maar geen nieuwe datum.
Beakertie, omdat ik de druk er zoveel mogelijk af wil halen. We weten dat de kans niet groot is dat het nog lukt en willen daar zo ontspannen mogelijk mee omgaan. Vandaar ook dat ik de laatste tijd minder post, hopelijk begrijpen jullie dat. Bedankt iedereen voor jullie reactiesquote:
Merisse, ik begrijp je helemaal!!quote:Op maandag 25 april 2005 07:52 schreef Merisse het volgende:
[..]
Beakertie, omdat ik de druk er zoveel mogelijk af wil halen. We weten dat de kans niet groot is dat het nog lukt en willen daar zo ontspannen mogelijk mee omgaan. Vandaar ook dat ik de laatste tijd minder post, hopelijk begrijpen jullie dat. Bedankt iedereen voor jullie reacties
Je moet toch wat als Suzanne,Suus en Suusje al bezet zijn...dan word het keuze nummer 4 Suzziieee 1x s 1x u 2x z 2x i en 3x e... heb er in het begin zelf ook moeite meegehad..quote:Op woensdag 27 april 2005 13:48 schreef leonieke het volgende:
We blijven duimen hoor Suzziieee wat heb jij een moeilijke nick zeg
En jompelen natuurlijk
Ik dacht dat wanneer men pms heeft, dat dat al bekend is. En niet dat dat zich opeens als je met de pil stopt openbaart. Maar ik wist wel dat pms-kwaaltjes, vrijwel gelijk (kunnen) zijn aan zwangerschapskwaaltjes.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:10 schreef E.T. het volgende:
Ik kan genoeg zwangerschapskwaaltjes opnoemen Mariposa.. MAAR PMS kwaaltjes zijn hetzelfde vaak.
En zeker bij zo'n eerste 'natuurlijke' cyclus weet je nog niet hoe je eigen pms is.. dus alles wat je zou kunnen voelen kan ook pms zijn.
Was dat maar waar Mariposa. Toen ik de pil nog slikte had ik nergens last van en nu ik sinds bijna 3 jaar ben gestopt word ik elke maand geplaagd door vrij heftige PMS vanaf moment van eisprong tot aan ongesteldheid.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:00 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Ik dacht dat wanneer men pms heeft, dat dat al bekend is. En niet dat dat zich opeens als je met de pil stopt openbaart.
Helaas nietquote:Op donderdag 28 april 2005 13:00 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Ik dacht dat wanneer men pms heeft, dat dat al bekend is. En niet dat dat zich opeens als je met de pil stopt openbaart. Maar ik wist wel dat pms-kwaaltjes, vrijwel gelijk (kunnen) zijn aan zwangerschapskwaaltjes.
Ik heb zelf geen last van mijn lichaam op dat punt. Maar het is meer dat ik het voor de dames die last hebben van PMS heel vervelend vind.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:50 schreef Beaker het volgende:Zijn hier al streepjes
Mariposa, balen dat je lichaam je zo in e maling neemt! Die PMS heeft te maken met je hormonen, maar hoe het precies werkt kan ik je niet vertellen.
Misschien levert zoeken via google wat duidelijke informatie op
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:57 schreef MeNicole het volgende:
Is niet helemaal duidelijk maar denk dat de boodschap wel duidelijk is![]()
[afbeelding]
Maandag ga ik de andere test nog ff doen!!
Vind het echt een rare gedachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |