blij onwerkelijk gevoelquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:03 schreef LittleWoodstock het volgende:
Neva wat doe je!
![]()
Van harte gefeliciteerd!!!
Ook gij kan aanschuiven in de rij dames ''De eerste keer raak'' (gebeurt steeds vaker heb ik het idee)
Geniet ervan, en...wat vind Neva-man ervan? of weet ie het nog niet?
LW
Wauw! Gefeliciteerd zeg, echt goed!!!! En je hoeft je niet lullig te voelen hoor! Het is voor ons ook fijn dat we zien dat anderen toch ook zwanger kunnen worden! Top hoor! Nu kun je opschuiven naar het zwangerschapstopicquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:35 schreef Neva het volgende:
[afbeelding]
niet zo duidelijk maar als je goed kijtk zie je hetik kan het echt niet geloven
![]()
en idd snel voelt een beetje lullig tegenover de anderen maar ben gigantisch blij![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:46 schreef Bright het volgende:
loopt erg vooruit met de plannen:
En Neva, hoe gaat de baby heten ?![]()
leuke werktitel tochquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:55 schreef minoes_ het volgende:
Neva...........![]()
En vanaf nu is het dus bij jou:baby mafkees
Groetjes,Minoes![]()
metamucil heb ik paar jaar terug ook gehadquote:Op woensdag 20 april 2005 23:03 schreef Randa_v het volgende:
Hallo,
Hier nog steeds geen. Gelukkig maar. De misselijkheid is er nog steeds en mijn darmen doen gezellig mee. Vrijdagmorgen gooi ik er, als het uitblijft, daadwerkelijk een test tegenaan.
Ik vind sommige dingen nu wel vreemd. Drink 3 tot 4 liter vocht op een dag, zo gemakkelijk.Niet normaal meer, maar die stoelgang blijft slecht, verstopping. Morgen weer eens metamucil gaan proberen. (Vezelmedicijn met sinaasappelsmaak, lekker
)
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:55 schreef minoes_ het volgende:
Neva...........![]()
En vanaf nu is het dus bij jou:baby mafkees
Groetjes,Minoes![]()
Spannend Randaquote:Op woensdag 20 april 2005 23:03 schreef Randa_v het volgende:
Vrijdagmorgen gooi ik er, als het uitblijft, daadwerkelijk een test tegenaan.
quote:Op donderdag 21 april 2005 09:25 schreef Beaker het volgende:
Randa V Spannend
Tamea, balen nou dat je er niet achter kan komen![]()
bij mij laat het weer lang op zich wachten![]()
Lw tjequote:Op donderdag 21 april 2005 11:18 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Beakertje
![]()
Gefeliciteerd met Beaker-man!
bij mij ook nog steeds niet!Snap er geen reet van...geen bloed, maar ook niet zwanger. Hopelijk hebben we snel duidelijkheid, wat jij?
@Randa: spannend meid! Ik duim voor je!
quote:Op donderdag 21 april 2005 11:25 schreef Beaker het volgende:
[..]
Lw tje![]()
inderdaad nou hoop ik niet dat het gezeur weer gaat beginnen, want daar heb ik geen zin in
Ik zit inmiddels alweer op dag 35
Op hoeveel dagen zit jij nu?
ik heb wel sinds een paar dagen een zeur buik en rechts af en toe een steek, dus het komt er vast snel aan nu![]()
Bedankt voor de felicitatie
Hier hetzelfde probleem. Medicijnen van de dokter mag niet. Nu heb ik voor de zekerheid homeopatische tabletten genomen!!quote:Op donderdag 21 april 2005 09:14 schreef Tamea het volgende:
Spannend Randa, succes met testen morgen![]()
* Tamea probeerde net van de apotheek te weten te komen of haar hooikoorts tabletten geslikt mogen worden bij zwangerschap, maar daar konden ze me niks meer vertellen dan wat in de bijsluiter stond en dat ik maar een afspraak met m'n huisarts moet maken.Die dus ook meteen maar gebeld, maar die zijn tot 1 uur onbereikbaar (behalve voor spoedgevallen) omdat er huisartsenacties zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |