quote:Dutchie's laatste post:
Jaaaaaaaa!!!!It's a boy!
Renzell, gij wereldwijf, je hebt het 'm geflikt.
Nu allemaal bijkomen en ik hoop dat Julius vlug uit de couveuse mag, zodat jullie samen kunnen genieten.
Succes Wiseguyquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:24 schreef wiseguy79 het volgende:
Dank voor de aanmoedigingen!![]()
Ik moest nog even een uur afwachten, als het doorzet vlieg ik meteen naar huis...
Ik zie het, bedankt!quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:38 schreef Brighteyes het volgende:
Djeez, ik heb hem inmiddels al in jouw post geplakt
Veel plezier jeliefquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:29 schreef Jelief het volgende:
Morgen ga ik voor echo aar de vlos, ben heel erg moe en werk inmiddels halve dagen, over twee weken kijken we of het beter gaat (op het werk). Nu ga ik lekker naar mijn bedje toe
Idd. Goede vraag. Was het zomaar weer vergetenquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:29 schreef Jelief het volgende:
babylover???? waar is u? Ik hoop zo dat het nog goed gaat met je!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 13 april 2005 09:24 schreef wiseguy79 het volgende:
Hier dan even een eerste fotootje dat ik zo snel kon vinden:
[afbeelding]
Ik ben 7 weken zwanger.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:35 schreef minoes_ het volgende:
Wiseguy en vrouw......van harte met de geboorte van jullie dochter Dione
Wat een snelle bevalling,super hoor.
Ingrid,heerlijk,die goede echo!En zie ik nou 9 weken en 1 dag staan?Dan ben je dus toch verder dan ze dachten!.Heerlijk hoor die goede berichten,je/jullie zullen wel zweven.
Groetjes,Minoes![]()
Ik durf nu wel meer te genieten en ben niet zo bang meer. Ik weet wel dat het altijd mis kan gaan, maar daar gaan we natuurlijk niet van uit. Positief blijven! Of zoals mijn vriendin zegt, 'je weet pas zeker dat alles goed is gegaan als de baby er is'.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:11 schreef melonovy het volgende:
Zit je al een beetje op een roze wolk Ingrid? Of hoe ga je om met het nieuws van dinsdag?
Goh wat negatief van je vriendin.... positief denken doet wonderenquote:Op woensdag 13 april 2005 18:22 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik durf nu wel meer te genieten en ben niet zo bang meer. Ik weet wel dat het altijd mis kan gaan, maar daar gaan we natuurlijk niet van uit. Positief blijven! Of zoals mijn vriendin zegt, 'je weet pas zeker dat alles goed is gegaan als de baby er is'.
gewoon een stuk afknippen en dan door je knoopsgat halen en beide uiteinde vast zetten om je knoop...it's a simpelquote:Djeez had vandaag een cadeautje meegenomen, een 'buggy activity'.
Ik heb gisteren knoopsgatelastiek opgehaald. Geen idee hoe dat moet, maar als het niet lukt haal ik wel alvast een positiebroek op. Ik krijg mijn broeken amper dicht, omdat mijn buik zo opgezet is. (lucht/vet/vocht?) En dan zit dat zo strak, is ook niet lekker.
Miss Etam, V&D, H&M, C&A, prenatal en natuurlijk nog vele andere kleine zaakjes waarvan ik het bestaan niet weet.quote:Waar hebben jullie positiekleding gekocht? En nog een vraagje, mijn bh's gaan nu al krapper zitten. Wat voor soort bh kan ik het beste kopen? En waar raden jullie dat aan?
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:11 schreef melonovy het volgende:
Ik werd vandaag weer eens wakker gebeld tijdens mijn dutje, ik schrok wakker met de gedachten "Oh, het is zo ver..." (Ik zou Remco op zijn mobiel bellen als het zo ver is... en niet andersom natuurlijk)
Lief!quote:Op woensdag 13 april 2005 18:50 schreef Githa het volgende:
gewoon een stuk afknippen en dan door je knoopsgat halen en beide uiteinde vast zetten om je knoop...it's a simpel![]()
ik denk ook weer veel te moeilijk!Maar om nu al een postiebroek te kopen lijk mij zo vroeg.
Miss Etam, V&D, H&M, C&A, prenatal en natuurlijk nog vele andere kleine zaakjes waarvan ik het bestaan niet weet.
Miss Etam en V&D had ik nog niet aan gedacht. C&A heeft leuk spul en H&M ook wel. Prenatal lijkt me erg duur. Maar misschien valt dat wel mee.
[quote]Op woensdag 13 april 2005 20:54 schreef melonovy het volgende:
Ingrid, de tijd van genieten is nu wel aangebroken hoor, als het hartje eenmaal knippert gaat het niet zo snel meer uit! Ok. Genieten. Check!
Ik heb meegroeiBH's bij de hema gekocht, zitten prima. En idd ook al vrij vlot in de zwangerschap.
Het zijn van die degelijke katoenen dingen, maar die vind ik zelf gewoon prettig, mijn huid kan niet tegen synthetische stoffen. MIjn cup was toen een ruime B of kleine C, voor die BH's heb ik dus de C variant genomen en nog iets om te overwegen: ook de omtrek niet te nauw nemen (70-75-80 etc) want ook daar ben ik destijds gegroeid. Maar misschien ben jij wel een tenger persoon die geen aanleg heeft om daar te groeienIk zal het wel op (laten) meten
Positiekleding heb ik gekocht bij de zaken genoemd door Githa.
Ik zat vandaag in bad met Chiara en zat tegen MellyBelly te kletsen, Chiara herhaalde vrolijk wat ik zei: "Baby, kom je buiten spelen?" Zo lief... Soms zegt ze namelijk ook doodleuk dat de baby er niet uit mag komen...
Later ging ik een liedje zingen "Papa, mama, Chiara en baby" tig keer hehaald, op een gegeven oment zong Chiara het vrolijk mee. Toen ging ik nog een keer het liedje zingen, maar liet baby achterwege, even kijken hoe Chiara er op zou reageren, maar ze voegde baby wel zelf toe aan het liedje.Baby hoort er al echt een beetje bij
Joh lekker genieten..quote:Op woensdag 13 april 2005 18:22 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik durf nu wel meer te genieten en ben niet zo bang meer. Ik weet wel dat het altijd mis kan gaan, maar daar gaan we natuurlijk niet van uit. Positief blijven! Of zoals mijn vriendin zegt, 'je weet pas zeker dat alles goed is gegaan als de baby er is'.
Djeez had vandaag een cadeautje meegenomen, een 'buggy activity'.
Ik heb gisteren knoopsgatelastiek opgehaald. Geen idee hoe dat moet, maar als het niet lukt haal ik wel alvast een positiebroek op. Ik krijg mijn broeken amper dicht, omdat mijn buik zo opgezet is. (lucht/vet/vocht?) En dan zit dat zo strak, is ook niet lekker.
Waar hebben jullie positiekleding gekocht? En nog een vraagje, mijn bh's gaan nu al krapper zitten. Wat voor soort bh kan ik het beste kopen? En waar raden jullie dat aan?
Ik heb m'n zwangerschapsbroeken bij Promiss gekocht, daar is wel jouw (en mijnquote:Op donderdag 14 april 2005 12:52 schreef Jelief het volgende:
hihi over positie kleding... ik heb her en der al wat gepast mar met mijn maat(je)48/50 en cup85F kom ik niet zo ver. Dat wil zeggen dat er geen positiebroeken in maat 48 is (laat staan 50) ga dus maar een keer met mijn mamsje achter de naaimachine zitten. En voor bh had ik een sportbh gekocht bij de hunkemoller, die zat de eerste dag perfect daarna niet meer want het trekt te veel aan mijn schouders, beetje miskoop dus. moet nog eens op jacht naar een bh. Voor shirtjes e.d. slaag ik goed bij Miss Etam.
Misschien heeft Promiss bij jou in de buurt inderdaad geen grote maten of zwangerschapskleding. Hier kun je dat ff checkenquote:Op donderdag 14 april 2005 13:17 schreef Jelief het volgende:
huh? grote maten bij promiss? in mijn idee is dat een winkel die tot maatje 44 gaat, mar ik zal eens kijken...
en die site ga ik ook eens bekijken...
Ook ik heb broeken maat 48 van Etham, positiebroekenquote:Op donderdag 14 april 2005 12:52 schreef Jelief het volgende:
hihi over positie kleding... ik heb her en der al wat gepast mar met mijn maat(je)48/50 en cup85F kom ik niet zo ver. Dat wil zeggen dat er geen positiebroeken in maat 48 is (laat staan 50) ga dus maar een keer met mijn mamsje achter de naaimachine zitten. En voor bh had ik een sportbh gekocht bij de hunkemoller, die zat de eerste dag perfect daarna niet meer want het trekt te veel aan mijn schouders, beetje miskoop dus. moet nog eens op jacht naar een bh. Voor shirtjes e.d. slaag ik goed bij Miss Etam.
Ha, en anders ik welquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:36 schreef Rottdog het volgende:
Is erg benieuwd de baby die zich nog verschuilt in de MellyBelly, wat voor sekse het babietje is
![]()
Dat is een mooie datumquote:Op vrijdag 15 april 2005 08:46 schreef Rekkie het volgende:
Gister voor het eerst een echo laten maken.
En we vallen van de ene in de andere verbazing
Roumysa is nu 26 juli 2005 uitgerekend.
quote:
wel een hele mooie datum hoor 26 juliquote:Op vrijdag 15 april 2005 08:46 schreef Rekkie het volgende:
Roumysa is nu 26 juli 2005 uitgerekend. Het bleek dus niet 20 weken te zijn, maar inmiddels als 26 weken
35 wkn en een beetje......quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:12 schreef Belana het volgende:
weinig aan te doen RomekRustig aan doen, dat is alles wat ik kan zeggen. Het wordt zwaar nu he? Echt de laatste loodjes. Hoe ver is ze nu?
Nou Rekkie verneemt er niet zo veel vanquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:18 schreef minoes_ het volgende:
Ik weet niet,hoe Rekkie het vind,maar ik zou balen,als ik in ene 10 weken verder zou blijken te zijn.
Dat betekent nl.ook 10 weken minder genieten van m'n buikie.
Groetjes,Minoes![]()
Ik heb ook nooit last gehad van nesteldrang ... Zegt dus helemaal niksquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:19 schreef Lewis.de.boxer het volgende: Ik heb nog geen nesteldrang, dus de baby zit ook nog wel goed en maakt zeker nog geen aanstalten![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:19 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
behalve dan dat ik nog steeds geen zin en inspiratie kan vinden voor een geboorte kaartje. Dus dat zal wel uitgesteld worden tot het laatste.
Jah eigenlijk wel, als je het zo bekijktquote:Op zondag 17 april 2005 15:37 schreef Githa het volgende:
Dus eigenlijk ben je afgevallen Fuentelekker toch
Zwangerschapsdementie, wen er maar aan!quote:Op zondag 17 april 2005 18:45 schreef Ingrid19 het volgende:
Grrr, ik wilde nog wat zeggen, maar nu weet ik niet meer wat.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig Renzell!Meid, wat moet jij een pijn gehad hebben zeg! Goddank dat de VK er nu iets aan gedaan heeft. Ik hoop dat je snel opknapt. Lekker bijslapen en dan genieten van je mannetje he!
Welkom hier Neva, ik ga je er even bij prutsen in het lijstje.
Hebben jullie elkaar nou leren kennen via het forum?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:20 schreef melonovy het volgende:
Jaaaah, er staat weer een fokbaby in het lijstje, wat leuk!!!
Ik ben buikfoto's aan het uppen, dus straks kunnen jullie die enorme toeter van me bewonderen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |