abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26265161
jammer marie !! Het id beter om gewoon weer "door"te gaan en niet bij de pakken neer te zitten. Ik probeer dat ook altijd en deze keer werkt het redelijk.... gewoon nog een maandje klussen ...

Neva, sorry meis ... ik was eigenlijk ook vergeten in het lijstje te kijken na mijn NOD-dag ... beetje egoistisch maar het was niet zo bedoeld ... kon me alleen de 13e herinneren alszijnde vette f5-dag
Ik zal beter opletten :-)

Sterkte deze rode dagen en ga je gezelllig mee naar de volgende ronde!

Minoes, hoe ging het in het ziekenhuis? Moest je onder het mes?
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_26265805
Marie79............. hé,meissie,wat verdrietig nou weer en je lichaam ook,die al die signalen geeft
Veel sterkte en ga je mee naar de volgende ronde
Groetjes,Minoes
pi_26265834
Lunastar.....voor jou ook alweer mis ik dacht,dat we die streepjesgolf nu wel es hadden verdiend,maar helaas.......
Veel sterkte en succes met klussen maar weer voor de volgende ronde

Neva........... oef meis,go for it,we duimen!!!.

Groetjes,Minoes
  zaterdag 16 april 2005 @ 12:01:59 #54
93535 elle_driver
boop-oop-a-doop
pi_26267345
Hallo lieve allemaal.
Ik blijf maar voor jullie duimen en hopen.
Luna, Spekkie, Marie, Neva, en alle anderen: streepjes of plusjes wil ik zien!
Bij mij gaat het deze maand vast weer niet lukken. Mijn lief heeft een drukke baan en zit precies rond mijn ovulatie in het buitenland.
pi_26267504
Nog twee daagjes tot mijn NOD, ik vind het toch wel spannend.

Vorige keer had ik op vrijdag ( en gedurende het weekend) al wat bruin bloed verloren, nu is er nog niks aan de hand. Ik heb eigenlijk nog nergens last van wat de menstruatie aan zou kunnen kondigen. Ja puistjes maar dat zegt niets.

Afwachten.

Sterkte, iedereen die de hebben gehad. Hoop dat julie in de volgende ronde meer geluk hebben!
  zaterdag 16 april 2005 @ 13:33:53 #56
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26269456
thanx :$ hier iig nog niks

marie
pi_26269567
Bij mij heeft het ook 7 weken geduurd voor ik ongi werd, en bij vele nog langer na het stoppen met de pil. Is wel verschrikkelijk balen. Maar ik was zo (raar) opgelucht toen ik in februari voor het eerst keer ongesteld werd. Dan kun je pas echt beginnen nu kan het nog vanalles zijn.

Was door bijwerkingen van de implanon, al 4 jaar niet meer ongi geweest raar hoor
  zaterdag 16 april 2005 @ 13:41:26 #58
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26269658
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 13:38 schreef Randa_v het volgende:
Bij mij heeft het ook 7 weken geduurd voor ik ongi werd, en bij vele nog langer na het stoppen met de pil. Is wel verschrikkelijk balen. Maar ik was zo (raar) opgelucht toen ik in februari voor het eerst keer ongesteld werd. Dan kun je pas echt beginnen nu kan het nog vanalles zijn.

Was door bijwerkingen van de implanon, al 4 jaar niet meer ongi geweest raar hoor
daarom ga ik nu ook nog nergens vanuit en duurt nog wle ff mocht ik gaan testen zit nu op dag 29 als ik over 9 dagen nog niets heb gehad wil ik wel eens testen eerder niet
pi_26272784
nog 9 dagen ???

hoe moeten we dat volhouden hier?
pi_26277526
Hoe is het met LW?? Die heeft haar NOD al gehad Iemand enig idee?

Neva
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zaterdag 16 april 2005 @ 19:55:13 #61
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26279175
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:47 schreef Spekkiemonster het volgende:
nog 9 dagen ???

hoe moeten we dat volhouden hier?
ik hoop dat jullie lange nagels hebben dan
  zondag 17 april 2005 @ 10:14:57 #62
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_26290378
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 18:56 schreef Beaker het volgende:
Hoe is het met LW?? Die heeft haar NOD al gehad Iemand enig idee?
Redelijk. NOD had ik idd op de 13e gezet, omdat ik nog aan het uitvogelen ben hoe lang mijn cyclussen zijn (gemiddeld).
Cyclus 1 was 32 dagen, cyclus 2 was 35 dagen, en de huidige cyclus is nu al (incl. vandaag) 36 dagen.
We hebben niet gericht geklust, en sinds een paar dagen voel ik wel allerlei er-komt-een ongi-aan-achtige-pijntjes, maar doorzetten doet het nog niet.
Ik mag niet hopen dat mijn cyclus elke keer langer wordt.of het zou iets anders moeten zijn... maar dat denk ik eigenlijk niet

LW

PS: Door privé-omstandigheden wordt het KvK-en een heel klein beetje op een (tijdelijk!) laag pitje gezet hier. Ik blijf uiteraard wel lurken, maar om nou iedere cyclus te posten dat ik weer ongi ben geworden vind ik voor de dames die juist niet ongi willen worden vervelend.
De komende maanden ga ik dus gewoon mijn cyclus in de gaten houden, zodat vriendlief en ik na die tijd gericht aan de slag kunnen gaan.

voor iedereen
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_26290816
LW Lurker

Ben benieuwd hoe lang je cyclus deze keer is

Jammer dat je nu niet echt kunt klussen, maar dat komt vast vanzelf weer! Veel succes iig
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26291870
LW, ik hoop dat je wijzer wordt van je cyclus. Veel succes ermee!!

Nu begin ik toch echt erg te worden. Broekje loeren en elk krampje in mijn buik voor ongesteld worden aan zien. Grrr, ik blijf lekker vandaag in bed liggen. Alle lekkere dingetjes weer bij de hand...
Mezelf verwennen, heb ik wel weer verdiend!!

Daarnaast ligt hier ook nog een stapel was, die zal er ook nog aan moeten maar ja, ik heb de tijd van de wereld
pi_26317962
Randa_V hoe is het vandaag?? Ben je nou ongesteld geworden, of niet?

Merisse, hoe voel jij je? Jouw NOD komt ook weer aardig in de buurt!!

Neva, en jij
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26325275
en Dames?

Randa Neva .... ?? Nog niks te bekennen?
* Spekkiemonster Blijft in bed jompelen voor jullie want ben door mijn rug heengegaan
pi_26325553
Spekkie Succes met je rug hoor!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 18 april 2005 @ 16:52:27 #68
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26326042
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:18 schreef Beaker het volgende:
Randa_V hoe is het vandaag?? Ben je nou ongesteld geworden, of niet?

Merisse, hoe voel jij je? Jouw NOD komt ook weer aardig in de buurt!!

Neva, en jij
nog niks buiten vage hormonale buien al een aantal dagen maar goed kan ook komen doordat het er wel aan zit te komen dus dat zegt niks( buiten dat het niet leuk is voor vriendjelief )
met pil gebruik had ik al lang mijn buikkrampen gehad maar goed weet niet hoe mijn cyclus zonde rpil is en het zou te mooi voor woorden zijn.. afwachten dus maar geen bloed is goed toch

spekkie niet handig dat het maar snel over is en je goe dkunt klussen

randa hoe is het daar met je broekeloerderij

en merisse ik hoop zo voor je vind dat jij het wel zo verdiend voorzichtig duimen draait voor je
pi_26326818
Nog niks alhier? Dat is mooi! Al enkelen 'over tijd':D
Helaas is het hie, na een dag te laat alsnog 'fout' gegaan, dus we lurken/posten nog een maandje mee!
De beste klustijd valt precies in onze vakantie in Turkije, dus - wie weet!!!
  maandag 18 april 2005 @ 17:27:00 #70
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26326918
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:22 schreef Bright het volgende:
Nog niks alhier? Dat is mooi! Al enkelen 'over tijd':D
Helaas is het hie, na een dag te laat alsnog 'fout' gegaan, dus we lurken/posten nog een maandje mee!
De beste klustijd valt precies in onze vakantie in Turkije, dus - wie weet!!!
nieuwe ronde nieuwe kansen

ennuh dat klussen is geem ramp toch
pi_26327824
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:52 schreef Neva het volgende:

[..]

randa hoe is het daar met je broekeloerderij
Hier nog niks, het is toch bij broekloeren gebleven. Maar de dag is nog niet om. Ik heb namelijk wel een irri zeurderig gevoel in mijn buik. Ik heb wel de hele dag gestraald omdat ik het zo spannend vind, en mijn mannetje natuurlijk ook. En ik voel me happy, lekker om lekker in mijn vel te zitten.

Afwachten dus.

Ik mag op mijn werk niet op internet, soms lees wel ik bij, maar ik vind het risico te groot om te posten. Doe ik alleen als ik nog tijd heb in mijn pauze, maar dat heb ik meestal niet.
pi_26334908
Ow, Randa???

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 18 april 2005 @ 23:09:54 #73
1087 Merisse
broddeltante
pi_26336210
Voor mij hoeven jullie deze maand niet te jompelen want door omstandigheden hebben wij het niet gered om in mijn vruchtbare periode te klussen helaas (ziek/moe/ruzie/druk etc.)
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_26340156
Jammer Merisse.

Ik ben goed misselijk, maar wacht nog even af. Het is pas mijn tweede (derde) cyclus, en wie zegt dat er regelmaat inzit. A.s. Vrijdag als er nog niks is, ga ik 's morgens testen.
  dinsdag 19 april 2005 @ 07:45:35 #75
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26340174
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 07:38 schreef Randa_v het volgende:
Jammer Merisse.

Ik ben goed misselijk, maar wacht nog even af. Het is pas mijn tweede (derde) cyclus, en wie zegt dat er regelmaat inzit. A.s. Vrijdag als er nog niks is, ga ik 's morgens testen.
hier ook misselijk kan tekens net de wc halen geen krampen echt alleen spugen smerig en dat vanaf een uur of vijf af al

even aankijken nog anders stage maar even afbellen bah.. maar verders nog niets te zien dus dat is goed toch spannend dus voor jou en mij al heb ik weinig hoop, moet zeggen dat het stiekem wel meer en meer wordt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')