Het vorige deeltje 30 maart Lucivera NOD 05 april cherry19 NOD 07 april AlsoStarring NOD 13 april Marie79 NOD 13 april Littlewoodstock NOD 13 april Spekkiemonster NOD 15 april minoes_ NOD 15 april Neva NOD 18 april Randa_v NOD 23 april Merisse NOD 24 april Suzziieee NOD 27 april MeNicole NOD 29 april lunastar NOD 01 mei Tamea NOD 03 mei elle_driver 06 mei AlsoStarring
NOD = Niet Ongi Dag KvK = Klussen voor Kids FvF = Fucken voor Fun Ongi = menstruatie HA = Huisarts Gyn = Gynaecoloog MMM = medische malle molen (sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom.
O dat van die tvp's wist ik niet,maar vind ik wel logisch eigenlijk. Ik heb alleen nog niet zoveel te melden, omdat ik pas over een paar maanden op streepjes kan gaan letten! Ik vind het leuk om te zien dat iedereen hier zo betrokken is bij elkaar, dat is soms haast onFOKs!
[ Bericht 90% gewijzigd door PM-girl op 21-03-2005 19:50:16 ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P * Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman? Laat maar: PMS-girl it is.....
Neva, die krampen die jij beschrijft als je vrijt waren bij mij het onmiskenbare teken dat ik zwanger was. Die krampen heb ik alleen maar gehad in de eerste maanden van mijn zwangerschappen. Zere borsten hebben en heel moe zijn heb ik ook wel eens als ik niet zwanger ben, maar die krampen nooit. Ik ben hardstikke benieuwd naar je test!
Ingrid en Djeez, gefeliciteerd!!!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
En Randa_v misschien nu wel wat minder nieuws, maar hey, je hebt wel een heel mooie cyclus stiekem toch wat jaloers is maar het is je van harte gegund!
Neva een streepje = zwanger. En bloedverlies hoeft niet meteen te betekenen dat het mis is. Zie ook Bloedverlies tijdens de zwangerschap Lijkt me heel dubbel voor je allemaal.
gezien de hoeveelheid bloed in ene lijkt me de kans erg minimaal en dat het gewoon mis gegaan is.. we merken het wle en anders nieuwe ronde nieuwe kansen
dubbel wel maar ik wacht gewoon af en nu gaan we er voor het echie tegen aan dus we zien wel hoe het gaat.. heb meer zoiets van dan was het toch niet helemala goed en is het maar beter zo en mocht ik toch zwanger zijn merken we dat over ene paar weekjes wle
Spannend hoor Neva. Ik dacht eigenlijk dat dit niet gepland was. Maar als ik t goed begrijp ben je nu wel helemaal om? Spannende tijden hoor meid. En hoe is je partner eronder?
De jan lul van het geheel. Alles is gaan hangen, behalve me lach :) Kutsch; tussen kut en kitsch Het voelt heerlijk!!!!
was ook niet geplant maar heeft wle wat doen rollen .. we zijn er nuchter onder beiden.. juist omdat het eik ook niet geplant was.. maar hadden het wel erg leuk gevonden als het zo zou zijn.. maar niet truerig als het niet zo zou zijn omdat het niet geplant was.. vandaag over gepraat wat hij er van vond en zo en besloten niet meer aan de pil te gaan en er nu dus voor het echie voor te gaan en nu ben ik echt weg